Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Περι Σπισισμού

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κοινωνία' που ξεκίνησε από το μέλος gothoula, στις 27 Ιουνίου 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mona

    mona mea_maxima_culpa

    Απάντηση: Περι Σπισισμού



    Πιο ανώδυνοι τρόποι, μάλιστα. Παραδείγματος χάριν;
    Και αν ο τρόπος σφαγής είναι πιο ανώδυνος, αυτό με κάποιον τρόπο,προφανώς,σας καθησυχάζει; Σας κάνει να αισθάνεσθε καλύτερα;   Μήπως ο "ανώδυνος" (εντός εισαγωγικών για ευνόητους λόγους) θάνατος αυτόματα αναιρεί και τις άθλιες συνθήκες υπό τις οποίες "τα ζώα εξ'αρχής έχουν γεννηθεί κι ανατραφεί για ανθρώπινη κατανάλωση"; - στοιβαγμένα σε περιορισμένους χώρους, όπου το φως του ήλιου δεν υπάρχει, όπου το καλοκαίρι έχει αφόρητη ζέστη και το χειμώνα κρύο, άρρωστα, τραυματισμένα, νεκρά να κείτονται με ζωντανά μαζί, κλπ.

    Η κάθε ύπαρξη έχει το δικό της σκοπό και προορισμό, ο οποίος δεν είναι στο Πιάτο μας το ωραίο και λαχταριστό.
    Επιτρέψτε μου ανήθικο να θεωρήσω το εξής : ενώ ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας, της κουλτούρας (?), της ανάπτυξης, γενικότερα, διατηρούμε μια στάση ζωής που παραπέμπει σε εποχές πρωτόγονες, όπου, τουλάχιστον, υπήρχαν εγγενείς αιτίες για την εκμετάλλευση των ζώων.
    Η επιστήμη, πλέον, έχει αποδείξει ότι ο άνθρωπος μπορεί να επιβιώσει εξολοκλήρου χωρίς κρέας.
    Είναι,απλώς, θέμα στερεοτύπων και "του-πως-μεγαλώσαμε" και "του-εγώ-ρε-φίλε-γουστάρω-να φάω-κρέας-εσύ-τι-πρόβλημα-έχεις;".

    Eπίης, καλό θα ήταν να αντιμετωπίσετε το θέμα λιγότερο εγωιστικά. Τουτέστιν να μην ενδιαφέρεστε μονάχα για την ευημερία σας, καθώς η κατανάλωση κρέατος βλάπτει και τον πλανήτη (εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα,όξινη βροχή, λειψυδρία κλπ.), αλλά και τα εκατομμύρια των συνανθρώπων μας που πεθαίνουν από ασιτία, την ίδια στιγμή που τεράστιες ποσότητες τροφής και νερού διοχετεύονται στην εκτροφή της "μη εγκληματικής" και "μη ανήθικης μπριζόλας".

    Τα περί προπαγάνδας και φανατισμού τα αφήνω ασχολίαστα... 
     
  2. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Περι Σπισισμού

    Αμφιβάλλω πολύ αν η επιστήμη έχει αποδείξει κάτι τέτοιο. Αυτό που έχει αποδείξει η επιστήμη είναι ότι ο εγκέφαλος του ανθρώπου αναπτύχθηκε σε όγκο και άρα κατ΄επέτκαση εξελίχθηκε και το είδος από την στιγμή που άρχισε να τρώει κρέας...

    Αυτό δεν σημαίνει ότι διαφωνώ σε όλα μαζί σου. Στην υπερβολή τους διαφωνώ, όχι στην ουσία.
     
    Last edited: 3 Ιουλίου 2010
  3. gothoula

    gothoula Regular Member

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. gothoula

    gothoula Regular Member

    ...το οποίο εξ αρχής έχει γεννηθεί και ανατραφεί για ανθρώπινη κατανάλωση.

    Ο ορισμός του σπισισμού. Και σε ευρύτερη κλίμακα, του φασισμού και του ρατσισμού.

    Υπάρχεις για εμένα.
    Ο σκοπός της ζωής σου είναι η ικανοποίηση μου.
    Μπορώ να σε χρησιμοποιώ.
    Η διαφορετικότητα σου δικαιολογεί τις πράξεις μου.
    Είσαι κατώτερός μου.
    Η θέση μού μου επιτρέπει να σκέφτομαι έτσι.

    (Ω, γλυκιά ειρωνία...!)

    Θα το ακούμε πάντα, είναι στη φύση του ανθρώπου (σε αντίθεση με την ζωόφαγια πχ), το μόνο που αλλάζει είναι το "υποκείμενο", τα "αντικείμενα" και η εκάστοτε νομοθεσία...

    Σε αυτό το σημείο να προσθέσω την ταπεινή μου άποψη (just a thought, give it a try!) πως όταν βρισκόμαστε ήδη στο ένα άκρο μιας κατάστασης είναι απαραίτητο να υπάρχουν κάποιοι "υπερβολικοί και φανατισμένοι" ώστε να επέλθει η ισορροπία...
     
  5. atasai

    atasai Regular Member

    Με το συναισθηματικο-εκβιαστικό νιανιάρισμα το πολύ πολύ κάνα δάκρυ να κυλήσει. Ισορροπία δεν έρχεται με την εμμονή στο ανθρωποκεντρικό μοντέλο της προόδου παρά με την συνολική ρήξη με αυτό. Οι αντισπισιστικές κραυγές θα κέρδιζαν ίχνος σοβαρότητας αν πρότασσαν την αποανάπτυξη αντί να επαναλαμβάνουν το δίπολο πρωτόγονος-ανεπτυγμένος ως κακό-καλό. (Αν υπάρχει μια τραγική ειρωνία σε αυτή την κουβέντα για μένα είναι ακριβώς αυτή.)

    Με απλά λόγια: ανάπτυξη=κυριαρχία του ανθρώπου επί της φύσης, χρήση όλο και περισσότερων resources. Ανάπτυξη/πρόοδος και αντισπισισμός δεν γίνεται να πάνε χέρι-χέρι. Και όταν πηγαίνουν δεν είναι κάτι περισσότερο από σπαρακτικές ενοχές κακομαθημένων δυτικών.

    Πάω να φάω κάνα ακτινίδιο. Μούρλια είναι αυτά τα αυστραλέζικα που έρχονται με αεροπλανάκια και τα τρώω καθώς surfάρω στο ίντερνετ, ενώ κάποια παιδιά δεν έχουν να πιούνε νερό.

    (Φυσικά και υπάρχει και μη χριστιανοκίνητη οικολογία, απλά όχι σ' αυτό το νήμα).
     
  6. gothoula

    gothoula Regular Member

    ( ΚΑΙ ανθρωποκεντρική ΚΑΙ χριστιανοκίνητη uzzled:! *faints* )
     
  7. Mesodo

    Mesodo Regular Member

    απο-ανάπτυξη? μα το iphone δεν εκμεταλλεύεται ζώα (μόνο κάτι κινέζους), γιατί είσαι εναντίον του? και είναι και 100%artificial εκτός κι αν πάρεις δερμάτινη θήκη.

    ΥΓ ναι ναι πράγματι υπάρχει και μετα-χριστιανική οικολογία, η σταλινική οικολογία greenpiss.
     
  8. gothoula

    gothoula Regular Member

    http://www.economist.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6990

    Κακομεταχειριζόμαστε και σκοτώνουμε εκατομμύρια ζώα κάθε μέρα. Για να το δικαιολογήσουμε αυτό, έχουμε πείσει τον εαυτό μας ότι οι ζωές και τα μαρτύριά τους δεν έχουν μεγάλη αξία: "είναι μόνο ζώα!"

    Όμως, τα ζώα είναι συναισθανόμενα όντα, που δε θέλουν να υποφέρουν και που επιθυμούν να χαίρονται τη ζωή τους. Ακριβώς όπως και οι άνθρωποι.

    Ο σπισισμός είναι για τα είδη, ότι ο ρατσισμός είναι για τις φυλές, δηλαδή η θέληση να αγνοήσουμε τα συμφέροντα ορισμένων ατόμων, ώστε να δώσουμε πλεονέκτημα σε άλλους, υπό αυθαίρετες δικαιολογίες. Προβάλλεται μία σειρά (υφιστάμενων ή φανταστικών), διαφορών που δεν έχουν καμία λογική σχέση με αυτό που πρέπει να νομιμοποιήσουν. Το αν έχουν υψηλό ή λιγότερο υψηλό επίπεδο νοημοσύνης, το αν ανήκουν ή όχι στο ανθρώπινο είδος, δεν αποτελεί ορθολογικό κριτήριο για διάκριση. Η σπισιστική διάκριση είναι επομένως αδικαιολόγητη.

    Ο σπισισμός είναι μια παράλογη ιδεολογία, και η κοινωνία στο σύνολό της πρέπει να λάβει θέση, εναντίον της εντελώς αθέμιτης πρακτικής που αυτή συνεπάγεται.

    Στην πράξη, ο σπισισμός είναι μια ιδεολογία που δικαιολογεί τη χρήση των ζώων από τον άνθρωπο, με τρόπους που θα ήταν απαράδεκτοι αν τα θύματα ήταν άνθρωποι.

    Τα ζώα εκτρέφονται και σφάζονται για το κρέας τους, το γάλα τους, τα αυγά τους, τα δέρματά τους (δέρμα, γούνα), το μετάξι τους. Αλιεύονται για ανθρώπινη κατανάλωση. Χρησιμοποιούνται σε επιστημονικά πειράματα. Θηρεύονται για διασκέδαση. Φυλακίζονται για ολόκληρη τη ζωή τους σε ζωολογικούς κήπους και δελφινάρια. Εκπαιδεύονται για να τα εκμεταλλευτούν στο τσίρκο, σκοτώνονται για θεάματα (όπως ταυρομαχίες), κλπ.

    Ο αγώνας ενάντια σε αυτές τις πρακτικές και της υποκείμενης ιδεολογία τους, είναι το καθήκον του κινήματος ενάντια στο σπισισμό.

    Η Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Σπισισμού διοργανώνεται στις 5 Ιουνίου 2010, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

    Σε όλο τον κόσμο διοργανώνονται διάφορες δράσεις, με σκοπό τη διαμαρτυρία ενάντια σε μια ιδεολογία η οποία είναι τόσο κατακριτέα όσο ο ρατσισμός ή ο σεξισμός, και η οποία προκαλεί αμέτρητα θύματα τα οποία υποβάλλονται σε άθλιες ζωές και θανάτους.

    Η κατανάλωση κρέατος είναι ο κύριος λόγος για μια τέτοια τραγωδία:

    58 δισεκατομμύρια σπονδυλωτά της ξηράς και ακόμα περισσότερα ψάρια και μαλακόστρακα (144 εκατ. τόνοι), σκοτώνονται κάθε χρόνο στον κόσμο, για αυτό μόνο το λόγο, για τη γευστική απόλαυση της κατανάλωσης σάρκας.

    Ο σπισισμός δεν μπορεί να δικαιολογηθεί, ούτε και η καταδυνάστευση που προκύπτει από αυτόν!
    Ας καταργήσουμε το κρέας και όλες τις άλλες μορφές εκμετάλλευσης των ζώων!

    Σχετικά με τον σπισισμό.

    Γιατί είναι απαραίτητο να αμφισβητεί κανείς την έννοια του σπισισμού; Επειδή είναι η γενεσιουργός ιδεολογία, τόσο για τους νόμους που αρνούνται δικαιώματα στα ζώα, αλλά και για τις πρακτικές που προκύπτουν από αυτούς.

    Εδώ είναι μερικά παραδείγματα από την εμπειρία μας ως ακτιβιστές:

    Όσον αφορά τις επικρίσεις εις βάρος ορισμένων πρακτικών:

    - Πώς μπορεί κανείς να θέσει σοβαρά στο ίδιο επίπεδο, από τη μία πλευρά, τα θεμελιώδη συμφέροντα των ζώων να μη θανατώνονται και από την άλλη πλευρά, το ανθρώπινο ενδιαφέρον να τα φάνε, το οποίο δεν είναι τίποτε άλλο, παρά μία ιδιοτροπία; Αυτό είναι σπισισμός.
    - Εάν είναι παράνομη η χρήση ανθρώπινων όντων στη ζωοτομία, γιατί χρησιμοποιούμε ζώα άλλου είδους; Δεν είναι μόνο λόγω σπισισμού;
    - Αν δεν θέλουμε να μας φυλακίζουν, να μας ακρωτηριάζουν και να μας σκοτώνουν, πώς μπορούμε να δικαιολογήσουμε το γεγονός ότι αυτά τα κάνουμε σε άλλα όντα, που υποφέρουν από αυτές τις πρακτικές ακριβώς όπως και εμείς; Αυτό είναι σπισισμός.
    - Γιατί αμφισβητούμε τα δικαιώματα των ζώων; Είναι αποκλειστικά και μόνο, λόγω του γεγονότος ότι "είναι μόνο ζώα"; Αυτό είναι σπισισμός.


    Η έννοια του σπισισμού είναι επίσης σημαντική διότι:

    - ο σπισισμός έχει την ίδια ιδεολογική βάση με τις ρατσιστικές ή σεξιστικές διακρίσεις που χρησιμοποιούν «τη φύση», προκειμένου να δικαιολογήσουν την κατωτερότητα ορισμένων ατόμων. Η "φύση" των ζώων θεωρείται κατώτερη, λέμε συχνά: είναι «ζώο», «λειτουργεί ενστικτωδώς», «είναι προγραμματισμένο» ενώ η «φύση» των ανθρώπων θεωρείται ανώτερη, λέμε: ο άνθρωπος είναι «ελεύθερος», «ορθολογικός» ή «πνευματικός». Αυτές οι «κατώτερες» και «ανώτερες» «φύσεις» υποτίθεται ότι πρέπει να νομιμοποιήσουν την κυριαρχία του ανθρώπου σε σχέση με άλλα συναισθανόμενα όντα.
    - Εξ ορισμού, η έννοια της ισότητας δεν μπορεί να στηριχθεί σε αυθαίρετα κριτήρια. Αλλιώς δεν είναι πλέον ισότητα, αλλά αδικία και ανισότητα. Αυτή η έννοια πρέπει να αγκαλιάσει όλα τα όντα που έχουν συμφέροντα να υπερασπίσουν, ώστε αυτά να υποστηριχθούν, με άλλα λόγια: όλα τα συναισθανόμενα όντα. Δεν πρέπει να υπάρχουν πρότυπα διπλής ηθικής: από τη μία ισότητα μεταξύ των ανθρώπων, και από την άλλη, υπεροψία και αδικία προς τους άλλους.
    - Η έννοια της σπισιστικής ιδεολογίας, τονίζει την ύπαρξη μίας δομημένης θεώρησης του κόσμου, που οδηγεί στην κατωτεροποίηση και την έλλειψη σεβασμού των ζώων.

    Εδώ είναι μερικά αποτελέσματα αυτής της ιδεολογίας, μεταξύ άλλων:

    - Τα ζώα γενικά δεν παρουσιάζονται ως άτομα, αλλά γίνονται αντιληπτά ως αδιαφοροποίητα δείγματα από τα είδη τους...
    - Μια σύγχυση που γίνεται συχνά, είναι μεταξύ του αγώνα για την αναγνώριση των ατομικών τους συμφερόντων και του αγώνα για τη διατήρηση των ειδών ...

    Εμείς λέμε ξεκάθαρα, ότι ενδιαφερόμαστε για τα συναισθανόμενα όντα ως άτομα.

    - Ακριβώς όπως ο ρατσισμός και ο σεξισμός είναι πολιτικές έννοιες, ο σπισισμός είναι μια πολιτική έννοια που μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε μία κοινωνική ανάλυση για το θέμα των δικαιωμάτων των ζώων. Μας επιτρέπει να δούμε τον αγώνα ως πολιτικό και να τον τοποθετήσουμε παράλληλα με όλους τους αγώνες για απελευθέρωση που προηγούνται αυτού, και να σκεφτούμε ενέργειες με βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη βάση (π.χ. το αίτημα για την κατάργηση του κρέατος). Συγκρίνοντάς τον σπισισμό με ρατσιστικές και σεξιστικές ιδεολογίες και κοινωνικά συστήματα, κάνουμε τους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν ότι η εκτροφή, η θήρα, η αλιεία και άλλες πρακτικές εκμετάλλευσης και καταδυνάστευσης των ζώων δεν είναι "φυσικές", αλλά ότι έχουν κοινωνική σύσταση, έχουν εδραιωθεί ιστορικά, είναι ηθικά κατακριτέες και ότι μπορούν να καταπολεμηθούν σε πολιτικό επίπεδο.

    -Εφιστώντας την προσοχή στο σπισισμό, την Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Σπισισμού, μας δίνεται η ευκαιρία να προβάλουμε το γεγονός ότι η καταδυνάστευση των ζώων, όπως και αυτή των ανθρώπων, δεν είναι θέμα προσωπικής επιλογής. Με τον ίδιο τρόπο, όπως η θανάτωση ή η κακομεταχείριση των ανθρώπων δεν είναι θέμα προσωπικής ελευθερίας, αλλά είναι μια αδικία που πρέπει να καταπολεμηθεί, το θέμα των δικαιωμάτων των ζώων, πρέπει να αντιμετωπιστεί ως ένα ηθικό, κοινωνικό και πολιτικό ζήτημα που αφορά τους πάντες και το οποίο η κοινωνία πρέπει επειγόντως να αποδεχτεί να συζητήσει.

     ​
     
    Last edited: 5 Ιουλίου 2010
  9. gothoula

    gothoula Regular Member

    Long-Term Effects of Meat Eating

    With numerous studies pointing to a correlation between animal consumption and a variety of diseases, including cancers, heart diseases, and the bovine disorders, many have adopted a form of vegetarianism, ranging from less meat to total consumption of plant food.

    Vegetarian diets are bulkier than those containing animal products. Because they are relatively high in carbohydrates and fiber, overeating, obesity, and constipation are generally not seen in vegans, but do appear within other groups of vegetarians that include meats and dairy in their diets. Because it can take up to five days for meat to be digested, putrification is common and is the prime source of growth of undesirable bacteria, which are the forerunners to disease. A plant-based diet is eliminated from the body within a 24-hour period, thereby preventing any potential accumulation.

    Studies have shown that animal protein increases blood cholesterol levels, while plant protein reduces it. It is estimated that for every 100 mg. of cholesterol consumed per 1000 calories, there is an increase of blood cholesterol of 12 mg/dl. Oxidized forms of cholesterol in meats, particularly, are more damaging to arteries than the cholesterol itself. Cholesterol can be oxidized simply by exposing the fat to high temperatures, light, storage, oxygen, and a range of such pro-oxidizing agents as additives.

    Additives can hide the true nature of food. For instance, in a purchased meat pie, the following are used: polyphosphates (E450) to emulsify fat and incorporate water, 128 (Red 2G) to color the fat so that it looks like meat, a flavor enhancer 621(MSG) so that the food has an addictive chicken-like flavor and so the senses will not detect all the fat, BHA and BHT to prevent the food from changing color or going rancid, E320 and E321 also to make sure that the excessive quantities of fat do not go rancid. With further additions of salt and a little meat surrounded by a pastry of white flour and lard, a product is born, containing all of the additives and saturated fat that the government advises to eat in moderation.

    Bone loss is a concern for many today. Science has difficulty in accepting the bottom line of many studies that indicate bone loss is the direct result of too much protein in the diet and not solely from a lack of calcium. The loss of calcium from the system is directly proportional to the amount of protein that is consumed. Those countries noted for their high protein consumption have the worst rate of osteoporosis in the world, while the disease is almost unheard of in the poorer nations that cannot afford meat or drink milk.

    There is also a relationship between colon cancer and high protein diets. In fact, the former science advisor to the American Institute for Cancer Research gave up eating meat when the mounting evidence could no longer be ignored. T. Colin Campbell stated that there is "a strong correlation between dietary protein intake and cancers of the colon, breast, prostate, and pancreas."

    "The beef industry has contributed to more American deaths than all the wars of this century, all the natural disasters, and all the automobile accidents combined," says Dr. Neal Barnard, President of the Physicians Committee for Responsible Medicine.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  10. gothoula

    gothoula Regular Member

    Το γάλα, είτε αγελαδινό, είτε σκυλίσιο, είτε ανθρώπινο έχει ένα σκοπό, τη θρέψη του νεογνού! Από εκεί και πέρα, η κατανάλωσή του μετά τον απογαλακτισμό μας είναι μη φυσική, πόσο μάλλον όταν προέρχεται από άλλο είδος!
    Η εκτεταμένη πρόσληψη ζωικής πρωτεΐνης (καλή πηγή αυτής είναι το γάλα) κάνει το ph του αίματος πάρα πολύ όξινο με αποτέλεσμα το σώμα να αναγκάζεται να αποβάλει ασβέστιο από τα οστά στην προσπάθεια του να το αλκαλοποιήσει. Το γάλα προκαλεί οστεοπόρωση. Αντίθετα στις φυτικές πηγές (και είναι πολλές) το ασβέστιο βρίσκεται σε μορφή απόλυτα συμβατή και αφομοιώσιμη από το σώμα μας.
    Απίστευτα οικονομικά οφέλη κρύβονται πίσω από την προώθηση του γάλατος, σε συνδιασμό με την άγνοια των περισσότερων διατροφολόγων, έχουν καθιερωθεί μύθοι σχετικά με την αναγκαιότητα της κατανάλωσής του ενώ η πραγματικότητα ουδεμία σχέση έχει!

    Ευριπίδης Σιούρας ~ Εναλλακτικός Θεραπευτής: Μην πιεις το γάλα σου!

    Το γάλα συνεχίζει να θεωρείται ως η τέλεια τροφή για τα παιδιά μας, αλλά νέα στοιχεία δείχνουν ότι μια πρωτεΐνη που περιέχεται στο γάλα είναι πιθανό να κρύβεται πίσω από πολλές νοητικές ασθένειες

    Το γάλα δε θεωρείται πλέον η τροφή - θαύμα που θεωρούταν κάποτε. Μάλιστα, πολλοί διατροφολόγοι προσπαθούν να αποτρέψουν τους νέους γονείς από το να ταΐζουν τα βρέφη και τα παιδιά τους με αγελαδινό γάλα διότι το θεωρούν πηγή των πιο κοινών αλλεργιογόνων. Αποτελεί επίσης μια τροφή με πολλές προσμίξεις, καθώς τροποποιείται με όλα τα χημικά, συμπεριλαμβανομένων και των ορμονών, στα οποία εκτίθενται οι αγελάδες της βιομηχανίας σήμερα. Παρόλα αυτά, απ’ όσο γνωρίζουμε, η πιθανότητα να περιέχει αλλεργιογόνα το γάλα, έχει να κάνει περισσότερο με την αλλοίωσή του κατά τη διάρκεια της ομογενοποίησης ή της παστερίωσης. Παρόλα αυτά, νέα στοιχεία φανερώνουν ότι ο κίνδυνος είναι εγγενής στο γάλα -ακόμα και στα αγνότερα από τα μη κατεργασμένα γάλατα- και ότι η εγγενής αδυναμία χώνευσης ορισμένων συστατικών του γάλακτος είναι πιθανό να κρύβεται πίσω από σοβαρές νοητικές διαταραχές.
    Ένα νέο βιβλίο του Dr Kevin Woodford, με τίτλο «The Devil in the Milk» (Ο διάβολος στο γάλα), υποστηρίζει ότι η β-καζεΐνη, μια από τις πρωτεΐνες του γάλακτος που προέρχεται από ορισμένες ράτσες αγελάδων, μπορεί να προκαλέσει διάφορες ασθένειες, από καρδιοπάθεια μέχρι αυτισμό και σχιζοφρένεια. Σύμφωνα με τον Woodford, πριν από περίπου 5000 χρόνια, η προλίνη, ένα αμινοξύ που βρίσκεται στο βοδινό γάλα, υπέστη μια μετάλλαξη και μετατράπηκε σε ιστιδίνη, ένα αμινοξύ γνωστό και ως β-καζομορφίνη-7(BCM7). Αν και οι παλαιότερες ράτσες αγελάδων -όπως οι Guernseys, οι Jerseys, οι Αφρικανικές και οι Ασιατικές, γνωστές και ως «αγελάδες Α2»- παράγουν γάλα που συνεχίζει να περιέχει προλίνη, το γάλα από νεότερες ράτσες όπως οι Holsteins και οι Friesians ή αλλιώς «A1 αγελάδες», οι οποίες ουσιαστικά αποτελούν όλες τις αγελάδες που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή γαλακτοκομικών στις ΗΠΑ, περιέχει B-CM7. Το B-CM7, το οποίο είναι εκατοντάδες φορές πιο ισχυρό ναρκωτικό από την β-καζεΐνη, την πρωτεΐνη που περιέχει το ανθρώπινο γάλα, δρα ως πολύ δυνατό όπιο στους ανθρώπους. Η κατανάλωση αυτού του αμινοξέος μπορεί να προκαλέσει ανίατες ασθένειες, ακόμα και όταν το λαμβάνουμε από το ακατέργαστο και αναλλοίωτο γάλα. Το γάλα με αυτό το αμινοξύ είναι που μας οδηγεί σε μια σειρά από αυτοάνοσες διαταραχές συμπεριλαμβανομένου και του διαβήτη τύπου 1, όπου το σώμα καταστρέφει τα ίδια του τα κύτταρα που παράγουν ινσουλίνη και συνήθως εκδηλώνεται κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας ή στα πρώτα στάδια της εφηβείας. Ο Woodford πιστεύει επίσης ότι η Α1 β-καζεΐνη υποκινεί μια φλεγμονώδη απόκριση στα αιμοφόρα αγγεία, παρεμβαίνει στο ανοσοποιητικό σύστημα και προκαλεί μια υπερβολική παραγωγή βλέννας.
    Παρόλα αυτά πιο ανησυχητικά είναι τα αυξανόμενα στοιχεία που υποστηρίζουν ότι αυτά τα προϊόντα γάλακτος ίσως και να αποτελούν την κύρια αιτία που κρύβεται πίσω από τις νευρολογικές διαταραχές σε μωρά και παιδιά και οδηγεί στον αυτισμό και τη σχιζοφρένεια.
    Παρόλο που η B-CM7 κανονικά δε μπορεί να περάσει από τα εντερικά τοιχώματα, στα μωρά και τα παιδιά μικρής ηλικίας, τα τοιχώματα είναι πιο διαπερατά για να επιτρέπουν την χώνευση του ανθρώπινου γάλακτος και του πρωτογάλατος. Αυτό σημαίνει ότι σε μωρά που είτε τρέφονται με αγελαδινό ή τεχνητό γάλα, είτε έχουν εντερική βλάβη ή ένα έντερο με «διαρροή», αυτά τα πρωτεϊνικά μόρια θα περάσουν με ευκολία μέσα από το φράγμα μεταξύ αίματος-εγκεφάλου και θα προκαλέσουν σοβαρές επιπτώσεις. Στην πραγματικότητα, αυτή ακριβώς ήταν και η θεωρία του Dr Andrew Wakefield, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι το εμβόλιο MMR (ιλαράς-ερυθράς- παρωτίτιδας) προκαλεί βλάβη στο έντερο και το αφήνει εκτεθειμένο στην ανολοκλήρωτη διάσπαση και την υπερβολική απορρόφηση των πεπτιδίων με οπιοειδή δράση -όπως οι πρωτεΐνες του γάλακτος και η γλουτένη. Μάλιστα, μέσω της βιοχημείας αποδεικνύεται ότι τα επίπεδα των πεπτιδίων σε άτομα με αυτισμό αυξάνονται (Autism, 1999; 3: 45-65).
    Μια μελέτη σε ζώα, που πραγματοποιήθηκε σε αρουραίους, έδειξε ότι μόλις 65 δευτερόλεπτα μετά τη λήψη B-CM7, τα ζώα βρέθηκαν σε υπερδιέγερση και άρχισαν να τρέχουν γύρω-γύρω αναστατωμένα. Λίγα λεπτά αργότερα αδρανοποιήθηκαν και έγιναν αντικοινωνικά. Απομακρύνθηκαν από τους άλλους αρουραίους που βρίσκονταν στο ίδιο κλουβί και κάθισαν με το κεφάλι τους ακουμπισμένο στα κάγκελα. Έπειτα έγιναν υπεραμυντικά (Autism,1999; 3: 85-95). Αν και τα ευρήματα από τις μελέτες στα ζώα μπορεί να μην απευθύνονται απαραίτητα και στους ανθρώπους, μια κλινική μελέτη εντόπισε υψηλά επίπεδα αντισωμάτων στην καζεΐνη των βοοειδών στο 90% των αυτιστικών ασθενών και στο 93% των σχιζοφρενών. Επιπλέον, όταν υποβλήθηκαν σε δίαιτα χωρίς γλουτένη και καζεΐνη, το 81% των αυτιστικών παιδιών παρουσίασε βελτίωση στους περισσότερους τομείς συμπεριφοράς μέσα σε διάστημα τριών μηνών (Nutr Neurosci, 2000; 3; 57-72).
    Επιπλέον, και μια νορβηγική μελέτη σε παιδιά με αυτισμό εντόπισε αυξήσεις στα οπιοειδή πεπτίδια, τα ποία επιδρούν στην ωρίμανση του εγκεφάλου, όπως αναφέρουν και οι Κ. Reichelt και Α.Μ. Knivsberg στο 12ο συνέδριο “Defeat Autism now!” («Καταπολεμήστε τον αυτισμό τώρα!»), που πραγματοποιήθηκε στις 3-5 Οκτωβρίου του 2003 στο Portland του Oregon, ενώ μια αμερικανική μελέτη αποκάλυψε ότι ο αιματοεγκεφαλικός φραγμός στα παιδιά με αυτισμό είναι πιο διαπερατός από πολλά πεπτίδια, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που βρίσκονται στο γάλα (j Neuroimmunol, 2002; 129: 168-77).
    Παρόλο που οι άνθρωποι που έχουν φυσιολογικό πεπτικό σύστημα δεν απορροφούν τόσο μεγάλη ποσότητα B-CM7, όσο αυτοί που έχουν προβληματικό και πιο εκτεθειμένο έντερο, υπάρχει ένας τρόπος να αποφευχθεί όλο αυτό, απλά καταναλώνοντας προϊόντα που προέρχονται από γάλα κατσίκας ή προβάτου και τα οποία δεν περιέχουν την συγκεκριμένη πρωτεΐνη.

     

      ​
     
  11. froul

    froul New Member

    Απάντηση: Περι Σπισισμού

    Ως προερχόμενος από επαρχεία και με τελείως διαφορετικά βιώματα από τους περισσότερους μεγαλωμένους στην πρωτεύουσα πάντως,ειλικρινά μου φαίνεται ακατανόητο.
    Το γεγονός ότι ξεκινήσαμε να τρώμε κρέας μας οδήγησε σιγά σιγά από πιθηκανθρώπους σε Homo sapiens.
    Κακό κάνει η υπερβολική κατανάλωση κρέατος,όχι απλά η κατανάλωσή του.
    Τεσπα,προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τους σπισιστές,φτάνει να μην εμφανιστούν Μεγάλο Σάββατο την ώρα που πάω να σφάξω το αρνί για το Πάσχα ή πριν τα Χριστούγεννα όταν ετοιμάζομαι να σφάξω το γουρούνι.
    Ας τρώνε ό,τι θέλουν και ας σκέφτονται όπως θέλουν.
     
  12. extreme32

    extreme32 Regular Member

    1)Η εσυ δεν καταλαβες τιποτα ή εγώ.

    2)Ξερεις τα πουλανε ηδη σφαγμενα εδω και χρόνια στον χασαπη της γειτονιας σου.

    3)Οσο για τους σπισιστες ,και να εμφανιστουν καποια μερα που θα ετοιμαζεσαι να σφαξεις γουρουνακια και αρνακια, δεν θα σε πειραξουν. Τους αλλους να φοβασαι.
     
Thread Status:
Not open for further replies.