Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ο τσίπης

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος devine_sub, στις 13 Σεπτεμβρίου 2010.

  1. Ωκεανός

    Ωκεανός Flüggåэnk∂€čhiœßøl∫ên

    Υπάρχει μια αντίληψη που λέει ότι για κάθε τι που σου συμβαίνει φταίς εσύ ο ίδιος. Δεν τη συμμερίζομαι, για την ακρίβεια πιστεύω πως είναι βλακώδης, και ότι αν ποτέ ισχύει, αυτό συμβαίνει συνήθως μεταφορικά, αλλά ωφελεί μερικές φορές να τη χρησιμοποιούμε ως εργαλείο για να δούμε τα πράγματα από μια άλλη σκοπιά. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με την υπόθεση ότι για τη σπαγγοραμμένη μεταχείριση που υπέστη η «υ» δεν φταίει ο «Κ», παρά η ίδια η «υ», η οποία με κάποιον τρόπο την άξιζε, ή με κάποιον τρόπο την προκάλεσε. Πως θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο;

    Θα μπορούσε να συμβεί αν ο «Κ» έχει πολλές του χεριού του, κι έτσι δεν καίγεται ιδιαίτερα αν κάποια συνεχίσει να του κάθεται ή αν φύγει. Αν, μάλιστα, η συντήρηση πολλών «υ» του κοστίζει συνεχώς χρήματα, και αν τυχόν ζούμε και σε οικονομικά δύσκολες εποχές, αυτό μπορεί να τον κάνει να καίγεται ακόμα λιγότερο για όποια φύγει. Με το να επιλέγει η «υ» κάποιον «Κ» γνωρίζοντας ότι εκείνος διατηρεί χαρέμια σε πέντε ηπείρους, αναλαμβάνει τα ρίσκα της. Το να συμπεριφερθεί ο «Κ» ως τσίπης απαλύνει άμεσα το οικονομικό πρόβλημα, και επισπεύδει επίσης το ξεφόρτωμα όποιας «υ» τυχόν έχει την αυθάδεια να θεωρεί τον εαυτό της «υψηλής συντήρησης». Παρατηρήστε ότι αυτή η συμπεριφορά εκ μέρους του «Κ» είναι, από μόνη της, από καθόλου έως ελάχιστα μεμπτή.

    Θα μπορούσε να συμβεί αν ο «Κ» τείνει να συμπεριφέρεται στην κάθε μια αναλόγως του τι πιστεύει εκείνος ότι της αξίζει, κι αν προσεγγίζοντάς τον η «υ» δεν διαισθάνθηκε ότι η ίδια δεν αξίζει πολλά πράγματα για εκείνον. Αυτό είναι, δυστυχώς, εύκολο να περάσει απαρατήρητο, αφού μια κάποια κακομεταχείριση είναι μέσα στα αναμενόμενα πλαίσια της ασύμμετρης συναναστροφής. Παρατηρήστε ότι και πάλι, δεν πρόκειται για κάτι το αντικειμενικά μεμπτό εκ μέρους του «Κ».

    Οι πιθανότητες να συμβεί το παραπάνω αυξάνονται αν ανάμεσα σε αυτές τις πολλές που έχει του χεριού του ο «Κ» υπάρχουν ελκυστικές, και λιγότερο ελκυστικές, και η εν λόγω «υ» έχει την ατυχία να είναι ανάμεσα στις λιγότερο ελκυστικές. Οι ασχημούλες κληρώνονται πάντα το άδικο χέρι φύλλα, ειδικά όταν αναμειγνύονται με ομορφούλες. Αυτό αποτελεί πρακτικά νόμο της φύσης, κι έτσι δεν έχει νόημα να το προσάψουμε ως μεμπτό στον «Κ».

    Θα μπορούσε να συμβεί αν η «υ» είναι της αντίληψης ότι υπάρχει «καλή κακομεταχείριση» και «κακή κακομεταχείριση», αλλά δεν φρόντισε να εξακριβώσει εκ των προτέρων αν ο «Κ» είναι της ιδίας αντίληψης πριν τον συναναστραφεί. Και πάλι, μια αντίληψη ή μια διαφορά απόψεων δεν μπορεί να θεωρηθεί μεμπτή.

    Τι θέλω να πω με όλα αυτά; καλή η καρικατουροποίηση, γιατί δείχνει κάποια πράγματα που αλλιώς είναι δύσκολο να καταδειχθούν, αλλά αν την παρακάνουμε διακινδυνεύουμε να γίνουμε δύσκολα πιστευτοί. Υπάρχει πάντα το σκεπτικό «πω-πω, τι ρεζιλίκι, υπάρχουν πραγματικά τέτοιοι άνθρωποι; εμένα πάντως ο Μήτσος μου δεν είναι έτσι, είναι αλλιώς!» Προσπαθώ να πω ότι α) η οποιαδήποτε άσχημη εμπειρία όπως η τσίπικη μεταχείριση δεν θα έλθει αναγκαστικά μόνο από κάποιο σεσημανσμένο και σουπερ-δαιμονοποιημένο άτομο, και επίσης ότι β) αν τυχόν δεν μπορείτε να πιστέψετε τη σήμανση και τη δαιμονοποίηση που βλέπετε γύρω από ένα άτομο, αναλογιστείτε ότι σε τελική ανάλυση δεν είναι καν αναγκαίο να ισχύουν όλα αυτά που ακούτε για υπάρξει κακή μεταχείριση, αρκεί απλώς κάποια διαφορά αντιλήψεων. Δεν υπάχρει τίποτα που να αντικαθιστά την προσεκτικότητα και τη σύνεση πριν προβούμε σε ενέργειες.
     
  2. Syrah

    Syrah Contributor

    Re: Απάντηση: Ο τσίπης

    Εγώ, εντούτοις, θα αποτολμήσω να ζητήσω κάποιες διευκρινίσεις, ελπίζοντας ότι δεν γίνομαι κουραστική.

    α) Το να τακτοποιείται ο λογαριασμός ενός ξενοδοχείου ή ενός εστιατορίου από τη γυναίκα, αποτελεί "ευνουχισμό" του συντρόφου της;

    β) Πώς συμπεριφέρονται τα "Αρσενικά";
     
  3. devine_sub

    devine_sub Contributor

    Απάντηση: Re: Ο τσίπης

    Είναι υπέροχο να μπορείς να ζεις στον κόσμο σου και όχι των άλλων.  
    Και όσα περιγράφεις είναι επίσης πολύ όμορφα. Και η οπτική σου {ειδικά όπως αποτυπώνεται μέσα από το φακό} είναι εξαιρετική.

    Τα υπόλοιπα, έχουν μάλλον απαντηθεί. Ας μην επαναλαμβάνω τα ίδια.  

    Μήνυμα ελήφθη, αποκωδικοποιήθηκε, έλαβε σήμανση και διαβιβάστηκε δια τα περαιτέρω.  

    Αντί κειμένου ...


    Όπως το αντιλαμβάνομαι δεν ρωτάτε εμένα, οπότε αφήνω να απαντηθεί αρμοδίως.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. Keiko Mika

    Keiko Mika 愛する人たちに裏切られた Premium Member

    Απάντηση: Ο τσίπης

    *) Συχνά πυκνά βρίσκεις κάποιους εκεί έξω .. εμείς τους λέμε ματζιριδες
    *) Μπορεί ναι ... άλλα οι περισσότεροι είναι έτσι εκ γεννητής
    *) κλασσική απάντηση θεσσαλικής ... α?( τι θέλει να πει η νηματοθέτης δεν λαμβάνω)
    *) αν το σκατό ήταν ευρό θα ήμασταν όλοι πλούσιοι (και βρομεροί μπλιαχχχ)
     
  5. devine_sub

    devine_sub Contributor

    Απάντηση: Ο τσίπης

    Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις.  

    {ως προς το τρίτο σημείο: ε, το διεθνές νομισματικό ταμείο κλπ.}
     
  6. thlon kai temnon

    thlon kai temnon New Member

    Απάντηση: Ο τσίπης

    Κοιτα... αυτο με τιποτα δεν μπορει να ισχυσει στην περιπτωση μου γιατι τα απλυτα ρουχα και πιατα βρισκονται στο δικο ΜΟΥ σπιτι...
    Ε του πουστη! Θα ηταν γαιδουριά να κουβαλουσα σπιτι της τα λερωμενα, τ'απλυτα, τα παραπεταμενα...
     
  7. devine_sub

    devine_sub Contributor

    Απάντηση: Ο τσίπης

    Καταλυτικό επιχείρημα, δε λέω!  
     
  8. Emma

    Emma Contributor

    Σπανιότατα αφήνω άλλον να πληρώσει για μένα κι όταν το κάνω το κάνω με βαριά καρδιά. Το να πληρώνει άλλος για μένα, είτε άντρας είτε γυναίκα, μου δημιουργεί ένα αίσθημα υποχρέωσης, το οποίο προτιμώ να μην έχω, γι' αυτό και αποφεύγω να δημιουργώ.
    Απ' την άλλη, το να προσφέρεται κάποιος να πληρώσει (άλλο αν τελικά δεν τον αφήσω να το κάνει) με εντυπωσιάζει θετικά. Δείχνει γεναιοδωρία, η οποία συνήθως επεκτείνεται και σε μη υλικά αγαθά. Πράγμα το οποίο είναι πολύ σημαντικό για μένα και είναι απαραίτητο στοιχείο χαρακτήρα των ανθρώπων με τους οποίους θέλω να σχετίζομαι (είτε φιλικά είτε ερωτικά).
    Αν δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για ξενοδοχεία, γεύματα σε εστιατόρια κτλ κτλ, ναι μεν θα είχα κατανόηση αλλά θα με εντυπωσίαζε αρνητικά το γεγονός ότι, αντί να σκεφτεί εναλλακτικούς (φτηνότερους) τρόπους επίτευξης του ζητουμένου, περιμένει/ζητάει (έμμεσα ή άμεσα) από εμένα να επιληφθώ του θέματος.
     
  9. devine_sub

    devine_sub Contributor

    Απάντηση: Re: Ο τσίπης

    Συνεπώς, να υπάρχει η πρόθεση για την ανάληψη των όποιων εξόδων και από τις δύο πλευρές.
     
  10. Emma

    Emma Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Ο τσίπης

    ή αλλιώς: να υπάρχει γενναιοδωρία από αμφότερους και freeloading από κανέναν.
    (όταν φτάνω -συχνά- να μαλλώνω για το ποιός θα πληρώσει και ποιός όχι, συμβιβαζόμαστε και πληρώνουμε ο ένας του άλλου  )
     
  11. devine_sub

    devine_sub Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ο τσίπης

    Ακούγεται ιδανικό.  
     
  12. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ο τσίπης

    Εξαρτάται τι έχει παραγγείλει ο ένας και τι ο άλλος.