Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Από το Ζενίθ στο Ναδίρ: Vol 0: Αντίδραση Vs Αντιφάσεων

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος SM_Art_Lady, στις 24 Ιουνίου 2008.

  1. Εεεππππ.....Τι λετε εδω για μενα??????
     
  2. G_E

    G_E Contributor

    Απάντηση: Από το Ζενίθ στο Ναδίρ: Vol 0: Αντίδραση Vs Αντιφάσεων

    Τίποτα. Πως θα σε δώ στον ύπνο μου φαλακρό να μου λες:

    " Σύντροφε κάνεις πολύ καλή δουλειά που ξεμπροστιάζεις και καταγγέλλεις τους ρεφορμιστές και τους επικίνδυνους ρεβιζιονιστές που θέλουν να αφαιρέσουν από το BDSM τη δυναμική του. Ο λαός του φόρουμ πλέον γνωρίζει ποιοι τον κοροϊδεύουν, κι αυτό χάρις σε σένα."

    Εφιάλτης
     
  3. Εσύ είσαι γλόμπος και φοράς πατομπούκαλα;
     
  4. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Από το Ζενίθ στο Ναδίρ: Vol 0: Αντίδραση Vs Αντιφάσεων

    Διωχτε ολους τους ακραιους Σαδιστες/ριες μαζοχιστες/ριες απο το φορουμ........εναι επικινδηνοι για ολους εμας...., διωχτε κοπρολαγνους ουρολαγνους μας προκαλουν εμετο......,διωχτε τους ποδολαγνους ειναι επικινδηνοι γιατι γεμιζουν την γλωσσα τους μικροβια γλειφωντας τα ποδια και τα παπουτσια των αλλων.......,διωχτε αυτους που ασχολουνται με βελονες στo bdsm απο το αιμα μπορει να κολλυσουν ειτζ.....
    Περαν της πλακας,τι αλλο θα ακουσουμε σε αυτο το φορουμ αραγε..?

    Δεν μπορω να καταλαβω γιατι επειδη εμενα και της σκλαβας μου τα ορια δεν μπορουν να φτασουν περαν απο ενα απλο μαστiγωμα, να θεωρω επικινδηνο τον αλλον Master με την σκλαβα του που εχουν ανεβασει τα ορια τους (συναινετικα) σε πιο υψηλα και ακραια επιπεδα απο εμας, σε ποια σχολη bdsm το διδασκουν αυτο να παω να το εμπεδωσω και εγω ο ασχετος....?

    Εγω θα ελεγα οτι το S/M ειναι σκληρο αθλημα....και θελει κοτσια και αντοχες......,οσοι εχουν προβλημα με την καρδια τους.... ας αποφευγουν να μπενουν στο παιχνιδι.......

    Το bdsm στην Ελλαδα δεν πασχει απο σωτηρες και προστατες αθωων ανηλικων μελων του φορουμ, γιατι σε αυτους/ες που θελουν να μας προστατεψουν απο μερικους/ες επικινδηνους/ες του χωρου, θελουμε να τους πληροφορησουμε οτι ειμαστε ενηλικες και μπορουμε και μονοι μας να προστατεψουμε τους εαυτους μας.
     
  5. chemical23

    chemical23 Regular Member

    Re: Απάντηση: Από το Ζενίθ στο Ναδίρ: Vol 0: Αντίδραση Vs Αντιφάσεων

    Kαλό! Από τον στοχασμό στην πράξη βέβαια υπάρχει κάποια απόσταση όμως όταν το καταφέρεις ενημέρωσε μας, αν έχεις την καλοσύνη (είναι και το γεγονός πως πρέπει να φαντασιωθείς δύο πράγματα και μάλιστα ταυτόχρονα)  

    Στοχαστικά και μόνο πάντως, είμαι αλληλέγγυος αυτής της πολύ έξυπνης θεώρησης.
     
  6. female

    female Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Από το Ζενίθ στο Ναδίρ: Vol 0: Αντίδραση Vs Αντιφάσεων





    Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ του κανιβαλισμού μπορεί να είναι είτε έκφραση πάθους ("Την έφαγε με τα μάτια", "είναι να την πείς στο ποτήρι", "νόστιμη γυναίκα", "eat my pussy", "η γκόμενα είναι μπουκιά και συχώριο" κλπ.)

     
    Dali - Καννιβαλισμός του Φθινοπώρου



    είτε έκφραση καταστροφικότητας ή και αυτοκαταστροφικότητας ( "τρωγότανε με τα ρούχα του", "αμάν μ' έχεις φάει με τη γκρίνια σου")

     

    Goya - Ο Κρόνος καταβροχθίζει τα παιδιά του



    Πολλά περνούν από τα αρχέγονα ένστικτα, και οι αισθήσεις παίζουν, ευτυχώς, πρωταρχικό ρόλο. Μην ξεχνάμε οτι το γούστο ("έχει πολύ καλό γούστο") και άρα η αισθητική, έχει την ρίζα του στη γεύση.

    Η πρώτη αίσθηση και κατάκτηση του κόσμου μας γίνεται όταν είμαστε βρέφη μέσα από τη βρώση. Αν είμαστε τυχεροί, μάλιστα, μέσα από τη βρώση του γάλακτος μέσω της θηλής της ίδιας της μητέρας μας.


    Θα συμφωνήσω επίσης με τη zinnia περί εκτόνωσης στο συμβολικό επίπεδο.



     
  7. Ψιτ….μαστορα γουρουνοπουλε….ερώτηση
    Έχετε εδώ ολόκληρο Κορνηλιο. Κορνηλιο του φόρουμ που σπαρταράει
    και συζητάτε ακόμα για τον Καστοριαδη? (ποιος είναι πάλι αυτός?)
    Να σου γράψω εγώ κείμενα να γλύφεις τα δάχτυλα σου και να γίνουν
    πηγή γνώσεων και σημεία αναφοράς για όλους εσάς που σήμερα ζείτε
    στο σκοτάδι της αμάθειας. Υπομονή αδέρφια. Κοντά είναι η ώρα
     
  8. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

     
     
  9. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Από το Ζενίθ στο Ναδίρ: Vol 0: Αντίδραση Vs Αντιφάσεων

     

    Έργο του 1593.





    Bibliography

    Arens, William. The Man-Eating Myth: Anthropology and Anthropophagy. Oxford: Oxford University Press, 1979.

    Askenasy, Hans. Cannibalism: From Sacrifice to Survival. Amherst, N.Y.: Prometheus Books, 1994.

    Barker, Francis, Peter Hulme, and Margaret Iversen, eds. Cannibalism and the Colonial World. Cambridge, U.K.: Cambridge University Press, 1998.

    Brown, P., and D. Tuzin, eds. The Ethnography of Cannibalism. Washington, D.C.: Society for Psychological Anthropology, 1983.

    Dornstreich, Mark D., and George E. B. Morren. "Does New Guinea Cannibalism Have Nutritional Value?" Human Ecology 2 (1974): 1–12.

    Elgar, M. A., and B. J. Crespi. "Ecology and Evolution of Cannibalism." In Cannibalism: Ecology and Evolution among Diverse Taxa, edited by M. A. Elgar and B. J. Crespi, pp. 1–12. Oxford: Oxford University Press, 1992.

    Gajdusek, D. Carleton. "Unconventional Viruses and the Origin and Disappearance of Kuru." Science 197 (1977): 943–960.

    Garn, Stanley M., and W. D. Block. "The Limited Nutritional Value of Cannibalism." American Anthropologist 72 (1970): 106.

    Gibbons, Ann. "Archaeologists Rediscover Cannibals." Science 277 (1997): 635–637.

    Goldman, L. R., ed. The Anthropology of Cannibalism. Westport, Conn., and London: Bergin and Garvey, 1999.

    Harner, Michael. "The Ecological Basis for Aztec Sacrifice." American Ethnologist 4 (1977): 117–135.

    Harris, Marvin. Cannibals and Kings: The Origins of Cultures. New York: Random House, 1977.

    Hiraiwa-Hasegawa, M. "Cannibalism among Non-Human Primates." In Cannibalism: Ecology and Evolution among Diverse Taxa, edited by M. A. Elgar and B. J. Crespi. Oxford: Oxford University Press, 1992.

    Howell, Michael, and Peter Ford. The Beetle of Aphrodite and Other Medical Mysteries. New York: Random House, 1985.

    Petrinovich, L. The Cannibal Within. New York: Aldine de Gruyter, 2000.

    Turner, Christy G., II, and Jacqueline Turner. Man Corn: Cannibalism and Violence in the Prehistoric American Southwest. Salt Lake City: University of Utah Press, 1999.

    White, T. D. Prehistoric Cannibalism at Mancos 5MTUMR-2346. Princeton: Princeton University Press, 1992.

    Encyclopedia Britannica
     
  10. Re: Απάντηση: Από το Ζενίθ στο Ναδίρ: Vol 0: Αντίδραση Vs Αντιφάσεων





    Αααααα, εσένα φίλτατε μου Ιππότη, σ'έχει πειράξει η ζέστη και μπερδεύεσαι. Άλλο η ανθρωποφαγία, άλλο η βιβλιοφαγία... Ασε δε, που κάποιοι επό εμάς διαβάζουμε γράμμα-γράμμα... Πότε να τον προλάβουμε να τον διαβάσουμε έναν τόνο σελίδες γεμάτες γράμματα



    Υ.Γ.: Βου και α, βα... Yeah!!! Strike!!!
     
  11. .... ....
     

  12. Σκέτο κωλόπαιδο αυτός ο Πορνήλιος...