Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σαδομαζοχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος SlaveRose, στις 26 Ιανουαρίου 2011.

  1. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?

    Δεν επιτρέπονται τα greeklish καλέ μου
     
  2. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?


    Οκ Θανάση, όπως νομίζεις, γράφε όπου σου χαϊδεύουν τα αυτιά, εγώ αυτιά δεν χαϊδεύω. Σου είπα, όπου κατ΄ εμέ γράφεις σωστές απόψεις θα τις επικροτώ και όπου οι απόψεις σου είναι παράλογες (κατ΄εμέ πάντα) θα στο επισημαίνω.
     
    Last edited: 28 Ιανουαρίου 2011
  3. SlaveRose

    SlaveRose Regular Member

    Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?

    δεν φεύγω από το φόρουμ που να σκάσετε   αντε μην γίνω καμία mistress κατά λάθος ..   από τη στιγμή που έχω το δικαίωμα να γραφτώ στο φόρουμ .. δεν μπορεί να με περιορίσει κάτι .. ελευθερία έκφρασης .. και ούτε με νοιάζει τι κάνει ο καθένας στη σεξουλική του ζωή .. και σ'αυτό είμαι καλύτερη από σας .. που κάθεστε και κουτσομπολεύετε ποιος τον έφαγε και γιατί τον έφαγε ..
    και αν κάνω ερωτήσεις κάπως με αφέλεια(είμαι και λίγο αφελής) .. ή κάπως θυμωμένη .. έχω τους λόγους μου   και εσείς δεν μου απαντήσατε ευθέως .. ασχοληθήκατε .. με το πως το έχω γράψει και γιατί .. όπως το σκέφτηκα το έγραψα .. τες παντ
    Βασικά δεν με έχει πειράξει κάτι από αυτά που λέτε .. απλά πιστεύω ότι κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται πιο απλά και πιο ειλικρινά .. αφού εδώ υποστηρίζουμε το άγριο και το βίαιο sex (έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ .. χρησιμοποιώ δικούς μου όρους .. μην παρεξηγηθείτε πάλι   ) για ποιο λόγο αυτά που λέω εγώ σας φαίνονται σκληρά .. και θέλετε να χρισιμοποιήσω πιο ωραίες λέξεις .. με μπερδεύετε  
     
  4. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?

    Δεν θέλουμε πιο ωραίες. Θέλουμε πιο σωστές. Γιατί αν υποθέσουμε ότι χρησιμοποίησες σωστές λέξεις, θα καταλάβουμε ότι εσύ έχεις κάποιο πρόβλημα με τους σαδιστές//Κυρίαρχους και ότι προσπαθείς να αποδείξεις ότι είμαστε προβληματικοί και οτι το σύνολο του BDSM είναι προβληματικό.

    Αν αυτό ηθελες να πεις σε ένα BDSM φορουμ, τότε σωστά θίχτηκε πολύς κόσμος. ΑΝ δεν ήθελες να πεις αυτό θα πρέπει να μάθεις να χειρίζεσαι καλύτερα τη γλώσσα και να τοποθετείς την σωστή λέξη, στη σωστή έννοια, συνδυάζοντας και τους σωστούς συντακτικούς κανόνες (καθώς και κανόνες καλής συμπεριφοράς και τυπικής ευγένειας) γιατί μυαλά δεν διαβάζουμε, απλώς κάποιοι απο εμάς είμαστε καλοπροαίρετοι και υποθέτουμε ότι κάτι άλλο ήθελες να πεις από αυτό που είπες.

    Δεν είναι τμήμα φιλολογίας εδώ, αλλά ο γραπτός λόγος δεν είναι προφορικός, και εκτός αυτού, αν πας στο περίπτερο και πεις : "Δώσε μου ένα απο αυτά τα πως τα λένε που τα ρουφάς", δεν είναι σίγουρο οτι ο περιπτεράς θα σου δώσει τσιγάρα ή -ΝαΜηνΠωΤώραΤι- βραδιάτικο και παρεξηγηθώ.
     
  5. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?

    Κάθε πάθος που δεν μπορεί να ελεγχθεί μπορεί να προκαλέσει φθορά. Για να μην "κινδυνέψεις" αρκεί να ζεις με μέτρο.
     
  6. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?

    Αγαπητοί, το νήμα αυτό κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο.

    Ακόμα μου φαίνεται φαιδρό μέσο πρόκλησης ερωτικού ενδιαφέροντος αυτή η νέα μόδα να γράφεται μια αθλιότητα περί BDSM και να τίθεται δήθεν προς συζήτηση στο off topic.

    Θα ήταν εντάξει, αυτό το νήμα, αν έμπαινε κάποιος σ ένα βανίλλα φόρουμ κι έλεγε ότι είναι σαδιστής, εκεί μάλιστα, να πέσουν να τον ρωτήσουν πώς ξεχωρίζουν οι επικίνδυνοι απ τους ακίνδυνους.

    Αλλά για εδώ μέσα δεν είναι εντάξει.

    Απλά τα πράγματα. Όποια φοβάται τον λύκο δεν μπαίνει στο δάσος να κόβει βόλτες. Αν μπαίνει και ρωτάει γύρω γύρω "δε μου λέτε είναι ο λύκος επικίνδυνος ή όχι;", τότε κάτι τρέχει.

    Τέλος πάντων. Σε κάθε περίπτωση, πεθαίνουν γύρω στις 50 υποτακτικές το χρόνο παγκοσμίως, όχι από σαδιστή Αφέντη που δεν ήξερε τί έκανε ή έχασε τον αυτοέλεγχό του (το πρώτο πράγμα που μαθαίνει κανείς αν τυχόν αποφασίσει να απολαύσει αντί να μουγκάνει τον σαδισμό του), αλλά από χρόνια σκληρομεταχείριση η οποία όμως ικανοποιούσε τον μαζοχισμό τους και τη δέχονταν.

    Πενήντα γυναίκες το χρόνο χάνονται και όμως αυτές που θέλουν ντε και καλά να "το ζήσουν" πληθαίνουν καθημερινά. Γιατί όχι στο κάτω κάτω; Περισσότεροι άνθρωποι χάνονται το χρόνο από την όρκα, τη δολοφόνο φάλαινα...


    Έλεος!!!!!!! Λυπήσου μας!!!!!!! Αδυσώπητε...

    Και τί είναι αυτά που λες; ότι όποιος ζει χωρίς μέτρο γίνεται επικίνδυνος; Το πολύ για τον εαυτό του. Και τί ακριβώς είναι μέτρο; Για τον Μάστερ Χ μέτρο μπορεί να είναι καμιά διακοσαριά στο κάθε στήθος, μετά λόγου γνώσης. Μια βανίλλα μπορεί κάλιστα να πιστεύει ότι θα πεθάνει από κάτι τέτοιο.

    @ SlaveRose,
    έχω την άποψή μου επί του θέματος, αν είναι ή όχι επικίνδυνος ο σαδιστής - άλλοι είναι δυνάμει επικίνδυνοι και άλλοι όχι γιατί ξέρουν τί κάνουν και υπάρχουν ορισμένες άλλες παράμετροι που εξετάζονται, όπως διαφθορά και βλακεία, η τελευταία όπως του τύπου του MasterPerris - αλλά δεν παίρνω μέρος της ευθύνης να σου πω πώς να το σκέπτεσαι, είναι θέμα προσλαμβανουσών στο κάτω κάτω και θεωρώ ότι το θέμα το έθεσες προβοκατόρικα. Κάνε όπως αγαπάς, αλλά άσε κι εμένα και όλους τους άλλους να κάνουν όπως αγαπούν.
     
    Last edited by a moderator: 29 Ιανουαρίου 2011
  7. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?

    Δίχως μέτρο δεν υπάρχει ισορροπία και η ανισορροπία του ενός επηρεάζει και την ισορροπία του άλλου. Όσο για το πιο ακριβώς είναι το μέτρο, με υποτιμάς αν πιστεύεις ότι δεν ξέρω, ότι γνωρίζεις τρυφερή μου. Για αυτούς που μπορεί να μη ξέρουν, αρκεί να κοιτάζουν τον εαυτό τους στο καθρέπτη. Μετά από καιρό θα καταλάβουν ποιο είναι το δικό τους μέτρο;
     
  8. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?

    Αν και κατανοώ πλήρως το σκεπτικό σου κρίνο,
    το σέβομαι επίσης στο βαθμό του δικαιώματος κάθε σώφρονα ενηλίκου στην αυτοδιάθεση,
    έχω δύο τουλάχιστον ενστάσεις.
    Η πρώτη είναι ερωτηματική.
    Προτείνεις να επαναπροσδιορίσουμε το SSC;
    Αν ναι, καμία αντίρρηση. Θέσε προτάσεις να το διαπραγματευτούμε.
    Αν όχι και απλώς τασσόμεθα ανέξοδα και λεκτικά υπέρ του vivere pericolosamente,
    μάλλον -και στο λέω με όλη μου την αγάπη, προσφέρουμε κακές υπηρεσίες στο bdsm.
    Ξέρεις, είναι άλλο πράγμα να μπεις στο ποτάμι, να γίνεις λούτσα, να πωρωθείς στην υγρασία
    και όταν κάποτε βγεις και στεγνώσεις, αν δεν έχεις πουντιάσει βέβαια,
    να έχεις το συγκρίσιμο μέγεθος στο θυμικό σου ώστε στην επόμενη απόπειρα βουτιάς
    να γνωρίζεις τις συνέπειες
    και ΑΛΛΟ
    να ρωτάς κάποιον που βούτηξε, τι μέλει γενέσθαι πριν το κάνεις κι’ εσύ.
    Κακά τα ψέματα, είναι τεράστια η ευθύνη του έχοντος το γενικό πρόσταγμα
    σε τέτοιου είδους «επιχειρήσεις».
    Η λαγνεία όσο υπέροχη είναι, άλλο τόσο πλανεύτρα είναι επίσης,
    και κάποιες wannabes σκληροπυρηνικές υποτακτικές υπάρξεις
    που ξεχειλώνουν τα όρια ελαστικότητας της ανθρώπινης αντοχής,
    διαλαλώντας ακρότητες με περιορισμένη ευθύνη
    εις το όνομα της υποταγής στην εντολή του όποιου Κ (!)
    καλά θα κάνουν να τείνουν ευήκοον ου σε τούτα εδώ τα λόγια.
    Δεν αναφέρομαι σε σένα...
    Λοιπόν, υπάρχουν πολλοί εξίσου wannabes Κ
    που κάλλιστα μπορούν δυνητικά να τσιμπήσουν στα τερτίπια των ως άνω υποτακτικών
    και να χάσουν όλοι μαζί τα αυγά και τα πασχάλια.
    Γι’ αυτό και βρίσκω τους παραλληλισμούς περί όρκας, τουλάχιστον αποπροσανατολιστικούς, ιδιαίτερα όταν απευθυνόμαστε
    σε ένα τσούρμο «απελεύθερων» νεο-curious που εισβάλουν κατά στίφη
    σε κάθε « alternative» τάση δώθε και κείθε για να διασκεδάσουν την πλήξη τους.

    Τα λέω όλα αυτά για να εισέλθω στη δεύτερη ένσταση.
    Παρατηρώ τελευταία μια τουλάχιστον υπερβολική διάθεση ορισμένων
    να αντιδρούν ως θεματοφύλακες του bdsm.
    Κάτι σαν Ναϊτες υπερασπιστές του Άγιου Δισκοπότηρου.
    Δεν βλέπω προσωπικά τις αιτίες ύπαρξης τόσου δογματισμού.
    Δεν τις βλέπω επειδή ακόμα πασχίζουμε να ξεπεράσουμε
    την παιδική ηλικία της ελληνικής bdsm σκηνής, αλλά δεν το έχουμε κατορθώσει.
    Μπορώ να επεκταθώ με γεγονότα και επιχειρήματα,
    αλλά θα το πράξω κάποια άλλη στιγμή για λόγους οικονομίας.
    Προς το παρόν, καλό θα είναι να είμαστε γενικότερα πιο μετριοπαθείς και ανεκτικοί
    ειδικά από τη στιγμή που μέχρι πρόσφατα οι καμήλες καταπίνονταν αμάσητες εδώ μέσα...
    τουλάχιστον έως ότου μπορέσουμε και βάλουμε επιτέλους κάποια πράγματα στη θέση τους.

    Άντε και καλή αρτοκλασία σήμερα!
     
  9. sw

    sw

    Re: Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?


    ...μην παραπονιεσαι!
    ...προς ωφελος σου ειναι οτι κι αν κανουμε!
    ...οσο πιο πολυ "βασανιστεις" (...σιγα τα ωα δηλ...) και για περισσοτερο χρονο αλεστεις με τις "τυψεις", τις "αμφιβολιες", τα σαλια, τις "απαξιες", τους εκνευρισμους, τους χαριετισμους, την καβλα τους και τις αποριες σου (...για τα ελληνικα), τοσο πιο κερδισμενη θα βγεις!
    ...ειναι το "γυμνασμα" σου (προυποθεση οπως ειπα) πριν "σκασεις απο το αυγο σου".

    ...να χαιρεσαι που δε σε γραφουμε και να μας ευχαριστεις που σου γραφουμε και σου δινουμε επανειλημμενα κατι που ακομα δεν ειναι για σενα ευπεπτο... ουτε καν ισως χωραει στο στομα σου...
    αλλα ετσι πρεπει!
    ...ετουτο τον ψυχισμο εκκολαπτεις , απο αυτο το "φυραμα" πρεπει να φας ...μεχρι να το συνηθισεις, να το δοκιμασεις , να το αποδεχθεις και να ανακαλυψεις πως αν εισαι "τιγρης" ποτε δε θα σε χορτασει και θα την κανεις για αλλες "ταιστρες" ή πως περισευει πολλη τροφη για το "μποι" σου
    και θα αρκεστεις στη γωνιτσα καποιου απο δω μεσα και σαν παλατι θα σου μοιαζει.

    ...και μαθε πως οι σεξουαλικες ζωες των ανθρωπων δεν ειναι αντικειμενα για συγκριση ουτε για διαγωνισμο μετ επαθλου.
    Αφορουν μονο τον ιδιο. Μαλιστα μονο ενδομυχα θα απαντηθει το αν τον ικανοποιει.


    ...ταπεινωσου και συνεχισε!



    Γι:exc:ργος

    ΥΓ ...αυτη την ελευθερια της εκφρασης εχε υπ οψιν σου πως ακους εδω μεσα!
    η ζυγαρια ειναι στα ισα της ! Προχώρει!
     
  10. sw

    sw

    Re: Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?

    ...με το καλο αμην!  


    Φιλτατε, σε διαβασα και καποιες διαφορες στις τοποθετησεις μας με ωθησαν να τις εκφρασω παρακατω.  

    Πιστευες ποτε πως ειχε προσδιοριστει ή πως θα μπορουσε ποτε να προσδιορισθει κατι τετοιο;

    Θεωρεις πως ειμαστε υποστηρικτες του ΒΔΣΜ ή υποστηριζομενοι του;

    Ο καθενας μας ειναι μοναδικος και σαν τετοιος θελει και πρεπει να αντιμετωπιζεται.
    Αν εχω ρευματικα δεν ειμαι καταλληλος να σε νουθετησω στα περι υγρασιας.


    Δεν μπορουμε, ουτε ειναι ο ρολος μας, ουτε και πρεπει να κανουμε τον προστατη κανενος ενηλικα εδω μεσα. Κανεις δεν μας το ζητησε και κανεις δεν μας διορισε για κατι τετοιο.

    Θεματοφυλακες ναι αλλα πρεπει να παραδεχθουμε ΦΥΣΗ και θεση , αν εννοεις αυτους που εννοω! Αν οχι του ΒΔΣΜ τουλαχιστον αρκετων απο εμας που τυγχανουμε ομονοουντες.

    *Δεν θεωρω πως η παρουσα επικοινωνιακη πλατφορμα αποτελει εκκολαπτηριο ή προσυλητιστηριο "νεοσων". Ενας φυγοκεντρικος διαχωριστηρας ειναι.
    *Σε σχεση με την πολιτικοκοινωνικη μας βαθμιδα (σαν Ελληνες) η ΒΔΣΜικη μας συνειδηση παιρνει αριστα!
    Οπως ελεγε καποτε και ο Αρης Σταθακης οι Ελληνες οδηγοι ειμαστε πολυ καλοι οδηγοι! Καλοι πολιτες δεν ειμαστε και δημιουργειται προβλημα στην οδηγικη μας συμπεριφορα! Το προβλημα ειναι στην νοοτροπια αλλα αυτο δεν μπορουμε να το ρεγουλαρουμε εδω μεσα κατ' αποκοπην.



    Γι ργος
     
  11. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?

    Για την ισορροπία έχεις δίκιο. Μετά από καιρό και με τις ανάλογες εμπειρίες, αφουγκραζόμενοι τα έσω τους, θα βρουν το δικό τους μέτρο  
    Οι κίνδυνοι που ενέχονται στην στενή επαφή μ έναν σαδιστή, όπως τους προβάλει η SlaveRose, δεν έχουν να κάνουν με το SSC. Στο SSC αναφέρεται κάποιος αφότου έχει θελήσει σε κάποιο βαθμό να ασχοληθεί με το BDSM. Τα ερωτήματα της SlaveRose προσβάλουν το υπερπλαίσιο του BDSM, την ανάγκη δηλαδή κάποιου να σχετιστεί σαδομαζοχιστικά. Αυτό αμφισβητεί ουσιαστικά.

    Η άποψη της SlaveRose άσχετα αν η ίδια το γνωρίζει ή όχι έχει τις ρίζες της σε μια mainstream λογική που - όταν μπορεί - επιβάλει στον σαδιστή να γίνει ασεξικός, καθόμενος στη γωνία και να "ζήσει με αξιοπρέπεια" κρύβοντας απ όλους τον σαδισμό του. Συμβαίνει να τη γνωρίζω αυτή την αντίληψη, γιατί πριν καλά καλά μπω στο χώρο, είχα διερευνήσει αυτά που απασχολούν τη SlaveRose. Ρωτώντας μια σειρά από ειδικούς, προφανώς. Υπήρχαν αυτοί που πρέσβευαν την άποψη της SlaveRose, υπήρχαν και οι περισσότερο νηφάλιοι, που σχεδόν δεν ασχολούνταν. Όχι επειδή ήταν πρεσβευτές του SSC αλλά επειδή γνώριζαν ορισμένα πράγματα για τους ανθρώπους, περιλαμβανομένων των σαδιστών και για τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να φτάσουν στα άκρα.

    Στην τελική όχι, δεν προτείνω να επαναπροσδιορίσουμε το μηδέποτε επαρκώς προσδιορισμένο SSC, γιατί δεν είναι αυτό το θέμα. Και επειδή δεν μετέχω εδώ πέρα ως πολιτικό ενεργούμενο, αν τυχόν το έχει παρατηρήσει κανείς. Για το λόγο ότι τη μοίρα του θεμελιωτή του SSC σκλάβου david stein, ούτε σε υποτακτικό πανοχτρό μου δεν θα την ευχόμουν, αν είχα τέτοιο πράγμα.
    Απλά, όσοι είμαστε αρκετά χρόνια σε τούτο τον κόσμο, παίρνουμε ως δεδομένο ότι τα πάντα στη ζωή τούτη, ακόμα και η αδράνεια, έχουν κινδύνους.
    Αυτό θα ήταν τελείως ηλίθιο και πραγματικά επικίνδυνο. Άσεμνο και ασόβαρο. Να νομίζω ότι ξέρω, υποθέτωντας βάσει παλιότερων εμπειριών! Πάντα απ την αρχή ξεκινώ, πάντα με φρέσκο μάτι και ψυχή βλέπω τον σαδιστή έτερο τον οποίο προσεγγίζω και με προσεγγίζει.
    Δεν έχει νόημα μια τέτοια ερώτηση.
    Επειδή "όμοιος ομοίω αεί, πελάζει" οι αναζητώντες να διασκεδάσουν την πλήξη τους δεν κινδυνεύουν από το σαδισμό κανενός εμπλεκόμενοι μεταξύ τους, γιατί απλούστατα ουδείς εξ αυτών είναι σαδιστής ή μαζοχιστής. Διότι ο σαδιστής ή ο μαζοχιστής, σπανίως πλήτουν. Έχουν πράγματα να ασχοληθούν.

    Το περί "όρκας δολοφόνου φάλαινας" ήταν επιχείρημα που είχε ειπωθεί σ εμένα, όταν κάποτε, ρώτησα κάποιον αν πρέπει να φοβάμαι κάτι συγκεκριμένο. Το βρίσκω all time classic για φοβιτσιάρηδες και το έχω χρησιμοποιήσει για μένα πολλές φορές. Παραμένω alive and well.
    Αν έτσι επιθυμούν ποιός θα έπρεπε να τους φρενάρει; Και γιατί; Υπερβολή το περί Ναϊτών. Ούτε καν χαμογέλασα.

    Για να είμαι ειλικρινής εγώ σε φάση επαναπροσδιορισμών και αναζήτησης βρίσκομαι. Ένας από τους τόπους όπου μπορώ να διαλέγομαι σχετικά με αυτές είναι τούτος. Επιθυμώ να διαλέγομαι στο πλαίσιο του χώρου. Να ακούσω τον δογματικό να ακούσω και τον αδογμάτιστο και τον παρατηρητή και αυτόν που προσεγγίζει το θέμα γνωσιολογικά και τον θυμόσοφο και τον πικραμένο και τον φοβισμένο.

    Με κουράζει ο προκλητικός άσχετος. Δεν το κρύβω. Αν αυτό θεωρείται δογματικό, κανένα πρόβλημα για μένα, μήπως είναι η μόνη ταμπέλα που μπορεί να επικολήσει κάποιος σε κάποιον άλλο; Δεν είναι καν η χειρότερη στο κάτω κάτω.

    Πέραν τούτων, έγραψα ορισμένα πράγματα για το ποιός σαδιστής μπορεί να είναι επικίνδυνος. Δεν είδα να απασχόλησαν και λογικό, γιατί αυτό το νήμα ενδιαφέρεται για πολλά, ουδόλως για τον σαδισμό και την ουσία του.
    Δεν με αφορά ποσώς. Δεν είμαι πολιτικό ενεργούμενο εδώ πέρα, όπως είπα και παραπάνω.
    Η πρώτη μου σκέψη χθες όταν μπήκα και διάβασα, επιστρέφοντας από σύντομο ταξίδι στην εσπερία, ήταν ότι εδώ χρειάζεται ένα ξεκαθάρισμα. Έχω λιγότερη όρεξη από ποτέ να είμαι μετριοπαθής και ανεκτική στα καθ ημάς.
    Είθε  
     
  12. vautrin

    vautrin Contributor

    Re: Απάντηση: Είναι επίκνδυνος ο σαδιστής?



    Εκείνος πάντως το όριζε περίπου ως εξής:

    slavery is not about suffering . . .
    . . . slavery is about service.
    slavery is not about humiliation . . .
    . . . slavery is about humility.
    slavery is not about pain . . .
    . . . slavery is about being present.
    slavery is not about being used . . .
    . . . slavery is about being of use.
    slavery is not about control . . .
    . . . slavery is about letting go.
    slavery is not about what is done to you . . .
    . . . slavery is about what you do for others.
    slavery is not about abuse . . .
    . . . slavery is about acceptance.
    slavery is not about proving anything . . .
    . . . slavery is about being real.
    slavery is not about contempt . . .
    . . . slavery is about respect.
    slavery is not about how you look . . .
    . . . slavery is about how much you care.
    slavery is not about denying yourself . . .
    . . . slavery is about being open.
    slavery is not about bondage . . .
    . . . slavery is about freeing your spirit.
    slavery is not about punishment . . .
    . . . slavery is about discipline.
    slavery is not about being unable to escape . . .
    . . . slavery is about being committed.
    slavery is not about submission . . .
    . . . slavery is about obedience.
    slavery is not about fear . . .
    . . . slavery is about trust.
    slavery is not about sex . . .
    . . . slavery is about love.
    slavery is not about pleasure . . .
    . . . slavery is about happiness.

    slave david stein


    Αλλά τι το τρομερό του συνέβη; Θα μ' ενδιέφερε να μάθω.