Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Πόσοι τελικά από εμάς έχουν εμβολιαστεί

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος AlphaMaleMaster, στις 15 Ιουλίου 2021.

  1. Iagos

    Iagos Contributor

    Ο Walter A. Orenstein δεν είναι απλά ένας καλός και αγαθός επιστήμονας.

    Στις 20 Νοεμβρίου του 2020 ο Mark Gollom σε άρθρο του στο CBC γράφει ένα κείμενο που λιβανίζει το πρόγραμμα Τράμπ για τη χρηματοδότηση της έρευνας και της διάθεσης των εμβολίων.
    Ένα πρόγραμμα για το οποίο ο Τράμπ κατηγορήθηκε για αδιαφανείς διαδικασίες.

    Παραθέτω το άρθρο
    https://www.cbc.ca/news/health/operation-warp-speed-trump-pfizer-moderna-vaccine-1.5806820

    Το άρθρο στηρίζει εμφανώς το πρόγραμμα τίνος;

    Του Τραμπ που έλεγε στον κόσμο να πίνει χλωρίνες.

    Του Τράμπ που στήριξε ένα τσούρμο κανίβαλους άρνητες του ιού και της πανδημίας και τους έδωσε βήμα.

    Του Τράμπ που έφυγε με τις κλωτσιές απο τον Λευκό Οίκο.

    Ο Mark Gollom επιστράτευσε αρκετούς επιστήμονες για το λιβάνισμα του μεγάλου ηγέτη.

    Μεταξύ αυτών και ο Walter Orenstein.

    Αν διαβάσεις το άρθρο, προς το τέλος θα δεις πόσο καλό λιβανιστήρι είναι του λόγου του ο αναπληρωτής διευθυντής του Emory Vaccine Center, αξιότιμος κύριος Walter Orenstein.

    Αυτά το Νοέμβριο του 2020.

    Τώρα που ο Τράμπ επέστρεψε στην τρύπα του, και κάποιοι άνθρωποι προσπαθούν να βάλουν μια τάξη σε αυτό το χάος που δημιούργησε ο Τράμπ, ο αξιότιμος καθηγητής μας τι κάνει;

    Αντιπολίτευση.

    Θα σου συνιστούσα αντι να κάνεις την ένεση για τη Δέλτα, να κόψεις το αεροζόλ.

    Σε χαλάει.

    Iagos
     
    Last edited: 31 Ιουλίου 2021
  2. Δίας

    Δίας Live a life by design not by default

    Αυτές είναι απόψεις , όχι αυτοί οι ψεκασμένοι φασίστες χριστιανοί που δεν ξέρουν τι τους γίνεται!!!
    https://anatopia.files.wordpress.com/2020/12/76_202012.jpg
    https://kefaloniamagazine.gr/apopsi/gemise-i-poli-psekasmenes-afises-kata-ton-emvolion/
    https://anatopia.files.wordpress.com/2021/03/afisvaccinetel-512x1024-1.jpg

    Και εάν θέλετε εξηγήσεις από ειδικούς υπάρχουν εξειδικευμένοι ιστότοποι γι αυτό:
    https://autonomeantifa.gr/aytokollita-en-meso-apagoreysis-kykl/
     
  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Πω πω, δεν το είχα δει το αριστούργημα δαύτο...
    Παντού φτουράει ο κιενωνικός αυτοματισμός, βλέπω...
    Ο προσωπικός μου κιενωνικός αυτοματισμός φτάνει μέχρι μελομακαρονιστές εναντίον κουραμπιεδοφρόνων, της μαύρης σοκολάτας εναντίον της σοκολάτας του γαλάτου και τσίπς πατατάκια ορίτζιναλ εναντίον πούλπας...
    Κατηραμένα κουραμπεδιογαλατοπουλποσοκολατόπαιδα.
    Ας βάλω κι ένα "φωτιά θα πέσει να σας κάψει", έτσι για την τρολιά...
     
  4. Iagos

    Iagos Contributor

    του Ηλία Παυλόπουλου

    Καταρχήν να δούμε που είμαστε διεθνώς. Κανείς δε συζητά αυτή τη στιγμή τον καθολικό υποχρεωτικό εμβολιασμό, αλλά όλοι συζητούν το κατά πόσο θα αποδειχθεί βλαπτική ή όχι για τις εκστρατείες πειθούς η υποχρεωτικότητα για τους υγειονομικούς και όσους εργάζονται με υπερήλικες. Όπως έγραψα και σε παλαιότερα άρθρα μου, θεωρώ ότι είναι ηθικά αποδεκτός ο υποχρεωτικός εμβολιασμός ειδικών κατηγοριών του πληθυσμού όταν τα εμβόλια έχουν πλήρη έγκριση (δε θα επιμείνω σε αυτό στην παρούσα πανδημία, ειδικά μετά τον πλήρη εμβολιασμό 1,1 δις σε όλο τον κόσμο), όταν έχουν εξαντληθεί όλες οι εκστρατείες επικοινωνίας και οι λιγότερο παρεμβατικοί τρόποι (εμβολιασμός στο σπίτι που μόλις ξεκίνησε), και όταν είναι σίγουρο πλέον ότι δε μπορούμε να αγγίξουμε ποσοστά της τάξης του 80%. Υπάρχει ένας αγώνας δρόμου για να εμβολιάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους στο λιγότερο δυνατό χρόνο, αλλά εδώ οι μαξιμαλιστικές φωνές και οι κρίσεις πανικού, πραγματικά δε βοηθάνε. Λέγεται συχνά ότι υπάρχει ένα σημαντικό μέρος του πληθυσμού που αρνείται να εμβολιαστεί αλλά αυτό δεν προκύπτει από καμία μελέτη, αλλά μόνο συμβαδίζει με τον πανικό των social media.

    Στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή (31 Ιουλίου 2021), έχουμε 5,08 εκατομμύρια πλήρως εμβολιασμένους (47,3% του πληθυσμού), μετά από 7 μήνες από τη στιγμή που άρχισαν οι εμβολιασμοί στη χώρα μας και η καλή εικόνα αποτυπώνεται και στον χαμηλό αριθμό νοσηλειών και θανάτων, παρόλα τα αυξημένα κρούσματα. Επίσης γνωρίζουμε ότι σχετικά εύκολα εμβολιάζεις το 50% του πληθυσμού αλλά από εκεί και πάνω είναι πιο δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο. Σε αυτό το σημείο οι επιθετικές εκστρατείες επικοινωνίας αποδίδουν όπως έχουμε δει και στο Ισραήλ. Επίσης, η χαλαρότητα των τελευταίων εβδομάδων, όχι μόνο δεν έχει επιβαρύνει το σύστημα υγείας, αλλά δείχνει ξεκάθαρα ότι το εμβόλιο λειτουργεί. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα είμαστε σε επιφυλακή, ειδικά για επιθετικές μεταλλάξεις, όπως η δέλτα, αλλά και με αυτήν να κυριαρχεί φαίνεται ότι η επιδημιολογική εικόνα σε χώρες με εμβολιασμένο πάνω από τον μισό πληθυσμό, είναι ελεγχόμενη. Υπάρχουν κάποια θέματα με την ποιότητα των εμβολίων και την κάλυψη του πληθυσμού, αλλά δεν είναι του παρόντος άρθρου.

    Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, ο καθολικός υποχρεωτικός εμβολιασμός στην παρούσα πανδημία δεν είναι ηθικά αποδεκτός. Ξέρουμε ότι σε πανδημίες μειώνουμε τις ελευθερίες των λίγων (απομόνωση κρουσμάτων, καραντίνα επαφών) για να σώσουμε τους πολλούς. Μερικές φορές περιορίζουμε και τις ελευθερίες των πολλών (περιορισμοί κυκλοφορίας και μέτρα κοινωνικής απόστασης) για να ελέγξουμε μια πανδημία, παρόλο που το τελευταίο είναι άκρως προβληματικό, γιατί μέχρι στιγμής δε βασίζεται σε ισχυρή επιστημονική γνώση αλλά σε πρώτες αναλύσεις και από ότι φαίνεται λειτουργεί σε μερικές περιοχές και όχι σε άλλες. Σε χώρες της Ευρώπης οι καραντίνες, λειτούργησαν ειδικά στην πρώτη φάση της πανδημίας, αλλά σε χώρες της Λατινικής Αμερικής όπως το Περού, απέτυχαν.

    Όλα τα παραπάνω μπορούμε να τα κάνουμε και τα κάναμε. Αλλά να περάσουμε τη λεπτή κόκκινη γραμμή και να υποχρεώσουμε όλους τους πολίτες να εμβολιαστούν, ειδικά όταν ο εθελοντικός εμβολιασμός δείχνει να έχει επιτύχει (χαμηλός αριθμός θανάτων) είναι καταρχήν ακραία δυσανάλογο μέτρο. Και έχουμε πει ότι στη δημόσια υγεία οφείλουμε να ακολουθούμε αρχές στις αποφάσεις μας. Έχουμε την αρχή της προφύλαξης, όπου μπορούμε να πάρουμε μέτρα σε καθεστώς αβεβαιότητας, χωρίς να γνωρίζουμε πολλά επιστημονικά στοιχεία, την αρχή της αναλογικότητας ή της λιγότερο περιοριστικής εναλλακτικής, όπου παίρνουμε τα λιγότερο περιοριστικά μέτρα για να επιτύχουμε το στόχο μας, την αρχή της αμοιβαιότητας, όπου οφείλουμε να βοηθάμε αυτούς που περιορίζουν την ελευθερία τους (οικονομικές και άλλες ενισχύσεις), την αρχή της διαφάνειας στις αποφάσεις μας, και την αρχή της δικαιοσύνης όπου κατανέμουμε δίκαια τα βάρη και αποφεύγουμε την στόχευση ομάδων του πληθυσμού για την αποφυγή διακρίσεων. Αυτό το δρακώνιο μέτρο σήμερα, σίγουρα δεν περνάει τον πήχη της αναλογικότητας, δεν είναι το λιγότερο περιοριστικό και ενισχύει τις διακρίσεις ενάντια στους μη εμβολιασμένους.

    Για να δούμε όμως, τι εννοούν όταν κάποιοι μιλούν για καθολικό υποχρεωτικό εμβολιασμό; Σημαίνει ότι θα μπαίνουμε όλοι υποχρεωτικά σε μια σειρά και θα εμβολιαζόμαστε; Μετά τα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης, καταναγκαστική ιατρική πράξη δε νοείται στη σύγχρονη ιατρική, ούτε σε δημοκρατικά ούτε σε αυταρχικά καθεστώτα. Δεν είναι θέμα ότι «το δικαίωμα στον μη εμβολιασμό θεωρείται απαράβατο» από κάποιους. Η προστασία της σωματικής ακεραιότητας είναι απαράβατο ανθρώπινο δικαίωμα. Τελεία και παύλα. Επειδή όμως δε νομίζω ότι όταν κάποιοι λένε καθολικός υποχρεωτικός, εννοούν αναγκαστικός, θεωρώ ότι εννοούν ότι αν δεν εμβολιαστείς δε θα μπορείς να πας στη δουλειά σου, δε θα μπορείς να βγεις από το σπίτι σου, δε θα μπορείς να πας στο σούπερ μάρκετ. Αν αυτό σας θυμίζει το νοτιοαφρικάνικο απαρτχάιντ, είναι γιατί είναι ακριβώς αυτό. Αν πάλι θέλουν να το κάνουν «πιο ανθρώπινο» μπορεί να πουν ότι δεν πας στη δουλειά σου αν δεν είσαι εμβολιασμένος, αλλά πας σε καφέ και στο σούπερ μάρκετ; Δε το πάω παραπέρα γιατί είναι εμφανής ο παραλογισμός.

    Βλέπουμε λοιπόν ότι η καθολικότητα προκαλεί τεράστια ηθικά ζητήματα, ώστε εύκολα θα χαρακτήριζε κανείς το όλο σχέδιο ανήθικο, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με μια νόσο για την οποία όπως είπα και δε θα σταματήσω να επαναλαμβάνω, δείχνει να ελέγχεται, όταν έχεις εμβολιάσει το 50% του πληθυσμού σου, όταν υπάρχουν γρήγορα τέστ και όταν χρησιμοποιούνται μάσκες σε εσωτερικούς χώρους. Ο συνδυασμός εθελοντικών εμβολιασμών, τεστ και μασκών φαίνεται ότι είναι ο ιδανικός συνδυασμός για τον έλεγχο αυτής της πανδημίας.

    Πέρα από την ανηθικότητα του επιχειρήματος, που ούτε η κατηγορηματική προσταγή του Κάντ δε σώζει σε ένα κόσμο ηθικού πλουραλισμού, δεν είναι και εφικτό το επιχείρημα ούτε σε δημοκρατικά ούτε σε αυταρχικά καθεστώτα. Και δεν είναι εφικτό, γιατί όλες οι υποχρεωτικότητες στους εμβολιασμούς έχουν τη μορφή «συνθηκών», νομικά ή όχι ενισχυμένων. Αποτελεί πολιτική υγείας και όχι νομική υποχρέωση ο υποχρεωτικός εμβολιασμός για ηπατίτιδα Β, στο Ηνωμένο Βασίλειο σε υγειονομικούς της πρώτης γραμμής. Δεν μπορείς να γράψεις τα παιδιά σου στο σχολείο σε πολλές χώρες αν δεν έχουν κάνει τα απαιτούμενα παιδικά εμβόλια. Δεν μπορείς σήμερα να πας σε μια συναυλία στην Ιερουσαλήμ αν δεν δείξεις πιστοποιητικό εμβολιασμού. Δεν μπορείς να καθίσεις μέσα σε ένα καφέ στην Ελλάδα αν δεν δείξεις πιστοποιητικό εμβολιασμού. Όλα τα παραπάνω αποτελούν συνθήκες και είναι στόχος των αναλύσεων των βιοηθικών σε όλο τον κόσμο για τις διακρίσεις που δημιουργούν. Ποια κυβέρνηση λοιπόν θα διασχίσει την κόκκινη γραμμή και θα πει ότι για να βγεις από το σπίτι σου πρέπει να είσαι εμβολιασμένος; Ποια κυβέρνηση θα οδηγήσει στον θάνατο από πείνα έναν σκληρό ιδεολογικά αρνητή, όσο ψεκασμένος και να είναι; Ή μήπως θα οργανώσουμε συσσίτια για μη εμβολιασμένους; Πόσο μακριά είμαστε από το να ζητούμε τον παραδειγματικό θάνατο των αρνητών; Πόσο πλέον γινόμαστε το τέρας που προσπαθούμε να αποφύγουμε;

    Οι συνθήκες που είδαμε παραπάνω είναι για να ενισχύσουν το ποσοστό των εμβολιασμένων και να πιάσουμε τη ανοσία της αγέλης. Και λειτουργούν. Γιατί δε μπορούμε να περιμένουμε να λειτουργήσουν και στην παρούσα πανδημία, ειδικά όταν οι θάνατοι είναι πλέον σε μονοψήφιο νούμερο ημερησίως, δηλ. χαμηλότερα από άλλες παθήσεις;

    Άραγε υπάρχει καμμιά περίπτωση που ο καθολικός υποχρεωτικός εμβολιασμός θα ήταν ηθικά αποδεκτός; Σκέφτομαι όταν δούλευα στη Δυτική Αφρική με ασθενείς με έμπολα και τι τρόμο μας δημιουργούσε αυτή η ασθένεια με θνησιμότητα μεταξύ 30 και 50%. Εκεί, αν υπήρχε εμβόλιο, νομίζω ότι θα έμπαινα στον πειρασμό να πω ότι σε μια συγκεκριμένη περιοχή με πολύ υψηλά ποσοστά (όχι σε ολόκληρη χώρα) για να βγει κάποιος από το σπίτι του πρέπει να εμβολιαστεί και θα φρόντιζα να στηρίξω με δωρεάν φαγητό στο σπίτι καθημερινά αυτούς που το αρνούνταν. Και αυτό σαν έκτακτο μέτρο για μικρή χρονική περίοδο και για μια ασθένεια με 50% θνησιμότητα.

    Στον κόσμο που ζούμε, η ανθρώπινη ζωή έχει καλώς ή κακώς απόλυτη προτεραιότητα, αλλά για να μπορέσουμε να ζούμε σε κοινωνίες ενσωμάτωσης και ανεκτικότητας, θα πρέπει να μάθουμε ότι κάποιοι συμπολίτες μας μπορεί να θέλουν να διαλέξουν το θάνατο τους και να φύγουν παίρνοντας και κάποιους άλλους μαζί τους. Είναι άδικο; Σίγουρα! Μπορούμε να προσπαθήσουμε να τους πείσουμε, αλλά δε μπορούμε να τους εξοντώσουμε για να σώσουμε κάποιους άλλους. Αν το κάνουμε αυτό, απλά γινόμαστε εμείς το τέρας.



    Ο Ηλίας Παυλόπουλος έχει σπουδάσει Δημόσια Υγεία στο Λονδίνο και Βιοηθική στην Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ. Έχει εργαστεί τα τελευταία 15 χρόνια με ιατρικές ανθρωπιστικές οργανώσεις σε πολλές χώρες στην Αφρική, την Ασία αλλά και την Ελλάδα.

    https://thepressproject.gr/katholikos-ypochreotikos-emvoliasmos-to-teras-pou-de-theloume-na-ginoume/
     
  5. Δίας

    Δίας Live a life by design not by default

    Μένω σε αυτό:
    θα πρέπει να μάθουμε ότι κάποιοι συμπολίτες μας μπορεί να θέλουν να διαλέξουν το θάνατο τους και να φύγουν παίρνοντας και κάποιους άλλους μαζί τους.

    Δηλαδή μας λέει ότι εάν πχ έχω aids είναι δικαίωμα μου να μην θέλω να πάρω κάποια θεραπεία αλλά και δικαιώματα μου να το μεταδώσω (αφού ξέρω ότι πάσχω) και σε άλλους;;;;;;;
     
  6. espimain

    espimain Contributor

    Πολύ απλά λέει ότι όσοι δεν θέλουν να εμβολιαστούν είναι «τέρατα» και ότι αν θελήσει κάποιος να τους εξοντώσει γιατί ακριβώς είναι «τέρατα», τότε γίνεται «τέρας» κι αυτός.
     
  7. Koproskylo

    Koproskylo Regular Member

  8. bumblebee

    bumblebee Contributor

    Δυστυχώς δεν έχω τις κατάλληλες επιστημονικές γνώσεις για να στηρίξω την μια άποψη η την άλλη.

    Για αυτό και έβαλα τα κουκιά κάτω. Κάτω από ποιες συνθήκες θα γαμησω περισσότερο ; Εμβολιασμενος η μη ;

    Μιας και η μεγάλη πλειοψηφία των κορασίδων εμβολιαστηκε, εμβολιαστηκα και εγω.Πήγα με το ρευμα.Τι να κάνουμε τώρα. Έπρεπε.

    Υπόψιν ότι δεν είδα συμπτώματα στη στύση.

    Τελικά, θα έλεγα ότι σε κακό δε μου βγήκε  
     
  9. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ναι, ναι... Έπος!
     
  10. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Εγώ πάλι πήγα με εντολή 
     
  11. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Βλέπω, βλέπω...
    Έχει απ' ολα..! Υπέμαχα, αντιμαχόμενα, ισαποστασούδικα, ναιμεναλλάκηδια, σιωπηρά εκφραζόμενα λαϊκ(ιστί) -από τα λάικ-, αλλά και λακωνικα "ψαγμένα" μεθ' υπερυψωμένης οφρύος, μπούλικα (εκ του μπούλιν), καιροσκόπια/ΟΦΑτζήδικα (Όπου Φυσάει ο Άνεμος), εμμονικά σε καθεστώς παραλλαγής, χαρίεντα OCDούδικα, επιθετικά sotto voce και υπαινικτικά, εντεταλμένα συστημικώς μα και αυτογνωμόνως, κομματόπαιδα (τα άλλα ευτυχώς έχουν λουρί), ΔΞ/ΔΑδικα, άδηλα περαστικά μουγγά τύπου "και καλά", διαφημιστικούδικα, αποκαλυπτικώς πεφωτισμένα τήδε κακείσε, επιλεκτικώς επιβεβαιωμένα και κόντρα, μερικά ζηλιαρούδικα άγονται υπέρ τας περιστάσεις υπερθεματίζοντα, όλα τα μωρά στην πίστα...
    Απ' τα νήματα που ζηλώνουν την δόξαν του υπό προϋποθέσεις στραποναρισμένου αυθέντου, που υπερακοντίζουν το βεληνεκές του "καληνύχτα Σεβάχ" προς θλίψιν του ποιητού...
    Η χαρά της λανθάνουσας εργαλειακής ομογενοποίησης (το κοντίσιονινγκ των μεγάλωνε παιδιώνανε)...
    Στα "διαμάντια του παρόντος".
     
  12. eeny-meeny-miny-moe

    eeny-meeny-miny-moe *don't blink*

    Από τα καλύτερα ξεσκαρταρίσματα, κοινώς.