Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Λεξικό/Αναθεωρημένο. Λήμμα 1ο, Ομοφυλοφιλία

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Resources and Tutorials' που ξεκίνησε από το μέλος Dolmance, στις 12 Φεβρουαρίου 2007.

  1. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Θα καταχωρώ εδώ, ένα ένα τα λήμματα του αναθεωρημένου Λεξικού, που προανήγγειλα στο σχετικό Νήμα (Bdsm tutorials etc.) Αυτή η επιλογή, ίσως διευκολύνει τη συζήτηση.
    Εκκινώ από τον όρο "Ομοφυλοφιλία", αντικείμενο έντονων συζητήσεων τελευταίως.

    Ομοφυλόφιλος: Ο ερωτικώς και σεξουαλικώς προσανατολισμένος προς το ίδιον φύλον, αποκλειστικώς ή κατά κυριότατον λόγο. Αυτός ο μινιμαλιστικός ορισμός είναι χρήσιμος, επειδή αποσυναρτά την ομοφυλοφιλία από εφήμερες ομοφυλοφιλικές πρακτικές και δίνει τη δυνατότητα να τη διαχωρίσουμε επαρκώς από τις αμφιφυλοφιλικές επιθυμίες.
    Προσφεύγοντας στη μέθοδο της Αποφατικής Θεολογίας (για να προσεγγίσουμε την ουσία μιας έννοιας αποκλείουμε αρχικώς όσα αυτή η έννοια δεν μπορεί να είναι) καταλήγουμε στα εξής συμπεράσματα, αντλημένα από την εμπειρία και κανοναρχημένα από τη λογική:
    Δεν είναι ομοφυλόφιλος όποιος α) δεν αισθάνεται μονότροπη έλξη από τους ομοφύλους του β) παρ΄όλα αυτά συμμετέχει ενίοτε σε ομαδικές ή δυαδικές ερωτοπραξίες με ομοφύλους.
    Προκειμένου για άνδρες, πούστης είναι όποιος ερεθίζεται αποκλειστικώς από άνδρες. Σε ότι αφορά τις γυναίκες, λεσβία είναι εκείνη και μόνον εκείνη που επιθυμεί κατ' αποκλειστικότητα γυναίκες. Έπεται ότι ο διαχωρισμός ενεργητικών/παθητικών, αν και προσδιοριστικός μιας τυπολογίας του γούστου εφ' όσον, σπανιότατα, είναι πάγιος, δεν έχει την παραμικρή σημασία για την κατανόηση της ομοφυλοφυλικής διάθεσης. Κάθε ομοφυλόφιλος μπορεί να έχει, σε δεδομένη συγκυρία, ετεροφυλόφιλες σχέσεις, αλλά δεν είναι αυτές που κυβερνούν τη λίμπιντο του.
    Η ομοφυλοφιλία είναι παντελώς άσχετη με τα επιστημονικοφανή μωρουδίσματα περί γονιδίων και κληρονομικότητας, για τον απλούστατο λόγο ότι στο ανθρώπινο είδος οι πολιτιστικές επιστρώσεις είναι απειράριθμα ισχυρότερες από οποιαδήποτε βιολογική υποδομή. Τα ανθρώπινα "ένστικτα" είναι εύπλαστα σε τέτοιο βαθμό ώστε να μη διαδραματίζουν ούτε τον ελάχιστο ρόλο στη διαμόρφωση των κοινωνικών συμπεριφορών. Ανθρώπινη βιολογία είναι η Ιστορία.
    Δεν είναι, επίσης, ομοφυλόφιλος όποιος έχει παρόμοιες, ανεκπλήρωτες φαντασιώσεις - τεράστιος, στατιστικά αριθμός αρρένων και θηλέων. Είναι όποιος τις πραγματοποιεί, έστω και στο "σκότος". Αν μετράγαμε για αδελφές τους αδιακόρευτους κρυπτόπουστες, ο αριθμός των ανδρών ομοφυλοφίλων θα ήταν τόσο υψηλός ώστε όλη αυτή η συζήτηση δεν θα είχε κανένα νόημα.
    Καμιά συνάφεια με την ανδρική ομοφυλοφυλία δεν έχει ο στραπονισμός από θήλεα. Η σχετική σύνδεση γίνεται μόνον από τους "θρησκόληπτους του κώλου", δηλαδή τους "ασίκηδες" αρσενικούς, η βαρβατίλα των οποίων είναι δείκτης ενοχοποιημένου κρυφοπουστιρλικίου. Η διείσδυση στη σούφρα ομοιώματος πέους ή ενσάρκου χειρός, από άτομο του άλλου φύλου, συγγενεύει με την ομοφυλοφιλία τόσον όσο και το φτέρνισμα. Για τις γυναίκες, ανάλογα ζητήματα δεν τίθενται καν.
    Συνεπώς, η ομοφυλοφυλία εστιάζεται στη σφαίρα της ενεργού σεξουαλικής ενόρμησης/επιθυμίας προς ομόφυλα άτομα, όταν αυτή κυριαρχεί πλήρως και έχει διάρκεια ζωής (ή είναι, τουλάχιστον, πάγια και κρατούσα).

    Συνεχίζεται...
     
    Last edited: 12 Φεβρουαρίου 2007
  2. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    θα ηθελα να επισημανω οτι ο ενεργητικος πουστης ακουγεται οξυμωρο .. ωστοσο υπαρχει ο κωλομπαρας ο οποιος ειναι μεν ομοφυλοφιλος ... σιγουρα ομως οχι πουστης αν και τιποτα δεν τον εμποδιζει να κανει πουστιες ....
     
  3. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: Λεξικό/Αναθεωρημένο. Λήμμα 1ο, Ομοφυλοφιλία

    Περιμένω τη συνέχεια...Παρεπιπτόντως θα ήθελα να ρωτήσω βάσει ποιων μελετών γράφτηκε το παραπάνω λήμμα  
     
  4. G_E

    G_E Contributor

    Διαβάζω στο www.10percent.gr.

    Πούστης: Προέρχεται από την περσική λέξη pusht, που σημαίνει «κώλος»• πέρασε στα ελληνικά μέσω της τουρκικής, στην οποία είναι πολύ βαριά βρισιά για τον ύπουλο, κακόψυχο άνθρωπο. Παρότι σημαίνει επίσης και αυτόν που «υιοθετεί την παρά φύση σεξουαλική πράξη» (κατά το τουρκικό ετυμολογικό λεξικό), στην καθομιλουμένη δεν χρησιμοποιείται ποτέ ως βρισιά ή λέξη αναφοράς για τους παθητικούς ομοφυλόφιλους.

    Κωλομπαράς: Από το αραβικό «γουλάμ» (παιδί, αγόρι) και το περσικό ρήμα «παρέ» (ξεσκίζω, σκίζω με βία) προήλθε η οθωμανική λέξη «κουλάμ-παρέ», το μοντέρνο τουρκικό «κουλάν-παρά», και το ελληνικό «κωλομπαράς», που στην πραγματικότητα σημαίνει «αυτός που σκίζει αγόρια». Παρότι εννοιολογικά έχει άμεση σχέση με τον κώλο, ετυμολογικά το πρώτο συνθετικό της λέξης «κωλομπαράς» είναι μόνο μια παρήχηση.

    Η Ελληνική κοινωνία (παλαιότερη και λαϊκοσύγχρονη), ανεκτικότατη στο βιασμό των αγοριών, διέκρινε σαφώς τον πούστη (κατάπτυστος, ύπουλος – τόσο, που πολλοί απ’ αυτούς το πίστεψαν και προσπάθησαν να επιβιώσουν με αυτά τα μέσα) από τον κωλομπαρά που αν δεν ήταν απολύτως αποδεκτός, θεωρούνταν σαφώς βαρβάτος. Κάτι τέτοιο υποθέτω υπονοεί ο isnogood.

    Κωλομπαράς πάντως φίλος μου με τον οποίο και το γιουσουφάκι του συνέφαγα την τσικνοπέμπτη απορρίπτει τις εθνικολαϊκές αυτές εκδοχές, θεωρεί εαυτόν ομοφυλόφιλο και επιβεβαιώνει τα όσα ο Dolmance είχε την υπομονή να μας γράψει.
     
    Last edited: 13 Φεβρουαρίου 2007
  5. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Ευχαριστώ KyriosG και συνεχίζω με παλαιότερα λήμματα, σχετικά με την ομοφυλοφιλία - ανδρική και γυναικεία.
    Κατά την άποψη μου, πάντως, ο κωλομπαράς είναι ομοφυλόφιλος όταν αυτή η σοδομιστική πρακτική επί αρρένων αποτελεί βασική και θεμελιώδη πηγή του σεξουαλικού του ερεθισμού. Υπάρχουν βέβαια και οι βιοπορισταί της κωλομπαρίας, αλλά αυτοί ασκούν το λειτούργημα τους επί χρήμασιν και συχνά ισχυρίζονται ότι στην πραγματικότητα "γουστάρουν γυναίκες". Σε κάθε περίπτωση, είναι τουλάχιστον αμφιφυλόφιλοι. Αλλιώς θα ήταν ανεξήγητο πώς διαπρέπουν εν στύσει, ξεκωλιάζοντας άνδρες - ενώ υποτίθεται ότι αυτοί δεν τους αρέσουν. Μάλιστα, ως επαγγελματίες το πράττουν συνεχώς και αδιακρίτως, γεγονός που συντείνει στην πεποίθηση ότι ενορμητικώς είναι πρωτίστως αδελφές και δη ερωτευμένες με την αφηρημένη, πλατωνική Ιδέα της πουστίας. Πάσχουν από λανθάνουσα κιναίδεια, είναι δηλαδή παρακλάδι των μπινέδων - εφ' όσον βατεύουν και κοράσια ή τις συζύγους και τις παλλακίδες τους.
    Οι κωλομπαράδες διέπρεψαν παρά τοις αρχαίοις Έλλησι - ως αμοιβόμενοι παιδαγωγοί και παιδοτρίβες σε ορισμένες φιλοσοφικές σχολές, μετά την εποχή των Σοφιστών - αλλά η αρχαιοελληνική αρσενοβασία ήταν κατά βάση παιδεραστική και οι ενήλικοι αρσενοκοίτες όταν πισωκεντούσαν αναμεταξύ των εθεωρούντο καταφρονητικώς θηλυδρίες, κάτι σαν τις κατά αιώνες μεταγενέστερες κραγμένες συκιές, τουτέστιν ντιγκιντάγκες και ενίοτε νομικώς παραβάτες.


    Θα επιχειρήσω, τώρα, να διευκρινίσω ορισμένους ειδικότερους όρους, όσους συχνά χρησιμοποιούνται αδοκίμως ή με αμφιλεγόμενο τρόπο. Παραπέμπουν όλοι στην ομοφυλοφιλία.
    1) Cross dressers: οι κατ' ιδίαν παρενδυτικοί. Αρέσκονται να φορούν ρουχισμό του άλλου φύλου, κατά τις ερωτικές συνομιλίες τους και είναι κατά κανόνα άνδρες. Συνηθέστατα στραπονίζονται ή ρέπουν προς την υποτακτικότητα, αλλά δεν είναι αναγκαστικά ομοφυλόφιλοι. Πούστης δεν είναι όστις επιθυμεί ενίοτε να εμφιλοχωρήσει στον πρωκτό του αντικείμενον τι, αλλά όποιος διέπεται από διηνεκή λιμπιντική ενόρμηση προς το ίδιο φύλο. Επίσης, η επιθυμία να φορείς δικτυωτές κάλτσες με ζαρτιέρες, όταν συνουσιάζεσαι, δεν σε καθιστά αυτομάτως αδελφή. Ομοίως, η στραπονίστρια δεν είναι πάντοτε λεσβία.
    2) Transvestite, τραβεστί: δημοσία παρενδυτικός, με έντονες - ουχί όμως αποκλειστικώς - λουγκρικές διαθέσεις. Υποβάλλεται σε εξωτερικές σωματικές μεταπλάσεις, ήτοι αποκτά σιλικονάτο στήθος, ξυρίζεται ολικώς, υφίσταται γενική αποτρίχωση. Μπορεί να είναι ενεργητικός ή παθητικός, γεγονός που συμβάλλει στην επαγγελματική του επιτυχία, όταν εκπορνεύεται. Δεν κάνει θεραπεία ορμονών για να μεταλλαγεί. Ελάχιστες γυναίκες ανήκουν στην κατηγορία διότι οι τζιβιτζιλικούδες τύπου butch (ανδρογύναια) περιορίζονται σε μικρότερης έκτασης παρεμβάσεις (αποψίλωση κεφαλής, έλλειψη μακιγιάζ, ανδρικές ή ατσούμπαλες φορεσιές).
    3)Transexual: σεξουαλμεταβατικοί, οι οδεύοντες προς πλήρη εκτεθήλυνση, απαραιτήτως με τη χρήση ορμονών - που προσδίδει γυναικεία μορφή και πλαστικότητα στο κορμί, απομειώνοντας κατά το διάστημα λήψης την ικανότητα στύσεως. Pre-op, δηλαδή ανεγχείριστοι. λόγω κοινωνικών διακρίσεων και περιθωριοποίησης, αντλούν, στις πλείστες περιπτώσεις, εισόδημα από την πορνεία. Αισθάνονται παιδιόθεν θήλεα και δεν εμπίπτουν στην ποικιλότροπη κατηγορία του κίναιδου. Η περίπτωση τους δεν έχει σχέση με την κοινή πουστία και η σεξουαλμεταβατικότητα τους απορρέει από αυθεντική υπαρξιακή αγωνία. Προβληματίζονται δεινά όταν αναλογίζονται τη δυνατότητα αποκοπής του ανδρικού τους μορίου. Τούτη τους στερεί σημαντικό μέρος ηδονής (το κρίσιμο) και εφόσον εκδίδονται απογοητεύει τους πελάτες, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους επιθυμούν να οπισθοβληθούν και όχι να οπισθογεμίσουν. [Σημείωση: η μαγκοπρεπής λέξη "τραβέλι" είναι γελοιωδεστάτη, καθότι συγχέει και μπερδεύει τα πάντα με τα πάντα, και η εκφορά της προσιδιάζει αποκλειστικώς σε έφηβους τσουτσουνοπιάστες με φιλοδοξίες ψιλονταβά - συχνάζουν εποχούμενοι σε βέσπες, στη Συγγρού κατά τα ξημερώματα].
    Ολίγιστες είναι οι σεξουαλμεταβατικές γυναίκες, μολονότι οι προσθετικές πληθύνονται και τελειοποιούνται υδραυλικώς.
    4) Transgendered: οι σεξουαλμεταβάντες, όσοι άλλαξαν φύλο με χειρουργική μέριμνα. Αντιμετωπίζουν προβλήματα κοινωνικής προσαρμογής, δίχως αυτά να είναι ανυπέρβλητα. [Εξαιρετική η σχετική ταινία με τη μεγάλη Vanessa Redgrave. Στα καθ' ημάς ενδιαφέρον είναι το βιβλίο της Καρλότας, που μάλλον θέλει να ανακτήσει τον θυσιασθέντα ψώλον].


    Περαιτέρω εξειδικεύσεις, παραλλαγές ή αυτοτελή είδη ομόφυλων επαφών.
    5) Αμφισεξουαλικοί: η έννοια χαρακτηρίζει μόνον όσους δύνανται να ερωτευθούν ή έστω να φλερτάρουν κατά μόνας και όχι ανά ζεύγος, με σκοπόν την γάμευσιν, άτομα και των δύο φύλων, συνάπτοντας ερωτικούς δεσμούς, ενίοτε μακροχρόνιους και μονογαμικούς, με άνδρες ή γυναίκες αδιακρίτως. Εν ουδεμία περιπτωσει χαρακτηρίζεται αμφί, όποιος/α κατά τη διάρκεια hard swap (ανταλλαγή συντρόφων, σε προκεχωρημένες μορφές) μεταξύ swingers (παρτουζιαραίων) ψωλαρπάζει από το/τα έτερο/α άρρεν/α η μουνοπλακώνεται, αν είναι θήλυ, με τις υπόλοιπες συμμετέχουσες κυρίες.
    [Το λαϊκότροπο "μπινές", παραπέμπει κυρίως σε αγοραίες μορφές ανδρικής ερωτικής συνάφειας. Η λέξη "κωλομπαράς", όπως σημειώσαμε, υποδηλώνει αμφίπλευρους ή πουσταραίους που μετατρέπουν το υποτιθέμενο "κουσούρι" τους σε τίτλο τιμής, επειδή τάχα μου είναι κάργα ενεργητικοί - τελούν εν εξαλείψει, ακόμα και στα μονοπάτια του ανδρικού εκπορνεύεσθαι].
    6) Closet queens: οι αδήλωτες και κρυπτόμενες ουρανίστριες ή "λούγγρες". Εν γένει, οι κρυπτόπουστες, όσοι ξεσκίζονται στους δημόσιους καμπινέδες, οι βασίλισσες του απόπατου (Closet=WC, εν προκειμένω το άδυτον). [Προ ετών το είδος εγνώρισε, παρ' ημίν, αξιοσημείωτη εξάπλωση μεταξύ των καταστηματαρχών της οδού Ευριπίδου και περιχώρων (τυράδες, εκδοροσφαγείς, ιχθυοπώλες κοκ), ήτινες ξεβρακώνονταν πίσω από τις κολώνες της δεξιάς πλευράς του πορνοκινηματογράφου "Αθήναιον", στην πλατεία Κοτζιά, και τους τον φόραγαν αστραπιαία φαντάροι που περίμεναν όρθιοι στο πίσω μέρος της αιθούσης - χιλιάρικο, τότε, η έγχυσις. Στο αριστερό, όπως έμπαινες, καθόντουσαν οι μονήρεις μαλακισταί και στα εκ δεξιών καθίσματα, οι προσβλέποντες σε απλή πίπα. Η closet queen είναι καλός οικογενειάρχης και γονιός, πολλές φορές πολύτεκνος και άκρως ανδροπρεπής στην όψη (μύσταξ, δασύτριχον στέρνο, μπάκα). Αν τον αποκαλέσεις "ψωλοπαίρνουλα" μπορεί να σε σφαγιάσει].
    Ο ανδροκοίτης με τοιαύτες επιρρέπειες, σε νεαρότερη ηλικία και διάφορο περιβάλλον, είναι πολλάκις παιδεραστής (ιδίως εάν σπουδάζει Θεολογική ή συμμετέχει σε Χριστιανικές Ενώσεις νεολαίας), λατρεύει κατά το κοινόν αγορίστικες σουφρίτσες, όταν δεν αξιοποιεί τη φανταρία και εσχάτως τους απόρους μετανάστες προς ανακούφιση του δικού του, ευερέθιστου κλανιά. Σπανίως χρησιμοποιεί λιπαντικό αφεδρώνος, για να μη μένουν κηλίδες στα εσώβρακα που παραδίδει στη σύζυγο προς πλύσιν. Αν ανευρεθούν παρόμοια λεκεδάκια, τα αποδίδει σε υγρές πορδές και φουσκαντεριές.
    Περιττόν ειπείν, πουστρόνια φύονται αφειδώς στους νέους παραδείσους της αλλαξοκωλιάς, τα γυμναστήρια και τα μποντιμπιλντεράδικα, που έχουν εκτοπίσει τις σχολές κομμωτικής, τα παντελονάδικα και τα ειδικευμένα μπαρμπέρικα προηγούμενων δεκαετιών. Επίσης ψωλοδεκτικοί είναι όλοι ανεξαιρέτως οι λαμογιοπορτιέρηδες των clubs και πολλοί παρκαδόροι, πάντα με ανρρενωπή θωριά. Στα πάρκα συχνάζουν, ως ερασιτέχνες, οι σπυριάρηδες σπασίκλες και τα γερόντια, σε αναζήτηση του γρανιτώδους Αλβανού. Αυτοί είναι ευεπίφοροι και στις κακοποιήσεις, τις ληστείες και τα συναφή.
    Υπάρχει και νέο είδος, κατακλυστικά παρόν, αλλά δίχως παγιωμένα εισέτι χαρακτηριστικά. Είναι οι πισωβρόντηδες των ΜΜΕ που κατακλύζουν οθόνες και κοσμικο-καλλιτεχνικά δρώμενα. Αποτελούν συχνά μετεξέλιξη του αιδήμονος πουστράκου διανοούμενου της μεταπολίτευσης, στις νέες συνθήκες του υπερκαταναλωτισμού, του αδηφάγου ανταγωνισμού για μια θέση στον ήλιο (και το σκουπόξυλο), του εκχρηματισμού των πάντων. Δεν αναφέρομαι στους ψιψινάκηδες: αυτοί είναι εκσυγχρονισμένα κατάλοιπα της αλήστου μνήμης φτερούς ή κουδουνίστρας., με όπλο την τρομοκρατική αθυροστομία - δεν έχουν πλέον πέραση. Έχω κατά νου τους απειράριθμους εργάτες της "κοινωνικής ενημέρωσης" και της gay απελευθέρωσης, όσους προσβλέπουν να στρατολογηθούν στο συνδικάτο του θεάματος.

    Συνεχίζεται με τις τριβάδες, άλλως σαπφίδες ή λεσβίες....
     
    Last edited: 14 Φεβρουαρίου 2007
  6. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Λεσβίες: πολλές φυλές ανάκατες, από τα προαναφερθέντα ανδρογύναικα, κακοσουλούπωτα εξεπίτηδες, αποστεωμένα ή ασύμμετρα ευτραφή, με περπατησιά και στυλ καραγωγέα (διέλαμψαν στα seventies, ενταύθα, με πρώτο στέκι το μυκονιάτικο μπαράκι της Βαγγελιώς), ως το νέο, σχετικώς, φρούτο του lesbian chic, προβεβλημένο με επιμονή από τα lifestyle έντυπα (και ορισμένες εκπομπές της mainstream tv) για ευνόητους εμπορικούς λόγους (αγοράζουν καλλυντικά και κρέμες, περιχύνονται με αρώματα, κάνουν μανικιούρ). Υπάρχουν και οι γλυκές και τρυφερές του ενδιάμεσου χώρου, με αγωνίες για την ταυτότητα τους.
    Οι chic, έχουν ιδεολογικό υπόβαθρο. Τις θέλγουν οι γυναίκες, ως γυναίκες και μάλιστα όμορφες, θηλυκές, τσαχπίνες [το αντίστοιχον του θηριώδους μποντιμπιλντερά, όστις σε γυμναστήρια και αναβολικάδικα αγρεύει άντρακλα, ως άνδρας προς άνδρα, ο κουραδοσμπρώχτης, προτού πιάσει την πόρτα στα σκυλοζηνοβισσάδικα της παραλιακής, με τα τζέλια και τα χτένια του]. Σε αυτό το μήκος κύματος κινούνται οι πλακομουνατζούδες πορνοστάρ των "καλλιτεχνικών" τσοντοεκτρωμάτων της μεταμεσονύκτιας NOVA, με τη διαφορά ότι σπάνια εμφανίζονται ως αποκλειστικά λεσβίες και γλείφουν κλειτορίδες αλλά και καβλάκια βιαγκρωμένα - είναι "αμφί", Θεός φυλάξει. Μερικές ειδικεύονται στο λεσβιακό, όπως η Belladonna, αλλά λεσβία full time, με συγκατοίκηση, απόπειρες υιοθεσίας και λοιπά σέα και μέα, έγινε στην προσωπική της ζωή μόνον η αρκετά παλαιότερη Tracy Adams.
    Προς κατάκτησιν των "κοριτσοθυμάτων τους" φροντίζουν να είναι και οι ίδιες ευειδείς, περιποιημένες και κομψές. Με άλλα λόγια, δεν παριστάνουν τα αρσενικοθήλυκα, εκπέμπουν θηλυπρέπεια και αποβλέπουν να καρπωθούν το ίδιο feeling (αίσθηση). Η Madonna και η Britney, αλλά παλαιότερα και η Catherine Deneuve (όλες, πάντως, αμφί), είναι εξέχουσες προσωπικότητες του λεσβιάζοντος χώρου, αν και καλλιεργούν, επιμελώς, την αμφισεξουαλική εικόνα τους κι ενίοτε νυμφεύονται άνδρες ηθοποιούς μεγίστου έρματος ή εβραίoπουστίζοντες της βιομηχανίας του θεάματος ή κοκάκηδες αθλητές του NBA, με τατουάζ και ευένδοτες κωλοσουφρίτσες.
    Στην Ελλάδα, τα lesbian bars είναι μετρίας ποιότητος (τα δε lesbian friendly είναι αποχυμωμένα έως κλαυθμού ή θανατηφόρου ανίας) και μετά το κλείσιμο του γνωστού επί της Χαριλάου Τρικούπη και Λεωφόρου Αλεξάνδρας, τα αναφυέντα των Εξαρχείων, της Κωνσταντινουπόλεως (μερικά προϋπήρχαν) και της Λένορμαν δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των απαιτητικών - δεν ομιλώ καν για τα περί το Γκάζι, αυτά είναι για σαβανωμένους και φιλοξενούν το αντιπαθέστερο είδος του χώρου: τις παθιάρικα καψουρεμένες. Κάποια τα διαχειρίζονται φεμινίστριες: η οριστική απανθράκωση των ηδονών.
    Ο λόγος είναι ένας και μοναδικός: οι σκληροπυρηνικές τζιβιτζιλικούδες είναι ανένδοτα μονογαμικές κι αναπαράγουν όλα τα στερεότυπα της μονοπυρηνικής σχέσης, όταν ερωτευθούν με (ανείπωτο, για το ετεροφυλικό χαλβάδιασμα) πάθος και βιαιότητα πρωτοφανή. Οι σικάτες, πάλι, δεν συχνάζουν στη λουμπεναρία και ως είναι ευνόητο, στα κοσμικά τους παίζουν περισπωμένες, παρεκτός κι αν πιτωθούν με ασπράκια, οπότε παραδίδονται με έξαρση στην επιδειξιμανία, ξεγελώντας τους ανεγκέφαλους αρσενικούς, όσους υποθέτουν ότι το μπαλαμούτιασμα λαμβάνει χώρα προς τέρψιν της δικής των μαλαπέρδας.
    Η γνήσια αγριολεσβία (butch ή συγκεκαλλυμένη), οσάκις ερωτευθεί σφόδρα, είναι τύραννος. Ζηλεύει αφορήτως το ταίρι της, είναι πουριτανή στα κόλπα (εκτός κι αν έχει προσχωρήσει στο bdsm, οπόταν αλλάζει τον αδόξαστο στη σουμπίτσα της), τακιμιάζει εύκολα με άντρες, αλλά παραμένει αμετάκλητα δοσμένη στην καλή της. Πολυαγαπητικές σαπφίδες σπανίζουν. Ορισμένες, όμως, υπό συνθήκες ανάλογες με εκείνες των straight ζευγαριών παρτουζώνονται σε φιλικό περιβάλλον - σπάνια.
    Οι αμφιφυλόφιλες γυναίκες είναι πολυάριθμες, αλλά όχι εξαιρετικά ορατές και συνήθως επιλέγουν σταθερές σχέσεις με άνδρες, ενώ με τα θήλεα περιορίζονται σε φευγαλέους και ημιπαράνομους δεσμούς - παρά την ερωτική έλξη που αισθάνονται γι΄αυτά. Σημαντικό ρόλο στην επιλογή αυτή παίζει και η μυθολογία της "μητρότητας", η οποία επιδρά αρνητικά στη γυναικεία λιμπερτινική έξαψη.
    Πρόθυμα να μοιραστούν εγκαυλότητα με ομόφυλες τους, στιγμιαία και δίχως περαιτέρω επιπτώσεις είναι, δυνάμει, όλα τα θηλυκά, αρκεί να σκοντάψουν στην κατάλληλη πλανεύτρα ή να τα γραπώσουν οι όνυχες έμπειρου και αμοραλιστή Παίκτη.
     
    Last edited: 13 Φεβρουαρίου 2007
  7. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: Re: Λεξικό/Αναθεωρημένο. Λήμμα 1ο, Ομοφυλοφιλία

    Μέχρι εκεί διάβασα το κείμενο φίλε Dolmance..Μετά θεώρησα πως δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω..Διάσταση απόψεων;Ίσως..Όμως η δική μου πραγματικότητα και οι δικές παρατηρήσεις και αναζητήσεις στον οποιοδήποτε χώρο διαφέρει πάρα πολύ..

    Το γεγονός πως παρουσιάζεις τις "θηλυκές" λεσβίες ως προιόν του σύγχρονου lifestyle ,είναι σχεδόν ρατσιστικό,για λόγους που προφανώς δεν αφορούν..Απλά είναι άδικο να πραγματεύεσαι τις ταυτότητες μιας ολόκληρης ομάδας ανθρώπων,με τον όποιο σκοπό,όσο αγαθός και να είναι.Και γιατί;Γιατί παντού υπάρχουν τα όρια συμπεριφοράς και έκφρασης και σε κάποιες ομάδες είναι πολλαπλά και πολλές φορές μη συνδεόμενα..
     
  8. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Λυπάμαι, Incomplete.
    Είναι αλήθεια πως τα δημοσιεύματα αυτά αποτυπώνουν μια ορισμένη και περιορισμένη θεώρηση. Οπότε αν από τη δική σου σκοπιά μπορούσες να τα συμπληρώσεις ή να τα αντικρούσεις, θα επιτελούσες έργο χρησιμότατο.
    Δεν συμφωνώ, όμως, καθόλου με την τελευταία σου παράγραφο. Από τη στιγμή που αναφέρεσαι σε "ομάδες", είναι αυτονόητο ότι, παρά τις διαφορές των μεμονωμένων ατόμων και την πολυποικιλότητα των βιωμάτων, αποδέχεσαι πως υφίστανται "κοινές ιδιότητες", ως συνισταμένη ετερογενών και ετεροβαρών συνιστωσών. Επιπλέον, δεν μίλησα για "λεσβίες με θηλυκότητα" - αυτές είναι πολλές και ενδέχεται να ανήκουν σε εντελώς αποκλίνουσες "νοοτροπίες". Έκανα λόγο για το lesbian chic, το οποίο απορρέει από ένα συγκεκριμένο lifestyle, πλήρως εμπορευματοποιημένο. Δηλαδή, για μια εφήμερη μόδα που, όπως όλοι οι συρμοί, μπορεί να αφήσει τα ίχνη της σε διάδοχα κοινωνικά μορφώματα, αλλά ο πολιτισμικός της ορίζοντας είναι θεμελιακά παροντικός και πρόσκαιρος.
    Εύχομαι να αλλάξεις γνώμη, ως προς τη δυνατότητα του διαλόγου ανάμεσα μας.
     
  9. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: Λεξικό/Αναθεωρημένο. Λήμμα 1ο, Ομοφυλοφιλία

    To θέμα των gay δεν το αγγίζω για συγκεκριμένους δικούς μου λόγους .

    Λεσβίες.Κόσμος ανάλογος των ομοφυλόφιλων αντρών.Όρατη διάκριση σε αρρενωπούς και θηλυπρεπείς .Αντίστοιχα και στις λεσβίες.Ιστορική αναδρομή.Πάντα παλαιότερα αυτοί που φαίνονταν ή κάναν την όποια καλή ή κακή επανάσταση ήταν οι θηλυπρεπείς ως επί το πλείστον.Όπως και σήμερα η έννοια του ομοφυλόφιλου για αυτούς που δεν έχουν φίλους ή γνωριμίες έχει συνδεθεί με την έννοια του θηλυπρεπή.Το ίδιο περίπου με τις λεσβίες.Και λέω περίπου γιατί στην Ελλάδα ουδέποτε βγήκε στα ΜΜΕ η άκρα θηλυκιά λεσβία να πρεσβέυσει το οτιδήποτε.Και γενικά ο κραγμένος έχει άλλες ζυμώσεις και άλλη αντίληψη των πραγμάτων για ευνόητους λόγους.Συν τις άλλοις γενικά οι λεσβίες είναι μακράν πίσω σε πολλά θέματα αντιλήψεων και ιδιοσυγκρασίας σε σχέση με τους gay.Δεν είναι τυχαίο που το μεγαλύτερο ποσοστό τους δηλώνει bi ,σε αντίθεση με άλλες χώρες και μητροπόλεις.Έχω να προσθέσω πως σε αυτή τη συμπεριφορά έχουν να κάνουν τα επιβεβλημένα ήθη στο ρόλο της γυναίκας,που τη θέλει ολοκληρωμένη μόνο ως σύζυγο και μάνα.Τα lesbian bars είναι γεμάτα παντρεμένες.
    Από αυτό το λούκι ξεφεύγαν κυρίως οι κοινώς κραγμένες,δλδ οι πολύ αρρενωπές.Είναι δλδ σα να ζητούσες από έναν εντελώς θηλυπρεπή να γίνει πατέρας και οικογενοιάρχης.Όχι πως δεν υπάρχουν και τέτοιοι.Πάμε παρακάτω.
    Στους λεσβιακούς κύκλους οι πρώτες που τους δημιουργήσαν ήταν οι butch.Για ερκετά χρόνια έβλεπες κυρίως αυτές σε ανάλογα μέρη ή κλίκες.Οι θηλυκές ήταν πιο καταπιεσμένες
    και δεν αποδέχονταν και την άγρια σύσταση των χώρων.Απέφευγαν ακόμα να κάνουν και παρέες για πολλούς λόγους.Με το πέρασμα του καιρού άρχισαν να διευρύνουν τον κύκλο των λεσβιών με την παρουσία τους.Έλα όμως που η βιομηχανία του πορνό είχε ήδη θεοποιήσει τη θηλυκιά λεσβία και της γκόμενας ή φίλης της ως εκλεκτό παιχνίδι του str8 άντρα.Επιπλέον,μέσα στο φόβο ή στις ενοχές τους ή από άρνηση να ταυτιστούν με τον χώρο των butch ή των tommy boy ,δηλώναν bisexual.
    Τις κοιτάζαν με πολύ επιφύλαξη και πολλές φορές και άρνηση.Σε κινήματα η communities είχαν δεχτεί μεγάλη αμφισβήτηση,γιατί θεωρούσαν πως με την υπέρμετρη θηλυπρέπεια τους,απλά διαιωνίζαν το str8 πρότυπο,που κάποιες μπορεί και να το εκαναν.Οι αρρενωπές θέλαν να σπάσουν το θηλυκο κατεστημένο για πολλούς λόγους.Ανόητο;Ίσως.Εντελώς ιστορικά να αναφέρω πως οι ομαδικοί βιασμοί λεσβιών σε στέκια ή σε σπίτια που είχε εντοπιστεί πως μαζεύονται δεν ήταν κάτι το σπάνιο .Και δε μπορούσαν και να το αποκαλύψουν..
    Δεν υπήρχαν και δε θα υπάρξουν ποτέ στρατόπεδα.Όμως πολλές φορές οι δύο διχοτομημένοι κόσμοι αρνούνταν ή δε θέλαν να ενωθούν.Πλέον έχουν ψιλοενωθεί.Οι νέες γενιές διαφέρουν.Διατηρούν τη θηλυκότητα τους και έχουν προσδώσει και έναν άλλο ναρκισσιστικό αέρα μέσα στους χώρους.Έπειτα από τόσα χρόνια συμβαίνει και αυτό λοιπόν..
    Οπότε οι θηλυκές λεσβίες δεν είναι προιόν κανενός lifestyle.Είναι γυναίκες που εκφράζονται πιο μαζικά στον όποιο βαθμό σε όλους τους χώρους,έπειτα από μεγάλο διάστημα αποχής.
    Τα έγραψα όσο πιο περιληπτικά μπορούσα.Για αυτό μέσα από την προσπάθεια αυτή να έχει χαθεί σχετικά ο ειρμός.Το σίγουρο είναι πως έχω πολλά πράγματα να πω και θα τα πω μόνο όταν θα βγούν σε επίπεδο ενημέρωσης και όχι διόρθωσης..Δε βλήθηκα φίλε Dolmance.Σίγουρα θα έχεις γνωριμίες ,εμπειρίες και άποψη..
     
  10. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    Απάντηση: Λεξικό/Αναθεωρημένο. Λήμμα 1ο, Ομοφυλοφιλία

    τι εστί butch και tommy boy?
     
  11. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Butch: ανδρογύναικο.
    Tommy Boy: ιδιωματική έκφραση, σαν να λέμε την Ευαγγελία Βαγγέλαρο ή τη Σαπφώ Πίνδαρο.
     
  12. Maley

    Maley Contributor