Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

BDSM στάση & συμπεριφορά σε έναν BDSM χώρο

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Master Electro-pain, στις 30 Μαρτίου 2021.

  1. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Έχει συζητηθεί, αρκετές φορές, στο παρελθόν το εάν το στάτους ενός ατόμου χαρακτηρίζει την εν γένει συμπεριφορά του και σε άλλους τομείς της ζωής του, πλην των βδσμικών, ή ακόμα και σε όλους τους τομείς αυτής. Οι συζητήσεις έχουν περιστραφεί γύρω από το εάν υπάρχουν συγκεκριμένες συμπεριφορές και στάσεις, οι οποίες να αναγνωρίζονται ως κοινές στο εκάστοτε στάτους, και εάν αυτές εξακολουθούν να υφίστανται στον οικογενειακό, κοινωνικό και εργασιακό βίο.

    Πολλές οι απόψεις και τοποθετήσεις, οι συμφωνίες και διαφωνίες, ξεκινώντας από το "Ό,τι κάνω μερικές φορές τον μήνα, stays in Vegas" ως και το "Είμαι, ως το μεδούλι, αυτό που είμαι και δεν αλλάζει τίποτα ανεξαρτήτως περιβάλλοντος".
    Ακούστηκαν, βέβαια, και αστειότητες όπως "Τι κυρίαρχος είσαι, εφόσον σκύβεις το κεφάλι και πληρώνεις την εφορία?" ή και "Το s είναι ένα κακόμοιρο, αξιοθρήνητο και ανίκανο πλάσμα".

    Αυτά, γενικως!
    Ειδικώς, όμως, σε μία πλατφόρμα επικοινωνίας όπου περιέχει τον όρο community, στο όνομά της, και δη BDSM, μου έκανε εντύπωση πως δεν υπήρξε συμμετοχή και ενδιαφέρον σε έναν διάλογο που, προσωπικά, θεώρησα ως έναν από τους πιο ενδιαφέροντες και ενδεικτικούς του τελευταίου (μεγάλου) χρονικού διαστήματος. Δεν θα κρύψω πως αναρωτήθηκα μήπως η κύρια αιτία είναι πως αποτελεί θέμα... τζίζ!
    Ο διάλογος είναι ο εξής:

    ------------------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------------------

    Ερωτώ, λοιπόν,

    Όχι για το σπίτι, την δουλειά κλπ, όπως στις προηγούμενες συζητήσεις, αλλά εντός ενός BDSM community:
    Υπάρχουν χαρακτηριστικά για το κάθε στάτους με τα οποία πρέπει να συνάδει η γενική εικόνα που εμφανίζει? Τα οποία να υποστηρίζουν το στάτους με την στάση και με συνέπεια?
    Ή, αντιθέτως, αυτά είναι χαρακτηριστικά που εμφανίζονται μόνον απέναντι σε όσους σχετιζόμαστε? (και δη κεκλεισμένων των θυρών)
    Ακόμη και στην περίπτωση που δεν θεωρείται η παρούσα πλατφόρμα community, αλλά εκλαμβάνεται -και χρησιμοποιείται- από κάποιους ως dating site ή ακόμη και ως BDSM facebook, οι συμπεριφορές θα έπρεπε να είναι χαρακτηριστικές του κάθε στάτους ή δύνανται να είναι "χύμα στο κύμα" και η βδσμική "εικόνα" να αναδύεται μόνον κατ' ιδίαν?
     
  2. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Νομίζω δεν θα επέλεγα την λέξη "πρέπει".
    Κατά την γνώμη μου, ή τουλάχιστον αυτό που κάνω εγώ, το status που γράφεται δηλώνει απλώς το "από ποια μεριά" προσέρχεται κανείς στο δημόσιο (δια)λόγο εδώ μέσα.
    Και γιατί ενδιαφέρει; ... ίσως ρωτήσετε.
    Θα έλεγα ότι εμένα με ενδιαφέρει να το δηλώσω απλά για να βοηθήσω τους συνομιλητές να δουν πιο εύκολα από ποια μεριά κοιτάω.
    Το να είναι συνεπή τα γραπτά προς αυτό που είμαι, είναι θέμα προσωπικής αισθητικής και γενικότερη επιλογή ζωής, δεν πηγάζουν από κάποιο "πρέπει".
    Αυτό, επίσης, που θεωρώ απόρροια της προσωπικής αισθητικής είναι η όλη παρουσία (γραπτά, χιούμορ, κλπ) ενός υποτακτικού ατόμου που ανήκει, να συνάδει και να τιμά τον Κυρίαρχο στον οποίο ανήκει.
    Και θεωρώ σαφώς επιλογή του Κυρίαρχου να ορίσει αν και πώς θα δηλωθεί ότι του ανήκει το συγκεκριμένο υποτακτικό.
    Ξέρω περιπτώσεις που το να μην δηλωθεί το πού υπάγεται αλλά να είναι πασιφανές για όποιον/ους γνωρίζουν τον Κυρίαρχο, να είναι πηγή σημαντικής ικανοποίησης για τον Κ.

    Θα έλεγα ότι ακριβώς όταν η παρούσα πλατφόρμα αντιμετωπίζεται ως dating site/social medium, τότε είναι που κάποιοι θα βίωναν το "πρέπει" ή θα έβαζαν σημαντικό effort να είναι αναγκαία συμβατοί με κάποια χαρακτηριστικά που αναμένονται από το status που δηλώνουν.
    Δεν έχω την εμπειρία να πω πώς θα το αντιμετώπιζα εγώ αν ήθελα να ανοίξω το δρόμο προσέγγισης προς κάποιον που γνώρισα στην συγκεκριμένη πλατφόρμα καθώς ομολογώ ότι πλην μιας και μοναδικής φοράς δεν μου δημιουργήθηκε αυτή η ανάγκη/επιθυμία. Και είχα ήδη μιλήσει αρκετά δημόσια όταν έγινε αυτό, θα ήταν λίγο φαιδρό να αλλάξω ξαφνικά  

    Κατά τα λοιπά θα έλεγα ότι ίσως προκύπτει αβίαστα η όποια στάση, δεν καταβάλλεται κανένα effort για αυτό.

    Σαφώς και κεκλεισμένων των θυρών εκδηλώνονται χαρακτηριστικά - ή το μέτρο αυτών- που δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος ικανός λόγος ώστε να είναι τόσο φανερά δημόσια.

    Αυτό, όμως, που έχει σημασία, κατά την γνώμη μου, είναι αν πραγματικά είναι πρόθεση μας να κάνουμε δημόσιο διάλογο, προκειμένου να βρίσκουμε σημείο επαφής και έναν ελάχιστο παρονομαστή συνεννόησης, να μην χρησιμοποιούμε τους όρους κατά το δοκούν και κατά το πώς μας φαίνεται ωραίο.

    Ελπίζω να μην φλυάρησα υπερβολικά... POV shot  
     
  3. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Όχι!
    Αυτό θα μπορούσε να συμβαίνει σε πιο strict communities που διέπονται από συγκεκριμένους κανόνες και αφορούν έναν πιο κλειστό κύκλο ατόμων με καθορισμένο ρόλο...

    Ούτε!
    Αν και είναι όμορφο όταν γράφονται τέτοιες απόψεις...
    --------------------------------------------------------------------------------------

    Ερωτώ, καταρχάς, εάν τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς ενός πχ Master "εξαντλούνται" και αφορούν την στάση του μόνο απέναντι στο/α σκλαβι/ά του ή θεωρείται αναμενόμενο να τον ακολουθούν και στην στάση του μέσα σε έναν BDSMικό χώρο,
    Και στην συνέχεια, όπως κατεδείχθη και στην συζήτηση που παρέθεσα, εάν η στάση του μέσα στον χώρο, δύναται να δώσει ενδείξεις, ή ακόμη και συμπεράσματα, για την εγκυρότητα ή μη του δηλωθέντος στάτους.

    Κάποιος που δηλώνει Master και φέρεται ως 16χρονος χάχας σε καφενείο ή σε γήπεδο, σέβεται τον χώρο και το στάτους του?
    Κάποιος που δηλώνει Κυρίαρχος, δύναται να θεωρηθεί ως τέτοιος μόνο και μόνο επειδή φέρεται κυριαρχικά στο/α υ του ενώ εμφανίζει στο community εικόνα κλαψομούνη, εκδικητικού ή κυνηγάει ό,τι μουνί βρει μπροστά του? (χρυσό ή μη)
    Δύναται να θεωρηθεί ως σκλάβος, αυτός που δηλώνει το συγκεκριμένο στάτους αλλά ποστάρει πως διαολόστειλε την Κυρία του επειδή τον πήρε τηλέφωνο στην δουλειά?
    Ένα υποτακτικό σέβεται τον χώρο και υποστηρίζει το στάτους του με τον χαιρετισμό "Γεια χαραντάν στα... μαστόρια του φόρουμ"?
     
  4. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    @margarita_nikolayevna ευπρόσδεκτη η θεωρητική συμβολή σας. Και χρήσιμη!
    Τονίζω, όμως, πως στον διάλογο που παρέθεσα συζητείτο το εάν μπορούμε να εξάγουμε συμπεράσματα από τα γραφόμενα τινός ή εάν αυτό θεωρείται επιφανειακό και πρέπει να τον δούμε εν... δράσει!

    Το "πρέπει" -το οποίο έχει τεθεί ως ερώτηση- στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν αφορά την μεριά εκ της οποίας, όπως αναφέρετε, ορμώμενος εισέρχεται κανείς στον χώρο/διάλογο/αναζήτηση, αλλά στο αν πρέπει να να δεχτούμε την εγκυρότητα ενός δηλωθέντος στάτους ενώ η εν γένει στάση και συμπεριφορά καταδεικνύουν το αντίθετο...
     
  5. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Η απάντηση μου είναι καταφατική, η συμπεριφορά και το περιεχόμενο των απόψεων δύναται να δώσει ενδείξεις αν το δημόσιο φαίνεσθαι συνάδει με την εικόνα που έχουμε εμείς για το πώς θα έπρεπε να είναι το ιδιωτικό πράττειν.

    Μόνο που για το τελευταίο δεν νομίζω ότι υπάρχει γενικό consensus.
     
  6. ilias1

    ilias1 https://vimeo.com/61962404 Contributor

    Έχω προσέξει,, πως σε αρκετές περιπτώσεις, υπάρχει μια επιθετικοτητα στις απόψεις που αναγράφονται.

    Η επιθετικοτητα τείνει να είναι ευγενικά συγκαλυμμενη, αν και σε πολλές περιπτώσεις απο αντιπαράθεση απόψεων, εύκολα μετατρέπεται σε επιθετικοτητα απεναντι στον εκάστοτε γραφοντα τη διαφορετική άποψη.

    Μου είναι δύσκολο να κατανοήσω την πηγη αυτης της επιθετικοτητας.

    Φαντάζομαι ότι ένας λόγος είναι ο έντονος εγωισμός του επιτιθεμενου (εγώ ξερω).
    Φανταζομαι ότι αλλος λόγος είναι η κτητικοτητα απεναντι στο φόρουμ (το φόρουμ είμαι εγω).
    Φαντάζομαι ότι άλλος,λόγος είναι μια προσωπική διαμάχη που ενυπάρχει (εμείς τότε μαλωσαμε και στο κραταω).

    Η επιθετικοτητα είναι φυσικά κουραστική, γιατί κανείς εδώ μπαίνει για να χαλαρώσει και να διαβάσει κατι και όχι για να κάνει ή να υποστεί bulling.
     
  7. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    @Master Electro-pain εξαιρετικό θέμα!

    Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως τα ράσα δεν κάνουν τον παπά... ούτε ένα nick που ξεκινάει από κεφαλαίο/πεζό στο όνομα, ούτε ένα status-label αρκούν για την εγκυρότητα... συμφωνώ με τη φράση "η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια"

    Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό τον -επιτρέψτε μου- εκφυλισμό που ίσως ξεφύγουν το ζητούμενο του νήματος...

    ναι, ασφαλώς και υπάρχουν... το γιατί δεν εμφανίζονται/εφαρμόζονται είναι (?) θέμα νέου νήματος

    αυτό δεν είμαι σίγουρη αν μπορούμε να το γνωρίζουμε... δηλαδή κάποιος-α που δηλώνει Κ/υ και συμπεριφέρεται στο φόρουμ σα να βρίσκεται σε γήπεδο μπορεί να είναι άψογος-η Κ/υ στη συσχέτισή του... και αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να ξέρουμε και που ποτέ δε θα μάθουμε... παρεκτός και αν ακούμε διάφορους καλοθελητές δεξιά κι αριστερά και διαμορφώνουμε εικόνα από κουτσομπολιά (να σας θυμίσω ότι για μένα είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι κλείστηκα σε μοναστήρι γιατί με είχε "καταστρέψει" ο M που άνηκα)

    εδώ νομίζω ότι είναι η βασική πηγή του κακού... ότι δε θεωρείται πλέον community αλλά -και πάλι επιτρέψτε μου και ζητώ συγνώμη από τους παλιούς- αντιμετωπίζεται σα παιδική χαρά ό,τι και αν αυτό σημαίνει... όταν λοιπόν δε μιλάμε για κοινότητα, αλλά για κάτι άλλο, τότε ας βάλουμε παιδονόμους και ας μην περιμένουμε συμπεριφορές ανάλογες των δηλωθέντων statuses

    εν κατακλείδι, ένα status σήμερα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα κλικ σε ένα dropbox επιλογών... από κει και πέρα, αυτή την επιλογή μπορείς -ή δεν μπορείς- να την υποστηρίξεις μόνο ιδεολογικά με τις απόψεις που καταθέτεις στα νήματα που άπτονται bdsm ενδιαφέροντος... προσωπικά, ακόμα και όταν διαφωνώ με τις απόψεις κάποιου-ας Κ ή υ, μπορώ να διακρίνω τη γνησιότητα ή μη του status του... η συμπεριφορά είναι ένδειξη αλλά δεν είναι απόδειξη
     
  8. bluesky

    bluesky Regular Member

    Θεωρώ πως η συμπεριφορά μας θα έπρεπε να είναι ανάλογη με το τι δηλώνουμε. Αφού έχουμε κάνει επιλογή στάτους λογικά μας αντιπροσωπεύει. Το θέμα εδώ ομως είναι ποιος ορίζει σε ένα φόρουμ πως φέρεται πχ ένα υ η ένα Κ; Νομίζω πως δεν είναι ξεκάθαρες οι οδηγίες συμπεριφοράς.
    Προσωπικα με ενοχλει να βλέπω Κ που είναι πεφτουλες και κρύβονται πίσω από ένα στάτους για να προσεγγίσουν υ πιστεύοντας πως έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να γαμησουν.Στην περίπτωση αυτή πιστεύω πως αυτό δεν χαρακτηρίζει ένα Κ. Άρα για μένα οποίος δε σέβεται τον εαυτό του, δεν τον ελέγχει και τον οδηγούν οι ορμές του δεν είναι Κ. Αυτή είναι όμως η δική μου άποψη. Δε ξέρω καν αν υπάρχει σωστή άποψη η λάθος.
    Από την άλλη ως υ θεωρώ πως θέλω να δείχνω μέχρι ένα σημείο τον χαρακτήρα μου σε ένα δημόσιο διάλογο. Ίσως μόνο ένα μικρό κομμάτι. Σίγουρα όμως είμαι υ και αυτό με χαρακτηρίζει σε ότι κάνω, ιδιαίτερα όταν συναναστρεφομαι με Κ. Οπότε παλι η άποψη μου είναι πως ως υ δε θα φερομαι ειρωνικά, επιθετικά η λες και έχω αρχιδια. Έτσι όμως είμαι γενικά στη ζωή μου άρα γιατί όχι και εδώ;
    Κάποιες φορές βλέπω διαλόγους και μπερδεύομαι ποιος είναι υ και ποιος Κ.Προσωπικά το "Μητσαρα τι κάνεις;" σε διάλογο στο φόρουμ από υ, με ενοχλεί.
    Μου αρέσει να δείχνω τη θέση μου και να φερομαι ανάλογα με αυτη. Ίσως κάποιες φορές περισσότερο ισως άλλες λιγότερο.
    Δε θέλω όμως να παρεξηγηθώ. Αυτό είναι τι νομίζω πως μου ταίριαζει και πως ιδανικά θα ήθελα να είναι τα πράγματα.
     
  9. Discerning

    Discerning Contributor

    Το αντίθετο, δεν σου περνά από το μυαλό, δεν το έχεις συναντήσει ή σκοπίμως δεν το έθεσες; Αυτό δηλαδή που παρουσιάζει μια εικόνα M ή Κ, βαρύς και ασήκωτος, σοβαρός, αποφασιστικός, έμπειρος, σταθερός κλπ στις τοποθετήσεις του... βλέπε "Μαστεράς" - "Κυριαρχάρα"... αλλά, στις συσχετίσεις του, αν και όποτε έχει, να είναι και να εκδηλώνει κρυφουποτακτικότητα, κλαψομουνιά, μιζέρια, εκδικητικότητα, αστάθεια...;

    Ομοίως την υ ή s, η οποία παρουσιάζει την εικόνα της πεπειραμένης ή άψογης ή θαρραλέας ή προσεκτικής - μετρημένης στα γραφόμενά της... "υποτακτικάρας" - "σκλαβάρας", αλλά στο δια ζώσης, αν και όποτε έχει, να είναι είτε φαντασιόπληκτη σε σχέση με τις εμπειρίες, είτε να μπρατάρει κάργα σε σχέση με την υποτακτικότητα, είτε να είναι κότα σε σχέση με τη τόλμη της, είτε να είναι κατίνα σε σχέση με την εδώ εικόνα της...;

    Το ερώτημα μου είναι απλό. Τα ράσα, πολλώ δε μάλλον, στο φόρουμ, κάνουν τον παπά; Ειλικρινά θεωρεί κανείς, πως δεν υπάρχουν εδώ (και σε κάθε παρόμοιο εδώ) μέλη, που είναι υποκριτές ή που απέχουν παρασάγγας από την εικόνα που καλλιεργούν;

    Και κάτι ακόμα, που θέτω ως ενδεχόμενο. Κατά τη γνώμη μου υφιστάμενο. Αυτών που κυριολεκτικά γράφουν στ' αρχίδια τους ή στη μουνάρα τους, την εικόνα που σχηματίζουν τα περισσότερα, αν όχι όλα τα ενεργά μέλη.
     
  10. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    @Discerning
    Έθεσα κάποια ερωτήματα για την δημοσια στάση, εντός του φόρουμ.

    Αντιστρεφετε, προβληματιζομενος για το τι μπορεί να κάνει, ο καθένας, στον ιδιωτικό του βίο.
    Δεν θα ακολουθήσω...
    Δεν με απασχολεί...
    Δεν έχει καμία σχέση με το παρόν νήμα...

    Όσον αφορά τις δύο τελευταίες σας παραγραφους:

    1. Δεν ασχολήθηκα ούτε με ράσα ούτε με υποκριτες, αλλά με την στάση μέσα στο φόρουμ, κάτι ας πούμε σχετικό με τον ενικό σας, το ύφος σας και με το ότι δεν σεβαστηκατε το νήμα, διαβάζοντας το, αλλά μπηκατε να πείτε τον δικό σας πόνο.

    2. Δεν ρώτησα εάν ενδιαφέρει ή όχι, κάποιους, η γνώμη των άλλων γι αυτούς, αλλά για το εάν μπορεί να σχηματιστεί μια τέτοια γνώμη, όσον αφορά το στατους, από τα γραφόμενα του ατόμου.
     
  11. jasmin sg

    jasmin sg My Way Contributor


    Όλα αυτά που ρωτάτε , έχουν σχέση και με τον λόγο που μπαίνει κάποιος /α στην πλατφόρμα .
    Άλλος για να μάθει, άλλος για να συζητήσει, άλλος για να τρολαρει κτλ
    Η πλατφόρμα ειναι ανοιχτή σε όλους και λειτουργεί χωρίς πρωτόκολλο οπότε δεν τίθεται θέμα σεβασμού του χώρου . Το αν σέβεται κάποιος το στάτους του, το ξέρει ο ίδιος και το αποδεικνύει έκει που έχει σημασία ,δλδ στην κυριαρχία ή στην υποταγή του εντός Κ/υ .
    Οπότε ,όχι δεν χρειάζεται και δεν οφείλει κανένας να φέρεται αναλόγως του στάτους του .
    Αν οι απόψεις δεν συνάδουν με το στάτους , αυτό πιστεύω ειναι άλλο ,νήμα.
     
  12. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Καταρχήν ευχαριστώ για το διάλογο  
    Γνώμη μου είναι ότι το γραπτό (μιλάω για σχετικά συχνές αναρτήσεις και κάπως μακροσκελείς) ναι, μιλάει, και μάλιστα πάρα πολύ εύγλωττα για τον "συγγραφέα".
    Ωστόσο οι άνθρωποι δεν είμαστε μόνον λόγος - νοητικός και γραπτός- άρα το όποιο συμπέρασμα δεν θα το έλεγα επιφανειακό, είναι όμως μερικό.

    Αν για κάποιο λόγο μας ενδιαφέρει αυτός ο συνομιλητής, μπορούμε να αναζητήσουμε να δούμε και άλλες πλευρές του.
    Ω, ακόμη περισσότερο τότε απομακρύνομαι από την χρήση του όρου.  
    Όχι, δεν πρέπει να δεχτούμε τίποτα. Ο,τιδηποτε δημόσιο είναι προς δημόσια κρίση και χρήση και βεβαίως δεν ισχύει σε καμία περίπτωση το "είμαι ότι δηλώσω".
    Όμως, το ερώτημα είναι (διπλό):
    Και γιατί μας νοιάζει να δεχτούμε ο,τιδήποτε (είτε το αν επιβεβαιώνουν με την ζωή ή τα γραπτά τη δήλωση τους, είτε το αν διαψεύδουν) από ανθρώπους που δεν μας ενδιαφέρουν; Αρκεί να είναι ευγενής ο τρόπος τους στο δημόσιο διάλογο...
    Και γιατί να νοιάζει τον οποιονδήποτε το αν οι άλλοι θεωρούν έγκυρο το status που έχει δηλώσει, παρεκτός κι αν έχει κάποιο ειδικότερο ενδιαφέρον για αυτούς ή κάποιον/ους εξ αυτών;