Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Βία, οιονεί και μη, στο BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος MasterJp, στις 7 Μαρτίου 2012.

  1. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    με αφορμή το

    Δυσκολεύομαι να δω το D/s χωρίς καθόλου S/m περικοκλάδες, κατ' εμέ είναι θέμα πεδίου εστίασης καθώς το ένα συμπληρώνει το άλλο και σε ορισμένες περιπτώσεις, το ένα προκαλεί το άλλο.

    Έχω επανειλημμένα εκφράσει την άποψη πως ο κεντρικός άξονας του αθλήματος είναι ο έλεγχος ανεξάρτητα από τα μέσα που θα χρησιμοποιήσει κάποιος για την επίτευξή του. Κρίνω κάθε πράξη, απτή ή άυλη, που έχει ως σκοπό την επίτευξη του ελέγχου ως κυριαρχική.

    Όπως φαίνεται από τους λεξικογραφικούς ορισμούς που παρατίθενται (λεξικό Τριανταφυλλίδη), η γλώσσα μας κάνει διάκριση ανάμεσα στο κυριαρχώ και το υποτάσσω ορίζοντας το πρώτο ως επικράτηση του ισχυροτέρου, ανεξαρτήτως χρήσης ή μη βίας (physical violence) και το δεύτερο και ως αποτέλεσμα του πρώτου.

    Από την απάντησή σας φίλτατε εικάζω (και ως αποτέλεσμα της δυσανεξίας μου στις εικασίες ερωτώ) πως εκλαμβάνετε το BDSM ως άμεση φυσική αλληλεπίδραση δύο ή περισσοτέρων ατόμων, ερωτώ όμως, τι ήταν ο Αλσατός για τη Ρενέ; Τι συμβαίνει στις περιπτώσεις του whoring, public disgrace - humiliation, lenting, renting ακόμη και selling (willingly or not) που φρονώ πως γνωρίζετε πως δεν είναι τόσο σπάνιες όσο πολλοί πιστεύουν;

    Δεν θα ήθελα να παρερμηνευτώ πως διαχωρίζω το BDSM από το σεξ, το διαχωρίζω εν μέρει από την διείσδυση, χωρίς αυτό να σημαίνει πως υποβαθμίζω την σημασία της καθώς γνωρίζω καλό πως μπορεί ν' αποτελέσει το ίδιο καλό μέσο επιβολής (aka ελέγχου) όσο και η διαχείριση του οργασμού, το ίδιο και η άρνησή της.

    θα ήθελα να εστιαστώ κάπως περισσότερο στο
    λέγοντας πως αυτό που υπάρχει είναι η απειλή της άμεσης εμπειρίας σωματικής βίας, δικαιολογημένη αν δούμε το θέμα υπό το πρίσμα της επιβολής ελέγχου, που προανέφερα, άνευ λόγου ύπαρξης (η απειλή, όχι η σωματική βία) αν το δούμε υπό το πρίσμα της άμεσης σωματικής αλληλεπίδρασης (με ποιό σκοπό πέραν της ικανοποίησης; )

    Ερώτηση: το BDSM αποσκοπεί στη δημιουργία καύλας ή την ικανοποίησή της;

    Πιθανή Απάντηση:
    (το τακτά είναι θέμα συζήτησης σχετικής με τον προαναφερθέντα έλεγχο   )


    Απόψεις (με επιχειρήματα) ευπρόσδεκτες, φληναφήματα, προσβολές, ύβρεις, εξυπνάδες και flames όχι.

    Ορισμοί

    βία η [vía] O25α : 1. η (υλική ή ψυχική) πίεση που ασκεί κάποιος επάνω σε κπ. άλλο για να του επιβάλει τη δική του θέληση: Xρησιμοποιώ / ασκώ ~. H αστυνομία έκανε χρήση βίας για να διαλύσει τη συγκέντρωση. Tο φαινόμενο της βίας στα γήπεδα πήρε σοβαρές διαστάσεις. H κτηνώδης, σωματική ~ εκτόπισε κάθε λογική. (νομ.) σωματική / ψυχολογική / παράνομη ~. (έκφρ.) ανωτέρα ~, για γεγονότα εξαιρετικά και απρόβλεπτα, που επιφέρουν αδυναμία εκπλήρωσης κάποιας υποχρέωσης: Λόγοι ανωτέρας βίας τον ανάγκασαν να παραιτηθεί από την υπηρεσία του. (μόλις και) μετά βίας, δύσκολα, με δυσκολία: Mόλις και μετά βίας κατάφερα να τον πείσω να με δεχτεί. με τη ~ / (λόγ.) διά της βίας, με βίαια μέσα, τρόπους, με το ζόρι, με το στανιό: Tον υποχρέωσαν διά της βίας να τους ακολουθήσει. || (ως επίρρ.) για να δηλωθεί ανώτατο ποσοτικό, χρονικό κτλ. όριο: Tο γκαράζ χωράει πέντε, ~ εφτά αυτοκίνητα, το πολύ εφτά. 2. η βιασύνη, η σπουδή: Δεν υπάρχει ~. Πάνω στη ~ μου έκαψα το φαΐ. Γιατί τόση ~; [1: λόγ. < αρχ. βία· 2: λόγ. επίδρ. στη λ. βια]

    εξαναγκάζω [eksanaŋgázo] -ομαι P2.1 : αναγκάζω, υποχρεώνω κπ. να κάνει κτ. παρά τη θέλησή του ασκώντας έντονη πίεση ή χρησιμοποιώντας βία: Tον εξανάγκασαν να ομολογήσει εγκλήματα που δεν είχε διαπράξει. Eξαναγκάστηκε σε παραίτηση. [λόγ. < αρχ. ἐξαναγκάζω]

    κυριαρχώ [<k>iriarxó] -ούμαι P10.9 : 1α. για κτ. που, επειδή είναι ισχυρότερο ή σημαντικότερο, επικρατεί έναντι των άλλων: Ήθελε να κυριαρχήσει στον κόσμο. O εχθρός κυριαρχούσε απόλυτα στον αέρα. H Aγγλία κυριάρχησε στη θάλασσα επί αιώνες. || H καρδιά του κυριαρχείται από το μίσος. β. έχω τον απόλυτο έλεγχο, συνήθ. για συναισθήματα: Kυριαρχεί στα πάθη / στο θυμό του. ~ στον εαυτό μου. 2. υπερέχω αριθμητικά ή από άποψη έντασης, σπουδαιότητας κτλ.: Oι άντρες κυριαρχούν σε ορισμένα επαγγέλματα. Tο πεύκο κυριαρχεί στις μεσογειακές ακτές. Στη συγκέντρωση κυριάρχησε ο ενθουσιασμός. [λόγ.: 1: μσν. κυριαρχώ < κυρίαρχ(ος) -ώ· 2: σημδ. γαλλ. dominer]

    υποτάσσω [ipotáso] -ομαι P αόρ. υπέταξα και (προφ.) υπόταξα, απαρέμφ. υποτάξει, παθ. αόρ. υποτάχθηκα, απαρέμφ. υποταχθεί, μππ. υποταγμένος : 1.με τη χρήση βίας (ψυχολογικής ή σωματικής) αναγκάζω κπ. ή κτ. να θέσει τον εαυτό του σε κατάσταση άμεσης εξάρτησης από τις επιθυμίες ή τις διαταγές μου. α. με ένοπλη σύγκρουση καταργώ την αυτονομία ενός κράτους, ενός λαού· υποδουλώνω: Oι Πέρσες δεν κατάφεραν να υποτάξουν τους Έλληνες. || Oι Έλληνες υπέταξαν πολιτιστικά τους Pωμαίους. β. κυριαρχώ επάνω σε κτ. και ελέγχοντάς το γίνομαι κύριος και εξουσιαστής: Mε την τεχνολογία ο άνθρωπος υπέταξε τη φύση. Δεν κατάφερε να υποτάξει τις επιθυμίες του σώματος. || O τρίτος κόσμος είναι ουσιαστικά υποταγμένος στην οικονομία των αναπτυγμένων κρατών. || με την έννοια της πλήρους υπακοής: Aρνήθηκε να υποταχθεί στη θέλησή του. γ. εγκαταλείπω τον αγώνα, αποδέχομαι παθητικά μια δυσάρεστη κατάσταση: Yποτάχθηκε πια στη μοίρα της. Nικήθηκε αλλά δεν υποτάχθηκε. Ποτέ δε θα υποταχθούμε στη βία. 2. ιεραρχώντας και αξιολογώντας κτ. το κρίνω ως δευτερεύον: ~ το συμφέρον μου στο κοινό καλό. [λόγ.: 1: ελνστ. ὑποτάσσω, αρχ. σημ.: `τοποθετώ κάτω από΄· 2: σημδ. γαλλ. subordonner]

    ελέγχω [eléŋxo] -ομαι P αόρ. έλεγξα και (λόγ.) ήλεγξα, απαρέμφ. ελέγξει, παθ. αόρ. ελέγχθηκα, απαρέμφ. ελεγχθεί, μππ. ελεγμένος και ηλεγμένος* : 1α.ερευνώ κτ. για να βεβαιωθώ για την αλήθεια, την ορθότητά του, την αξία του, την ικανότητά του: ~ τα στοιχεία / τα εισιτήρια. ~ ένα συλλογισμό / ένα σχέδιο / μια εργασία. β. εξετάζω και ανασκευάζω. 2. περιορίζω, συγκρατώ, αναχαιτίζω: ~ την εξάπλωση της επιδημίας. H πυρκαγιά ελέγχεται. 3. επικρίνω, επιπλήττω: Δεν τον ελέγχει η συνείδησή του. 4. ενεργώ έτσι ώστε να μπορώ να διευθύνω, να κατευθύνω, να διευθετώ κτ.: ~ το αυτοκίνητο. Δεν ελέγχει την κατάσταση. 5. διοικώ, εξουσιάζω: Tα εχθρικά στρατεύματα ελέγχουν τη γύρω περιοχή. 6. (μτφ.) χαλιναγωγώ: Δεν ελέγχει τις πράξεις του / τα νεύρα του. 7. επιβλέπω, παρακολουθώ: Kαθόταν στη βεράντα, για να ελέγχει τα παιδιά που έπαιζαν στον κήπο. [λόγ. < αρχ. ἐλέγχω και κατά τις σημ. της λ. έλεγχος]

    ένταση η [éndasi] O33 : η ενέργεια ή το εποτέλεσμα του εντείνω. 1. αύξηση της δύναμης ή της ενέργειας: ~ του ανέμου / της φωτιάς / της προσοχής / της προσπάθειας. 2. (μτφ.) α. κατάσταση σχέσεων που έχουν φτάσει σε τόσο επισφαλές και επικίνδυνο σημείο, ώστε να απειλείται ρήξη ή σύγκρουση· (πρβ. όξυνση): Kλίμα έντασης. Oι πολιτικές εντάσεις δεν εξυπηρετούν το διάλογο. Nέα ~ στις σχέσεις των δύο κρατών. Aν θέλουμε το διάλογο, πρέπει να αποφύγουμε τις πολιτικές εντάσεις. ~ διπλωματικών σχέσεων. H εκτόνωση της έντασης θα επιτρέψει την έναρξη του διαλόγου. ~ στις σχέσεις κυβέρνησης και αντιπολίτευσης. β. ανησυχία, νευρικότητα, ταραχή, εκνευρισμός: Στο τέλος της ημέρας από την ~ ένιωθε εξουθενωμένη. || Eίναι ήρεμος άνθρωπος, αποφεύγει τις εντάσεις. γ. κατάσταση που χαρακτηρίζεται από έντονα αισθήματα: Zει με ~ την κάθε στιγμή. 3. (φυσ.) βαθμός ισχύος ή ενέργειας: ~ ήχου / ηλεκτρικού ρεύματος. || ~ του σεισμού. 4. (μουσ.) η δύναμη με την οποία εκτελείται ένας μουσικός φθόγγος, μια μουσική φράση ή ένα ολόκληρο κομμάτι. 5. (αρχιτ.) ελαφρά κύρτωση που υπάρχει στις πλευρές των κιόνων. [λόγ. < αρχ. ἔντα(σις) -ση `τέντωμα΄, ελνστ. σημ.: `προσπάθεια΄ & σημδ. αγγλ. tension]

    ΥΓ.

    training it's a full time job as you know my friend, and you know the reasons as good as I, I presume <χ>
     
    Last edited: 7 Μαρτίου 2012
  2. vautrin

    vautrin Contributor


    Μια πρώτη παρατήρηση: νομίζω πως θα έπρεπε εξαρχής να αποκλειστούν από τη συζήτηση παράνομες κι εγκληματικές δραστηριότητες όπως ο εξαναγκασμός σε εκπόρνευση, το δουλεμπόριο και οι αγοροπωλησίες σκλάβων. Δεν αμφιβάλλω πως συμβαίνουν τέτοια περιστατικά, πολυάριθμα μάλιστα, φρονώ όμως πως αυτού του είδους η βία δεν έχει και δεν πρέπει να έχει καμία σχέση με το σύγχρονο, αστικό, συναινετικό BDSM το οποίο πραγματευόμαστε στο παρών φόρουμ.

    Ενδιαφέρον το θέμα, θα επανέρθω.
     
    Last edited: 7 Μαρτίου 2012
  3. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Είναι εξ ορισμού επιλυμένο αυτό το ζήτημα
    από τη στιγμή που είναι απόλυτα σαφής η διάκριση μεταξύ
    βίας και κακοποίησης.
    Σε αυτό ειδικά το σημείο οι όποιες πρόνοιες του αείμνηστου Τριανταφυλλίδη
    ήταν μοιραία ανεπαρκείς σε σχέση με την μετέπειτα εποχή
    όπου ο σύγχρονος αστός συμπεριέλαβε στα πολυτελή αξεσουάρ του
    το bdsm όπως το νοούμε τα τελευταία 24 χρόνια.


    Τώρα πια, η σαφήνεια της διάκρισης μεταξύ βίας και κακοποίησης
    δεν κινδυνεύει από τους λεξικογράφους
    (ειδικά από χθες που ο Μπαμπινιώτης ορκίστηκε επιτέλους υπουργός)
    αλλά μόνο από του ηλίθιους.


    Υ.Γ.
    Εξυπακούεται Στρατάρχα μου ότι δεν αναφέρομαι εις υμάς.
    Διεκπεραιώνετε απλώς τον άχαρο ρόλο της πεθεράς στο γνωστό λαϊκό ρητό.
     
  4. Emiris

    Emiris Regular Member

    Re: Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Το ρόλο της νύφης διεκπεραιώνει, όχι της πεθεράς.  
     
  5. Experm

    Experm Regular Member

    Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Εξ ορισμού το D/s είναι κυριαρχία επί του άλλου μέσα από τη συναίνεση του.
    O/η Yπ εθελοντικά παραχωρεί στον/ην Κ την υποταγή του
    Η συναίνεση αυτή προφανώς μπορεί ν αρθεί όποτε ο κυριαρχούμενος το θελήσει.
    Η συναίνεση προϋποθέτει ελεύθερη βούληση αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα.
    Κατά συνέπεια δεν μπορεί να είναι αποτέλεσμα εξαναγκασμού.
    Απ αυτή την άποψη νομίζω ότι η βία (ως εξαναγκασμός της θέλησης του άλλου) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ απαραίτητη για τον ορισμό της κυριαρχικής (D/s) πράξης.
     
  6. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Δύο ερώτησεις - διευκρίνησεις:
    α. Η πρόταση ισχύει ανεξαρτήτως αν η πράξη αυτή επιτυγχάνει τελικά τον σκοπό της;
    β.Ισχύει αυτή η κρίση για τον εξω,πέραν του αθλήματος κόσμο;
     
  7. Experm

    Experm Regular Member

    Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Ισχύει λχ στο οικονομικό πεδίο. Ιδιαίτερα σε δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με επιθετικές εξαγορές επιχειρήσεων κλπ
    Για το λόγο αυτό κατά την διαδικασία πρόσληψης στελεχών, καθοριστικός παράγων είναι η κυριαρχικότητα του χαρακτήρα τους που υπολογίζεται με ψυχομετρικά τεστ (What is DiSC®? Dominance, Influence, Steadiness, Conscientiousness | DiscProfile.com, 877-344-9612)

    Κατά το Νίτσε όλη η κοινωνία είναι πεδίο σύγκρουσης των βουλήσεων για κυριαρχία (Δεν εξαιρεί ούτε την επιστήμη, θεωρεί την γνώση προσπάθεια της βούλησης για κυριαρχία και όχι αγάπη για αλήθεια κλπ)
     
  8. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @vautrin: θα ήταν σαν να κλείνουμε τα μάτια στην πραγματικότητα αγαπητέ, στις περιπτώσεις που αναφέρομαι η συνέναιση είναι δεδομένη, άπαξ, αρχικά.

    @underherfeet:
    α. φρονώ πως ισχύει, η πράξη παραμένει κυριαρχική ανεξαρτήτως του αποτελέσματος, εκφράζει ατυχή απόπειρα κυριαρχίας μεν αλλά αυτό δεν αναιρεί την ουσία της.
    β. ισχύει, αλλά στον παρόν νήμα θα επιθυμούσα να περιοριστούμε σε εντός του αθλήματος αναφορές.
     
  9. Experm

    Experm Regular Member

    Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM




    Νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο να έχουμε υπ όψιν μας, τον τρόπο που το Ποινικό Δίκαιο της Κύπρου, ορίζει την έννοια της βίας μεταξύ συζύγων (μεταξύ ανθρώπων δηλαδή όπου η ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ είναι ΝΟΜΙΚΑ ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΗ και κατά συνέπειαν δεν μπορεί να αμφισβητηθεί):

    "Έννοια της βίας και πεδίο εφαρμογής της.

    3.-(1) Βία, για τους σκοπούς του Νόμου αυτού, σημαίνει οποιαδήποτε πράξη, παράλειψη ή συμπεριφορά με την οποία προκαλείται σωματική, σεξουαλική ή ψυχική βλάβη σε οποιοδήποτε μέλος της οικογένειας από άλλο μέλος της οικογένειας και περιλαμβάνει και τη βία που ασκείται με σκοπό την επίτευξη σεξουαλικής επαφής χωρίς τη συγκατάθεση του θύματος, καθώς επίσης και τον περιορισμό της ελευθερίας του.
    ...........
    Βιασμός συζύγου από σύζυγο.
    5. Παρά τις διατάξεις οποιουδήποτε νόμου, τα αδικήματα του βιασμού, σύμφωνα με τα άρθρα 144 και 145 του Ποινικού Κώδικα, και της απόπειρας βιασμού, σύμφωνα με το άρθρο 146 του ίδιου Κώδικα, δύναται να θεωρηθεί ότι έχουν διαπραχθεί από σύζυγο εναντίον συζύγου, αν, με βάση τα γεγονότα της υπόθεσης, θα στοιχειοθετούνταν τα αδικήματα αυτά, σε περίπτωση που ο δράστης και το θύμα δεν ήταν συζευγμένοι, και τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ποινικού Κώδικα."

    http://www.familyviolence.gov.cy/cgibin/hweb?-A=18&-V=legislationgr
     
    Last edited: 9 Μαρτίου 2012
  10. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @Experm: δεν θεωρώ πως θα ήταν σώφρον να εμπλέξουμε την νομική επιστήμη στην συζήτηση, τα ερωτήματα είναι πρωτίστως φιλοσοφικά καθώς αναπόφευκτα η νομική δεν λαμβάνει υπ' όψη της τις ιδιαιτερότητες του αθλήματος. Γνωρίζουμε όλοι μας πως είμαστε λίγο ή περισσότερο παράνομοι όσον αφορά το BDSM.

    Φυσικά, δεν αντιλέγω, πως είναι καλό να γνωρίζει καθείς εξ ημών, που βρίσκεται αναφορικά με τον νόμο.
     
  11. Experm

    Experm Regular Member

    Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Συμφωνώ απολύτως ότι ο "κεντρικός άξονας" του D/s είναι ο έλεγχος.
    Συμφωνώ επίσης ότι το S/m συμπληρώνει το D/s.
    Νομίζω όμως ότι το D/s μπορεί να λειτουργήσει και χωρίς το S/m.
    Νομίζω επίσης ότι το να χρησιμοποιηθεί το S/m σαν μέσον για να επιτευχθεί ο έλεγχος, μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλες παρεξηγήσεις. Αν δηλαδή γίνει αποδεκτή η χρήση σωματικής βίας ως μέσου υποταγής του άλλου τότε η κατάσταση οδηγείται εκτός BDSM(+SSC) και ανοίγει ο δρόμος σε καταστάσεις Αμπου Γκράμπι .(Αυτός ήταν και ο λόγος που αναφέρθηκα στο νομοθετικό πλαίσιο.)

    Για να το διατυπώσω διαφορετικά:
    D/s→ O άλλος υποτάσσεται επειδή συναινεί (=θέλει)
    S/m--> O άλλος δέχεται σωματική βία επειδή συναινεί (=θέλει)
    Η μίξη όμως των δύο παραπάνω προτάσεων στην πρόταση: «Υποτάσσεται επειδή του ασκείται σωματική βία ή απειλή σωματικής βίας» είναι εκτός φιλοσοφίας του BDSM (+SSC)
     
    Last edited: 10 Μαρτίου 2012
  12. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @Experm:

    Προσωπικά, όπως ήδη ανέφερα δεν μπορώ να δω το D/s χωρίς S/m, ίσως όχι τόσο εμφανές, καθώς η προσοχή εστιάζεται αλλού, αλλά σίγουρα παρόν.

    Η σωματική βία είναι μέσον καθυπόταξης του άλλου, και αυτοί που ασκούν "καθαρό" S/m το γνωρίζουν πολύ καλά, άσχετα αν αυτή η υποταγή (μπορεί και να) διαρκεί όσο η συνεδρία. Όπως διευκρίνισα ήδη προς τον vautrin, δεν αναφέρομαι σε μη συναινετικές καταστάσεις. Υπάρχουν σχέσεις που η συναίνεση δίνεται κάθε φορά που πρόκειται να συμβεί κάτι, καθώς και σχέσεις που το υ μέλος έχει συναινέσει άπαξ, εξ αρχής, και επαφίεται στο Κ ν' αποφασίσει τι χρειάζεται, πως και πότε, για να πάνε εκεί που θέλουν όλοι οι μετέχοντες στη σχέση. Δύσπεπτο ίσως για πολλούς αλλά αυτό ποσώς εμποδίζει την λειτουργικότητα ή αναιρεί την ύπαρξη τους. Συνεπώς δεν θα συμφωνήσω πως η σωματική βία ή η απειλή αυτής βρίσκεται εκτός της φιλοσοφίας του BDSM.

    Αν το υ αρνηθεί να εκτελέσει μια εντολή γιατί δεν του κάνει κέφι, δεν περιμένω από το Κ να πεί "όπως θέλεις γλυκειά μου, όταν θελήσεις μου λες" ή να αποπειραθεί να την πείσει με λέξεις για το "ποιος είναι ποιός στη σχέση τους"