Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

η μεγάλη ομπρέλα του bdsm

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος tithon, στις 15 Αυγούστου 2022.

  1. tithon

    tithon Contributor

    το βδσμ έχει, γενικά, την ιστορία του. έχει και τις ερμηνείες του.
    άλλοι το βλέπουν σαν μοντερνισμό, άλλοι σαν εναλλακτικότητα, άλλοι σαν κανονικοποίηση κλπ.
    περιλαμβάνει πρακτικές ή και αντιλήψεις. ορισμένοι το ιδεολογικοποιούν ή το εκλογικεύουν είτε γιά να το οικειοποιηθούν, είτε γιά να δικαιολογηθούν στον εαυτόν τους, είτε γιά να εξομαλύνουν δυσκολίες τους, είτε γιά νοιώσουν διακριτοί, είτε γι άλλους λόγους.

    μέσα σ αυτό, ο,τι κι αν είναι, είτε προσδιορίζεται απ το ssc, είτε απ το rack, είτε από άλλο προσδιορισμό γιά την διάκρισή του από άλλες κανονικοποιήσεις και αντιλήψεις, συμπεριλαμβάνονται (ή όχι) διαφορετικές, ξένες μεταξύ τους, πρακτικές και προσεγγίσεις. ηδονικά φετιχ, ποικίλες κινκιές, δεσίματα, αλγολαγνεία, σαδομαζοχισμός (ο,τι κι αν σημαίνει), και σχέσεις κ/υ.

    απ αυτήν την μεγάλη ασάφεια, απ αυτήν την πλατύτητα, προκύπτουν πότε πότε τριβές και διαφωνίες. είναι φανερό οτι όταν μιλάμε -και στο φορουμ- για βδσμ, δεν μιλάμε όλοι(!) γιά το ίδιο πράγμα.

    σε παραπομπή https://thekinkyworldofvile.wordpress.com/2013/11/20/gor-vs-bdsm/ της @Alice in wonderland στο νήμα https://www.greekbdsmcommunity.com/threads/gorean-bdsm.133978/, εντόπισα, πέρα απ την ιδεολογικοποίηση που επιχειρείται στο άρθρο, άλλη μια διατύπωση της διαφοράς ανάμεσα στο κ/υ και την κινκια ή και τον ηδονισμό με τον οποίο ίσως περισσότερο συνδέεται το βδσμ στην αγοραία αντίληψη.
    ο συγγραφέας, στην δική του εμπειρία, επιχειρεί να διαφοροποιήσει το βδσμ απ τον γκορ τρόπο, αλλά γίνεται φανερό οτι βδσμ χαρακτηρίζει τα "παιγνίδια του κρεβατιού", τις κινκιές γενικά, ενω στο γκορ κατατάσσει την αντίληψη των ρόλων στην καθημερινότητα. αυτό που διακρίνει την κ/υ απ την αποσπασματική, πλην ηδονική, κινκιά, μ άλλα λόγια.

    Being Gorean is an attitude and a way of life, not something you do in the bedroom or when you put on special clothes and go to a play party somewhere. It does not turn on or turn off when convenient, Gor is.
    Understand that I am talking in generalities here, and perhaps the idealized Gorean Master, but from what I have seen and read, these are the main differences between the two. Some people involved in BDSM use Gor to spice up their play at times, sometimes Gorean use BDSM to spice up their sex. However, if I bind a slave’s hands behind her back, for example, it is because I do not wish her to use them while I am doing something with her, to her or while she is doing something. Or it could be as punishment for doing something with them that I did not want her to do. It could also be for training purposes. Many different reasons, but her sexual enjoyment of being bound is likely to be very low on or totally off of the list of reasons
     
  2. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Μερικά ακόμα πράγματα για τα οποία όταν συζητάμε δεν μιλάμε όλοι για το ίδιο πράγμα είναι η ενέργεια, το άγχος, η εμπιστοσύνη με την έννοια της καλής πίστης, ο μεταμοντερνισμός και άλλα. Συμβαίνει πολύ συχνότερα από ό,τι συνειδητοποιούμε, θέλω να πω. Ή μάλλον για να μιλάμε όλοι για το ίδιο πράγμα, όταν συμβαίνει, έχει καταβληθεί πολύς κόπος και έχουν αποκλειστεί πολλά πράγματα στη βάση ότι ήταν μεγάλη ανάγκη να συμβεί.

    Το BDSM που βασίζεται σε σταθερούς ρόλους όπως Ιδιοκτήτη/ιδιοκτησίας, Αφέντη/σκλάβου, Κυρίου/υποτακτικού, σε ορισμένες εκδοχές του, έχει πάρει από το Gor. Ένα ερώτημα θα ήταν το Gor από πού έχει πάρει;

    Ή, πρωτίστως, να το προσδιορίσουν για χρήση τους στην προσωπική τους ζωή. Κάποιοι επιλέγουν να πατούν σε σταθερές βάσεις, για τον εαυτό τους και για τους συνοδοιπόρους τους.

    Άλλωστε είναι σε κάποιο βαθμό αποδεκτό ότι αξίες + αντιλήψεις + συναισθήματα > συμπεριφορές > αποτελέσματα: η ικανοποίηση μιας γενικής επιθυμίας ή η αναβολή ή η αποτυχία σε αυτό.
    [μετρήστε απροσδιοριστίες και εδώ!   ]
     
  3. Από τότε που βγήκαν οι 50 αποχρώσεις του γκρι το bdsm άλλαξε τα στάνταρ.
     
  4. tithon

    tithon Contributor

    ισχυρίζομαι οτι οι σχέσεις που ονομάζετε "σταθερών ρόλων" δεν έχουν προκύψει από ιδεολογικοποιήσεις. είναι διαπιστώσεις απλής παρατήρησης.
    δεν είναι, κατ επέκταση, "βδσμ που βασίζεται σε σταθερούς ρόλους", αλλά σχέσεις που εντάχθηκαν στο βδσμ ή στο γκορ, κατά τον συγγραφέα του αποσπάσματος, μετά από ιδεολογικοποίηση. η ένταξή τους είναι κανονικοποίηση.
    ανάλογα, ίσως, συμβαίνει και με την άλλη αντίληψη, την "φετιχιστική", την βδσμικη κατά τον συγγραφέα.
    το πόιντ είναι οτι, ακριβώς επειδή δεν είναι επινοημένες, δεν έχει νόημα η αναζήτηση αν το γκορ δανείστηκε απ το βδσμ ή το βδσμ απ το γκορ, παρά μόνον σχολαστικά. οι δυό διακριτές ή "διακριτές" κανονικοποιήσεις απλά ενέταξαν παρατηρούμενα φαινόμενα.
    από σχολαστική άποψη έχει ενδιαφέρον οτι την διάκριση που συζητάμε συχνά εδώ ως κινκυ vs κ/υ, ο συντάκτης (αδιάφορος κατά τ' άλλα), στην "γλώσσα" του, στο περιβάλλον του, την διατυπώνει ως βδσμ vs γκορ.

    κι είναι χρήσιμο πολύ να το 'χουμε στον νου μας. φανατισμοί που διατυπώνονται με το "όλοι εμείς ..." είναι το λιγότερο ανεγκέφαλες διακηρύξεις .
    συχνά είναι μισάνθρωποι ολοκληρωτισμοί. έχουμε δει.

    εκφεύγει του νήματος μιά συζήτηση περί του αν οι ρητές κανονικοποιήσεις αποτελούν σταθερές βάσεις ή καταφύγια. δεν αποκλείω και τέτοια χρήση των ιδεολογικοποιήσεων (δεν την επικρίνω καν, εφ όσον ενδεχομένως λειτουργεί), γι αυτό έγραψα "είτε γι άλλους λόγους".
     
  5. kinvara

    kinvara Δική Του Contributor

    Αχ @tithon και είναι καλοκαίρι ακόμη, και όλα κυλούνε πιο αργά ...
    Φευ... όσο μεγάλη κι αν είναι μια ομπρέλα, όσους και ότι κι αν χωράει μέσα το τι ολοκληρώνει έναν άνθρωπο δεν επηρεάζεται απο αυτό.
    Το πόσο διαφορετικά βλέπει ο καθένας το bdsm, τι αντιλαμβάνεται από αυτό, τι κρατάει και τι όχι, δεν είναι κάτι που θα αλλάξει ποτέ. Ουτε μπορεί ούτε χρειάζεται κατά την άποψή μου. Η διαφορετικότητα χωράει παντού. Και η βλακεία. Ο σκεπτόμενος και ο μη σκεπτόμενος. Ο κακοποιημένος και ο κακοποιητής. Και ο ποιητής.  
    Κάθε επιλογή έχει το κόστος της είτε γινεται από ανάγκη, ειτε γίνεται ως αποτέλεσμα ιδεολογικοποίησης είτε γίνεται συνειδητά είτε απερίσκεπτα ή επιπόλαια.
    Στον δικό μου νου το βδσμ αφορά συνειδητοποιημένους απόλυτα φυσικούς τρόπους σχετίζεσθαι ανάμεσα σε ανθρώπους που έχουν αναγνωρίσει, αποδεχθεί, συνειδητοποιήσει αυτό που θέλουν και αυτό που τους γεμίζει.
    Από εκεί και πέρα η κινκιά και ο φετιχισμός είναι πιο έντονα μέσα στη συγκεκριμένη ομπρέλα και είναι λογικό αφού στη βανίλα ζωή είναι ακόμη πιο δυσκολο να βρεθεί τρόπος έκφρασης για αυτή τη μερίδα ανθρώπων.
     
  6. tithon

    tithon Contributor

    έχω επιφύλαξη με τον όρο "συνειδητοποιημένους", γιατί στα πλαίσια της αοριστίας (απροσδιοριστίας κατά @gaby_m ) η "συνειδητοποίηση" (μπορεί να) περιέχει πολλή ιδεολογικοποίηση και πάρα πολύ "ψώνιο". πάρα πολλή αυταναφορά. πάρα πολύ εκλεκτισμό. πάρα πολλή "αριστεία". πολλή απέχθεια γιά λαϊκές και μπίθουλα. πολλή μισανθρωπία. υπερβάλλουσα δηθενιά, κοινώς.
    το κ/υ περιέχει συνείδηση (κατανόηση) της θέσης σου στο περιβάλλον σου. συναίσθηση. χωρίς εν.
    προϋποθέτει, σήμερα, μιά απλή υπέρβαση πολιτικά επίκαιρων αναστολών. μιά "ειρήνευση" με τον εαυτόν σου. κάτι όχι ιδιαίτερα δύσκολο, ούτε σπάνιο.



    αναφανδόν μαζί σας.
     
    Last edited: 23 Αυγούστου 2022
  7. slave32

    slave32 Contributor

    Ποια στανταρ δλδ?
     
  8. kinvara

    kinvara Δική Του Contributor

    @tithon καταννοώ την επιφύλαξη για την έννοια "συνειδητοποίηση". Βέβαια η τοποθέτησή μου περί αυτής δεν αφορούσε το "περιεχόμενο" που θέσατε. Σε πολλές λεξούλες μπορούμε να προσάψουμε πολλά και διάφορα αλλά σίγουρα δε μας φταίνε αυτές . Ένα από αυτά που ακουω από τον κύριο είναι το " δε θέλω να φοβάσαι τις λέξεις". Και δεν το κάνω πλην εξαιρέσεων.  
    Τα χαρακτηριστικά όμως που αναφέρατε τα εντοπίζω και απομακρύνω τους κουβαλητές τους.