Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Βοήθεια στην ανακάλυψη του τροχού ή Η ματιά των "άλλων" για το BDSM.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σαδομαζοχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 14 Δεκεμβρίου 2008.

  1. female

    female Contributor




    Δανείζομαι το απόσπασμα αυτό από το νήμα-αδελφάκι ετούτου.

    Αν και δεν είμαι του χώρου, θα διαφωνήσω ως προς τη σχολή αντίληψης. Θα έλεγα πως το βδσμ είναι μορφή σχέσης, μορφή του σχετίζεσθαι, είτε στο ερωτικό είτε στο συνολικό μέρος της σχέσης, που εμπεριέχει πιθανώς τεχνικές και συμπεριφορές (τα must του lifestyle, πχ.)

    Αντεπιχειρήματα ευπρόσδεκτα.


     
  2. SadalMelik

    SadalMelik Regular Member

    Θα συμφωνήσω πως είναι και μορφή σχετίζεσθαι. Δεν είναι μόνο αυτό όμως. Οι λόγοι που κάποιος ασχολείται με το ΒDSM μπορεί να είναι καθαρά αυτοαναφορικοί.

    Άραγε η γυναίκα που σχολάει Παρασκευή από τη δουλειά της και πάει να πάρει μέρος στο σκλαβοπάζαρο κάποιου BDSM club χωρίς να την ενδιαφέρει ο πλειοδότης, ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει με τον άλλο, ή της είναι αδιάφορο το πρόσωπο;
     
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Δεν ξέρω αν είμαι "άλλη", αλλά η άποψή μου επί του θέματος είναι η εξής:

    Αν πηγαίνει κατ' εντολήν του ερωτικού της συντρόφου, σαφώς είναι μορφή σχετίζεσθαι σε πλαίσιο BDSM. Αν πηγαίνει για να "ξεσκάσει", να εμπλουτίσει την ανιαρή ζωή της ή για να χύσει χωρίς πολύ άγχος, τότε πρόκειται για one-night-stand, βανίλα κατ' ουσίαν, διανθισμένο με μπόλικο κινκ.

    Άλλη ερώτηση: θα μπορούσε άραγε κάποια να παραμείνει "σκλάβα" ενός αγνώστου και μετά το Σαββατοκύριακο; Ποιες θα ήταν οι προϋποθέσεις γι αυτό; Θα εμπιστευόταν τις επιλογές της ζωής της σε κάποιον που μόλις γνώρισε; Θα τον άλλαζε κάθε Σαββατοκύριακο; Θα είχε την ικανότητα τυφλής αφοσίωσης και πειθαρχίας; Μήπως μιλούμε για επιδερμικές ψευτοσκλαβιές στα πλαίσια ενός καθαρά σεξουαλικού / σωματικού παιχνιδιού;

    Θεωρώ την ερώτηση άκυρη, αν αναλογιστώ την χρονοβόρα διαδικασία μετατροπής ενός ελεύθερου και κατ' ουσία εγωιστικά ορμώμενου ατόμου σε σκλάβο ή σκλάβα. Ίσως όμως απλά να μην έχω καταλάβει τί ακριβώς είναι το BDSM. Αν πρόκειται για μία ευκαιρία για κίνκυ γαμισάκια, με λίγα δεσιματάκια, λίγες εντολές και μπόλικο περβοσέξ, τότε κάνω BDSM από τα 16 μου. Και ο καθένας που δηλώνει Μάστερ, είναι, αν παίρνει μέρος σε δημοπρασίες και ξέρει να φτιάχνει ωραίους κόμπους.
     
  4. SadalMelik

    SadalMelik Regular Member

    Αν κοιτάξεις μέσα στο BDSM συναντάς και άλλα status πέρα από το σκλάβος, Μάστερ.
    Παρόλα αυτά θα εκτιμούσα αν έγραφες τι είναι για εσένα το BDSM.
     
  5. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Πράγματι. Αλλά δεν μίλησα εγώ για σκλαβοπάζαρο. Θα μπορούσες να είχες επισημάνει ότι πρόκειται για "σκλαβοπάζαρο".

    Για μένα το BDSM είναι ένας τρόπος προσέγγισης της σεξουαλικότητας του καθενός, όπως σωστά επισημαίνεις. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο αποδοχής της διαφορετικότητας, ακόμη και οι επιδερμικές προσεγγίσεις είναι κατανοητές - και κυρίως χρήσιμες. 

    Θα μπορούσα να δώσω έναν ορισμό της δικής μου προσέγγισης, αλλά αυτό δεν θα ήταν ένας ορισμός που να μπορεί να καλύψει το BDSM, όπως υφίσταται. Διότι κατ' εμέ εξαρτάται από το βάθος, ένταση και χροιά που ο καθένας θέλει ή μπορεί να προσδώσει στον τρόπο ζωής του και στις σχέσεις του.

    Αν ενδιαφέρει κανέναν η δική μου εντελώς προσωπική και - αν υπάρχουν και κάποια άλλα άτομα που τη συμμερίζονται - κάπως μειονοτική, από ότι κατάλαβα, προσέγγιση, θα έλεγα ότι για μένα το BDSM έχει στη βάση του την παράδοση και την αποδοχή του ελέγχου. Η έννοια του πόνου και της απόλαυσης αποτελούν τμήμα της συγκεκριμένης διάδρασης και μόνο τμήμα. Η απόλαυση έγκειται αποκλειστικά στο TPE (Total Power Exchange), την ολοκληρωτική παράδοση ελέγχου δηλαδή, από τη μία, και την αποδοχή του από την άλλη (και όχι ανταλλαγή ασφαλώς, διότι δεν πρόκειται για ανταλλαγή).

    Εάν η παράδοση ελέγχου είναι part-time, υπό αιρέσεις, και επικεντρωμένη στο σεξουαλικό / σωματικό πεδίο, εμπίπτει (πάντα κατά την δική μου εντελώς προσωπική άποψη) στην εξωτερική επιδερμική στοιβάδα αυτού που εγώ έχω κατανοήσει ως BDSM. Όνομάζω (αυθαίρετα, και περισσότερο για να καταλαβαίνω εγώ τί γίνεται) αυτόν τον χώρο της σεξουαλικότητας, βανίλλα κινκ. Κι αυτό γιατί έχει όλα μα όλα τα χαρακτηριστικά μίας κατ' ουσίαν βανίλλα ερωτικής συναλλαγής, με επιπρόσθετα κάποια στοιχεία και πρακτικές που σχετίζονται, κυρίως στο σωματικό κομμάτι, με την παράδοση και αποδοχή ελέγχου (εφόσον πάντα μιλούμε και για το σώμα στο TPE, πέραν του μυαλού και του πνεύματος).
     
  6. gaby

    gaby Guest

    Fanshawe, συμφωνώ με το κάθε γιώτα που έγραψες στο ποστ σου και πιστεύω ότι ο σαδομαζοχισμός, ακόμα και ο πολύ ελαφριάς μορφής που εκφράζεται κάθε φορά συναινετικά και ως ερωτικό παιχνίδι, είναι το στοιχείο αυτό του BDSM που το διαφοροποιεί από άλλα παιχνίδια, άλλες τεχνικές και συμπεριφορές και άλλες μορφές σχέσης.

    Σκέφτηκα όμως σήμερα ότι άλλο πράγμα το "τί είναι για μένα το BDSM" και άλλο πράγμα πώς θα το εξηγήσω σ έναν βανίλλα τρίτο, που με ρωτάει για τους δικούς του λόγους. Χωρίς να του πω ψέματα αλλά και χωρίς να τον εκθέσω σε λαχτάρες που δεν επιθυμεί να πάρει ακόμα. Αν σοκαριστεί ο τρίτος με το που θα του πετάξω τη λέξη "σαδομαζοχισμός" μπάμ κι έξω στο κεφάλι; Αν τον απωθήσει μία λέξη από κάτι που στην ουσία μπορεί να του ταιριάζει, γιατί αλλιώς γιατί θα είχε ενδιαφερθεί;

    Ο σαδομαζοχισμός ως ορολογία, βρίσκω ότι είναι καλός για μεταξύ μας.
    [γι αυτό, με όλο το σεβασμό στην οπτική του νηματοθέτη, βρίσκω ότι το ποστ του Fanshawe μπορεί να ταιριάζει καλύτερα στο άλλο νήμα]
    Για τους (ανύποπτους) άλλους   το έχω βρει κατ επανάληψη να λέγεται "Sensual Magic", δηλαδή S/M, μετάφραση αυτού στα ελληνικά που να κρατά το Σ/Μ την αφήνω στη δική σας φαντασία  

    Δεν ξέρω, δεν ξέρω... και πού να τρέχει να βρίσκει δουλειά στο Λος Άντζελες κανείς, να οργανώσουμε μερικά σκλαβοπάζαρα μες το 2009, πχ την τελευταία Παρασκευή απόγευμα κάθε μήνα, να διαπιστώσει όποια ενδιαφέρεται τι ισχύει γι αυτήν;   Δεν αστειεύομαι  

    Θα έλεγα ότι την γυναίκα του παραδείγματος την ενδιαφέρει να εκφραστεί σεξουαλικά μέσω BDSM, το οποίο, προφανώς, της είναι οικείο και γνώριμο, ως προς τις τεχνικές και τους κώδικες επικοινωνίας του. Αν δεν ξέρει, δεν αγαπάει θα έλεγα, δεν την καβλώνει ή έστω, δεν σέβεται την ετικέττα του χώρου, δεν ξέρω αν θα πλησίαζε σε σκλαβοπάζαρο τέτοιας μορφής.

    Άρα μάλλον δεν είναι για κινκυ βανίλλα τα σκλαβοπάζαρα, συνεπώς σαφέστατα ο SadalMelik, σωστά ορίζει το BDSM ως τεχνικές και συμπεριφορές, αλλά με υπόβαθρο τί πράγμα; Δεν θα ήταν καλό να διευκρινίζεται, από ποιά οδό φτάνει κανείς σε αυτά;

    Νομίζω ότι topping / bottoming όπως το έχω καταλάβει στο BDSM, δεν ισοδυναμεί με vanilla kink.

    Στη δεύτερη περίπτωση έχει κανείς μία σχέση βανίλλα στην οποία φέρνει και μερικά βίτσια για το κέφι του, για να τα δοκιμάσει ή για άλλους λόγους. Στην πρώτη περίπτωση ενδιαφέρεται για topping / bottoming, ασχέτως σχέσης ή σε μικρή συνάρτηση με τη σχέση.
     
    Last edited by a moderator: 29 Δεκεμβρίου 2008
  7. jimboy

    jimboy Regular Member

    Απάντηση: Βοήθεια στην ανακάλυψη του τροχού ή Η ματιά των "άλλων" για το BDSM.

    Το bdsm είναι μία πρόταση ζωής(θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει και τον όρο πνευματικός δρόμος) αρκετά ευέλικτη ώστε ο κάθε άνθρωπος που καταπιάνεται με αυτό να μπορεί να το ταιριάξει στη δική του ζωή και ιδιοσυγκρασία.
    Στηρίζει την αξία της σε ορισμένα χαρακτηριστικά και πρακτικές όσον αφορά τις ανθρώπινες(ερωτικές κυρίως)σχέσεις.Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι η κυριαρχία, υποταγή,σαδισμός,μαζοχισμός και πρακτικές όπως περιορισμός, πειθαρχία κτλ
    Παρέχει αρκετά στοιχεία υπό μορφή εμπειρίας αλλά ο κάθε άνθρωπος δύναται να επικεντρωθεί σε ότι τον εκφράζει και να διαλέξει πως θα εκφραστεί μέσα από αυτό.
    Δίνει ακόμη την δυνατότητα σε όποιον θέλει να αντλήσει ιδέες, τρόπους, πρακτικές, να το κάνει χωρίς να χρειάζεται να το κάνει τρόπο ζωής του(το άν όποιος ξηγιέται έτσι "είναι" bdsm ή "δεν είναι" είναι άλλη κουβέντα).
    Το πόσο πολύ ένας άνθρωπος θα το δεχτεί στη ζωή του είναι προσωπική υπόθεση και καθορίζεται από προσωπικές παραμέτρους .Το τελευταίο είναι μεταβλητό και δύναται να αλλάξει με το πέρασμα του χρόνου.



    Ένας λαχταριστός πλούσιος μπουφές που ο καθένας μπορεί να σερβιριστεί τα πάντα ή να φάει λίγο ή επιλεκτικά ή ότι γουστάρει τέλος πάντων.
     
  8. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Βοήθεια στην ανακάλυψη του τροχού ή Η ματιά των "άλλων" για το BDSM.

    Πολύ σωστή η άποψή σου, jimboy. Συμφωνώ.