Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ΜΕΝΤΟΡΑΣ- Ο ρόλος και η προσφορά του στο Bdsm

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Resources and Tutorials' που ξεκίνησε από το μέλος sklava_epi8ymiwn, στις 26 Οκτωβρίου 2005.

  1. skia

    skia Contributor

    Πού να το ξέρουμε;  
    Τίνι τρόπω;
     
  2. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Διαβάζοντας την Οδύσσεια; Λέω εγώ τώρα  
     
  3. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Ὣς ἔφαθ᾽, οἱ δ᾽ ἄρα τοῦ μάλα μὲν κλύον ἠδ᾽ ἐπίθοντο,
    βὰν δ᾽ ἴμεν ἐς θάλαμον, λαθέτην δέ μιν ἔνδον ἐόντα.
    ἦ τοι ὁ μὲν θαλάμοιο μυχὸν κάτα τεύχε᾽ ἐρεύνα,
    τὼ δ᾽ ἔσταν ἑκάτερθε παρὰ σταθμοῖσι μένοντε,
    εὖθ᾽ ὑπὲρ οὐδὸν ἔβαινε Μελάνθιος, αἰπόλος αἰγῶν,
    τῇ ἑτέρῃ μὲν χειρὶ φέρων καλὴν τρυφάλειαν,
    τῇ δ᾽ ἑτέρῃ σάκος εὐρὺ γέρον, πεπαλαγμένον ἄζῃ,
    Λαέρτεω ἥρωος, ὃ κουρίζων φορέεσκε·
    δὴ τότε γ᾽ ἤδη κεῖτο, ῥαφαὶ δ᾽ ἐλέλυντο ἱμάντων·
    τὼ δ᾽ ἄρ᾽ ἐπαΐξανθ᾽ ἑλέτην ἔρυσάν τέ μιν εἴσω
    κουρίξ, ἐν δαπέδῳ δὲ χαμαὶ βάλον ἀχνύμενον κῆρ,
    σὺν δὲ πόδας χεῖράς τε δέον θυμαλγέϊ δεσμῷ
    εὖ μάλ᾽ ἀποστρέψαντε διαμπερές, ὡς ἐκέλευσεν
    υἱὸς Λαέρταο, πολύτλας δῖος Ὀδυσσεύς·
    σειρὴν δὲ πλεκτὴν ἐξ αὐτοῦ πειρήναντε
    κίον᾽ ἀν᾽ ὑψηλὴν ἔρυσαν πέλασάν τε δοκοῖσι.
    τὸν δ᾽ ἐπικερτομέων προσέφης, Εὔμαιε συβῶτα·
    «νῦν μὲν δὴ μάλα πάγχυ, Μελάνθιε, νύκτα φυλάξεις,
    εὐνῇ ἔνι μαλακῇ καταλέγμενος, ὥς σε ἔοικεν·
    οὐδὲ σέ γ᾽ ἠριγένεια παρ᾽ Ὠκεανοῖο ῥοάων
    λήσει ἀνερχομένη χρυσόθρονος, ἡνίκ᾽ ἀγινεῖς
    αἶγας μνηστήρεσσι δόμον κάτα δαῖτα πένεσθαι.»
    Ὣς ὁ μὲν αὖθι λέλειπτο, ταθεὶς ὀλοῷ ἐνὶ δεσμῷ·
    τὼ δ᾽ ἐς τεύχεα δύντε, θύρην ἐπιθέντε φαεινήν,
    βήτην εἰς Ὀδυσῆα δαΐφρονα ποικιλομήτην.
    ἔνθα μένος πνείοντες ἐφέστασαν, οἱ μὲν ἐπ᾽ οὐδοῦ
    τέσσαρες, οἱ δ᾽ ἔντοσθε δόμων πολέες τε καὶ ἐσθλοί.
    τοῖσι δ᾽ ἐπ᾽ ἀγχίμολον θυγάτηρ Διὸς ἦλθεν Ἀθήνη,
    Μέντορι εἰδομένη ἠμὲν δέμας ἠδὲ καὶ αὐδήν.
    τὴν δ᾽ Ὀδυσεὺς γήθησεν ἰδὼν καὶ μῦθον ἔειπε·
    «Μέντορ, ἄμυνον ἀρήν, μνῆσαι δ᾽ ἐτάροιο φίλοιο,
    ὅς σ᾽ ἀγαθὰ ῥέζεσκον· ὁμηλικίη δέ μοί ἐσσι.»
    Ὣς φάτ᾽, ὀϊόμενος λαοσσόον ἔμμεν᾽ Ἀθήνην.
    μνηστῆρες δ᾽ ἑτέρωθεν ὁμόκλεον ἐν μεγάροισι.
    πρῶτος τήν γ᾽ ἐνένιπε Δαμαστορίδης Ἀγέλαος·
    «Μέντορ, μή σ᾽ ἔπεσσι παραιπεπίθῃσιν Ὀδυσσεὺς
    μνηστήρεσσι μάχεσθαι, ἀμυνέμεναι δέ οἱ αὐτῷ.
    ὧδε γὰρ ἡμέτερόν γε νόον τελέεσθαι ὀΐω·
    ὁππότε κεν τούτους κτέωμεν, πατέρ᾽ ἠδὲ καὶ υἱόν,
    ἐν δὲ σὺ τοῖσιν ἔπειτα πεφήσεαι, οἷα μενοινᾷς
    ἔρδειν ἐν μεγάροις· σῷ δ᾽ αὐτοῦ κράατι τίσεις.
    αὐτὰρ ἐπὴν ὑμέων γε βίας ἀφελώμεθα χαλκῷ,
    κτήμαθ᾽ ὁπόσσα τοί ἐστι, τά τ᾽ ἔνδοθι καὶ τὰ θύρηφι,
    τοῖσιν Ὀδυσσῆος μεταμίξομεν· οὐδέ τοι υἷας
    ζώειν ἐν μεγάροισιν ἐάσομεν, οὐδὲ θύγατρας
    οὐδ᾽ ἄλοχον κεδνὴν Ἰθάκης κατὰ ἄστυ πολεύειν.»
    Ὣς φάτ᾽, Ἀθηναίη δὲ χολώσατο κηρόθι μᾶλλον,
    νείκεσσεν δ᾽ Ὀδυσῆα χολωτοῖσιν ἐπέεσσιν·
    «οὐκέτι σοί γ᾽, Ὀδυσεῦ, μένος ἔμπεδον οὐδέ τις ἀλκή,
    οἵη ὅτ᾽ ἀμφ᾽ Ἑλένῃ λευκωλένῳ εὐπατερείῃ
    εἰνάετες Τρώεσσιν ἐμάρναο νωλεμὲς αἰεί,
    πολλοὺς δ᾽ ἄνδρας ἔπεφνες ἐν αἰνῇ δηϊοτῆτι,
    σῇ δ᾽ ἥλω βουλῇ Πριάμου πόλις εὐρυάγυια.
    πῶς δὴ νῦν, ὅτε σόν γε δόμον καὶ κτήμαθ᾽ ἱκάνεις,
    ἄντα μνηστήρων ὀλοφύρεαι ἄλκιμος εἶναι;
    ἀλλ᾽ ἄγε δεῦρο, πέπον, παρ᾽ ἔμ᾽ ἵσταο καὶ ἴδε ἔργον,
    ὄφρα ἰδῇς οἷός τοι ἐν ἀνδράσι δυσμενέεσσιΜέντωρ Ἀλκιμίδης εὐεργεσίας ἀποτίνειν.»
    Ἦ ῥα, καὶ οὔ πω πάγχυ δίδου ἑτεραλκέα νίκην,
    ἀλλ᾽ ἔτ᾽ ἄρα σθένεός τε καὶ ἀλκῆς πειρήτιζεν
    ἠμὲν Ὀδυσσῆος ἠδ᾽ υἱοῦ κυδαλίμοιο.
    αὐτὴ δ᾽ αἰθαλόεντος ἀνὰ μεγάροιο μέλαθρον
    ἕζετ᾽ ἀναΐξασα, χελιδόνι εἰκέλη ἄντην.
     
  4. ChrisZab11

    ChrisZab11 Regular Member

    Αυτά που λέει να τα πράττει κιόλας.
    Διαφορετικά αφήνουν παρεξηγήσεις.
    Ένας δάσκαλος οφείλει να είναι έγκυρος , φανοστατης , να αποτελεί παράδειγμα . Κι όσα σοφα λέει να τα εφαρμόζει .
     
  5. skia

    skia Contributor

    Ε, να τη ξαναδιαβάσουμε !!!
     
  6. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Καμιά φορά η επιστροφή στο παρελθόν είναι άλμα προς τα εμπρός  
     
  7. skia

    skia Contributor

    Άλμα προς το εμπρός είναι όταν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης κι όχι να αναβιώσεις ίδιες καταστάσεις.
     
  8. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Προφανώς αλλά αυτό δεν μπορείς να το ξέρεις αν δεν το διαπιστώσεις στην πράξη υπό τις νέες συνθήκες και όχι "παρασυρμένος" απ΄το πικρό, μάλλον, παρελθόν ... που ναι..υπάρχει, δεν αλλάζει αλλά αν το αφήσεις να μπει τροχοπέδη σου αφαιρεί την ικανότητα καθαρού μυαλού και ματιάς και της πιθανότητας ενός πραγματικού άλματος προς τα εμπρός
     
    Last edited: 5 Ιανουαρίου 2025
  9. ChrisZab11

    ChrisZab11 Regular Member

    Συμφωνώ. Η βελτίωση μπορεί να επιτευχθεί δίχως μέντορα;;;;
     
  10. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Φυσικά και μπορεί. Δεν "μαθαίνουν" όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο, ούτε με ένα τρόπο.
    Ο Μέντορας για μένα έχει επίδραση κυρίως by example. Η συνέπεια (και η συνέχεια) είναι - για μένα τουλάχιστον - πανίσχυρος δείκτης αξίας των ανθρώπων.
    Και στη δική μου εμπειρία ο ρόλος του μέντορα είναι αυτός
     
  11. ChrisZab11

    ChrisZab11 Regular Member

    Η έμπνευση , μπορεί να δοθεί σε οποιαδήποτε ψυχολογία Κ ή Υ από άτομα ή σημεία που δεν το περιμένει κανείς.
    Όπως είπα πιο πάνω ο μέντορας ή δάσκαλος, πρέπει να εφαρμόζει αυτά που λέει. Και η έμπνευση ακολουθεί τον θαυμασμό. Συμφωνω σε όσα αναφέρατε
     
  12. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Και το αντίστροφο