Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η αυθεντικότητα της υποταγής

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος master4u4ever, στις 21 Οκτωβρίου 2012.

  1. Alexkat

    Alexkat Contributor

    Απάντηση: Η αυθεντικότητα της υποταγής

    Άχου καλέεε !...τι έπαθες τώρα εσύ και μυγιάστηκες ...?  
    Ούτε τις γυναίκες υποτιμάει κανείς, αλλά ούτε και τις λεσβίες με τις αντιλήψεις τους ... Δικές τους είναι, και δικαίωμά τους να τις υπερασπίζονται.
    Και πούσαι...δεν είναι κανείς και καμμία υποχρεωμένοι, να συμφωνούνε ντε και καλά με τις απόψεις σου για να μην τους ονομάζεις εσύ ...ξερόλες.

    Περαστικά σου και καλή χώνεψη.  
     
  2. NobodyKP

    NobodyKP Contributor

    Απάντηση: Η αυθεντικότητα της υποταγής

    Τελικώς έχεις δίκιο είχε μούσια Χαχαχα... Δεν τα θυμόμουν καλά και τα μπέρδεψα. thx για την επισήμανση. Αλλά το ράδιο καλά το θυμόμουν  
     
    Last edited: 20 Δεκεμβρίου 2012
  3. Απάντηση: Η αυθεντικότητα της υποταγής

    Αμφισβητεί κάποιος το γεγονός ότι μέχρι τα τέλη του 19ου αιώνα, οι γυναίκες δεν μπορούσαν να κατοχυρώνουν ευρεσιτεχνίες στο όνομά τους, μόνο και μόνο επειδή ήταν γυναίκες?


    Πολλές γυναίκες εφευρέτριες δεν έτυχαν επίσημης αναγνώρισης διότι μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα, οτιδήποτε μπορούσε να εφεύρει ή να έχει στην κατοχή της μια γυναίκα, άνηκε νομικά και τυπικά στον σύζυγο της .
     
  4. Kristen

    Kristen Regular Member

    Απάντηση: Η αυθεντικότητα της υποταγής

    Και οι γυναικες συγγραφεις χρησιμοποιουσαν ψευδωνυμο για να εκδοσουν. Μεχρι και τον Μπρεχτ κατηγορουνε οτι εκλεψε το εργο της φιλεναδας του.. Μετα αναρωτιεστε γιατι χρειαζομαστε τις φεμινιστριες να βαλουν μια ταξη..
     
  5. Alexkat

    Alexkat Contributor

    Απάντηση: Η αυθεντικότητα της υποταγής

    Με τιμά.
    Και ξέρεις πότε με τιμά ..?
    Όταν βγαίνουν κάποιες αυτόκλητες "υπερασπιστές" του γυναικείου φύλου, και απαντούν με μισανδρία και ρατσισμό, μόλις ακούν για γυναικεία υποταγή, λες και δεν έχουν διαβάσει τίποτε περί του αθλήματος στον παρόντα ιστοχώρο.
    Το γυναικείο φύλο είναι υπέροχο, αγαπημένο, και δεν έχει ανάγκη "υποστηρικτών" που προσπαθούν να λύσουν τα δικά τους υπαρξιακά προβλήματα.
    Βγήκε λοιπόν κάποιος και είπε ότι "οι γυναίκες πρέπει να υποτάσσονται" ....
    ..ε και λοιπόν ...? ...είναι ανάγκη να δημιουργούμε flames ...? ...χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι αν δεν μας αρέσει και το προσπερνάμε, χωρίς να ανοίγουμε παιδαριώδεις πολεμικές επιχειρήσεις μεταξύ γυναικών και ανδρών ...
    Αυτά και από μένα, και άμα θες απαντήσεις και για τα υπόλοιπα, ξανάνοιξε το θέμα και τα ξαναλέμε ...  
     
    Last edited: 20 Δεκεμβρίου 2012
  6. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Η αυθεντικότητα της υποταγής

    Όπως υπάρχουν αρχηγοί αγέλης, οι οποίοι ουσιαστικά είναι αυτοί
    που έχουν το επιπλέον δικαίωμα να επιλέγουν το Θηλυκό που θα αναπαραχθούν
    και πέραν τούτου δικαιώματος και πλεονεκτήματος κανένα, (σε κάποια είδη και στην τροφή)
    Έτσι υπάρχουν σε άλλα είδη, οι βασίλισσες.
    Δεν παρατηρήθηκε ποτέ να εκθρονίζεται καμία βασίλισσα
    κανενός είδους από κάποιο αρσενικό.
    Ακόμα κι όταν τα θηλυκά σκοτώνουν τα αρσενικά
    κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης, δεν παρατηρείται αντίσταση
    από τα αρσενικά.
    Γιατί λέτε να γίνεται αυτό; Τυχαία; Θα πρέπει να το θεωρήσουμε πράξη υποταγής;

    Οι άντρες που εκπαιδεύουν θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι είναι κρυφομοφυλόφιλοι
    και κρυφοτρανς γιατί φέρουν θηλυκά χαρακτηριστικά των ζώων;

    Τα θηλυκά δεν βγάζουν κιχ στην μάχη της επικράτησης
    γιατί δεν τα αφορά, μια που τελείται μεταξύ αρσενικών. Μόνο ο άνθρωπος ερωτεύεται.

    Στο ότι η φύση και τα ζώα θα έπρεπε να μείνουν έξω απο τη συζήτηση
    συμφωνούμε.


    ΥΓ
    Περί ανακαλύψεων και βαθμού ευφυίας, δεν ανακατεύομαι γιατι πιστεύω
    ότι ξεπεράσαμε κάθε βαθμό βλακείας, δυνατό μέτρησης, σε αυτό το νήμα.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει αντίστοιχο argument. Απλά ότι το όλο θέμα
    απορρέει μιας γελοιότητας, τέτοιας, που θα την παρομοίαζα με το επίπεδο
    κάποιου, που καθισμένος σε ένα δασάκι
    σηκώνει το δάχτυλό του για να καταλάβει προς τα πού κινείται ο αέρας.
     
    Last edited: 20 Δεκεμβρίου 2012
  7. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Η αυθεντικότητα της υποταγής

    Θα πω μόνο πως αν έμπαινα τυχαία ή από περιέργεια σ αυτό το φόρουμ και διάβαζα τις απόψεις κάποιων αντρών όπως εκφράστηκαν εδώ, ποτέ δεν θα έφτανα να πεισθώ πως το bdsm είναι το απαύγασμα της υψηλής διανόησης και παιδείας.

    Θα θεωρούσα πως το bdsm είναι το απαύγασμα του συνόλου των συμπλεγμάτων αδύναμων αρσενικών που θεωρούν πως επειδή έχουν πέος και έμαθαν πως μπορούν να το χρησιμοποιούν και για κάτι πέραν της ούρησης, την είδαν ανώτεροι από το κάθε θηλυκό.

    Η αυθεντικότητα της υποταγής δεν αφορά κανέναν και δεν εξαρτάται από κανέναν, εκτός απ το άτομο που κουβαλά συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
    Το πόσα απ αυτά είναι αποτέλεσμα γενετικής προδιάθεσης ή συνδυασμός φύσης + βιωμάτων ή καθαρά βιωματική, είναι άσχετη με το θέμα.

    Και το θέμα είναι πως εκείνος που μέσα από το προσωπικό του ταξίδι αυτογνωσίας, κατορθώνει να συνειδητοποιεί και να αναγνωρίζει τις προσωπικές του δυνάμεις και αδυναμίες, έχει επίγνωση των ιδιαιτεροτήτων του και των τρόπων που αυτές χρειάζονται να εκφραστούν για να υπάρχει ισορροπία και ηρεμία και δυνατότητα της καλύτερης δυνατής εξέλιξης του ως άτομο, είτε είναι γυναίκα είτε άντρας, είτε υποτακτικής είτε κυριαρχικής ψυχοσύνθεσης, έχει το ελεύθερο του δικαιώματος να επιλέξει τον πιο παραγωγικό τρόπο και είδος σχέσης και τρόπου αλληλοεπίδρασης με το αντίστοιχο άλλο που επιλέγει για να το πετύχει αυτό.
     
  8. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Η αυθεντικότητα της υποταγής

    Αυτό που επί ματαίω προσπαθώ να σας πω είναι ότι στα πρωτεύοντα θηλαστικά από τα ο π ο ί α και προερχόμαστε η κυριαρχία του αρσενικού είναι δεδομένη ως μια επιτυχημένη διαδικασία επιβίωσης του είδους. Δεν ισχυρίζομαι ότι το ίδιο ισχύει για τις μέλισσες ή άλλα έντομα. Ας συμφωνήσουμε τουλάχιστον ότι δεν προερχόμαστε από τις μέλισσες και τις αράχνες. Αφερίμ! Στον βαθμό που μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι προερχόμαστε από πρωτεύοντα θηλαστικά, ο αρχηγός της αγέλης όχι μόνο επιλέγει τα θηλυκά αλλά αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την εκτέλεση του κυνηγιού και προστατεύει την αγέλη και γενικώς δεν γουστάρει να του κουνιέται κανείς, αρσενικός, θηλυκός. Και μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει θηλυκός αρχηγός αγέλης στα πρωτεύοντα θηλαστικά. Και η αρχηγία, η ηγεσία, είναι κατ εξοχήν έκφρασης κυριαρχίας. Αυτή είναι η βιολογία μας, όχι η ηθική μας, όχι ο πολιτισμός μας αν και δεν αυτά τα δύο δεν είναι ασύνδετα με την βιολογία μας.

    Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι αν ο πολιτισμός μπορεί να φτάσει στο σημείο να ακυρώσει εντελώς την βιολογία και ανάποδα. Αυτό θα ήταν ένα ενδιαφέρον ζήτημα προς συζήτηση. ΚΑΙ φυσικά πια δεν είμαστε στα δέντρα, έχουμε κατέβει προ πολλού από αυτά και φυσικά ο πολιτισμός μας έχει κάνει χιλιόμετρα και φυσικά η γυναίκα αδικήθηκε κατάφωρα μέσα στους αιώνες και φυσικά σήμερα δεν ισχύουν οι ίδιοι όροι, όπως τότε. Αυτό όμως δεν αλλάζει το πώς λειτούργησε η βιολογία μας. Σας επαναλαμβάνω ότι αυτά που εγώ αναφέρω, τα λέει η επιστήμη, όχι εγώ. Φυσικά μπορείτε να τα αμφισβητείτε. Αλλά να πάτε να διαμαρτυρηθείτε στην διεθνή επιστημονική κοινότητα.
     
  9. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Η αυθεντικότητα της υποταγής

    Υπάρχουν και οι Ύαινες. Όπως και πολλά άλλα θηλαστικά που δεν υφίσταται καν η έννοια της αγέλης αλλά επικρατεί η μοναχικότητα, η παρέα τύπου αγέλης αλλά που δεν συμβιώνουν κατά τα άλλα, όπως και αγέλες που δεν υπάρχει κάποιο επικρατέστερο ζώο. Φαντάζομαι δεν έχουμε μελετήσει τα πάντα
    ούτε την εξέλιξή τους..
    Κι αν τα έχουμε μελετήσει είναι πολλά που δεν έχουμε καταλάβει
    ή έχουμε παρερμηνεύσει...

    Παρ'ολα αυτά, σε σχέση με το απο πού προερχόμαστε,
    με ποιό πλάσμα είμαστε συγγενείς, και τί χαρακτηριστικά έχουμε αποκτήσει
    και θα έπρεπε να διατηρήσουμε κοινωνικά:
    Αρχαιότερος σπονδυλωτός πρόγονος του ανθρώπου το θαλασσινό σκουλήκι (απεφάνθη, τελευταία, η επιστημονική κοινότητα).

    Όσο αφορά όλα τα υπόλοιπα, συμφωνούμε απόλυτα.

    Η ουσία είναι αυτή που αναφέρατε περί προσήμου και στην έννοια
    που δίνει ο καθένας μας σε σχέση με της πράξεις επικράτησης ή/και σεξουαλικής πρακτικής.

    Υγ.
    Φυσικά αμφισβητώ διάφορα νοθευμένα και μη άρθρα της επιστημονικής
    κοινότητας, για πολλούς λόγους. Ο πρώτος και κύριος, είναι ότι
    το κάνει η ίδια η κοινότητα. Και βρίσκω ότι είναι το υγιές να κάνει
    κάποιος ο οποίος έχει κριτική σκέψη η οποία
    αναμφίβολα συνδέει την οικονομία με την εξέλιξη και τη φύση της επιστήμης και έχει και επίγνωση του πεπερασμένου τρόπου σκέψης της ανθρωπότητας.

    ΥΓ2. Δεν αναφέρθηκα καθόλου στην καταπίεση και τον υποβιβασμό των γυναικών
    γιατί με την ίδια έννοια, ο μισός και παραπάνω πλανήτης, για τάδε λόγους κάθε φορά, καταπιέζεται, υποβιβάζεται και επιβιώνει με τα χίλια ζόρια..(βλέπε Ελλάδα επί του παρόντος). Ευτυχώς σε σχέση με το συγκεκριμένο ζήτημα, κάποιοι θεωρούν ότι δεν είναι φυσιολογικό...

    ΥΓ3. Η επιστημονική κοινότητα, ποτέ δεν έβγαλε επίσημο άρθρο, που να επισημοποιεί
    τις φυλετικές διακρίσεις κανενός είδους.
     
  10. NobodyKP

    NobodyKP Contributor

    Απάντηση: Η αυθεντικότητα της υποταγής

    Και θα το κάνεις και επί μακρόν ως φαίνεται... 

    Αυτό είναι μια εξαιρετική συζήτηση όντως... Διότι αυτό που οι περισσότεροι δεν αντιλαμβάνονται είναι πως παρόλο που η σωματική διαφορά δυνάμεως μεταξύ των αρσενικών και των θηλυκών δεν έχει ιδιαίτερη σημασία σήμερα για την επιβίωση του στο ανθρωπίνου είδους, η δύναμη γενικότερα έχει. Πάλι ο ισχυρότερος επιβάλλεται μόνο που λόγο "πολιτισμού" το ισχυρότερος ορίζεται πλέον με άλλα κριτήρια. Κοινωνικά, πολιτιστικά, βιοποριστικά κλπ. Έτσι επί παραδείγματι το φαινόμενο "ρουβίτσες" δεν έχει τόσο μεγάλη διαφορά από αυτό που συνέβαινε πριν 10.000 χρόνια που όλα τα θηλυκά έτρεχαν πίσω από τον καλλίτερο κυνηγό μαμούθ ή αυτόν που είχε νικήσει τα άλλα αρσενικά. Σε αυτό το αρσενικό λοιπόν όχι κιχ δεν λέει ένα θηλυκό αλλά προκειμένου να ζευγαρώσει μαζί του και τεμενάδες κάνει. Αυτό είναι βασικό ένστικτο το οποίο έχει τις καταβολές του στην επιβίωση του είδους. Και όσο και αν θέλουν κάποιοι να το περιθωριοποιήσουν και να το υποβιβάσουν ως φαινόμενο δεν γίνεται.

    Τέλος να τονίσω πως σε μια συζήτηση ακόμα και δια ζώσης πολλές φορές προκειμένου να καταδείξει κάποιος αυτό που εννοεί καταφεύγει σε διάφορα παραδείγματα, εκ πρώτης όψεως, άσχετα με το κυρίως θέμα που συζητείται. Αυτό δεν υποβιβάζει την συζήτηση! Οποιος λοιπόν μπει καινούργιος στην συζήτηση καλά θα κάνει πρώτα να την διαβάσει ολόκληρη πριν βγάλει συμπεράσματα για το ποιόν των των συμμετεχόντων σε αυτή.

    M KOstas
     
  11. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Η αυθεντικότητα της υποταγής

    Δεν διαφωνώ καθόλου στο ότι στη φύση αναπτύχθηκαν διάφοροι δόκιμοι τρόποι επιβίωσης και αναπαραγωγής των ειδών... Μάλιστα μιας και αναφέρατε τις ύαινες, η αγέλη του έχει ΜΙΑ αρχηγό και όχι ΕΝΑΝ αρχηγό. Υπάρχει λοιπόν και αυτή η παραλλαγή στα θηλαστικά αλλά ως εξαίρεση, όχι κατα κανόνα.

    Επίσης δεν έχω λόγο να διαφωνήσω ότι ο πρώτος σπονδυλωτός πρόγονός μας είναι το θαλάσσιο σκουλίκι, καλή του ώρα, αλλά και εσείς θα πρέπει να μην διαφωνήσετε, αν πω ότι από το θαλάσσιο σκουλίκι άνοιξαν πολλές διακλαδώσεις γέννεσης ειδών, που άλλα επιβίωσαν και άλλα δεν τα κατάφεραν. (Όπως δεν θα διαφωνήσετε ότι κοινός πρόγονος όλων μας είναι το υδρογόνο οξυγόνο 2. Και σε τέτοιο επίπεδο πράγματι οι όροι κυριαρχία και υποταγή ίσως να μην έχουν νόημα). Σε αυτές τις διακλαδώσεις θα δοκιμάστηκαν πολλοί τρόποι και μηχανισμοί επίβιωσης των ειδών άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε με αποτυχία. Σε μια από αυτές τις διακλαδώσεις βρισκόμαστε και εμείς και στη διαδρομή άνοιξαν και άλλες διακλαδώσεις που είτε έπεσαν σε αδιέξοδο, είτε γεννήθηκαν άλλα είδη. Με την πάροδο του χρόνου, φτάσαμε στα πρωτεύοντα θηλαστικά και από εκεί ξεκίνησε η διαδρομή προς τον άνθρωπο που πάλι άνοιξε άλλες διακλαδώσεις μέχρι την επικράτηση του homo sapiens.Ε, λοιπόν στα πρωτεύοντα, τα ανώτερα δηλαδή θηλαστικά, αποδείχτηκε πολύ επιτυχημένος επιβιωματικά ο τρόπος της κυριαρχίας ενός αρσενικού πάνω στην αγέλη, μέχρι να τον φάει η μαρμάγκα ή ένα άλλο αρσενικό. Θέλω να πώ ότι από το σκουλίκι μέχρι σήμερα, προς το παρόν ο παραπάνω τρόπος μας έφερε καλώς ή κακώς να κυριαρχήσουμε α ν τ ι κ ε ι μ έ ν ι κ α τον πλανήτη...

    Ανοίγω παρένθεση για να εξηγήσω τον τρόπο με τον οποίο καταθέτω γενικότερα τις απόψεις μου με αποτέλεσμα συχνά να παρεξηγούμαι Τυγχάνω μονογαμική για δικούς μου λόγους. Όταν μιλάω γι αυτό δεν θα επικαλεστώ την βιολογία του είδους μου για να στηρίξω την άποψή μου ή ότι η μονογαμία υπήρχε στο θαλάσσιο σκουλίκι, στους κύκνους και στους γλάρους. Ούτε ότι υπάρχει στα πρωτεύοντα και όλοι εσείς δεν το βλέπετε γιατί είναι θέμα ερμηνείας. Αντικειμενικά το είδος μας είναι πολυγαμικό. Είτε με βολεύει είτε όχι. Με αυτό θέλω να πώ ότι δεν ταυτίζομαι με τις απόψεις μου και ότι δεν θεωρώ ότι τα βιωματά μου είναι θέσφατα. Κλείνω την παρένθεση.

    Κατά τα λοιπά πράγματι δεν θεωρώ ότι έχουμε μεγάλες διαφωνίες και πράγματι είναι εκτός συζήτησης τα περί ευφυίας. Όσο για τα όσα αναφέρετε για την επιστημονική κοινότητα, δεν έχω κάτι να πώ να συμφωνήσω ή να αντιρήσω, γιατί δεν έχω επαρκή πληροφόρηση.