Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Βία, οιονεί και μη, στο BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος MasterJp, στις 7 Μαρτίου 2012.

  1. Experm

    Experm Regular Member

    Απάντηση: Re: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Συνέχεια από το ποστ 45
    Η σχέση D/s δεν μπορεί να γίνει κατανοητή σε βάθος αν δεν διερευνηθεί η έννοια της ΘΕΛΗΣΗΣ και της ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ
    Η υπ συναινεί(=ΘΕΛΕΙ) να υποταχτεί (=να καταργήσει τη ΘΕΛΗΣΗ της).
    H Υπ δηλαδή ΘΕΛΕΙ να μην ΘΕΛΕΙ. ΣΥΝΑΙΝΕΙ στο να μη ΣΥΝΑΙΝΕΙ.
    (Αυτό που στην καθημερινή ζωή αποδίδεται με το “τραβάτε με κι ας κλαίω”)

    Εχουμε δηλαδή μια διάσπαση του μηχανισμού της ΘΕΛΗΣΗΣ σε δύο αντίθετα κομμάτια.
    Τι ουσιαστικά συμβαίνει εδώ;
    Από τη μια μεριά έχουμε λχ τη σκοτεινή-απωθημένη περιοχή της Υπ που θέλει να βγει στην επιφάνεια, όπως η λάβα θέλει να βγεί από το ηφαίστειο και από την άλλη κάποιος άλλος μηχανισμός (λχ οι αξίες-Υπερσυνειδητο της Υπ) ο οποίος εναντιώνεται.


    Δεν υπάρχει δηλαδή ένα ΑΡΧΙΚΟ θέλω (συναίνεση) που αποτυπώνεται σε ένα συμβόλαιο και ένα ΠΑΡΟΝ θέλω που υποχρεώνεται να υπακούσει.
    Λειτουργούν και τα δύο στο ΠΑΡΟΝ, καθόλη τη διάρκεια της φάσης. Στο παράδειγμα που ανέφερα προηγουμένως, το ένα είναι στο υπερσυνειδητό και το άλλο στο υποσυνείδητο που και τα δύο είναι στο εσωτερικό της Υπ. Λειτουργούν δηλαδή και τα δύο στο τώρα.
    Αρα, σε όλη τη φάση η Υπ υφίσταται ένα εσωτερικό διχασμό, είναι ψυχολογικά και εσωτερικά διασπασμένη.
    Ο Κ ουσιαστικά "παίζει" με αυτή την αντίθεση και πρέπει να έχει συναίσθηση του πως κλιμακώνεται κατά τη διάρκεια της φάσης. Αλλοτε η αντίθεση αυτή οδηγείται σε οριακά επίπεδα(αγωνία κλπ) και άλλοτε εξομαλύνεται και σβήνει στο μηδέν (ήρεμο και ευτυχισμένο το κορίτσι!)
    Στην τελευταία περίπτωση, το σκοτεινό υλικό ενσωματώνεται στο εγώ, αναδιατάσσοντας το σύστημα αξιών (λχ -->ΧΜΜΜ δεν ήμουνα τόσο κακό κορίτσι επειδή ένοιωθα αυτά που ένοιωθα... επιπλέον πέρασα και ωραία! Θα το ξανακάνω!)

    Αν ο Κ κλιμακώσει γρήγορα τα πράγματα και η άλλη φθάσει στα όρια της τότε υπάρχουν επιλογές όσες και οι Κ. "Ο καθείς και τα όπλα του"
    Μια επιλογή είναι να στρίψει το τιμόνι και να οδηγήσει την κατάσταση αλλού. Ο Κ λειτουργεί ως οδηγός- ηγέτης. Το αυτοκίνητο δεν πηγαίνει στον αυτόματο. Εξ άλλου πάντα στο εσωτερικό του Κ το σενάριο είναι δυναμικό και πολλαπλό. Ενσωματώνει όλο το σύστημα αντιδράσεων της Υπ και το παιχνίδι συνεχώς γίνεται απρόβλεπτο

    Αν όμως ο Κ συνειδητά οδήγησε τα πράγματα εκεί, και είναι αποφασισμένος να σπάσει το ΟΡΙΟ, η επιλογή μπορεί να είναι του τύπου: “Σήκω μάζεψτα και φύγε”
    Αυτό δεν είναι υποχώρηση αλλά κλιμάκωση της ηγετικής δράσης. Απευθύνεται μετωπικά στο ίδιο το συνειδητό της Υπ. Εχουμε ΔΗΛΑΔΗ μια σύγκρουση ΘΕΛΗΣΕΩΝ.
    Η Υπ στριμώχνεται να χειριστεί η ίδια το πρόβλημα της, πράγμα που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να κάνει. Γι αυτό εξάλλου υποτάχθηκε.
    ( Για να αποφύγει δηλαδή το δίλημμα που ο Κ της επαναθέτει).
    Η ψυχολογική σύγκρουση της Υπ (που είναι από τις βασικές πηγές της ηδονής) κλιμακώνεται και το παιχνίδι μπαίνει σε αναβαθμισμένη φάση.

    Κι αν η Υπ φύγει; Με γειά της με χαρά της. Αν η όλη φάση οδήγησε σε ένα ΟΡΙΣΤΙΚΟ και ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ οχι της Υπ, τότε αποφεύχθηκε ένας βιασμός.

    Αν η Υπ μετά ξαναγυρίσει (τηλεφωνήματα του στυλ έκανα λάθος, συγνώμη και τα γνωστά);
    Ε τότε ….αρχίζει το μεγάλο γλέντι!!!!
    (αν φυσικά ο Κ εξακολουθήσει να ενδιαφέρεται και για ΟΣΟ!!!!! ενδιαφέρεται!)
    Ολα σ αυτόν το κόσμο πληρώνονται!

    Με λίγα λόγια, η κατάσταση είναι MIND game και όχι παίρνουμε ένα μαστίγιο και δέρνουμε μέχρι τελικής πτώσεως (ώσπου ο άλλος να συναινέσει).
    Μ ένα μαστίγιο ο οποισδήποτε κρετίνος μπορεί να πείσει την οποιαδήποτε να κάνει οτιδήποτε.

    Με το μαστίγιο μόνο κανείς δεν γίνεται Κ. Χρειάζεται και λίγο νιονιό για να διαχειστεί την υποταγή.
    Γιατί όπως επιτυχημένα γράφει η CASSIE στην υπογραφή της: “Submission is a gift made of glass. Drop it and it will break...”


    Η επιτυχία του εγχειρήματος δεν θα κριθεί λοιπόν τόσο από την αρχική συναίνεση, όσο από το μετά (το αμέσως μετά και το πολύ μετά).
    Αν η Υπ νοιώσει ευχαριστημένη στην υποταγή της, τότε το εγχείρημα πέτυχε.
    Αν νιώσει αηδιασμένη, κακοποιημένη κλπ και μετανιώσει για την αρχική της συναίνεση, αν σιχαθεί τον Κ αλλά και τον εαυτό της επειδή εμπιστεύθηκε ένα τέτοιο κόπανο, τότε ο Κ απέτυχε.
    Την ευθύνη του εγχειρήματος την έχει ο Κ.
    Δικαιολογίες του στυλ, δεν φταίω εγώ γιατί έχω υπογεγραμμένο κόντρακτ είναι απολογία υπαλληλάκου. (Δεν φταίω εγώ κύριε, εγώ υπάλληλος είμαι)

    Στην περίπτωση αυτή, ο Κ αποδείχτηκε ανίκανος να διαχειριστεί την εμπιστοσύνη που του έδειξε η Υπ και ψευταράκος γιατί δημιούργησε προσδοκίες που δεν μπόρεσε να δικαιώσει.
     
  2. Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    @Experm,

    Εγώ πάλι έχω την εξής απορία. Δεν κατάλαβες ή κάνεις ότι δεν κατάλαβες;
    Εκτός και αν προσπαθείς να φανείς η να πουλήσεις μούρη με τον τρόπο σου. Τότε πάω πάσο. Αλλά αν κατάλαβες γιατί συνεχίζεις να αμαυρώνεις προσθέτωντας λόγια και τρόπους σε οσους διαφωνησαν μαζί σου που δεν είπαν και δεν έδειξαν;
    Και αν δεν κατάλαβες γιατί δεν ρωτάς, ξανά και ξανά και ξανά μέχρι να καταλάβεις.
    Το να έχεις διαφορετική απλά άποψη το καταλαβαίνω, το να αλλάζεις και την άποψη των άλλων κατά πως σε βολεύει όχι.
     
  3. Experm

    Experm Regular Member

    Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Στην προσωπική επίθεση δεν θ απαντήσω sklavina
    Μπορείς όμως να μου πεις συγκεκριμένα, σε ποια σημεία άλλαξα την άποψη σου κατα πως με βολεύει;
     
  4. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Re: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Δεν θα πάψω ποτέ να επισημαίνω σε πόσο μεγαλύτερες παρεξηγήσεις μπορεί να οδηγήσει το D/s από μόνο του. Απλά πράγματα. Αντί για οργασμό ή για subspace, εγκεφαλικό επεισόδιο σε στιγμή όξυνσης της εσωτερικής αντίφασης. Δεν το λέω στο βρόντο, έχει συμβεί κάποιες φορές.
    Αμφίβολο. Οι επιλογές του Κυρίαρχου έχουν σωθεί. Τον οδηγεί η κατάσταση της υποτακτικής. Να διαχειριστεί όπως όπως τον πανικό που της προκάλεσε για να μη χαθεί τελείως η μπάλα.
    Εγώ αυτό δεν θα το συγχωρούσα ποτέ, σε κανέναν Κυρίαρχο. Και εκτός από αυτό εδώ ο Κυρίαρχος εκτίθεται πάρα πολύ στην υποτακτική, της δίνει υπερβολικό έλεγχο και το μαχαίρι, το οποίο αυτή ενδέχεται να χρησιμοποιήσει.

    [Το τρομερό "δήγμα", το αποκαλώ. Μόλις ο Κυρίαρχος φανερώσει ένα ευαίσθητο σημείο, να δεχτεί επίθεση της υποτακτικής σε αυτό. Αυτή είναι μια συνήθης απάντηση της υποτακτικής στη βία, γιατί οι πιο πολλές υποτακτικές δεν διαφέρουν απ όλον τον κόσμο, σε αυτό που εκλαμβάνουν ως βία αντιδρούν με βία. Η διαλεκτική του αφέντη και του δούλου. "Να δεις για πότε θα σε κάνω δούλο μου, αφέντη". Για όσες δεν έχουν δώσει πραγματικά τον έλεγχο.]
    Γιατί είναι με γειά της και χαρά της, τι είναι η υποτακτική στη ζωή του Κυρίου της δεν παίζει κανένα ρόλο; Δεν εκπληρώνει κάποιες λειτουργίες, δεν την χρειάζεται αυτός;

    Η υποτακτική αποφασίζει αν αποφεύχθηκε ή όχι ο βιασμός; Δεν μου φαίνεται.
     
    Δεν έχω δει ποτέ μου κρετίνο με μαστίγιο, φαίνεται ότι ποτέ δεν με έχει μαστιγώσει κρετίνος, και έτσι η αντίληψή μου επί του θέματος είναι μεροληπτική υπέρ των Κυρίαρχων. Έχω δει κρετίνους που λένε σάχλες στο "ασφαλές" κατ' αυτούς D/s.
    Το νήμα δεν είναι για τη συναίνεση, για την οιονεί βία στο BDSM είναι  
     
  5. Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM


    Ευχαρίστως.  
    Μίλησα για συναίνεση την οποία συναίνεση ενώ θεωρείται δεδομένη εσύ προσπαθείς να ανατρέψεις και να μας πεις ότι δεν ειναι δεδομένη.
    Το νήμα πραγματεύεται συναινετικές σχέσεις και μόνο.

    Πέραν τουτου, μιλάμε για σχέσεις και όχι για ξεπέτες. Ακόμη περισσότερο, λίγο πιο ρομαντικά ίσως αν θέλεις μιλάμε για σχέσεις ζωής γιατι εγώ έτσι τις βλέπω και έτσι θέλω να τις βλέπω αυτές τις σχέσεις.
    Αν υπάρχουν μαλάκες εκεί έξω και εδώ μεσα και παντου; Σαφώς. Αλλα ΔΕΝ είναι αυτό το θέμα μας.
    Το που θα δώσω την συναίνεση μου και για ποια πράγματα είναι δική μου δουλειά.
    Ένας Κ ΔΕΝ βλάπτει την ιδιοκτησία του γιατί τότε ΔΕΝ είναι Κ.
    Επίσης ο τρόπος που χρησιμοποιείς τον λόγο και που προσπαθείς να ανατρέψεις το νόημα του νήματος είναι και αυτός ένα είδος βίας. Λέω σε περίπτωση που δεν το έχεις καταλάβει. Βιάζεις το ορθό και το θέτεις σε τελείως άλλη βάση, με άλλο νόημα και το κανεις θεόστραβο.

    Αυτά εν ολίγοις χωρίς να περιμένω να καταλάβεις..
     
  6. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Είναι επειδή δεν υπάρχει επί του πρακτέου ορθό.
    Πρόκειται για την οιονεί (και όχι οιωνεί) πρόσληψη της πραγματικότητας από τον καθένα,
    η οποία έχει υποκαταστήσει προ αμνημονεύτων ετών
    την πολυθρύλητη βία της λογικής.
    Κοντολογίς, ερμηνεύω τα πράγματα μέσα από το δικό μου προσωπικό πρίσμα,
    όπως τα καταλαβαίνω εγώ, όπως με συμφέρουν
    ή κατά τρόπο αντίστροφο εκείνου που δεν με συμφέρει.

    Η μέθοδος υπάρχει παντού, ζει ανάμεσά μας
    και σε αυτήν οφείλεται η περιρρέουσα γενικότερη κατάσταση.
    Το bdsm θα ξέφευγε;

    Εάν κάποιος αρνείται πεισματικά να αποδεχτεί την κατανόηση του καταφανούς,
    στην προκειμένη περίπτωση τον απαρέγκλιτα σαφέστατο διαχωρισμό μεταξύ βίας και κακοποίησης,
    τουτέστιν μετέρχεται ερμηνευτικές μεθόδους Βενιζελικού τύπου,
    για παράδειγμα βαφτίζει την οικονομική καταρράκωση ως ασφάλιστρο κινδύνου
    (τίνος κινδύνου άραγε; ),
    υποχρεωτικά πλέον πρέπει να καταφεύγει σε φιλολογικές διυλίσεις όρων, εννοιών, αρχών και άλλων,
    με αποτέλεσμα να καταλήγει να παράγει ένα διανοητικό/ διαλεκτικό καύσιμο
    που δεν δύναται να δώσει ενέργεια και κίνηση ούτε σε σκεπτόμενο πατίνι.

    Λυπάμαι, αλλά έχει απωλεσθεί ακόμα και η έννοια του θεόστραβου που εισηγείσαι sklavina,
    καθώς είναι ανέφικτος ο προσδιορισμός του ορθού
    ώστε να υπάρχει οποιοδήποτε μέτρο απόκλισης επί του προκειμένου.

    Με δύο ευρώ τη σήμερον ημέρα, κάνει κανείς ό,τι θέλει,
    από του να εισάγει το Κυπριακό δίκαιο στο bdsm
    έως του να ψηφίζει τον επόμενο επίδοξο νεκροπομπό του.
     
  7. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    ..., δηλαδή το πιο υποκειμενικό πράγμα που υπάρχει στο εφαρμοσμένο BDSM.

    Και ο λόγος δεν είναι ότι η υποκείμενη στη βία λέει μέσα της "πού να τρέχω να βρίσκω άλλον" ή "όλα για το κολάρο" ή "άντε να τελειώνουμε να πάμε και για τίποτα μαριδίτσες στην παραλία".

    Ο λόγος είναι ότι οι υποδοχείς της σκλάβας τόσο στη βία όσο και στην κακομεταχείριση μεταβάλλονται δυναμικά στο πλαίσιο της σχέσης. Αυτό που κάποτε ήταν αποτρόπαιο σε δύο μήνες είναι αποδεκτό και απολαυστικό καθ εαυτό, όχι "επειδή αρέσει στον Κύριο".

    Η δε κακομεταχείριση έχει ως μέτρο αξιολόγησης την πραγματική και γνήσια και χωρίς καταναγκασμό αποδοχή της από αυτήν που την υφίσταται. Ή μάλλον την έλλειψη αυτής.

    Τι πιο υποκειμενικό;

    Αν έχω λάθος, παρακαλώ να μου το πείτε, είμαι όμως εκτός θέματος γιατί το νήμα είναι για συζήτηση φιλοσοφική και επί τη βάσει ορισμών, ενώ εγώ μίλησα για εφαρμοσμένα θέματα.

    ΥΓ. Για την πολιτική παραφυάδα έγραφα διάφορα το πρωί στο γνωστό νήμα, τα πήρα και τα μάζεψα όμως.
     
  8. vautrin

    vautrin Contributor

    Re: Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Σωστά, έχετε δίκο, γιατί όμως; Δεν προέρχεται από τον οιωνό;
     
  9. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    momento  

    τώρα δα το κοίταζα...
     
  10. vautrin

    vautrin Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    οιονεί < αντωνυμία οίον + σύνδεσμος ει, σαν και
     
  11. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    Μπορεί, πιθανόν, ίσως, ενδέχεται, συζητήσιμο, …ναι μεν αλλά…
    Εάν και εφ’ όσον το bdsm προσλαμβάνεται και ερμηνεύεται με όρους ρομάντζου
    (τα’ χουμε πει και παλαιότερα),
    είτε με όρους αστικής κοινοβουλευτικής ασυδοσίας (λέγε με πασοκονεαδημοκρατια).
    Αλλιώς πως, όχι.

    Όσοι και όποιοι βλέπουν ξεκάθαρα δεν μπερδεύονται.
    Όσο είναι πιθανό κάποιος να παραπλανηθεί από χαμόγελα και δήθεν συγγνώμες κροκοδείλων,
    τουτέστιν να μην ξέρει που οφείλεται εκείνος ο πόνος που νοιώθει μόνιμα εδώ και καιρό στον σφικτήρα του,
    να αμφιβάλει για τους λόγους που κατάντησε παγκόσμιος χαχόλος,
    άλλο τόσο είναι πιθανό να παρερμηνεύσει την κακοποίηση, προσλαμβάνοντας / εκπέμποντάς την ως βία.
    Στην πρώτη περίπτωση, αυτή του πολιτικού βιώματος,
    παρεμβάλλονται οι μύριοι όσοι ώστε να σου συγχύσουν τις προσλαμβάνουσες,
    επειδή το γεγονός αυτό καθαυτό δεν αλλάζει όσο κι’ αν το αναβαπτίσουν.
    Η πρόσληψή του όμως δύναται υπό συνθήκες να αλλάξει. (Είναι πολλά τα λεφτά lilly).
    Φευ, στη δεύτερη περίπτωση, της εφαρμόσιμης Κ/υ,
    ουδείς θα βρεθεί να έχει συμφέρον να σε συσκοτίσει,
    οπότε και έχεις να αναμετρηθείς μόνο με την ανεπάρκειά σου.
    Όντως, αλλά το πλάνο μιας εκπαίδευσης καταστρώνεται πάντα από τον εκάστοτε εκπαιδευτή,
    όχι από τον εκπαιδευόμενο,
    που σημαίνει πως ο πρώτος είναι εκείνος που θα έχει προκαταβολικά σταθμίσει τις παραμέτρους και ιδιαιτερότητες,
    επομένως θα έχει λάβει εξίσου προκαταβολικά τις ανάλογες πρόνοιες.

    Όλα τα παραπάνω όμως υπό την αίρεση του εφαρμοσμένου bdsm και όχι του σινε-ρομάντζου,
    που συναντάμε συχνά- πυκνά (και εσχάτως) σε διάφορα νήματα,
    δίκην «η θεία Λούλα σας απαντά,
    τι θα κάνετε αν το υπό σας δεν σας ξαναπάρει τηλέφωνο μετά το τελευταίο ατυχές σέσσιον».


    Δε πα’ να φωνάζει ο Jp!
    Στου κουφού την πόρτα - - όσο life style θες βρόντα.

    Υ.Γ.
    Mon cher vautrin.
    Καταλάβατε τώρα γιατί δεν ανταποκρίθηκε ο Dream στην πρόσκληση του Jp;
    Επειδή ανοίχτηκε ολόκληρο νήμα από δικό του συντακτικό λάθος.

    (λέμε και καμιά μαλακία για να μην πάμε να ψηφίσουμε στις σημερινές εκλογές).
     
  12. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Απάντηση: Βία, οιωνεί και μη, στο BDSM

    MasterJp,

    ούτε και δω θα γλιτώσουμε από τα παράσιτα - να πηγαίναμε για κανάν καφέ
    να τα πούμε ή λέτε να μας ακολοθήσουν και κει; ΛΟΛ...

    Θα ξανάρθω στο θέμα...

    @all

    Γράφτηκε περίπου ότι όσοι κάνουμε BDSM είμαστε παράνομοι. Δεν είναι
    έτσι. Με κίνδυνο να γίνω κουραστικός (έχω και αυτοσαρκασμό, ο
    νάρκισσος...) θα επαναφέρω την έννοια της πράξης. Η πράξη και η
    παράλειψη ως πράξη, όταν ταυτοποιείται, ορίζει το παράνομο, κι ό,τι
    δεν είναι παράνομο είναι νόμιμο. Δεν κάνουμε όλοι τις ίδες πράξεις στο
    BDSM.

    Το BDSM είναι ένας τεράστιος χώρος που περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα
    προσεγγίσεων και πρακτικών. Σίγουρα στη μια του άκρη είναι και εκείνη
    η γκρίζα περιοχή, στα όρια του νόμου, ο οποίος νόμος προστατεύει καμμιά φορά
    ακόμη και τους συναινούντες εχέφρονες ενήλικες από τον εαυτό τους.

    Δεν νομίζω όμως ότι χρειάζεται να πάμε εκεί, για να μπούμε στην ουσία
    του νήματος - εκτιμώ πως σε ρητορικό σχήμα καθ΄υπερβολή αναφέρθηκε σε
    αυτήν την γκρίζα περιοχή ο νηματοθέτης.

    Εν πάση περιπτώσει δεν μπορούμε να ορίσουμε και τη βία και τη συναίνεση στο ίδιο νήμα,
    προτείνω να ασχοληθούμε με τη βία εδώ.

    Και, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, πρέπει να υπάρχει και κάτι που δεν ορίζεται από το πώς το εισπράττει ο άλλος, έτσι δεν είναι;

    Ας μείνει και μια ελάχιστη γωνιά Ευθύνης...

     

    Dream

    ΥΓ.
    Επρόκειτο για ορθογραφικό "λάθος". Είναι ένας από τους αρκετούς τρόπους που έχω για να παρακολουθώ
    τη "ζωή" των κειμένων μου εκτός φόρουμ. Να εξηγήσω εδώ και για τα γκρίγκλις και άλλες ταρζανιές που κάνω
    όταν γράφω εξω-BDSMικούς όρους: δήλωσα από την αρχή κάθετα, οριζόντια και διαγώνια αντίθετος στο να
    ιντεξάρεται το φόρουμ στο ανοιχτό γούγλ και προσπαθώ να αποτρέψω με κάθε πρόσφορο μέσο τον καθένα
    που κάνει μια αναζήτηση άσχετου με τον χώρο ξένου όρου ή ιδιαίτερης λέξης να φάει στα πρώτα ρισάλτς τις
    παπαρολογίες μου. Προφανώς το κάνω από εφαρμοσμένο ναρκισσισμό