Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Φετιχισμός, σαδομαζοχισμός, και διαστροφές στη μεγάλη οθόνη.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σαδομαζοχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος SadalMelik, στις 19 Οκτωβρίου 2008.

  1. SadalMelik

    SadalMelik Regular Member



    Μαζοχισμός, σαδισμός, φετιχισμός και διαστροφές στην μεγάλη οθόνη....
    Μπορείτε να αναρτήσετε σχόλια, φωτογραφίες ή ότι άλλο θέλετε
     
    Last edited: 20 Οκτωβρίου 2008
  2. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Φετιχισμός, σαδομαζοχισμός, και διαστροφές στη μεγάλη οθόνη.

    Αλλά;
     
  3. SadalMelik

    SadalMelik Regular Member

    Ο θυρωρός της νύχτας (1974)
    Portiere di notte

     

    Στο θυρωρό της νύχτας ο Μαξ , πρώην αξιωματικός των Ες-Ες αρκετά χρόνια μετά το τέλος του πολέμου εργάζεται σαν θυρωρός σε ένα ξενοδοχείο στην Βιέννη. Στο ξενοδοχείο έρχεται η Λουσία, πρώην κρατούμενη σε στρατόπεδο συγκέντρωσης. Και οι δύο αρχίζουν να ξαναζούν την σχέση αφέντη σκλάβας που είχαν στο στρατόπεδο. Η Λουσία μοιάζει να υποκύπτει….
     
  4. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Φετιχισμός, σαδομαζοχισμός, και διαστροφές στη μεγάλη οθόνη.

    Pier Paolo Pasolini In memoriam

    "Salo...120 giornate..." Scene.

    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]

    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  5. Noble

    Noble Regular Member

    To Σκοτεινό αντικείμενο του πόθου (Luis Buñuel)



    Το κειμενάκι που ακολουθεί, είναι διαφωτιστικό:

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  6. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Φετιχισμός, σαδομαζοχισμός, και διαστροφές στη μεγάλη οθόνη.

    AI NO CORRIDA - Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ, 1976
    Σκην. Nagisha Osima

    [nomedia=""]YouTube[/nomedia]

    Ο απόλυτος έρωτας που οδηγεί στο θάνατο, στην Iαπωνία του 1936. Σχέση γεμάτη πάθος που οδηγεί σε επικίνδυνα ερωτικά παιχνίδια στην προσπάθειά να αγγίξουν τα υψηλότερα επίπεδα οργασμού, ανάμεσα σε μία νεαρή σερβιτόρα και το αφεντικό της. H ιστορία της ταινίας είναι βασισμένη σε ένα αληθινό γεγονός.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  7. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    A Snake Of June
    Shinya Tsukamoto

     

    Είναι άνοιξη και ενώ όλα μοιάζουν να κυριεύονται από ερωτική διάθεση τα σώματα των ανθρώπων παραμένουν στεγνά. Εκείνη εργάζεται σε ένα κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης ατόμων που αντιμετωπίζουν ψυχολογικά προβλήματα. Εκείνος κάποτε ήθελε να δώσει ένα τέλος στη ζωή του, αλλά η κοπέλα έγινε το νέο του ενδιαφέρον. Ο τελευταίος λοιπόν θα προσπαθήσει με" την πάντοτε προσφιλή μέθοδο του εκβιασμού να βοηθήσει στην τόνωση του βαρετού έγγαμου βίου της, στοχεύοντας στη σεξουαλική της απελευθέρωση. Όπως είναι αυτονόητο μετά από αυτό, τίποτε δεν θα είναι το ίδιο. Μήπως όμως έτσι οι δύο αυτοί άνθρωποι θα καταφέρουν να προσεγγίσουν την ανθρώπινή τους πλευρά.

    Με κάμερα στο χέρι, ασπρόμαυρη φωτογραφία με κόκκο, με πειραγμένες εικόνες και υστερικές ερμηνείες το Φίδι του Ιούνη δεν είναι συνηθισμένη ταινία. Ούτε συνηθισμένος είναι ο σκηνοθέτης της, Shinya Tsukamoto, ο οποίος από πολλούς έχει χαρακτηριστεί "cult" δημιουργός. Το νερό είναι ένας από τους κρυφούς χαρακτήρες αυτής της ταινίας που λειτουργεί όχι ως μια δύναμη με εξαγνιστικό χαρακτήρα, αλλά ως ένα μέσο που σκοτώνει. Μερικές σκηνές είναι πράγματι εντυπωσιακές και χαϊδεύουν τον αμφιβληστροειδή του θεατή. Aλλες φορές όμως αισθάνεσαι χαμένος στο εξεζητημένο σύμπαν ενός εστέτ δημιουργού.

    Πηγή: CinemaNews.gr - All About Movies | Νέες Ταινίες, Αίθουσες, Αφιερώματα, Κυκλοφορίες DVD, SoundTracks, Αφίσσες, Επικαιρότητα

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  8. atasai

    atasai Regular Member

    Να προσθέσω και τον metal fetishist "Tetsuo" του ίδιου σκηνοθέτη (Shinya Tsukamoto)
     
  9. SadalMelik

    SadalMelik Regular Member

    Un chien Andalou

    Για το παραπάνω δεν χρειάζοντε πολλά λόγια. Απλά παρακολουθήστε το...

    Υστερόγραφο: Όταν ρωτήθηκε τι σημαίνουν όλ’ αυτά, ο Luis Bunuel απάντησε ξερά: «Ένα κάλεσμα για φόνο».
     
    Last edited: 4 Απριλίου 2009
  10. SadalMelik

    SadalMelik Regular Member

    Psychopathia Sexualis

    Η ταινία έχει εμπνευστεί τον τίτλο της από βιβλίο του Αυστριακού ψυχίατρου Richard von Krafft-Ebing. Ο Richard von Krafft-Ebing το 1886 δημοσίευσε το Psychopathia Sexualis. Αντικείμενο του βιβλίου ήταν μια σειρά ασυνήθιστων τρόπων σεξουαλικής έκφρασης. Aπ’ όσο θυμάμαι είναι ένα από τα πρώτα βιβλία που συναντάμε τους όρους σαδισμός και μαζοχισμός πριν από το 1905 ο Freud με το έργο του «Τρία δοκίμια για τη θεωρία της σεξουαλικότητας» καθιερώσει οριστικά τις λέξεις αυτές.
    Στην πρώτη έκδοση του Psychopathia Sexualis, ο Κrafft-Ebing διαίρεσε τις " σεξουαλικές νευρώσεις" σε τέσσερις κατηγορίες:
    • Σεξουαλικές επιθυμίες σε λάθος στιγμή της ζωής, δηλ. παιδική ηλικία ή μεγάλη ηλικία (Paradoxia)
    • Ανεπαρκής σεξουαλική επιθυμία (Anesthesia)
    • Υπερβολική σεξουαλική επιθυμία (Hyperesthesia)
    • Σεξουαλική επιθυμία με λανθασμένο στόχο ή αντικείμενο. Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται η ομοφυλοφιλία, ο σεξουαλικός φετιχισμός, ο σαδισμός, ο μαζοχισμός, η παιδοφιλία, κ.λπ.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  11. SadalMelik

    SadalMelik Regular Member

    The Night Porter

    Κατεξοχήν πηγή σαδομαζοχιστικών ερεθισμάτων για τον κινηματογράφο υπήρξε ο ναζισμός. Στον "Θυρωρό της νύχτας" παρακολουθούμε την ιστορία ενός πρώην αξιωματικού των Ες-Ες, που ζει αρκετά χρόνια μετά στην Βιέννη και δουλεύει σαν νυχτερινός θυρωρός σε ένα ξενοδοχείο. Εκεί συναντά την Λουσία. Πρώην κρατούμενή του σε κάποιο στρατόπεδο συγκέντρωσης. Σιγά σιγά αρχίζουν να ξαναζούν την σχέση κυριαρχίας που είχε αναπτυχθεί μεταξύ τους αρκετά χρόνια πριν.
    Η επιστροφή της Λουσία στην σχέση υποταγής της ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από φεμινιστικές οργανώσεις και διάφορες εβραϊκές ομάδες. Ήταν αδιανόητο ότι τα θύματα των στρατοπέδων μπορεί να νοσταλγούσαν την ναζιστική θηριωδία ή ότι οι γυναίκες κατά βάθος λαχταρούν την ταπείνωση και τον βασανισμό.
    Στο παρακάτω απόσπασμα η κρατούμενη Λουσία αναγκάζετε να κάνει το νούμερο της μπροστά στους Ναζί.


     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  12. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Τα έχομε ξαναπεί: stalags. [Ίσως σε ενδιαφέρει να δεις το σχετικό νήμα.]
    Για τις καταγέλαστες φεμινίστριες περιττεύει οποιοδήποτε σχόλιο.

    Ωραίο νήμα.