Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος sklavina, στις 15 Μαρτίου 2010.

  1. Σε μια Μ/s ή D/s σχέση βλέπουμε πόσο απαραίτητη και δεδομένη θεωρείται η εμπιστοσύνη του s προς τον Κυρίαρχο για την εξέλιξη της σχέσης.Το συναντάμε δε τόσο συχνά που είναι το πλέον αυτονόητο.
    Όμως ακούμε συχνά δηλώσεις του τύπου : ''του ανήκει η ζωή μου, θα έκανα ότι και αν μου ζητούσε. τα πάντα είναι δική του επιλογή, θα πέθαινα αν το ζητούσε κτλ,''.
    Οι απολογίες διαφόρων s για την καλυτέρευση της ζωής τους από τον Κ είναι συγκλονιστικές αλλά και συγκινητικές.
    Αυτό όμως που με απασχολεί και με προβληματίζει είναι το ποια είναι αυτά τα δεδομένα, τα στάνταρ που κάνουν ένα s να εμπιστευτεί τον Κ.

    • Πόσο αληθινές πιστεύετε πως είναι δηλώσεις τέτοιου τύπου?
    • Εσάς υ ποια είναι τα δεδομένα σας που σας κάνουν να εμπιστευτείτε έναν Κ?
    • Πόσοι Κ είναι πραγματικά τόσο άξιοι που να χρήζουν τέτοιου είδους
    εμπιστοσύνης, αλλά και τι συγκεκριμένα είναι αυτό που τους κάνει τόσο άξιους?
    • Υπάρχει Κ που να πιστεύει ότι πραγματικά αξίζει κάτι τέτοιο και αν ναι γιατί?
    • Αν πάλι κάποιος Κ που δεν το πιστεύει ότι το αξίζει απόλυτα αλλά το λαμβάνει από την σκλάβα του πόσο πιο ''υποχρεωμένος και υπεύθυνος'' πρέπει να νιώθει απέναντι της?και νιώθει?
     
  2. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Ολες αυτες οι πομπωδεις δηλωσεις των υ,συνηθως κρυβουν και μια υποσημειωση,που τιθεται ρητα μονο αν τα στριμωξεις :"Προτου παραδωθω,βεβαιωθηκα πως ο Κ μου θα με φροντιζει,θα κοιταει το καλο μου, την υγεια μου και δεν ειναι κανενας ανισορροπος που θα μου πει να πηδηξω απ'το παραθυρο." Παει να πει ,"αν παρ'ελπιδα επεσα εξω ,αυτα που ειπα δεν ισχυουν"... 
     
  3. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Επίσης υποκρύπτουν και ένα μικρό εκβιασμό "Μην τολμήσετε να με αφήσετε γιατί το υ Σας θα πεθάνει. Και μην τυχόν δεν του καλύπτετε τις ανάγκες του γιατί θα αρρωστήσει. Να είστε ένα Υπεύθυνος Κύριος. Με φορτωθήκατε εφ' όρου ζωης. Ας προσέχατε". 
     
  4. Sado_M

    Sado_M Owner of pet kathavra

    Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Στάνταρ στην έμπνευση δεν υπάρχουν. Εμπιστοσύνη σε κάτι αποκτάς όταν αυτό το κάτι σου εμπνέει εμπιστοσύνη. Ασύμμετρα δεδομένα υπάρχουν όμως για να σε εμπνεύσουν. Για παράδειγμα φερε στη φαντασία σου δυο οδηγούς μοτοσυκλέτας.


    Ο πρώτος σου λέει ότι μόλις ανάβει πράσινο ξεκινάει με φιδάκια, σπιναρίσματα και συνεχίζει να κράτα την πορεία της μοτοσυκλέτας που οδηγεί με σούζα στην μια ρόδα όσο μπορεί μέχρι το τέρμα της.


    Ο δεύτερος οδηγός σου λέει ότι μόλις ανάβει πράσινο, παρατηρεί πρώτα δεξιά αριστερά μήπως έχει ξεχαστεί κανένας και συνεχίζει την πορεία με κόκκινο από την καθετί οδό, όπως επίσης παρατηρεί αν κανένας πεζός προσπαθεί να αντιπεράσει το δρόμο, και μετά ξεκινάει την πορεία της μοτοσυκλέτας του.


    Το δεδομένο στο παραπάνω παράδειγμα είναι η σύγκριση σου στο ότι ο ένας οδηγός είναι ριψοκίνδυνος, ενώ ο άλλος πιο προσεχτικός. Είναι θέμα λοιπόν, ποιος από τους δυο σου εμπνέει περισσότερο εμπιστοσύνη.


    Κυρίαρχοι υπάρχουν πολλοί που μπορεί να μην τους έχουμε δει ακόμα. Από αυτούς όμως που βλέπουμε, μετράμε τις αρετές τους για να κρίνουμε πόσο άξιοι είναι.


    Ο αξιότερος είναι εκείνος με την αρετή που εσύ θαυμάζεις, η δίνεις περισσότερο βαρύτητα σε αυτήν έναντι άλλων αρετών που πιθανώς να έχει ο Κ η ο οποιοδήποτε Κ, η και ακόμα που σου λείπει εσένα.


    Για παράδειγμα φερε στη φαντασία σου ότι εσύ είσαι μια κοπέλα τόσο οικονομικά ισχυρή όσο και να μπορείς να στήριξης οικονομικά ακόμα και τα εγγόνια σου, αλλά αυτό που θες είναι κάτι που να σε διασκεδάζει, σε χαλαρώνει εγκεφαλικά και σωματικά, η να ασχολείται μαζί σου χωρίς να δίνει σημασία στον επαγγελματικό του τομέα. Άρα για σένα θα είναι άξιος κάποιος Κ που θα έχει την αρετή να σε “διασκεδάζει” περισσότερο, πάρα να σε ζαλίζει με χρηματιστηριακά.


    Όταν ακούς να λένε “δίνω και τη ζωή μου για αυτόν” ποια ζωή σου επισημαίνεται ? Την συμβατική η την εναλλακτική?


    Κάποιος Κ πιστεύει ότι αξίζει κάτι όταν έχει πραγματικά κοπιάσει με οποιοδήποτε τρόπο για να το αποκτήσει μέσα από φάσμα των δυνατοτήτων του για το αντίστοιχό τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν Κ που συμπεριφερόντουσαν χωρίς να κοπιάσουν για τις ανάλογες αντιστοιχίες των δυνατοτήτων τους.


    Ο βαθμός υποχρεώσεως και υπευθυνότητας είναι δύσκολο να μετρηθεί. Φερε στη φαντασία σου μια επίσκεψη σε κάποιο παλαιοπωλείο. Στο τοίχο βλέπεις κρεμασμένο ένα κλειδί. Ρωτάς τον παλαιοπώλη την Α τιμή του η οποία σου αρέσει και το αγοράζεις, και με τη σειρά το κρεμάς στο δικό σου τοίχο. Κάποιος άλλος αγοραστής θα είχε διάθεση να αγοράσει εκείνο το κλειδί στη δεκαπλάσια η περισσότερο Β τιμή, γιατί θα ήξερε ότι με εκείνο το κλειδί σε κάποια πόρτα, σε κάποιο απομακρυσμένο χωριό, σε ένα ξεχασμένο δωμάτιο είναι κλειδωμένος ένας ολόκληρος θησαυρός. Για σένα θα αξιολόγηση του βαθμού υποχρεώσεως να διαφυλάξεις το κλειδί θα ήταν αντίστοιχα με αυτού ενός διακοσμητικού στο τοίχο σου, ενώ ο άλλος αγοραστής αισθανόταν πολύ υποχρεωμένος να διαφυλάξει το κλειδί σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, αφού εκείνο το σπίτι στο αναφερόμενο χωριό ήταν της μάνα του η οποία είχε κρύψει ένα θησαυρό. Τώρα ξανασκέψου πόση άξια θα είχε εκείνο το κλειδί, και ποιος θα ήταν ο βαθμός υποχρέωσης και υπευθυνότητας του παλαιοπώλη να το διαφυλάξει.


    Κανένας Κ δεν έχει υποχρέωση έναντι του υ, πλην από αυτής της έλξης προς αυτόν για την διατήρηση της σχέσεις του, με υπευθυνότητα για μια λογική, συνεναιτική, ασφαλή διαβίωση μέσα στη οποία το αντίτιμο των ενεργειών του θα είναι ισάξιο απόλαυσης μέχρι εκείνοι ορίσουν.
     
  5. Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

    underherfeet έχεις απόλυτο δίκιο.Τι γίνεται όμως όταν αυτό το καλό παύει να είναι πραγματικά καλό και το s συνεχίζει να το βλέπει έτσι?Όταν ο Κ ζητάει από το s πράγματα που μπορεί να του προκαλέσουν βλάβη σωματική,ψυχική,κοινωνική κτλ και το s δεν το αντιλαμβάνεται αλλά θεωρεί πως όλα γίνονται για το καλό του και επιμένει κιόλας με μεγάλη ξεροκεφαλιά?όταν καλό και κακό δεν υπάρχει και γίνονται ένα επειδή το λέει ο Κύριος? 
     
  6. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Τι να γίνει δηλαδή?
    Προτείνεις να τον "προστατέψουμε" απ τον εαυτό του...για το καλό του, κάποια άλλη πρόταση ίσως?
    Δεν κατανοώ την ερώτηση.
    Και ποιος κρίνει τι είναι καλό και τι κακό γι αυτόν?
    Έχεις κάποια παραδείγματα υπόψη?
     
  7. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Θεωρείς παράλογη μια τέτοια αντιμετώπιση απ τον εν δυνάμη σκλάβο που λογαριάζει να παραδώσει τον έλεγχο?
    Προσπερνόντας τα αστειάκια περί θανάτων και εφ ορου ζωης θα ήθελα να ρωτήσω:

    Θεωρείς εκβιασμό την επιθυμία του υ. να καλύπτονται οι ανάγκες του?
    Θεωρείς εκβιασμό να είναι ο Κ Υπεύθυνος?
     
  8. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Ναι, όταν το υ λατρεύει τον Κ σα θεό, ναι όταν το υ σκίζει τα ιμάτια του για τον Κ, ναι όταν το υ "καταβυθίζεται" όπως καταβυθίζεται, ναι όταν δήθεν και καλά εγκαταλείπει τα εγκόσμια, ναι όταν 24/7 εννοείται από απόσταση και δύο φορές το χρόνο ,άντε και τρεις, ναι όταν γίνεται διαγωνισμός ποιος έχει μεγαλύτερη εμπειρία στο M/s, ναι όταν υ είναι συνώνυμο της αδύναμου και ανέλεγκτου, ναι ναι ναι.

    Όχι, όταν μιλάμε για ασύμμετρες σχέσεις ενηλίκων.

    Αλλά σε αυτό το φόρουμ ζούμε τώρα εποχές παρωδίας και ενίοτε κωμωδίας... Αυτή είναι η γνώμη μου.
     
    Last edited: 15 Μαρτίου 2010
  9. Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο


    Παράδειγμα : Έχουμε έναν ''έμπειρο'' Κ και μια άπειρη υποτακτική,μελλοντική σκλάβα του που εκπαιδεύεται.Ο Κ φροντίζει για την εμφάνιση της για την διατροφή, το βάρος της σχολαστικά.Την θέλει όμορφη περιποιημένη με ένα ισορροπημένο βάρος πράγματα που η υποτακτική δεν είχε την δύναμη να κάνει μόνη της και μέσω του αφέντη της γίνεται πιο δυνατή και τα καταφέρνει.Αυτά δεν αμφιβάλλει κανείς πως είναι για καλό της νομίζω.Η υποτακτική χαίρεται που βρίσκει νόημα η ζωή της προσκολλάται απάνω του, θέλει την προσοχή του, τον έχει ανάγκη κτλ...
    Ο Κ αρχίζει και γίνεται πιο απαιτητικός και η υπό προσκολλημένη πλέον απάνω του και αφου έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη της αν και ζορίζεται στα δύσκολα αντέχει πεπεισμένη πλέον πως ότι γίνεται είναι για το καλό της.
    -Ο Κ πολυγαμικός.Η υ άκρως μονογαμική γίνεται πλέον το πιο πολυγαμικό πλάσμα(δεν κρίνω αν είναι αυτό κακό η όχι).Πιο είναι όμως το καλό σχετικά με αυτό?είναι καλό επειδή η επίδοξη σκλάβα γίνεται πιο ανεκτική, πιο open mind?είναι δηλαδή ουσιαστικά καλό ή είναι καλό που έγινε έτσι επειδή έτσι βολεύει τον Κ?
    - Ο Κ βάζει το s να κάνει χρήση ουσιών (το έχω διαβάσει και αυτό) και αυτή το κάνει.Να φάει κόπρανα.Την εκδίδει κανονικά σαν πουτάνα και άλλα πολλά.Αυτή τα κάνει γιατι εκείνος ξέρει!!!!Που είναι το καλό της?
     
  10. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    καθολου παραλογη ,απλα επισημαινω οτι τιθενται καποια κριτηρια,τα οποια προφανως θα πρεπει να συνεχιζουν να υφιστανται και αφου ξεκινησει η σχεση,αν δεν θελει βεβαιως το υ να βρεθει ενδεχομενως ενωπιον καταστασεων σας αυτες που περιγραφει η sklavina :




    ...ειναι αυτο που λεει ο σοφος λαος..."κρατα και μια γατα"!
     
  11. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Η επιλογή καλό είναι να γίνεται με βάση τις ενδείξεις που έδωσε ο Κ ότι δεν είναι ανισόρροπος, και ότι είναι όντως Κ και όχι κανένας λελές που είναι Κ μόνο κατ' όνομα. Το έμπειρο Υ πάντα ελέγχει, πριν επιλέξει, και δοκιμάζει όρια, ίσως και μετά την επιλογή, αυτό είναι στάνταρ.

    Όμως, για την τελευταία φράση σου, έχω τις ενστάσεις μου. Για μένα, συνεχίζει να ισχύει η δέσμευσή μου, ακόμη και (ότ)αν ο Κ μου με βλάπτει. Δεν το λέω ελαφρά τη καρδία, διότι φρόντισα να ελέγξω ότι ο Κ μου προτιμάει να με βλάψει παρά να υποχωρήσει στις απαιτήσεις του από μένα (μην ρωτάς πώς το έλεγξα...πάντως το έκανα). Είναι σημαντικό για μένα να ζω ως σκλάβα, και να ξέρω ότι ο Κ μου δεν είναι διατεθειμένος να πάψει να είναι Κ, για οποιαδήποτε αιτία και αφορμή - πόσο μάλλον όταν είναι τόσο ασήμαντη. 

    Μπορείς να διευκρινίσεις πώς σχετίζεις τα ανωτέρω με την ερώτηση της Λάρας, που αφορούσε την κάλυψη των αναγκών της σκλάβας μέσα στο M/s και την ανάληψη της ευθύνης από τον Κ; Δεν είμαι σίγουρη αν κατάλαβα το σκεπτικό σου.

    Θα μπορούσες να δώσεις ένα μοντέλο ασυμμετρίας που να μην συμπεριλαμβάνει την αφοσίωση, την λατρεία, την καταβύθιση, την απόλυτη προσήλωση στον Κ, την αποδοχή των όρων συνεύρεσης που θέτει ο Κ, και όλα αυτά σε σχέση με ένα Υ που δεν δείχνει καμία απροθυμία ή δυσκολία στην λήψη αποφάσεων; Έκανες και μία αναφορά στην εμπειρία στο M/s, αν και μάλλον προσπαθείς να χαριτολογήσεις με τους διαγωνισμούς που αναφέρεις. Γιατί κάνεις αυτή την αναφορά; Υπάρχει κάτι που σε ενοχλεί όσον αφορά την ύπαρξη ατόμων με εμπειρία στο M/s, όπως για παράδειγμα η lara[E-p]; Θα μπορούσες να αναφέρεις ποια είναι η δική σου εμπειρία; Έχεις κάνει κάποια σχέση M/s στο παρελθόν, γνωρίζεις προσωπικά κάποια άτομα ή έχεις διαβάσει σχετικά; Αν το επιθυμείς φυσικά απαντάς, αν όχι, δεν πειράζει. Ρωτώ, διότι θα ήθελα να καταλάβω από πού θα αντλήσεις το μοντέλο ασυμμετρίας που θα καταθέσεις, άνευ των παραμέτρων που απορρίπτεις.

    Θα μπορούσες να εξηγήσεις τί εννοείς; Δεν αντελήφθην τίποτε διασκεδαστικό στο φόρουμ. Οι περισσότεροι από μας μπαίνουμε εδώ για να συζητήσουμε πράγματα που μας ενδιαφέρουν, μας πονούν, μας προβληματίζουν. Εσύ δηλαδή μπαίνεις για να γελάσεις; Διότι αν δεν σε ενδιαφέρουν τα θέματα που συζητούμε, ή βρίσκεις φαιδρά τα θέματα που συζητούνται ή τα άτομα που τα συζητούν, γιατί άραγε θα έπρεπε να ασχολείσαι; Απλά δεν κατανοώ το κίνητρο, αν θέλεις βοήθησέ με να καταλάβω, καθώς εκκρεμούν και κάποια πράγματα που θα ήθελα να επεξηγήσω σχετικά με την έννοια της καταβύθισης, που κατέθεσα πρόσφατα. Εάν δεν ενδιαφέρεσαι πραγματικά, ίσως θα ήταν πιο έντιμο να μου το πεις ώστε να μην χάσω τον χρόνο μου σ' αυτή την υπόθεση.

    Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις. Με ενδιαφέρει ειλικρινά η τοποθέτησή σου, διότι μέχρι τώρα δεν έχω καταλάβει τα κίνητρά σου σ' αυτή την κάπως μπερδεμένη συμπεριφορά.
     
  12. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    @dora.
    Πριν σου απαντήσω, γιατί νιώθεις την ανάγκη να επικαλείσαι διαρκώς τη lara[E-p] και ενίοοτε την tender? Γιατί, έχεις ανάγκη να επικαλείσαι την "εμπειρία", όπως εσύ την εννοείς?
    Τι σε τρέφει από αυτά τα δύο?