Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Το δημόσιο εκφράζεσθαι του/της υ σε αναφορά με τον/την Κ - Split από Ενεργητικοί σκλάβοι

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος slave32, στις 8 Οκτωβρίου 2021.

  1. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Η καυλουποταγή, όπως την λέτε, δύσκολο να περιλαμβάνει σεβασμό.

    Η δυναμική στην οποία αναφέρομαι, όμως, ουδεμία σχέση έχει με αυτήν την καυλουποταγή.
    Είναι κάτι που μπορεί να δει, κανείς, και να αναγνωρίσει ως συμπεριφορά, ακόμη και εκτός βδσμ, όπως πχ απέναντι σε φωτισμενους δάσκαλους, μεντορες, ηγέτες...

    Το ότι οι εγωιστικες καυλες ενίοτε επιχειρούν να μιμηθουν τις εκδηλώσεις του ουσιαστικου σεβασμου μέσα σε έναν βαθύ και απόλυτο σχετισμο, απλά αποδεικνύει το πόσο αληθινός είναι ο δεύτερος...
     
  2. blonde mermaid

    blonde mermaid Contributor

    Ξεκάθαρα! Διότι έχει εκτελέσει ορθά την εντολή που του δόθηκε.Ξεχνατε την παράμετρο του ζητήθηκε!
    Στην περίπτωση που του ζήτουσε να τον γαμησει Αυτή (να του κάνει σεξ ,κατά σάς) είμαι περίεργη...πως θα το περιέγραφε στο φίλο τού; Έτσι για την κουβέντα βρε αδερφέ.

    Υγ:Δεν μας "ενοχλεί" η άποψη του καθενός,να την εκφέρει ελεύθερα..
    Αυτό που "τσιμπάει" είναι οι γενικεύσεις και οι απόντες περί σωστού/πραγματικού υ.
     
  3. Iagos

    Iagos Contributor

    Είναι ξεκάθαρο πως έχουμε ένα φαλλοκρατικό υπό.

    Το οποίο ηθικολογεί ως πατριάρχης και ορίζει το ηθικό και το μη ηθικό.

    Συνήθειες που δεν κόβονται εύκολα...
     
  4. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Δε γίνεται λόγος για το ρήμα αυτό καθαυτό αλλά για τη χρήση ενεργητικής και παθητικής φωνής με την αντίστοιχη νοηματοδοσία. Οι λέξεις δεν είναι κενές νοήματος. Αποτυπώνουν συνθήκες.
     
  5. blonde mermaid

    blonde mermaid Contributor

    Σίγουρα δεν μας ενοχλούν οι λέξεις.
    Αλλά όταν βρίσκονται σε περιτύλιγμα με κοσμικά επίθετα όπως αυτά που χρησιμοποιείται γίνονται προσβλητικά!
    Διότι θέλοντας και μη υποβιβάζεται την υπόσταση κάποιου... λέγοντας καυλοπούτανο η καλιολάκι.
    Σε αντίθεση η περιγραφή σε τρίτους όπου το αρσενικού Κ ως γαμιας που ξεσκίζει την θηλυκή υ ακούγεται πιο γκαγκάν που λέει και μία ψυχή.
     
  6. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Το τελετουργικό επικοινωνίας (όπως χρήση πληθυντικού, κεφαλαίων...) διακρίνεται από την υποκρισία όταν επικρατεί καθολική συνέπεια.
     
  7. blonde mermaid

    blonde mermaid Contributor

    Ηθικολογία...πίσω από τις λέξεις τα ρήματα.
     
  8. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Nα, κάτι τέτοια κυνικά έλεγε και ο "αλήστου μνήμης" Αστυμουνικός Διευθυντής και "Αττικάρχης" -εκ Μάνης ορμώμενος- Νίκωνας Αρκουδέας και τον λάτρεψαν για την ειλικρίνειά του οι ελάχιστοι αναρχικοί των Εξαρχείωνε.
    Παρόλο που είχε "γαμήσει και δείρει" το σύνθημα που είχαν βγάλει για πάρτη του "αλλαγή δεν γίνεται χωρίς τον Αρκουδέα" τον αναγνώριζε ως άμεσο αντίπαλο, στον ρόλο του ως τυπικού διεκπεραιωτή, χωρίς "κολπάκια","φιοριτούρες" και "πουστίτσες", γεγονός που εξ αντικειμένου δεν μπορούσαν να αντιληφθούν ούτε τα "διακοσμητικά φο-μπιζού Εξαρχειόπαιδα" ούτε οι "φυτευτοί ομόλογοί τους", με αποτέλεσμα να ξεκαθαρίσουν τα αντίπαλα στρατόπεδα με την μία.
    Γι' αυτό και κατηγορήθηκε/σιχτιρίστικε θεσμικώς ως μετερχόμενος περίεργες προσεγγίσεις -κάτι σαν τύπου μπρατ δηλαδή- γιατί για να ξαναφτιάξουν "φυτευτούς", έπρεπε να ξαναφτιάξουν και "γραφικούς" -τους πήρε χρόνια- ενώ ο άνθρωπας, καταντίπ ασύνειδα, το πράμα το πήγαινε στην φυσική του ροή, σε αντίθεση με τα σταθερά διακομματικώς προκρινόμενα "πανηγύρια"...
    Τα "πανηγύρια" δεύτερης γενιάς έχουν πια κατσικωθεί για τα καλά, εδώ και δέκα χρόνια απολαμβάνουν την μοδάτη ιντερνασιονάλ πια μετάλλαξή τους, τίγκα στην θολούρα και την υστερία.
     
  9. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Το τι αντιστοιχεί και τι ισχύει για τον καθένα δεν το γνωρίζω, ούτε και με νοιάζει. Δεν πιστεύω καν, ότι οι σχέσεις Κ-υ είναι ίδιες , γι'αυτό κ υπάρχουν διαφορετικοί τύποι κ όλοι είναι happy! Το πώς γαμιούνται ή εκφράζονται είναι, ξεκάθαρα δικό τους.

    Το M/s δε το ακουμπάω καν, είναι πολύ έξω από μένα.


    Νομίζω ότι με την τροπή που έχει πάρει το νήμα,δεν έχει νόημα.

    Γαμήθηκε.  
     
  10. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Για το νήμα, όντως, αν και είναι από τις φορές που εξελίσσεται σε κάτι ενδιαφέρον. Σίγουρα, θα μπορούσε να μεταφερθεί αλλού, εάν κριθεί σκόπιμο...

    Γι αυτό και στην συνέχεια της συζήτησης, έγιναν αναφορές σε εκτός βδσμ περιπτώσεις. Το θέμα και η έννοια δεν απτονται μόνον της Κ/υ.
     
  11. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Κατανοώ τι λέτε, αλλά τελικά που είναι το όριο? (αν υπάρχει)

    Γνωρίζω αρκετά άτομα (και βανιλα), τα οποία δεν θα θεωρούσαν πως υποβιβάζεται η υπόσταση τους με το καυλοπούτανο ή το καριολακι.
    Οπότε..?
     
  12. blonde mermaid

    blonde mermaid Contributor

    Edited after splitting..

    Θαρρώ πως το όριο το ορίζει ο καθένας είτε προσωπικό επίπεδο είτε εντός D/s σχέσης.

    Δηλαδή πχ: Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί αναφερόμενη σε τρίτους το "την γάμησα,την πήδηξα,την ξεζούμισα,κ.ο.κ"
    Αναφέροντας την πράξη ως πράξη.

    Αν όμως ή αναφορά της πράξεως θα ήταν
    κοσμημένο με κοσμικά επίθετα θα θεωρηθεί ως προσβολή και υποβιβάση της υπόστασης μου.