Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Αλληλεγγύη για τους βιασμούς γυναικών

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κοινωνία' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 10 Δεκεμβρίου 2015.

  1. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Τάδε έφη συνήγορος του καλού αυτού οικογενειάρχη
    Μετάφραση:
    Ε, εντάξει, δε τη σκότωσε κιόλας, απλά για βιασμό μετά ξύλου κατηγορείται...
     
  2. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    "Ελαφρυντικές περιστάσεις" είπε;;; Ελαφρυντικές περιστάσεις;;;    Και τι χάλια ελληνικά είναι αυτά!  
     
  3. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση της Γενικής Διευθύντριας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Ελίζ Ζαλαντό προς τον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Φιλόθεο

    Παναγιώτατε,

    Διάβασα με προσοχή την επιστολή που μου αποστείλατε, η οποία καθόλου δεν με υπέβαλε σε ταλαιπωρία- όπως πολύ ευγενικά αναφέρετε. Εν αντιθέσει, χάρηκα που μου κοινοποιήσατε τις εξόχως ενδιαφέρουσες απόψεις σας.

    Καταρχάς, σας ευχαριστώ για τις θερμές ευχές σας για την επιτυχία του 26ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, καθώς και για το γεγονός ότι «σας γεμίζουν χαρά και ελπίδα οι καλλιτεχνικές μας δραστηριότητες, οι πρωτοβουλίες μας για ενίσχυση της κινηματογραφικής κοινότητας, οι συναντήσεις δημιουργών και καλλιτεχνών – ιδίως νέων».

    Το κεντρικό θέμα της επιστολής σας είναι το ντοκιμαντέρ της κ. Ελίνας Ψύκου Αδέσποτα κορμιά που συμμετέχει στο Διεθνές Διαγωνιστικό του φετινού μας Φεστιβάλ. Θα χαρώ να συναντηθούμε μετά το τέλος του Φεστιβάλ μας και να συζητήσουμε από κοντά αυτό το θέμα. Μέχρι τότε επιτρέψτε μου να σας εκφράσω κι εγώ, με φιλόκαλη και ειλικρινή διάθεση, μερικές σκέψεις που έκανα κατά την ανάγνωση της επιστολής σας.

    Στην πραγματικότητα οι σκέψεις μου εδράζονται σε δύο άξονες. Ο πρώτος είναι καθαρά νομικός και δικαιοκρατικός.

    Όπως πολύ σωστά αναφέρετε, το ντοκιμαντέρ της κ. Ψύκου «εξερευνά τη σωματική αυτονομία στην Ευρώπη των πολλών ελευθεριών». Σας προσκαλούμε στην προβολή για να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι ότι το ντοκιμαντέρ αυτό διατρέχεται από την επιθυμία της δημιουργού να καταγράψει τις αγωνίες ανθρώπων που υποφέρουν διότι περιορίζεται η ελευθερία τους.

    Ως γυναίκα, μητέρα και εργαζόμενη, βλέπω κι εγώ με ανησυχία ότι ο κόσμος, εν έτει 2024, μοιάζει να πηγαίνει πίσω. Η βία, οι επιθέσεις κατά των γυναικών, οι γυναικοκτονίες αυξάνονται συνεχώς. Αυξάνονται και οι επιθέσεις κατά αδυνάτων και διαφορετικών. Μόλις χθες στην πλατεία Αριστοτέλους, μια ανάσα από την έδρα του Φεστιβάλ μας, είδαμε με φρίκη και αγανάκτηση μια αήθη και βίαιη επίθεση εναντίον δυο διεμφυλικών ατόμων, τα οποία διασώθηκαν καθαρά από τύχη. Αυξάνονται επίσης τα απολυταρχικά καθεστώτα που περιορίζουν την ελευθερία, καταπατούν βασικά ανθρώπινα δικαιώματα και αμφισβητούν την έννοια της Δημοκρατίας.

    Η Δημοκρατία είναι ένας θεσμός υπέροχος που μας καλεί να συμβιώνουμε με άτομα, τα οποία ενδεχομένως έχουν διαφορετικές απόψεις από τις δικές μας. Αν αυτές οι απόψεις δεν κηρύσσουν το μίσος και δεν καλούν σε παράνομες πράξεις, αν δεν απειλούν τις θεμελιώδεις αρχές της ελευθερίας και της Δημοκρατίας κι αν δεν παραβαίνουν τους υπάρχοντες νόμους, τότε οφείλουμε να τις ακούμε μέσα στο πλαίσιο μιας κοινωνίας αποδοχής και αγάπης.

    Κατανοώ ότι η διαφημιστική αφίσα της ταινίας Αδέσποτα Κορμιά εκφράζει ίσως απόψεις αντίθετες από τις δικές σας. Το ίδιο είμαι σίγουρη ότι συμβαίνει και με άλλα καλλιτεχνικά έργα που παρουσιάζονται σε κινηματογραφικές αίθουσες, τηλεοπτικούς σταθμούς, αίθουσες τέχνης και μουσεία. Μα κι εγώ όμως βλέπω έργα που δεν μου αρέσουν και ακούω απόψεις που είναι αντίθετες στις δικές μου. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα μπορούσα να ζητήσω την απαγόρευσή τους, ή την απόσυρσή τους, διότι αυτό αντίκειται στο Κράτος Δικαίου.

    Το ίδιο συμβαίνει και με την αφίσα της ταινίας Αδέσποτα Κορμιά. Ως καλλιτεχνικό έργο μπορεί να διαβαστεί με πολλούς τρόπους και να προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις. Χωρίς να έχουμε καμία σχέση με τη δημιουργία της, έχουμε ακούσει στο Φεστιβάλ πολλές διαφορετικές απόψεις: από θετικές και εγκωμιαστικές, έως προσβλητικές και απειλητικές.

    Όμως ούτε εγώ ούτε κανείς άλλος επίσημος φορέας μπορεί να την απαγορεύσει από τη στιγμή που δεν παραβιάζει το Σύνταγμα και τους νόμους.

    Αντιλαμβάνομαι λοιπόν τον προβληματισμό σας για τη συγκεκριμένη αφίσα. Σας παρακαλώ, όμως, να κατανοήσετε κι εσείς ότι οι πράξεις απαγόρευσης ή λογοκρισίας είναι αντίθετες όχι μόνο στις αξίες μου αλλά και αντίθετες στους νόμους του κράτους μας.

    Υπάρχει όμως κι ένας δεύτερος άξονας πάνω στον οποίο εδράζονται οι σκέψεις μου, κι αυτός είναι περισσότερο θεωρητικός.

    Μου γράφετε ότι τα τελευταία χρόνια διάφοροι καλλιτέχνες «χρησιμοποιούν τα ιερά Πρόσωπα της Πίστης για να διαφημίσουν εκδηλώσεις και δημιουργήματα τέχνης, υπερβαίνοντας τα όρια της κακόβουλης πρόκλησης και της κακοποιητικής πρόθεσης». Η αλήθεια είναι ότι συμβαίνει και αυτό, όχι όμως με την αφίσα της κ. Ψύκου, η οποία δεν πιστεύω ότι προσβάλλει «την ελεύθερη διάθεση της αγάπης μας για τον Χριστό, την Εκκλησία Του και τα ιερά Πρόσωπα της Πίστης μας». Δεν υπάρχει κάτι προσβλητικό ή χλευαστικό σε αυτή την αφίσα. Δεν ακολουθεί βεβαίως τη γνωστή εκκλησιαστική τεχνοτροπία, όμως εκατοντάδες καλλιτέχνες από την Αναγέννηση ως τις μέρες μας χρησιμοποίησαν διαφορετικές τεχνοτροπίες για να απεικονίσουν τα Πάθη του Χριστού και να τα ταυτίσουν αλληγορικά με τις αγωνίες των αενάως πασχόντων ανθρώπων. Πιστεύω δηλαδή ότι η συγκεκριμένη αφίσα, όπως μου γράφετε κι εσείς, επιδιώκει «την ψυχική ανάταση και Ανάσταση, την αποκατάσταση του ανθρώπου στο πρωτόκτιστο κάλλος της Θεότητος.»

    Επιτρέψτε μου τέλος, Παναγιώτατε, να εκφράσω την άποψη ότι ο Σταυρός του Κυρίου δεν είναι μόνον ένα σύμβολο πίστης, μια απλή εικόνα που αναπαράγεται στατικά ανά τους αιώνες, αλλά και ένας συμπεριληπτικός τόπος και ένας εν κινήσει τρόπος που αγκαλιάζει τον πεπτοκώτα άνθρωπο, τον πάσχοντα άνθρωπο, τον εσαεί ξένο, τον οποίο οφείλουμε να υποδεχόμαστε με ταπεινότητα, κατανόηση και αγάπη. Με τον ίδιο τρόπο που υποδεχθήκαμε τον Ιησού με τα παρακάτω λόγια του Ύμνου:

    «δός μοι τοῦτον τὸν ξένον, ἵνα κρύψω ἐν τάφῳ, ὃς ὡς ξένος οὐκ ἔχει τὴν κεφαλὴν ποῦ κλίνῃ»

    Με βαθιά εκτίμηση,

    Ελίζ Ζαλαντό

    Γενική Διευθύντρια

    Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

    https://www.filmfestival.gr/el/all-...agiotato-mitropoliti-thessalonikis-k-filotheo

     
  4. de7

    de7 s

    Υπόθεση Κολωνού: Η εισαγγελέας της έδρας, πρότεινε σήμερα στην αγόρευσή της την αθωότητα του Μίχου για τα πιο βαριά εγκλήματα, όπως:

    • Αθώος βιασμού λόγω αμφιβολιών
    • Αθώος μαστροπείας σε οίκους ανοχής
    • Αθώος μαστροπείας μέσω εξαναγκασμού και με αποκόμιση πορνικών εσόδων

    Και την ενοχή του σε πολύ ελαφρύτερα, όπως:

    • Ένοχος διακεκριμένης κατάχρησης ανηλίκου που δεν συμπλήρωσε 14 έτη από πρόσωπα που του το είχαν εμπιστευθεί
    • Ένοχος οπλοκατοχής για δύο όπλα
    • Ένοχος κατοχής πορνογραφικού υλικού με ανήλικο χωρίς να έχει συμπληρώσει τα 12 έτη αλλά χωρίς εξαναγκασμό και κερδοσκοπία, κλπ, κλπ…

    Είναι σα να μας λέει πως ένα 12χρονο κορίτσι αποφάσισε μόνο του να εκδίδεται και πως στο πρόσωπο του Μίχου βρήκε τον κατάλληλο συνεργάτη. Σα δε ντρεπόμαστε!

    https://www.google.com/amp/s/www.ef...-katahrisi-athoosi-gia-biasmo-proteinei-i?amp
     
  5. mystique

    mystique Owned Premium Member Contributor

    Αλοίμονο σε αυτό το ΠΑΙΔΙ, το ΠΑΙΔΙ ΔΙΑΟΛΕ!, όταν συνειδητοποιήσει την απουσία των γονιών του ως απάγγεια και προστάτες, την χρησιμοποίηση της ψυχής και του σώματος του από κτήνη που βρήκαν εύκολη λεία, την απουσία κοινωνικών δομών ικανών και παρόντων να το αποτρέψουν όλο αυτό πριν καν συμβεί, κτλ, κτλ, κτλ..

    Ειρήσθω εν παρόδω, πόλεμος έχει ξεσπάσει στα πρωινάδικα επειδής η Μαρία Κορινθίου έφυγε από την εκπομπή του Γιώργου του Λιάγκα.

    «Όταν η συμφορά συμφέρει, λογάριαζε τη για πόρνη»
    Ο. Ελύτης.
     
  6. Δίας

    Δίας Live a life by design not by default

    Για το αδίκημα της μαστροπείας διώκεται η μητέρα.
    Αυτή που κάποιες οργανώσεις θέλουν να την βγάλουν αθώα!!!
     
  7. Iagos

    Iagos Contributor

     

    Η εισαγγελέας δέχτηκε την υπερασπιστική γραμμή Μίχου, ο οποίος από την αρχή ομολόγησε ότι είχε επαφές με τη δωδεκάχρονη αλλά αυτό συνέβαινε με τη συναίνεση της.

    Μάλιστα αργότερα δήλωσε και ερωτευμένο το αγόρι....

    Με βάση αυτό το σκεπτικό της υπεράσπισης, ένας δημόσιος λειτουργός προτείνει στο δικαστήριο να κρίνει ως
    το Μίχο

    Δηλαδή στην κοινωνία που ζούμε το να αγγίζεις ένα δωδεκάχρονο, επικαλούμενος τη συναίνεση του είναι οκ...

    Τι άλλο να είναι δηλαδή;

    Βιασμός;

    Έλα καλέ τώρα... τα ήθελε... Είναι δυνατόν, τώρα, ένας άνθρωπος με τόσες στενές σχέσεις με την εκκλησία (μην ξεχνάμε ότι ήταν ψάλτης) να κάνει τέτοια αίσχη.... τον κατέστρεψαν οι έρωτες, αυτό είναι.

    Σαπίλα, μπόχα και βοθρίλα ο αέρας που αναπνέουμε...

    Iagos
     
    Last edited: 13 Μαρτίου 2024
  8. Δίας

    Δίας Live a life by design not by default

    Για την μητέρα θα πεις κάτι που εξέδιδε την κόρη της ή θα ακολουθήσεις την γραμμή των οργανώσεων που την υπερασπίζονται ως αθώα;;;
    Γιατί ο Μίχος και ο κάθε Μίχος θέλουν κρέμασμα στο Σύνταγμα αλλά θα είχαν συμβεί όλα αυτά χωρίς την ανοχή της μάνας;;;
     
  9. Konna

    Konna Regular Member

    Γιατί το να ζητάμε την δίκαιη καταδίκη του τέρατος σημαίνει πως βγάζουμε λάδι τη μητερα;
    Εξήγησέ το μου.
     
  10. Δίας

    Δίας Live a life by design not by default

    Δυστυχώς υπάρχουν οργανώσεις που υπερασπίζονται την μητέρα και λένε ότι είναι αθώα και ότι θα πρέπει άμεσα να αποφυλακιστεί.
    Όπως προείπα όσο φταίει ο κάθε Μίχος άλλο τόσο φταίει και η κάθε μητέρα.
    Το να αναπαράγουν κάποιοι την ρητορική ότι φταίει ο Μίχος και χωρίς να γίνεται καμία αναφορά και στους άλλους συνυπεύθυνους μόνο αμεροληψία δεν λες ότι είναι.
    Αλλά επειδή μπορεί να κάνω και λάθος γι αυτό έχω ρωτήσει εάν οι ίδιες απόψεις ισχύουν και για την μητέρα.
    Βέβαια επειδή κάποιοι θεωρούν ότι να μου απαντήσουν είναι ανάξιο (κάτι από φασισμό δεν θυμίζει αυτό;;; ) τουλάχιστον ας μείνουν τα γραπτά.
     
  11. Konna

    Konna Regular Member

    Αν διαβασα καλα η μητερα ηδη κατηγορειται.
    Αναφερεται συνεχως η απαλλαγή του εμετου (δεν θα τον πω ποτε με το ονομα του) γιατι ειναι περα απο καθε λογικη και ηθικη.
     
  12. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Τα εγκλήματα ΔΕΝ συμψηφιζονται.