Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

BDSM και θρησκεία

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Nemo, στις 11 Οκτωβρίου 2014.

  1. hecate

    hecate Regular Member

    θέλεις να μου εξηγήσεις πως τα συγκεκριμένα λινκ μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο το φόρουμ και μάλιστα σε σχέση με τον αντιρατσιστικό??? και πού είδες ντιμπέιτ για το αν ήταν γκέι ή όχι ο μωάμεθ? και πού είδες ασέβεια σε νόμους και πιστούς? γιατί η δική μου ανάγνωση δεν διαπιστώνει τίποτα από αυτά...
     
  2. Elysium

    Elysium Contributor

    Θα σου απαντούσα όπως εσύ κάποτε να... «διαβάσεις μόνη σου» αλλά ας πάει στο καλό.

    Για να δούμε τι ψηφίσατε πρόσφατα (όσοι το κάνατε) ν. 4285/2014 (ΦΕΚ Α' 191).

    Άρθρο 1

    1. Όποιος με πρόθεση, δημόσια, προφορικά ή δια του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, υποκινεί, προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη... κλπ.


    Οι εικόνες με κάποιους ομοφυλόφιλους να πηδιούνται κάτω από την Αγία Τράπεζα όπως και να το κάνεις, ακόμη και για μένα που δεν δηλώνω ένθεος, ε... είναι τουλάχιστον προκλητικό για τους πιστούς.

    Υ.Γ. Καμιά φορά ο πολύς αντι-ρατσισμός γίνεται και μπούμεραγκ.
     
    Last edited: 11 Οκτωβρίου 2014
  3. hecate

    hecate Regular Member

    ξαναδιάβασε αυτό που παράθεσες κ ειδικότερα "[...] προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία [...]"

    πώς το να γαμιούνται κάποιοι άντρες κάτω από την αγία τράπεζα μπορεί να προκαλέσει πράξεις ή ενέργειες που να έχουν αποτέλεσμα διακρίσεις, μίσος ή βία????
     
  4. Elysium

    Elysium Contributor

    Να ρωτήσεις κάποιο νομικό αγαπητή hecate  
    Είναι ισοδύναμη πρόκληση με το να δείχνεις κάποιους ομοφυλόφιλους να πηδιούνται μέσα σ' ένα Ισλαμικό Τέμενος. Κάνεις διακρίσεις στις θρησκείες με σαφή αναφορά στην ανάρτησή σου (αποδόμηση Ορθόδοξου Χριστιανισμού), με τρόπο που προκαλεί.
     
    Last edited: 11 Οκτωβρίου 2014
  5. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Αν μιλάμε για το φόρουμ γενικότερα...βρίθει από κάθε είδους προσβολές για πληθώρα ευαισθησιών/κοινωνικών ομάδων κλπ. Αν κάτσει κάποιος να χτενίσει όλες τις υποενότητες και το κάθε τους νήμα...πολλές από τις παρεμβάσεις των χρηστών...Για ν'αφαιρέσει μετά τα όποια αρνητικά στοιχεία...Θα ήταν καλύτερο να κλείσει το φόρουμ ολόκληρο και θα έκανε πιο γρήγορα...Βρε Elysium εσύ έχεις ανοίξει ολόκληρο νήμα που να προτρέπει στο μίσος...

    Γράψτε ή εκθέστε ό,τι θέλετε εκφράζοντας μίσος, αποστροφή, απέχθεια για οτιδήποτε.
    Ο φανατισμός είναι ευπρόσδεκτος.


    Τα παραπάνω είναι λόγια δικά σου στο Evil thread που άνοιξες εσύ...

    Hecate...δεν μπορούν να τα πάρουν στην κράνα οι πιστοί χριστιανοί επειδή βλέπουν να βεβηλώνεται ένα ιερό για κείνους σύμβολο? Μάλλον δεν θυμάσαι τον χαμό που έκαιγαν κινηματογράφους όταν γινόταν η προβολή του Τελευταίου Πειρασμού του Σκορσέζε στα μέσα της δεκαετίας του 80...

    Anyway, μάλλον δεν καταλάβατε που βρίσκεστε και κάθε ευκαιρία είναι καλή για να κάνετε "σταυροφορίες" η να την πείτε σώνει και καλά στους άλλους...Και μην μου πείτε για ελευθερία γνώμης, για αποδοχή της αντίθετης άποψης κτλ. Μονίμως τα νήματα ξεκωλιάζονται με βάση την άσχετη καύλα κάποιου...Χωρίς να μαλλιοτραβηχτούμε, δεν μπορούμε να ζήσουμε? Για κάποιους έτσι φαίνεται...
     
  6. Ωκεανός

    Ωκεανός Flüggåэnk∂€čhiœßøl∫ên

    Λυπάμαι, αλλά το βίντεο είναι εξαιρετικά βαρετό και χρονοβόρο, (μου έφερε υπνηλία,) και δεν φαίνεται να έχει κάποια δομή και κάποιο συγκεκριμένο στόχο.

    Εγώ θα σας παραθέσω ένα κείμενο που είχα γράψει παλιότερα, αλλού.

    Κυρίες και κύριοι, παρακαλώ συγχωρήστε την όποια τυχόν μακρηγορία μου, αλλά αυτό το θέμα είναι από τα αγαπημένα μου.

    Λοιπόν, [...] κι εγώ ανησυχούσα μήπως και οι BDSMικές μου παρεκτροπές σταθούν αιτία για να καταλήξω στην κόλαση, αλλά τελικά διαβάζοντας τις γραφές είδα ότι το BDSM και ο χριστιανισμός είναι δύο έννοιες απολύτως συμβατές μεταξύ τους.

    Κατ’ αρχήν, οι γραφές πουθενά δεν τάσσονται εναντίον της δουλείας. Αντιθέτως, τη θεωρούν ως δεδομένη και την επιδοκιμάζουν, παρέχοντας συμβουλές τόσο προς τους αφέντες σχετικά με το πως να αποκτήσουν και να διατηρήσουν σκλάβους, όσο και προς τους ίδιους τους σκλάβους, προστάζοντάς τους να είναι καλοί και υπάκουοι, και να κρατάνε τους αφέντες τους ευχαριστημένους.Στο Λευιτικόν λέει ότι οι σκλάβοι είναι ιδιοκτησία, και μπορούν να αγοράζονται και να πωλούνται, αυτοί και τα παιδιά τους, περίπου όπως τα ζώα:

    25:44 καὶ παῖς καὶ παιδίσκη, ὅσοι ἂν γένωνταί σοι ἀπὸ τῶν ἐθνῶν, ὅσοι κύκλῳ σού εἰσιν, ἀπ᾿ αὐτῶν κτήσεσθε δοῦλον καὶ δούλην·
    25:45 καὶ ἀπὸ τῶν υἱῶν τῶν παροίκων τῶν ὄντων ἐν ὑμῖν, ἀπὸ τούτων κτήσεσθε καὶ ἀπὸ τῶν συγγενῶν αὐτῶν, ὅσοι ἂν γένωνται ἐν γῇ ὑμῶν, ἔστωσαν ὑμῖν εἰς κατάσχεσιν.
    25:46 καὶ καταμεριεῖτε αὐτοὺς τοῖς τέκνοις ὑμῶν μεθ᾿ ὑμᾶς, καὶ ἔσονται ὑμῖν κατόχιμοι εἰς τὸν αἰῶνα· [...]


    Δηλαδή, αγόρια και κορίτσια από τα γειτονικά έθνη θα αποκτήσετε ως δούλους και δούλες. Από αυτά τα παιδιά των ξένων θα αποκτήσετε δούλους και δούλες και από τους συγγενείς τους· όσοι θα γεννηθούν στην χώρα σας θα είναι ιδιοκτησία σας. Και θα τους κατανέμετε ως κληρονομιά στα παιδιά σας. Θα είναι υπό την κατοχήν σας πάντοτε. [...]

    Στην Έξοδο προβλέπεται ότι αν ο σκλάβος είναι Εβραίος άνδρας, τότε πρέπει να τεθεί ελεύθερος μετά από 6 χρόνια, αλλά βέβαια αν δεν νιώθεις ιδιαίτερα Εβραίος, τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείς για ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

    Εξ. 21:2 ἐὰν κτήσῃ παῖδα Ἑβραῖον, ἓξ ἔτη δουλεύσει σοι· τῷ δὲ ἑβδόμῳ ἔτει ἀπελεύσεται ἐλεύθερος δωρεάν.

    Αμέσως μετά περιγράφεται όμως ένα κόλπο μέσω του οποίου μπορεί να παρακαμφθεί αυτός ο περιορισμός: ο ιδιοκτήτης ενός σκλάβου μπορεί να του δώσει άλλη σκλάβα ως γυναίκα, με την οποία εκείνος μπορεί να κάνει παιδιά, κι έπειτα να κρατήσει τη γυναίκα και τα παιδιά ως ομήρους, καθότι του ανήκουν, έτσι ώστε να αναγκάσει τον σκλάβο να δεχθεί «οικειοθελώς» να γίνει εφ’ όρου ζωής σκλάβος:

    Εξ. 21:3 ἐὰν αὐτὸς μόνος εἰσέλθῃ, καὶ μόνος ἐξελεύσεται· ἐὰν δὲ γυνὴ συνεισέλθῃ μετ᾿ αὐτοῦ, ἐξελεύσεται καὶ ἡ γυνὴ αὐτοῦ.
    Εξ. 21:4 καὶ ἐὰν δὲ ὁ κύριος δῷ αὐτῷ γυναῖκα, καὶ τέκῃ αὐτῷ υἱοὺς ἢ θυγατέρας, ἡ γυνὴ καὶ τὰ παιδία ἔσται τῷ κυρίῳ αὐτοῦ, αὐτὸς δὲ μόνος ἐξελεύσεται.
    Εξ. 21:5 ἐὰν δὲ ἀποκριθεὶς εἴπῃ ὁ παῖς, ἠγάπησα τὸν κύριόν μου καὶ τὴν γυναῖκα καὶ τὰ παιδία, οὐκ ἀποτρέχω ἐλεύθερος·
    Εξ. 21:6 προσάξει αὐτὸν ὁ κύριος αὐτοῦ πρὸς τὸ κριτήριον τοῦ Θεοῦ καὶ τότε προσάξει αὐτὸν ἐπὶ τὴν θύραν ἐπὶ τὸν σταθμόν, καὶ τρυπήσει ὁ κύριος αὐτοῦ τὸ οὖς τῷ ὀπητίῳ, καὶ δουλεύσει αὐτῷ εἰς τὸν αἰῶνα.

    Στο αμέσως επόμενο εδάφιο της Εξόδου λέει ότι ένας άνδρας μπορεί να πουλήσει την κόρη του ως σεξουαλική σκλάβα σε άλλον άνδρα, και ότι σε αντίθεση με το τι ισχύει για τους Εβραίους άνδρες που απελευθερώνονται με την παρέλευση έξι ετών, οι γυναίκες είναι σκλάβες για πάντα. Εκτός αν είναι ανίκανες να «ικανοποιήσουν» τον αφέντη τους, στην οποία περίπτωση, ανάλογα με τη μετάφραση, μπορούν είτε να μεταπωληθούν σε άλλους Εβραίους, είτε να επιστραφούν στον κηδεμόνα τους για είσπραξη αποζημίωσης. (Πάντα «την πήγαινα» την αγία γραφή, περιέχει κάποιες πολύ σωστές έννοιες.)

    Εξ. 21,7 ἐὰν δέ τις ἀποδῶται τὴν ἑαυτοῦ θυγατέρα οἰκέτιν, οὐκ ἀπελεύσεται, ὥσπερ ἀποτρέχουσιν αἱ δοῦλαι.
    Εξ. 21,8 ἐὰν μὴ εὐαρεστήσῃ τῷ κυρίῳ αὐτῆς ἣν αὐτῷ καθωμολογήσατο, ἀπολυτρώσει αὐτήν· [...]


    Η αγία γραφή δεν αποδοκιμάζει την άσκηση σωματικής βίας πάνω σε σκλάβους, θέτει μόνο κάποια «σκληρά όρια», τα οποία όμως είναι πολύ ψηλά. Πάρα πολύ ψηλά. Στην Έξοδο 21:20-21 λέει:

    Εξ. 21:20 ἐὰν δέ τις πατάξῃ τὸν παῖδα αὐτοῦ ἢ τὴν παιδίσκην αὐτοῦ ἐν ῥάβδῳ καὶ ἀποθάνῃ ὑπὸ τὰς χεῖρας αὐτοῦ, δίκῃ ἐκδικηθήσεται.
    Εξ. 21:21 ἐὰν δὲ διαβιώσῃ ἡμέραν μίαν ἢ δύο, οὐκ ἐκδικηθήσεται· τὸ γὰρ ἀργύριον αὐτοῦ ἐστιν.


    Δηλαδή, αν ο ιδιοκτήτης χτυπήσει τον σκλάβο ή τη σκλάβα του τόσο δυνατά ώστε να πεθάνει στα χέρια του, τότε ο ιδιοκτήτης θα τιμωρείται. Αν όμως ο σκλάβος ή η σκλάβα επιζήσει για μια ή δύο μέρες, και πεθάνει μετά από τα τραύματά του/της, τότε ο ιδιοκτήτης δεν θα τιμωρείται. Μιλάμε για σκληρά όρια, όχι παίξε-γέλασε!

    Οι διδαχές που περιέχει η καινή διαθήκη πάνω στο θέμα της δουλείας διέπονται από ένα σαφώς ηπιότερο κλίμα, που δείχνει ξεκάθαρα την αλλαγή στα κέφια του μεγαλοδύναμου πάνσοφου και τέλειου Κυρίου ημών με το πέρασμα των χιλίων ετών από τη συγγραφή της παλαιάς διαθήκης.

    Στο κατά Λουκάν ευαγγέλιο, ο ίδιος ο Ιησούς φέρεται να λέει:

    12:47 ἐκεῖνος δὲ ὁ δοῦλος, ὁ γνοὺς τὸ θέλημα τοῦ κυρίου ἑαυτοῦ καὶ μὴ ἑτοιμάσας μηδὲ ποιήσας πρὸς τὸ θέλημα αὐτοῦ, δαρήσεται πολλάς·
    12:48 ὁ δὲ μὴ γνούς, ποιήσας δὲ ἄξια πληγῶν, δαρήσεται ὀλίγας.


    Δηλαδή, ο σκλάβος που εν γνώσει του παρακούει τον αφέντη του θα δέρνεται πολύ, ενώ ο σκλάβος που δεν έχει επίγνωση του παραπτώματός του θα δέρνεται λίγο. (Πράγμα βέβαια που με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, ποτέ δεν δέρνω τη σκλάβα μου τόσο δυνατά ώστε να μην μπορεί να αποδώσει αμέσως μετά στο κρεβάτι!)

    Στην επιστολή του προς Εφεσίους, ο Παύλος λέει:

    6:5 Οἱ δοῦλοι ὑπακούετε τοῖς κυρίοις κατὰ σάρκα μετὰ φόβου καὶ τρόμου ἐν ἁπλότητι τῆς καρδίας ὑμῶν ὡς τῷ Χριστῷ,
    6:6 μὴ κατ᾿ ὀφθαλμοδουλείαν ὡς ἀνθρωπάρεσκοι, ἀλλ᾿ ὡς δοῦλοι τοῦ Χριστοῦ, ποιοῦντες τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ ἐκ ψυχῆς,
    6:7 μετ᾿ εὐνοίας δουλεύοντες ὡς τῷ Κυρίῳ καὶ οὐκ ἀνθρώποις
    · [...]

    Δηλαδή, οι δούλοι να υπακούτε τους κοσμικούς κυρίους σας με φόβο και τρόμο, με απλότητα της καρδιάς όπως προς το Χριστό, όχι με υποκρισία για να γίνεστε αρεστοί από τους ανθρώπους, αλλά ως δούλοι του Χριστού, που κάνουν το θέλημα του θεού με όλη την ψυχή τους, υπηρετώντας πρόθυμα σαν να υπηρετείτε τον Κύριο και όχι ανθρώπους.

    Στην Α’ επιστολή του προς Τιμόθεον, ο Παύλος λέει:

    6:1 Ὅσοι εἰσὶν ὑπὸ ζυγὸν δοῦλοι, τοὺς ἰδίους δεσπότας πάσης τιμῆς ἀξίους ἡγείσθωσαν, ἵνα μὴ τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ καὶ ἡ διδασκαλία βλασφημῆται.
    6:2 οἱ δὲ πιστοὺς ἔχοντες δεσπότας μὴ καταφρονείτωσαν, ὅτι ἀδελφοί εἰσιν, ἀλλὰ μᾶλλον δουλευέτωσαν, ὅτι πιστοί εἰσι καὶ ἀγαπητοὶ οἱ τῆς εὐεργεσίας ἀντιλαμβανόμενοι.


    Δηλαδή, όσοι δούλοι είναι αιχμάλωτοι απίστων, ας θεωρούν τους ιδιοκτήτες τους άξιους κάθε τιμής, για να μην δίνουν αφορμή να δυσφημίζεται το όνομα του θεού και η διδασκαλία του. Ενώ όσοι είναι δούλοι πιστών, ας μην τους καταφρονούν επειδή είναι [εν Χριστώ] αδελφοί, αλλά ας δουλεύουν ακόμα περισσότερο γι αυτούς, γιατί αυτοί που απολαμβάνουν τη δουλεία τους είναι πιστοί. (Κάτι τέτοια είναι που με κάνουν ακόμα περισσότερο να θέλω να είμαι πιστός.)

    Και εδώ [...] βρίσκεται η απάντηση [στο δίλημμα του καθενός θρήσκου] σχετικά με τη λαγνεία: αν απλά αντικαταστήσεις στο νου σου τη λαγνεία με την ειλικρινή αφοσίωση, όχι μόνο δεν θα παρακούς τον λόγο του Κυρίου, αλλά θα πράττεις κιόλας το θέλημά του.

    Υπάρχει μόνο ένα προβληματάκι, το οποίο όμως είναι, ευτυχώς, αντιμετωπίσιμο: το σεξ εκτός γάμου θεωρείται από την ελληνοιουδαιοχριστιανορθόδοξη εκκλησία μας ως πορνεία, σύμφωνα με εγκύκλιο της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου με ημερομηνία 17.3.2008. (Βλέπε http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/holysynod.asp?id=996&what_sub=d_typou, ψάξε για τη λέξη “πορνεία”.) Ως εκ τούτου, αποτελεί εγγυημένο, ονομαστικό, μη-μεταβιβάσιμο, μη-μεταπωλήσιμο εισιτήριο για την κόλαση. Γι αυτό κι εγώ πάντα, πριν αλυσοδέσω μια κοπέλα και της πετάξω τα μάτια έξω, την παντρεύομαι πρώτα.
     
    Last edited: 11 Οκτωβρίου 2014
  7. Elysium

    Elysium Contributor

    Προσωπικά θέλω η hecate και η κάθε heacate να έχει δικαίωμα να υποστηρίζει ό,τι θέλει και να το εκφράζει. Υπάρχουν όμως κάποια νομικά πλαίσια (και ζητήματα σεβασμού αλλά δεν τα θίγουμε τώρα). Η πρόκληση και η διάκριση πλέον έναντι διαφόρων ομάδων (θρησκευτικών κλπ.) ποινικοποιείται και δεν ήταν δική μου ιδέα αυτή. Των δήθεν αντι-ρατσιστών ήταν.


    Υ.Γ. Όταν δημιουργήθηκε Tenebra το δικό μου thread δεν υπήρχε «αντι-ρατστιστικός» νόμος. Θα αναγκαστούμε να αρχίσουμε να σβήνουμε μου φαίνεται  
     
  8. hecate

    hecate Regular Member

    το συγκεκριμένο απόσπασμα του νόμου δεν αναφέρεται σε "τρόπο που προκαλεί" γενικά κι αόριστα, ούτε στο ενδεχόμενο "να τα πέρνουν στην κράνα," αλλά @ νομοθέτ@ συγκεκριμενοποιεί για την περίπτωση όπου "[...] προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία [...]" το γράμμα του νόμου και το πνεύμα του...
     
  9. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    @hecate , σε ενδιαφέρουν μόνο οι διακρίσεις;
    Το μίσος και η βία ,που δεν τόνισες , δεν μπορει να προκληθεί απο την προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος μιας μερίδας ,έστω, της κοινωνίας με πράξεις σαν αυτές που έχουν αναφερθεί;
     
  10. Elysium

    Elysium Contributor

    hecate δεν καταλαβαίνεις ότι προκαλείς αναρτώντας προσβλητικές εικόνες αναφέροντας μάλιστα και την ενέργεια: «προσπάθεια αποδόμησης του Ορθόδοξου Χριστιανισμού»; (σαφής διάκριση η οποία εναντιώνεται σε συγκεκριμένη θρησκευτική ομάδα)
    Σε άλλα θέματα είχες ιδιαίτερη ευαισθησία με τις διακρίσεις. Για τους άλλους μόνο μας πειράζει μάλλον.

    Αλλά τελικά ψηφίσθηκαν και κάποιοι νόμοι πρόσφατα  
     
    Last edited: 11 Οκτωβρίου 2014
  11. hecate

    hecate Regular Member

    @underherfeet η πρόταση που παράθεσα αναφέρεται κ στα τρία...

    πράξεις βίας/μίσους/διακρίσεων προκαλούνται από τα αισθήματα βίας/μίσους εκείνων που προβαίνουν σε αυτές κι όχι από το πως κ που γαμιούνται ή δεν γαμιούνται 2 ή περισσότερα άτομα...
     
  12. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Διαβάστε ποινικό κώδικα...Διαβάστε καλά τους όποιους νόμους...Και κόψτε τα νομικίστικα του αέρα κάποτε...

    Μετά, εδώ είναι φόρουμ για BDSM και για φετίχ, διαστροφές και παραφιλίες. Και ναι τις ονομάζω παραφιλίες και όποιος θέλει ζορίζεται...Είσαστε ελεύθεροι να λέτε ότι θέλετε και καλά κάνετε...Αλλά κάποιοι συστηματικά γαμάτε ότι και αν αναρτηθεί, για την όποια καύλα που έχετε για καβγά...Και δεν μιλάω σαν δικηγόρος κανενός άλλου, παρά μόνο του εαυτού μου...Και μην ταμπουρώνεστε πίσω από κανονισμούς η ερμηνείες νόμων και άρθρων μόνο για να "επιχειρηματολογήσετε"/καλύψετε την όποια χείριστη συμπεριφορά σας...Η για να δώστε "λογική" βάση στην όποια μπουρδολογία/"ζόρι" δικό σας...Και που πολλές φορές με το όποιο νήμα δεν θα είχε καμία απολύτως σχέση...Και μετά μιλάμε για σεβασμό...

    Άιντε και καλή σας μέρα...
     
    Last edited: 11 Οκτωβρίου 2014