Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ποιήματα

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 22 Απριλίου 2006.

  1. Ermioni

    Ermioni Regular Member

    ❤️
     
  2. Ermioni

    Ermioni Regular Member

    ❤️
     
  3. ArtLover

    ArtLover Eleotris Margaritacea

     
     
  4. stratos83

    stratos83 Regular Member

    Το ποίημα Τζένη
    Βασίλης Στεριάδης

    Αυτό που θέλω να σου πω δεν είναι μες στο ποίημα
    όχι τόσο γιατί θέλω να σου μιλήσω,
    αλλά γιατί κάθε φορά που ανοίγω ένα σπαραχτικό βιβλίο
    με κομματιάζει η έλλειψη επικοινωνίας.

    Έστειλα την αγάπη μου για ύπνο
    λένε τα όνειρα κάνουν καλό στα ευαίσθητα παιδιά
    και φύλαξα το πρόσωπό σου σε μια φωτεινή στιγμή
    της αϋπνίας μου
    σαν ένα μυστικό τηλεφώνημα το απόγευμα της Κυριακής.

    Σκέψου κάθε πρωί όταν ξυπνάς
    έχεις μια αίσθηση πιο σύγχρονη της μοναξιάς σου
    γι’ αυτό αλλάζεις ντύσιμο,
    χτενίζεσαι με τον καινούργιο τρόπο
    κοιτάζοντας με προσοχή μες στον αδιάφορο καθρέφτη
    ύστερα παίρνεις τα βιβλία σου βαριεστημένη, πας στο μάθημα.

    Τι να τα κάνεις τα μαθήματα
    κι εγώ τα ποιήματα τι να τα κάνω;
    Καλημέρα σου.
     
  5. RAIN

    RAIN nefelibata

    Let it be a tale.
     
  6. stratos83

    stratos83 Regular Member

    Γήπεδον (Ανδρέας Εμπειρίκος)


    Είσουν σαν μια σιγή που την διαπερά ο άνεμος. Το τραύμα σου όμως, το είχα επουλώσει και οι λέξεις που λέγαμε, μας πλησιάσανε τόσο, που και η σιγή και το διάκενο των ημερών πριν γνωρισθούμε, χάθηκαν ολοτελώς.

    Στο γήπεδο της αγάπης μας, δεν γειτνιάζουν άλλοι.
    Είσαι καλή και η καλλονή σου υπερβαίνει τα όρια της πολιτείας, και φθάνει ίσαμε τα κράσπεδα της χθεσινής σου μοναξιάς, που την κατέλυσες εσύ.

    Ναι, στο γήπεδον αυτό, δεν γειτνιάζουν άλλοι. Είμαι κοντά σου εγώ και μένω μέσ’ στις ελπίδες σου, όπως μένεις εσύ μέσα στα βλέφαρά μου, όταν κοιμάμαι.
    Οι λέξεις των άλλων ήρχισαν να μοιάζουν με ξένα πρόσωπα, άγνωστα σε μένα και, ίσως, και σε σένα.
    Ωστόσο, τι πειράζει.
    Το κέλυφος του παρελθόντος έσπασε, και βγήκες εσύ, γιομάτη, οριστική και με βελούδο που άφινε ημίγυμνο το στήθος σου.
    Γι’ αυτό, τούτο το γήπεδον, δεν θα το λησμονήσω ποτέ˙ θα το αγοράσω, και ποτέ δεν θα το πουλήσω.

    Γι’ αυτό θα σου πω πως είμαι σαν μια πέτρα που την κρατάς εσύ στο χέρι σου.
    Πέτρα θερμή, παλλομένη με κάθε χτυποκάρδι μου, μέσ’ την ηδύτητα της αφής σου.

    Όταν ξυπνήσουν μέσα της οι αναμνήσεις άλλων ετών, θα φανούν και στους δυο μας, σαν απολιθωμένα χρονικά της ιστορίας, γιατί και οι πέτρες έχουν την ιστορία τους, όπως και η πέτρα που θα κρατάς εσύ στο χέρι σου.

    Γι’ αυτό, τούτο το γήπεδον δεν θα το πουλήσω, μα θα το κρατήσω με όλες τις πέτρες του, με όλα τα πετράδια, με όλα του τα στολίδια, και ας ψάχνουν οι άλλοι να βρουν ό,τι γυρεύουνε μέσα στην λυδία λίθο τους.

    Οι μηχανές και τα δρεπάνια του κτήματός μας δεν ηγοράσθησαν εισέτι.
    Αλλά τούτο δεν σημαίνει, αγάπη μου, πως το σιτάρι μας δεν θα θεριστή. Θα θεριστή μια μέρα, και οι δρέποντες τους καρπούς θάμαστε πάλι εμείς, χιλιάκις εμείς, με τα χέρια μας απλωμένα επάνω από τους κάμπους μας και επάνω από τις πεδιάδες των παιδιών μας.
    Ένα παιδί μπορεί να σκύβη κάποτε μέσα στα στάχυα, για να βρη ένα κουμπί ή μια χρυσόμυιγα, 38 απαστράπτουσα, μα αυτό δεν σημαίνει πως το σιτάρι μας θα μείνει άκοπο.

    Τίποτε δεν είναι πιο χαρίεν, από τα βήματα των παιδιών που μεγαλώνουν.
    Τίποτε δεν είναι πιο σαφές, από τα βήματα των όντων που ενηλικιώθησαν.
    Τίποτε πιο ωραίο, από την ανάτασι των οφθαλμών και των βραχιόνων ανθρώπων, που, βγάζοντας τα υποκάμισά των, λυτρώνουν τους πόθους των κορμιών των.

    Και οι πιο ασήμαντες κινήσεις των μπορούν να καρποφορήσουν.

    Μπορούν να γίνουν εργαστήρια με πρασιές και ανθούς, μέσα στο μένος των αγρών.
    Αγάπη μου, είπα εργαστήρια.
    Τα εργαστήρια αυτά θάναι δικά μας˙ και θάναι φωτεινά ιδρύματα, ρόδινα στην όψι τους και ορθοστήλωτα στον βόμβο τους, κάθε φορά που θα περνάμε εμείς εμπρός απ’ τα κατώφλια τους, ως ερμηνευταί της λειτουργίας των, ή ως θερισταί του πέριξ σίτου, του σίτου που αναθρώσκει από τη γη, όπως αναπηδούν οι ορμέμφυτες κραυγές από τα στόματα πλασμάτων που φρυάττουν.


    Αγάπη μου, σε αγαπώ, και θάναι το ταξείδι μας, σαν ανοιξιάτικη πομπή των μύρων.
     
  7. stratos83

    stratos83 Regular Member

    ΕΡΑΣΤΕΣ
    Νανά Ησαϊα (1934- 2003)

    Στο Νίκο Καρούζο
    Ας βγούμε έξω λοιπόν.
    Δεν έχομε χρήματα.
    Έχομε όμως τον εαυτό μας.
    Ίσως ακόμα να βρούμε
    Και μια αγάπη
    Στο σημείο ανάμεσά μας
    Που εκκρεμεί κάποιο κενό.
    Το είδος της αγάπης
    Που υποπτεύομαι ότι δεν υπάρχει.
    Υπέροχα μαζί
    Αν και ο καθένας μας
    Κάποιος άλλος.
    Ποιος;
    Θα το δούμε αυτό.

    Πριν απʼ όλα πρέπει
    Να υπερνικήσομε μια ολόκληρη πόλη.
    Όχι ακριβώς προορισμένη για μας.
    Αλλά για τους εραστές
    Ενός υπαρκτού κόσμου.
     
  8. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει.

    Στο Πήλιο μέσα στις καστανιές το πουκάμισο του Κενταύρου
    γλιστρούσε μέσα στα φύλλα για να τυλιχτεί στο κορμί μου
    καθώς ανέβαινα την ανηφόρα κι η θάλασσα μ’ ακολουθούσε
    ανεβαίνοντας κι αυτή σαν τον υδράργυρο θερμομέτρου
    ως που να βρούμε τα νερά του βουνού.
    Στη Σαντορίνη αγγίζοντας νησιά που βουλιάζαν
    ακούγοντας να παίζει ένα σουραύλι κάπου στις αλαφρόπετρες
    μου κάρφωσε το χέρι στην κουπαστή
    μια σαΐτα τιναγμένη ξαφνικά
    από τα πέρατα μιας νιότης βασιλεμένης.
    Στις Μυκήνες σήκωσα τις μεγάλες πέτρες και τους θησαυρούς των Ατρειδών
    και πλάγιασα μαζί τους στο ξενοδοχείο της “Ωραίας Ελένης του Μενελάου”.
    Χάθηκαν μόνο την αυγή που λάλησε η Κασσάνδρα
    μ’ έναν κόκορα κρεμασμένο στο μαύρο λαιμό της.
    Στις Σπέτσες στον Πόρο και στη Μύκονο
    με χτίκιασαν οι βαρκαρόλες.

    Τι θέλουν όλοι αυτοί που λένε
    πως βρίσκουνται στην Αθήνα ή στον Πειραιά;
    Ο ένας έρχεται από Σαλαμίνα και ρωτάει τον άλλο μήπως “έρχεται εξ Ομονοίας”
    “Όχι έρχομαι εκ Συντάγματος” απαντά κι είν’ ευχαριστημένος
    “βρήκα το Γιάννη και με κέρασε ένα παγωτό”.
    Στο μεταξύ η Ελλάδα ταξιδεύει
    δεν ξέρουμε τίποτε δεν ξέρουμε πως είμαστε ξέμπαρκοι όλοι εμείς
    δεν ξέρουμε την πίκρα του λιμανιού σαν ταξιδεύουν όλα τα καράβια,
    περιγελάμε εκείνους που τη νιώθουν.

    Παράξενος κόσμος που λέει πως βρίσκεται στην Αττική
    και δε βρίσκεται πουθενά.
    Αγοράζουν κουφέτα για να παντρευτούνε
    κρατούν “σωσίτριχα” φωτογραφίζουνται.
    Ο άνθρωπος που είδα σήμερα καθισμένος σ’ ένα φόντο με πιτσούνια και με λουλούδια
    δέχουνταν το χέρι του γέρο φωτογράφου να του στρώνει τις ρυτίδες
    που είχαν αφήσει στο πρόσωπό του
    όλα τα πετεινά τ’ ουρανού.

    Στο μεταξύ η Ελλάδα ταξιδεύει ολοένα ταξιδεύει
    κι αν “ορώμεν ανθούν πέλαγος Αιγαίον νεκροίς”
    είναι εκείνοι που θέλησαν να πιάσουν το μεγάλο καράβι με το κολύμπι
    εκείνοι που βαρέθηκαν να περιμένουν τα καράβια που δεν μπορούν να κινήσουν
    την ΕΛΣΗ τη ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ τον ΑΜΒΡΑΚΙΚΟ.
    Σφυρίζουν τα καράβια τώρα που βραδιάζει στον Πειραιά
    σφυρίζουν ολοένα σφυρίζουν μα δεν κουνιέται κανένας αργάτης
    καμμιά αλυσίδα δεν έλαμψε βρεμένη στο στερνό φως που βασιλεύει
    ο καπετάνιος μένει μαρμαρωμένος μες στ’ άσπρα και στα χρυσά.
    Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει
    παραπετάσματα βουνών αρχιπέλαγα γυμνοί γρανίτες…
    το καράβι που ταξιδεύει το λένε ΑΓΩΝΙΑ 937

    Γιώργος Σεφέρης 13 Μαρτίου 1900-20 Σεπτεμβρίου 1971
    Α/π Αυλίς, περιμένοντας να ξεκινήσει.
    Καλοκαίρι 1936
     
  9. stratos83

    stratos83 Regular Member

    ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΣ (1811-1901)
    ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ

    Έρωτα, α θες ναν τα ’χομε καλά,
    στο σπίτι μου να μη ματαπατήσεις.

    Αϊ που στο λέω· κι α θέλεις να με αφήσεις
    αναπαμένον, πάει πολύ καλά.

    Εγώ, μ’ έκαψε η πρώτη κουμπαριά.

    Κι αν εσύ τώρα δεν αποφασίσεις
    να πας στο διάολο και να μη γυρίσεις,
    θα ’ρτομε καμμιά μέρα στα χοντρά.


    Για δαύτο να με λείπεις, κουμπαρόπουλο·
    μη σου μαδήσω ευκείνες τση φτερούγες,
    και σε κάμω να σκούζεις σα γαλόπουλο,
    και να τρέχεις κουτσόφτερο ’ς τσι ρούγες.

    Κι ευκείνες τσι σαΐτες οπού φέρεις
    σου τση βάνω όλες μάτσο εκεί που ξέρεις.
     
  10. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    All cases are unique, and very similar to others.

    You will change your mind, but your are not free.
    Your moment of freedom was yesterday.
    You made a decision. You set in motion
    Forces in your life and in the lives of others
    Which cannot be reversed.”

    “Half the harm that is done in this world
    Is due to people who want to feel important.
    They don’t mean to do harm — but the harm does not interest them.
    Or they do not see it, or they justify it
    Because they are absorbed in the endless struggle
    To think well of themselves.”

    “There is another way, if you have the courage.
    The first I could describe in familiar terms
    Because you have seen it, as we all have seen it,
    Illustrated, more or less, in lives of those about us.
    The second is unknown, and so requires faith —
    The kind of faith that issues from despair.
    The destination cannot be described;
    You will know very little until you get there;
    You will journey blind. But the way leads towards possession
    Of what you have sought for in the wrong place.”

    “If we all were judged according to the consequences
    Of all our words and deeds, beyond the intention
    And beyond our limited understanding
    Of ourselves and others, we should all be condemned.”

    T.S. Eliot, The Cocktail Party (1949)
     
  11. stratos83

    stratos83 Regular Member

    Κωνσταντίνος Καβάφης
    Μονοτονία


    Την μια μονότονην ημέραν άλλη
    μονότονη, απαράλλακτη ακολουθεί.

    Θα γίνουν τα ίδια πράγματα, θα ξαναγίνουν πάλι
    η όμοιες στιγμές μας βρίσκουνε και μας αφίνουν.

    Μήνας περνά και φέρνει άλλον μήνα.
    Aυτά που έρχονται κανείς εύκολα τα εικάζει·
    είναι τα χθεσινά τα βαρετά εκείνα.

    Και καταντά το αύριο πια σαν αύριο να μη μοιάζει.
     
  12. Lost Hours

    Lost Hours Regular Member