Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ένας /μια Κ - δύο υ. Ειρηνική συνύπαρξη ή καζάνι που βράζει ;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Εμπειρίες' που ξεκίνησε από το μέλος Vakhos, στις 7 Οκτωβρίου 2014.

  1. Vakhos

    Vakhos Regular Member

    Μήπως ...λέω μήπως έχετε ξεφύγει από το αρχικό θέμα ; Θα βγάλω τη διαδυκτιακή βίτσα και
    όποιον πάρει ο Vakhos.
     
  2. Black Butterfly

    Black Butterfly Αηδιασμένη

    Ααααχ, εγώ να δεις τι φαντάζομαι...ένα πολύωρο session, όπου μαστιγώνω αλύπητα και τους 300. Με την βοήθεια, πάντα, επίλεκτων μελών του φόρουμ. Είπαμε να τιμωρήσουμε κόσμο, αλλά όχι να πιαστεί και το χέρι μας.  
     
  3. Sado_M

    Sado_M Owner of pet kathavra

    Ποιά η διαφορά πού τονίζεις? Θα ήθελες να μάθουνε κι άλλοι? Μόνο θα σε παρακαλούσα να προσπαθούσαμε να μην χρονοτριβούμε σ΄ένα θέμα εκτός νήματος, μόνο καί μόνο γιά να φτιάχνουμε όμορφες αλλά ανούσιες ατάκες. Ανούσιες για την θεματολογία του νήματος. Ποιά η διαφορά των εννοιών των λέξεων μεταξύ υπακοής καί υποταγής? Μικρη μεν, αλλά θα ήθελες να την περιγράψεις?
     
  4. Victoria_ash

    Victoria_ash Regular Member

    Εγω ειμαι στο γκρουπ βοηθειας πάντως.
    Πάντως @Vakhos να μη βρεθεί κανεις στο δρόμο σου
     
  5. hecate

    hecate Regular Member

    αυτό που η υποτακτικότητα μοιράζεται, αλλά η κυριαρχικότητα όχι, εμένα με ξεπερνάει (*και* αυτό, ναι)... τι θα λέγατε αν σας έλεγα πως ούτε το ένα μοιράζεται ούτε το άλλο, αλλά συναινούντ@ ενήλικ@ μπορούν να διατηρούν bdsm σχέσεις μεταξύ τους ανεξάρτητα από τον αριθμό κ το bdsm status τους χωρίς να μοιράζουν την κυριαρχικότητα ή την υποτακτικότητά τους, αλλά απολαμβάνοντάς τις από κοινού? τι είναι η υποτακτικότητα/κυριαρχικότητα για να τη μοιράσεις? έχει μονάδα μέτρησης για να μοιραστεί? σεβαστή η επιθυμία/ανάγκη αποκλειστικότητας, αλλά ας μην κάνουμε υποθέσεις για τις επιθυμίες/ανάγκες/σχέσεις/ζωές/προσωπικότητες άλλων που ίσως να μην τ@ κάνει η αποκλειστικότητα, ίσως να μπορούν να λειτουργούν πέρα από αυτή και πέρα από λογικές μοιράσματος και παζαριού, αλλά στη βάση της ανοιχτότητας.

    εγώ πάντως την εαυτή μου δεν την πουλάω. τη χαρίζω εκεί που θέλω. και δεν είναι ανάγκη να με μοιράσω για να με χαρίσω σε πάνω από ένα.

    οι υποθέσεις περί "φυσικών αντιζηλιων" μεταξύ γυναικών κάθε άλλο παρά ανοιχτό πνεύμα δηλώνουν. αν η αφετηρία είναι αυτός ο τρόπος σκέψης, το πολυάμορι δύσκολο πολύ...
     
  6. Sado_M

    Sado_M Owner of pet kathavra

    Καί τα δυό είναι οντότητες πού δεν μοιράζονται στα δύο, αλλά απονέμονται είτε με την παροχή υπηρεσιών, είτε με την παροχή εξουσιών. Συχνά σύνγχυση απορεέται όταν κάποιος συμπεριλαμβάνει στη σκέψη του το σεξουαλικό μέρος της ζωής των ανθρώπων, όταν εξετάζει την μία οντότητα καί δεν συμπεριλαμβάνει εκείνο το μέρος στην εξέταση της άλλης, η ανάλογως όπως συμφέρει.

    Μπορεί βέβαια ο οποιοσδηποτε να απολαύσει οτιδήποτε με οποιονδήποτε τρόπο στη ζωή του, ιδίως όταν το "BDSM" αναφέρεται η είναι γεμάτο από αναφορές στην/της πραγματική/ς ζωή/ς, καί εξετάζει την πραγματική ζωή. Απλά η κωδικοποιήση του διευκολύνει τόσο την κανονοησή της, όσο καί τα δείγμα συμπεριφοράς ατόμων για μιά προηγμένη ζωή, η επίπεδο ζωής. Στη προσπάθεια καθορισμού καί διελεύκανσης ιδεών καί εννοιών εκείνου του προηγμένου τρόπου ζωής, οι μελέτες του "Bondage" συμπεριλαμβάνουν φιλοσοφικά ένα απλό δέσιμο με σχοινιά ενός ανθρώπου ανεξάρτητα η οχι σεξουαλικού, μέχρι καί το δέσιμο δυό η περισότερων ατόμων μεταξύ τους, τις δεσμεύσεις μεταξύ τους, τις λειτουργείες τους κάτω απο κοινη δουλεία δέσμευσης μεταξύ τους κλπ. Όσον αφορά την κοινη δουλεία δέσμευσης μεταξύ τους, η μελέτη της κωδικοποιήσης "Discipline" στο σύνολο η κωδικοποιημένη ενότητα του, συμπεριλαμβάνει έννοιες μιάς απλής πειθαρχήμένης συμπεριφοράς ατόμων στην ζωή τους, είτε σε προσωπικό επίπεδο είτε έναντι τού άλλου η των άλλων, μέχρι καί την πειθαρχία σκεψης, λόγου προφορικού η γραπτού, ενέργειων κλπ μη εξέχοντος σέβασμού τού ετερόνυμου η ομόνυμου, γιά την υγιή διατήρηση συνηπαρξής τους, συμβίωσης τους κλπ. Με άλλα λόγια να πειθαρχούν στις δεσμεύσης τους, τόσο για το "καλό" όσο καί για το "κακό" όπως χαρακτηρίζεται η αίσθηση σαδομαζοχισμού "S.M" από πλείστους, την οποία αίσθηση άτομα καλλιεργούν μέσα τους ανάλογα με τις επιλογές, προτιμήσεις, ένστικτα, βιώματα, κόμπλεξ διασταυρωμένης σκέψης με τυχαία προτεραιοτητα στην εκάστοτε δεδομένη πραγματικοτητα κλπ. Οποτε οι σχέσεις καί οι εννοιες μεταξυ κυριαρχικότητας καί υποτακτικοτητας συναντούνται γιά το κάθετι σε οποιοδηποτε είδος ζωης, καί δεν συνάδουν μόνο στην γενετική ερωτική συμπεριφορά ανθρώπινων ατόμων. Μερικές φορές οι ανθρώποι λένε "μού είπε κάτι καί ήταν σαν να μαστίγωνε". Αυτό δεν έχει καμιά σχέση με μαστίγια.

    Άλλο η αποκλειστικοτητα σε σχέση ατόμων, κι άλλο η αποκλειστικοτητα ενεργείων η πράξεων, κι άλλο η αποκλειστικοτητα χαρισμάτων κλπ. Σε μιά σχέση συναντάται η αποκλειστικοτητα ατομικών η προσωπικών ιδιοτήτων . Δηλαδή ο καθένας πράτει ανάλογα μ' εκείνο που ξερει να κάνει καλά, και επιζητά να βρει στον άλλον εκείνο που δεν ξέρει να κάνει καλά. Αυτό δεν σημαίνει ότι περιορίζει επιλογες, επιθυμίες του κλπ. Αντίθετα τις προκτείνει. Άν όμως εκείνος ο κάποιος μιλούσε για αποκλειστικότα ενός ανθρωπου και να τον απολαμβανει αποκλειστικά εκεινος καί μόνο κατά αποκλειστικοτητα, σε κάτι πού δεν ξέρει να κάνει καλά, θα ήταν μπάζο η για τα μπάζα. Ας σημειωθεί ότι οι ανθρώποι δεν αγοράζονται/πουλιούνται με οποιαδήποτε τιμή η αξία ιδανικώς η ιδεολογικώς, συνεπώς η έννοια της αποκλειστικότητας σε ανθρώπινο είδος δεν ισχύει. Η αποκλειστικότητα σε κάτι πού γίνεται σωστά η λανθασμένα ισχύει. Έχει αποκλειστικότητα στον πεοθηλασμό μεσα σ' ενα οίκο ανοχής λένε για μιά πόρνη που πεοθηλαζει καλά, τουλάχιστον μέχρι να βρεθεί κάποια άλλη πού το κάνει καλά και ρουφάει το πέος η πέη με μεγαλυτερο πάθος κλπ. Όμως η διευθυνση εκείνου του οίκου συνεχίζει να εργοδοτεί καί τις δυο πόρνες με αποκλειστικότητα στον πεοθηλασμό. Μάλιστα τις συστήνουν σε πελάτες πού τους αρέσει ο στοματικός έρωτα περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο σαν ερωτική περίπτυξη.

    Μοίρασμα καί διαίρεση είναι διαφορετικά. Το μοίρασμα αφορά κυρίως μιά μονάδα χωρίς την αποκοπή της, ενώ η διαίρεση δυό ξεχωριστές μονάδες με τη αποκοπη μιάς, η την αποξένωσή δυό απο τά μέρη της. Απ' οτι είναι κατανοητό δεν αναφέρεται στο νήμα κάτι τέτοιο, την διαίρεση μιάς ενότητας.

    Ίσως μπορεί να χαριστεί η χαρά τού στοματικού καί πρωκτικού έρωτα σε δυό εστίες ενδιαφέροντος ταυτόχρονα η εναλάξ, χωρίς να επηρεάζει την ακεραιότητα της ποιοτικής η την ποιότητα ανθρώπινης σχέσης δύο η περισσότερων ατόμων.

    Μιά πραγματικότητα μάστιγα χωρίς να θέτει το πνεύμα κάποιων σε περιορισμό, η να χαρακτηρίζει τον περιορισμο πνεύματος καί σκέψης σ' ένα κόσμο με πολυμορφίες.
     
  7. Vakhos

    Vakhos Regular Member

    Προσωπικά δεν κάνω υποθέσεις για τη γυναικεία αντιζηλία, αλλά ανάλυση στατιστικών
    δειγμάτων, που της δίνουν μεγάλα ποσοστά.Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν και οι άλλες
    περιπτώσεις ,τις οποίες και αναζητώ.
     
  8. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Η υπακοή είναι ένας ψυχολογικός μηχανισμός που συνδέει την ατομική πράξη δέσμευσης σε ένα σύστημα εξουσίας με την σκοπιμότητα.
    Η υποταγή είναι η τυφλή ,πλήρης, άκριτη και πολλάκις εξαναγκαστική υπακοή σε ένα σύστημα εξουσίας.
     
  9. Sado_M

    Sado_M Owner of pet kathavra

    Γιά τον ψυχολογικό μηχανισμό απαιτήται γράσο? η υποτάσσεται καποιος υπακούοντας το μεγάφωνο βουλής? Αν και η φιλοσοφία προέρχεται απο Σοβιετικο πρωτεκτοράτο, τουλάχιστον καλύπττει εν μέρη το νήμα.
     
  10. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    @Sado_M
    Δεν "απαιτήται" υποθέτω να σχολιάσω είτε εν όλω είτε εν "μέρη" την γρασαρισμένη ειρωνεία .
     
  11. hecate

    hecate Regular Member

    @Sado_M

    σε σχέση με το μοίρασμα, αυτό έχει παραλληλιστεί σε αυτό το νήμα με το μοίρασμα μιας πίτας, ή ενός κέικ ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, το οποίο κόβεται σε κομάτια, τα οποία μοιράζονται εδώ κι εκεί. κι ότι η κυριαρχικότητα, σε αντίθεση με την υποτακτικότητα, δεν μπορεί να μοιραστεί. στα πλαίσια αυτής της αναφοράς έγινε η κριτική μου.

    η "μάστιγα" ποιά είναι? η υποτιθέμενη αντιζηλία μεταξύ γυναικών? εγώ πάλι λέω πως προβληματική (δεν μου αρέσει ο όρος "μάστιγα") είναι η κυρίαρχη αφήγηση περί "φυσικών αντιζηλιών" μεταξύ γυναικών

    όλα τα υπόλοιπα που λες δεν καταλαβαίνω καν τι σχέση έχουν με το σχόλιό μου, μέρη του οποίου παραθέτεις...

    @Vakhos περιμένω την παράθεση αξιόπιστων στατιστικών και βιβλιογραφίας σχετικής έρευνας  
     
    Last edited: 30 Οκτωβρίου 2014
  12. Vakhos

    Vakhos Regular Member

    Κατ' αρχήν αισθάνομαι έναν θυμό που δεν καταλαβαίνω, από μέρους σου .Δεν είμαι εδώ
    για να τσακωθώ με κανέναν. Ούτε για να εκφέρω μια γνώμη, πιστεύω πως πρέπει να την
    τεκμηριώσω με έγκυρες έρευνες και στατιστικές, όπως επιτακτικά μου ζητάς.
    Ή μήπως εσύ έχεις επίσημες έρευνες για την περί αντιθέτου άποψη ;.

    Μίλησα για στατιστικά δείγματα που έχουν πέσει στην αντίληψή μου από την κοινωνική ζωή
    και τις συναναστροφές μου με γυναίκες , που με οδήγησαν στο συγκεκριμένο συμπέρασμα.
    Αν τα δείγματα αυτά είναι ανεπαρκή ή μονομερή, τότε κάνω λάθος.