Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η κριτική στην τέχνη

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος ilias1, στις 8 Μαρτίου 2020.

  1. MindFeeder

    MindFeeder Η ζωή Μου, να το ξέρεις, είναι επικηρυγμένη. Contributor

    Ως τέχνη αντιλαμβάνομαι κάθε τι το οποίο προκαλεί δράσεις και αντιδράσεις και γεννάει κάθε είδους αισθήματα (θετικά ή αρνητικά, δεν έχει σημασία).
    Οπότε και η άποψή μου είναι πως το παρόν νήμα, Ναι, περιλαμβάνει τέχνη.
    Τώρα κάποιος μπορεί να βρίσκει τους μονολόγους ως καλούς, και να τους προσδιορίζει ως καλλιτεχνίες και κάποιος άλλος να τους βρίσκει πέραν της αισθητικής του και να τους προσδιορίζει ως κακοτεχνίες.
    Το αποτέλεσμα όμως είναι πως είμαστε στην σελ. 15 και τους συζητάμε. Άρα υπάρχει τέχνη.

    Disclaimer 1: Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά μεταξύ τέχνης και τεχνικής. Η τεχνική ακολουθεί αυστηρούς κανόνες, η τέχνη όχι. (π.χ. Ο ξυλουργός εφαρμόζει τεχνικές, ο ξυλογλύπτης δημιουργεί και παράγει τέχνη).
    Disclaimer 2: Επειδή κάποιος μπορεί να σκεφτεί ότι υποστηρίζω την νηματοθέτρια (γιατί μπορεί και να᾽ναι ωραίο γκομενάκι και ίσως έχει και ωραίο κώλο .. ίσως και όχι), το δηλώνω πως, όσον αφορά αυτό, γραμμένη την έχω.
    Δεν μπορώ όμως να μην της αναγνωρίσω ότι από το σύνολο των μονολόγων που έχει γράψει, κάποιοι είναι καλλιτεχνίες.
    Disclaimer 3: Προς την νηματοθέτρια: μονόλογος χωρίς ανατροπή δεν υφίσταται.
     
  2. tithon

    tithon Contributor

    η πτώση από μιά σκάλα; ο ξαφνικός εμετός από γαστρεντερίτιδα;

    οι τεχνικές των πινέλων και των πενακίων; οι τεχνικές της γραφής; είναι τέχνη; η τεχνική της προβολής; η προώθηση; η πώληση;
     
  3. ilias1

    ilias1 https://vimeo.com/61962404 Contributor

    Κάποια περαιτερω αναλυση/επεξήγηση σε αυτο;
    "Disclaimer 3: Προς την νηματοθέτρια: μονόλογος χωρίς ανατροπή δεν υφίσταται."
     
  4. MindFeeder

    MindFeeder Η ζωή Μου, να το ξέρεις, είναι επικηρυγμένη. Contributor

    αυτό είναι γενικό. Οι μονόλογοι έχουν συνήθως μία ανατροπή, όχι όμως πολλές, συνεχόμενες.
    Σε θεατρική απόδοση, ένας ηθοποιός, το κάνει (και εξετάζεται σε αυτό) .. Ακόμα και αν αφηγείται κάτι πολύ ᾽᾽ρηχό᾽᾽, καλείται να το αποδώσει διαφορετικά, δλδ να δημιουργήσει εικόνες μέσα από κινήσεις και αφήγηση.
    Στον γραπτό λόγο, όπου δεν υπάρχει αναπαράσταση, είναι ακόμα πιο δύσκολο (δλδ ο αναγνώστης να πλάσει εικόνα/συναισθήματα μόνο μέσα από μια περιγραφή).
    Όπως και να᾽χει, λατρεύουμε μονολόγους.
     
  5. jasmin sg

    jasmin sg My Way Contributor

    Ο Βαν Γκογκ δεν πούλησε ούτε έναν πίνακα όσο ζούσε . Ο Μπωντλερ αντιμετώπισε δριμεία κριτική για το έργο του . Ο Γκογκεν, ο Μονε και τόσοι άλλοι αναγνωρίστηκαν μετα θάνατον .Τι λέγατε για την κριτική ?
     
  6. MindFeeder

    MindFeeder Η ζωή Μου, να το ξέρεις, είναι επικηρυγμένη. Contributor

    Στην πτώση από μία σκάλα, αν υπάρχει σενάριο (ή όχι)/σκηνοθέτης/ηθοποιός (ή κασκαντέρ), κλπ, τότε ναι, προφανώς αφορά τέχνη.
    Αν αφορά σε τυχηματικό γεγονός (π.χ. ανέβηκα να φτιάξω το ντουί και η σκάλα με πρόδωσε), τότε μπορεί να είναι λάθος τεχνική, αλλά σίγουρα δεν είναι τέχνη.

    Ο ξαφνικός εμετός από γαστρεντερίτιδα, ξανά: αν αφορά σε υποκριτική (δλδ δεν υπάρχει γαστρεντερίτιδα αλλά υπάρχει σενάριο/σκηνοθέτης/ηθοποιός), τότε ναι, προφανώς αφορά τέχνη.
    Αν αφορά σε ιατρικό ζήτημα, δεν είναι τίποτα παραπάνω από αυτό. Εκτός φυσικά αν το μικρόβιο είναι ο κορονοϊός, οπότε πρέπει να επικρατήσει ένας πανικός .. χαχαχαχα.

    Όσον αφορά για τα πινέλα, κάθε τι που μπορεί να οριοθετηθεί σε κανόνες και να διδαχθεί, αποτελεί τεχνική (χρωματισμός επιφανειών από μάστορες, γραμμικό/οικοδομικό/αρχιτεκτονικό/μηχανολογικό/κλπ σχέδιο),
    ακολουθεί κανόνες και αφορά σε τεχνικές. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει.
    Το ίδιο ισχύει και για τη γραφή, όταν ακολουθεί κανόνες, π.χ. η Έκθεση που μαθαίνεται στα σχολεία. Η αρθρογραφία σε εφημερίδες, περιοδικά κλπ, ακολουθεί κανόνες και κινείται εντός ορίων.
    Ο καθένας που θα διδαχθεί μία τεχνική, μπορεί απλά να την εφαρμόσει.

    Σε αντίθεση με όλα αυτά, η ζωγραφική, η ποίηση, η προβολή, η δημιουργική γραφή, η λογοτεχνία, κ.α., που ως επί το πλείστον δεν αποτελούν εφαρμογή μεθόδων και κανόνων, είναι τέχνη.
    Δεν μπορούν να διδαχθούν. Και ακόμα και αν γίνει τέτοια απόπειρα, δεν μπορεί ο καθένας να τα εφαρμόσει.

    Επειδή όμως αυτό είναι λίγο ψυχαναγκαστικό που κάνουμε, ας μείνουμε στο ότι τα παρακάτω αφορούν στη δική μου αντίληψη (και όχι στον ορισμό) για την τέχνη και την τεχνική:

    Η τεχνική ακολουθεί κανόνες, έχει όρια, μπορεί να διδαχθεί και να εφαρμοστεί από τον καθένα.
    Η τέχνη είναι δημιουργική, είναι εκτός κανόνων και ορίων. Ελεύθερη.

    Σε μια φράση: Η τεχνική είναι πεπερασμένη, η τέχνη άπειρη.

    Αγαπάμε τέχνη.
     
  7. espimain

    espimain Contributor

    Τέχνη μπορούν να κάνουν όλοι.
    Η τέχνη είναι για όλους.
     
  8. SAP

    SAP η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά Contributor

    Ο κωλος μου ειναι εξαιρετικος. Να ειστε σιγουρος. Παρολα αυτα ουδεμια σχεση εχει με τη συζητηση. Ή μηπως εχει; αυτο θα το κρινει η Τεχνη. Καλημερα...
     
  9. AlexanderV

    AlexanderV Contributor

    @MindFeeder, η επιλογή της ξυλογλυπτικής ως παράδειγμα ήταν τυχαία?
     
  10. MindFeeder

    MindFeeder Η ζωή Μου, να το ξέρεις, είναι επικηρυγμένη. Contributor

    Όχι, αλλά από κοντά τα υπόλοιπα .. χαχαχα
     
  11. AlexanderV

    AlexanderV Contributor

    Το κατάλαβα, γι' αυτό ρώτησα  Ναι, από κοντά, με το καλό όταν θα έρθεις.
     
  12. kinvara

    kinvara Δική Του

    Ποιος σου είπε ότι η τεχνική δεν είναι προαπαιτούμενο της τέχνης;