Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι σκέφτεσαι τώρα ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος anasia, στις 9 Δεκεμβρίου 2005.

  1. DreamMaster

    DreamMaster Ενας στιχάρπαστος

    @Θρυαλλίς

    λυπάμαι που το ποστ σάς λύπησε, αλλά δεν απευθυνόταν σε σας ούτε σχολίαζε τις αποφάσεις σας!

    Εβαλα το γενικό θέμα "τί συνιστά πολιτικό περιεχόμενο για το φόρουμ" (όχι κομματικό, όπως είναι η συνήθης βολική παρανόηση, εκείνο είναι ξεκάθαρο) για να ακούσουμε τίποτα γενικά κριτήρια, κατευθυντήριες γραμμές, κάποιο παράδειγμα...

    Και θεωρούσα ότι είναι προς όφελος της διαχείρισης να αποσαφηνιστεί, όσο είναι δυνατόν - όχι να γίνει αλγοριθμικό, αυτό το θέμα.

    Το σάιτ (που οι παλιοί το λέμε ακόμη φόρουμ γιατί δεν μπαίναμε πρωτίστως για καυλάντα και dating, αλλά πρωτίστως για κουβέντα) εξακολουθεί:

    α) Να έχει φόρουμ συζητήσεων - και με τεράστιο κομμάτι off-topic

    β) Να λέγεται bdsm (και όχι εναλλακτικού ερωτισμού - το ξεπερνάω για την ώρα) άρα ασχολείται με ερωτικές σχέσεις αλληλεπίδρασης ανθρώπων εν κοινωνία με άξονα την εξουσία - κατεξοχήν πολιτικό θέμα!!!

    γ) Να λέγεται community - άρα να στοχεύει σε μια δημιουργία κοινότητας ανθρώπων που συζητά, διαφωνεί, γελάει, αγαπιέται, γαμιέται (τουλάχιστον κατά τόπους), προσεγγίζει, διαχωρίζεται, τσακώνεται, μισιέται, ουρλιάζει, μονιάζει, κρατάει μανιάτικο και γενικότερα ΔΕΝ είναι ανιστορική. Μια ομάδα ανθρωπων, ολόκληρων, που βρίσκεται σε διάδραση κατεξοχήν πολιτική, μέσα από μια διαλεκτική των ιδεών τους!!!

    Να το πω και κάπως πυκνά: AN οι άνθρωποι που βρίσκονται και ανήκουν* εδώ μπορούσαν να κατακερματιστούν κατά το διαρκές αίτημα της κοινωνίας, ΔΕΝ θα βρίσκονταν εδώ. Συνεπώς βρίσκονται εδώ για πολιτικούς λόγους.

    Για πολιτικούς λόγους η συναινετική χρήση ανθρώπων από ανθρώπους σηκώνει αντάρα όταν συζητιέται σε αυτό το φόρουμ, και πολιτική είναι η συζήτησή της.

    Για πολιτικούς λόγους η κακοποίηση σηκώνει αντάρα όταν συζητιέται σε αυτό το φόρουμ, και πολιτική είναι η συζήτησή της.

    Για πολιτικούς λόγους η προσωπική αντίλιψη των συμβάντων της καθημερινής ζωής μας σηκώνει αντάρα όταν συζητιέται σε αυτό το φόρουμ, και πολιτική είναι η συζήτησή της.

    Ειλικρινά πρέπει να ψάξω ώρα για να βρω μη-πολιτικό θέμα συζήτησης σε αυτό το φόρουμ. Δεν είναι φόρουμ φωτογραφίας ή φυτοκομίας. Που κι εκεί οι πιο πολλές συζητήσεις πολιτικές είναι στην τελική.

    Εκτός αν μιλάμε MONO για το τσιτ-τσατ και τη χρήση του ως λεύκωμα ("είδα προψές τον Τζάστιν Μπίμπερ και συγκλονίστηκα!") που κι αυτό (το la-la-land) πολιτική στάση είναι αν το καλοσκεφτεί κανείς. Δεν θα πω εγώ σε κανέναν τί να αντέχει και τι να μην αντέχει από τη σύγχρονη ζωή.

    Και θα ξαναπώ ότι θεωρούσα ότι είναι προς όφελος της διαχείρισης να αποσαφηνιστεί, όσο είναι δυνατόν - όχι να γίνει αλγοριθμικό, αυτό το θέμα.

    Dream

    * προφανώς δεν εννοώ τους περαστικούς και τους φασέους.
     
    Last edited: 31 Ιανουαρίου 2025 at 20:34
  2. hint: όλα τα περιεχόμενα μπορούν να συζητηθούν, των αθλητικών συμπεριλαμβανομένων.
    η δυσκολία προκύπτει όταν το αθλητικό, πολιτικό, θρησκευτικό, επιστημονικό ή ψευδεπιστημονικό περιεχόμενο, χάνει τον χαρακτήρα του και μετατρέπεται απλά σε οπαδικό περιεχόμενο. τσιριχτό και διακηρυκτικό.
    αυτό είναι το @άγος όχι μόνον του φορουμ, αλλά διασπαρμένο σχεδόν παντού.
    επειδή η πολιτική, αν δεν διακρίνεται απ τον φανατισμό και την μονομέρεια της κακώς νοούμενης θρησκευτικότητας, γίνεται κακώς νοούμενος ..φιλαθλητισμός.
     
  3. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Ανέφερα το παράδειγμα των αθλητικών γιατί, σε αυτό το φόρουμ τουλάχιστον, είναι εύκολο να οριοθετηθεί το τι συνιστά αθλητική/οπαδική συζήτηση. Το BDSM μπορεί να το λέμε χαριτολογώντας "άθλημα", αλλά προφανώς δεν είναι αθλητική δραστηριότητα. Ακόμα και στις εξαιρέσεις—όπως όταν η @rea.. με λέει "βάζελε"—είναι ξεκάθαρο σε όλους ότι δεν πρόκειται για έναρξη αθλητικής συζήτησης.

    Αντίθετα, στην περίπτωση του BDSM, ο διαχωρισμός από πολιτικά/θρησκευτικά ζητήματα είναι εξαιρετικά δύσκολος, καθώς αυτά το επηρεάζουν άμεσα.

    Συμφωνώ με την τοποθέτησή σου, αλλά το ζήτημα δεν είναι τι συμφωνούμε εμείς οι δύο (ή οι τρεις, ή οι χίλιοι δεκατρείς). Εφόσον πρόκειται για κανονιστική συμμόρφωση, χρειάζεται να οριστεί όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται τι ακριβώς συνιστά πολιτική/θρησκευτική συζήτηση. Όπως επισήμανε και η @gaby_m όλοι λίγο-πολύ καταλαβαίνουμε το πνεύμα του κανονισμού. Ας το κάνουμε λοιπόν και γράμμα, για να σταματήσουν τα όποια δράματα.
     
    Last edited: 31 Ιανουαρίου 2025 at 23:59
  4. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    @tithon

    Για δείξε μου που ορίζεται αυτό που λέμε στα παρακάτω:

    Δεν ορίζεται. Ας οριστεί ή, έστω, ας οριοθετηθεί, σε αυτό που όλοι λίγο-πολύ καταλαβαίνουμε, να τελειώνει η ιστορία.
     
  5. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Ότι λοιπόν ο άνθρωπος είναι ζώο κοινωνικό περισσότερο από τη μέλισσα και κάθε άλλο αγελαίο ζώο είναι φανερό. ∆ιότι η φύση, κατά τη γνώμη μας, δεν κάνει τίποτα άσκοπα. Και απ' όλα τα ζώα μόνον ο άνθρωπος έχει το χάρισμα του έναρθρου λόγου. Ο άναρθρος λόγος φανερώνει το λυπηρό και το ηδονικό. Γι' αυτό τον διαθέτουν και τα άλλα ζώα (αυτή είναι η δυνατότητα της φύσης τους, να έχουν δηλαδή την αίσθηση του λυπηρού και του ηδονικού και αυτά τα αισθήματα να τα δηλώνουν το ένα στο άλλο). Όμως ο έναρθρος λόγος υπάρχει για να εκφράσει το συμφέρον και το βλαβερό και συνακόλουθα το δίκαιο και το άδικο επίσης. ∆ιότι αυτό είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα του ανθρώπου σε σχέση με τα άλλα ζώα, δηλαδή αυτός μόνο να αντιλαμβάνεται τι είναι καλό και τι κακό, τι δίκαιο και τι άδικο και τα άλλα. Και η συμμετοχή-κοινωνία σ' αυτά θεμελιώνει την οικία και την πόλη. Σύμφωνα με τη φύση των πραγμάτων, η πόλη είναι πιο σημαντική από την οικία και τον καθένα από μας.

    (Ἀριστοτέλης, Πολιτικά, Α, 1253a 7-19)
     
  6. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Κάθε , μα κάθε λέξη που ο καθείς εξ η/υμών βγάζει απ το στόμα του, κάθε αράδα που γράφει, κάθε σκέψη που κάνει, ακόμη κι αν αυτή περιορίζεται "στο τι θα φάμε , τι θα πιούμε και πόσες θ αρπάξει ο κώλος μος", είναι βαθιά πολιτική... Και όλοι μας με κάθε ανάρτησή μας πολιτική κατάθεση κάνουμε . Απ την επιλογή τραγουδιών που ακούμε και ποστάρουμε μέχρι την ανάλυση σαδομαζοχιστικών τεχνικών είναι πολιτικές "δηλώσεις" με μεγαλύτερη ή μικρότερη αξία. Κι έχουν τόση αξία όση και η επιρροή που μπορεί να έχει στον μικρόκοσμό ενός εκάστου. Η όποια προσπάθεια με "κανόνες" , "φέτφες", "τιμωρίες" αυτό να εκλείψει, το μόνο που καταφέρνει είναι να εκκολάπτει το αυγό του φιδιού...
    Το έχω βιώσει στην ομάδα Μου. Όταν ο, προερχόμενος απ την Ανατολική Γερμανία, Σωκράτης , για καθαρά λόγους συμφέροντος, Διέλυσε συνδέσμους οπαδών που εκτός απ την αγάπη τους για την ομάδα είχαν και πολιτικό πρόσημο, για να τους αντικαταστήσει με τους οπαδούς που το βασικό τους "σύνθημα" ήταν το ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ über alles, το μόνο που κατάφερε, δεν ξέρω αν ήταν αυτός ο στόχος του, ήταν να δημιουργήσει ένα στρατό "σωματοφυλακής" όχι των συμφερόντων της ομάδας αλλά των επιχειρηματικών του συμφερόντων, που με σημαία το no politica, μάζεψε σκουπίδια που όταν τους χρειάστηκε το σύστημα εντάχθηκαν στην χρυσή αυγή και γέμισαν οι κερκίδες με σύμβολα που μόνο εμετό μπορούν να προκαλέσουν.
    Όταν δολοφονήθηκε ο Φύσσας , οπαδός του Ολυμπιακού από το σκουπίδι που τον δολοφόνησε, επίσης οπαδό του Ολυμπιακού, δεν δολοφονήθηκε για οπαδικούς λόγους αλλά για πολιτικούς. Κι ενώ οι οπαδοί άλλων ομάδων σήκωσαν πανό για τον Φύσσα, οι οπαδοί της ομάδας που αγαπούσε, πετούσαν χαρταετό.
    Όταν δολοφονήθηκε ο Φιλλόπουλος στην Λαυρίου, οπαδός του Παναθηναικού, από κάποιον οπαδό του Ολυμπιακού σε ραντεβού θανάτου, δεν δολοφονήθηκε για οπαδικούς λόγους, αυτό ήταν το πρόσχημα... ήταν συμπλοκή δύο ναζιστικών συμμοριών αποτελούμενοι από σκουπίδια εκατέρωθεν, που υπηρέτησαν με φανατισμό την διεκδίκηση "ζωτικού χώρου" για τ αφεντικά τους.
    Όταν δολοφονήθηκε ο Καμπανός , οπαδός του Άρη από οπαδούς του ΠΑΟΚ, έχει κανείς αμφιβολία ότι η οπαδική ταυτότητα ήταν το πρόσχημα, ενώ στην πραγματικότητα ήταν επίδειξη δύναμης φασιστικών ταγμάτων εφόδου ;; "εδώ κάνουμε κουμάντο εμείς"
    Κάθε μας πράξη είναι πολιτική.
    Κάθε μας λέξη είναι επηρεασμένη απ την θρησκευτική υπόσταση που έχει ή δεν έχει ο καθένας μας...
    Και στο φινάλε...Εγώ σαν γαύρος δεν έχω να χωρίσω τίποτα με τον βάζελο ή τους κλαψομούνηδες της Κούλας και του μΠΑΟυγΚ, εκτός απ τους τίτλους   και τα πειράγματα μεταξύ μας ...
    Προτείνω λοιπόν, στους υπεύθυνους του φόρουμ να σκεφτούν και πάλι τον αναχρονιστικό και στην πραγματικότητα χωρίς καμιά αξία και εφαρμογή "κανονισμό" απαγόρευσης και στην χειρότερη , αν δεν θέλουν τη διάχυση θρησκευτικών, πολιτικών και αθλητικών συζητήσεων ανοίξουν "θέση" στις off topic και να περιοριστούν εκεί οι όποιες συζητήσεις.
    Άλλωστε κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να διαβάζει και ακόμη περισσότερο να απαντάει στον οποιονδήποτε...
     
  7. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4


    ε ναι ...
     
  8. ChrisZab11

    ChrisZab11 Regular Member

    Θα ρωτήσω κι εγώ, η συζήτηση, είναι ελεύθερη;;; Ας δούμε τα πράγματα απλά και να μην δίνουμε μεγαλύτερη βαρύτητα από όση του αξίζει.
    Λέει ο κάθε ένας την γνώμη του, δίχως να ασκεί κριτική στον άλλον , αν αυτό που είπε είναι σωστό ή όχι . Τόσο απλό.
    Να γίνεται συζήτηση επί όλων των θεμάτων, δίχως όμως κομματικό χρωματισμό. Διαφέρει μια πολιτική, κοινωνική συζήτηση, από μια κομματική.
    Η μέρα κυλά και χάνεται , είναι άδικο να ερχόμαστε σε αντιπαράθεση που δεν οδηγεί πουθενά
     
  9. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Εγώ σκέφτομαι, ότι τον Αντώνη Καρυώτη, το 36χρονο παλικάρι με ειδικές ανάγκες που πέταξαν από καταπέλτη πλοίου και πνίγηκε στο λιμάνι του Πειραιά, μάλλον τον ξέχασαν οι περισσότεροι πολύ γρήγορα. Όπως και τόσους και τόσους άλλους.
     
  10. Iagos

    Iagos Contributor

    Γιατί το λέτε αυτό;

    Έχει γίνει συζήτηση εδώ διεξοδικά και ανταλλάξαμε χρησίμους απόψεις.

    Το θέμα έχει πάρει το δρόμο του και δικάζονται οι κατηγορούμενοι.

    Επίσης υπήρξε και ανάληψη πολιτικής ευθύνης αν θυμάστε, η οποία συζητήθηκε και εδώ διεξοδικά και ανταλλάξαμε χρησίμους απόψεις εκατέρωθεν τα μέλη.

    Σημαντικό όμως που το θέτετε...

    Iagos

    ΥΓ
    Είχα κάνει και αυτή την τοποθέτηση η οποία βοήθησε στον παραγωγικό διάλογο:
    Ευχαριστώ που βοηθήσατε να το βρω.
     
    Last edited: 1 Φεβρουαρίου 2025 at 10:18
  11. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Ειλικρινά χαίρομαι που είχε γίνει εδώ συζήτηση. Αλλά αναφερόμουν στον "έξω κόσμο". Μακάρι όντως να αποδοθούν οι δέουσες ευθύνες στους δράστες. Βλέπετε, ότι μια υπόθεση πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης, δεν συνεπάγεται πάντα σε δικαίωση. Το θέμα είναι, να μην χρειάζεται καν να φτάνουμε στην απονομή ποινών. Γιατί κάποια πράγματα, όσο και να τιμωρηθούν οι ένοχοι, δεν επιστρέφουν. Αλλά, θα ήταν ένας κόσμος αγγελικά πλασμένος, που δεν είναι.

    Υ.Γ. εγώ σας ευχαριστώ για την υπόδειξη της συζήτησης που κάνατε εδώ. Σαν θέμα είναι ένα από εκείνα, που έχω ιδιαιτέρως στην καρδιά.
     
  12. Iagos

    Iagos Contributor

    Και Εγώ ευχαριστώ.

    Αν εννοείτε ως
    τον μη συνδεδεμένο διαδυκτιακά κόσμο και ως μέσα κόσμο τους συνδεδεμένους τότε αυτό που παρατηρώ στον "έξω κόσμο " είναι ανθρώπους που βρίσκονται σε πίεση και απελπισία.

    Στα πρόσωπα των ανθρώπων που συναντώ στον έξω κόσμο παρατηρώ την έκφραση της εσωτερικής κατάστασης που λέει "αδερφέ, να βγει ο μήνας και να μην ξεμείνω και τα άλλα άστα"

    Τους σέβομαι αυτούς τους ανθρώπους του έξω κόσμου και τους καταλαβαίνω.

    Αν προσέξατε στο κείμενο Μου είναι εμφανές ότι το αίμα που χύνεται πλέον τρομάζει.

    Και ο τρόμος καθηλώνει.

    Iagos