Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Είναι τόσο τρομακτική η ελευθερία;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Arioch, στις 14 Ιουλίου 2020.

  1. tithon

    tithon Contributor

    όπως μας διδάσκει το φεμινιστικό κίνημα, κι άλλα εθνικιστικά κινήματα, είναι πάρα πολύ συνηθισμένο να βρίσκει κανείς τις δικές του δεσμεύσεις ισχυρότερες από οποιουδήποτε άλλου.
    αυτό μάλλον ονομάζεται αυταναφορά, είτε, με γλυκύτερα λόγια, «ιδεατός κόσμος», πούρος.
     
  2. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Είναι, αυτό σου εξηγώ. Τίποτα δεν είναι δωρεάν.
     
  3. Kyrios G

    Kyrios G New Member

    Όλα είναι αλληλένδετα. Νιώθω όμως πολύ πιο ελεύθερος από τη στιγμή που πέταξα αχρείαστες ευθύνες από πάνω μου. Είναι δύσκολο να δεις ποιες είναι χρήσιμες και ποιες όχι. H βδσμική καριέρα μου ήταν γεμάτη από αχρείαστες τέτοιες ))).
     
  4. tithon

    tithon Contributor

    ούτε η ανελευθερία είναι δωρεάν. τίποτε, όπως λές.
    ακριβώς γι αυτό η σύνδεση ελευθερίας και κόστους είναι επιλεκτική, αποσπασματική, αποπροσανατολιστική.

    το να είμαι ξανθός έχει συνέπειες, το να μην είμαι έχει συνέπειες, εστιάζω στο δάχτυλο  
     
  5. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Τα προσωπικά μας βιώματα είναι ενδιαφέροντα, και οι εμπειρίες των προσωπικών μας σχέσεων εξαρτώνται πάντα από τουλάχιστον δύο.
    Η δική μου πλευρά εκτελεί χαρούμενα οδηγίες σε μεγάλη πιατέλα   Η άλλη πλευρά ορίζει χαρούμενα τις οδηγίες. Επί μακρόν.
     
  6. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Καθόλου. Η ελευθερία έχει το δικό της τίμημα και η ανελευθερία το δικό της συνεπώς ο αρχικός σου ισχυρισμός "αν σε βαραίνει, δεν έχεις ελευθερία" δεν είναι απαραίτητα σωστός.
     
  7. espimain

    espimain Contributor

    Διαβάζοντας τα κείμενα σας, από την στιγμή που επανεμφανιστήκατε, παρατηρώ μια προσπάθεια να τονίσετε ότι ο λόγος σας έχει κάποια βαρύτητα, επειδή δηλώνετε ότι έχετε προσωπικές εμπειρίες.
    Θέλω να σας υπενθυμίσω ότι όλες οι εμπειρίες του καθενός, είναι προσωπικές και ότι όλοι έχουν λίγες ή πολλές.
    Αναρωτηθείτε σε ποιους απευθύνεστε σε ένα φόρουμ και αναλογιστείτε ότι υπάρχουν νέοι και παλαιοί.
    Καλωσορίσατε
    Εύχομαι να είναι νόστιμον ἦμαρ
     
  8. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Καλός είναι πάντα ένας απολογισμός και... κάλλιο αργά παρά αργότερα, όπως λέει και μια αγαπημένη σας - να υποθέσω- ταινία.  

    Θα διαφωνήσω με το "δύσκολο" όμως. Είναι πολύ πολύ απλό να (ανά) γνωρίζουμε τις χρήσιμες. Ίσως δύσκολο να αποδεχτούμε αλλά όχι να γνωρίζουμε.
     
  9. tithon

    tithon Contributor

    περιέγραψα ήδη οτι αυτό που λες προϋποθέτει έναν προκατασκευασμένο ορισμό της ελευθερίας, της ελευθερίας του αριοχ και της σνουπυ, ίδια γιά όλους.
    έξω απ αυτήν την εξιδανίκευση, το τίμημα της ελευθερίας είναι η ίδια η ελευθερία, και το "τίμημα" της "ανελευθερίας" είναι η ίδια η "ανελευθερία".

    το ψάρι κολυμπάει, το πουλί πετάει. αυτό είναι η ελευθερία και το τίμημα μαζί, γιά το καθένα.
     
  10. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Κάθε δράση έχει και αντίδραση και κάθε επιλογή το κόστος της, αυτή είναι η φύση των πραγμάτων. Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε.
     
  11. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Σωστό.
    Αν και νομίζω ότι εδώ μιλάμε περισσότερο για κατάσταση  
     
  12. Kyrios G

    Kyrios G New Member

    Ευχαριστώ για τη διάγνωση και το καλωσόρισμα. Στα πλαίσια μιας δημόσιας συζήτησης, είναι αναπόφευκτες και κατανοητές, τόσο οι διαφορετικές αναγνώσεις των λεγομένων, όσο και οι διαφορετικές ερμηνείες των προθέσεων.
     
    Last edited: 29 Νοεμβρίου 2020