Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Σιωπά το "κτήνος" ? / Τελικά πόσο "νερωμένος" είναι ο σαδισμός, που οριοθετείται από την συναίνεση?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σαδομαζοχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος Tenebra_Silente, στις 19 Ιανουαρίου 2025.

  1. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Ανά την έξοδο σας, παρακαλώ κλείστε τα φώτα... Contributor

    Όπως γνωρίζουν, όσοι είχαν διαβάσει κάποιο παρελθοντικό μου νήμα. Συνεχίζουν να μην είναι από τα δυνατά μου σημεία, η αρχική ξεδίπλωση των σκέψεων μου, η επιλογή τίτλων για το οποίο νήμα, πόσο μάλλον η γραμμική τους τοποθέτησή.

    Συχνά πυκνά, όταν έγραφα εδώ, πήγαινα στη Ζανζιβάρη μέσω Δανίας. Όπως και σε αυτή την περίπτωση καλή ώρα.

    Σήμερα το πρωί, μετά από πολλά χρόνια μου ήρθε η όρεξη να ξανανοίξω εδώ κάτι "δικό μου". Έτσι, για το κουβέντα να γίνει. Αν βέβαια γίνει και ίσως για να μου δώσει τροφή για σκέψη. Αφού πια το μοναδικό πράγμα που επάνω μου εξακολουθεί να πεινάει, είναι το μυαλό - ή τουλάχιστον, ότι από δαύτο έχει απομείνει - .
    Η ιδέα ήταν να πραγματευτεί την δυσδιάκριτη γραμμή ανάμεσα στη σιωπηρή συναίνεση και τον έμμεσο εξαναγκασμό.

    Αλλά λίγο αργότερα σκουντούφλησα σε δύο παλιότερα νήματα και συγκεκριμένα τα κάτωθι:

    και αφού τα ξεκοκκάλισα για αρκετή ώρα, σκέφτηκα, ότι δεν χρειαζόταν, να προσθέσω κάτι που να τα "αντηχούσε".

    Έπρεπε όμως να πω κι εγώ την παπαριά μου ( για αποφυγή παρεξηγήσεως, σε αυτά που τώρα γράφω εγώ αναφέρομαι, όχι στα προϋπάρχοντα νήματα που παρέθεσα ως άνω ).

    Το λοιπόν, προς σαδιστές, σας έχει τύχει, να σωπάσει μέσα σας το "κτήνος"? Αν ναι, για ποιον λόγο και για πόσο χρονικό διάστημα.

    Με το να σωπάσει, εννοώ όχι κατόπιν εκούσιας προσπάθειας χαλιναγώγησης του. Αλλά, απλούστατα επειδή έπεσε για "ύπνο"/είχε "τροχαίο ατύχημα" για λόγους πέραν της ιδίας βούλησης σας.

    Προς όλους, θεωρείται ότι ο ενεργός σαδιστής, που επιλέγει, να κινείται εντός των ορίων της όποιας συναίνεσης, είναι κατά βάθος - ή όχι μόνο κατά βάθος -, ένας "λειψός" σαδιστής. Ή ένας ηθοποιός που απλά υποδύεται μόνο για λόγους "βιοπορισμού", έναν ρόλο που δεν τον ικανοποιεί?

    Υ.Γ. ως προς τα περί σιωπηρής συναίνεσης, πως διακρίνεται από τον έμμεσο εξαναγκασμό, τα περί σταδιακού "ξεχειλώματος" των όποιων ορίων - το οποίο τεκμαίρεται, ότι υπερβαίνει την πρότερη οριοθέτηση που είχε χαραχτεί μέσω της συναίνεσης -, τα περί μεταγενέστερης έγκρισης του και λοιπά αλλά. Αν τύχει και ανακύψουν από την πιθανολογούμενη κουβεντούλα.

    Ποια θα ήταν ή ερώτηση του παρόντος νήματος? Πιαστείτε, από όποιο σημείο θα θέλατε και όπως καταθέσατε τον οβολό σας. Στο τέλος, θα μας πάει από μόνο του εκεί που θα έπρεπε να πάει.

    Υπόσχομαι, να αποφύγω όσο γίνεται περισσότερο τις νομικίστικες αναφορές. Και γιατί δεν θέλω να σας κουράσω και γιατί έχω κουραστεί κι εγώ από την πάρτη μου.
    Θέλω να πιστεύω, ότι είμαστε όλοι αρκετά νοήμονες, για να καταλαβαίνουμε κάποια πράγματα. Και όσοι δεν γνωρίζουν, αλλά θα ήθελαν να μάθουν. Ας απευθυνθούν στον ποινικολόγο της γειτονιάς τους.
     
    Last edited: 19 Ιανουαρίου 2025
  2. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Ανά την έξοδο σας, παρακαλώ κλείστε τα φώτα... Contributor

    Το λοιπόν, κλασικά "ξεπαρθενιάζω" εγώ το νήμα και αφού πιθανότατα, δεν θα το ακουμπήσει κανείς άλλος. Θα γράψω ακόμη και νομικίστικες παπαρολογίες αναφορικά με το θέμα, που μου είπε ξηροκαρπάς της γειτονιάς μου. Ίσως κάποτε πέσει πάνω του το μάτι κάποιου και τον βοηθήσει λιγάκι.

    Το λοιπόν, μιλάω για μένα. Δεν ξέρω αν τελικά ήμουν ποτέ "βέρος" σαδιστής. Υπήρξε μια εποχή, που μου αρκούσε η πρόκληση σωματικού πόνου σε κάποια παρτενέρ μου, για να αισθανθώ εκείνη την ανεξήγητη ευδαιμονία, που αναφέρουν άλλοι συγκάτοικοι το φόρουμ σε άλλα νήματα.
    Όπως και κείνοι, ούτε κι εγώ θα μπορούσα να περιγράψω ακριβώς την αίσθηση. Σίγουρα δεν είχε να κάνει με την "ξεκάθαρη" ερωτική ηδονή. Και τώρα που το καλοσκέπτομαι, δεν είχε να κάνει ούτε με την όποια κυριαρχία.

    Σε δύο περιπτώσεις, που πηγαίνουν αρκετά πίσω στο χρόνο και που αφορούσαν δύο μακροχρόνιες σχέσεις από το 2001 έως το 2012 περίπου, η αρχική σαδιστική έκφραση συναινετικής σωματικής βίας έδωσε τη θέση της κυρίως στην άσκηση ψυχολογικής βίας.

    Ξέθαψα εικόνες και αισθήσεις του ποιος ήμουν τότε. Καθώς και τα δεδομένα της τότε ζωής μου, που μοιάζει πια να την είχε ζήσει κάποιος άλλος. Και αντιλαμβάνομαι, ότι το "κτήνος" δεν έχει απλά σιγήσει, αλλά πιθανότατα έχει πεθάνει δίχως ανάσταση.

    Θα είναι πέντε τουλάχιστον χρόνια τελείως δυσλειτουργικού γάμου, που δεν έχει πολύ καιρό στον οποίο έχει γίνει ταφή και αναμένει την ταφόπλακα. Θα είναι ένα πολύ δύσκολο στην ανατροφή του ανήλικο παιδί. Θα είναι ουκ ολίγα επαγγελματικά και οικονομικά προβλήματα. Θα είναι ακριβώς η δουλειά μου, μέσω τις οποίας ήρθα κυρίως τα τελευταία χρόνια σε επαφή με αρκετούς ανθρώπους. Οι οποίοι μου έδωσαν την εντύπωση - και κάποιες φορές τη βεβαιότητα -, ότι στην ανθρώπινη ζωή - ακόμη και στη δική τους - δίνουν από ελάχιστη ως καθόλου αξία.

    Όλα τα παραπάνω, έκαναν το "κτήνος"/ένστικτο/τάση/ορμή σιγά σιγά να σταματάει να μου "μιλάει". Μέχρι που βουβάθηκε τελείως - ή έτσι νομίζω τώρα. Θα το δείξει ο χρόνος -. Το ζήτημα για μένα είναι, το υποκείμενο που ξυπνάει την ανάγκη να το βεβηλώσεις, να έχει αξία. Να εκπέμπει ένα είδος ομορφιάς στα μάτια μου. Τέτοιας, που να μην κρατιέμαι, από το να το "τσαλακώσω". Και με ομορφιά, ειλικρινά δεν αναφέρομαι απαραιτήτως ή μονάχα σε κείνη την εξωτερική. Το πάλαι ποτέ υποκείμενο της από ότι φαίνεται νεκρής ή κοιμώμενης τάσεως μου, πρέπει να το αγαπώ ή να νιώθω παθιασμένος μαζί του με όλο μου το είναι.

    Και τα ως άνω, έχω ξεχάσει ποτέ τα ένιωσα τόσο έντονα για τελευταία φορά. Αυτή την στιγμή - και εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια - με την εξαίρεση του παιδιού μου δεν νιώθω σχεδόν τίποτα για κανέναν και καμμία.

    Σίγουρα σαδισμός και συναίνεση παίζουν μπουνιές. Αφού το ένα - για μένα πάντα - αποκλείει το άλλο. Αλλιώς θα ήταν σαν να υπηρετείς την όποια ανάγκη του "κάτω" μέρους, κάτι που είναι ακριβώς το αντίθετο, από κείνο που θα ήθελες.

    Τώρα, αν ο σαδισμός - δίχως συναίνεση - είναι νόμιμος. Όχι δεν είναι σε καμμία περίπτωση.
    Αν προτρέπω κάποιον, να προβεί σε σαδιστικές πράξεις κατά κάποιου άλλου, συναινεντικά ή μη. Όχι, τουναντίον, τον συμβουλεύω να απέχει και όχι μόνο λόγω φόβου του νόμου.

    Επειδή δεν νομίζω, ότι θα ενδιέφερε κάποιον - ή θα ενδιέφερε ελάχιστους σε κάθε περίπτωση -, να αναλύσω οτιδήποτε το νομικό αφορά την εν λόγω "κατασταση".

    Γράφω δύο απλά και χιλιοειπωμένα πράγματα. Αν θέλει κάποιος, τα λαμβάνει υπόψη του. Και αν χρειαστεί κάποτε νομική βοήθεια - σαν δράστης ή σαν παθών -, ας αναζητήσει τον κατάλληλο για κείνον νομικό συμπαραστάτη. Για να του αναλύσει μέχρι κεραίας, αυτά τα ολίγα που θα γράψω τώρα.

    Σε αντίθεση με ότι αρκετοί θα ήθελαν να πιστεύουν, η όποια συναίνεση του "κάτω μέρους", δεν αρκεί, για να τη γλιτώσει κάποιος με σιγουριά. Ούτε καν στην περίπτωση των ελαφρών σωματικών βλαβών. Αφού ναι, αναφέρεται ρητά η συναίνεση. Αλλά γίνεται και αναφορά σε πράξεις που δεν αντιβαίνουν στα χρηστά ήθη. Και αυτή την χρονική περίοδο στην οποία ζούμε, τα χρηστά ήθη εξακολουθούν να μην συμπεριλαμβάνουν το bdsm.

    Ως προς την απειλή - και όχι την τέλεση - βίας ή τον έμμεσο εξαναγκασμό, για να δρέψει ο οποίος σαδιστής τη συναίνεση του όποιου μαζοχιστή. Όπως διάβασα σε παρεμβάσεις στα δύο νήματα, από τα οποία πήρα την "έμπνευση", για αυτό το δικό μου. Ειλικρινά "δεν παίζει" ούτε για πλάκα σαν ισχυρισμός. Μην το σκέφτεστε καν. Και για έμμεσο εξαναγκασμό, δεν εννοώ την "απειλή" ή θα καθίσεις να υποστείς εκείνο που σου ζητώ ή σε παρατάω/αποσύρω την κυριαρχία μου πάνω σου. Αυτά είναι αστεία πράγματα.

    Αυτά, εύχομαι να μην σας κούρασα.

    Υ.Γ. ακολουθούν οι σύνδεσμοι των δύο νημάτων στα οποία κάνω μνεία.
    Όποιος θα είχε την διάθεσή/περιέργεια, ας τα άνοιγε. Κατ' εμέ περιέχουν πολύ ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις.

    1)

    https://www.greekbdsmcommunity.com/threads/bdsm-και-βαθύτερα-κίνητρα-εξάσκησής-του.35339/

    2)

    https://www.greekbdsmcommunity.com/threads/Συναίνεση-vs-ικανοποίηση-Σαδισμού.128435/
     
    Last edited: 30 Ιανουαρίου 2025
  3. Just_Me

    Just_Me Contributor

    Από την αρχή που διάβασα το νήμα ήρθε στο μυαλό μου το ακόλουθο https://www.greekbdsmcommunity.com/threads/Μετά-το-pop-μπορεί-να-υπάρξει-όχι-stop-αλλά-pause.141306/
    που είχα ανοίξει.

    Η γνώμη μου είναι πως αν τη βρίσκει/ εκφράζεται κανείς μέσω του BDSM δεν μπορεί να πάψει αυτήν την "λειτουργία" του.
    Νομίζω πως οι λόγοι παύσης/ σιωπής του σαδομαζοχισμού μπορεί να οφείλονται σε πολλούς παράγοντες.

    Εγώ το είχα βιώσει από την πλευρά του κορεσμού, τουλάχιστον σε πρώτη ανάγνωση αυτό είχε φανεί και σε δεύτερη και τρίτη που ήρθε με τον καιρό, πολύ απλά είχε τελειώσει/σβήσει η δυναμική που μας συνέδεε.

    Υπάρχει το S/m για το S/m κι υπάρχει και το πάμε να το περπατήσουμε το S/m, δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητή στο τι θέλω να πω.

    Και για να μην μακρυγορώ, αυτή η κάμψη του "κτήνους" πιστεύω πως δίνει χρόνο στην μελλοντική μετουσίωση που έρχεται μέσα από τις ζυμώσεις που λαμβάνουν χώρα στο εδώ και τώρα.

    Εύχομαι να συνέβαλα στο νήμα  
     
  4. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Ανά την έξοδο σας, παρακαλώ κλείστε τα φώτα... Contributor

    Σας ευχαριστώ για το χρόνο, τις σκέψεις και επειδή εκτός από τροφή για τη δική μου σκέψη, μου αποκαλύψατε άλλο ένα νήμα, για να διαβάσω.

    Υ.Γ. Διάβασα το νήμα σας. Από τα να κάνω edit, προτίμησα να σβήσω την προηγούμενη μου απάντηση και να βάλω μια "εμπλουτισμένη".

    Διαβάζοντας το καθώς και τις παρεμβάσεις που αρκετοί "συγκάτοικοι", είχαν αφήσει. Παρατήρησα, ότι για πολλούς ο όποιος σαδισμός ή μαζοχισμός μάλλον είναι μια φύση/ορμή/τάση/καλέστε την όπως καλύτερα νομίζετε. Από την οποία δεν ξεφεύγεις ποτέ ή μπορείς μονάχα για τον χ,ψ,ω λόγο, να την καταπιέσεις. Άρα, με το φτωχό μου μυαλό - ή καλύτερα, με το δικό μου μυαλό και πάντα για κείνο που αφορά εμένα - σίγουρα δεν ήμουν ποτέ "καθαρός" σαδιστής. Αφού η όποια τάση/φύση/ροπή μου ήταν σε άμεση συνάρτηση με το υποκείμενο που είχα απέναντι μου. Και είχε να κάνει με μια αρκετά μακρά περίοδο, όπου ένιωθα κάποια πράγματα με μεγαλύτερο πάθος από ότι σήμερα - ή καλύτερα, με πάθος που πια δεν αισθάνομαι και αφήνω στην άκρη τον αχρείαστο επιθετικό προσδιορισμό -. Με τη στερνή γνώση, παρατηρώ επίσης, ότι ήταν μια απίθανα "σκοτεινή" μου εποχή, που ζούσα σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον από αυτό που ζω σήμερα και που η ζωή μου εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων, ήταν τελείως διαφορετική σε σχέση με την σημερινή. Μια εποχή που όλα ήταν στα "φλογερά κόκκινα", σε αντίθεση με τα μουντά γκρίζα, που βλέπω εδώ και κάποια χρόνια. Που ο όποιος οίστρος μου, αναφορικά με πράγματα που λάτρευα - πχ η "συγγραφή", το θέατρο, τα ταξίδια, ακόμη και η ίδια μου η εργασία - ήταν στις υψηλότερες κορυφές. Σε αντίθεση με σήμερα που για τα ίδια πράγματα έχει χαθεί σχεδόν τελείως το ενδιαφέρον ή τελούνται με περισσότερη λογική, εμπειρία, αλλά λιγότερο μεράκι.

    Ίσως στο μέλλον να ξανά τύχει εκείνη η μοιραία συνάντηση, που το "κτήνος" θα το επαναφέρει από τον Άδη. Αλλά αντί για pause προτιμώ να το βλέπω σαν stop μέχρι τότε και όχι επειδή θα με ξενέρωνε η ιδέα και μόνο της όποιας αναγκαίας συναίνεσης - για να πιάσω και το άλλο μέρος του δικού μου νήματος -. Αλλά γιατί "συναντήσεις" του είδους είναι πολύ σπάνιες και σε μένα είχαν τύχει ήδη δύο φορές και σχεδόν απανωτά - με σχεδόν τρία χρόνια διαφορά η μια από την άλλη - και δεν νομίζω, ότι θα υπάρξει τρίτη.

    Μπορεί κάλλιστα να κάνω και λάθος. Σε κείνη την περίπτωση, μόνο ευχάριστη θα μπορεί να είναι η έκπληξη.  
     
  5. Just_Me

    Just_Me Contributor

    Θα χωρούσε σε αυτόν τον συλλογισμό και το έτσι μου βγαίνει χωρίς οριοθετήσεις όπως είναι το καταγάλιασμα της φύσης/ ροπής/τάσης. Κι αυτό το αναφέρω ορμώμενη πως για μένα δεν υπάρχει stop αλλά pause.
    Θα με ενδιέφερε περισσότερη ανάλυση, αν το επιθυμείτε φυσικά, σε αυτό που γράφετε εδώ.
    Δηλαδή πως ο Σαδισμός σας έρχεται σε άμεση συνάρτηση με το υποκείμενο.
    Αισθάνομαι πως η παραγωγικότητα, η δημιουργία, η εφευρετικότητα συνάδουν και συμπορεύονται με την καυλερότητα που απλόχερα δίνει το S/m.
    Το πάθος και η πλεύση μέσα στην καύλα που αναδύονται εντός του σαδομαζοχισμού δεν είναι σαν το πυροτέχνημα ενός οργασμού από ένα κρεββάτι, δεν το υποτιμώ κι αυτό στην ώρα του είναι ο,τι πρέπει αλλά, έχουν μεγαλύτερη διάρκεια κι αυτό φαίνεται στην καθημερινότητα όπως είναι η συγγραφή.
    Συνήθως ακούγεται πως τριτώνει... 

    Περί συναίνεσης δεν αντιλαμβάνομαι πώς το εννοείτε.
    Πώς αλλιώς γίνεται στο bdsm? Εκτός κι αν αναφέρεστε σε ΤΡΕ ή εντός μίας μακράς διάρκειας γνωριμίας ή κάτι άλλο.
     
  6. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Ανά την έξοδο σας, παρακαλώ κλείστε τα φώτα... Contributor

    Δυστυχώς, όπως έχω ήδη γράψει, δεν το "έχω" με τα quotes. Για αυτό ευελπιστώ στην κατανόηση σας. Το λοιπόν, ξεκινώ από το σημείο, ότι και ο όποιος σαδισμός, δεν γίνεται αντιληπτός/βιώνεται με τον ίδιο τρόπο από όλους. Μάλλον η ροπή/τάση/ορμή/φύση/πείτε την όπως θέλετε, υπάρχει σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό σε όσους αντιλαμβάνονται εαυτούς ως σαδιστές, αλλά το trigger δεν είναι το ίδιο για όλους. Σε άλλους αρκεί, να ικανοποιήσουν την ως άνω τάση σε κάποιον/κάποια. Σε άλλους χρειάζεται Ο/Η για κείνους/ες κάποιος/α, για να αναδυθεί από τα βάθη τους η ορμή/τάση και να εκδηλωθεί.

    Στην δική μου περίπτωση και μιλώντας για κείνη την παλιά εποχή, το s/m ήταν μέρος μιας ζωής που έδινε άπειρα "σκοτεινά" εναύσματα για δημιουργία, δεν ήταν το μοναδικό καύσιμο. Τα οποία μπλεκόντουσαν σε ένα απίθανα δυνατό κουβάρι και το ένα τροφοδοτούσε το άλλο. Δύσκολα θα μπορούσε να επαναληφθεί, γιατί σημαντικό ρόλο είχε και το μέρος που ζούσα, τα τοπία, ο καιρός, οι άνθρωποι και τα χρόνια μου. Τα οποία ήταν αρκετά διαφορετικά από τα τωρινά και είχα άλλες προτεραιότητες στη ζωή μου.

    Μπορεί και να τρίτωσε και να μην το πήρα χαμπάρι χαχα.

    Πώς γίνεται δίχως συναίνεση στο bdsm? Γιατί απλούστατα δεν θα ήταν πια bdsm. Το bdsm είναι μια ομπρέλα, που δίνει την ψευδαίσθηση του πλήρους ελέγχου και της νομιμότητας. Δυστυχώς, δεν είναι κάτι που ισχύει. Βλέπετε, για μένα ο σαδισμός και ο μαζοχισμός δεν χρειάζονται bdsm για να υπάρξουν. Κάτι όμως που σημαίνει, ότι σε κείνη την περίπτωση είναι πολύ πιθανό σε κάποια στιγμή, να βρεθεί κάποιος κατά Δομοκό, Αλικαρνασσό, Γρεβενά, να καπνίζει μισοτελειωμένα τσιγάρα και να καθαρίζει πορτοκαλάκια τραβώντας γραμμές με την κιμωλία σε κάποιο τοίχο.

    Κάτι που δεν θεωρώ διόλου ευχάριστο και σίγουρα δεν θα συμβούλευα σε κανέναν, να το δοκιμάσει.
     
    Last edited: 6 Φεβρουαρίου 2025
  7. Just_Me

    Just_Me Contributor

    Καταλαβαίνω κι αισθάνομαι πώς το εννοείτε διότι δεν είναι όλοι οι παρτενέρ ή σύντροφοι ασύμμετροι και μη ίδιοι.
    Ο καθείς σου βγάζει που λέμε και κάτι το διαφορετικό κι όσο πιο sapiosexual είναι κανείς τόσο πιο επιλεκτικός γίνεται, σαφώς το συμπέρασμα καθαρά δική μου άποψη.
    Θέτετε μία σημαντική συνισταμένη κι αυτή είναι οι προτεραιότητες..
    Φρονώ όμως όπως όλα έρχονται στον καιρό τους κι ακόμα και να μην έρθουν έτσι είναι ο καιρός τους., βγάζει άραγε νόημα αυτό; 
    Ναι.. αλλά όχι.
    Για να μην
     
  8. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Ανά την έξοδο σας, παρακαλώ κλείστε τα φώτα... Contributor

    Όσο και να σας φανεί παράδοξο, σε μένα έβγαλε μια χαρά νόημα. Αν είναι θε να ρθεί, αλλιώς θα προσπεράσει που λένε.

    Μάλλον από νόημα σκίζουμε και οι δύο     
     
    Last edited: 6 Φεβρουαρίου 2025
  9. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Προσωπικά το "λειψός" περισσότερο μου περιγράφει τον σαδιστή εκείνο που ενώ θέλει και ενώ υπάρχει αντικειμενικά η δυνατότητα, στερείται μερικώς ή συνολικώς της ικανότητας να προκαλέσει τον πόνο που επιθυμεί.

    Για ότι αφορά την, ας πούμε, "σαδιστική ευχαρίστηση" αναγνωρίζω δύο συνολικά διακριτές καταστάσεις, παραδοσιακά εν Χριστό αδελφέ Τενέβρα :

    1) από την μία πλευρά την πηγαία υποσυνείδητη, μη ελεγχόμενη, ευχαρίστηση που προέρχεται είτε από διαδικασίες πρόκλησης πόνου είτε ενδεχομένως την ανάγνωση πόνου σε τρίτο έμβιο ον
    2) από την άλλη πλευρά φραγμούς, αναστολές και όρια που προέρχονται συνειδητές διεργασίες και ποιότητες όπως η λογική, συναισθηματισμός, ενσυναίσθηση, κουλτούρα κτλ κτλ

    Δύο καταστάσεις που δείχνουν η μία πολεμάει την άλλη ειδικά εάν κάνουμε το λάθος να ξεχάσουμε ότι ως άνθρωποι είμαστε περίπλοκοι στην λειτουργία και συνεπώς το τι ευχαριστιόμαστε δεν μπορεί να οριστεί μονοσήμαντα. Αυτονόητο το ότι ένας σαδιστής ευχαριστιέται να προκαλεί, σίγουρα πιο δυσνόητο ότι ένας καλός σαδιστής ευχαριστιέται επίσης να αισθάνεται ότι είναι υπεύθυνος ξέρει τι κάνει και παραμένει στη σφαίρα του συνετού και συναινετικού σχεδόν πάντα που κάτι τέτοιο είναι προυπόθεση.


    Σχετικά με τον τίτλο,

    και το

    θα με ενδιέφερε, εάν υπάρχει ο χρόνος και η διάθεση, να γνωρίσω το πως ορίζεις στην πράξη την συναίνεση. Νομικά από ότι θυμάμαι λίγο που το είχα ψάξει θα πρέπει να είναι έγγραφη και υπογεγραμμένη ή σε αντίθετη περίπτωση να υπάρχουν μάρτυρες ή να είναι τέτοια τα γεγονότα που να την υποδεικνύουν με σαφήνεια. Αλλά αυτό έγκειται στην νομική υπόσταση και εγκυρότητα της.

    Και θα ήθελα να θέσω και ένα παράδειγμα.

    Ας υποθέσουμε ένα άτομο το οποίο ετεροπροσδιορίζεται ως οντότητα μέσα από την ευχαρίστηση που αναγνωρίζει ότι προκαλεί σε ένα δεύτερο άτομο της επιλογής του. Ας υποθέσουμε ότι αυτό το άτομο δεν ευχαριστιέται καθόλου τον πόνο ωστόσο όμως στην ανάγκη του να δει ότι προκαλεί κακοποίηση πιέζει και βάζει τον εαυτό του σε θέση τέτοια όπου δέχεται σημαντικό πόνο. Δεν τον ανέχεται, απλά έχει βρει τρόπο να καταστέλλει την όποια αντίδραση του. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει συνειδητή συναίνεση και δη κάποια που να μπορεί αιτιολογηθεί εν δυνάμει αντικειμενικής λογικής ?
     
  10. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Ανά την έξοδο σας, παρακαλώ κλείστε τα φώτα... Contributor

    Εν Χριστώ αδελφέ Σέλας ( ειλικρινά μου είχε λείψει η προσφώνηση χαχα ). Πολύ ωραία η παρέμβαση σου as always και δίνει τροφή για σκέψη. Καλός σαδιστής? Χαρακτηρισμός που ειλικρινά μου είχε διαφύγει και αν δεν παρανόησα το νόημα όσων έγραψες, θα έλεγα συνετός. Αφού δεν θα κυριευόταν από το θυμικό του, αλλά τους όποιους φραγμούς θα τους τοποθετούσε από μόνος του. Βάσει της ηθικής ή και της ενσυναίσθησης του ή ακόμη και του όποιου ενστίκτου αυτοσυντήρησης του.

    Το θέμα είναι όμως, που θα βρίσκονταν τα δικά του όρια και πάντα σε συνάρτηση με τα όρια του ετέρου. Και αν τα όρια του κάτω μέρους θα αρκούσαν, ούτως ώστε ο καλός σαδιστής που λες, να κατάφερνε εντός τους να ικανοποιήσει τη "δίψα" του.

    Το λοιπόν, η συναίνεση όχι κατ' εμέ αλλά δυστυχώς - και λέω δυστυχώς, γιατί σίγουρα κάποιος/οι θα χαλαστούν, που θα γράψω νομικίστικα. Σαμπώς έχω ανάγκη, να το παίξω δάσκαλος ή ψάχνω εδώ μέσα πελατεία για την νομική εταιρεία Tenebra και συνεργάτες. Αν την βρει κάποιος στο ιντερνέτι, να μου το πει χαχα. Δυστυχώς, ξηροκαρπάς είμαι και το κεφάλι μου πια σε κάποια πράγματα, λειτουργεί με κάποια καλούπια, είναι πιο δυνατό από μένα. Πάντως μάλλον ξέρω λιγάκι παραπάνω από το μέσο πολίτη και σίγουρα αρκετά λιγότερα από τον μέσο συνάδελφο. Αν κάποιος διαβάζοντας κάποιες από τις δύο αράδες μου, βοηθηθεί ως προς την αποφυγή κάποιας δύσκολης κατάστασης, από την πάνω ή από την κάτω πλευρά. Θα θεωρήσω, ότι ίσως και η παρουσία μου εδώ, δεν ήταν τελείως άσκοπη -. Το λοιπόν, συναίνεση εν συντομία, η επιλογή του με ποιον και πότε, θα δεχτείς, θα ανεχτείς ή θα παραλείψεις να εναντιωθείς σε κάτι ιδία τη θέληση και δίχως να βρίσκεσαι υπό την απειλή σπουδαίου και άμεσου κινδύνου για την σωματική ή την ψυχολογική σου υγεία, δια της βίας ( ή απειλής αυτής) ή παρεμφερούς βαρύτητας μέσου εξαναγκασμού έστω και έμμεσου ( πχ. αποκάλυψη σε τρίτους προσωπικών δεδομένων, που θα είχαν αρνητικό αντίκτυπο στην εργασία ή στην οικογενειακή/κοινωνική σου φήμη, απειλή σοβαρού πλήγματος στην οικονομική σου κατάσταση αν δεν ανεχτείς, την πράξη, που ο άλλος θα ήθελε να τελέσει πάνω σου και πάει λέγοντάς ).

    Η σιωπηρή συναίνεση είναι μια ζώνη παραπάνω από γκρίζα. Για αυτό κατά τη γνώμη μου αποφευκτέεα.

    Το λοιπόν νούμερο 2, καλώς ή κακώς όσα έγγραφα υπογεγραμμένα και αν έχεις, όσους μάρτυρες, όπως προέγραψα και σε αυτό το νήμα, μόνο οι ελαφρές σωματικές βλάβες γίνονται αποδεκτές και αυτές υπό την αίρεση, ότι δεν αντίκεινται στα χρηστά ήθη. Οτιδήποτε πέραν από κεινες, για τον νομοθέτη είναι αδιάφορο αν το έτερο μέρος συναινούσε ή όχι. Μπορεί κάποιος να σου δώσει ελαφρυντικό - εξαρτάται από το μυαλό εκείνου του δικαστικού λειτουργού, που θα βρεις απέναντι σου - , αλλά μέχρι εκεί. Την κατραπακιά δεν την γλιτώνεις. Σε αυτό, πρόσθεσε και το γεγονός, ότι από τον Μάιο του 2025 το πλαίσιο της ενδοοικογενειακής βίας έχει γίνει άκρως αυστηρό - και αν εξαιρέσεις κάποιες νομικές αστοχίες που έχουν ήδη επισημάνει αληθινά νομικά "κεφάλια" και όχι ο κύριος χλιμίντζουρας, δηλαδή εγώ. Τα πράγματα έχουν γίνει ακόμη πιο δύσκολα. Και πια εμπεριέχεται και η φιγούρα του συντρόφου, ως κάποιου με τον οποίο υπάρχει σταθερή και διαρκής συναισθηματική/ερωτική σχέση για να χαρακτηριστεί μια πράξη ως ενδοοικογενειακή βία με τις όποιες επιβαρυντικές της περιστάσεις -.

    Επειδή σίγουρα σε μπάφιασα με τις παπαριές μου και ειλικρινά, προσπάθησα να είμαι όσο γίνεται πιο λακωνικός και απλός. Όχι επειδή δεν θα είχες την ικανότητα να καταλάβεις. Αλλά γιατί θα έπρεπε να αραδιάσω παπύρους επί παπύρων, η όποια συναίνεση για να έχει την παραμικρή αξία/βαρύτητα, πρέπει να είναι συνειδητή και εκπεφρασμένη. Δηλαδή η συναίνεση που δίδεται υπό καθεστώς αλλοίωσης της συνειδητότητας ( πχ όταν κάποιος είναι σε κατάσταση μέθης ή υπό την επήρεια ουσιών, ακόμη και κάποιων φαρμάκων ή σε άσχημη κατάσταση της ψυχολογικής/σωματικής του υγείας. Τέτοιας που να μην του επιτρέπει, να έχει πλήρη επίγνωση της όποιας επιλογής του καθώς και των πιθανών ή πιθανολογούμενων αρνητικών τους για κείνον συνεπειών ), δεν νοείται σαν συναίνεση. Κλείνοντας, υπάρχει η αντικειμενική λογική και η νομική λογική. Δυστυχώς, δεν πάνε πάντα βήμα βήμα και μας αρέσει ή όχι, αν ποτέ κάποιος μας βρεθεί αντιμέτωπος με την δικαιοσύνη, την νομική λογική θα έχει να αντιμετωπίσει η οποία -θεωρητικά πάντα- έχει σαν σκοπό, την προάσπιση των συμφερόντων/δικαιωμάτων ενός ετερόκλητου και τεραστίου αριθμού ανθρώπων. Άρα, σε κάποια σημεία της είναι αδύνατο ή έκρινε, ότι αυτή τη στιγμή δεν είναι συμφέρον για το σύνολο, κάποιες καταστάσεις ( αυτή τη στιγμή μου διαφεύγει η σωστή διατύπωση, είμαι και άϋπνος από χθες τα μεσάνυχτα ) να τις αντιμετωπίσει ενδελεχέστερα. Όπου καταστάσεις, βάλε σαδισμός εντός bdsmικού ή αν προτιμάς συναινετικού πλαισίου.

    Με λίγα λόγια - εδώ γελάω με τα μούτρα μου χαχα -, είναι απλά θέμα τύχης. Γιατί αν την επόμενη μέρα/στιγμή/λεπτό ο/η όποιος/α παρτενέρ "ξυπνήσει στραβά" και θελήσει να σου την κάνει. Δύσκολα μπορείς να αποδείξεις, ότι δεν είσαι ελέφαντας.

    Υ.Γ. για μακριά συζήτηση, αν και όποτε θα την ήθελες. "Σφύριξε" και αν μένεις στο λεκανοπέδιο, ευχαρίστως να πηγαίναμε για ένα καφέ - και μετά για άλλον ένα και μετά μια μπύρα και μετά ένα σάκε -, να την ανοίγαμε. Όχι όμως στα γραφεία της Skotadias Law and Partners. Εκεί είναι μόνο για πελάτες, όχι για τους "συγκατοίκους" στο forum, πόσο μάλλον για τους εν Χριστώ αδελφούς.
     
    Last edited: 10 Φεβρουαρίου 2025
  11. Βρισηίδα

    Βρισηίδα To submit isn’t to be forced.

    Πραγματικά θα ήθελα να δω τις απαντήσεις των σαδιστων στα ερωτήματα που έθεσες αρχικά, οπως και το πως, πότε και γιατί κοιμιζουν το κτήνος. Ενδιαφέρον τα νομικιστικα, μα πόσοι τα έχουν εις γνώση τους ; (εννοώ Και την πλευρά της συναίνεσης). Όχι ουτε εγω δεν πιστεύω ότι ο σαδισμός και ο μαζοχισμός χρειάζονται bdsm για να υπάρξουν. Ενδιαφέρον το νήμα σου ο τρόπος που έχεις "σερβίρει"!
     
  12. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Ανά την έξοδο σας, παρακαλώ κλείστε τα φώτα... Contributor

    Σε ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες, καθώς και για τα καλά σου λόγια. Τα νομικίστικα ήταν γαρνιτούρα ( ή κυρίως πιάτο? ), που ίσως, κάποτε σε κάποιον, να δώσουν τροφή για σκέψη. Για νομικά, όπως έχω γράψει, στον ποινικολόγο της γειτονιάς σας χαχα.

    Υ.Γ. τα δύο νήματα που με "ενέπνευσαν" για αυτό εδώ και που αναφέρω στην πρώτη μου παρέμβαση μετά το εισαγωγικό post. Εκείνα και αν έχουν ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις.
     
    Last edited: 10 Φεβρουαρίου 2025