Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Αλλαγή προσωπικότητας

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος nikossub93, στις 1 Φεβρουαρίου 2022.

  1. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Με έχετε επικρίνει σε αυτό μόνο το ποστ τρεις - τέσσερις φορές, με παραινέσεις τι να μην κάνω. Μπορώ, όπως όλοι μας, να μιλώ για το γενικό με σαφή, όσο μπορώ, τρόπο. Δεν μιλώ για πρόσωπα, που μάλιστα δεν γνωρίζω, ούτε για περιστάσεις στις οποίες δεν ήμουν παρούσα. Όταν γράφω για το προσωποπαγές και το μη προσωποπαγές, για ευτυχή εξαίρεση και κριτήρια επιτυχίας έχω πολλές και διαφορετικές καταστάσεις στο νου μου. Καμία σχέση με vanilla γιατί αφορά όλους τους ανθρώπους και καμία σχέση με πουριτανισμό γιατί δεν αποκλείει κανέναν με βάση ότι απολαμβάνει αλλιώτικα και με έναν τρόπο που εγώ απαγορεύω στον εαυτό μου.

    Ουδόλως έκρινα εξ ιδίων τα αλλότρια. Συνηθίζω να προσδιορίζω τι γνωρίζω από εμπειρία για να καταλαβαίνουν και όσοι με διαβάζουν τι αντιλαμβάνομαι και ότι δεν μιλώ διαισθητικά για κάτι που δεν γνωρίζω. Προφανώς δεν αμφισβήτησα βίωμα όπως άλλωστε δεν αμφισβήτησα "τα ακριβώς αντίθετα που αναφέρατε", που μου είναι οικεία και για αυτό έχω άποψη για το αν είναι η ουσία του M/s. Ρώτησα, αν ο λόγος που έμπαινε στη συζήτηση το "μη προσωποπαγές" ήταν για να συνδεθεί με αντιλήψεις περί μη ύπαρξης εαυτού γιατί δεν έβλεπα για ποιον λόγο, σε αυτό το ερώτημα, αν μπορεί να αλλάξει ο Αφέντης τον σκλάβο, δινόταν έμφαση στο στοιχείο αυτό. Ακριβώς για να υπάρχει μια ένδειξη ότι δεν υπήρχε πρόθεση αμφισβήτησης, ανέφερα μια γενική θεώρηση περί μη ύπαρξης εαυτού.

    Ας μην πιαστούμε στις λεπτομέρειες και ας μην πιαστούμε στο τι αντιλαμβάνομαι συνολικά και κατά περίπτωση. Αναφέρεται το νήμα στην αναζήτηση του μη αυτονόητου; Πού υποτίμησα όσους ακολουθούν το βάσει της φύσης τους αυτονόητο; Πότε σχολίασα το θέμα περί φύσης, στο κάτω κάτω και γιατί τώρα, εμμέσως πλην σαφώς, καλούμαι να τοποθετηθώ, ξεκινώντας μάλιστα από το σημείο ότι "υποτίμησα";

    Θέμα ατομικότητας όλων των ανθρώπων έθεσα το οποίο διαφέρει από αυτό που λέτε, και τι να κάνω, αφού έτσι είναι; Να μην το πω; Να μην πω ότι αυτό είναι που κάνει τους ανθρώπους να αλλάζουν αν το θελήσουν;

    Την θυμάμαι αυτήν την αναφορά   Δεν ήταν όμως η πρώτη φορά που γινόταν συζήτηση για "άβουλη γίδα" ήδη χρησιμοποιούσαμε αυτήν την έκφραση με σαφή υπαινιγμό ότι η άβουλη γίδα δεν είναι και τόσο άβουλη γίδα και σίγουρα όχι εξαρχής  
     
  2. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

    @Master Electro-pain
    δεν μπορώ να κανω quote οπότε αντιγράφω αυτό στο οποίο θέλω να αναφερθώ.
    Γράφετε:
    "Εν πάσει περιπτώσει, είναι ατυχές να κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια. Αυτά που ζείτε και προτιμάτε, είμαι σίγουρος πως σας προσφέρουν απόλαυση και πληρότητα, είμαι σε θέση να γνωρίζω, όμως, πως απόλαυση και πληρότητα προσφέρουν τα ακριβώς αντίθετα, που ανέφερα, και τα οποία αμφισβητείτε.
    Καλά κάνετε και χαίρεστε τα δικά σας. Μην αμφισβητείτε βιώματα..."

    Σε αυτό το σημείο βλέπω να μην υπάρχουν επιχειρήματα αλλα να υποστηρίζετε ότι η γνώμη της @gaby_m είναι απλά αυτό που ζει, δηλαδή σε βιώματα, ενώ η δική σας βασίζεται στην γνώση, επειδή βασίζεται σε βιώματα.
    Με μπερδεψατε.

    Γιατί τα δικά σας βιώματα καταλήγουν σε γνώση ενώ της @gaby_m όχι;
     
  3. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    H αρχή έγινε από το ποστ της @Dark_Explorer :
    για το οποίο, η @gaby_m παρέθεσε το εξής:
    χωρίς καν να αναφέρει ποιός το έγραψε.

    Επειδή, λοιπόν, για άβουλες γίδες έχουν γραφεί και άλλα, διαφορετικά, από άλλους, παρέθεσα αυτά που παρέθεσα, τα οποία απαντουν κιόλας στην δήλωση της @gaby_m, πως:
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    EDIT: Από εδώ και κάτω έκανα edit την απάντησή μου, καθώς είχα θεωρήσει επιθετικό το ποστ, αρχικά, ενώ μετά από κατ' ιδίαν διευκρινίσεις με την @kinvara, απεδείχθη ότι επρόκειτο περί παρεξηγήσεως.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Αυτοί είναι οι λόγοι για τους οποίους τα παρέθεσα, χωρίς να κρίνω -στην παρούσα φάση- εάν κάποιος αποπειράται να οικειοποιηθεί το κύρος αυτού που τα έγραψε. Εάν εσείς θεωρείτε (και, ίσως, όχι άδικα) ότι έγινε κάτι τέτοιο και σας ενοχλεί, καλό θα ήταν να το είχατε διευκρινίσει -ή και, γιατί όχι, κατονομάσει- για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις...
     
    Last edited: 4 Φεβρουαρίου 2022
  4. nikossub93

    nikossub93 Contributor

    Ναι το διάβασα απλώς το έψαξα στο ίντερνετ και δεν το βρήκς
     
  5. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Που είδατε να λέω ότι κάτι καταλήγει σε γνώση???

    Το "είμαι σε θέση να γνωρίζω" σημαίνει ότι δεν μιλάω θεωρητικά αλλά βάσει βιωμάτων (δικών μου, αλλά και άλλων που έχω παρατηρήσει).

    Μην βλέπετε πράγματα εκεί που δεν υπάρχουν!!!
    Ουδέποτε υποστήριξα πως διαθέτω γνώση η οποία υπερισχύει των βιωμάτων της συνομιλήτριάς μου, ούτε -φυσικά- πως τα βιώματα και οι παρατηρήσεις μου υπερτερούν των δικών της,
    Αντιθέτως, τόνισα πως "είμαι σε θέση" -πως γνωρίζω δηλαδή- ότι ευτυχείς, επιτυχείς και απολαυστικές είναι και οι άλλες περιπτώσεις, πέραν από όσες η ίδια αποκλειστικά θεωρεί ως τέτοιες.

    Χρειάζονται επιχειρήματα για να ρωτήσεις γιατί, ενώ βάσει δικών σου βιωμάτων θεωρείς κάποιες περιπτώσεις πλήρεις και απολαυστικές, απορρίπτεις το αυτό για βιώματα άλλων?
    Αυτό είναι το πραγματικό ερώτημα!
    Για αυτό, ούτε κουβέντα, όμως, σωστα???
     
  6. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Γι αυτό και τα θύμισα...
    Ακριβώς! Είναι εκεί που πρέπει να είναι. Αλλού, όχι...
    Χαμογέλασα με το εξαρχής  

    Φοβάμαι ότι, ναι, μιλάτε για πρόσωπα και καταστάσεις που δεν γνωρίζετε, καθώς σε αυτά που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις επιτυχίας -που αναφέρετε- αναπόφευκτα αποδίδεται η... αποτυχία!

    Βανίλα "μύρισε" το "ευτυχείς εξαιρέσεις" για τις προσωποπαγείς, θέτοντας αυτόματα τις μη προσωποπαγείς σε δυστυχείς κοινές περιπτώσεις. Όσο δε για τον πουριτανισμό, αυτός αναφερόταν στην εξιδανίκευση μέσω του όρου "επιτυχία".

    Ε, δεν είναι και λεπτομέρεια το ότι περιγράφω τι γίνεται μετά (και όχι πριν) ενώ όλη σας η απάντηση αναφέρεται στο τι γίνεται πριν (και όχι μετά)!!!

    Δική μου υπογράμμιση: Στο ότι δεν είναι, όπως γράψατε, "σ που γνωρίζει πέντε πράγματα".
    Αν και -πάλι λόγω της προηγούμενης παρανόησης- εγώ για αυτά τα σ μιλούσα...  

    Να το πείτε. ΛΟΛ Είπα, εγώ να μην το πείτε?
    Αλλά έγραψα και εγώ τι, συνειρμικώς, μου έφερε στη μνήμη. Να... μην το γράψω?
     
  7. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor


    Εφόσον παρεξήγησα ζητώ συγγνώμη.
     
  8. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Χαίρομαι για το χαμόγελο που σας χάρισα.

    Έκανα ένα πέρασμα, απόψε, από το ποστ από όπου το πήρατε και δεν νομίζω ότι υπαινίσσεται καν ότι το M/s είναι, κατά κανόνα, μη προσωποπαγές. Ως ένα ενδεχόμενο, μια υποπερίπτωση, για ένα χρονικό διάστημα ακόμα και μεγάλο, καμία αντίρρηση.

    Διευκρίνιση, δύσκολα θα μου προσάψετε αυτοματισμούς στα συμπεράσματά μου, ότι δηλαδή, ισχυρίζομαι πως ό,τι δεν είναι επιτυχία είναι αποτυχία.

    και
    και
    Δεν είναι αυτό που λέτε πουριτανισμός.
    Δεδομένου ότι δεν γνωρίζουμε το σημείο εισόδου του σ στο σύστημα M/s δεν μπορούμε να υποθέσουμε μια γραμμική εξέλιξη που ξεκινά από μια προδιάθεση για βανίλλα έρωτες συν κίνκυ καταστάσεις και καταλήγει σε ένα μη προσωποπαγές M/s. Μπορεί το μη προσωποπαγές να είναι ένα αρχικό στάδιο, για δεκάδες λόγους, και η κατάληξη να είναι τελείως διαφορετική. Μπορεί ένα σ να αντιλήφθηκε κάποια στιγμή ότι όταν ένα δάχτυλο δείχνει το φεγγάρι αυτό που έχει σημασία είναι οι άνθρωποι που βρίσκονται εκεί εκείνη την ώρα, γιατί χωρίς αυτούς δεν υπάρχει φεγγάρι.

    Άλλωστε, αναφερθήκατε σε σ "λειτουργικό" σε καθεστώς μη προσωποπαγούς M/s. Μπορεί σε άλλη φιλοσοφία να μην είναι αυτή η ουσία του M/s και να μη σημαίνει πολλά πράγματα.

    ΥΓ. Δεν θα επανέλθω, να μπει και το νήμα στην κανονική του ρότα  
     
    Last edited: 3 Φεβρουαρίου 2022
  9. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Όχι, απλά όταν δεν είναι αποτελεί "ευτυχή εξαίρεση". Όπως, επίσης, το να μην είναι το θεωρείτε κριτήριο επιτυχίας και, ως τέτοιο, προϋπόθεση για "στέριωμα της συσχέτισης"...
    Κι ύστερα από όλα αυτά, δηλώνετε πως:


    Ουδέποτε είπα πως αυτό είναι η ουσία του M/s, αλλά πως αυτό είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του.
    Και το BDSM θεωρείται μη μονογαμικό, χωρίς όμως να σημαίνει ότι αυτή είναι η ουσία του. Ούτε να σημαίνει ότι δεν υφίστανται πολλές μη πολυγαμικές BDSM σχέσεις ή ότι όποιος είναι μονογαμικός δεν κάνει BDSM!

    Με το να χαρακτηρίζει, κάποιος, μία εκ των δύο πιθανών καταστάσεων ως "ευτυχή εξαίρεση" και "κριτήριο επιτυχίας", είναι φανερό ότι ο ίδιος υποτιμά άλλες φιλοσοφίες και ότι θεωρεί ουσία μόνον όσα αυτός πρεσβέυει...
     
  10. slave32

    slave32 Contributor

    Εχω φριξει με τη ποσοτητα του εγωισμου του s οπως περιγραφετε πολλοι εδω.
     
  11. espimain

    espimain Contributor

    Όπως έγραψε ο Λουίτζι Πιραντέλλο στο γνωστό του έργο, «Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε», δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια, παρά μόνο ένα παιχνίδι ρόλων και
    «η ανάγκη να εξαπατούμε αδιάκοπα τον εαυτό μας δημιουργώντας μια πραγματικότητα μια για τον καθένα και ποτέ την ίδια για όλους, που αποδεικνύεται κάθε τόσο μάταιη και φανταστική».
     
  12. SAP

    SAP η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά Contributor

    Υπάρχουν βασικά χαρακτηριστικά με τα οποία γεννιόμαστε και άλλα που πλάθονται με τον καιρό.