Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Χόρεψέ το!

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος camera_obscura, στις 17 Σεπτεμβρίου 2008.

  1. elfcat

    elfcat . Contributor

    εντάξει, πέρα από τα βιντεάκια, είναι υπερβολικά, γιατί να μη χορεύουν δημόσια και οι χοντροί... Δεν το καταλαβαίνω δηλαδή. Η SM art Lady έχει δίκιο. Το όποιο θέμα ανακύπτει είναι θέμα της δικής σου αισθητικής, όχι του δικού τους βάρους... Έχω δει υπέρβαρους να έχουν πολύ όμορφο ρυθμό... όπως και αδύνατους να είναι άχαροι σαν αγγούρια και αντιστρόφως.
     
  2. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Όλα είναι θέμα οπτικής και συναισθημάτων που σου προκαλεί μια εικόνα! Εγώ τους βρήκα όλους υπέροχους!
    Μπορεί να μην έχουμε το ίδιο γούστο...αλλά δεν σημαίνει ότι το δικό σου είναι καλύτερο, όπως επίσης ούτε και το δικό μου.
    Ο χορός όμως, δεν είναι θέμα δικού Μας γούστου ...αλλά αυτών που γουστάρουν να χορέψουν, όποιας σωματικής διάπλασης και αν είναι ή οποιας ηλικίας και εθνικότητας. Οπότε εδώ πάει το "δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα".
     
    Last edited: 19 Σεπτεμβρίου 2008
  3. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Χόρεψέ το!

    Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι θα υπήρχε έστω και ένας, νέος ή γέρος, χοντρός ή καλοφτιαγμένος, αρτιμελής ή ανάπηρος, που αν βρισκόταν σε μιά σκηνή σαν την πιό κάτω, δεν θα χόρευε:



    Dolmance; Όχι; Ακόμη και σε μιά τέτοια περίσταση;
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Ο γράφων δηλώνει ευθαρσώς πως ουδεμία σχέση έχει με την Τέχνη του χορού. Η συγκεκριμένη σκηνή όμως είναι μαγευτική

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  5. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  6. elfcat

    elfcat . Contributor

    9/8 γέννησαν ζεμπέκικο, 12/8 το flamenco πποσο μακριά και πόσο κοντά

    JOAQUIN CORTES. Λατρεμένος...



     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  7. zinnia

    zinnia Contributor







    και το αγαπημένο μου : West side story: Mambo



     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  8. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Ο μόνος χορός που ζήλεψα. Κρίμα που δεν κατέω...

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  9. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Χόρεψέ το!

    Εδώ μπορεί να υπέκυπτα - αλλά, να πάρει, πού είναι τα κορίτσια;
    Τέλος πάντων, ανεξαρτήτως του δικού σου βίντεο, σύντροφε, κι ο Μαυροβασίλης με είχε βάλει σε σκέψεις όταν εκθείασε τον Κόκκινο Στρατό. Οι πρώιμοι έρωτες δεν λησμονούνται.
    Πάμε για καζατσόκ παρακαλώ;
    Με την ευχή του Μεγάλου Πατερούλη των Λαών!
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  10. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    [

    Μαλλον δεν προσεξατε την αρχικη μου τοποθετηση.
    Να διευκρινησω οτι η πρωτη προταση αφορα και χοντρους και ξερακιανους και ατσουμπαλους χορευτες
    σε ιδιωτικους η δημοσιους χωρους.
     
  11. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Πέντα ζάλα το λοιπόν. Πέντε ζάλα του χορού που ζήλεψε ο L_Strike, πέντε ζάλα- ελαφρά κι ελαφρώς αβέβαια με το ρακοπότι- κι ο χορός που μπεγιεντίζει η camera_obscura (υπέροχο το νήμα, συνάδει με την παρουσία εν γένει).

    Ο πεντοζάλης είναι τα Σφακιά, είναι η επανάσταση του Δασκαλογιάννη, το πέμπτο ζάλο προς την ελευθερία- όσες κι οι επαναστάσεις από τον ερχομό των μπουρμάδων μέχρι το 1770. Δώδεκα οι πρωτοκαπετάνιοι και δώδεκα τα γυρίσματα του χορού- μία είναι η μελωδία του και δεν έχει παραλλαγές. Δώδεκα, και στα χωριά της ρίζας οι γέροι χορεύοντας κράζαν τα ονόματά των σε κάθε γύρισμα. Δεν έχει 'πρώτο' ο χορός, χορεύουν ίδια όλοι και σπάνια φιγούρες κάνει ο πρώτος με το δεύτερο- ίδιες και με τέλειο συγχρονισμό όπως ο καπετάνιος με το πρωτοπαλίκαρο, πιάσιμο σταυρωτό.

    Ένας από τους δώδεκα, Αμαριώτης, έμεινε μισερός από τον πόλεμο. Έκτοτε, έμεινε μια παραλλαγή του χορού στα Αμαριώτικα και λέγεται κουτσαμπαδιανός- προσαρμοσμένος ο πεντοζάλης ώστε να μπορεί να χορέψει ο κουτσός γερο-καπετάνιος. Διότι η λεβεντιά είναι στην ψυχή κι όχι στο κορμί, διότι οι καλύτεροι χορευτές δεν είναι οι ευσταλείς επιδειξίες μα οι μερακληδες. Και το μερακλίκι έχει πολλές προϋποθέσεις μα η ηλικία και το καλοφτιαγμένο κορμί δεν είναι σ' αυτές.

    Ίδια ιστορία έχει κι ο σερτός- ο χορός των τελευταίων υπερασπιστών της Πόλης. Όμοια κι ο Ανωγειανός, ο Τρίζαλης, οι Πυρρίχιοι, η Σέρρα, ο Σαμπσόν, ο Τσέστος, οι Μαχαιράτοι, ο Ζωναράδικος που χορεύαν βαριά οι γέροι στο Σουφλί όταν φύλαγα τα σύνορα (ποιός θα μου βρει το κομμάτι 'είμασταν πεντ'εξ' νταήδες').

    Θαρρώ γνωρίζετε τον Ικαριώτικο. Είναι άριστο παράδειγμα ασέλγειας επί της παράδοσης. Κάτωθι είναι η μελωδία και ο χορός πρεπισμένα.
    Δυστυχώς, γνωστός έγινε άμα τον μαγάρισε ο 'τροβαδούρος της αγάπης'.


    Άμα πιάνει το δοξάρι ο Θοδωρής, χορεύουν κι οι πέτρες. Σερτός κισσαμίτικος, συνθέσεις του μεγάλου Νικολή Τσέγκα (δεν κάτεχε να παίζει, μόνο να σφυρά κι έδινε τους σκοπούς στους οργανοπαίχτες), ο πιο τεχνικά δύσκολος ρυθμός. Λίγοι χορευτές μπορούν να βγουν μέσα στα μέτρα του.



    Τέθοιοι οι λεβέντες παρακάτω:



    Κι εδώ στη Ρουμαθιανή Σούστα, άλλοι μερακλήδες.
    Άντρες με ψυχή και σε ηλικία κατάλληλη για να νιώθουν τι χορεύουν.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  12. thelma

    thelma Regular Member

    Απάντηση: Re: Χόρεψέ το!

    Γιατι το λες αυτο?