Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Λεξικό Αναθεωρημένο. Λήμμα 2ο: Vanilla, bdsm, libertinism. Μέρος Πρώτο

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Dolmance, στις 19 Φεβρουαρίου 2007.

  1. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Tarski?!?!

    Δεν βασανίζω ποτέ τους άλλους με τον τρόπο που εγώ βασανίστηκα.. where's the fun in that:-?

    Dolmance, να περιμένουμε κάποτε ένα "Εγχειρίδιο πρακτικής του λιμπερτινισμού" ή είναι σχήμα οξύμωρο;
     
  2. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Χμμμ αυτό μου συνειρμικά μου φέρνει στο νου ένα βιβλίο .
    "Ο ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΟΣΜΩΝ" , URSULA LE GUIN
     
  3. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Ηδυτάτη female,

    Αααχχ...

    Είναι ευκαιρία να κυκλοφορεί εδώ παρένθετο και ένα σεμινάριο του σκέπτεσθαι γιατί όλοι μας μπορούμε να ωφεληθούμε μέσα κι έξω από την BDSM ζωή μας. Είμαι βέβαιος, female, πως ο κακεντρεχής νηματοθέτης μας ανακλάται και το απολαμβάνει...

    {Αφαίρεσα δύο "εκτός θέματος" παραγράφους που κάποιο μέλος, κακώς, θεώρησε ότι το αφορούν και το χαρακτηρίζουν. Δεν αλλάζει το νόημα των υπολοίπων γραφομένων μου και δεν επηρρεάζονται σημαντικά τα quotes}

    Πίσω στο παρένθετο θέμα μας:

    Ω, ναι. Με χιούμορ απάντησα και 'γω. Ποτέ δεν έχω φιμώσει γυναίκα στο σεξ, για Φλωμπέρ. Δεν εκπλήσσομαι διόλου για τον άνδρα που λέτε, καθότι συμφωνώ με τον Φρόιντ όπως τον διαβάζει ο Λακάν: "Μόνον ο άνδρας μπορεί να είναι διαστροφικός, γυναίκα γνησίως διαστροφική δεν υπάρχει" (ορέ, φωτιά στα νήματα, μ΄αυτά που γράφω!)

    Προσοχή! Βρίσκεστε σε γλιστερή (και γλοιώδη) επιφάνεια! Η παρά φύση συνουσία της βιολογίας και της κοινωνιολογίας οδηγεί στην τερατογένηση της "πλανετέρας" των λέξεων: εμπρόθετο.

    Θα επικαλεστώ επίσης την τσίχλα εγκεφάλου που απαντά και στα καλύτερα μυαλά και κάνει τους νευρώνες τους κολλώδεις. Ακούει στο όνομα "post hoc" συλλογισμός. Ακολουθούν παραδείγματα, αντί ορισμού:

    Παράδειγμα 1: Ο κόκκορας λαλεί, καθημερινά, ελάχιστα πριν την ανατολή του ηλίου. Συνεπώς, η ανατολή του ηλίου σχετίζεται αιτιακά με τον κόκκορα (και άρα η πιθανή λύση για την καθυστέρησή της είναι ο βρασμός του).

    Παράδειγμα 2: Οι άνθρωποι με το ετεροφυλοφιλικό σεξ αναπαράγουν τα γονίδια τους. Συνεπώς, το ετεροφυλοφιλικό σεξ σχετίζεται αιτιακά με την αναπαραγωγή των γονιδίων.

    Τα παραδείγματα είναι, θαρρώ, ισοδύναμα.

    Επισημαίνω τέλος, ότι ο άνθρωπος ουρεί. Ουρώντας, αποβάλει, μεταξύ άλλων, νάτριο, και η αποβολή αυτή, με τρόπο που ουδόλως γνωρίζουμε, έχει στατιστικά παρατηρηθεί ότι συνάδει με χαμηλή αρτηριακή πίεση, που με την σειρά της συνάδει με λιγότερα εγκεφαλικά - λογικόν αφού ξέρουμε ότι σωλήνας σταθερού μήκους (π.χ. αγγείο) με αύξηση της πίεσης του περιεχομένου υγρού (συ)σπάται. Μόνον αυτό, το τελευταίο κομμάτι, είναι αιτιακή γνώση.

    Ουδείς (σώφρων) επικαλείται πρόθεση του ανθρώπου που ουρεί, εν γνώσει ή εν αγνοία του, να αποφύγει το εγκεφαλικό! Καμμία εσωτερική ανάγκη του DNA του δεν τον στέλνει στον καμπινέ για να κατεβάσει την πίεσή του όταν τσακώνεται με την κυρά του! Οταν του 'ρχεται να κατουρήσει, κατουράει!

    Ολα τα ιατρικώς παρεπόμενα (όχι μόνον τα της πίεσης) εξηγούν γιατί ο άνθρωπος που δεν ουρεί ποτέ πεθαίνει όχι γιατί αυτός που ουρεί ζει!

    Τεραστία διαφορά και διόλου σοφιστεία...

    Ας μην κατασκευάζουμε λοιπόν βιολογικές θεωρίες σκοπιμότητας για να δικαιολογήσουμε τις κοινωνικές πρακτικές οργάνωσης (παιδιά, επένδυση, κλπ.).

    Εδώ φοβούμαι ότι εκτροχιαστήκατε! Δλδ. σε έναν άνδρα που αναζητά την απόλαυση, θα λέγατε: "διάλεξε: ή με πουτάνες ή θα αλλάζεις πάνες";

    Δεν απέχετε από την πραγματικότητα (με την οιωνεί ντρίπλα του στρίβειν δια της παραμύθας, "κάτσε τώρα να σε γαμώ και σου αφήνω στο μέλλον ένα παράθυρο για πάνες..") αλλά νομίζω πως οι άνδρες δεν κάνουν πλέον (πολλά) παιδιά γιατί η κοινωνία δεν θέλει και δεν τους αφήνει, γιατί δεν είναι χρήσιμα. Αν θέλετε να ξαναδείτε πολλά παιδιά, ας δώσουμε στους άνδρες οικονομική και κοινωνική ελευθερία, για τη χαρά του περιτού, και θα τα δείτε. Και τον σκύλο ολόκληρο και την πίπα χορτάτη, δεν γίνεται.

    Dream

    -------------------
    "Dance art: let's fuck!" - adapted from the 70's maxim, "Fuck art, let's dance!"
     
    Last edited: 7 Μαρτίου 2007
  4. thelma

    thelma Regular Member

    Απάντηση: Λεξικό Αναθεωρημένο. Λήμμα 2ο: Vanilla, bdsm, libertinism. Μέρος Πρώτο

    Τα κειμενα σας και οι αναλυσεις σας ειναι υπεροχες.
    Κριμα που δεν μπορω να τα καταλαβω κιολας   , αλλα δυο δουλειες συγχρονως με μπερδευουν(να διαβαζω και να σκεφτομαι)
     
  5. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory


    Ζητώ συγγνώμη για τις παρεμβάσεις (ελαφρότατες) στη στίξη, αλλά ο τρόπος παράθεσης που υιοθέτησα, αντί των πολλαπλών quotes, με διευκολύνει δίχως να θίγει, ελπίζω, τα νοήματα του συνομιλητή.


    1) Το απολαμβάνω πράγματι.
    Έχω διευκρινήσει ότι δεν ανήκω στον κόσμο του bdsm και οι πρακτικές του δεν μου προκαλούν, προσωπικώς, ενδιαφέρον. Πολλά άτομα, ωστόσο, με αυτές τις προτιμήσεις τα θεωρώ ιδιαιτέρως αξιόλογα. Με απασχολεί, λοιπόν, ο αιτιώδης μηχανισμός που οδήγησε στις επιλογές τους. Βιολογικός δεν είναι, αυταπόδεικτα. Άρα, είναι ψυχολογικός και πολιτισμικός. Από τη σκοπιά αυτή, όπως συμβαίνει με όλες τις "ακραίες" στάσεις, υποβοηθά την κατανόηση της κοινωνικά εξιδανικευμένης, σε κάθε εποχή και για κάθε "παράταξη", κανονικότητας.
    Με εντυπωσιάζει θετικά, όμως, το γεγονός ότι συζητήσεις όπως αυτή που προηγείται αποσπούν το ενδιαφέρον κάποιων μελών του forum και θεωρώ τη διεξαγωγή τους "ιδεολογικώς νομιμοποιητικό στοιχείο" καθώς και παρακινητική προβληματισμών ευρύτερης εμβέλειας (όσων περιστρέφονται γύρω από τα θέματα της Κυριαρχίας, αλλά και πλείστων άλλων).
    Ένα άλλο χαρακτηριστικό που με θέλγει είναι ότι απαντώνται εδώ και γυναίκες με χιούμορ, γεγονός τόσο σπάνιο όσο και η εμφάνιση βροντοσαύρου σε αίθουσα χοροεσπερίδων.

    2) Επιμένω, εδώ και χρόνια, ότι λόγω ιστορικών ιδιαιτεροτήτων και κουλτούρας, το μοναδικό ευρωπαϊκό έθνος με το οποίο αξίζει κανείς να ασχολείται είναι οι Γερμανοί (και οι Ρώσοι, αν περιληφθούν στην αμιγή Δύση, πράγμα αμφίβολο). Η μισοπεθαμένη πλέον Ευρώπη, έχει πλήρως επαληθεύσει το μοντερνιστικό μύθο της "απόλυτης παρακμής" και τρέφεται από τα λείψανα του παρελθόντος και τα αποφάγια της μόνης (πολυσήμαντα) "εύρωστης" δυτικής δύναμης, ήτοι των ΗΠΑ. Το γελοίο "ρωμέϊκο" είναι μια στρατιά τσαρουχοφόρων εκσυγχρονιστών. Από τσανακογλείφτες, οι γραικοί της σήμερον προήχθησαν σε "μεταγλείφτες", αλλά δεν τους αρκεί η μεταγλώσσα αν δεν χώσουν κάπου και τη μεταγκλίτσα τους, συνήθως δολίως και χαμερπώς.

    3) Η λακανική οπτική περί ανυπαρξίας διαστροφικών γυναικών είναι απολύτως ορθή, πλην όμως χρήζει συμπληρώσεως: η γυναικεία σεξουαλικότητα, όταν εκφεύγει της αποκτηνωτικής νόρμας της μητρότητας/αναπαραγωγής, στην οποία την περιόριζε ο διορατικότατα μισογύνης Schopenhauer, καθίσταται αναπόφευκτα παρακολούθημα και υποχείριο των ανδρικών λιμπιντικών ενορμήσεων. Γυναίκες ηδονοθήρες σπανίζουν ιδιαίτερα, σε όλες ανεξαιρέτως τις ιστορικές εποχές. Ακριβώς όπως δεν υπάρχουν γυναίκες στο βασίλειο της υψηλής μαγειρικής, μολονότι εκείνες καταπιάνονται με τη σίτιση κατ' οίκον. Ο λεπταίσθητος ηδονισμός είναι κατ΄αρχήν ξένος προς τη γυναικεία ιδιοσυστασία κατά τη μακραίωνη διαμόρφωση της, εντός ποικίλων και άκρως ετερογενών μορφών ζωής. Ηδονισμός σημαίνει στρατιωτική πειθάρχηση της αχαλίνωτης φαντασίας, μέσω υπαγωγής της σε αυστηρότατες νοητικές επεξεργασίες. Κάθε υπέρμετρη συγκίνηση συνάμα με οποιανδήποτε ροπή προς το συναισθηματισμό αποκλείουν την Ηδονή ως ρυθμιστικό Ιδεώδες του βίου - και μόνο σε αυτούς τους ανηδονικούς τομείς των "ευαισθησιών" ή εκείνους της απύθμενης απληστίας διακρίθηκαν ως τώρα, ιστορικά, οι γυναίκες.

    4) Ο βιολογισμός δεν είναι απλώς επισφαλής και ιδιωνύμως φαιδρός από επιστημολογική άποψη. Είναι, πλέον, μέθοδος ιδεολογικής αστυνόμευσης και διασποράς αποβλακωτικών αποβλήτων, το ίδιο όπως και οι "μονόδρομοι" της νεοφιλελεύθερης οικονομικής πολιτικής. Τα μέσα (καθημερινής) επικυριαρχίας των μεταμοντέρνων πλουτοκρατικών ελίτ είναι: η προβολή του αυτονόητου συγκεκριμένων κοινωνικοπολιτικών επιλογών, η αστυνομοκρατία της ηλεκτρονικής πληροφόρησης, η διάδοση του διαδικτυακού αναλφαβητισμού, η αισθητική των ΜΜΕ και ο λαϊκός επιστημονισμός - μεταξύ άλλων αρκετών ψυχοδιαπλαστικών εργαλείων, με πρώτιστο τον υπερκαταναλωτισμό.

    Όσο για την τεκνοποίηση: στον υστερονεωτερικό κόσμο της Δύσης και στις αχανείς εκτάσεις του πλανήτη όπου συναθροίζονται οι αποσυνάγωγοι, κάθε γέννα ισοδυναμεί με απαγγελία ποινής ισοβίας καθείρξεως σε ένα όν που δεν έχει ακόμα διαπράξει κανένα αδίκημα.
     
    Last edited: 6 Μαρτίου 2007
  6. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    Απάντηση: Λεξικό Αναθεωρημένο. Λήμμα 2ο: Vanilla, bdsm, libertinism. Μέρος Πρώτο

    φιουυυυυ....
    νόμιζα πως είμαι η μόνη!
     
  7. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Έχοντας ανεχθεί επί τριετίας ετούτο το ειδηχθές έθνος, φρονώ τους υπερεκτιμάς.
    Πλήρης απώλεια εθνοτικής συνείδησης και ταυτότητας τα φριτσάκια. Θα σου τα εξηγήσω λίαν συντόμως.

    ΥΓ1: Από πότε αποδεχόμεθα την έννοια 'έθνος' αγαπητέ;
    ΥΓ2: Για τους καθ' υμάς γκλίτσμεν δε διαφωνώ ποσώς.
     
  8. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Ελπίζω να εννόησες Μαυροβασίλη ότι δεν εννοώ εδώ έθνος-κράτος, αλλά ρευστή γλωσσοπολιτισμική οντότητα.
    Τα φριτσάκια φέρουν το βάρος των τύψεων και έχουν αυτοενοχοποιηθεί. Συνεπώς, ας τους συμπεριλάβουμε στους άλλους και για άλλους λόγους εκφυλισμένους, αλλά είναι πιό σταράτοι στα ομαδικά παίγνια.
    Ορθώς ομίλησε, λοιπόν, ο DreamMaster δια τας συναφείς ενασχολήσεις.
     
  9. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Ναι, οι μπουνταλάδες δεν παύουν να αυτομαστιγώνονται για κείνο το ατυχές συμβάν προ εξηκονταετίας. [Ατυχές, ασφαλώς, καθότι απέτυχε.]
    Φρονώ πως πρέπει να μελετήσουν εμβριθώς Παναγιώτη Κονδύλη, άλλως τε έχει εξαίρετες δουλειές στα φρίτσικα.
     
  10. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Σαπφώ καλλίστη κόρη,
    μην προβαίνεις σε αδόκιμες υποθέσεις.
    Αντίθετα, δοκίμασε να μην κάνεις τίποτα από τα δύο: προσπάθησε να μη διαβάζεις και να μη σκέφτεσαι, εν γένει.
    Τότε, είναι βέβαιον πως δεν θα μείνεις ποτέ μόνη.
     
  11. llazouli

    llazouli Contributor

    Απάντηση: Re: Λεξικό Αναθεωρημένο. Λήμμα 2ο: Vanilla, bdsm, libertinism. Μέρος Πρώτο

    Dolmance, απολύτως σωστή η καταγραφή της γυναικείας σεξουαλικότητας ως προς τους συγκεκριμένους τομείς, μόνο που σκοπίμως λησμονείς να επισημάνεις τις αιτίες, ότι ο άνδρας είναι συντριπτικά περισσότερα χρόνια θαμώνας στη γειτονιά της λεπταίσθητης δημιουργίας, την ίδια περίοδο που η γυναίκα έμενε καθηλωμένη να αλλάζει πάνες. Mπορεί αν τα πράγματα ήταν αλλιώς οι γυναίκες να υπερτερούσαν σε παρά πολλά πράγματα και ο κόσμος να ήταν διαφορετικός, αλλά αυτό δεν μπορούμε να το αποδείξουμε.
    Κάποιοι μας ένιωσαν και μας αγάπησαν (Γκαίτε ) και κάποιοι ποτέ δε θέλησαν να μας καταλάβουν (Σοπεναουερ ).
     
  12. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory



    Προσφιλέστατες llazouli και female,

    Για τις πάνες λησμόνησα τη θεωρία του Baudelaire.
    Για τις πουτάνες, πάντως, πρέσβευε πως δεν "υπάρχει ευγενής ηδονή που να μην μπορεί να αναχθεί στην Πορνεία".
    Στη Γυναίκα, μολονότι κάποτε την περιέγραφε με αμφιλεγόμενο τρόπο (πχ "Η γυναίκα είναι φυσική δηλαδή απεχθής....το αντίθετο του δανδή") αφιέρωνε συχνά τρυφερότατες σκέψεις, αποτυπώνοντας παράλληλα τη σχέση του Αιώνιου Έρωτα με το Ύψιστο Ιδεώδες της Πορνείας:
    "Ξέχασα το όνομα αυτής της παλιοπουτάνας...Δέ βαριέσαι! Θα την ξαναβρώ στή Δευτέρα Παρουσία", έγραψε με σπαραγμό στο δοκίμιο του Η καρδιά μου γυμνωμένη.
     
    Last edited: 6 Μαρτίου 2007