Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

BDSM μονο εν οικω ή και εν δημω ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Astrovroxi, στις 3 Νοεμβρίου 2010.

  1. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Re: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?

    Θα σας πω αυριο εδω ,δημοσια,απλα τωρα ξαπλωσα μπας και απολαυσω λιγο υπνο μιας και εχω αδεια επιτελους......
     
  2. smari

    smari Regular Member

    Re: Απάντηση: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?

    δεν γινιτι χουρις να παχυνου....φοβαμ μην χαλασου την σιλιουεταμ πλιζζζζζζ μανταμ, πλιζζζζζζζζζζζζ
     
  3. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?

    Μια ελάχιστη συμβολή στη σπουδή περί αισθητικής, ανοχής και ορίων
    που λαμβάνει χώρα στον παρόντα τόπο διαπραγμάτευσης του εναλλακτικού ερωτισμού.

    http://archive.enet.gr/online/dspphoto?id=91936

    Μεταμοντέρνα Τέχνη
    Από savvaspavlou

    Θεωρώ το έργο του Θανάση Τότσικα, που απεικονίζει τον ίδιο, γυμνό, να συνουσιάζεται με ένα καρπούζι,
    ως χαρακτηριστικό φαινόμενο
    του εκτραχηλισμού, της έκπτωσης των ηθών και του επιπέδου της Τέχνης γενικότερα.
    Γιατί θα μπορούσε να δώσει περισσότερο βάθος και νέες διαστάσεις στο έργο του,
    θα δημιουργούσε κάτι απείρως καλύτερο αν το έκανε με πεπόνι.

    Ίσως μερικοί, αναμοχλεύοντας το παρελθόν μου, να βρουν υπόλοιπα παλαιών αντιθέσεων μεταξύ των αγροτοποιμενικών κοινοτήτων της περιοχής μου, διότι είναι γνωστόν ότι κατάγομαι από την Τερμινθία, κοινότητα πεπονοπαραγωγών, όπως είναι γνωστές και οι αντιθέσεις των ομοχωρίων μου με τη διπλανή κοινότητα των Δεμαριωτών, που ήταν φημισμένοι παραγωγοί καρπουζιών, αφού το έδαφός τους ήταν τόσο πρόσφορο για το προϊόν αυτό.
    Δεν ήταν μόνο οι συνήθεις ανταγωνισμοί παραγωγών –γιατί είναι αλήθεια ότι η προτίμηση του καρπουζιού από τους καταναλωτές των πόλεων σήμαινε πάραυτα την πτώση του εισοδήματος των πεπονοπαραγωγών και είχαμε πάντα το παράπονο ότι το πεπόνι, αν και εκλεκτό έδεσμα, όμως παρέμενε φτωχός συγγενής στις επιλογές για το φρούτο του τραπεζιού.
    Όχι. Μακριά από μένα οι γλυκερές αναμνησούλες και οι παλιμπαιδισμοί, αν και προηγουμένως φαίνεται να γλίστρησα λίγο.
    Παραμένω νηφάλιος και λόγιος και η κύρια επιχειρηματολογία μου εδράζεται στη διαλεκτική και τη σφαιρική εξέταση του θέματος.
    Γνωρίζοντας λοιπόν ότι η επέκταση των ορίων της τέχνης γίνεται με τη διαπλοκή της με άλλα θέματα, όταν σπάνε τα όρια και οι όροι που την καθορίζουν και ενσωματώνει περισσότερο σύμπαν στο έργο της, θα έλεγα ότι η προτίμηση του κ. Τότσικα στο καρπούζι, εκτός του ότι αγνοεί τα διαιτολογικά (φούσκωμα με το καρπούζι –καλύτερο, πιο γλυκό και διατροφικά προτιμητέο το πεπόνι), παραπέμπει και σε έναν παρωχημένο λαϊκισμό, που επενδύει, τη σκηνή της συνουσίας του με το καρπούζι, σε συνειρμούς συνοικιακού εραστή ή εφαψία της λαϊκής αγοράς.
    Ν αι, υπάρχει μια αριστοκρατική και λόγια αντίληψη της ζωής στην επιλογή του πεπονιού.
    Ο «σικυός πέπων», έλεγαν οι αρχαίοι πρόγονοι το πεπόνι, δηλαδή το ώριμο αγγούρι, ψημένο στον ήλιο, αφού ο σικυός, το συνηθισμένο αγγούρι, τρώγεται μη ώριμο. Αργότερα, λέγεται απλώς πέπων και εγκαθιδρύεται έτσι, χωρίς αντίστιξη με το αγγούρι. Αγγούρι, λοιπόν, πεπόνι και καρπούζι, ιδού πού στήσαμε το αγροδίαιτο και υπαίθριο περιβάλλον για το μεγάλο έργο του Τότσικα.
    Που αποκτά νέες προοπτικές όταν γνωρίζουμε, και δεν φταίω εγώ αν οι μεταμοντέρνοι εικαστικοί της Ελλάδος είναι αδιάβαστοι, ότι η προσφώνηση των αρχαίων Ελλήνων «πέπον» σημαίνει μαλακέ, γλυκέ, εκφράζει στοργή, παίρνει την έννοια «καλέ μου». «Κριέ πέπον» [=καλό μου κριάρι, αγαπημένο μου] λέει ο Πολύφημος στην Οδύσσεια, «πέπον Καπανηιάδη» αναφέρεται στην Ιλιάδα.
    Αχ, αν ήξερε ο Τότσικας τι πελώριες διαστάσεις θα έπαιρνε το έργο του αν συνουσιαζόταν με πεπόνι αναφωνώντας: «Ω πέπον!».


    *Οι επισημάνσεις με bold, δικές μου.
    ** Πας συνειρμός με πραγματικά συμβάντα θεωρείται μη συμπτωματικός.
    *** Μετά τις περιόδους ανάλυσης των κεφαλαίων
    "Παιδί και SMer γονείς", & "Συναντήσεις και Κοινότητα"
    περάσαμε στην περίοδο "Bdsm σε περιβάλλον εργασίας".
    Όλα τα στάδια θεωρούνται απαραίτητα
    για την πορεία προς την ωρίμανση του Κλάδου
    και την προσαρμογή του στο κοινωνικό γίγνεσθαι.
    Ξιφουλκείτε απρόσκοπτα.


     
  4. devine_sub

    devine_sub Contributor

    Απάντηση: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?

    Από την υπενθύμισή σας, αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν η αναφορά της "Ε" στους εφαψίες.

    Πράγματι, είναι μία ακόμη περίπτωση επιβολής της ερωτικής έκφρασης κάποιου επί ατόμων που, πλην εξαιρέσεων, δεν συνηγορούν. Και μάλιστα τόσο κοινή και διαδεδομένη διεθνώς {π.χ. στα διεθνή ΜΜΕ έχουν αναφέρει το σχετικό πρόβλημα στο μετρό του Τόκιο} που δεν μπορεί κανείς να πει ότι αποτελεί "ακραία εξαίρεση".
     
  5. Mikra_Psemata

    Mikra_Psemata Contributor

    Απάντηση: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?

    Δυστυχως δεν πληροφορήθηκα τις αλλαγές των συγχρονων καιρών, που λενε πως όποιος "το κάνει" βανιλιστικα ή βδσμ-ικα δημοσίως είναι ο προοδευτικός της εποχής.

    Επίσης αυτα τα Ελλαδιστάν, μαστερ Πέρι δεν τα κατανοω καθως η νομοθεσία των περισσοτέρων(αν οχι όλων) των δυτικο-αναθρεμμένων χωρών, επίσης απαγορεύουν την προσβολή της δημοσίας αιδου.

    Το οτι μια Ολλανδια έχει κάποιες επιπλέον ελευθεριες, μάλλον αυτη ειναι η εξαιρέση στην γενική νόρμα και όχι η Ελλαδα.

    Θα σου πρότεινα να πας στην Αγγλια, ή στην Γαλλία, ή στην Αμερική κλπ και την ώρα που στο ηλιολουστο πάρκο σου παιρνει πιπα μια σκλαβα ή μια βανίλα, μη παραξενευτείς αν σε δεις σε χρόνο ντε τε, να σου βγαζουν φωτογραφιες ανφας και προφιλ, ενω εκπληκτος θα κρατας ενα καρτελακι με ενα μεγαλο αριθμό μπροστα σου.
     
  6. DexterWantsToPlay

    DexterWantsToPlay Regular Member

    Απάντηση: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?

    +rep! (mental μιας και δεν μπορω να δωσω κανονικα...   )
     
  7. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?

    Να κανω μια ερωτηση ως ασχετη. Ηταν πιο προοδευτικοι οι αρχαιοι Ελληνες που ειχανε τα Διονυσια και λατρευανε φαλλους δημοσιως, η οι Νεοελληνες και οι αλλοι λαοι που απαγορευουν το σεξ δημοσιως; Οι Ολλανδοι εφηυραν τα φαλλικα συντριβανια; Οκ αυτες ηταν δυο ερωτησεις. Μη μπερδευουμε την εμπορευματοποιηση με την προοδο...

    Μαλλον πρεπει, ως συνηθως, ν'αναλογιστουμε λιγο τι εννοουμε οταν λεμε "συντηρητικο" και τι οταν λεμε "προχωρημενο". Προοδος για μενα θα ηταν να ξερουμε την ιστορια μας και να εχουμε μια κληρονομια αξια αναφορας ν'αφησουμε στους επομενους.
     
  8. Eri

    Eri

    Re: Απάντηση: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?


    Αυτο ακριβως σκεφτομουν σημερα......Και ισως μερικοι πρεπει να σκεφτουν οτι παν μετρον αριστον.....Νησαφι πια με τον κακο μαϊμουδισμο.....
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Απάντηση: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?

    Ου παντός πλείν ες Κόρινθον...
    Αν μη τι άλλο τα σύγχρονα τέκνα της ισάξια στέκονται σε Περίανδρους, Λαϊδες και Αμινοκλείς...
    Εύστροφες εγγράμματες εξυπνες και καπάτσες άρα και φιλήδονες κυράδες του κορμιού τους!
     
  10. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?

    O tempora o mores, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις ηθικές αξίες και την αισθητική μιας εποχής με αυτές μιας άλλης. Οι καιροί αλλάζουν, οι αξίες αλλάζουν, η αισθητική αλλάζει.

    Η παιδεραστία κάποτε δε θεωρούνταν καν αδίκημα. Η αιμομιξία ήταν συνήθης πρακτική (ειδικά στις αριστοκρατικές οικογένειες). Εμείς ανατριχιάζουμε με τη σκέψη αλλά το ίδιο θα ανατρίχιαζε με τη σκέψη ένας αρχαίος αν του μιλούσες περί ισότητας των φύλων.

    Η πρόοδος είναι έννοια σχετική και έχει κάθε φορά να κάνει με το τρέχον σύστημα αξιών.

    Κοντολογίς δεν έχει νόημα η "σύγκριση" προόδου μεταξύ κοινωνιών που τις χωρίζουν χιλιετίες (ή ακόμα μερικές φορές και δεκαετίες) γιατί όπως έγραψα παραπάνω όπως εμείς ανατριχιάζουμε σε κάποιες συνήθεις πρακτικές των παλαιότερων έτσι θα ανατρίχιαζαν κι αυτοί με τις δικές μας.
     
  11. Eri

    Eri

    Re: Απάντηση: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?


    Ενα ζευγαρι που φιλιεται δημοσιως εξαρταται πως φιλιεται......Αλλο το ερωτικο φιλι και αλλο το ηχηρο ενοχλητικο γεματο σαλια φιλι που συνηθως προερχεται απο ερωτευμενα 14χρονα που θελουν να δειξουν τον ερωτα τους......Εντυπωση μπορει να μην κανει, την ενοχληση των διπλανων την προκαλει ομως......
    Ενα ζευγαρι που χαμουρευεται διακριτικα μεν σε δημοσιο χωρο δε, μπορει να ειναι ακρως ερεθιστικο για καποιον που παρακολουθει......Ενα ζευγαρι που ξεδιαντροπα χουφτωνεται μονο και μονο για να προκαλεσει, ειναι ενοχλητικο......
    Τα περιστατικα που περιγραφω νομιζω οτι περικλυουν και ηθικες αξιες (πρωτιστως τον σεβασμο προς τους αλλους) και αισθητικη (ισως αισθητικη σε μεγαλυτερο βαθμο).......Δε νομιζω οτι η εννοια του σεβασμου ή της στοιχειωδους αισθητικης να αλλαζουν κατα καιρους....Η εφαρμογη τους ειναι που εχει προβλημα....
     
  12. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: BDSM ΜΟΝΟ ΕΝ ΟΙΚΩ Ή ΚΑΙ ΕΝ...ΔΗΜΩ?

    Ναι, αλλάζουν. Οι καιροί αλλάζουν και μαζί τους αλλάζουμε κι εμείς ή αν το θες εμείς αλλάζουμε και αλλάζουμε τους καιρούς μαζί μας.