Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Elysium, στις 1 Ιουνίου 2008.

?

Είναι οι Κυρίαρχοι πνευματικά ανώτεροι από τους υποτακτικούς;

  1. ΝΑΙ

    12 vote(s)
    18,8%
  2. ΟΧΙ

    52 vote(s)
    81,3%
  1. Syrah

    Syrah Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

    Δεν σε ρώτησα πως το αντιλαμβάνομαι εγώ, αλλά πώς το αντιλαμβάνεσαι εσύ. Ήμουν πολύ σαφής. Έγραψες πως δεν έχεις συναντήσει μέχρι σήμερα ανθρώπους που να δικαιούνται να έχουν τόσο μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους, ώστε να έχει νόημα να αυτοχαρακτηρίζονται ως κυρίαρχοι, και κάνοντας quote τη συγκεκριμένη φράση ρώτησα:

    Κυρίαρχοι τίνος να αυτοχαρακτηρίζονται;
     
  2. G_E

    G_E Contributor

    Απάντηση: Re: Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

    O λόγος περί μεθόδου εξαγωγής γενικευμένων συμπερασμάτων απασχόλησε σοβαρά τη φιλοσοφία όλων των εποχών. Δε νομίζω ότι είναι ο κατάλληλος χώρος για να συζητηθεί το ζήτημα και μάλιστα στα πεταχτά (εξ ου και οι χιουμοριστικές παρεμβάσεις μας πιο πριν). Για να συζητηθεί, δεν αρκεί η γενική επίκληση στην εφαρμογή της λογικής ή της εμπειρίας. Υποθέτω πως τις βιβλιοθήκες σας κοσμούν δεκάδες φιλοσοφικά βιβλία που πραγματεύονται ακριβώς αυτό το θέμα. Εάν είναι να το συζητήσουμε θα πρέπει να διαφωνήσουμε πάνω σε πολλά πράγματα, για τη φύση και το εφικτό της γνώσης, για την αναγκαιότητα ή μη διαμεσολάβησης της εμπειρίας, για τις αρχές εξαγωγής αληθών συμπερασμάτων κ.ο.κ. Εν ολίγοις, θα πρέπει να λάβουμε θέση επί των ήδη διατυπωμένων φιλοσοφικών διαφωνιών, γιατί χλωμό το βλέπω να παραχθούν νέες απόψεις εδώ. Δε διαφωνώ με το να διευκρινίζει κανείς τον τρόπο με τον οποίο σκέπτεται αλλά δε βλέπω πως μπορεί να ανοίξει εδώ μια σοβαρή συζήτηση «περι μεθόδου».

    Συγνώμη για την παρέμβαση επί της διαδικασίας.
     
    Last edited: 5 Ιουνίου 2008
  3. Guest05

    Guest05 Guest

    Re: Απάντηση: Re: Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

    Αυτό που υποψιάζομαι ότι προσπαθεί να πει η Βερμίλιον είναι πως οι κυρίαρχοι δεν αρκούνται στο να ασκούν κυριαρχία σε αυτόν και μόνον που τους την ...παρέδωσε, αλλά γενικότερα προσπαθούν να ασκούν εξουσία και στο στενό ή ευρύτερο περιβάλλον τους. Αυτό είναι κάτι που κι εγώ παρατηρώ συχνά. Επίσης ένα άλλο που κάνουν είναι πως η άσκηση της εξουσίας τους γίνεται παρουσία άλλων με αποτέλεσμα αυτόματα να μπαίνουν σε μια κριτική αξιολόγηση από τρίτους.

    Να σου πως ένα παράδειγμα. Μια μαδάμα που φέρεται απρέπως και με αγένεια στον σκλάβο της κατά την διάρκεια μιας δημόσιας συνάντησης των μελών αυτού του φόρουμ. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την κριτική της αξιολόγηση από τους παρόντες.

    Έχω προσωπική εμπειρία κατά την οποία αισθάνθηκα τόσο άσχημα σε παρόμοια περίπτωση, που αναγκάστηκα να το δείξω με έναν τρόπο που δεν σήκωνε διαπραγμάτευση εκ μέρους της.
    Το αποτέλεσμα ήταν ( κακώς για μένα ) η εν λόγο μαντάμ να υποχωρήσει αξιακά στα μάτια του ίδιου της του σκλάβου.
     
  4. Syrah

    Syrah Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

    Ενδιαφέρον. Εν προκειμένω το θράσσος έγκειται στην πρόθεσή τους ή στο πώς μεθοδεύουν την προσπάθειά τους;
     
  5. Apollyon

    Apollyon God's Demon Contributor

    Απλα προσωπικα ανηκω στην κατηγορια των ανθρωπων που δεν αλλαζει η συμπεριφορα μου εντος ή εκτος κρεβατιου.Για να γινω σαφεστατος,Κυριαρχο ατομο ειμαι και στις 2 περιπτωσεις οπως και σε καθε μορφη της καθημερινοτητας.Κυριαρχος δεν σημαινει μη δεκτικος,μη συζητισιμος,αδιαλλακτος κλπ κλπ.Ακριβως το αντιθετο σημαινει.Τουλαχιστον εγω ετσι το εχω αντιληφθει.
     
  6. Guest05

    Guest05 Guest

    Re: Απάντηση: Re: Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

    Το θράσος σαφώς κι έγκειται στην πρόθεση. Ο «ατυχής» τρόπος που μεθοδεύουν την προσπάθειά τους, είναι αποτέλεσμα πολλών ελλημμάτων. Κυρίως πεπαίδευσης αντίληψης και ευφυίας.


    Υ.Γ. άσχετο: Γαμώ το στανίο μου δεν έλεγα να κερδίσω το τζόκερ.
     
  7. Syrah

    Syrah Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

    Συνεπώς η κυριαρχικότητα ως τάση μαρτυρά θράσος;
     
  8. Guest05

    Guest05 Guest

    Re: Απάντηση: Re: Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

    Η κυριαρχικότητα ως τάση που εκδηλώνεται με τον τρόπο που περιέγραψα παραπάνω, μαρτυρά απίστευτο θράσος.
     
  9. Syrah

    Syrah Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Πνευματική Ανωτερότητα Κυρίαρχων.

    Η απάντηση του post 104 αναιρεί την απάντηση του post 102.
     
  10. Guest05

    Guest05 Guest

    Πως την αναιρεί; Και στο 102 μα και πιο πριν περιέγραψα ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνεται αυτή η τάση.

    Αν τις πάρεις ως αυτόνομες προτάσεις μπορεί και να χεις δίκιο. Μα μόνο οι υπολογιστές το κάνουν αυτό κι αυτοί όχι πάντα.
     
  11. Syrah

    Syrah Contributor

    Έχω απόλυτο δίκιο. Η ερώτησή μου εξετάζει δύο συνθήκες: το θράσος έγκειται στην πρόθεση (α) και το θράσος έγκειται στον τρόπο με τον οποίο επιδιώκεται η εκπλήρωσή της όπως τον περιέγραψες (β).

    Η απάντηση 102 ήταν "α" ενώ η απάντηση 104 ήταν "α AND β", και διαφέρουν στο βαθμό που το β είναι False, δηλαδή στην περίπτωση όπου κάποιος μεθοδεύει την επικυριαρχία του με τρόπο διάφορο αυτού που υπέδειξες.

    Συνεπώς η απάντηση στην ερώτησή σου είναι:
    Αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο η συνθήκη β να μην ικανοποιείται.
     
  12. Guest05

    Guest05 Guest

    Ξαναλέω, η αποσπασματική ανάγνωση αυτών που γράφω καταλήγει στην εξαγωγή λανθασμένων συμπερασμάτων για το τι λέω. Και για να το πω με παράδειγμα δεν θα έγραφα την δημοσίευση 102 αν έπρεπε να την γράψω ως την παρέθεσες στην δημοσίευση 103.