Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

"Μπορείς να μου επιβληθείς;"

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Dark_Explorer, στις 8 Ιουλίου 2017.

  1. _voltage_

    _voltage_ Ιδιόκτητη. Contributor

    Νομίζω μια χαρά καταλαβαίνω και εγώ τι γράφεις και εσύ τι γράφω   Αλλιώς δεν θα επέμενα, όπως και δεν επέμεινα με την άλλη συνομιλήτρια πριν. Επίσης δεν μίλησα για υποχρέωση, μίλησα για επένδυση, και αυτά είναι διαφορετικά.

    Τώρα όσο για το 'γιατί να το κουράσουμε' τι να πω... Σαδιστές, παλιοχαρακτήρες  
     
  2. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    @rea..

    στο παρελθόν έχω αναφέρει -από την εμπερία μου και από όσα έχω παρατηρήσει τα τελευταία 20 χρόνια- πως κατά την άποψή μου υπάρχουν δύο είδη Κυριαρχίας, η "Κυριαρχικοκεντρική" και η "σκλαβοκεντρική" (αδόκιμοι όροι τους έχω δανειστεί από την παιδαγωγική κατά το δασκαλοκεντρική/μαθητοκεντρική διδασκαλία)... διαφέρουν στον τρόπο προσέγγισης της επικυριαρχίας και στον τρόπο κατίσχυσης... το πρώτο είδος είναι κατίσχυση "my way or no way" και το δεύτερο κατίσχυση προσαρμοσμένη στον άνθρωπο που έχεις στα πόδια σου... δεν θεωρώ κάποια από τις δύο σωστή ή λάθος... και οι δύο υπάρχουν και οι δύο οδηγούν στο ίδιο αποτέλεσμα

    ΥΓ1. δεν κοντραρίζω κανέναν, λέω τι έχω παρατηρήσει... αν η κατάθεση της άποψής μου ερμηνεύεται σαν κόντρα, δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό
    ΥΓ2. ειρωνεύομαι σπανιότατα... αυτό που εισέπραξες σαν ειρωνεία ήταν ειλικρινής και καλοπροαίρετη ερώτηση

    be well
     
  3. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Πώς θα τον έχεις στα πόδια σου αν δεν τον έχεις κατισχύσει, δεν είναι το δεύτερο sine qua non για το πρώτο;
     
  4. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    σωστή παρατήρηση... μεταφορικά το έγραψα, όχι κυριολεκτικά
     
  5. rea..

    rea.. Contributor

    Σ ευχαριστώ για την απάντηση , εφόσον υπάρχει και λειτουργεί εδώ και τόσα χρόνια το «σκλαβοκεντρικό» Μ/s , γιατί χρησιμοποιείς δική σου «αδόκιμη ορολογία»? Δεν έχει κάποια δική της ή προτιμάς την δική σου?

    Δεν είναι ζήτημα σωστού/ λάθους. Ποτέ δεν ήταν εκεί το θέμα.
     
  6. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    δεν το έχω δει κάπου γραμμένο, γι' αυτό και χαρακτηρίζω τον όρο αδόκιμο... πιθανό να είναι και λάθος όρος... αλλά είναι ο πιο κοντινός να περιγράψω αυτό που έχω παρατηρήσει
     
  7. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Υποθέτω με την έννοια ότι ένας Κ δεν κάνει ποτέ μάρκετινγκ του εαυτού του...
     
  8. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Μεταφορικά ή κυριολεκτικά, εγώ τουλάχιστον, τρεις τρόπους μπορώ να αντιληφθώ πως θα κάνεις τον άλλον να γονατίσει:
    1. Με χρήση δύναμης
    2. Με επίδειξη δύναμης (ήτοι, απειλή χρήσης δύναμης)
    3. Με τρικλοποδιά.
    Το (3) και υπό συνθήκες το (2) είναι μια χαρά αν ο σκοπός σου είναι να κατακτήσεις, αν ωστόσο να επιθυμείς να κυριαρχήσεις το (1) είναι σχεδόν πάντα μονόδρομος.
     
  9. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Η πραγματικότητα του υ επί του οποίου επικυριαρχεί ο Κ είναι και η διάμετρος του λαιμού του. Το κολάρο είναι σύμβολο επικυριαρχίας του Κ, σύμβολο, όχι πραγματικότητα. Αν το κολάρο πρέπει να είναι 20 εκατοστά και ο λαιμός, που είναι 25 εκατοστά, ας πάει για ρόδα, τότε είναι ο Κ για να πάει να κόβει ρόδα και όχι το υ, επειδή ο Κ αδυνατεί να αναγνωρίσει την πραγματικότητα και χωρίς να αναγνωρίζει και να προσμετρά την πραγματικότητα πώς θα επικυριαρχήσει είτε είναι επίκεντρο ο ίδιος, είτε το υ είτε το φεγγάρι;

    Η πρόταση "έχω κολάρο 20 εκατοστών και ο λαιμός είναι 25 εκατοστών και παρόλα αυτά εγώ θέλω να περάσω αυτό το κολάρο σε αυτόν τον λαιμό" είναι απλά άκυρη, διότι δεν περιγράφει καμία πραγματικότητα υφιστάμενη ή δυνητική ή οτιδήποτε.
     
  10. Sparrow

    Sparrow Seduce my mind..

    Η αυθεντικότητα δεν έχει να κάνει με τον εάν ένας Κ κάνει ρυθμίσεις ή όχι.

    Αληθινός και αυθεντικός είναι αυτός που είναι ο εαυτός του και δεν προσαρμόζεται σε κάτι που υποτίθεται ότι πρέπει.

    Εάν ένας Κ επιλέξει να κάνει ρυθμίσεις, δεν το κάνει επειδη το υποψήφιο υ δεν προσαρμόζεται ή επειδη ο Κ δεν παίρνει αυτο που ζητάει. Θα το κάνει επειδή κρίνει, ότι αυτός είναι ο τρόπος για να πετύχει αυτό που θέλει.

    Λογικό είναι ότι είτε ο Κ είτε η υ να φύγουν, αν δεν υπάρχει αλληλεπίδραση και άλλα θέλει ο ένας και άλλα ο άλλος.

    Προσωπικά, αντιλαμβάνομαι τις οποίες ρυθμίσεις, ως ένα τρόπο εκπαίδευσης και κατίσχυσης.

    Αν το ζητούμενο είναι να πάρει ο Κ αυτο που θέλει, τοτε εάν θα το πάρει με ή χωρίς ρυθμίσεις, είναι δική του απόφαση. Μην συγχέουμε την ρύθμιση με την ανυπακοή.

    **Ελπίζω να γίνομαι κατανοητή διότι είναι δύσκολη ώρα και κλείνουν μάτια.
     
    Last edited: 11 Ιανουαρίου 2021
  11. rea..

    rea.. Contributor

    Άρα μπορούμε να πούμε, ότι είναι θέμα περισσότερο του πως αντιλαμβανόμαστε αυτό που παρατηρούμε. Για να είμαι ειλικρινής, έχω τις ίδιες απορίες με τον @Arioch and then some.
    Μπαίνοντας σε αυτό τον χώρο, προτίμησα να ενημερωθώ από πληροφορίες που υπάρχουν για τα είδη Κυριαρχίας και όχι από αυτά που παρατηρώ και προσωπικά πιστεύω ότι είναι ο ασφαλέστερος τρόπος.
    Σ ευχαριστώ για τον διάλογο.
     
  12. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Μια διευκρίνιση: Για εμένα τουλάχιστον η παρομοίωση με τη διάμετρο του κολάρου και την καταφυγή στη δερματική αναπνοή χρησιμοποιείται με την έννοια του "κολύμπα ή πνίξου" όπου στον εκτός BDSM context σημαίνει ακριβώς αυτό και στο BDSM context "αντίο κι ευχαριστώ για τα ψάρια".