Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος crystal angel, στις 4 Φεβρουαρίου 2007.

  1. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Όσο κινούμαστε στο χώρο του φαντασιακού όλα είναι δυνατά, ακόμη και τα απίθανα, καταργώντας ακόμη και την διάσημη ρήση του Σέρλοκ Χολμς περί απίθανου και αδύνατου. Ακόμη και ένα βλέμμα, κατά τον underherfeet είναι κυριαρχικό αρκεί αυτό που επιδιώκει ο βλέπων είναι η επιβολή της θέσης του (πχ. ποιος γαμεί, αν ο βλέπων επιδιώκει με το βλέμμα να επιβάλλει τη θέλησή του, αν το υποκείμενο του βλέμματος ξεραθεί στα γέλια από το γελοίον του θεάματος, να τον/ην κοιτάει κάποιος/α με βλέμμα έντονο κι αυταρχικό, αν το υποκείμενο δεν εμφορείται από την πετριά κυριαρχία/υποταγή αλλά με την πετριά ότι οι δήθεν αυταρχικοί άντρες είναι μάτσο μαν και δε τους γουστάρει. Ωραία κυριαρχική πράξη, που εξαρτάταi, όχι από την πρόθεση του βλέποντος αλλά από την θέληση και την πετριά που κουβαλάει ο/η εν δυνάμει κυριαρχούμενος/η). Αλλά στο χώρο του φαντασιακού, όλα γίνονται μέχρι και ο σπανός βγάζει γένια. Καταλαβαίνω πλέον, μετά από αυτό, γιατί πολλοί νοούν ασύμμετρη ερωτική σχέση μέσω msn.

    Ας έρθουμε όμως στην πραγματικότητα, εκεί που οι πράξεις έχουν νόημα και από μόνες τους... Kανείς δεν είπε ότι ο άνθρωπος έκανε σε για να κυριαρχήσει, αλλά δεν έκανε και σεξ για την αναπαραγωγή, για την επιβίωση (του είδους έκανε. Αλλά αυτο, την επιβίωση, το έκανε δια της κυριαρχίας του. Ανοίγω εδώ μια παρένθεση αναφορικά με το ένστικτο της επιβίωσης για να λύσω μια ακόμη παρανόηση, περί κυριαρχίας. Και μετά θα γυρίσω στο προσφιλές θέμα του στραποναρίσματος.

    Το ανθρώπινο είδος, επεκτάθηκε και χωροκατέκτησε τον πλανήτη, όχι με τη θέληση να κυριαρχήσει ή να επιβάλει τη θέλησή του αλλά για να επιβιώσει. Η πείνα, ο φόβος των πιο δυνατών φυλών, η πίεση από την πληθυσμιακή μετακίνηση πληθυσμών, τον ώθησε να επεκταθεί πληθυσμιακά στη γη να χωροκατακτήσει και αυτό γινόταν και βίαια, είτε ενεργητικά βίαια, με πολέμους, καλλιεργώντας, εξημερώνοντας τα ζώα, είτε και παθητικά, υπό την εννοια ότι επιβάλλοντας την παρουσία του στο περιβάλλον και τους τοπικούς πληθυσμούς να παραμερίζουν για να του κάνουν χώρο, να ανέχονται οι γηγενείς τις νέες φυλές που ερχόντουσαν μέχρι να προσαρμοστούν και επιμειχθούν οι πληθυσμοί . Το ανθρώπινο είδος κυριάρχησε τον πλανήτη, την χλωρίδα και την πανίδα με αντικειμενικά κριτήρια και χ ω ρ ί ς σκοπό να κυριαρχήσει ή να επιβάλει τη θέλησή του, ήθελε απλά να επιβιώσει. Ο άνθρωπος επιβίωσε μέχρι σήμερα γιατί βρήκε έναν πολύ πετυχημένο για την φύση τρόπο επιβίωσης.

    Επιστρέφω στον στραπονισμό, την οποία θεωρώ αντικειμενικά κυριαρχική πράξη. Και θέτω έναν ακόμη προβληματισμό. Κάποιοι, διαφωνόντας, ισχυρίστηκαν μια Δοτή Κυριαρχία, δηλαδή μια κυριαρχία που ΔΟΘΗΚΕ με ΕΝΤΟΛΗ έστω και περιορισμένη τοπικά και χρονικά και η οποία δια της εντολής ταυτοχρόνως παίρνεται πίσω ή ακυρώνει την κυριαρχικότητα της πράξης του στραπονισμού γιατί η εντολή είναι ανώτερη από μια κυριαρχική πράξη. Άλλοι είπαν όχι, η διείσδυση δεν είναι κυριαρχική, κυριαρχική είναι η καθοδήγηση του στραπονιζόμενου, που λέει στην υ πώς να του τον βάλει, άμα μάλιστα την φτύσει και στη μούρη και την πει και πουτάνα, ε τότε χαράς ευαγγέλια για την κυριαρχία του. (Ο vautrin τα περιέγραψε καλύτερα). Όσοι τα ισχυρίζονται αυτά θα έπρεπε να αναρωτηθούν, ΓΙΑΤΙ χρειάστηκε η εντολή και η καθοδήγηση? Γιατί όταν ο άντρας γαμάει δεν δίνει εντολή στην γυναίκα πώς να κουνάει την λεκάνη της, τους λαγώνες της αν χρειαστεί την βουτάει με τα χέρια και την εναρμονίζει με την κίνησή του και όταν γαμιέται, αναγκάζεται να επικαλεστεί τον ( Εγκάθετο) Λόγο (κατά τον vautrin) για να επιβάλει, επικυρώσει, διαβεβαιώσει την Κυριαρχία του? Τί άλλο μπορεί να είναι μια τέτοια καθοδήγηση ή εντολή παρά μια ανεπίγνωστη παραδοχή ότι αντικειμενικά ο έλεγχος είναι στη πεοφορούσα και πρέπει να ακυρωθεί με κάποιον τρόπο και επιλέγεται ο Λόγος, επειδή κατ' εσάς είναι ισχυρότερος των όποιων πράξεων και εν τέλει καθορίζει την ίδια την πράξη?

    Εν αρχή λοιπόν ο Λόγος (του θεού, του Κ). Σε αυτό το φόρουμ μόλις ανακαλύψαμε όψιμα την μονοθεϊστική θρησκεία με μια χρονική καθυστέρηση. Και όχι μόνο την ανακαλύψαμε όψιμα αλλά έχουμε κάνει και το έγκλημα να την φέρουμε στο σέξ.

    Πέρα όμως και από αυτό, ο καλός μου ο vautrin, πέραν του Λόγου και στην καλή προσπάθεια να συγκεράσει τις δύο θεωρήσεις, παρέθεσε και τέσσερις περιπτώσεις για τις αντιδράσεις της υ, για να πεί άθελα του, αυτό που είπα στην αρχή για το βλέμμα. Με την παράθεση της περιπτωσιολογίας,έδωσε όλη την ευθύνη στην υ. Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση του Κ που εναπόθεσε τέτοια ευθύνη στην υ του . Το μόνο που του απομένει πια, είναι να την ρωτήσει "Πως τα πήγα? Σε κυριάρχησα, μωρό μου"? Να ευχηθούμε να του απαντήσει "Αχ, ναι Κύριε μου". Οποιαδήποτε άλλη απάντηση θα κινείται στο χώρο της φαιδρότητας.
     
  2. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Φίλτατε κι’ αγαπητέ Σύντροφε DreamMaster.

    Δεν είναι κακό που έχουμε διαφορετική αντίληψη περί θρησκευτικότητας, το έχω διαγνώσει από καιρό.
    Αφού χρειάζεται να το διατυπώσω κιόλας, το κάνω.
    Η όλη μου απεμπλοκή από το πλέγμα θρησκοληψίας που μπαίνει σαν σφήνα στην όποια διαπραγμάτευση επιχειρούμε,
    εδράζεται στο ότι έχω από πολύ καιρό κατασταλάξει πως δεν δημιούργησε ο Θεός τον άνθρωπο,
    αλλά αντίθετα, ο άνθρωπος τον Θεό.
    Ως εκ τούτου, μπορεί να τον εμφανίζει / ερμηνεύει / εξαφανίζει,
    κατά πως τον συμφέρει (ο άνθρωπος το Θεό) ανάλογα με τις περιστάσεις.
    Είτε λοιπόν το πιστεύετε είτε όχι,
    οι όποιες αναφορές στο θρησκεύεσθαι επί του παρόντος νήματος με έχουν αφήσει αδιάφορο.

    Θα μιλήσω λοιπόν στη βάση της νοηματοδότησης των πράξεων,
    αφού αυτή θεωρώ ως το μόνο δίαυλο, δια μέσω του οποίου μπορούμε να επικοινωνήσουμε μιλώντας κοινή γλώσσα.

    Ατόφια πράξη λοιπόν σε άρρηκτη πάντα σχέση με την αποτίμησή της ή αλλιώς ερμηνεία
    ή - αν προτιμάει κανείς – προσήμανση.
    Βλέπετε πως συνεννοούμαστε όταν θέλουμε κι’ όταν δεν αποδίδει ο ένας στον άλλον αμαρτίες τρίτων (ή δικές του);

    Σε υποθετική περίπτωση που οι Ναζί είχαν κερδίσει τον Β’ Π.Π.
    το αποκαλούμενο ως ολοκαύτωμα θα αφορούσε όχι 6.000.000 Εβραίων αλλά ίσως 16 ή και 26.
    Σε εκείνη την περίπτωση το έγκλημα θα είχε συντελεστεί εις τη νιοστή δύναμη σε σχέση με αυτό που συνέβη.
    Πιθανότατα, μέχρι τη δεκαετία του ’60 τα λατρευτικά σύμβολα του Χίτλερ θα κοσμούσαν τουλάχιστον τα δύο τρίτα του πλανήτη,
    ο Χίμλερ θα είχε αποκτήσει ένα προσωνύμιο όπως « Ο Μέγας Λυτρωτής»,
    ο Άϊχμαν θα ήταν Ύπατος Αρμοστής της Παλαιστίνης, εκεί που σήμερα είναι εγκαθιδρυμένο το κράτος του Ισραήλ
    και ο Μένγκελε, αντί να φυγοδικούσε στη Νότια Αμερική θα διδασκόταν στα σχολεία.
    Θα άλλαζαν όλα αυτά έστω στο ελάχιστο τη συντελεσθείσα γενοκτονία;
    Ποσώς.
    Θα άλλαζε όμως δραματικά τον τρόπο με τον οποίο θα ερμηνεύαμε εκείνες τις φρικαλεότητες
    και αυτό θα συνέβαινε διπλά για όσους από εμάς δεν τις εφηύραμε και τις εφαρμόσαμε
    αλλά τις υπεστήκαμε εκόντες άκοντες και ξέρετε γιατί;
    Επειδή…
    Είτε από ανάγκη, είτε δια της φιλοτιμίας, είτε κάτω από ντιρεκτίβα,
    σε ένα πιθανό μεταπολεμικό κόσμο όπου οι τωρινοί ηττημένοι θα ήταν οι νικητές
    θα ίσχυε η δική ΤΟΥΣ αλήθεια.
    Όπως εν μέρει ίσχυσε κάτι ανάλογο για τον πατερούλη Στάλιν,
    όταν οι πάντες «ξέχασαν» τι έκανε μέχρι να του κάνει επίσκεψη στην αυλή του ο Αδόλφος.

    Έτσι λοιπόν…
    Αυτό θα συνέβαινε, όπως συμβαίνει υπό άλλες συνθήκες και τώρα. Ξέρετε γιατί;
    Επειδή…
    …αυτό που μας λέτε αγαπητέ ΔΕΝ συνέβη ποτέ.
    Και δεν συνέβη ποτέ διότι ακόμα και όταν δεχτούμε ότι έλλειψε κάποια στιγμή ο Θεός ως μεσεγγυητής,
    κάτι που συνέβη αποσπασματικά, προσωρινά και σε σχετικά περιορισμένο γεωπολιτικό χώρο,
    αυτό που επικράτησε και ακόμα επικρατεί είναι το αντίστροφο.
    Δηλαδή αντί να αποτελεί η πραγματικότητα μεσεγγυητή της αλήθειας,
    επικρατεί το να αποτελεί η εκάστοτε αλήθεια μεσεγγυητή της πραγματικότητας.

    Μην σας ξενίζει. Η πραγματικότητα είναι πάντα πραγματικότητα.
    Το πώς την αποτιμούμε / ερμηνεύουμε / προσημαίνουμε κατά καιρούς και συνθήκες
    εξαρτάται και αλλάζει από τους ίδιους του καιρούς και τις συνθήκες.
    Είναι επομένως η κατά καιρούς και συνθήκες αλήθεια, η επικρατούσα,
    αυτή που συχνά – πυκνά απαντάται στα χείλη όσων δεν έχουν τι άλλο να αποκριθούν
    όταν τα αντεπιχειρήματα κάποιου άλλου τους κολλάνε στον τοίχο
    και καταφεύγουν στο γνωστό «Εμένα έτσι μου είπανε να λέω».

    Είναι αυτό το οποίο προασπίζεστε με ζήλο, ομολογώ, στη διάσταση Αρχών περί στραποναρίσματος
    και το αποκαλείτε Δυτικό πολιτισμό, προτάσσοντάς τον απέναντι σε μια κατ’ εσάς θεοκρατική αντίληψη των πραγμάτων,
    που πιθανά αντιπροσωπεύει κάποιον «Ανατολικό» η «Νότιο», πάντως πεπαλαιωμένο και παρωχημένο απέναντι στη λάμψη
    και την κατ΄εσάς σαφήνεια του λεγόμενου Δυτικού.

    Εις Θεός με Αξιώματα έναντι
    του μετανεωτερικού, νοηματοδοτούμενου από πράξεις και συνέπειες αυτών ενεργού όντος,
    που ακούει στην αλήθεια δια της πραγματικότητας.
    Ντέρμπι το κάνατε.
    Μόνο που η Δυτικη αλήθεια (επιτρέψτε μου τη σύντμηση) δεν είναι μία,
    ούτε αντανακλά κατ’ ουσία την πραγματικότητα, αλλά το ανάποδο.
    Πρόκειται για κατά καιρούς και συνθήκες αλήθειες των εκάστοτε κυρίαρχων
    που απομακρύνουν συχνά την πραγματικότητα και την παραφράζουν στη συμφέρουσα εκδοχή της.

    Ο vautrin έχει κατά καιρούς εξυμνήσει τα κατορθώματα του Δυτικού πολιτισμού, σε μητροπολιτικό και αποικιακό επίπεδο,
    καθώς και τις αλήθειες που συμπαρέσυρε στο διάβα του.
    Εγώ θα περιοριστώ να πω ότι είναι ιδιαίτερα ανεκτικός
    σε ό, τι δεν τον ενοχλεί ή δεν του περιορίζει το κέρδος.

    Ας μην πλατειάζουμε όμως. Είμαστε μέσα σε ένα δωμάτιο.

    Είμαι θαυμαστής σας και σας αντιγράφω.
    ΔΕΝ ΘΡΗΣΚΕΥΕΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΟΣ
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
    αλλά
    σε ΘΕΟ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
    τουτέστιν
    ΔΕΝ ΘΡΗΣΚΕΥΕΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ

    Αφού το εμπεδώσαμε όλοι μπορούμε να πάμε παρακάτω.
    Τότε τι κάνει; Ποιός είναι;
    (σ.σ. την Κυριαρχία)

    Εγώ λέω πως είναι καλύτερα να ξεκινήσουμε πρώτα από το πώς τη βρίσκει. Πρέπει με κάποιο τρόπο να αιτιολογήσουμε ότι…
    Φουλ στοπ;
    Ουρανόπεμπτη κυριαρχία; Έτσι άϊντε;
    Καλά εγώ είμαι νεότερος, εσείς οι παλιοί, οι εσοδείας 2005, αυτά θα λέτε στους νεότατους;
    Μίλα ρε Arioch !
    Αρχίζει να μου φαίνεται σαν κάποιος να θρησκεύεται εδώ πέρα.
    Ελέω Θεού αλεξιπτωτιστές κυρίαρχοι, είναι κάπως μετέωρο.
    Από κάπου πρέπει να τη βρει για να έχει να τη χάσει κατόπιν.
    Ωραία, ας δεχτούμε έναν αυτόφωτο και αυτόνομο κυρίαρχο καταμεσής της … Σαχάρας.
    Πείτε μου εσείς σε ποιόν έχει να κυριαρχήσει.
    Στους κόκκους της άμμου ή στους θυσάνους;
    Με λίγα λόγια ο φίλος μας κυριαρχεί εκεί όπου έχει συμβληθεί να κυριαρχεί, δηλαδή στο υπό του.
    Άνευ συμβάσεως δεν.
    ΔΕΝ λέμε. Φουλ Στοπ.

    Άρα ας μην κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε τι εννοώ όταν λέω πως η υποταγή του υπό κάνει τον κυριαρχικό - Κυρίαρχο.

    Όχι ο Κυρίαρχος λοιπόν, αλλά η δράση του.
    Λογοπαίγνιο που θα απαντήσω.
    Όπως ακριβώς το λέτε, επικυρώνει στην πράξη.
    Όπως αντίστοιχα η άρνηση εκτέλεσης τον ακυρώνει στην πράξη. De facto.
    Αν θέλετε να μιλήσουμε και περί De jure, πολύ ευχαρίστως.
    Άλλο κεφάλαιο του ιδίου βιβλίου. Αλλά συνεννοούμαστε μια χαρά νομίζω.

    Πως το’ πατε αυτό;;

    Με το συμπάθιο, είπαμε να τον στραπονίσει η κοπέλα,
    δεν είπαμε ότι ήταν και η Γεωργία Βασιλειάδου.

    Έχω θέσει πολλάκις το ερώτημα.
    Σε τι κυριαρχεί κάποιος κυριαρχικός όταν δεν υπάρχει υποκείμενο προς κυριαρχία;
    Θα θέλατε να μου το απαντήσετε;
    Αυτό που λέτε εσείς περί μαρτυρίας το προσλαμβάνω ως αντίμετρα για το ευφυολόγημά μου προς την elfcat.
    Εντάξει, ξαναπατσίασαμε.

    Μένει κάποια γκρίζα, όντως, ζώνη.
    Δεν μπορώ να κατανοήσω τόσον καιρό ένα πράγμα.
    Ποιος ισχυρίστηκε ότι το στραπόνισμα δεν έχει κανένα νόημα;
    Έχουν δωθεί ουκ ολίγα νοήματα, από θρησκοειδή κατ΄εσάς μέχρι επαναστατικά.
    Το ότι δεν σας καλύπτουν είναι δικαίωμά σας.
    Το ότι τα ερμηνεύετε όπως επιθυμείτε επίσης.
    Το ότι δεν σας κάνουν οι ερμηνείες πολλών άλλων, πλην της elfcat και του Master Perri,
    δηλαδή δύο εκ των οκτώ με δέκα που τοποθετήθηκαν, είναι επίσης κατανοητό.
    Αυτό που είναι δυσνόητο είναι η όλη αυτή σπουδή σας περί αξίας του νοήματος της πράξεως,
    όταν απλώς τα νοήματα των άλλων –πλην δυο – δεν σας καλύπτουν,
    όπως επίσης και η έννοια της Αγοράς που έχετε.

    Ασφαλώς και δεν είναι ποσοτικό το ζήτημα, ούτε ισχυρίζομαι ότι πάντα η αλήθεια προκύπτει από τις πλειοψηφίες,
    θα πρέπει όμως να παραδεχτείτε Σύντροφε ότι εάν ακολουθηθεί η ντιρεκτίβα σας
    περί του τι συνομολογούμε να ονομάζουμε πραγματικότητα από κοινού στην παρούσα Αγορά,
    αυτός που οφείλει κάπως παραπάνω να πείσει είστε εσείς.
    Όσο για διορθώσεις, σε ό, τι με αφορύσε τις κατέθεσα.
     
  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Μη μου πείτε πως κάποιος από το νήμα θέλει ν' ασχοληθεί με πολιτική....
    Όχιιιιιιιι........!!!!!!!!!!!!!!!!!1
     
  4. atasai

    atasai Regular Member

    Και ήμουν σε δίλημμα ποιους να ψηφίσω στις εκλογές. Εύγε, εξαιρετική διακήρυξη.

    Αλλά παρότι συνεχίζω να βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρουσα την θεματολογία της κουβέντας, θεωρώ ότι η δημαγωγία σας την περίοδο των εκρήξεων υπέκυψε σε τρομερά σφάλματα προσβολής των συνομιλητών. Ως εκ τούτου, να μου κοπεί το χέρι!

    Σε συνέχεια του e-Ψing, παρότι δεν παίρνω πίσω το νάρκισσος για το οποίο έφαγα και warning και κάνανε εμένα να νιώθω παραβατική που δεν το ‘χω χούι, τείνω προς μια διάγνωση μεταιχμιακής διαταραχής, ανάμεσα σε ψύχωση και νεύρωση. Αυτό δημιουργεί μια ιδιαίτερη σύγχυση στον συνομιλητή σας, καθώς δεν ξέρει σε ποια φάση σας πετυχαίνει. Σε εκείνη που σας κατατρύχουν φιλοσοφικά ερωτήματα ή στη νύχτα των μεγάλων μαχαιριών;

    Τώρα, μην μου πείτε ότι νηματογαμώ βάρβαρα πάλι, γιατί δεν φταίω εγώ αν θυμάστε τον πολιτισμό μόνο όταν σας καυλώσει. Δεν γίνεται έτσι διάλογος.

    Παρακαλώ την διαχείριση να μην θεωρήσει το τελευταίο υβριστικό, είναι on topic, ευχαριστώ.

    ------------------


    Για την ιστορία για την δική μου μελλοντική αυλή (πού ξέρεις, τόσοι γράφονται με τα χρόνια εδώ μέσα), η δική μου διακήρυξη έλεγε και λέει μόνο τα εξής:

    • η διείσδυση δεν είναι από μόνη της κυριαρχική πράξη,
    • οι πράξεις δεν έχουν εγγενές νόημα,
    • η νοηματοδότηση είναι πολιτισμική διαδικασία που τίθεται σε διαρκή επεξεργασία, αμφισβητηση, αναπροσαρμογή από τις κοινωνίες,
    • άρα από τα υποκείμενα, τα οποία δεν είναι παθητικοί φορείς του δικτύου σημασιών, αλλά συμμέτοχοι στην σμίλευσή τους μέσα από την δράση τους
    • τα οποία παραλαμβάνουν και παραδίδουν στους πριν και τους μετά την σκυτάλη (για όσους πίνουν τσάι με τη βασίλισσα: Scytale)
    • η διείσδυση στο γυναικείο σώμα είναι από τις πράξεις για τις οποίες έχουμε παραλάβει μια πολύ γρατσουνισμένη σκυτάλη σχετικά με την κυριαρχικότητα της πράξης
    • η διείσδυση στο αντρικό σώμα, εδώ ναι, είναι βαρύ ακόμα το φορτίο... αλλά: λουπάρετε μεταξύ 3ου και 5ου bullet point και θα βρείτε την απάντηση.

    Όπως και στην περίπτωση του θεού, ακόμη και αν μπορεί να δει κανείς την θρήσκο πίσω από τη σκέψη μας, δεν έχει λόγο να αρνηθεί ότι συνειδητά τουλάχιστον δεν πιστεύει κάποιος στον θεό. Και μάλιστα θα γνωρίζει ότι ζει σε μια κοινωνία η οποία του το επέτρεψε χωρίς ιδιαίτερη προσωπική προσπάθεια. Κι όμως, βαραίνει πολλά χρόνια την ραχοκοκαλιά του πολιτισμού μας.

    Ε, λοιπόν, σε αντίθεση με την ύπαρξη θεού, δεν χρειάστηκε ποτέ να αμφισβητήσω την ύπαρξη κυριαρχίας στην πράξη της διείσδυσης. Αποδίδω τον φόρο τιμής σε προκατόχους της σκυτάλης γιατί σε αυτή την περίπτωση δεν χρειάστηκε ποτέ να το αμφισβητήσω, καθώς δεν μου είχε ποτέ δοθεί ως Αλήθεια.

    Α, και κάτι άλλο, μελλοντικέ μου αναγνώστη, εγώ το σπορ του Κ/υ δεν το εξασκώ και δεν με κόφτουν αυτά, αλλά ποτέ δεν ένιωσα να κυριαρχούμαι επειδή γαμιόμουν ή να κυριαρχώ επειδή γαμούσα, χωρίς επένδυση (no pun intented).

    Συνεχίστε, με τις ευχές μου, τώρα νιώθω ήσυχη που βγήκα από το τσουβάλι.
     
  5. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Να μιλήσω και να πω τι, αγαπητέ Master Do? Τι θα μπορούσα να πω που δεν το έχω πει ήδη;

    Το μόνο που θα μπορούσα να κάνω ήταν να ασχοληθώ με τους προσβλητικούς προς εμένα χαρακτηρισμούς κάνοντάς τους έτσι να αποκτήσουν αξία. Ευχαριστώ, αλλά δε θα πάρω. Δεν λέω, τα flames έχουν τη γλύκα τους, αλλά προς το παρόν έχω σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθώ.
     
  6. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Τι να σου κάνω ελφ, επρεπε να ειμαστε συμμαθητές, και να είχες απέναντι σου τον καθηγητη της Φυσικής που είχα εγώ , να σου ρίχνει αυτό το βλέμμα που μας φεύγανε τα τσίσα και μετά να έρθεις να μου πείς τι είναι φαντασιακό και τι είναι πραγματικότητα...
     
  7. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Η φροντίδα μιας ίωσης με καθυστέρησε, οπότε αρχίζω τις απαντήσεις από αυτό, για να μην αιωρούνται υποψίες...

    atasai,

    Δεν ξέρω ποιός είχε τη βλακώδη ιδέα να καταγγείλει το ποστ που με αποκαλέσατε νάρκισσο (!) και ποιός είχε τη βλακωδέστερη να σας στείλει γουώρνινγκ.

    Εγώ δεν έχω καμμία σχέση με αυτά. Είναι εύκολα διακριβώσιμο ότι επί επτά συναπτά δεν έχω κάνει ριπόρτ κανέναν που με έβρισε, ούτε έχω βάλει κανέναν να κάνει ριπόρτ, και στο συγκεκριμένο νήμα απάντησα και θα συνεχίσω να απαντώ εδώ, σε όσους με έβρισαν και με βρίζουν. Υπόψη ότι και σε άλλα νήματα να με βρίζουν εγώ εδώ θα τους απαντώ. Γιατί δεν πρέπει να μπερδεύονται, ότι επειδή έγιναν συνομιλητές μου γίναμε τάχα του ιδίου επιπέδου.

    Απαντώ σε όσους με βρίζουν κυρίως επειδή με βρίζουν για να συσκοτίσουν το δικό τους επιχείρημα και να ρίξουν τη μπάλα (του διαλόγου) στην εξέδρα.

    Σε σας, που είχατε κάνει ξεκάθαρη τη θέση σας, δεν είχα λόγο να απαντήσω. Μάλιστα, σεβάστηκα το ότι καταλάβατε τί σας έλεγα πολύ εγκαίρως, οπότε, δεδομένου το πόσο οδυνηρό ήταν αυτό που έλεγα, φυσιολογική αντίδραση μου φάνηκε το αντεπιχείρημα "άι γαμίσου".

    Για το αν είναι ακριβής / αληθής ο χαρακτηρισμός "νάρκισσος", τί να πω; Για να το λέτε εσείς, έτσι θα ναι. Για σας. Αφού εσείς ορίζετε τα νοήματα. Στο κεφάλι σας.

    Σε συνέχεια της "ιδιόννοιας" δλδ. του δικού σας τρόπου πρόσληψης των νοημάτων των εννοιών, μου φάνηκε ενδιαφέρον που (επανα)νοηματοδοτήσατε την μεταιχμιακή διαταραχή. Ομως ενημερώστε και το ντι ες εμ τέσσερα ή το αι σι ντι δέκα, τα εν ισχύ εγχειρίδια, γιατί δεν αναφέρει τίποτα για νεύρωση, ψύχωση ή μείγμα αυτών στα εννέα κριτήρια διάγνωσης (ξέρετε, υπήρχαν έννοιες, νοήματα και ορισμοί πριν η ελληνική βικιπίδια και το ελληνικό βικιλεξικό αρχίσουν να θρέφουν τον ξερολισμό του οποιουδήποτε)

    Αντιθέτως, τα εγχειρίδια αναφέρουν ως κύριο χαρακτηριστικό των ασθενών το να εκθειάζουν / ανεβάζουν σε βάθρο ανθρώπους και μετά να τους δαιμονοποιούν / γκρεμίζουν από το βάθρο. Κι επίσης, την χαμηλή αυτο-εκτίμηση και τον αυτοτραυματισμό. Μήπως κοιτάτε γύρω σας στο φόρουμ και βλέπετε σε εμένα αυτά τα χαρακτηριστικά; Αρχίστε από οφθαλμίατρο...

    Επειδή αναφέρατε και αλλού ότι θέλετε να αντισταθείτε στον Ψ λόγο, μήπως θα ήταν ένα καλό βήμα να τον κοιτάξετε, αν όχι μελετήσετε, πρώτα;

    Και μετά αντισταθείτε όσο θέλετε - κι εγώ μαζί σας...

    Υπάρχουν ένα σωρό βιβλία στα βιβλιοπωλεία - δεν σας λέω να πάτε να σας τον εξηγήσει κάποιος Ψ για να μην εκληφθεί ως προτροπή να πα να κοιταχτείτε...

    Προσπαθώ πάντως να καταλάβω τί ακριβώς παρουσία είναι αυτή στο δημόσιο διάλογο, εφ΄ όσον επιδιώκετε ενεργά, και σεις και άλλοι, να αλλοιώνετε τις έννοιες ακόμη κι όταν ορίζονται σε εγχειρίδια...

    Να είναι για σας κάθε ορισμός και περιορισμός, οπότε δεν τον αντέχετε;

    Να είναι η παρουσία σας στο δημόσιο διάλογο μετα-σουρεαλιστική τέχνη, ένα είδος ινσταλέισον; Να το πούμε φόρουμ-αρτ, κατά το στριτ-αρτ;

    Να αναζητάτε έμπρακτη απόδειξη ότι εσείς θέλετε να συν-εννοηθείτε, αλλά ο κόσμος δεν είναι ακόμη έτοιμος για σας;

    Να βαριέστε απλώς να γουγλάρετε μια λέξη-έννοια πριν την πετάξετε φόρα παρτίδα και να βρείτε τον ορισμό της απ΄τους ειδικούς;

    Αβυσσος...

    Και τέλος, το καλυτερότερο όλων:

    Ε, πείτε το τόσον καιρό και χτυπιόμαστε ένα μήνα!

    Αφού εσείς, δεν νιώσατε τίποτα τέτοιο όταν γαμάγατε, από τους αισθητήρες της ψευδόπουτσας, ντάξει...

    Αυτό θα είναι και το κριτήριο για να συν-εννοούμαστε όλοι, το πως νιώσατε εσείς.

    Dream
     
  8. atasai

    atasai Regular Member

    @Dreammaster

    Όταν θα θελήσετε να κάνετε διάλογο με ειλικρινή τρόπο, αφήνοντας απ έξω το πως θα σαρώσουμε την φορουμοπερσόνα απέναντί μας α λα "ο cyber ψυχισμός σε καρυδότσουφλο", φωνάξτε με, και ας μην με θεωρείτε του επιπέδου σας (sic), δεν θα τα χαλάσουμε εκεί. Μερικά θέματα μου φαίνονται αρκούντως ενδιαφέροντα ώστε να αφήνω πίσω το πώς μου φαίνεται η διαδικτυακή παρουσία του συνομιλητή μου. Αφήστε με και απόξω, συζητήστε με ομοίους σας, αλλά σεβαστείτε τον εαυτό σας και αφήστε το μπινελίκωμα.

    ΥΓ: Αν είδατε να σας ανεβάσουν σε βάθρα και μετά να σας στύβουν σαν λεμονόκουπα και έχετε ενοχληθεί, εγώ δηλώνω δημόσια ότι εκτιμώ την συνεισφορά σας όταν δεν περιορίζεται σε διαγωνισμό κατουρήματος τύπου "με είπες αγάμητο, θα σε πω καθηλωμένo". Μου ρίχνετε αρκετά χρόνια για να σας κερδίζω στην σοφία που λέει "Είναι ****(λόγος για warning), αλλά αυτό που λέει/θέλει να πει είναι ενδιαφέρον".
     
  9. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Aμ... δεν μου τό είπες αυτό από την αρχή... θα έιχαμε γλιτώσει πολύ ηλεκτρονικό μελάνι.

    Στη δική μου τάξη, ο Λυκειάρχης μας έκανε μάθημα και μας κοίταζε με βλέμμα κυριαρχικό. Σε ένα μήνα ζήτησε απόσπαση σε άλλο λύκειο.

    Συμπέρασμα: Εσείς στην τάξη σου είσαστε καλόπαιδα, εμείς στην τάξη μου είμαστε παλιόπαιδα και με δυσλειτουργικό φαντασιακό. 



    Θα το λέω ξανά και ξανά και θα το "δείχνω" ξανά και ξανά. Τα περί αφοριστικού επιχειρήματος, είναι ένα επιχείρημα που το επικαλείται ένας που θρησκεύεται ,που δεν μπορεί να απεμπλέξει την σκέψη του από την θεολογία και όλα εντέλει έχουν αναφορά το θεό, την εκκλησία και τους μηχανισμούς της. Το πώς εκλαμβάνεις ένα επιχείρημα είναι ο τρόπος που βλέπεις εσύ τον κόσμο που τον νοηματοδοτείς με θεολογικές απολυτότητες. ΟΙ δυο γραμμές που έγραψα ήταν μια προσωπική άποψη που έλεγε το απλό, ότι όταν ένας Κ στραπονάρεται χάνει σε κυριαρχία. Τα περί αφορισμού είναι μέσα στο μυαλό σου γιατί δεν υπάρχει άλλος τρόπος να διερευνήσεις και εντός σου γιατί έγινε τέτοιος σκοτωμός από εσάς, για μια τέτοια απλή άποψη. Εδώ οι υποτακτικές και οι σκλάβες, έχετε ανοίξει νήματα και νήματα με το do και τα dont ενός Κ, άλλους τους ανεβάζετε και άλλους τους κατεβάζετε στα Τάρταρα, εσύ παραπάνω έγραψες μια παράθεση το πότε ένα Κ παύει να είναι Κ και λες τη δική μου άποψη αφοριστική? Εσάς δηλαδή σας έχει κάνει επιφοίτηση το άγιο πνεύμα του Κυριάρχου και δικαιούστε να λέτε ότι θέλετε ελέω Κ και εμένα που δεν μου έκανε επιφοίτηση το Άγιο Πνεύμα του, θα λέτε το επιχειρημά μου αφοριστικό, προσπαθώντας να καταλάβετε γιατί ταραχτήκατε τόσο? Τί στο καλό έχετε πάθει? Ο σκοτωμός έγινε γιατί αυτό που είπα (χωρίς να γνωρίζω εκείνη τη στιγμή, το μέγεθος των αντιδράσεων που θα προκαλούσα)ήρθε να θίξει την κατάσταση των πραγμάτων όπως εσείς νομίζετε ότι είναι. Γι αυτό αρχίσατε τις ειρωνίες, την προσωπική επίθεση και του χαρακτηρισμούς εν χορώ. Γιατι σας άγγιξε ένα εσωτερικό δομικό σας στοιχείο. Εσείς ταραχτήκατε και επιτεθήκατε για δικούς σας εσωτερικούς λόγους. Γι αυτό τώρα μην παριστάνετε τους δήθεν προσβεβλημένους και θιγμένους. Όσοι τους παριστάνετε, ανεβείτε στην αρχή της διαφωνίας και δείτε τί γράφατε, πως επιτίθεστο, πώς ειρωνευόσαστε, και πώς δικαιολογούσατε τέτοιες συμπεριφορές. Για το μόνο που μπορείτε να με κατηγορήσετε σε αυτό το διάλογο είναι για την αμυντική αλλά αμετακίνητη θέση μου απέναντί σε εσάς και στις επιθέσεις και χαρακτηρισμούς σας, στάση την οποία επέλεξα γιατί πέρα από την ουσία μιας συζήτησης, σημαντικό είναι οι ό ρ ο ι με τους οποίους διεξάγεται. Διάλογος σημάνει αντιπαράθεση απόψεων, όχι χαρακτηρισμοί και επιθέσεις και επιχειρήματα, ότι σε ένα διάλογο επιτρέπονται οι χαρακτηρισμοί και οι επιθέσεις για να υποστηριχτεί με τρόπο ΄κρυφό΄ η μια θέση. Οι μόνοι που αντιπαραβλήθηκαν με απόψεις ήταν ο underherfeet, ο vautrin, ο cornilios, και ο Dream και ας σκούζετε τώρα ότι δήθεν σας προσβάλει. Απλά δεν επέτρεψε να πέσει κάτω καμία από τις δικές σας απρόκλητες προσβολές, επιθέσεις και χαρακτηρισμοί. Ας προσέχατε. Και άμα επιμείνετε, είμαι έτοιμη να σας τα βάλω το ένα κάτω από το άλλο με υπογραμμίσεις όπως αρέσκεται Anacreon και μετά να δούμε τί θα γίνει... Το γιατί οι αντιδράσεις σας ήταν επιθετικές και προσβλητικές ενάντια σε μια άποψη που δεν συμφωνείτε να το κοιτάξετε μέσα σας, και όχι στην διαφορετική άποψη.

    @Do
    Δεν αναμιγνύομαι στη συζήτηση με τον Ντριμ που έχεις, είδες, σε προλαμβάνω,  αλλά δεν μπορώ να μην παρατηρήσω, ότι όταν κάποιος έχει σημείο αναφοράς τον θεό, θρησκεύεται είτε τον εφύηρε, είτε τον ανακάλυψε, είτε τον έχει θεό λάστιχο. Οι άνθρωποι που δεν έχουν πίστη, δεν αναφέρονται σε κάτι που δεν πιστεύουν ότι υπάρχει, δεν έχει νόημα για αυτούς.

    Τέλος η atasai, που έχει προσβάλει όλο το σύμπαν, αλλά πιστεύει ακράδαντα ότι εκείνη τα λέει όμορφα και χαριτωμένα και δεν θίγει κανέναν (όσα πόστ έγραψε, σε τόσα έβρισε) και οι άλλοι την αδικούν, δικαιολόγησε την όποια θρησκευτικότητά σας, ως ανεπίγνωστη. Άντε να το δεχτώ.

    Τώρα τουλάχιστον σας είναι πια εγνωσμένη.

    Αυτά.
     
  10. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Θαυμάσια!!!
    Και μεις τα καλόπαιδα λοιπόν ( τα ίδια καλόπαιδα που έτσι απλά για την ιστορία, αγνοούσαν τα βλέμματα, τις αγριοφωνάρες και τις απειλές του Φασίολου - έτσι αποκαλούσαμε με την εφηβική μας τρυφερότητα τον θεολόγο μας - μεταξύ άλλων σπέρναμε με ζάχαρη το πάτωμα, βάζαμε κόλλα στην έδρα, ψέλναμε σε ήχο πλάγιο δεύτερο από την ώρα που πατούσε το ποδάρι του στην τάξη μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι) και σεις τα παλιόπαιδα ,νοηματοδοτούσαμε διαφορετικά ενα βλέμμα,που από μόνο του δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μια συντονισμένη μυική συνέργεια.

    Ετσι ακριβώς λοιπόν και συ βλέπεις το στραπόνισμα ,πράγμα απολύτως σεβαστό , μόνο που προσπαθείς να μας επιβάλλεις την δική σου οπτική θεωρητικοποιώντας την με ορισμούς στους οποίους
    εγώ κολλάω , αμφισβητώ και προσπαθώ να διαυγάσω. πέρα και πάνω από οποιοδήποτε πνεύμα θρησκευτικότητας,αν και θεωρώ πως όλοι μας σε κάποιο βαθμό, με τον ένα η τον άλλο τρόπο,θρησκευόμεθα, διαφορετικά δεν θα ρίχναμε στο πύρ το εξώτερον μετα βδελυγμίας την παιδοφιλία ,π.χ, η την αιμομιξία, η από μια άλλη σκοπιά , δεν θα αποθεώναμε την ανάπτυξη,μαρξιστές και νεοφιλελεύθεροι αντάμα.

    :
     
  11. captain

    captain Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Εγώ πάντως δεν είμαι κολλημένη σε αυτού του είδους θέματα δεν πιστεύω ότι ένας κυριαρχικός κρίνεται από κάτι τετειο το έχω κάνει αυτό με κυριαρχικό και μάλιστα δεν μας χάλασε καθόλου την σχέση και δεν τον είδα καθόλου διαφορετικά μετά το αντίθετο εκτίμησα ότι είναι πραγματικά κυριαρχικός και όχι κολλημένος γαμιάς.
     
  12. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    @ elfcat,

    λέγε όσα θες όσον αφορά τα περί θρησκευτικότητας και όλα τ άλλα, δεν με νοιάζει διόλου γιατί δεν βρίσκομαι εκεί που βαράς και στο έχω ήδη πει. Αποδεικνύεται εύκολα από παλιότερες τοποθετήσεις μου στο φόρουμ και η θέση μου ως προς τη θρησκεία και η θέση μου ως προς το ότι η σεξουαλική διείσδυση δεν είναι εγγενώς βίαιη πράξη. Άρα δεν μπορείς να υποστηρίξεις ότι τις απέκτησα τώρα, για να εναντιωθώ σ εσένα.

    Θεωρώ ότι κάνεις ερμηνείες πιο πάνω και ενδεχομένως τραβηγμένες, δεν με δεσμεύουν όμως σε κάτι ώστε να ασχοληθώ.
    Κάν'το. Όσον αφορά εμένα, αν θέλεις καν'το. Να ξέρεις όμως ότι μπορεί και να μην ασχοληθώ...

    Αν όχι εδώ, οψόμεθα στο νηματάκι μου εκείνο περί χρονικής στιγμής συναίνεσης, προς το παρόν έχω άλλα να κάνω...