Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Πατριαρχία και γυναικεία κυριαρχία.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος espimain, στις 21 Φεβρουαρίου 2022.

  1. tithon

    tithon Contributor

    κάθε ανάρτηση στο νήμα.
     
  2. Just_Me

    Just_Me Contributor

    Πατριαρχικές γυναίκες ναι υπάρχουν.
    Γυναίκες οι οποίες γαλουχήθηκαν και μεγάλωσαν στους κόλπους της πατριαρχικής οικογένειας και κοινωνίας.
    Λογικό κι επόμενο να αναπτύξουν πατριαρχικές απόψεις και η ματιά τους να είναι κάτω από αυτό το πρίσμα.
    Σαφέστατα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.

    Πιστεύω πως η πατριαρχία λαθεμένα ταυτίζεται με τη γυναικεία κυριαρχία και
    βρίθει από στερεότυπα η ταύτιση αυτή.
     
  3. nikossub93

    nikossub93 Contributor

    Τι διαφορα εχουν οι Πατριαρχικες γυναικες απο Τις Αφέντρες?
     
  4. Just_Me

    Just_Me Contributor

    @nikossub93 με λίγα λόγια στην μία περίπτωση υπάρχει συναίνεση ενώ στην άλλη κόβεται διά ροπάλου.
     
  5. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Αγαπητέ @espimain φοβουμαι ότι δεν μου είναι πλήρως κατανοητή η σκέψη σας περί Πατριαρχικής Κυρίαρχης Μητέρας , όποτε όσα ακολουθούν δεν είναι τίποτα παραπάνω από όσα προσωπικά έχω προσλάβει από το ερώτημα σας, άρα η πιθανότητα παρανοήσεως και off topic τοποθετησεως, ειναι μεγάλη.
    Ως λοιπόν, Πατριαρχική Κυρίαρχη Γυναίκα, εκλαμβάνω προσωπικα, την Κ. η οποία βρίσκεται σε θέση Κυρίαρχου εντός Κ/υ σχήματος, αλλά λειτουργεί με τρόπο σκέψης, δράσης, μανιέρα και νόρμες Πατριαρχικές και όχι ταυτιζόμενες με τα βιολογικά της χαρακτηριστικά.
    Τέτοιες προσωπικότητες σαφώς και υπάρχουν και στο μέτρο που λειτουργούν εντος του πλαισίου που περιέγραψα και ικανοποιούν τους συμμετέχοντες, καλώς κάνουν .
    Η προσωπική θέωρησή μου, είναι ότι στάσεις ζωής αυτής της μορφής δεν είναι τίποτα λιγότερο από το καλύτερο επιχείρημα υπέρ της αντιθέτου απόψεως από αυτήν που πρεσβεύουν .
    Γίνονται δε ακόμη χειρότερες όταν στρουθοκαμηλίζουν αποπειρώμενες να πείσουν ότι η προβολή της Πατριαρχίας την οποία, πάντα κατ´εμε, υπηρετούν, αποτελεί βήμα εξέλιξης προς διαφορετικό κεκτημένο.

    Στο δεύτερο ερώτημα σας, σχετικά με τον τρόπο ανατροφής τέκνου εντός Κ/υ οικογένειας με την Μητέρα σε θέση Κ, λόγω ακριβώς εμπλοκής τρίτου προσώπου, του τέκνου, το οποίο ζει στο περιβάλλον του σχήματος, με έμμεση συμμετοχή σε αυτό, υπάρχουν άνω της 1 πιθανές εκβάσεις, εν πολλοίς εκτός του ελέγχου της Κ.
    Στο σχετικό παράδειγμα το οποίο έφερε ο @Master Electro-pain σε έτερο νήμα, ο υιός μητρός Κ. εξελίχθηκε σε υ χωρίς, από όσο μπόρεσα να καταλάβω, να υπάρξει κατεύθυνση από την οικογένεια, πιθανότατα μόνο από τις προσλαμβάνουσες.
    Η πορεία θα μπορούσε να είναι διαφοροποιημένη κατά 180 μοίρες και πάλι λόγω μη ελεγχόμενων γεγονότων.
    Σε κάθε , μα κάθε περίπτωση, η επιλογές των γονέων για τα τέκνα τους, όποιες κι αν είναι αυτές, είναι ιερές και δυστυχώς κρίνονται αποκλειστικά εκ του αποτελέσματος. Υπαρχει μια κινηματογραφική ταινία, μετριότατη ως αποτέλεσμα, με σενάριο επι μιας εξαιρετικής ιδέας. Νοσταλγοί του εθνικοσοσιαλισμού, κατέχουν γενετικό υλικό του Χιτλερ και όχι μόνο προχωρούν σε πολλαπλή κλωνοποίηση του, αλλά και φροντίζουν να βιώσει ο κάθε κλώνος όσο τον δυνατόν τα αυτά βιώματα με το αρχικό υποκείμενο. Δυστυχώς η μνήμη μου δεν έχει συγκρατήσει τον τίτλο της .
     
  6. espimain

    espimain Contributor

    Ευχαριστώ για την απάντηση σας.
    Μία απάντηση χωρίς στερεοτυπικές αντιλήψεις και τσίμπλες.

    Το ερώτημα μου έχει δύο σκέλη.
    Ένα όπου ρωτάω: Πώς οικογενειακά διαχειρίζονται την σχέση Γυναικείας Κυριαρχίας μέσα στο πατριαρχικό περιβάλλον από το οποίο για κάποιους απορρέουν όλα τα κακά της κοινωνίας μας;
    Και ένα δεύτερο όπου ρωτάω: Αν υπάρχουν Πατριαρχικές μητέρες. Χωρίς να προσδιορίζω αν είναι κυριαρχικής ή υποτακτικής ιδιοσυγκρασίας.
    Θεωρώ ότι ο τρόπος που προσεγγίσατε το θέμα και ο συσχετισμός που κάνατε με το άλλο νήμα, με τα μήλα και την μηλιά, είναι μια πολύ καλή απάντηση.
     
  7. espimain

    espimain Contributor

    Ευχαριστώ για την απάντηση σας.
    Μία απάντηση χωρίς στερεοτυπικές αντιλήψεις και τσίμπλες

    Το ερώτημα μου έχει δύο σκέλη.
    Ένα όπου ρωτάω: Πώς οικογενειακά διαχειρίζονται την σχέση Γυναικείας Κυριαρχίας μέσα στο πατριαρχικό περιβάλλον από το οποίο για κάποιους απορρέουν όλα τα κακά της κοινωνίας μας;
    Και ένα δεύτερο όπου ρωτάω: Αν υπάρχουν Πατριαρχικές μητέρες. Χωρίς να προσδιορίζω αν είναι κυριαρχικής ή υποτακτικής ιδιοσυγκρασίας.
    Θεωρώ ότι ο τρόπος που προσεγγίσατε το θέμα και ο συσχετισμός που κάνατε με το άλλο νήμα, με τα μήλα και την μηλιά, είναι μια πολύ καλή απάντηση.
     
  8. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Το "Τα παιδιά από τη Βραζιλία" ήταν; Συγγραφέας ο Ira Levin (Το μωρό της Ρόζμαρι, The Stepford wifes), ενδεχομένως το μυθιστόρημα να ήταν καλύτερο από το έργο.

    Δεν έχουμε επιλογή ως προς το πατριαρχικό περιβάλλον, είναι σταθερό και για όλους σχεδόν σε όλον τον πλανήτη. Οι κοινωνικές αξίες, που απορρέουν από την πατριαρχική σύλληψη και ιεράρχηση των πραγμάτων πάντα και παράγουν τα στερεότυπα της κάθε κοινωνίας, διαφέρουν ως προς την κλίμακα σε διαφορετικούς χώρους και χρόνους.

    Συγκεκριμένα, οι κοινωνικές αξίες που απορρέουν από την πατριαρχία, δηλαδή από το πολιτισμικό υπόβαθρο μιας κοινωνίας είναι η απόσταση ισχύος, δηλαδή κατά πόσο μια κοινωνία αποδέχεται την άνιση κατανομή της ισχύος στα μέλη της, την ανοχή / αντοχή της κοινωνίας απέναντι στην αβεβαιότητα, τον ατομισμό ή την συλλογικότητα που χαρακτηρίζει την κοινωνία, την αρρενωπότητα / θηλυκότητα αυτής της κοινωνίας, αν δηλαδή υπερισχύει ο ανταγωνισμός ή η φροντίδα για τους αδύναμους και η αλληλεγγύη, ο βραχυχρόνιος ή μακροχρόνιος προσανατολισμός της κουλτούρας, δηλαδή η προσήλωση στην κοινωνική θέση ή η κοινωνική κινητικότητα κ.ά. και τέλος η απόλαυση της ζωής και αν αυτή είναι ελαστική ως προς τις ελευθερίες του ατόμου με σκοπό την εκπλήρωση των επιθυμιών του και την εκτόνωση.

    Με βάση αυτά διαμορφώνεται το περιβάλλον και ανάλογη είναι η ελευθερία του κάθε σπιτικού να τοποθετηθεί ή η έλλειψη αυτής. Ασφαλώς αυτό που έχουν εισπράξει οι γονείς ως ερωτική παρότρυνση και ερωτική αποθάρρυνση μεταφέρεται στα παιδιά με πολλούς τρόπους, άλλοτε ευθέως και άλλοτε αντίστροφα και είναι το θέμα πόσο μπορούν οι γονείς να αφήσουν τα παιδιά ελεύθερα να επιλέξουν αυτό που θα είναι και οπωσδήποτε υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε αυτό που τελικά θα επιλέξει το παιδί, μπορεί να είναι το ίδιο, ακριβώς το αντίθετο, τόσο ως προς την μορφή της έκφρασης όσο και ως προς το περιεχόμενο της δήλωσης.

    Ως προς την δεύτερη ερώτησή σας, μόνον πατριαρχικές μητέρες υπάρχουν γιατί μόνον σε πατριαρχικό περιβάλλον υπάρχουμε. Ανεξαρτήτως BDSM. Αν βάλουμε το BDSM στην συνάρτηση, εγώ θα το τοποθετούσα στις ελευθερίες του ατόμου.
     
  9. espimain

    espimain Contributor

    Ευχαριστώ για την εύστοχη και επακριβώς το θέμα, απάντηση σας.
     
  10. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Απολογούμαι για το off topic (είναι off?), αλλά ….
    Οι πιότεροι έχετε μετατρέψει την έννοια του στερεότυπου σε Coca Cola , που πάει με όλα.
    Κάτι για να αναχθεί σε στερεοτυπο, έχει κερδίσει το χαρακτηριστικό του στέρεου .
    Πριν λοιπόν αποδοθεί σε οτιδήποτε στερεοτυπικος χαρακτήρας, καλό είναι να είστε βέβαιοι για δυο πράγματα, 1. Ότι όντως είναι στέρεο και 2 Γιατί έγινε στέρεο;
    Κάτι έχει , κάτι υπάρχει , το οποίο σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο κάτι να μένει στέρεο.
    Αφού απαντηθούν αυτά, δείτε εάν αυτό που θα το αντικαταστήσει μετά την αποδόμηση του, θα είναι εξ´ισου στέρεο. Το να χτιζει κάποιος σε κινούμενη άμμο, σπανίως έχει τελεσφορα αποτελέσματα.
    Κατανοώ και σέβομαι την μάχη για να αντικατασταθεί ένα στερεότυπο από ένα άλλο , υπό μια προϋπόθεση. Να είναι ειλικρινής. Βδελυσομαι την μάχη αυτή, όταν γίνετε υπό το πρόσχημα της ελευθερίας
     
  11. kinvara

    kinvara Δική Του

    Πως μπορεί μια μητέρα η οποία είναι το Κυρίαρχο μέλος να είναι πατριαρχική;
    Αν κάτι δεν καταλαβαίνω διαφωτίστε με!
     
  12. Lady in Corslet

    Lady in Corslet Mind the gap...

    Εγώ στην τοποθέτηση την Πατριαρχική μητέρα την εισπράττω ως την παραδοσιιακή Ελληνίδα μάνα που ρίχνει παντόφλα, αλλά παρασκηνιακά, ενώ παράλληλα μεγαλώνει τον κανακάρη της να γίνει πασάς - βάρος της μελλοντικής του γυναίκας αντί για ένα αυθύπαρκτο πλάσμα. Σαφώς μπορεί να έπεσα πολύ έξω στο τι κατάλαβα...