Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ΘΥΤΗΣ-ΘΥΜΑ 1-0

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 10 Μαϊου 2012.

  1. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: ΘΥΤΗΣ-ΘΥΜΑ 1-0

    @tender.
    Επειδή έχω βαρεθεί την απρόκλητη επιθετικότητα σου,όπου βάζεις στο στόμα μου λέξεις και προθέσεις που δεν έχω και καταντάει ανιαρό, αποφάσισα να μην σου απαντήσω. Θεώρησε λοιπόν λήξασα τη μεταξύ μας συζήτηση. Υπόσχομαι να μην ξαναεπιχειρήσω κάτι τέτοιο. Θα το εκτιμούσα πολύ αν έπραττες το ίδιο. Πάντως για να σε βοηθήσω να ξεφύγεις από το δίπολο που φαίνεται να σε βασανίζει διαρκώς περί ηθικής και ανηθικότητας, και επανέρχεσαι ξανά και ξανά πολύ κουραστικά σου δηλώνω, ότι χέστηκα με το εαν και τί καυλώναν αυτοί οι πελάτες και με το εαν και με τί δεν καυλώναν κατά τον ίδιο ακριβώς αδιάφορο τρόπο που χέστηκα αν ψοφήσουν ή δεν ψοφήσουν. Υποθέτω ότι ο Κορτώ και εγώ είμαστε πια πεισμένοι, ότι δεν θα αλλάξουμε τον κόσμο.

    @vautrin
    Δεν είναι θέμα ηθικής. Ούτε καν αισθητικής. Είναι θέμα πολιτισμού. Τίποτε άλλο. Χωρίς κανέναν ενδοιασμό, στις ιερόδουλες τους δίνω το ελάχιστο ένα benefit of the doubt, για τους εν λόγω πελάτες, απλά ας πρόσεχαν. ΈΒΛΕΠΑΝ τα ζόμπι. Και να ψοφήσουν δεν τρέχει μια. Δεν ευθυγραμμίζομαι με τον Κορτώ στην ένταση που γράφει την τελευταία φράση. Αλλά στην ουσία ο Κορτώ υπερασπίζεται το φύλο του και καλά κάνει.
    Μιλώ για το συγκεκριμένο περιστατικό. Δεν αγαπώ τις γενικεύσεις. Γι αυτό και δεν συμφωνώ μαζί σου στη μη- διάκριση μεταξύ αυτών των ιερόδουλων για τις οποίες συζητάμε στο εδώ νήμα και των escorts. Δεν είναι το ίδιο.
     
  2. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: ΘΥΤΗΣ-ΘΥΜΑ 1-0

    Το θέμα της ηθικής ο Κορτώ το έθεσε, έμμεσα και το θέμα ότι η λύση του δράματος θα έρθει όταν αλλάξει ο κόσμος, τώρα αν άργησες να το καταλάβεις και που κόλλαγε με την κοσμοθεωρία σου, δεν φταίω εγώ  

    Δεν χρειάζομαι βοήθεια elfcat. Συγκεκριμένα, όταν εσύ επήγαινες εγώ διπλοεπέστρεφα.

    Δεν θεωρώ ότι σου έχω φερθεί επιθετικά τώρα ή στο παρελθόν, ιδίως απρόκλητα, και δεν σου έχω βάλει στο στόμα λέξεις ή προθέσεις πέρα από αυτές που χρησιμοποίησες. Άλλωστε, αν θυμάμαι καλά, δική σου ιδέα ήταν να κατηγορείς άλλους για προθέσεις δικές τους όταν δεν μπορούσες να στηρίξεις τις απόψεις σου, ούτε να αντέξεις τις επιπτώσεις της εκφοράς του λόγου σου.

    Θα ήταν πολύ καλό για σένα να μην επιχειρείς πολλά πράγματα ταυτόχρονα, εν γένει και αν ήσουν λιγότερο επιθετική εσύ η ίδια, προς όσους εικάζεις ότι δεν συμφωνούν μαζί σου ή ότι σε προκαλούν, στο μυαλό σου δηλαδή ή ότι αντιπροσωπεύουν κάποιου είδους κίνδυνο για όσα πιστεύεις ή εν πάσει περιπτώσει, ό,τι ποταπότητα τους καταλογίζεις σε κάθε θέμα για το οποίο τολμούν να πουν τη γνώμη τους. Δεκτή η υπόσχεσή σου, αλίμονο, δεν θα ήθελα να σου προκαλέσω ανία, επίτρεψέ μου να μη δεσμευτώ να τηρήσω παραινέσεις σου.

    Μη με προσβάλεις ξανά. Για κανένα λόγο.

    Τέλος
     
  3. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: ΘΥΤΗΣ-ΘΥΜΑ 1-0

    Πόσο διαστροφή είναι να φαντασιώνεσαι μία μοντ σε ενα bdsm φόρουμ, να κάνει μπαν μία αλλη μοντ; 
     
    Last edited: 13 Μαϊου 2012
  4. Re: Απάντηση: ΘΥΤΗΣ-ΘΥΜΑ 1-0

    Φαντάζεσαι εμένα να τις κανω μπαν και τις δυο; Οι φαντασιώσεις δεν έχουν ορια
     
  5. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Re: Απάντηση: ΘΥΤΗΣ-ΘΥΜΑ 1-0

    Εσυ είσαι πολύ ακραίος, είπαμε διαστροφή αλλά οχι και ετσι....Ελεος... 
     
  6. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: ΘΥΤΗΣ-ΘΥΜΑ 1-0

    ε, ναι , μα κάθε πολιτισμική αντίληψη εμπεριέχει και ηθική και αισθητική συνιστώσα...
     
  7. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: ΘΥΤΗΣ-ΘΥΜΑ 1-0

    Έτσι είναι. 

    Δεν βρίσκω κατάλληλη διατύπωση για να αποτυπώσω ακριβώς αυτό εννοώ. Στη φύση, εκεί έξω, που τα ζώα γαμιούνται ασυστόλως, κανένα δεν πάει να γαμίσει άρρωστο, ετοιμοθάνατο ζώο, το αφήνουν μόνο του να ψοφήσει για ευνόητους λόγους, που δεν άπτονται της ηθικής. Όταν λοιπόν κάποιος γαμάει ετοιμοθάνατο/η, ε, ας πάει κι αυτός στα καλλιά του, μαζί με το πέος, το φαντασιακό και την ηθική.
     
  8. atasai

    atasai Regular Member

    Μια χαρά επιδίδονται σε νεκροφιλίες τα ζώα, και μάλιστα έχουμε καταγεγραμμένο τον βιασμό πάπιας που μόλις σκουντούφλησε σε τζάμι και πεθαίνει -δεν γνωρίζω αν ο θάνατος ήταν ακαριαίος- από έτερη πρασινοκέφαλη πάπια.

    [ame=http://vimeo.com/6925104]Homosexual Necrophilia in the Mallard Duck- Minimovie: Ig Nobel Prizes (Ep. 1/6) on Vimeo[/ame]

    Η ομοιότητα με άλλες πρασινοκέφαλες πάπιες που ανταμείφθηκαν με 19.597 σταυρούς για κανιβαλιστικές και νεκροφιλικές πρακτικές εντελώς τυχαία.

    Παρεπιπτόντως, δεν προέκυψε απο πουθενά όχι μόνο το αν γνώριζαν τα πρεζάκια για την νόσο, αλλά και το αν εκδίδονται. Αν γνώριζαν θα πήγαιναν να πάρουν και το επίδομα των 700 ευρώ που έχει ξαναφέρει τον hiv ξανά στη μόδα, αντί να πηδιούνται με τον κάθε φτωχομπινέ που το πολύ να παίρνει ένα των 300.
     
  9. vautrin

    vautrin Contributor

     
     
  10. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: ΘΥΤΗΣ-ΘΥΜΑ 1-0

    Ευχαριστώ όλους που σεβάστηκαν τη σοβαρότητα του θέματος κι απέτρεψαν κάθε προσπάθεια να μετατραπεί ένα θέμα τόσο σοβαρό μέσα από συνήθεις τακτικές και πρακτικές σε συζήτηση επιπέδου οπαδών ποδοσφαιρικής ομάδας.

    Διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή και σεβασμό τις απόψεις όλων και Σ/σας ευχαριστώ για τη μέχρι τώρα συμμετοχή Σ/σας. Κρατώ την επιφύλαξη Σ/σας για το «τσουβάλιασμα» και σέβομαι ιδιαίτερα αυτού του είδους την ευαισθησία καθώς Μ/μας προφυλάσσει όλους από το δογματισμό. Αυτό όμως, για μένα τουλάχιστον, δε σημαίνει ότι λόγω ενός σχετικισμού που μπορεί να συνεχίζεται στο επ’ άπειρον, δε χρειάζεται να τραβηχτούν και κάποια σαφή όρια ως προς το τι είναι τι...

    Σε αυτό το σημείο της συζήτησης νοιώθω την ανάγκη να αποσαφηνίσω περαιτέρω τη θέση και στάση Μου εφόσον το θέμα άνοιξε με δική Μου πρωτοβουλία.

    Θεώρησα το κείμενο του Κορτώ ως ένα δυνατό και σπουδαίο κείμενο που βγαίνει μέσα από το μυαλό ενός διανοητή αλλά και ενός άντρα που δείχνει τον αμέριστο σεβασμό κι ευαισθησία του στην κακοποιημένη γυναίκα. Αυτό δε σημαίνει ούτε για μένα, ούτε για εσάς ότι πρέπει ντε και σώνει να ενθουσιάσει και να καλύψει επακριβώς την αισθητική ή το σκεπτικό Μ/μας... Όμως θέτει θέματα και κάποιες σημαντικές διαστάσεις. Το να μη Σ/σας καλύπτει ο Κορτώ δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και οι διαστάσεις που φέρει με το κείμενο του .

    Για μένα λοιπόν ο κατά κόσμον κύριος Χατζόπουλος, ή αλλιώς Αύγουστος Κορτώ, επισημαίνει κι αναδεικνύει με μια ιδιαίτερα ανθρωπιστική προσέγγιση τη διαστρεβλωμένη ηθική της κοινωνίας μας που δυστυχώς αποτελεί εσωτερικά και την ηθική του κράτους σε ότι αφορά στις κακοποιημένες γυναίκες.

    Πρόκειται για την ηθική του μισογύνισμου.

    Και διευκρινίζω. Οι περισσότερες εκδιδόμενες γυναίκες, είτε ημεδαπές, είτε αλλοδαπές, είτε πρεζόνια, είτε όχι, είναι κακοποιημένες γυναίκες που τους έχει αφαιρεθεί κάθε προστασία από την κοινωνία και την κρατική αντίληψη περί δικαιοσύνης και σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.

    Σας έχει τύχει να συνομιλίσετε με βιασμένη γυναίκα ποτέ;

    Έμενα δυο φορές.

    Ξέρετε πως νοιώθει;

    Εγώ ναι.

    Γνωρίζετε τι σημαίνει σε χρησιμοποιώ με τη βία (σωματική, λεκτική, ψυχική, οικονομική) να μου φέρνεις λεφτά;

    Και μην μου πείτε ότι πρέπει να είμαι εκεί και να γνωρίζω που ακριβώς κοιμάται η αλλοδαπή εκδιδόμενη και σε ποιους ανήκει το ημεδαπό πρεζόνι ή να ξέρω το ακριβές ιστορικό τους ή και των πελατών τους, αποφεύγοντας το ουσιώδες. Και το ουσιώδες είναι η συνεχιζόμενη κακοποίηση τους, αλλά και η μετέπειτα κακοποίηση που διαπράττει ο «πελάτης» σε όποιους τους μεταδίδει χωρίς συναίνεση την νόσο του...

    Μην μου πείτε πως μέσα από τον άκομψο και παράνομο χειρισμό του όλου θέματος από το κράτος και τα ΜΜΕ δε διέρρευσαν πληροφορίες πως αρκετοί ήταν και οικογενειάρχες. Δεν το ακούσατε καθόλου ή θα Μ/μείνουμε μόνο στην κλειδαρότρυπα του όλου συμβάντος: « Ελάτε να δείτε τις πουτάνες που σπέρνουν τον θάνατο. Τρέξε κόσμε να τις δεις, ταλαιπωρημένες, άρρωστες, κακοποιημένες και πάρε τροφή, κρύψε κάτω από το χαλάκι τον βιαστή με τα φράγκα στην τσέπη, δώστε του το άλλοθι του ηλίθιου για να μην θιγεί το τρίπτυχο «πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια»...

    Η οικογένεια -και το λέω εγώ που είμαι οικογενειάρχης- είναι θεσμός. Η δική Μου οικογένεια τυγχάνει να είναι μία εναλλακτική M/s οικογένεια αλλ’ εξ΄αυτού του λόγου όχι λιγότερο οικογένεια...

    Δεν είναι προνόμιο της αστικής τάξης που πρέπει να καταργήσουμε μαζί με την αστική τάξη. Οικογενειάρχης ήταν και ο παππούς μου που ήταν εργάτης, το ίδιο και οι δικοί σας παππούδες φαντάζομαι. Οικογενειάρχης είναι εκείνος που στηρίζει το θεσμό και κύριο μέλημα του είναι η φροντίδα και η προστασία των μελών της οικογένειας του/της.

    Ο θεσμός της οικογένειας δεν έχει καμία σχέση με το «πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια» που κάποιοι προστρέχουν να προστατέψουν ...

    Το παραπάνω τρίπτυχο μόνο την βαρβαρότητα και το συντηρητισμό εξυπηρετεί ως έτσι τοποθετημένο. Τα στοιχεία όμως που αποτελούν το κάθε ένα χώρια, είναι ολόκληρο πεδίο συζήτησης κι ανάδειξης διαφορετικών ηθικών και πολιτικών σκέψεων. ..

    Το παρόν φόρουμ σχετικά με την κακοποίηση των γυναικών έχει προς τιμή του πάρει θέση εδώ https://www.greekbdsmcommunity.com/...ληλεγγύη-της-στις-κακοποιημένες-γυναικες.html .

    Όφειλουμε νομίζω να συμφωνήσουμε ανεξάρτητα από τις επιμέρους διατυπώσεις ως προς το εξής:

    Πως οι περισσότερες εκδιδόμενες γυναίκες -είτε ημεδαπές, είτε αλλοδαπές, είτε πρεζόνια, είτε όχι- καθώς και οι εκδιδόμενοι άντρες (γιατί υπάρχουν και αυτοί) είναι κακοποιημένα όντα που χρειάζονται την υποστήριξη της κοινωνίας και του κράτους εφόσον μιλάμε για μια κοινωνία που δεν έχει σαπίσει. Η ελάχιστη μειοψηφία των γυναικών και των αντρών που εκδίδονται από ελεύθερη βούληση ή και από ηδονιστικό ή επαγγελματικό «βίτσιο» δεν αποτελεί επιχείρημα για να μην αποδεχτούμε το παραπάνω. Στο βαθμό τώρα που είτε έτσι είτε αλλιώς, θεωρήσουμε ότι εκπληρώνουν ένα ιδιαιτέρως χρήσιμο λειτούργημα, σε αυτήν την περίπτωση και πάλι αξίζουν το σεβασμό καθώς και το πλαίσιο το οποίο θα προστατεύει το λειτούργημα αυτό και τους εξασκούντες ή και απολαβαίνοντας αυτό. Σε αυτήν την περίπτωση μιλάμε για άλλου είδους διαδικασίες που οδηγούν κάποιον να επιλέξει το λειτούργημα αυτό που θα αποκλείει όμως την κακοποίηση και τον εξαναγκασμό ως προς αυτό...

    Σε ότι αφορά όμως τους «κυρίους» που επισκέπτονται μια εκδιδόμενη γυναίκα και πληρώνουν και κάτι παραπάνω για να ανακουφίσουν την αλαζονεία τους χωρίς προφυλακτικό, δεν μπορούμε να μην αποδεχτούμε ότι θέτουν τον εαυτό τους εν γνώσει τους και με πλήρη συνείδηση σε κίνδυνο. Γνωρίζουν εκ των προτέρων την πιθανότητα να μολυνθούν όπως γνωρίζει εκ των προτέρων ο μοτοσικλετιστής που δεν φορά κράνος πως ένα ατύχημα μπορεί να του κοστίσει την ζωή.

    Αν για την καύλα τους και μόνο (κι εδώ επιμένω, αλήθεια πόσο ψυχικά υγιής είναι εκείνος που του σηκώνεται με ένα ζωντανό πτώμα , ή έστω, ακόμα και μπροστά σε μία ελκυστική για εκείνους εκδιδόμενη γυναίκα ή εκδιδόμενου άντρα, ανεβάσουν στο τέλος το φερμουάρ τους και την επόμενη στιγμή, σαν να έχει διαγραφεί από την μνήμη τους η πιθανότητα να έχουν νοσήσει, πηδήξουν την γυναίκα τους, την γκόμενα τους, το φίλο τους, τη σκλάβα τους ή δεν ξέρω τι άλλο πηδάει ο καθένας και τους κακοποιήσουν βάζοντας τους σε κίνδυνο, ή μεταφέροντας τους το θάνατο, χωρίς της συναίνεσή τους, τότε δε γίνεται να μην συμφωνήσουμε ότι είναι υπόλογοι απέναντι στην κοινωνία και την δικαιοσύνη με την ίδια ακριβώς κατηγορία με όποιον άλλο κύριο που χτυπά και κακοποιεί την γυναίκα του και τα παιδιά του.

    Γιατί, αγαπητοί, θεωρείται εγκληματίας κάποιος που θα χτυπήσει την γυναίκα του και θα την έχει τραυματίσει πιθανών και θανάσιμα και όχι εκείνος που θα μεταφέρει θανατηφόρο αφροδίσιο νόσημα στη γυναίκα του;

    Γιατί μια γυναίκα θεωρείται κακοποιημένη μόνον όταν φέρει φανερά σημάδια βίας και δεν είναι κακοποιημένη μια γυναίκα που την κόλλησε ένας ανεύθυνος εγκληματίας;

    Μου κάνει εντύπωση ειλικρινά πως δεν αναλύθηκαν δεόντως οι διαστάσεις της κακοποίησης των γυναικών στο θέμα αυτό, και ως προς τις ιερόδουλες και ως προς τις λοιπές ερωτικές συντρόφους όχι μόνο από τους άντρες αλλά και από τις γυναίκες του forum...

    Και γιατί φοβόμαστε να θίξουμε την αναγκαιότητα της απονομής της δικαιοσύνης;

    Η απαίτηση της απονομής της δικαιοσύνης δεν μας μετατρέπει αυτόματα ούτε σε ηθικολόγους ιεροεξεταστές, ούτε σε λαϊκά δικαστήρια, όπως αναφέρθηκε πρόχειρα, αλλά συνειδητούς πολίτες που οφείλουμε να προστατεύσουμε από την διαπόμπευση τον όποιον εγκληματία, αλλά επίσης οφείλουμε να απαιτήσουμε την προσφυγή του στην δικαιοσύνη ως εγκληματία είτε εξ αμελείας είτε εκ προ μελέτης...

    Το θέμα της κακοποίησης των γυναικών είναι πολιτικό θέμα. Η πολιτεία έχει θεσπίσει κάποιους νόμους και μάλιστα ιδιαίτερα ελλιπείς για την προστασία των κακοποιημένων γυναικών και οι πολίτες οφείλουν να παίρνουν θέση όταν δεν προστατεύονται οι κακοποιημένες γυναίκες με όποιους τρόπους και σε όποιες καταστάσεις.

    Τώρα δηλώσεις του τύπου «βρωμάει πολιτική το θέμα» δεν είναι τίποτε άλλο από ανερμάτιστη σκέψη που δυστυχώς μέσα της εμπεριέχει μίσος ενάντια και στην πολιτική και τη Δημοκρατία κι αποκαλύπτει δομή γηπεδικής σκέψης και όχι αναλυτικής σε εκείνον που την φέρει.

    Όποιος δεν μπορεί άλλο με την «πολιτική σκέψη» και την βαρέθηκε, αυτόματα απεμπολεί από τον εαυτό του την ικανότητα να σκέφτεται λογικά και ορθολογικά εντός κι εκτός της πολιτείας.

    Ευχαριστώ την Tender Lilly καθώς και την Elfcat που χειρίστηκαν τη διένεξη τους άψογα και επέδειξαν σεβασμό στο θέμα. Άλλωστε γυναίκες είναι και πιστεύω ότι θα κατανοήσουν πολύ καλά τι προσπαθώ να πω με τα παραπάνω

    Iagos
     
  11. torpedo67

    torpedo67 New Member

    Απάντηση: ΘΥΤΗΣ-ΘΥΜΑ 1-0

    Aυτή είτανε καθαρά ρητορική ερώτηση την οποία την απαντάει ο θέτων την ερώτηση κατ' ουσίαν . Ναι είναι χοντρομ@λ@κια να πηδάς χωρίς καπότα και μάλιστα πόρνη. Από το σημείο αυτό ,ως τον λιθοβολισμό αυτού που το διέπραξε έχει πολύ δρόμο η ιστορία....Α και κάτι ακόμα χέστηκα για το τι λέει ο μπαρμπα Κορτώ...
     
  12. The Lioness

    The Lioness New Member

    Απάντηση: ΘΥΤΗΣ-ΘΥΜΑ 1-0

    Poly swsta ta les file mou...einai dyskolo stis meres mas na apodw8ei dikaiosynh
    Πολύ σωστά τα λες φίλε μου... είναι δύσκολο στις μέρες μας να αποδοθεί δικαιοσύνη
     
    Last edited by a moderator: 11 Ιουνίου 2012