Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Οι δύο επιστολές για την αφίσα του ντοκιμαντέρ «Αδέσποτα Κορμιά» και μια φωτεινή χαραμάδα.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος espimain, στις 22 Μαρτίου 2024.

  1. Iagos

    Iagos Contributor

    @kinvara το ντοκιμαντέρ «Αδέσποτα Κορμιά» έως στιγμής έχει επιτύχει:

    1) Να γίνει δεκτή η ταινία στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Επειδή δεν γνωρίζετε, το να γίνει αποδεκτή μια ταινία σε ένα Φεστιβάλ δεν είναι μια εύκολη υπόθεση.

    2) Διατήρησε την αφίσα της ορατή στην πόλη.

    3) Έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης και παρά τις αντιδράσεις δεν απαγορεύτηκε η προβολή της, όπως ζητούσαν οι οπαδοί του σκοταδιστικού Μεσαίωνα.

    4) Βραβεύτηκε από το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης με τα βραβεία Amnesty International Special Mention και International Competition Special Mention.

    5) Παρά τις αντιδράσεις των σκοταδιστών του Μεσαίωνα, βρήκε διανομέα και ξεκινά να προβάλλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες από την Πέμπτη 28 Μαρτίου. Αναμένεται να τη δει κόσμος και λαός.

    6) Θα παρουσιαστεί και σε άλλα διεθνή Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ.

    Αυτά για αρχή είναι υπεραρκετά για να πει κανείς ότι το καλλιτεχνικό έργο της κυρίας Ελίνας Ψύκου έχει πετύχει τους αρχικούς στόχους.

    Από εκεί και πέρα επειδή δεν γνωρίζετε, σε ότι αφορά στην ευαισθητοποίηση για την προάσπιση του δικαιώματος στην αυτοδιάθεση του γυναικείου σώματος καθώς και στο σεβασμό στη διαφορετικότητα, δεν είναι ούτε προσωπική υπόθεση της κυρίας Ελίνας Ψύκου ούτε προσωπική επιτυχία ή αποτυχία.

    Είναι συλλογική υπόθεση, για αυτό Μ/μιλάμε για κίνημα στην τέχνη.

    Επειδή δεν γνωρίζετε, σε αυτή τη συλλογική υπόθεση έχουν ενταχθεί χιλιάδες καλλιτέχνες σε ολο το λεγόμενο δυτικό κόσμο, οι οποίοι δημιουργούν πυρετωδώς ταινίες , παραστάσεις, animation, εικαστικές εγκαστάσεις, perfomances, μουσικά θέματα, τραγούδια, ποιήματα…

    Η παραγωγή είναι μεγάλη.

    Το κίνημα λοιπόν έχει καταφέρει να συσπειρώσει γύρω του εκατομμύρια ανθρώπους στον λεγόμενο δυτικό κόσμο, έχει καταφέρει να αφυπνίσει, και να προάγει τα αιτήματα του και μέσω της τέχνης.

    Στο Λονδίνο, στο Βερολίνο, στο Παρίσι, στη Ρώμη, στη Βαρκελώνη και αλλού το 80% των θεατρικών παραστάσεων πραγματεύονται έργα με Θεματολογία την έμφυλη βία, το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση του γυναικείου σώματος και στα ΛΟΑΤΚΙ ζητήματα.

    Στην Αθήνα στη φετινή σαιζόν ανεβαίνουν πάνω από εξήντα θεατρικές παραστάσεις με θεματολογία την έμφυλη βία και τα ΛΟΑΤΚΙ ζητήματα.

    Το ίδιο γίνεται και στη Θεσσαλονίκη σε μικρότερη κλίμακα.

    Το Εθνικό Θέατρο χρηματοδοτεί την παράσταση "Καταποντισμός" όπου μέσα από πραγματικές επιστολές προς το περιοδικό «Αμφί», οι Βασίλης Βηλαράς, Ανδρέας Λαζαράκος, Kristof, Niko Rupllem και Dolly Vara μεταφέρουν στο τώρα τις επιθυμίες και τις αγωνίες των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων του τότε.

    Όλες αυτές οι παραστάσεις, επειδή δεν γνωρίζετε, είναι sold out.

    (Βέβαια οι σκοταδιστές του Μεσαίωνα ήθελαν τιμονιέρη του Εθνικού έναν βιαστή ανηλίκων, τιμητή του ιδεαλισμού που προάγει τον Ελληνοχριστιανικό πολιτισμό και κολλητό του Καραμπελιά, αλλά δεν τους βγήκε. ΤΙΝΑ κάνουμε τώρα).


    Επίσης, επειδή δεν γνωρίζετε, τα φεστιβάλ ή τα προγράμματα που «τρέχουν» αυτή τη στιγμή στην ΕΕ και αφορούν στην οικονομική ενίσχυση των καλλιτεχνών δίνουν επιπλέον μόρια στις προτάσεις εκείνες που στα έργα τους μιλούν για την έμφυλη βία και το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση του γυναικείου σώματος.

    Γνωρίζω πολύ καλά τις προκηρύξεις για χρηματοδότηση.

    Σας φαίνονται λίγα όλα αυτά;

    Θα έχει και περισσότερα τα επόμενα χρόνια, μην μου ανησυχείτε.

    Όλο αυτό το «μελίσσι» καλλιτεχνών βάζει το λιθαράκι του και όλο και περισσότερος κόσμος αγκαλιάζει τα έργα.

    Μπορεί να μην "προκαλούν" όσο "προκάλεσε" μια αφίσα στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης αλλά κάνουν με τη σειρά τους...δουλίτσα…σημαντική για την ευαισθητοποίηση των ανθρώπων και βοηθούν το κίνημα και τις διεκδικήσεις του.

    Για να περάσει το μήνυμα ο καλλιτέχνης, κάποιες στιγμές θα προκαλέσει κιόλας.

    Αυτή είναι η δουλειά του καλλιτέχνη.

    Να προκαλεί
    .

    Και η δουλειά εκείνου που νιώθει ότι "προσβάλλεται" από το έργο είναι να εκφράσει τις αντιρρήσεις του κόσμια και πολιτισμένα, όπως έκανε ο Θεόφιλος... τον οποίο συγχαίρω...

    Φανταστείτε, να ηταν στη θέση ο προκάτοχος του;

    Θα είχε στήσει στασίδι στα κανάλια σε κεντρικό παράθυρο και θα ξερνούσε τον εμετό του με το ύφος του Τσιφλικά και νόμιμου Ιδιοκτήτη της Θεσσαλονίκης.

    Τι πολιτισμένη συζήτηση να κάνει κανείς με κάτι τέτοιους...

    Ενώ ο Θεόφιλος... ΜΠΡΑΒΟ του...

    @kinvara το ίδιο δεν έκανε και ο αγαπημένος σας Τζίμης Πανούσης όταν στην παράσταση του «VASILEROS BROMAS» η αφίσα που επέλεξε είχε μια εικόνα όπου έδειχνε την Παναγία ως κότα…;


    @kinvara για να μην αναρωτιέστε, από την Πέμπτη 28 Μαρτίου η ταινία «Αδέσποτα Κορμιά» βγαίνει στις αίθουσες.

    Κάντε τον κόπο να πάτε.

    Θα σας λυθεί κάθε απορία.

    Μπορεί να ταλαιπωρηθείτε λίγο στην ουρά στο ταμείο αλλά θα πάρετε την απάντηση που αναζητάτε.

    Θα γίνει χαμός στις αίθουσες… και θα καταλάβετε αν η ταινία
    Δείτε και το τρέιλερ για να «μπείτε» στο κλίμα.


    Iagos
     
    Last edited: 25 Μαρτίου 2024
  2. kinvara

    kinvara Δική Του

       
     
  3. tithon

    tithon Contributor

    εύστοχα επισημάνθηκε οτι το αντικείμενο της "συζήτησης" δεν είναι μονοδιάστατο, αλλά πολύπλοκο.
    η κινηματογραφική βιομηχανία είναι κοστοβόρα και ελεγχόμενη. στην ευρώπη η "ανεξάρτητη παραγωγή" έχει εξαφανιστεί περισσότερο από μιά εικοσαετία. οι χρηματοδοτήσεις κατευθύνονται αποκλειστικά προς την αναπαραγωγή του χολλυγουντιανού αφηγήματος. τουλάχιστον τα επτά τελευταία χρόνια οι παραγωγές είναι πρωτοφανώς ομοιόμορφες και συμμορφωμένες στην χουλλυγουντιανή γραμμή, σε όλον τον νατοϊκό κόσμο.
    η ανταλλαγή των επιστολών μεταξύ στελεχών επιδοτούμενων βιομηχανιών, ίδιου αντικειμένου, αποκτά συνοχή, υπ αυτό το πρίσμα.
    αλλά στον καπιταλισμό νικά όποιος συγκεντρώνει περισσότερα κεφάλαια.
     
  4. Iagos

    Iagos Contributor

    @kinvara

    Στα περί φανατικών, σας Λέω με εν συναίσθηση και αγάπη ότι τα φανατισμένα σκυλιά έχουν λυσσάξει αλλά δεν τους βγαίνει…

    Το προσπαθούν τα καημένα τα φανατισμένα αλλά δεν τους βγαίνει.

    Λυσσάξανε με την ισότητα στο γάμο, τους ήρθε από εκεί που δεν το περίμεναν ο νόμος.

    Λυσσάξανε με το νόμο για το βιασμό… πάλι δεν τους βγήκε..

    Έχουν λυσσάξει με τη θεσμοθέτηση της γυναικοκτονίας ως ξεχωριστό έγκλημα με αυστηρότερες ποινές, θα τους έρθει όπου νάναι…

    Όταν τρως τη μια φάπα μετά την άλλη περιφέρεσαι ως γραφικός…

    ΤΙΝΑ κάνουμε τώρα .

    Θα συμμορφωθούν.

    Τον είδατε τον Θεόφιλο πως συμμορφώθηκε;

    Έγραψε μια πολιτισμένη επιστολή, πήρε την απάντηση του και έσκυψε το κεφάλι με σεβασμό.

    Θέλει δουλίτσα ακόμη αλλά θα μάθουν να σέβονται…

    Ήδη δηλαδή είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί… οφείλουμε να τους το αναγνωρίσουμε.

    Σε άλλα νέα τώρα το ντοκιμαντέρ «Πένθος-Αυτοί που μένουν» των Μυρτώ Πατσαλίδου και Μαρίας Λούκα έλαβε εχθές το Βραβείο Documentary Award στο 9ο Greek Film Festival in Berlin

    Πρόκειται για μια Ελληνική παραγωγή στην οποία συμμετέχουν ο Καντίμ Χουσεΐν (πατέρας του Σαχζάτ Λουκμάν), η Μάγδα Φύσσα (μητέρα του Παύλου Φύσσα) και ο Ευθύμιος Κωστόπουλος (πατέρας του Ζακ Κωστόπουλου/της Zackie).

    @kinvara απ’ ότι βλέπετε γίνονται πραγματάκια αλλά η άγνοια δεν βοηθά

    Επισυνάπτω το τρέιλερ προς ενημέρωση σας.



    Βήμα, βήμα…

    Iagos
     
    Last edited: 25 Μαρτίου 2024
  5. kinvara

    kinvara Δική Του

    To ιδιο λεμε.
     
  6. Iagos

    Iagos Contributor

    Αφού, κατά τη γνώμη σας, με βάση τα παραπάνω Λ/λέμε
    χαίρομαι και ένα φιλί σας στέλνω...