Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Πληθυντικός Ευγενείας;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Elysium, στις 1 Οκτωβρίου 2009.

  1. Elysium

    Elysium Contributor

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;


    Έχω την εντύπωση από τα παραπάνω πως ο πληθυντικός των υποτακτικών είναι έκφραση που κυρίως προκαλεί ερεθισμό και αποτελεί σε μικρότερο βαθμό θέμα ευγένειας, μιας και δεν πιστεύω πως η ευγένεια ως γενικότερο χαρακτηριστικό ενός ανθρώπου μπορεί να περιορίζεται προς μια και μόνο ομάδα ανθρώπων με συγκεκριμένο σεξουαλικό προσανατολισμό.
    Προσωπικά δεν το θεωρώ «κακό», αλλά κατανοώ πως τα αίτια για τη χρήση του απέναντι σε αυτήν την ομάδα, υπερβαίνουν τα όρια της τυπικότητας και της ευγένειας.


    Συμφωνώ μαζί σου εδώ και σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις όπως και τους υπόλοιπους για τις δικές τους.
     
  2. ipakouo_skilaki

    ipakouo_skilaki Regular Member

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;

    Elysium μιλώντας προσωπικά δεν το κάνω για καμία τυπικότητα και δεν μου προκαλεί κανέναν ερεθισμό απλά το να μιλάω στον πληθυντικό  
    Nα είσαι καλά  
     
  3. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;

    Σωστά είναι αυτά, αναμφιβόλως. Δεν παύουν όμως και πάλι να είναι εξαιρετικά αόριστα, γιά όποιον τουλάχιστον πιστεύει πως το μυαλό το έχει γιά να σκέφτεται, και έτσι δεν του αρκεί η αυθεντία και το "έτσι είναι γιατί το αποδεικνύει η εμπειρία μου, και όποιος δεν το δέχεται αυτό δεν ξέρει πού πάνε τα τέσσερα" του "δασκάλου", ο οποίος μάλιστα ποτέ δεν στηρίζει τα όσα ισχυρίζεται, με το οποιοδήποτε στοιχείο...
    Διαπιστώνω ότι αποφάσισες κι εσύ, ν' ακολουθήσεις τις επιταγές της μόδας... Αναμενόμενο ήταν να συμβεί κάποια στιγμή. Μοιραίο, μάλλον...
    Φαίνεται να ξεχνάς ότι κι εσύ διά των οθονών μας μας μιλάς, SadalMelik, κι ότι εδώ είναι φόρουμ. Ορθώς σου ζητήθηκαν επεξηγήσεις λοιπόν, εφ' όσον η άποψη που εξέφρασες αρχικά, γιά κάποιους, χρειαζόταν μεγαλύτερη ανάλυση. Σου ζήτησα να το κλείσουμε -και το κλείσαμε, τώρα μιλάμε επί της διαδικασίας-, γιατί έγινε γρήγορα εμφανές ότι επεξηγήσεις επί της ουσίας δεν επρόκειτο να υπάρξουν, αλλά μόνο επανάληψη και επαν-επανάληψη, της αρχικής θέσης. Πράγμα το οποίο, όπως είπα, δεν βοηθά σε τίποτε, εκτός κι αν τελικά αυτό μέσα από το οποίο βλέπουμε δεν είναι η οθόνη μας, αλλά το παραθυράκι του πλυντηρίου, μέσα στο οποίο πλένεται ο εγκέφαλός μας...

    Όχι μόνο γλαφυρή αυτή σου η αποστροφή, αλλά και τόσο μοντέρνα, επίσης! Οφείλω να ομολογήσω πως φανερώνει εξαιρετικά προσόντα το να γράφει κάποιος το ίδιο πράγμα ακριβώς που κάποιοι άλλοι κατά κόρον έχουν επαναλάβει πάρα πολύ πρόσφατα, και όμως να το κάνει να φαντάζει τόσο πρωτότυπο και φρέσκο!!




    Κάπου έλεγα πριν γιά "σπουδή", αγαπητέ μου, κι εδώ είσαι εσύ αυτός που την επιδεικνύει, αν μου επιτρέπεις. Και επίτρεψέ μου επίσης, δεν είναι σύμφωνο με τους άτυπους κανόνες της επικοινωνίας το να προσπαθείς να ψαλιδίσεις το κάθε παρακλάδι που ξεπηδά από μιά κουβέντα, σ' ένα φόρουμ... Όλ' αυτά βέβαια, ενόσω κατανοώ απόλυτα την ανάγκη του να μην ξεπέσει η κουβέντα σε κρίσεις αξιακές, περί των επιλογών του καθενός. Θα παρακαλούσα να προσέξεις λοιπόν, ότι εγώ (δεν ξέρω σε ποιούς "λοιπούς" αναφέρεσαι) δεν μίλησα γιά "σωστό ή λάθος" (αν κι ακόμη κι αυτό δεν θα ήταν απαραίτητο να έχει λεχθεί με κριτική ή επικριτική διάθεση), αλλά γιά "εύλογο ή μη", και "θετικό ή μη". Πολύ πιό δύσκολα χωρούν εδώ η κρίση κι η επίκριση, έτσι δεν είναι;



     
  4. archangel2

    archangel2 New Member

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;

    @urmiaa Δεν πιστευεις ομως οτι ολοι οι αφεντες ειναι αξιοι σεβασμου λογω του στατους τους? Οπως π.χ. υπαρχει ενας θεωρητικος σεβασμος απο τους νεοτερους στους γηραιοτερους λογω της ηλικιας τους ανεξαρτητα απο το αν ειναι δικοι τους ανθρωποι η παντελως ξενοι...Εγω ετσι το βλεπω
     
  5. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;


    Αυτή είναι όντως μιά απάντηση, ευχαριστώ.

    Ενέχει βέβαια έντονο το προσωπικό στοιχείο γιατί δεν είναι όλες και όλοι διδαχθέντες, υπάρχουν και αυτοδίδακτοι, αλλά είναι μιά απάντηση συγκεκριμένη. Γιά μένα βέβαια παραμένει το ερώτημα του γιατί να θέτει κάποιος εαυτόν "ένα κλικ πιό κάτω" από κάποιον άλλο (άσχετα αν του αρέσει αυτό, κατανοώ ότι του αρέσει), πειθόμενος σ' ένα δηλωμένο στάτους, και μόνο... Και γιά να το πω κι αλλοιώς, φοβάμαι πως έτσι κερδίζουν οι τύποι, και χάνει η ουσία του σεβασμού και της υποταγής...



     
  6. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @MindMaster: Η κρίση και η επίκριση χωρούν παντού όπου τους επιτραπεί αγαπητέ και αυτό το γνωρίζεις πιστεύω το ίδιο καλά όσο κι εγώ <χ>. Όσο για την "σπουδή" θεώρησε πως ήταν στο πνεύμα "καλύτερα να προλαβαίνει κανείς παρά να θεραπεύει".

    Ακόμη και το "εύλογο" ή το "θετικό" αποτελούν κρίση, ιδιαίτερα όταν αφορούν την σφαίρα της προσωπικής απόλαυσης.

    Θα επιθυμούσα και ελπίζω να μην έχεις αντίρρηση η παρέκκλιση που προκαλούμε στο νήμα να σταματήσει εδώ. Η συζήτηση μας μπορεί φυσικά να συνεχιστεί σε pm αν το επιθυμείς.

    ΥΓ. Δεν θεωρώ ψαλιδισμό την προτροπή να αποφευχθούν οι αξιακές κρίσεις, ελπίζω πως οι απόψεις μας επί του θέματος δεν διίστανται.
     
  7. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Re: Πληθυντικός Ευγενείας;


    H κάθε κρίση δεν είναι αξιακή κρίση, εάν έστω θεωρήσουμε πως η όποια αξιακή κρίση είναι απορριπτέα. Συμφωνώ λοιπόν με την πρόληψη αντί της θεραπείας, διαφωνώ όμως με την προληπτική λήψη αντιβιοτικών ευρέως φάσματος, τα οποία μπορεί μεν να προφυλάσουν από μολύνσεις, καταστρέφουν όμως ταυτόχρονα τη χλωρίδα του βλεννογόνου (πού είσαι ρε DocHeart να με θαυμάσεις!  ), που πρέπει να υπάρχει...

    Αυτών λεχθέντων, πιστεύω πως δεν συντρέχει λόγος να παρεκκλίνουμε εδώ περισσότερο από το βασικό θέμα, ούτε πως έμεινε κάτι αδιευκρίνιστο γιά να καταφύγουμε σε pm...



     
  8. SadalMelik

    SadalMelik Regular Member


    Να σταθώ λίγο στο σημείο όπου αναφέρεσαι προφανώς σε εμένα ως «δάσκαλο που δεν στηρίζει τα όσα ισχυρίζεται» και να σου θυμίσω, όπως κι εσύ άλλωστε έχεις κάνει στο παρελθόν, ότι γνωριζόμαστε εδώ και αρκετό καιρό κατ’ ιδίαν, ώστε να γνωρίζεις αρκετά καλά, πως από τα αρχικά σου βήματα στο bdsm σε έχω συνοδέψει μεταδίδοντας σου πολλά από εκείνα που γνωρίζω λόγω εμπειρίας, στηρίζοντας έμπρακτα τα όσα κατά καιρούς γράφω.
    Όσο για το μυαλό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, πράγματι είναι καλό να το έχει κανείς για να σκέφτεται, αρκεί να μη σκέφτεται προς μία μόνο κατεύθυνση, γιατί τότε καταλήγει σε μονομανία και αυτό μπορεί να αγγίξει μέχρι και την εμμονή. Οι ανοιχτοί ορίζοντες και ένα μυαλό που έχει τη δυνατότητα να αναλύει τόσο τα απλά όσο και τα πολύπλοκα βοηθά όσο να ‘ναι να αποφεύγουμε να βλέπουμε τα πράγματα μέσα από «το παραθυράκι του πλυντηρίου μας».
     
  9. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;

    Είσαι ο πιο Αναρχικός Δεξιός που ξέρω  
     
  10. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;

    Ότι ταπεινώνει πονάει και άλλοτε εκνευρίζει. Το να θυμώσεις με κάποιον και να θέλεις να τον βρίσεις αλλά πρέπει να το κάνεις στο πληθυντικό που δεν τον συνηθίζεις στην παρέα σου, είναι λεκτικά σαδιστικά δεσμά. Τίποτε περισσότερο. Τίποτε λιγότερο, Αναρχικέ μου  
     
  11. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Re: Πληθυντικός Ευγενείας;

    Είπα και πριν ότι δεν θεωρώ σκόπιμο να μπούμε σε κουβέντα περί του βάθους των γνώσεων του καθενός μας, και γιά λόγους αβρότητος δεν θα αναφερθώ καθόλου στις δικές σου, παρά μόνο λέγοντας πράγματα θετικά, και αποφεύγοντας τα όποια αρνητικά.

    Σε μένα λοιπόν, έχεις δείξει κόμπους και έχεις πει δυό πραγματάκια περί needle play. Τελεία. Είναι και κάτι άλλο και το ξεχνάω; Θύμισέ μου αν θέλεις, να σ' ευχαριστήσω και γι' αυτό, αν το παρέλειψα.

    Αυτές οι πρακτικές σου γνώσεις όμως που στα συγκεκριμένα πεδία ήταν σαφώς περισσότερες απ' τις δικές μου, δεν δικαιολογούν το να αφορίζεις επί παντός του μπιντιεσεμικού επιστητού, με μόνη υποστήριξη την αναφορά γενικώς και αορίστως "στην εμπειρία σου". Όπως πολύ καλά ξέρεις, η εμπειρία είναι ένα πολύ σχετικό πράγμα, και ιδιαίτερα όταν δεν αφορά σε πρακτικές, αλλά σε πιό σύνθετα πράγματα όπως οι σχέσεις και τα όσα άπτονται αυτών. Εάν λοιπόν σε θεωρήσω όντως αυθεντία στους κόμπους, κανένα λόγο δεν έχω να σε θεωρήσω αυθεντία ή έστω βαθύ γνώστη του bdsm γενικότερα. Εάν θέλεις να μπεις σε διαδικασία απόδειξης του βάθους των γνώσεων και των εμπειριών σου γενικώς μπορείς να το κάνεις, γιά μένα όμως, δεν είναι απαραίτητο. Εγώ αυτό που ζήτησα, ήταν να στηρίξεις τα λεγόμενά σου (που εδώ δεν αφορούσαν πρακτικές) με κάτι πιό ολοκληρωμένο από το "έτσι είναι, γιατί το λέω εγώ ο έμπειρος"...

    Περί των "αρχικών βημάτων μου στο bdsm", μήπως έχεις παρανοήσει κάποια πράγματα; Μπορεί, διότι ουδέποτε προέβαλα εαυτόν ως έμπειρο, κι επίσης διότι το "οργανωμένο" bdsm όντως, πρόσφατα σχετικά το γνώρισα. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι περίμενα κανέναν να μου μιλήσει περί του σαδομαζοχισμού, με τον οποίο όπως έχω πει πολλές φορές, γεννήθηκα...


    Καλό αυτό και πάλι αρκούντως γλαφυρό, αλλά είναι τόσο γενικόλογη η αλήθεια του, που καταλήγει να μη λέει τίποτε. Έτσι όπως είναι διατυπωμένο λοιπόν, δεν έχω κάτι ν' απαντήσω...




     
  12. Avalonia

    Avalonia Regular Member

    Απάντηση: Πληθυντικός Ευγενείας;

    @MindMaster επειδή ειλικρινά (δεν έχω καμία διάθεση ειρωνείας ή οτιδήποτε άλλο) έχω χάσει τη μπάλα, μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις σε ποιο σημείο και με ποιο τρόπο ο Sadal Melik χρησιμοποιεί την εμπειρία του ως θέσφατο? Δεν μπορώ να το βρω, η μόνη αναφορά που είδα στην εμπειρία του ήταν η απάντηση που έδωσε στη Lady_Dementia που ακριβώς αυτό τον ρωτούσε. Μη μου παραθέσεις links σε παρακαλώ, επειδή το διάβασα όλο το thread. Απλά έχω μπερδευτεί.
    Όπως επίσης αδυνατώ να καταλάβω, ακόμα κι αν υποθέσουμε πως ο Sadal Melik μιλά από εμπειρία, για ποιο λόγο δεν θα έπρεπε να το κάνει. Η γνώση δεν απορρέει από την εμπειρία? Θα έπρεπε να περιορίσουμε τα όσα γνωρίζουμε ή επιδιώκουμε να γνωρίσουμε εντός του πλαισίου του bdsm να απορρέουν μόνο μέσα από (αμφιβόλου ποιότητας) έγγραφα και ενδοσκοπικές διαδικασίες? Και αν ναι, γιατί?