Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Γυναικεία κυριαρχία και σεβασμός

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γυναικεία Κυριαρχία' που ξεκίνησε από το μέλος nikossub93, στις 23 Ιουνίου 2021.

  1. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Έτερον εκάτερον, δεν είναι η ηλιθιότητα η απαραίτητη αιτία μη κατανόησης ή αποτυχίας στην επικοινωνία.
     
    Last edited: 23 Ιουνίου 2021
  2. espimain

    espimain Contributor

    Δεν υπάρχει αποτυχία στην επικοινωνία. Ο Κύριος έχει δίκιο αφού.
     
  3. tithon

    tithon Contributor

    τον βαθμό ηλιθιότητας τον ξέρεις από πριν και τον παίρνεις υπ όψιν, δεν είναι έγκλημα η ηλιθιότητα. δεν τιμωρείται.
     
  4. espimain

    espimain Contributor

    Αποφεύγεται.  
     
  5. tithon

    tithon Contributor

    γούστα  
     
  6. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Το ποιος έχει δίκιο δεν σχετίζεται με την αποτυχία στην επικοινωνία και η οποιαδήποτε αστοχία στην επικοινωνία -για όποιο λόγο- είναι στην πράξη μη διαχωρίσιμη από το θόρυβο.
     
  7. subwhat

    subwhat Gandalf's property, not for sale Contributor

    Η ίδια η τιμωρία είναι επικοινωνία, εν προκειμένω. Δεν είναι οι λέξεις. Το αφεντικό μπορεί να τιμωρεί, με τους άλλους ανθρώπους ξεμαλλιάζεσαι. Αυτό έχει ήδη επικοινωνημένο περιεχόμενο. Το αφεντικό θα σου πει αυτά που θέλει να ξέρεις, με λέξεις ή αλλιώς.
     
  8. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Αυτό που δεν λαμβάνεις υπόψη είναι ότι το υ δεν είναι εκεί να καταλάβει, αλλά να ακολουθεί.

    Ένα νόημα της τιμωρίας, για μένα εξαιρετικά σημαντικό και συνάμα πολύ δύσκολο, είναι το υ να ακολουθεί με την σκέτη συμμόρφωση στο γεγονός ότι τιμωρείται. Με αυτόν τον τρόπο επιβεβαιώνει ότι είναι στη θέση του, ότι κατάλαβε ότι κάτι στη συμπεριφορά του δυσαρέστησε τον αφέντη και συνεχίζει να ακολουθεί όπως εκείνος ορίζει: με τιμωρία.

    Τα υπόλοιπα θα έρθουν αν έτσι επιθυμεί ο αφέντης. Στο χέρι του τι και πώς θα επιλέξει, γνώση, εξήγηση, μια καινούρια οδηγία χωρίς εξήγηση, σκέτη συνέχεια. Δουλειά του.
     
  9. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Η τιμωρία είναι επικοινωνία όσον αφορά την κατανόηση του γεγονότος της τιμωρίας αλλά όχι απαραίτητα του λόγου αυτής.
     
  10. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Κατανοώ τη λογική της τιμωρίας ως εμπέδωσης θέσης (είτε αυτό σημαίνει καλώς βρίσκομαι εδώ είτε αυτό σημαίνει κακώς βρίσκομαι εδώ). Αυτό που δεν έχω καταλάβει και ρωτάω επανειλημμένα είναι πώς θα καταλάβει τι ακριβώς ήταν αυτό που δυσαρέστησε τον αφέντη ώστε να μην το επαναλάβει αν η τιμωρία επέρθει χωρίς απολύτως καμία εξήγηση;

    Ποια η ουσιαστική διαφορά του "γιατί έτσι" που δε χρειάζεται καμία επίφαση από το "σε τιμωρώ χωρίς να καταλαβαίνεις γιατί το κάνω";
     
    Last edited: 23 Ιουνίου 2021
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Θα συμβεί, και σχετικά εύκολα, αν έχει στα χέρια του ένα ενοχικό υ, ιδιαίτερα αν ενισχύει τακτικά την ενοχικότητά του, διαφορετικά θα βρεθεί βαθμιαία με ένα frustrated υ και τελικά χωρίς υ, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως έχει σημασία για κάποιον που τιμωρεί χωρίς να δίνει την αιτία.
     
  12. subwhat

    subwhat Gandalf's property, not for sale Contributor

    Μιλάμε σίγουρα για εδραιωμένη σχέση α/σ; Γιατί αν μιλάμε για αυτό, ότι θα κάνει μαλακία το σ και δεν θα το καταλάβει ότι έχει κάνει;
    Ότι θα βάλω ξύδι στις μπάμιες και δεν ξέρω ήδη τι θα επακολουθήσει ας πούμε!

    Αγνοείς εντελώς αυτό που αρχικά είπα. Αν θέλει το αφεντικό θα εξηγήσει. Άμα δεν θέλει, τι λες, θα έχει τους λόγους του;