Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Building a Poly House: Πολυκατοικία σε Γερά Θεμέλια…

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM & Πολυγαμία' που ξεκίνησε από το μέλος Master V, στις 30 Απριλίου 2009.

  1. ariadni

    ariadni Regular Member

    Μesodo, σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Κι εγώ άργησα λίγο, αλλά δε σε ξέχασα  
    Αν διαβάσεις το κείμενο μου λίγο πιο προσεκτικά θα διαπιστώσεις πως δεν ισχυρίζομαι πουθενά ότι η τύχη αποτελεί το βασικό πυρήνα της μεθοδολογίας που χρησιμοποιεί κάποιος. Αυτό το οποίο επακριβώς λέω, είναι ότι κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες η τυχαιότητα εξυπηρετεί .

    Η πιθανότητα να λάβουμε μια καλή απόφαση για το x θέμα, εξαρτάται από την ποιότητα των δεδομένων που έχουμε στα χέρια μας. Γι αυτό και στο προηγούμενό μου post έκανα λόγο για επιλογή δεδομενων που θα πρέπει να μαζέψει κάποιος για να κάνει μια εκτίμηση. Αν κάνει κακή επιλογή δεδομένων προφανώς και η εκτίμηση που θα κάνει θα είναι κακή. Μπορεί βέβαια να είναι αρκετά τυχερός και να πέσει μέσα. Όπως και να χει όμως, είναι σημαντικό να μπορούμε να διαχωρίσουμε μια καλή από μια σωστή εκτίμιση.
    Όταν θεωρούμε τα πάντα ισοπίθανα, τότε βρισκόμαστε στη χειρότερη περίπτωση. Υιοθετούμε αυτή την παραδοχή όταν τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας είναι ελάχιστα κι επομένως δεν μπορούμε να κανουμε καμία a-priori εκτίμηση για την πιθανότητα να συμβεί το x. Στο παράδειγμα του πολύσπιτου θα ήταν σαν να λέμε ότι ο Κ, δεν έχει την παραμικρή ιδέα για τις δυνατότητες, τις κλίσεις και το χαρακτήρα που έχουν οι σκλάβες του κι επομένως ενεργεί στα τυφλά. Το σενάριο αυτό όμως προφανώς δε μπορεί να είναι ρεαλιστικό.

    Η δε μεθοδολογία που χρησιμοποιεί κάποιος δε μπορεί να είναι τυχαία. Γι αυτό και ανέφερα ότι...
    Με άλλα λόγια, στη περίπτωση του πολύσπιτου, παίρνοντας ως δεδομένο ότι ο Κ γνωρίζει καλά τις σκλάβες του, ασκεί έλεγχο και παίρνει αποφάσεις κατω από συγκεκριμένα κριτήρια και ανάλογα με το αποτέλεσμα αξιολογεί και τροποποιεί.
    Ένα πρόβλημα μπορεί να είναι στοχαστικό, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορούμε να ασκήσουμε και έλεγχο επάνω του. Το ότι είμαστε υποχρεωμένοι να κρίνουμε και να αποφασίζουμε υπό καθεστώς αβεβαιότητας, δε σημαίνει ότι δεν είμαστε σε θέση να παίρνουμε καλές αποφάσεις (η ορθότητά τους κρίνεται πάντα a posteriori). Οι επενδύσεις που γίνονται ανάλογα με την πρόβλεψη της πορείας που θα έχει το δολαριο, η ανίχνευση στόχων από ραντάρ, και πλήθος άλλων προβληματων χαρακτηρίζονται από ένα μικρό η μεγάλο ποσό αβεβαιότητας, αλλά αυτό δε σημαίνει πως οι άνθρωποι που ασχολούνται με αυτά τα προβήματα παίζουν τζόγο. Αλλά ακόμη και αν αποφασίσουν να παίξουν τζόγο, ξέρουν πολύ καλά τι τους γίνεται και για ποιό λόγο το κάνουν. Η στρατηγική benign neglect που ανέφερες, φαινομενικά μπορεί να ισοδυναμούσε με το « τ΄αφήνω όλα στην τύχη» , αλλά ενδεχομένως να αποσκοπούσε στον έλεγχο συγκεκριμένων μακροοικονομικών παραμέτρων. Δε γνωρίζω το εαν οι ΗΠΑ είδαν αύξηση στις εξαγωγές τους ή το εαν η αύξηση του πληθωρισμού είχε το μικρό αντίκτυπο που ενδεχομένως να ανέμεναν ότι θα είχε και ούτε με ενδιαφέρει. Η ίδια η στρατηγική benign neglect όμως νόμίζω ότι αποτελεί ένα παράδειγμα στρατηγικής «ναι μεν αφήνω τα πράγματα στη τύχη τους, αλλά...».

    Ανέφερα στο προηγούμενο post ότι η τυχαιότητα εξυπηρετεί. Ένας λόγος για να αφήσεις μερικές φορές τα πράγματα στη τύχη τους είναι για να κάνεις μια καλύτερη εκτίμηση του τρόπου με τον οποίο συμπεριφέρεται το σύστημά σου. Με λίγα λόγια για να καταλάβεις που πατάς και που βρίσκεσαι. Επιπλεόν όμως, κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις, όταν εισάγεις τυχαιότητα στο τρόπο που παίρνεις μια απόφαση, μειώνεις τον αντίκτυπο που έχει το σφάλμα που έχεις κάνει στην αξιολόγηση των δεδομένων σου και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Όπως είπα και στο προηγούμενο post, χρειάζεται αρκετή ευφυία για να διακρίνεις το πότε σε συμφέρει να ρίξεις ένα νόμισμα. Και φυσικά κανείς δεν σε υποχρεώνει να ρίξεις ένα δίκαιο νόμισμα. Σκέψου για παράδειγμα πόσο ανώδυνο μπορεί να είναι το αποτέλεσμα που επιφέρει η επαναλαμβανόμενη ρίψη ενός biased νομίσματος. .. Επαναλαμβάνω ότι η συγκεκριμένη στρατηγική, προτιμάται μόνο κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

    Ένα από τα χαρτιά που εγώ θεωρώ ότι έχει στα χέρια του ο εμπνευστής του πολύσπιτου, είναι ότι μπορεί να το αρχικοποιήσει και να το στήσει με το τρόπο που εκείνος επιθυμεί, κερδίζοντας έτσι πολλούς «βαθμούς ελευθερίας». Λέει για παράδειγμα ότι η κάθε σκλάβα θα έχει τη δική της αρμοδιότητα...Οποιοδήποτε πρόβλημα και αν χειρίζεται κάποιος, είναι πολύ σημαντικό να μπορεί να το στήσει κι επομένως να επηρεάσει το δειγματοχώρο του με το τρόπο που εκείνος επιθυμεί.

    Στο προηγούμενο post ανέφερα το μπιλιάρδο, ως ένα παράδειγμα χαοτικού συστήματος στο οποίο μπορεί κάποιος να αποκτήσει πολύ καλό έλεγχο. Προφανώς οι σκλάβες και ο κυρίαρχος δε μπορεί να παίζουν ανταγωνιστικά. Συνεπώς αυτός που κρατάει τη στέκα και ελέγχει το παιχνίδι είναι ο κυρίαρχος. Και για κάποιον που παίζει μπιλιάρδο, μια στεκιά είναι μια απόφαση. Ανάλογα λοιπόν με τα αποτελέσματα που θα επιφέρει η απόφαση αυτή , συγκεντρώνει καινούρια δεδομένα και καθορίζει την επόμενη απόφαση. Οφείλουμε νε λειτουργούμε προσαρμοστικά. Αυτό δε σημαίνει ότι η στρατηγική μας στερείται δομής. Οι αποφάσεις που λαμβάνουμε και το black box με το οποίο λειτουργεί ο καθένας μας, δεν μπορεί να στηρίζονται σε μια ακριβή ρουτίνα εκτέλεσης ακριβώς επειδή στη ζωή ευτυχώς η δυστυχώς δε μπορούμε ποτέ να ξέρουμε με ακρίβεια το το θα γίνει παρακάτω.
     
  2. ariadni

    ariadni Regular Member

    Άνθρωποι που έχουν ανατραφεί με βάση τα δυτικά πρότυπα, μπορεί να απορρίπτουν το θέμα της πολυγαμίας και να τους φαίνεται περίεργη ή ταμπού. Το βαθύτατα ριζωμένο πρότυπο μονογαμίας που έχει επιβάλλει ο χριστιανισμός, η ανεξαρτησία που έχουν κερδίσει σήμερα οι γυναίκες και αρκετοί ακόμη λόγοι κάνουν εμας που ζούμε σε δυτικές κοινωνίες ενδεχομένως να ανατριχιάζουμε και να αμφιβάλουμε σχετικά με το κατά πόσο μπορεί να είναι επιτεύξιμα μοντέλα σύμφωνα με τα οποία ο άνδρας αφέντης, ο άνδρας ήλιος μπορεί να έχει και να συμβιώνει μαζί με τις πολλές του γυναίκες . Σε κάποιες άλλες κουλτούρες βέβαια, τα πράγματα δεν είναι έτσι. Στο κείμενο αυτό, έχω προσπαθήσει να γράψω το πλαίσιο εντός του οποίου λειτουργεί η πολυγαμία στην ισλαμική παράδοση, καθώς επίσης και τους κανόνες που την διέπουν.

    Σύμφωνα λοιπόν με το ισλάμ, κάθε άνδρας έχει το δικαίωμα να παντρευτεί μέχρι και 4 γυναίκες. Παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, η επαφή που έχουν τα ισλαμικά κράτη με τον δυτικό τρόπο ζωής, έχουν κάνει τη συγκεκριμένη πρακτική λιγότερο αποδεκτή και δημοφιλή, δεν είναι λίγοι οι μουσουλμάνοι που είτε εντός, είτε εκτός ισλαμικού εδάφους εξακολουθούν να την ακολουθούν.

    Οι λόγοι για τους οποίους υιοθετήθηκε εξαρχής η συγκεκριμένη παράδοση, έχουν να κάνουν περισσότερο με κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια (προστασία ορφανών, χηρων, πληθυσμιακή δυσαναλογία ανδρών γυναικών κτλ), αλλά και με την μέχρι και σήμερα επικρατούσα αντίληψη σύμφωνα με την οποία ένας άνδρας από την φύση του είναι περισσότερο σεξουαλικά δραστήριος από μια γυναίκα. Σε περιπτώσεις που μια γυναίκα δεν μπορεί να τεκνοποιήσει, αλλα και πιο γενικά σε περιπτώσεις που ένας άνδρας νιώθει ότι δεν μπορεί να καλύψει όλες του τις ανάγκες μαζί της, έχει το ελεύθερο να προχωρήσει σε ένα 2ο,3ο ή και 4ο γάμο, χωρίς να υπάρχει λόγος να χωρίσει τις προηγούμενες, καθώς κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε βαθμιαία κοινωνικό πρόβλημα. Επιπλεόν, άλλος ένας λόγος για τον οποίο σύμφωναμε το ισλαμ, ένας άνδρας δε χρειάζεται να προχωρήσει σε διαζύγιο, έχει να κάνει με το ότι ναι μεν μια γυναίκα μπορεί να αποτυγχάνει να ικανοποιήσει συγκεκριμένες ανάγκες του συζύγου της, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να επιτυγχάνει να ικανοποιήσει άλλες. Για παράδειγμα, παρά το γεγονός ότι ένας άνδρας μπορεί να έχει χάσει το σεξουαλικό ενδιαφέρον για τη σύζυγό του, αυτή εξακολουθεί να είναι μια καταπληκτική νοικοκυρά.

    Για να κατανοήσει κανείς το πολυγαμία στο ισλάμ, είναι σημαντικό να κατανοήσει αρχικά το πλαίσιο εντος του οποίου κινούνται οι σχέσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών. Η έννοια της ισότητας με το τρόπο που την εννοούμε στη Δύση δεν υπάρχει. Κάθε γυναίκα οφείλει να είναι υποταγμένη, απόλυτα αφοσιωμένη και υπάκουη στον άνδρας της, ενώ κι αυτός με τη σειρά του οφείλει να την προστατεύει και να τη φροντίζει. Επιπλέον, ένας άνδρας δεν έχει κανένα δικαίωμα να αποφεύγει την γυναίκα του παρά μόνο στο κρεβάτι (και αυτό μέχρι να συμπληρωθούν 4 μήνες από την τελευταία φορά που κοιμήθηκε μαζί της). Στόχος της γυναίκας από την άλλη είναι η ευτυχία και η ικανοποιήση του συζύγου της. Χαρακτηριστικά, αναφέρεται στο Κοραν, ότι η γυναίκα που την μέρα του θανάτου της αφήνει έναν ικανοποιημένο άνδρα, έχει εξασφαλίσει μια θέση στον παράδεισο. Έτσι, στο ισλαμ, η ικανοποίηση των αναγκών του άνδρα και η ευτυχία του, αποτελούν για τη γυναίκα του θρησκευτικό καθήκον. Μια γυναίκα λοιπόν απογορεύεται να αρνηθεί στον άνδρα της το σεξ, οφείλει να ακολουθεί όλες του τις οδηγίες, οφείλει να παρουσιάζεται πάντοτε περιποιημένη μπροστά του και φυσικά πρέπει να του ζητάει την άδεια για όλες της τις αποφάσεις, ακόμη κι αν αυτές περιλαμβάνουν την επίσκεψη της σε ένα σπίτι συγγενών. Από την άλλη ένας άνδρας, οφείλει να εξασκεί την κυριαρχία του με τρόπο που να εξασφαλίζεται ο σεβασμός και μια αρμονική συμβίωση. Σε περιπτώσεις ανυπακοής της γυναίκας, ο άνδρας έχει το δικαίωμα να ασκήσει επάνω της σωματική βία από την οποία εξαιρούνται α) μαστιγώματα και β) χτυπήματα στο πρόσωπο . Στόχος της σωματικής βίας, δεν είναι η πρόκληση πόνου, αλλά η ανάκτηση της κυριαρχίας του άνδρα επάνω στη γυναίκα του .( Κάτω από κανονικές βέβαια συνθήκες η κυριαρχία αυτή δεν πρέπει να εξασκείται ποτέ με τρόπο καταπιεστικό). Επιπλέον, σύμφωνα και πάλι με τα ισλαμικά κείμενα η ένταση των χτυπημάτων που δίνει ο άνδρας στη γυναίκα του δεν μπορεί να είναι ίδια σε ένταση αυτών που δίνει στις σκλάβες του. Την εποχή που γράφτηκαν τα κείμενα αυτά, επιτρεπόταν στους άνδρες να έχουν ανεξάρτητα από τις συζύγους τους, απεριόριστο αριθμό σκλάβων, κάποιες από τις οποίες προορίζονταν για να παρέχουν αποκλειστικά και μόνο σεξουαλικές υπηρεσίες στον αφέντη τους. Οι σκλαβες αυτές δεν ήταν σε καμία περίπτωση πόρνες αλλά αποτελούσαν απόλυτη ιδιακτησία τους αφέντη τους.

    Επιστρέφοντας στο αρχικό θέμα, η πολυγαμία αποτελεί δικαίωμα μόνο των αντρών εκείνων που έχουν την ικανότητα όχι μόνο να συντηρούν της συζύγους τους, αλλά κυρίως να φέρονται με ίσο και δίκαιο τρόπο σε όλες τους. Με τον ίδιο τρόπο που κάποιοι γονείς μπορεί να αισθάνονται μια ιδιαίτερη κλίση προς το ένα τους παιδί αλλά φροντίζουν να φέρονται όσο πιο δίκαια μπορούν σε όλα τους τα παιδιά, έτσι και ο άντρας παρά τις όποιες αδυναμίες του, οφείλει να πειθαρχεί επάνω στις επιθυμίες του και να φέρεται σε όλες του τις γυναίκες ισότιμα. Για παράδειγμα μια σημαντική παράμετρος είναι το δίκαιο μοίρασμα του χρόνου σε περιπτώσεις που η κάθε μια από τις συζύγους έχει το δικό της σπίτι. Η κάθε γυναίκα παίρνει το ίδιο μοίρασμα του χρόνου με τις υπόλοιπες, ενώ σε περιπτώσεις που ο άνδρας περνάει χρόνο με μια σύζυγο εις βάρος κάποιας άλλης, αφείλει να της τον αναπληρώσει. Έτσι ο άνδρας ανάλογα με τον αριθμό συζύγων που έχει μπορεί να βλέπει την κάθε μια τους κάθε 2 ή 3 μέρες, αλλά μπορεί να μοιράσει αυτό το χρόνο και ανά εβδομάδες. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση κατά την οποία παντρεύεται μια καινούρια γυναίκα, όποτε αν αυτή είναι παρθένα πρέπει να περάσει μαζί της 7 συνεχόμενες ημέρες, ενώ αν είναι χήρα ή διαζευγμένη 3 συνεχόμενες ημέρες. Η τελευταία έχει το δικαιώμα να ζητήσει 7 ημέρες, αλλά τότε ο άνδρας θα πρέπει να αναπληρώσει τον χρόνο αυτό στις υπόλοιπες. Επιπλεόν, στο χρόνο που αναλογεί σε μια σύζυγο , ο άνδρας μπορεί να επισκεφτεί κάποια άλλη και ακόμη κι αν κάνει σεξ μαζί της, αν αυτή η επίσκεψη είναι μικρή σε διάρκεια, δεν οφείλει να αναπληρώσει αυτό το χρόνο. Από την άλλη, αποτελεί αποκλειστικό δικαίωμα της ίδιας της γυναίκας να παραχωρήσει τον χρόνο της σε κάποια άλλη. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους, αλλά μπορεί και να συμβαίνει όταν η γυναίκα έχει κάνει κάποιο παράπτωμα ή επιθυμεί να ικανοποιήσει τον σύζυγό της και του παραχωρεί το δικαίωμα να περάσει τον χρόνο του με κάποια που νομίζει ότι εκείνος θα περάσει καλύτερα. Αξίζει να αναφερθεί, ότι ο άνδρας πρέπει με βάση και τα όσα είπαμε στην προηγούμενη παράγραφο να μπορεί να καλύψει σεξουαλικά όλες του τις συζύγους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αν κάποια γυναίκα του δεν είναι σεξουαλικά ενεργή χάνει και το μερίδιο της από το χρόνο του, ούτε και ότι ο άνδρας είναι υποχρεωμένος σε κάθε συνάντηση που έχει με τις γυναίκες του να κάνει σεξ μαζί τους. Σε κάθε περίτπωση, στους 4 μήνες σεξουλικής « αποχής», μια γυναίκα έχει το δικαίωμα να ζητήσει διαζύγιο. Φυσικά το δίκαιο μοίρασμα επεκτείνεται και στο θέμα των δώρων, στο θέμα των ταξιδιών κτλ. Στο θέμα των ταξιδιών, αν ένας άνδρας μπορεί να πάρει μαζί του μόνο μια από τις γυναίκες του, τότε είναι καλό να ρίξει κλήρο. Αν το αποτέλεσμα της κλήρωσης δεν τον ικανοποιήσει, τότε μπορεί να αποφασίσει να ταξιδέψει μόνος του. Εναλλακτικά μπορεί να αποφασίσει να αφήσει μόνες τους τις γυναίκες να αποφασίσουν σχετικά με το ποιά θα ταξιδέψει μαζί του. Σε περίπτωση που μια σύζυγος μένει σε διαφορετική πόλη, ο άνδρας είναι υποχρεωμένος είτε ανα τακτά διαστήματα να επισκέπτεπται ο ίδιος την σύζυγο του, είτε να την καλεί στην δική του πόλη και να αναπληρώνει όλο μαζεμένο τον χαμένο χρόνο. Σε περίπτωση που ο άνδρας καλέσει την σύζυγό του κι εκείνη παρά το ότι μπορεί να κάνει το ταξίδι, δεν το κάνει, τότε αυτόματα χάνει το μερτικό από τον δικό της χρόνο .

    Εκτός βέβαια από το σενάριο η κάθε γυναίκα να έχει το δικό της σπίτι, μπορεί να μένουν όλες μαζί σε ένα σπίτι . Στην τελευταία περίπτωση ο άνδρας μπορεί να μένει είτε μαζί τους, είτε σε ένα δικό του χώρο και να της επισκέπτεται ή να επιλέγει κάθε φορά ποιά ή ποιές θα τον επισκεφτούν. Και φυσικά μπορεί αν θέλει κάθε βράδυ να τις επισκέπτεται όλες μαζί. Ο ίδιος ο προφήτης είχε 12 γυναίκες (εκτός από τις σκλάβες του) και αναφέρεται οτί υπήρχαν βράδια που μαζευόντουσαν όλοι μαζί σε ένα σπίτι (χωρίς βεβαίως στα κείμενα να γίνεται λόγος για παρτούζα).
    Τώρα ανάμεσα στις γυναίκες δεν υπάρχει καμία ιεραρχία και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να θεωρείται ότι η πρώτη σύζυγος έχει την πρωτοκαθεδρία ή η τελευταί α κάποιου είδους εύνοια. Πριν αποφασίσει ο άντρας να αποκτήσει μια επιπλεόν σύζυγο δεν έχει καμία υποχρέωση να πάρει την άδεια των υπόλοιπων συζύγων του, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι θεμιτό να τις ενημερώσει και να τις προετοιμάσει. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στην περίπτωση που οι γυναίκες θα συνυπάρξουν στον ίδιο χώρο. Έτσι, ο άνδρας οφείλει να επιλέγει συζύγους που θεωρεί ότι έχουν κοινά ενδιάφεροντα και συμβατούς χαρακτήρες . Και προφανώς, για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύπτει, είναι ρόλος του άνδρα ως κυρίαρχου να επεμβαίνει, να δίνει λύσεις και να αποκαθιστά την ισορροπία.

    Προφανώς προαπαιτούμενο για μια αρμονική συμβίωση, είναι οι γυναίκες να έχουν καλλιεργήσει σε μεγάλο βαθμό το αίσθημα της υπομονής και της γενναιοδωρίας . Επιπλεόν απαιτείται προσήλωση στο στόχο τους και συμφιλίωση με την ιδέα ότι τον άνδρα που έχουν απεναντί τους δεν θα τον έχουν ποτέ απόλυτα δικό τους αλλά θα πρέπει να τον μοιράζονται με τις υπόλοιπες ή και με τις καινούριες συζύγους του. Κάτι που μπορεί να είναι λιγότερο ή περισσότερο εύκολο για την 2η ή την 3 σύζυγο, αλλά σχεδόν ποτέ για την 1η.
     
  3. Επειδή μάλλον δεν έχω καταλάβει καλά, στο συγκεκριμένο μοντέλο, ο Αφέντης ζει μαζί τους ή συμβίωση αφορά μόνο τις γυναίκες;
     
  4. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Re: Building a Poly House: Πολυκατοικία σε Γερά Θεμέλια…

    Tο λεε καθαρα το Κορανι και η Ελανη Βιταλη επισης,,και μαζι και μονος ,ιδιος ειν'ο πονος... 
     
  5. vautrin

    vautrin Contributor

    ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ ΜΕ 30 ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ 37 ΠΑΙΔΙΑ
    «Είμαι τέλειος... Έχω όλα τα προσόντα που θέλουν οι γυναίκες»
    ΤΗΕ ΤΙΜΕS , Της Sheera Frenkel
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

    Από τα σύννεφα έπεσαν οι κάτοικοι στην ήσυχη συνοικία της Χατίκβα στο Τελ Αβίβ όταν ανακάλυψαν ότι ανάμεσά τους ζούσε ένα ιδιόρρυθμος Εβραίος «σοφός» με ένα χαρέμι 30 γυναικών τις οποίες κρατούσε σκλάβες σε άθλια διαμερίσματα. Με αυτές τις γυναίκες- κάποιες από τις οποίες ήταν κόρες του- είχε αποκτήσει 37 παιδιά. Ο 60χρονος Γκοέλ Ρατζόν κατηγορείται από τις αρχές για αιμομιξία και σεξουαλική κακοποίηση. «Τα ευρήματα δείχνουν ότι ο ύποπτος ασκούσε απόλυτο έλεγχο στις γυναίκες του, στα χρήματά τους και τα αγαθά τους», ανακοίνωσε η αστυνομία. Ο Ρατζόν είχε συντάξει μάλιστα μια λίστα με εντολές για να είναι σίγουρος ότι το χαρέμι του θα ήταν πλήρως υποταγμένο στις επιθυμίες του. Σε περίπτωση που παρέβαιναν τους κανόνες πλήρωναν πρόστιμο ή υφίσταντο σωματική τιμωρία. Η εξουσία που ασκούσε ο Ρατζόν στις 30 γυναίκες δεν οφειλόταν στη γοητεία του αλλά στην πειθώ του, που έκανε τα θύματά του να πιστεύουν ότι είχε θεϊκές ιδιότητες. Οι γυναίκες ήταν συντηρητικές ορθόδοξες, ντύνονταν πολύ αυστηρά και στα σώματά τους είχαν τατουάζ με το πρόσωπο και το όνομα του «θεού» τους.

    Δεκαεπτά από αυτές είχαν παντρευτεί μαζί του. Όλα τα παιδιά του είχαν ονόματα που προέρχονταν από το δικό τουΓκοέλ, Λυτρωτής στα εβραϊκά.

    Κι όμως, ο «Λυτρωτής» δεν ήταν εντελώς άγνωστος. Τον περασμένο χρόνο είχε εμφανιστεί σε μια εκπομπή της ισραηλινής τηλεόρασης μαζί με πολλές από τις γυναίκες του, οι οποίες πληροφόρησαν τους θεατές ότι ο Γκοέλ Ρατζόν είναι ο Μεσσίας. «Είμαι τέλειος... Έχω όλα τα προσόντα που θέλουν οι γυναίκες», αρκέστηκε να δηλώσει ο ίδιος.



    Οι 10 εντολές του «Λυτρωτή»

    ● Καμία γυναίκα δεν πρέπει να παντρευτεί ή να επιτεθεί σε άλλη γυναίκα Πρόστιμο: 2.000 σέκελς (370 ευρώ)
    ● Καμία γυναίκα δεν κάνει ερωτήσεις στις άλλες Πρόστιμο: 100 σέκελς
    ● Απαγορεύονται οι συζητήσεις σε άλλα δωμάτια πέρα από το καθιστικό Πρόστιμο: 200 σέκελς
    ● Καμία γυναίκα δεν πρέπει να κάθεται όταν υπάρχουν πιάτα για πλύσιμο, παιδιά τα οποία πρέπει να φροντίσει κ.λπ.

    Πρόστιμο: 2.000 σέκελς
    ● Όταν δύο γυναίκες συλλαμβάνονται να μαλώνουν θα τιμωρούνται ισότιμα Πρόστιμο: 2.000 σέκελς
    ● Απαγορεύονται οι ερωτήσεις στον Ρατζόν για το τι κάνει ή πού πηγαίνει Πρόστιμο: 400 σέκελς
    ● Επιτρέπεται να του ζητήσετε να τον συνοδέψετε, αλλά η άρνηση πρέπει να γίνει δεκτή χωρίς αντιρρήσεις Πρόστιμο: 300 σέκελς
    ● Καμία γυναίκα δεν πρέπει να παρεμβαίνει σε θέματα που δεν την αφορούν Πρόστιμο: 500 σέκελς
    ● Οι διαταγές πρέπει να εκτελούνται αμέσως Πρόστιμο: 300 σέκελς
    ● Καμία γυναίκα δεν πρέπει να δουλεύει όταν ένας άνδρας άνω των 12 ετών βρίσκεται στο σπίτι Πρόστιμο: 3.000 σέκελς
     
  6. Elysium

    Elysium Contributor

    Απάντηση: Re: Building a Poly House: Πολυκατοικία σε Γερά Θεμέλια…



    Μάλλον του αρέσουν υπερβολικά τα χρήματα  
     
  7. sk

    sk Regular Member

    Απάντηση: Building a Poly House: Πολυκατοικία σε Γερά Θεμέλια…

    Θα συμφωνήσω με τον Elysium...

    Ωραίος τρόπος να μαζεύεις λεφτά χωρίς να δουλεύεις (και να μην πληρώνεις και εφορία!!!)  





    με σεβασμό
    sk
     
    Last edited: 16 Ιανουαρίου 2010
  8. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Ενδιαφέρουσα η ιστορία, αγαπητέ vautrin. Aς δώσουμε τώρα και την άλλη πλευρά. Έχω την κακιά συνήθεια να σκαλίζω τα πράγματα...Δεν μπορούμε βέβαια να ξέρουμε τί ακριβώς συνέβη. Αυτό που μπορούμε να ψάξουμε είναι αν είμαστε προκατειλημμένοι ή όχι. Ας δούμε τί λέει μια γυναίκα που ανήκει σ' αυτή την πολυγαμική σχέση.

    Μία από τις συζύγους του Goel Ratzon ισχυρίστηκε χθες ότι η σύλληψή του προκλήθηκε από εκδικητικότητα και εχθρότητα ενάντια στον τρόπο ζωής της σέκτας.

    "Υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που ήθελαν να πάρουν εκδίκηση, γιατί ο Goel είναι μια διασημότητα," είπε.

    "Υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι στους οποίους δεν αρέσει ο τρόπος ζωής μας και επινοούν ιστορίες, όπως το βιβλίο με τους κανόνες - που ήταν απλά ένα αστείο, αλλά όλοι τώρα φαίνεται να το πιστεύουν. Θα έπρεπε να είναι κανείς τρελός για να πιστεύει ότι έβαζε πρόστιμο στις γυναίκες για τέτοια πράγματα," πρόσθεσε.

    Αρνήθηκε τις κατηγορίες κατά του Ratzon, λέγοντας, "Δεν ξέρω τίποτε απ' αυτά τα πράγματα. Δεν είδα τίποτε στο σπίτι μου ή στα άλλα σπίτια που να στηρίζει αυτές τις κατηγορίες."

    "Η ιστορία για το βιβλίο με τους κανόνες είναι παράλογη. Οι άνθρωποι πιστεύουν αυτή την ιστορία όπως τα δωδεκάχρονα κοριτσάκια πιστεύουν τις ιστορίες του Χάρυ Πότερ. Κανένας δεν μιλάει για το πόσο καλά φροντισμένα είναι τα παιδιά. Αν αυτοί οι κανόνες εφαρμόζονταν, τα παιδιά δεν θα είχαν χρήματα για να αγοράζουν flat τηλεοράσεις, παπούτσια, καινούργιες σχολικές τσάντες κάθε χρόνο ή τρόφιμα - για να μην πούμε για τα καινούργια αυτοκίνητα."

    Η γυναίκα είπε ότι είδε πράγματα σ' αυτόν που δεν είχε δει ποτέ σε κανέναν άλλον άντρα. "Υπάρχει κάτι σ' αυτόν πολύ ιδιαίτερο και έχω γνωρίσει πολλούς άντρες," είπε.

    "Η ζωή μας έχει να κάνει με το ότι μοιραζόμαστε τα πάντα. Η κάθε μία από μας μπορεί να πάει στη δουλειά γνωρίζοντας ότι τα παιδιά της είναι σε καλά χέρια. Ποτέ δεν υπήρξαμε βάρος για το κράτος γιατί βοηθούμε η μία την άλλη," είπε.

    Ratzon's women speak of their love for 'special' man and caring husband - Haaretz - Israel News

    Και από ένα ντοκυμαντέρ που γυρίστηκε πέρσι για το Κανάλι 10:

    Μερικοί γείτονες είπαν στην εφημερίδα the Post ότι ο Ratzon χρησιμοποιούσε τεχνικές ύπνωσης που είχε μάθει όταν ταξίδευε στην Ινδία για να προκαλέσει την τυφλή λατρεία που δεχόταν από τις γυναίκες.

    "Είναι ο μεσσίας για τον οποίο όλοι μιλούν. Όταν οι άνθρωποι το καταλάβουν, θα γίνει σεισμός σ' αυτή τη χώρα," είπε μία από τους οπαδούς του στο φιλμ.

    "Δεν είμαι ο Μεσσίας τους, απλά τους κάνω καλό," είπε ο Ratzon στο ντοκυμαντέρ.

    Στο παρελθόν, οι γυναίκες έδρασαν αυτοκτονικά όταν πίστεψαν ότι ο Ratzon ήταν δυσαρεστημένος μαζί τους. Μερικές προσπάθησαν να πάρουν υπερβολική δόση χαπιών ενώ άλλες έκοψαν τις φλέβες τους.

    "Ποτέ δεν τους ακούσαμε, δεν έκανα καθόλου φασαρία," ένας άλλος γείτονας είπε στην εφημερίδα the Post. "Οι γυναίκες εργάζονταν καθαρίζοντας σπίτια, αλλά δεν τους επιτρεπόταν να εργάζονται για άντρες," είπε.

    Παρά την ησυχία, τα επίπεδα θορύβου αυξάνονταν δραματικά όταν οι γυναίκες, που αντιδρούσαν πάντα έντονα όταν κάποιος ασκούσε κριτική στον "Μάστερ" τους, έρχονταν σε σύγκρουση με τους γείτονες που μιλούσαν άσχημα για τον Ratzon.

    Το ντοκυμαντέρ έδειξε πώς ομάδες τριών ή τεσσάρων γυναικών ζούσαν μαζί με τα παιδιά τους σε κάθε όροφο των πολυκατοικιών του Ratzon και αποτελούσαν αυτόνομες "οικονομικές μονάδες", δουλεύοντας και συνεισφέροντας στο κοινόβιο. Ο Ratzon επίσης λάμβανε μεγάλα χρηματικά ποσά από το κράτος, με τη μορφή επιδομάτων για τα παιδιά.

    Το έργο έδειξε πώς ο Ratzon επαναλάμβανε την καθημερινή τελετουργία κάθε βράδυ για να διαλέξει μία από τις γυναίες για να κοιμηθεί μαζί του. "Θέλεις να έρθεις μαζί μου;" ρώτησε ένα κορίτσι που ήταν περίπου εικοσιπέντε ετών.

    "Ναι," είπε αυτή, χαμογελώντας με ανακούφιση, και τον αγκάλιασε. Οι άλλες γυναίκες φαίνονταν συντετριμμένες.

    Ratzon's cult: Seventeen women, forty kids, total obedience | Israel | Jerusalem Post

    ΥΓ. Goel σημαίνει "λυτρωτής", και Ratzon σημαίνει "επιθυμία"...
     
  9. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Και κάτι ακόμη, πολύ ενδιαφέρον.

    Μία τροποποίηση στο νόμο κατά της ενσκλάβωσης, που απαγορεύει να κρατείται ένας άνθρωπος "σε συνθήκες σκλαβιάς, συμπεριλαμβανόμενης της σεξουαλικής σκλαβιάς", έδωσε το δικαίωμα στις αρχές να δράσουν αυτή την εβδομάδα. Το παράπτωμα επισύρει μέγιστη ποινή φυλάκισης 16 ετών.

    Οι αρχές ερμηνεύουν τη "σκλαβιά" σ' αυτή την περίπτωση να σημαίνει "ψυχολογική σκλαβιά", που έχει ως αποτέλεσμα τον πλήρη έλεγχο του Ratzon πάνω στις γυναίκες και στα παιδιά που ζούσαν μαζί του σε διάφορες πολυκατοικίες με διαμερίσματα.

    "Αυτό είναι ένα ανθρώπινο και κοινωνικό φαινόμενο που είναι απαράδεκτο για κάθε πολιτισμένο κράτος", είπε μία πηγή που σχετίζεται με την έρευνα των αρχών.

    TA cult leader's remand appeal rejected | Israel | Jerusalem Post
     
  10. thanasis

    thanasis Contributor

    Επαναφερουά κι εδώ.
     
  11. Master V

    Master V Regular Member

    Re: Building a Poly House: Πολυκατοικία σε Γερά Θεμέλια…

    Ξεκίνησε σήμερα (22 Νοεμβρίου 2010) στον Καναδά, δίκη για την νομιμοποίηση της πολυγαμίας και της «βάσει συμφώνου» πολυμελούς συμβίωσης. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, αν επιτευχθεί η άρση της απαγόρευσης της πολυγαμίας, θα πρόκειται για την πρώτη φορά που δυτική χώρα θα αναγνωρίσει τα πολιτικά δικαιώματα όσων υπερασπίζονται στην πράξη την πολυμελή συμβίωση και τον γάμο περισσοτέρων από δύο προσώπων. Η θετική έκβαση της υπόθεσης εννοείται ότι θα σημάνει την αρχή και για την αναθεώρηση του καθεστώτος στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τις ΗΠΑ.

    Η καναδική κυβέρνηση επανέφερε το ζήτημα της συνταγματικότητας του νόμου 120 χρόνια μετά από την απαγόρευση της πολυγαμίας, η οποία θεσμοθετήθηκε μόλις το 1882 στις ΗΠΑ και το 1890 στον Καναδά ως μέτρο κατά της πολυγαμίας των Μορμόνων αλλά φαίνεται να προσκρούει στο αναθεωρημένο σύνταγμα, στη χάρτα δικαιωμάτων και ελευθεριών καθώς και στο πνεύμα του φιλελευθερισμού.

    Η επιχειρηματολογία υπέρ της διατήρησης του υπάρχοντος καθεστώτος και η φοβική στάση απέναντι στην πολυγαμία, εστιάζει στο λεγόμενο επιχείρημα της ολισθηρής πλαγιάς, σύμφωνα με το οποίο μια τέτοια αναθεώρηση θα μπορούσε να αποτελέσει το εφαλτήριο για την έγερση ζητημάτων όπως τα πολιτικά δικαιώματα συνδεδεμένων μελών κοινοβίων, ο γάμος ομοφυλοφίλων, ο γάμος μεταξύ ανηλίκων, η υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλες ή μεικτές οικογένειες κ.α.

    Στις ευρωπαϊκές χώρες, ισχύουν οι απαγορεύσεις της καθολικής και της ορθόδοξης εκκλησίας που καταδικάζουν ρητά την πολυγαμία. Ωστόσο, σε πολιτικό επίπεδο, τα τελευταία 10 χρόνια, έχουν γίνει ήδη προσφυγές στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για να αναγνωριστεί το πολιτικό δικαίωμα πολυγαμίας και πολυμελούς συμβίωσης στους κατοίκους των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης – προσφυγές που έχουν ξεκινήσει κυρίως από μουσουλμάνους πολίτες ευρωπαϊκών χωρών που τα πολιτικά τους ζητήματα βρίσκονται σε ασαφές καθεστώς.

    Η δίκη στον Καναδά υπολογίζεται να διαρκέσει 40 ημέρες.

    Αναμένουμε με ενδιαφέρον!



    ...
     
  12. Απάντηση: Building a Poly House: Πολυκατοικία σε Γερά Θεμέλια…

    είχα παλιά ένα φίλο Θεσ/νικιο ο οποίος ζούσε στο σπίτι του με την γυναίκα του,τον σκλάβο της, τα παιδιά του (2),την σκλάβα του.

    όταν το είχα ακούσει μου ακούστηκε πολύ περίεργο, αλλά όλοι συμβίωναν αρμονικά μεταξύ τους για χρόνια. Ήταν όλοι ΜΙΑ οικογένεια.
    Εμένα, αυτό το σπίτι, δεν με φοβίζει.Είμαι συντηρητική ως προς τα οικογενειακά πρότυπα όμως οι ανθρώπινες σχέσεις δεν χωρούν σε καλούπια, και αν μέσα από την αλληλοσυμπλήρωση μπορεί κάποιος-οι να είναι ευτυχισμένος-οι, τότε είμαι κι εγώ...

    δεν ξέρω πως ακούγεται αυτό..