Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

H Απολογία της D

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Εμπειρίες' που ξεκίνησε από το μέλος dora_salonica, στις 4 Απριλίου 2011.

  1. Lady in Corslet

    Lady in Corslet Mind the gap...

    Απάντηση: H Απολογία της D

    Αν κατάλαβα τόσο λάθος το καταλληλότερο άτομο για διευκρινίσεις είναι η Valkiria... όσο για τις υποδείξεις ο Advisor   
     
  2. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Σ' ευχαριστώ πολύ. Δεν έχω καμία αντίρρηση να γνωριστούμε κάποτε από κοντά.

    Εάν δεν έχεις δει το Bambi, προτείνω να επισκεφτείς τους ΑΑ τουλάχιστον μία φορά. Τότε θα καταλάβεις την αξία του "μοιράσματος". Δεν γελάω παρά μόνο με ότι μας κάνει να γελάμε ΜΑΖΙ. Όχι ο ένας εις βάρος του άλλου.

    Σ' ευχαριστώ ειλικρινά. Ποτέ δεν το είδα έτσι. Μάλλον δεν έχω επιλογή. Τα ξεφουρνίζω όπως μου έρχονται. Σόρρυ.

    Ξέρετε, αγαπητέ Αιρετικέ, είναι τρομακτικά δύσκολο για μία γυναίκα Υ να ζει ως το καρυδότσουφλο που πραγματικά είναι.

    Αλίμονο αν δεν συγχωρούσαμε σε μία όμορφη γυναίκα σχεδόν τα πάντα... 
     
  3. Heretic_Angel

    Heretic_Angel Regular Member

    Απάντηση: Re: H Απολογία της D

    Τα μεγαλύτερα ναυάγια της ιστορίας έγιναν με κρουαζιερόπλοια. Όχι με καρυδότσουφλα.  

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. Δεν κλαίω παρά μόνο με ότι μας κάνει να κλαίμε ΜΑΖΙ. Ως εκ τούτου , και σύμφωνα με την λογική σου , μην ξαναπείς τίποτα για τον seduction διότι αυτά που λες για εκείνον εγώ δεν τα βρίσκω άξια λύπης η καταγγελίας.
    Dora , με ετούτη τη σοφιστεία ετοιματζίδικου "ανθρωπισμού" κατάργησες όλη τη λογική της σάτιρας λέγοντας πως αν δεν γελάσει «ο Κούγιας» να μη γελάσει κανείς και παραβλέποντας πως διαχρονικά ένας από τους βασικούς στόχους της είναι και οι εμμονές.Τα παραδείγματα σου δε (ΑΑ)είναι εντελώς άσχετα , εκτός αν μου πείς πως γελάω εις βάρος ανθρώπων οι οποίοι γράφουν σουρομένοι.
    Και για πες μου τον anacreon η την Die Drachenbraut που γελάνε τι θα τους κάνεις;
    Τους υπολοίπους που δεν γελάνε τι θα τους κάνω;
    Πέραν αυτού όταν τα άτομα γελάνε όλοι μαζί η κλαίνε όλοι μαζί συνήθως δυο τινα συμβαίνουν: Είτε διάγουν κάτω από φανερή η λανθάνουσα καταπίεση , είτε πρόκειται περί ηλιθίων.
    Για την περίπτωση των καταπιεσμένων σε παραπέμπω στην εικόνα πολύ ισχυρών ανθρώπων που λένε ένα «αστείο» και οι γύρω παρατρεχαμενοι γελάνε τρανταχτά όλοι μαζί. (ακριβώς όπως το έχεις φανταστεί)
    Για την περίπτωση των ηλιθίων σε παραπέμπω στο παρακάτω βίντεο.
    Περαιτέρω το «ΜΑΖΙ» του καθενός είναι διαφορετικό. Τα δικά σου «ΜΑΖΙ» δεν τα συμμερίζομαι καθότι τίποτα δεν μας συνδέει. Εμπειρικά γνωρίζω ότι δεν έχουμε τους ίδιους κώδικες.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  5. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Μπα, μπα, δίνουμε και διαταγές τώρα; Σε ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε; Κάποιον μου θυμίζει αυτό, αλλά ποιον, ποιον;

    Το ότι εσύ δεν βρίσκεις κάτι άξιο λύπης, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει η λύπη γύρω μας. Αντίθετα με σένα, εγώ την σέβομαι την λύπη των άλλων. Κάποιες φορές μάλιστα προσπαθώ να την αποτρέψω.

    Ο κάθε άνθρωπος γελάει ή δεν γελάει σύμφωνα με την παιδεία του. Το "μοίρασμα" είναι κοινή πρακτική των ΑΑ και ήταν ένα καλό παράδειγμα για την συγκεκριμένη περίπτωση. Ο σκοπός των Personal Experiences σε αυτό το φόρουμ, είναι ακριβώς αυτό το μοίρασμα, κατά την άποψή μου, πράγμα που συμμερίζονται αρκετοί, από ότι βλέπω.

    Α να θυμηθώ να το πω στα παιδιά μου αυτό, ή στους φίλους μου, γιατί εμείς γελάμε πολύ συχνά όταν είμαστε μαζί, αλλά δεν γελάμε ο ένας εις βάρος του άλλου. Πες με παράξενη, αλλά το βρίσκω ειλικρινά ποταπό όταν κάποιος γελάει ενώ ο άλλος κλαίει. Ίσως απλά να είμαι ηλίθια ή καταπιεσμένη.

    Κάτι μας συνδέει: Έρχεσαι εδώ και με προσβάλλεις, για κάποιους δικούς σου ανεξιχνίαστους λόγους (ο Seduction τί σχέση έχει με το νήμα αυτό; Ούτε τον έθιξα, ούτε αναφέρθηκα άσχημα σ' αυτόν, ίσα ίσα). Αλλά δυστυχώς για σένα, αν και καρυδότσουφλο, έχω ακόμη αρκετό ψυχικό σθένος για να τα βγάζω πέρα με τους κάθε λογής τραμπούκους, που πετιούνται πότε πότε για να αποδείξουν τί; Τί ακριβώς θέλεις να πεις με αυτή την ποταπή σου επίθεση; Ότι είσαι αστείος;

    Εντάξει, το παραδέχομαι. Είσαι αστείος. Αλλά αρνούμαι να γελάσω εις βάρος σου.
     
  6. Απάντηση: H Απολογία της D

    Δεν θέλω να καβαλάω τα ξένα νήματα με οφφτόπικ, αλλά πρέπει να σημειωθεί πως εκ των ουκ άνευ ιδιότητα του χιούμορ είναι η αναπάντεχη ανατροπή μιας κατάστασης που είναι ή τείνει να γίνει στερεότυπη.
    Π.χ. Στη ζούγκλα, μετά το σύνηθες αεροπορικό δυστύχημα, ο Τούρκος κάνει το αναμενόμενο και την πατάει με τον αναμενόμενο τρόπο Χ, ο Γερμανός κάνει επίσης το αναμενόμενο κι επίσης την πατάει με τον αναμενόμενο τρόπο Χ, αλλά στο τέλος ο Πόντιος κάνει κάτι αναπάντεχο και επέρχεται ένα αναπάντεχο αποτέλεσμα: ή τη γλιτώνει ή την πατάει με τον αναπάντεχο τρόπο Ψ.
    Εκεί είναι που γελάμε.
    Κι αν καμιά φορά γελάμε και πρωτύτερα στο στάδιο των αναμενόμενων αντιδράσεων του Τούρκου και του Γερμανού είναι γιατί ξέρουμε ότι στο τέλος, όταν έρθει η σειρά του Πόντιου θα γίνει κάτι αναπάντεχο.

    Εν προκειμένω, σ' ένα εξομολογητικό νήμα ο αναμενόμενος τρόπος αντίδρασης είναι η ταύτισή μας και η συμπάθειά μας προς το πρόσωπο που εξομολογείται. Όπερ εγένετο και σε τούτο το νήμα. (Ακόμα κι εγώ που έχω τσακωθεί άγρια με τη dora_salonica σε ένα άλλο νήμα το ένιωσα αυτό.)
    Το χιούμορ εν προκειμένω έγκειται σε μιαν αναπάντεχη αντίδραση που σπάει την ομοφωνία.

    Ο cornilios συχνότατα στις παρεμβάσεις του στο φόρουμ αναλαμβάνει τον ρόλο του εισηγητή του αναπάντεχου. Για τον λόγο αυτό ο cornilios απολαμβάνει στο φόρουμ ασυλίας ανάλογης με αυτή του γελωτοποιού στις μεσαιωνικές αυλές, που μπορούσε να προσβάλλει κατάμουτρα ακόμη και τον ίδιο τον μονάρχη και να παραμένει αγαπητός τη στιγμή που άλλοι για πολύ μικρότερες προσβολές έχαναν τα κτήματα ή τη ζωή τους.

    Στόχος του cornilios, όπως προκύπτει από τη συστηματική μελέτη των δημοσιεύσεών του δεν είναι ούτε να προσβάλει ούτε να υπερασπίσει τον Α ή τον Β χρήστη. Δεν κάνει διακρίσεις: τους προσβάλλει όλους - ακόμη και τον εαυτό του.
    Στόχος του φαίνεται πως είναι ν' ανατρέψει μια κατάσταση που τείνει να παγιωθεί. Γι' αυτό και στόχος των παρεμβάσεών του είναι πάντα η κρατούσα γνώμη. Γι' αυτό άλλοτε χτυπάει έναν χρήστη που επαινείται γενικώς κι άλλοτε υπερασπίζεται έναν χρήστη που βάλλεται γενικώς (συνήθως το κάνει χτυπώντας τους ομοθυμούντες βάλλοντες).

    Προφανώς ο σκοπός των παρεμβάσεων του cornilios δεν είναι να διδάξει εμάς, αλλά να διασκεδάσει τον εαυτό του. Πλην όμως νομίζω πως είναι προς το συμφέρον της de facto ομάδας των χρηστών του φόρουμ ν' αφήνουν τον cornilios να παρεμβαίνει. Και ο Διογένης προσέβαλλε συστηματικά τους Αθηναίους, μα εκείνοι δεν τον πείραζαν (γνωστή η ιστορία με το παιδί που έσπασε το πιθάρι του Διογένη κι οι Αθηναίοι μαστίγωσαν το παιδί κι έδωσαν άλλο πιθάρι στον Διογένη - κρίμα που δεν επέδειξαν την ίδια ανεκτικότητα στην άλλη αλογόμυγα κάτι δεκαετίες πριν).

    Κάποτε είχα διαβάσει ότι με αφορμή το πείραμα του Asch , διαπιστώθηκε πως είναι πολύ χρήσιμη για τη συνεκτικότητα μιας ομάδας (είτε de jure ομάδας είτε de facto ομάδας) η καθιέρωση της θέσης του "συνηγόρου του διαβόλου" προκειμένου ν' αποσοβούνται οι διολισθήσεις προς ακραίες απόψεις που μοιραία προκύπτουν όταν υπάρχει ομοφωνία. Άλλως τα μέλη τείνουν να πλειοδοτούν υπέρ της κρατούσας άποψης σε υπερβολικό βαθμό κι ελλοχεύει ο κίνδυνος η κρατούσα άποψη που στην αρχή ήταν λογική, στη συνέχεια να εξελιχθεί σε υπερβολή, να χάσει την επαφή με την πραγματικότητα και τελικά να διαλύσει την ομάδα, εφόσον πλέον η κρατούσα άποψη δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα (*).

    Με βάση τα παραπάνω, θαρρώ πως δεν υπάρχει λόγος ν' αντιλαμβάνεται οποιοσδήποτε τις παρεμβάσεις του cornilios ως προσωπικές επιθέσεις, διότι δεν είναι.

    Τέλος, να σημειωθεί πως ο cornilios είναι περσόνα και όχι το αληθινό πρόσωπο που γράφει και νομίζω πως η διάσταση μεταξύ περσόνας και προσώπου είναι πολύ μεγαλύτερη από την αντίστοιχη διάσταση των υπολοίπων ημών(**).


    (*) Φλώρα Κοκκινάκη, Κοινωνική Ψυχολογία, Τυπωθήτω 2006, σελ. 147. Βλ. επίσης σελ. 185, 188 για τα φαινόμενα της συλλογικής πόλωσης και της ομαδικής σκέψης.

    (**) Τούτο το διαπίστωσα κι εγώ ο ίδιος, όταν επικοινώνησα μαζί του στο MSN και, νομίζοντας ότι συνομιλώ με την περσόνα, του έλεγα διάφορα καραγκιοζιλίκια (παντρέψου με, κάνε μου παιδιά κλπ κλπ) με αποτέλεσμα ο συνομιλητής μου να ενοχληθεί. Δεν είχα καταλάβει ότι εκείνη τη στιγμή δεν συνομιλούσα με την περσόνα, αλλά με τον αληθινό χρήστη, ο οποίος είναι εντελώς διαφορετικός. Αντίστοιχα εδώ μέσα, δεν μιλάμε με τον αληθινό χρήστη, αλλά με την περσόνα cornilios.
     
  7. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: H Απολογία της D

    Ευχαριστώ ειλικρινά για την ανάλυση, καθώς και για τις επεξηγήσεις σχετικά με τον ρόλο του Κορνήλιου. Επίσης ευχαριστώ για την θετική αντιμετώπιση, παρά τον "καυγά", ο οποίος ήταν πιστεύω αποτέλεσμα παρεξήγησης.

    Θα συμφωνήσω με τον ορισμό του αστείου, ως το αναπάντεχο, έτσι το έχω διδαχθεί και εγώ. Θεωρώ όμως ότι υπήρξε η πρόθεση προσωπικής επίθεσης από πλευράς του, και μάλιστα ανέφερε και τους λόγους που το έκανε αυτό.

    Θα συνταχθώ με την άποψη του εκλιπόντα Dolmance, όσον αφορά την περσόνα του Κορνήλιου.

    ΥΓ. Ήταν μία πολύ καλή υπεράσπιση. Όμως, δεν είμαι τόσο εύκολη όσο ακούγεται. 
     
  8. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: H Απολογία της D

    Έχω την εντύπωση ότι ο σαρκασμός που συμπεριλαμβάνει τον αυτοσαρκασμό είναι μία πρόσκληση να γελάσουμε μαζί. ..

    Υγ. Χωρίς να θέλω να ακουστώ επιθετική ή να παρέμβω μία σκέψη που έκανα είναι ΄΄οτι αυτοί οι παραλληλισμοί Dolmance//King Solomon Κάτι μου κάνουν
     
    Last edited: 11 Απριλίου 2011
  9. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: H Απολογία της D


    Μα ουδέποτε διεκδίκησε Σολομώντειες δάφνες ο Dolmance, αγαπητή Uther, ούτε νομίζω ότι η dora τον μνημόνευσε ως ιδανικό φορέα ή εκφραστή της δικαιοσύνης ή της αντικειμενικότητος. Ως ιδιαίτερα έξυπνο και διορατικό άνθρωπο πιστεύω ότι τον μνημόνευσε και ως άνθρωπο που δεν φοβόταν να πεί τα σύκα, σύκα και τη σκάφη, βεβαίως, σκάφη...

    Ξέρεις, αλήθεια, ποιά ήταν αυτή η άποψη του Dolmance γιά τον Κορνήλιο, στην οποία αναφέρεται η dora;



     
  10. Re: Απάντηση: H Απολογία της D

    Εσύ ξέρεις;
     
  11. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: H Απολογία της D



    Εσύ, τί λες; Να μην ξέρω; Όλα τα ξέρω, και τα καλά, και τα κακά...

    Το ότι ξέρουμε όμως εσύ κι εγώ, δεν είναι λόγος να μην μαθαίνουν οι νεώτεροι την ιστορία του φόρουμ, εάν αυτό είναι απαραίτητο γιά να καταλαβαίνουν τί ακριβώς διαβάζουν...

     
    Last edited: 11 Απριλίου 2011
  12. Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: H Απολογία της D

    MindMaster , μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι προς ενίσχυση των επιχειρημάτων της η Ντορα επικαλείται κάποιον που δεν μπορεί να της δώσει την απάντηση. Μπορώ να βρω μέχρι και ποστ για να καταρρίψω τον ισχυρισμό της αλλά δεν θα το κάνω. Ο άνθρωπος φίλε είναι πεθαμένος και θεωρώ την ενέργεια της Ντορας επιεικώς αισχρή και προς δημιουργια εντυπωσεων.
    Βάζει το μακαρίτη στη μέση των διαφωνιών; Πολύ βολικό. Ο "μάρτυς" αποκλείεται να την διαψεύσει αλλά δεν παύει να είναι αηθες
    Η γνώμη κάποιου που δεν ζει για μένα -πέρα του ότι ήταν καλή σε γενικές γραμμές- δεν αποτελεί μέρος της ιστορίας του φόρουμ