Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ασφαλιστικά

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος tithon, στις 7 Σεπτεμβρίου 2020.

  1. tithon

    tithon Contributor

    αποφάσισα να δημοσιοποιήσω σκέψεις μου σχετικά με την κ/υ και το βδσμ, με τρόπο που να απευθύνεται σε λιγότερο «έμπειρους». πραγματικά το αποφάσισα, δεν παριστάνω οτι το αποφάσισα γιά να σας αποκαλύψω μετά οτι στην πραγματικότητα κυνηγάω κάποιον. είναι δική μου απόφαση, κι έπαιξε ρόλο, σαν αφορμή, ένα καθηκοντολόγιο που ξαναδημοσιεύτηκε πρόσφατα.

    το βδσμ είναι ένα σύνολο πρακτικών (όπως δεσίματα, δάρσιμο, πειθαρχία, κλπ, που περικλείουν ρόλους ενεργούντος επί ενεργουμένου), κυρίως, στις οποίες μετέχουν οι εμπλεκόμενοι θεωρώντας τες απολαυστικές ή και παραπάνω από απολαυστικές. βασική, καθοριστική, αρχή του βδσμ είναι οτι η συμμετοχή δεν είναι αποδεκτή ενάντια στη θέληση οποιουδήποτε εμπλεκόμενου. όποιος δεν θέλει δεν μετέχει ή διακόπτει την συμμετοχή του οποτεδήποτε.
    αυτό δεν υποχρεώνει κανέναν να δέχεται τη συμμετοχή κάποιου που έρχεται και φεύγει όποτε του 'ρθει, και καλά κάνει. το «όχι ενάντια στη βούληση» ισχύει γιά όλους ανεξαιρέτως.

    η κ/υ, που είναι ένας πανάρχαιος τρόπος συσχέτισης ανθρώπων, συμπεριλαμβάνεται στο βδσμ, εφ όσον συμμορφώνεται στην καθοριστική αρχή του βδσμ, περί μη παραβίασης της θέλησης (που σύντομα λέμε συναίνεση), είτε περιλαμβάνει τις προαναφερθείσες πρακτικές είτε όχι. στην περίπτωση που συμπεριλαμβάνονται πρακτικές στην κ/υ, τότε θεωρούνται εκδηλώσεις της κ/υ και υπόκεινται στους «νόμους» της κ/υ, παρά στους «κανόνες του παιγνιδιού» των πρακτικών μεταξύ συμπαικτών. αυτό το συγκεκριμένο είναι πεδίο συχνών παρεξηγήσεων, γιατί τα ίδια τα παιγνίδια είναι συχνά, όχι πάντα, μια προσπάθεια υποκατάστασης ή προσομοίωσης της κ/υ, κάποτε βεβιασμένα. η κ/υ γιά να λειτουργεί, χρειάζεται προηγουμένως να έχει εγκατασταθεί, όχι να παριστάνεται. αυτό επίσης ισχύει γιά όλους τους ρόλους ανεξαιρέτως.

    τρομερές παρεξηγήσεις που προκύπτουν από συγχύσεις ανάμεσα σε κ/υ και υποκατάστατα περιγράφονται ενδεικτικά σε προφανώς γελοίους αφορισμούς όπως:
    «ο αφέντης είναι σκλάβος της σκλάβας»
    «η σκλάβα πρέπει να ματώνει»
    «ο αφέντης πρέπει να της κάνει αφτερκεαρ»
    οι παραπάνω αφορισμοί δεν έχουν καμμία σχέση με την πραγματικότητα, κι όποιος τους ισχυρίζεται είτε τους ισχυρίζεται εν τη ρήμη του λόγου ανόητα, είτε κάνει πλάκα, είτε τα 'χει λίγο μπερδεμένα, από αφέλεια ή σκόπιμα. συχνά, όχι στο βδσμ αλλά παντού, οι αφορισμοί χρησιμοποιούνται από κάποιον που δεν μπορεί να υποστηρίξει μιά θέση, σαν οχύρωση.

    κυριαρχικοί που ακούν τα παραπάνω, καλό είναι να σκεφτούν μήπως αντί να εμπλακούν να προτείνουν έναν ειδικό, ή να γελάσουν, ή να εξηγήσουν αν έχουν χρόνο και τους ενδιαφέρει, ή να κάνουν οτιδήποτε παραγωγικότερο ή πιό ευχάριστο.
    υποτακτικοί που ακούν τα παραπάνω, καλό είναι, αν και δεν είναι δουλειά τους(!), να επεξεργαστούν την πιθανότητα να μην μπλέξουν με ανθρώπους που προτίθενται να τους πετάνε το μπαλάκι ώστε να αποφασίζουν στην θέση του φέρελπι «κυριαρχικού».
    να ληφθεί, πάντως, υπ όψιν, οτι με τις θολούρες αυτές, ανοίγονται και προοπτικές. αν γιά παράδειγμα βρείτε ενδιαφέρον σε έναν «αφέντη» ο οποίος περιμένει να του λέτε τι να κάνει, μην αγνοήσετε την πρόκληση να χαρείτε έναν έτοιμο σκλάβο που είναι διατεθιμένος και χαρούμενος να σας υπηρετήσει με οποιονδήποτε τρόπο, με κολακείες, με χάδια, με παιγνίδια κι όλα τα συμπαρομαρτούντα. δεν είναι γιά πάντα, όποτε θέλετε θα φύγετε. δεν χρωστάει κανένας σε κανέναν. τίποτε δεν γίνεται ενάντια στη θέληση κανενός εμπλεκόμενου, είναι αρχή του «χώρου», αν γίνει αλλιώς είστε σε λάθος γραφείο.

    παρακαλώ γιά την συμπλήρωση της παρουσίασης.

    υγ: πμ από όσες κατάλαβαν επαρκώς στο ινμποξ μου. κατά μέσο όρο απαντώ σε μιά στις τρείς, ή μιά στις τέσσερεις.
     
  2. espimain

    espimain Contributor

    Ευχαριστώ εγκάρδια  
     
  3. Discerning

    Discerning Contributor

    Το θέμα, δεν είναι η κατανόηση του (όποιου) κειμένου, και η συμφωνία με αυτό. Θεωρητικώς, δεν τα πάνε άσχημα οι εμπλεκόμενοι, αν και υπάρχει μεγάλη ανομοιογένεια απόψεων, αντιθέτως η εμπειρία μου, έχει δείξει πως στο πεδίο, κολλάει το πράγμα. Πολύ.

    Το θέμα είναι αφενός η πραγμάτωση στην πράξη χωρίς αμφιθυμία και παλινδρόμηση όταν η Κ/υ έχει εγκατασταθεί, αφετέρου η σταθερότητα αντιλήψεων και θέσεων, ανεξάρτητα με τις εναλλαγές των ατόμων. (Πχ σε "μέση" υ, αυστηρή τήρηση του πρωτοκόλλου, αλλά σε μουνάρα υ, δεν χάθηκε κι ο κόσμος να κάνουμε και λίγο τα στραβά μάτια σε μια ανυπακοή της..., και τούμπαλιν πχ. Ομορφος άντρας, γαμάει καλά, ας μη το έχει και πολύ με την Κυριαρχία...)
     
  4. Lucifer81

    Lucifer81 Wandering, but not lost

    Αν υπάρχουν ανεξάρτητες εναλλάγες, περνάμε patch. Installation που δεν λειτουργεί σωστά, δεν είναι installation   updates, updates, updates, μέχρι να μπει το σωστό patch και να λειτουργήσει σωστά. Όσο η εγκατάσταση είναι προβληματική, δεν μπορούμε να μιλάμε για ολοκλήρωση της.
     
  5. tithon

    tithon Contributor

    αχ, καμάρι μου. αμφιθυμια και παλλινδρομηση δείχνουν ξεκάθαρα ότι δεν έχει εγκατασταθεί. δεν παράγει κ/υ η επιθυμία να εγκατασταθεί. αυτό λέμε.
     
  6. D Q Juls

    D Q Juls Αρχή...Διαδρομή...Ηδονή...

    Έπρεπε!
     
  7. kinvara

    kinvara Δική Του

    Δεν εχετε αναγκη εσεις. Ο καλος ο μυλος ολα τ'αλεθει. Με τον δικό του τρόπο !  
     
  8. espimain

    espimain Contributor

    Ακόμη και η χρήση του όρου "πεδίο" για τις προσωπικές σχέσεις, είναι ενδεικτική της εμπειρίας, την οποία επικαλείστε.
     
  9. kinvara

    kinvara Δική Του

    Πεδίο βολής καλέ! κι όποιον πάρει ο χάρος  
     
  10. espimain

    espimain Contributor

    Πεδίον δόξης λαμπρόν      
     
  11. E. Dantes

    E. Dantes Uno, nessuno e centomila

    Το πεδιο βολής, ενίοτε θα διαβαζεται και ως πεδίο βολέματος...
     
  12. kinvara

    kinvara Δική Του

    Μικρές καθημερινές ιστορίες. Γύρω μας.