Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Γυναικεία κυριαρχία και σεβασμός

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γυναικεία Κυριαρχία' που ξεκίνησε από το μέλος nikossub93, στις 23 Ιουνίου 2021.

  1. nikossub93

    nikossub93 Contributor

    Δεν είπε κάνεις κάτι τέτοιο
     
  2. nikossub93

    nikossub93 Contributor

    Η αδικαιολόγητη τιμωρία δεν ταυτίζεται με την ηλιθιότητα
     
  3. nikossub93

    nikossub93 Contributor

    Έχει πάει αλλού η συζήτηση αλλά οκ
     
  4. espimain

    espimain Contributor

    A
    Καλά τότε  
     
  5. nikossub93

    nikossub93 Contributor

    Σας Ευχαριστώ πάντως για την ανταπόκριση στα ερωτήματα μου
     
  6. nikossub93

    nikossub93 Contributor

    Φυσικά και το υ πρέπει να ακολουθεί. Το σχόλιο μου δεν αμφισβήτησε την θέση του υ απλώς έθιξε το ζήτημα που πως νοιώθει το υ όταν αισθάνεται ότι τιμωρείται αυθαίρετα και τι συνέπειες έχει αυτό στον ίδιο
     
  7. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Αυτό που εξετάζεται είναι η απουσία αιτίας όχι η απουσία στόχου.
     
  8. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Θα αποπειραθώ μια ανακεφαλαίωση καταγράφοντας μία-μία τις δυνατές περιπτώσεις, κατά φθίνουσα πιθανότητα (σύμφωνα με τη δική μου θεώρηση των πραγμάτων)

    1. Και το γεγονός και η αιτία της τιμωρίας γίνονται αντιληπτά.
    Μια χαρά. Όπως το βλέπω εγώ η συχνότητα θα πρέπει να είναι φθίνουσα συνάρτηση του χρόνου αλλά ο έχων τα γένια, έχει και τα χτένια.

    2. Η τιμωρία γίνεται αντιληπτή, το γεγονός που το προκάλεσε γίνεται αντιληπτό, η βαθύτερη αιτία όχι.
    Το υ μπορεί να ρωτήσει και να μάθει. Πάρει δεν πάρει ωστόσο απάντηση, έχει τουλάχιστον τη γνώση ότι ακόμα και αν δεν καταλαβαίνει το λόγο η πράξη που προκάλεσε την τιμωρία είναι τζιζ-βαβά οπότε φροντίζει να μην επαναληφθεί.

    3. Η τιμωρία γίνεται αντιληπτή, το γεγονός που την προκάλεσε δεν γίνεται αντιληπτό (σε αυτή την περίπτωση η βαθύτερη αιτία είναι αδιάφορη)
    Το λογικό είναι να ρωτήσει και να μάθει. Ο Κ θα κάνει ό,τι νομίζει. Αν η εξήγησή δεν είναι αντιληπτή είναι πρόβλημα και των δύο. Αν η εξήγηση δεν έρθει ή δεν επαρκεί στο υ, είναι δικό του πρόβλημα· αν δεν του αρέσει ο δρόμος είναι ελεύθερος και τα σκυλιά δεμένα.

    4. Η τιμωρία δεν γίνεται αντιληπτή ως τιμωρία.
    Δεν έχω να πω κάτι πέραν της προσωπικής μου εκτίμησης ότι είναι περίπτωση "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν", πρόβλημα (ή όχι) του Κ.
     
  9. espimain

    espimain Contributor

    Αυτό που εξετάζεται είναι η απουσία αιτιολόγησης και όχι η απουσία αιτίας ή στόχου.
     
  10. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Πιο συγκεκριμένα: η απουσία λεκτικής απολογίας για την τιμωρία.
     
  11. espimain

    espimain Contributor

    Τρομερή αυτή η απουσία.
    Να οριστεί πάραυτα, μια τιμωρία για τους ελλιπείς Κυριάρχους που δεν απολογούνται επαρκώς.
     
  12. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Όχι στην συζήτηση από την οποία κάνατε παράθεση, δεν χρησιμοποίησα τυχαία "δεν δίνει το γιατί", αντί του "δεν εξηγεί το γιατί".