Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γυναικεία Κυριαρχία' που ξεκίνησε από το μέλος KAIseR, στις 30 Ιανουαρίου 2009.

  1. Syrah

    Syrah Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες

    Ενδιαφέρον. Από εννοούσες πριν ότι πέρδεσαι, αν δεν γίνομαι αδιάκριτη;

    [KAIseR συγγνώμη για την παρένθετη συζήτηση, αλλά είμαι πολύ περίεργη. Δεν θα συνεχιστεί ασφαλώς μετά από αυτό το Post.]
     
  2. KAIseR

    KAIseR Regular Member

    Απάντηση: Re: Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες

    Eίναι περισσότερο απο προφανές οτι ισχύει. Εχω δικηο ναι η οχι?
     
  3. Re: Απάντηση: Re: Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες

    Δεν ξέρω... Ρωτάω...
     
  4. KAIseR

    KAIseR Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες

    είμουν ασαφής?
     
  5. Avalonia

    Avalonia Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες

    Φίλτατε KAIseR (αλήθεια, έτσι όπως το γράφεις το nickname σου παραπέμπει ελαφρώς σε αφρίζον οίνο ή κάνω λάθος?)

    Η αλήθεια είναι πως είναι λίγο δύσκολο να ψεύδεται κανείς για εκείνα που αισθάνεται, αν πράγματι τα αισθάνεται όπως τα παραθέτει και όχι αλλιώς. Οπότε σωστή η παρατήρηση σου.  

    Ας προχωρήσω λοιπόν στο λογικό σκάνδαλο… (καίτοι φύση σκανδαλιάρα και σκανδαλίζομαι)
    Επέτρεψε μου μερικές διευκρινίσεις για την καλύτερη κατανόηση των αναγνωστών και τη δική μου:
    - Με μικρόκοσμο να υποθέσω πως δεν εννοείς εκείνο που αναφέρεται στην δομή της Ύλης και στον κόσμο που αποτελεί τα συστατικά της. Διότι αν εννοείς αυτό αγνοώ παντελώς τι θα κάνει το εκάστοτε άτομο από το οποίο αποτελούμαι.
    Προφανώς λοιπόν εννοείς εκείνο τον κόσμο και την κοινωνία στην οποία ζω και κινούμαι καθημερινά (ή και λιγότερο καθημερινά).
    - Με τη λέξη ζούμαι (την οποία παρεμπιπτόντως δεν κατάφερα να βρω στο λεξικό) να υποθέσω επίσης πως εννοείς ζούμε και όχι κάτι σε:
    Ζούμαι, ζούσαι, ζούται
    - Όταν αναφέρεσαι σε ξέσκισμα να υποθέσω ξανά πως εννοείς έντονη σεξουαλική πράξη και όχι να διαρρήξει τα ιμάτια μου
    - Επίσης στην υπόθεση σου αποκλείεις βλέπω το γεγονός να υπάρχει γυναίκα με μεγαλύτερη φυσική δύναμη από μένα (με κακομαθαίνετε κύριε πρέσβη)
    - Αναφερόμενος στη φύση να υποθέσω πως αναφέρεσαι στη φυσική μου κατάσταση, σωματότυπο κλπ κλπ. ή τη φύση μου ως γυναίκα (και ως εκ τούτου δύστυχη? Εδώ το έχω χάσει, συγνώμη)

    Εδώ λοιπόν μας προκύπτουν τα εξής κωλύματα (λογικά κωλύματα???)
    1.Γιατί αυτό να συμβεί αποκλειστικά και μόνο έξω από το «μικρόκοσμο» μου?
    2. Γιατί θα πρέπει οπωσδήποτε να αμυνθώ αν κάποιος πάει να με «ξεσκίσει», ίσως να μου αρέσει και να κάτσω να το εκμεταλλευτώ δεόντως.
    3. Γιατί αποκλείεις να έχω τη μυϊκή δύναμη ή ακόμα και την κατάλληλη τεχνική να τον απωθήσω αν δεν μου αρέσει και δεν θέλω? (ή αναφέρεσαι στην πνευματική δύναμη?)
    4. Γιατί να είναι αρσενικό και όχι θηλυκό? (επαναλαμβάνομαι, το γνωρίζω)
    5. Γιατί αυτός που θα με ξεσκίσει να θέλει ντε και σώνει να με κάνει σκλάβα και όχι απλά να με ξεσκίσει?
    6. Κι αν με κάνει σκλάβα (δυστυχή πάντοτε, μην ξεχνιόμαστε) παρά τη θέληση μου δεν θα είναι εγκληματίας και όχι Αφέντης?
    7. Και αν (στη δυνητική πάντα αντικειμενική πραγματικότητα) καταφέρω να του ξεφύγω, γιατί να μην τον καταγγείλω?

    Στη δυνητική αντικειμενική πραγματικότητα λοιπόν, και με δεδομένο πως ο «διαρρήκτης» είναι αρσενικού γένους, το πιο πιθανό είναι να συμβεί το εξής εντός του «μικρόκοσμου» μου (μια και στη σελήνη δεν σκοπεύω να πάω άμεσα):
    Α. Να προσπαθήσει να με ξεσκίσει και να κάτσω επειδή μου αρέσει (ετεροφυλόφιλη και σκανδαλιάρα γαρ)
    Β. Να προσπαθήσει να με ξεσκίσει και να του δώσω μια κλωτσιά στα… χαμηλά (είμαι καλό κορίτσι, δεν λέω κακές λέξεις  ) και να τον αφήσω απλά να πονάει και εγώ να χαίρομαι
    Γ. Να προσπαθήσει να με ξεσκίσει, να τα καταφέρει, να τον καταγγείλω, να βρεθεί στη μπουρού (ουπς μου ξέφυγε) και πάλι να χαίρομαι (τελικά ίσως δεν είμαι και τόσο καλό κορίτσι  )

    Όσο για τον Κορνήλιο ψεύδεται ασυστόλως, διότι ουδέποτε του τράβηξα το αυτί για να τον εκδικηθώ. Του το δάγκωσα κι αυτό από καθαρό σαδισμό!

    Αχ βρε KAIseR να ‘σαι καλά! Ξανάνιωσα (τα 5 δεν είναι η ηλικία του «γιατί»?) 

    Επιστρέφω στο «μικρόκοσμο» μου για παν ενδεχόμενο.

    Υ.Γ. Είσαι καλός, καιρό έχω να γράψω τόσο μεγάλο post.
     
  6. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    Απάντηση: Re: Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες

    τελικά συμφωνούμε
     
  7. female

    female Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες




    Ας αστειευτούμε, ας κάνουμε χαριτωμένο χιούμορ :

    Καϊζερίσκε, όντως δεν έχει βρεθεί η απόλυτη σκλάβα που θα τηρήσει τα καθήκοντά της να πέσει υπέρ του βδσμικού καθωσπρεπισμού ε; 'Ετσι κάνει ο καλός ο σαδιστής κι η καλή σαδίστρια, δεν έχει όρια πουθενά, σωστά; Είναι ο Ναπολέοντας ή η μεγάλη Αικατερίνη του βδσμ; Απόκριες έρχονται οσονούπω, και στο πνεύμα του καρναβαλιού θα πρότεινα σ' αυτούς που ντύνονται ολοχρονίς με τα δανεικά ρούχα των φιλοσοόφων και των απόλυτων κυριάρχων, σ' αυτούς που ονειρεύονται να κατέχουν το δικαίωμα στο θάνατο άλλων, να ξεκινήσουν να προβάρουν ή εκείνο το ριγέ ρούχο ή την άσπρη μπλούζα με τα μανίκια πίσω.

    Χαχαχχα, γελάσαμε πάλι...



     
    Last edited: 1 Φεβρουαρίου 2009
  8. Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες

    Όχι... Οk...
     
  9. KAIseR

    KAIseR Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες

    Η αντίληψη του χώρου και των κειμέννων ειναι ιδιότητα που την έχουν ολίγοι φαμελούλα
    παρακαλώ απέφευγε να σχολιάζεις και να διαβάζεισ τα δικά μου κείμενα,κατανοητόν?

    και αν σε σκανδαλίζει το μάτι σου βγάλτο

    Η αντίληψη του χώρου και των κειμέννων ειναι ιδιότητα που την έχουν ολίγοι φαμελούλα
    παρακαλώ απέφευγε να σχολιάζεις και να διαβάζεισ τα δικά μου κείμενα,κατανοητόν?

    κα αν σε σκανδαλίζει το μάτι σου βγάλτο
     
    Last edited: 1 Φεβρουαρίου 2009
  10. female

    female Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες



    Ω τι αστείο που είναι να προτείνεις αυτοτραυματισμό για χάρη των κειμένων σου! Χρειάζεται να επέμβω περισσότερo από τα ίδια τα κείμενά σου; λολ...

    Η αλήθεια είναι πως από αντίληψη πάσχω. Το παραδέχομαι. Ούτε ξέρω να εκφράζομαι καλά.

    Γιαυτό μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Αφιερωμένη με πολύ ιδιαίτερα αισθήματα.

     



     
    Last edited: 1 Φεβρουαρίου 2009
  11. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Imitation Αφεντρες Imitation σκλάβες

    @ female. Μικρή, αυθάδη, ανυπάκοη vanilla. Τολμάς, να αντιμιλάς στον μέγα Αφέντη. Αντί γονυκλινής και στα τέσσερα να διαβάζεις τα θείκά κείμενά Του, να εντρυφήσεις το θείο βάθος τους, εσύ, μέσα στην πλήρη άγνοια σου, τον λοιδωρείς? Φτού σου και ντροπή σου!  

    @ KAIseR Ω! μέγα Αφέντη, μη συνερίζεσαι την αθώα και άβγαλτη female... Δέν ξέρει τι ποιεί, σε τι ύβρη έχει περιπέσει. Σας ευχαριστώ προσωπικά. Με κάνατε και γέλασα. Το είχα τόση ανάγκη. Να είστε καλά! 
     
  12. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Μετά από το χαρούμενο διάλειμμα, θα ήθελα να τοποθετηθώ επί του αρχικού ποστ, καθώς τα επόμενα ήταν διατυπωμένα σε lingo που δεν την κατέχω (εξ ου και τα περί παράκρουσης, και με συγχωρείτε).

    Έχω διακρίνει δύο είδη Σαδισμού, και βασίζομαι περισσότερο στην προσωπική και βιωματική παρατήρηση, οπότε αναγκαστικά δεν μπορώ να μιλήσω για το σύνολο. Μπορεί επομένως να μου διαφεύγουν άλλες υπο-περιπτώσεις. Δεν θα βιαστώ να βγάλω γενικά συμπεράσματα, όχι πριν ξαναδιαβάσω τον Σαίξπηρ.

    Νομίζω ότι οι δήθεν Αφέντρες (και όχι οι πραγματικές Αφέντρες), είναι είτε Σαδίστριες λόγω απωθημένων, είτε Σαδίστριες με σεβασμό για τον δέκτη του Σαδισμού τους. Θεωρώ ότι εφόσον μιλούμε για δήθεν Αφέντρες, δεν υφίσταται ουδεμία πραγματική Κυριαρχία, πέραν μίας εκπλήρωσης ερωτικών/σεξουαλικών επιθυμιών. Το ίδιο ισχύει και για τους δήθεν Αφέντες, δηλαδή τους Σαδιστές. θεωρώ ότι και τα δύο είδη Σαδιστών επιδεικνύουν κατανοητή ανθρώπινη συμπεριφορά, αλλά επαφίεται στον καθένα να κάνει τις επιλογές του με ποιο είδος θα ήθελε να συγχρωτίζεται και αν.

    Για τις δήθεν σκλάβες και τους δήθεν σκλάβους, συμφωνώ μαζί σου. Με την πρόσθετη επισήμανση ότι εφόσον γνωρίζουν τί είναι αυτό που αναζητούν, ότι και αν είναι αυτό, από τη στιγμή που θα το βρουν παύουν να είναι δυστυχείς. Μέχρι να το χάσουν. Και πάλι από την αρχή.

    Και φυσικά ο χώρος είναι αριστοκρατικός. Να υπενθυμίσω ότι οι πραγματικοί αριστοκράτες συνήθως δεν καβαλούν το καλάμι των δήθεν αριστοκρατών. Παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος.

    @female, το attachment δεν ανοίγει.