Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Συναίνεση vs κακοποίηση

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος estelwen, στις 22 Οκτωβρίου 2016.

  1. Stilvi

    Stilvi Nobody expects the Spanish inquisition! Contributor

    Ούτε για χαρτί ότι υπογράφουν είπε το άρθρο, ούτε για τα μάτια αναφέρθηκε κάτι... θα μπορούσε να είναι κάλλιστα κοίταγμα 5 δευτερολέπτων στο βυζί πχ, ούτε ότι έχει εφαρμοστεί σε όλη την εταιρεία αναφέρει το άρθρο, αλλά σε κάποια σετ γυρισμάτων για να αποφευχθεί το φλερτ. Αυτά σε σεμινάριο για τα υψηλόβαθμα στελέχη για αποφυγή κατηγοριών harassment.

    Το harassment (παρενόχληση) είναι διαφορετικό από την κακοποίηση και σε λέξη και σε έννοια. Θέλει ψυχραιμία και κριτική σκέψη η εκφορά άποψης γιατί εύκολα γίνεται η τρίχα τριχιά.
     
  2. tithon

    tithon Contributor

    το λέω.
    δεν είμαι σίγουρος τι εννοείτε «προσυμφωνημένη», δεν ξέρω αν εννοείτε ρήτα ή διαπραγματευτικά. η συναντίληψη δεν είναι συμφωνία με την εμπορική έννοια. είναι κοινός τόπος.
    στα πρωτόκολλα προβλέπεται συμφωνία για την επιβεβαίωση κοινού τόπου, συναίνεσης, γιά τον αποκλεισμό παρανοήσεων και συγκεκριμενοποίηση του κοινού τόπου..

    συναίνεση είναι και το κακοποίησέ με όσο νομίζεις. με εισαγωγικά ή χωρίς.
    καμμιά αναφορά δεν κάνω σε κανένα προσωπικό βίωμα.
    αποτελεί ξεκάθαρα κακοποίηση να καταστήσω έγγυο (sic) μιά υ μου, να ξερνάει εννιά μήνες, με ρισκο να πεθάνει στη γεννα, να μην κοιμηθεί δυό χρόνια, και να μην ησυχάσει γιά τριάντα. αλλά είναι κοινός μας τόπος και ρόλοι μας.

    οι μετέχοντες του κοινού τόπου. γιά την διάρκεια του κοινού τόπου. από την κατάρρευση του κοινού τόπου, οπότε οποιοσδήποτε εξ αντιπαλότητος, αν προκύψει, μπορεί να ισχυριστεί κακοποίηση.

    όλοι μπορεί να μεθούν. η «μέθη» του υ προτάσσεται ως απαλλακτική ενώ η «μέθη» του κ ως επιβαρυντική. πράγμα που ενώ έχει κάποια πλάκα, καταδεικνύει ταυτόχρονα οτι το σκεπτικό αναζητά επίρριψη ευθύνης, ενοχικά και ενοχοποιητικά, αντί επιμερισμού ευθύνης. η ευθύνη δεν είναι ποινική λέξη, αφορά αρμοδιότητα. η κακοποίηση, με ή χωρίς "", θα προκύψει από την σύγκρουση, από την απόσταση από κοινό τόπο, όχι από το τρόχισμα του δοντιού.
     
  3. Discerning

    Discerning Contributor

    Οχι, δεν έχουμε κατρακυλήσει μόνο σε αυτό το σημείο. Εχουμε φτάσει στην εισδοχή τρανς στον γυναικείο αθλητισμό, και πολλά πολλά ακόμα. Το πονάει δόντι, κόβεις κεφάλι, δεν είναι στη λογική μου.
     
  4. Discerning

    Discerning Contributor

    Για ποιο λόγο; !!!
     
  5. kinvara

    kinvara Δική Του

    Συμφωνοι. Άρα η συναίνεση δεν αίρει την κακοποιητική πράξη. Απλά τη δέχεται. Σωστά;

    Είμαι από τα άτομα εκείνα που υποστηρίζουν πως ευθύνη έχουμε όλοι ως ενήλικες και σώας τας φρένας άνθρωποι. Ευθύνη ως προς τις επιλογές μας. Διαχωρίζω την ατομική ευθύνη του Κ/καθενός αλλά ταυτόχρονα δεν μπορώ να κάνω να αγνοήσω πως εντός Κ/υ η ευθύνη για τα πάντα βαραίνει το Κ μέλος.
     
  6. Stilvi

    Stilvi Nobody expects the Spanish inquisition! Contributor

    Γιατί αυτό είναι το πλαίσιο θέλει να αναπτύξει η Νετφλιξ για τους υπαλλήλους. Κι εφόσον μιλάμε για χώρο εργασίας, δεν το βρίσκω παράλογο.
     
  7. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Κύττα, καμιά εταιρεία διεθνώς δεν θέλει να βουτήξει σε κανένα κυκεώνα παπαρολογίας και παπαροσυμπεριφοράς αν δεν υπάρχει οιουδήποτε είδους κέρδος...
    Για το πού έγκειται το κέρδος, άλλη φορά... Ζέστα, αφού...
     
  8. tithon

    tithon Contributor

    η συναίνεση, η συναντίληψη, δεν αίρει τον χαρακτήρα κάποιας πράξης ή παράλειψης, στις διάφορες διαστάσεις της, νομίζω.
    αλλά η ίδια η έννοια κακοποίηση, σαν διάσταση μιάς πράξης, περιέχει πάντα μονομέρεια και αντιπαλότητα που την καθιστά δυσύμβατη με την συναίνεση.
    κινούνται σε διαφορετικά πλαίσια οι δύο έννοιες γιά να συγκριθούν ευθέως. μόνον έμμεσα αλληλοαποκλείονται μερικώς. ενδεχομένως λόγω του υποκειμενισμού καθίσταται ακόμη δυσκολότερη η ευθεία σύγκριση.
     
  9. kinvara

    kinvara Δική Του

    @tithon
    Απολύτως κατανοητός. Και ναι θα συμφωνήσω ως προς τη δυσκολία σύγκρισης αλλά και συμπερασμάτων κάτω από αυτό το πρίσμα.
    Ευχαριστώ!
     
  10. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Αγαπητέ @Arioch,

    Συγκεκριμένες εκδηλώσεις σαδισμου (ακραίου ή μη) δυνανται να αποτελούν απαραδεκτες, κακοποιητικες, ειδεχθεις πράξεις. S/M, όμως, δεν είναι.

    Ο σαδομαζοχισμος, όμως, αυτή η σαφώς ορισμενη και επαρκώς αναλυμενη παραφιλια είναι BDSM.
    100%
     
  11. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    S/m εννοώ πράξεις σαδομαζοχισμού γενικά. Το S/m στο BDSM context είναι άλλη ιστορία καθώς κινείται σε συγκεκριμένο πλαίσιο, αυτό της συναίνεσης, της κατανόησης και του ελεγχόμενου ή έστω αναγνωρισμένου ρίσκου.

    Όπως και η κυριαρχία δεν περιορίζεται στο BDSM, έτσι και ο σαδομαζοχισμός δεν περιορίζεται στο BDSM.

    Άρα εφόσον ερωτούμαι αν ένα συγκεκριμένο παράδειγμα σαδομαζοχισμού εμπίπτει στο BDSM προσπαθώ να καταλάβω από το context αν οι απολύτως απαραίτητες συνθήκες, όπως εγώ τις αντιλαμβάνομαι, ικανοποιούνται.
     
  12. Discerning

    Discerning Contributor

    Αυτό, δεν είναι υποκειμενικό; (Για τον καθένα)