Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Καρδισταν

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Εμπειρίες' που ξεκίνησε από το μέλος E. Dantes, στις 17 Σεπτεμβρίου 2020.

  1. proteus

    proteus Ότι έχεις να πεις, κάντο.

    Οι πέστροφες είναι καμπίσια ψάρια.
    Στον Ορχομενό υπάρχουν εκτροφεία σολομοπέστροφας. Ωραίος μεζές
     
  2. espimain

    espimain Contributor

    Είσαι δύο αιώνες πίσω.
    Για να μην σε αδικήσω όμως.
    Έχεις κανένα βιβλιογραφικό στοιχείο κάποια πληροφορία για αυτό που λες;
    Θα το διάβαζα με πολύ ενδιαφέρον.
    Και θα ανακαλούσα, μια και δεν θα θεωρούσα πλέον αυθαίρετα όσα γράφεις.
     
  3. espimain

    espimain Contributor

    Ο Ορχομενός δεν είναι στον Θεσσαλικό κάμπο.
     
  4. proteus

    proteus Ότι έχεις να πεις, κάντο.

    Τσου. Είναι στην Κωπαϊδα
     
  5. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Ο μηχανισμός "ναι μεν/αλλά" είναι συμπαθητικά, αλλά τελείως, ακυρωτικός.
    Ποιός κρίνει ότι όλα αυτά είναι απαραίτητα, και για ποιόν;
    Ελιτισμός είναι γενικά η υπερτίμηση της "ομάδας" στην οποία προσχωρεί κάποιος απαξιώνοντας ταυτόχρονα τις υπόλοιπες ομαδοποιήσεις, συνήθως βολικά
    σχηματισμένες ώστε να εξυπηρετήσουν την ζητούμενη ανωτερότητα.
    Δεν μου είναι σαφές με ποιόν τρόπο το οποιοδήποτε σχόλιο συνεισφέρει να σιχαθούμε κάτι που είμαστε. Ίσως μου διαφεύγει κάτι;
     
  6. Oh.a.witch!

    Oh.a.witch! Sub occultist


    Όπως προείπα αυτή είναι μόνο η άποψη μου. Δεν κρίνει κανείς ότι είναι απαραίτητα όλα αυτά για όλους. Εγώ πιστεύω ότι άμα πάμε σε κάνα μουσείο, κάνουμε κάνα ταξίδι , ανοίγει λίγο και το μυαλό και το μάτι. Δεν νομίζω ότι έδειξα κάπου ότι ήρθα να καθιερώσω την αλήθεια, τα μέτρα και τα σταθμά.

    Εκείνη τη στιγμή είμαι άνθρωπος στη δουλειά του. Δε θα μου συνέβαιναν πολλά αν ήμουν αντρας, οπότε πολλές φορές, ναι , απελπίστηκα με το ότι είμαι γυναικα. Και πάλι αυτό δε σημαίνει ότι όλοι θα αντιδρούσαν το ίδιο.

    Σε ευχαριστώ για όλες σου τις παρατηρήσεις και το χρόνο σου,
    τροφή για περαιτέρω σκέψη.  
     
  7. ilias1

    ilias1 https://vimeo.com/61962404 Contributor

    Αλλιμονο αν κάνουμε το λάθος να πιστεύουμε ότι η ομοιομορφία ειναι προοδος.

    Αλλιμονο αν νομισουμε ότι η κατάργηση της ντοπιολαλλιας είναι προοδος.

    Δυστυχώς είναι μεγάλη οπισθοδρομηση και καταστροφή πολιτισμικου πλουτου, η εξαφάνιση προφορων και λεξεων.
     
  8. ilias1

    ilias1 https://vimeo.com/61962404 Contributor

     
    1. HOME
    2. ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρόπος Ζωής
    4. Ταξίδια
    ΑΦΙΕΡΩΜΑ: TA TAΞΙΔΙΑ ΤΟΥ M.HULOT

    Μια Κυριακάτικη βόλτα στον Ορχομενό Βοιωτίας
    Τελικά αποδείχθηκε μια όμορφη και ενδιαφέρουσα εκδρομή
     
    M. HULOT
    23.5.2017 | 10:22


    Ο Ορχομενός είναι μάλλον αδικημένος, γιατί παρόλο που είναι πάνω στο δρόμο για Αράχωβα ή Λειβαδιά και είναι σε απόσταση μίας ώρας από την Αθήνα (130 χιλιόμετρα), σπάνια είναι προορισμός -συνήθως είναι μία στάση για καφέ καθοδόν για Δελφούς ή στην επιστροφή, για να προμηθευτείς καπνιστές πέστροφες. Η αλήθεια είναι ότι με αφορμή τις πέστροφες ξεκινήσαμε, αλλά, πριν πάμε στις πηγές, κάναμε μια βόλτα στην μικρή κωμόπολη που είναι τελικά πολύ πιο όμορφη και ενδιαφέρουσα από ό,τι φαίνεται με πρώτη ματιά.


     
  9. "ζγα ρε μουρακι γκουρλωθκα, μι ζπρωχνς ιετσ, θα μι βγει απ τη ρεντζα", "αααχ πλατσαναει του μνι μ" "μι τσερεκιασες τη σουφρα μ" " αχ με τον ρουπωσες ντιπ" "ομπω σαν πουμονα χυνς" και στο τελος, ξεπνοα "ωωωχ ζαμπακωθκα ντιπ".

    Στο φτωχό μου το μυαλό δεν υπάρχει κανενός είδους γλωσσικός πλούτος με τη συνήθεια κάποιων να κόβουν φωνήεντα στις λέξεις τους.
    Δεν αντιλαμβάνομαι αυτά που λέει ο Pasolini(αλλά και πάλι ποιος είμαι εγώ να κρίνω)..
    Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτό γιατί και εσύ κατάλαβες πως οι περισσότεροι όταν ακούν αυτα τα κοψίματα των γραμμάτων διακωμωδούν και κοροΐδεύουν παρά έχουν στο μυαλό τους όσα ανέφερε ο συμπαθή Ιταλός.
    Εγώ σε καμία περίπτωση δεν μίλησα απαξιωτικά αλλά θέλησα να επισημάνω πως όλα τα παραπάνω κοψίματα λέξεων δεν επιτρέπονται σε μια στοιχειώδη επικοινωνία και δε μπορεί να σταθεί χωρίς μειδίαμα απο τους άλλους παριστάμενους .... όποιος προσπαθεί να με πείσει για το αντίθετο μάλλον κάνει τον δικηγόρο του διαβόλου.
    Επαναλαμβάνω πως δεν αναφέρομαι στον τόνο της προφοράς ....
    Προσωπικές απόψεις μου απλά..
     
  10. E. Dantes

    E. Dantes Uno, nessuno e centomila

    Επεμβαινω μονο για μερικες βασικες επισημανσεις:
    Δεν κοβουν απλα τα φωνηεντα. Χρησιμοποιουν δικες τους λεξεις, ουσιαστικα, επιθετα και ρηματα, που δεν υπαρχουν σε κανενα λεξικο.
    Προκειται για διαλεκτο κι οχι για απλως εσκεμμενη αλλαγη προφορας η μονο κοψιματα λεξεων.
    Οι λεξεις που ανεφερα: ρεντζα, πλατσαναω, ξεμπλιετσωτος, ζβαγκαναω και παρακατω γκιργκιλιαγκος κλπ δεν υπαρχουν δτο λεξιμο.
    Δεν εχουν κοψει απλα τα φωνηεντα απο τις κοινες λεξεις, χρησιμοποιουν και εντελως δικες τους λεξεις, που δεν υπαρχουν πουθενα αλλου.
    Οπως σωστα επισημαινει ο @ilias1, ορισμενες απο τις λεξεις αυτες εχουν αρχαια ριζα.
    Προκριται για αλλη διαλεκτο, κι οχι για απλα "κοψιματα λεξεων" η μονο για αλλοιωμενη προφορα λογω αγραμματοσυνης, εθιμου, μαγκιας η αλλου λογου.
     
    Last edited: 23 Οκτωβρίου 2020
  11. Σε αυτό που μένω και ίσως δεν έγινα κατανοητός απο την πρώτη στιγμή είναι πως με ενοχλεί αυτό το κόψιμο,δεν έχω κάτι να σχολιάσω για την ρίζα των λέξεων,άλλωστε και εγώ απο τον ευρύτερο γεωγραφικό χώρο προέρχομαι..
    Δε μου είναι άγνωστες ομολογώ αν και δε τις χρησιμοποιώ ειδικά στην συνηρημένη μορφή(αω-ω) αν θυμάμαι καλά απο την τριανταφυλλίδειο γραμματική..
    Χαίρομαι πάντως που γίνονται κάποιες ανταλλαγές απόψεων μιας και έτσι μόνο προάγεται η συζήτηση και η επικοινωνία.
     
  12. espimain

    espimain Contributor

    γκρακλιάνος, γκρακλιάνους, γκρικλιάκ,

    Γκρακλιάνος (λάρυγγας) λέγεται και το επίσημο γλυκό της Νάουσας (το βρίσκουμε σε παραλλαγή του γλυκού όχι του ονόματος και στην Έδεσσα)
    Είναι ένα είδος μπακλαβά με σχήμα κυλινδρικό με γέμιση από σουσάμι. Μοναδικό.