Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Νέα γυναίκα, μόνη, παρενοχλείται.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος íɑʍ_Monkeץ, στις 22 Φεβρουαρίου 2015.

  1. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

     

    Οι φυλετικές διαστάσεις του διαδικτυακού φεμινιστικού ακτιβισμού – Του Νικήτα Φέσσα

    Πρόσφατα κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο ένα βίντεο που καταγράφει τη σεξουαλική παρενόχληση που υφίσταται μια γυναίκα που κυκλοφορεί για 10 ώρες στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Το πείραμα έγινε στα πλαίσια μιας ευρύτερης καμπάνιας της οργάνωσης Hollaback που αφορά την σεξουαλική βία κατά των γυναικών στο δρόμο. Μια κρυφή κάμερα, τοποθετημένη προφανώς σε κάποιον συνεργάτη της γυναίκας, ο οποίος περπατάει μπροστά της, καταγράφει αυτή την περιήγηση σε δρόμους του κεντρικού Μανχάταν. Η γυναίκα είναι ντυμένη με παντελόνι και t-shirt. Στο τέλος του βίντεο αναφέρεται ότι τα περιστατικά ‘catcalling’ ήταν περισσότερα από εκατό, ενώ ‘τα βλέμματα και τα κλεισίματα του ματιού ήταν αμέτρητα’.





    Το αρχικό σοκ και η αποστροφή για την ανδρική σεξουαλική συμπεριφορά έδωσαν γρήγορα τη θέση τους σε έναν άλλο λόγο (discours) στο Διαδίκτυο, αυτόν περί φυλής. Οι ‘catcallers’ του video έχουν συγκεκριμένο χρώμα (όχι λευκό). Αυτή η –όχι ιδεολογικά αθώα—διαδικασία φυλετικοποίησης του σεξουαλικού Άλλου έχει πολλές παραμέτρους. Σε πρώτη φάση, μια τέτοιου είδους αναπαράσταση αναπαράγει τον μύθο του σεξουαλικά υπερενεργού/ακόρεστου Μαύρου Άνδρα, ενώ η εικόνα του λευκού ευάλωτου κοριτσιού, μόνου σε έναν απειλητικό ‘μαύρο κόσμο’ ενεργοποιεί ταυτόχρονα εν πολλοίς ασυνείδητους, συχνά παράλογους (τουτέστιν αδύνατον να εξηγηθούν με τη λογική) φόβους, που σχετίζονται με την Ετερότητα . Και λέμε αναπαράσταση, διότι δεν βλέπουμε και τις 10 ώρες του υλικού, αλλά μέσω ενός ιδιαιτέρως ‘απαλού’, σχεδόν αδιόρατου μοντάζ το οποίο επιλέγει συγεκριμένες σκηνές, δημιουργείται στον/στη θεατή η εντύπωση ότι η Νέα Υορκη κατοικείται αποκλειστικά από νεαρούς μαύρους άνδρες (χαμηλής οικονομικής τάξης, αλλά και μορφωτικού επιπέδου).

    Η απάντηση της οργάνωσης πίσω από το βίντεο στις κατηγορίες περί –ηθελημένου ή μη—ρατσισμού ήταν ότι υπήρχαν και αρκετά περιστατικά με λευκούς άνδρες, τα οποία κόπηκαν στο μοντάζ για τεχνικούς λόγους (ένας τυχαίος θόρυβος μπορεί να κατέστρεφε το γύρισμα). Αναγκαστικά ωστόσο, και ιδωμένο σε διαλεκτική σχέση με τις διάφορες παραλλαγές του σε άλλες χώρες, το βίντεο αναπαράγει αρνητικά στερεότυπα για τους μη λευκούς, ετεροσεξουαλικούς, Αμερικανούς άνδρες. Αντίστοιχα, άλλες, εθνικά/πολιτισμικά συγκεκριμένες βερζιόν αναπαράγουν (ενδεχομένως εξίσου παραπλανητικά) θετικά, αυτή τη φορά, στερεότυπα—ένας ιδιότυπος ρατσισμός από την ανάποδη. Ένα άρθρο που αναπαρήγαγε αντίστοιχο βίντεο με γυναίκα να περπατάει στη Νέα Ζηλανδία είχε ως υπότιτλο ‘μάντεψε: κανείς δεν της έκανε‘catcall’.

    Τις ημέρες που ακολούθησαν, το συγκεκριμένο πείραμα αντιγράφηκε με τροποποιήσεις, έγινε αντικείμενο παρωδίας, αλλά και έμπνευσης για παρόμοια εγχειρήματα. Στο πιο πρόσφατο από αυτά, γυναικείο μοντέλο προσποιείται τη μεθυσμένη και καταγράφει τις (σεξουαλικά αρπακτικές) αντιδράσεις των ανδρών που συναντά. Ωστόσο, αν και το συγεκριμένο βίντεο χαρακτηριζόταν από τους δημιουργούς του ως ‘κοινωνικό πείραμα’, σύντομα αναγνωρίστηκε ως στημένο/απάτη, με τους άνδρες που συμμετείχαν να απαντούν ότι νόμιζαν ότι συμμετείχαν σε σκετς.

    Όλα τα παραπάνω εγείρουν συγκεκριμένα ερωτήματα. Κάποια από τα πιο ενδιαφέροντα είναι (μετα-)θεωρητικά. Αφορούν το (αόρατο) βλέμμα των ανδρών με τα ‘θολωμένα’ πρόσωπα στο αρχικό βίντεο. Ταυτίζεται αυτό το φαλλικό βλέμμα με εκείνο της κάμερας; Και αν όχι, σε ποιον ανήκει αυτό το δεύτερο Βλέμμα; Αν προϋποτίθεται ταύτιση των δύο, μπορούμε να μιλάμε για ετεροκανονικά ‘κείμενα’; Διότι σίγουρα το σώμα της πρωταγωνίστριας του βίντεο, σε διάστημα δέκα ωρών, θα πρέπει να έγινε και αντικείμενο λεσβιακών βλεμμάτων. Τί συνεπάγεται ο αποκλεισμός αυτών; (Μια διέξοδο σε αυτά τα ερωτήματα παρέχουν οι λεσβιακές παραλλαγές τέτοιων βίντεο).

    Επιπλέον, τα συγκεκριμένα εγχειρήματα εγείρουν και σημαντικά μεθοδολογικά ζητήματα: ποιος κάνει την επιλογή του δείγματος/οπτικοακουστικού υλικού και με ποια κριτήρια; Ποιος αποφασίζει τι θα μείνει έξω από το τελικό προϊόν (και με ποια κριτήρια); Εξίσου σημαντικό είναι το ζήτημα της υποδοχής αυτών των ‘κειμένων’. Για ποιον προορίζεται αυτό το βίντεο; Ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεται;Μπορούμε να ερευνήσουμε περεταίρω την τάξη, τη φυλή, το φύλο, τη σεξουαλικότητα, το μορφωτικό επίπεδο αυτού του κοινού, αυτών που σχολιάζουν το βίντεο στο facebook, και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης; Πόσο αντιπροσωπευτικό είναι το δείγμα από άποψη τάξης, φυλής, κλπ. ;

    Τελευταίο, αλλά όχι έσχατο: οποιοσδήποτε κοινωνικός επιστήμονας θα επέμενε ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να θιγεί το ζήτημα των ηθικών παραμέτρων τέτοιου είδους ‘κοινωνικών πειραμάτων’ (έτσι χαρακτηρίζονται από τους δημιουργούς τους). Εάν είναι—έστω και μερικώς—σκηνοθετημένα, απαιτείται η γραπτή συγκατάθεση των συμμετεχόντων (οι άνδρες που συμμετείχαν στο βίντεο με τη ‘μεθυσμένη’ κοπέλα ισχυρίζονται ότι δεν γνώριζαν περί τίνος πρόκειται, και τώρα διασύρονται στο Διαδίκτυο ως εν δυνάμει βιαστές). Είναι σημαντικό λοιπόν να διευρευνηθεί σε ένα δεύτερο, μετα-κριτικό επίπεδο, το κατά πόσον είναι θεμιτό, στα πλαίσια του πολιτικού ακτιβισμού οποιασδήποτε μορφής, στα πλαίσια ενός φεμινιστικούproject (το οποίο ωστόσο μπορεί να έχει και άλλα ιδεολογικά πρόσημα, λιγότερο ή περισσότερο προοδευτικά), να μανιπουλάρονται, έστω και ελάχιστα, στοιχεία που προκύπτουν μετά από, λιγότερο ή περισσότερο επιστημονική—ή επιστημοφανή–έρευνα, προκειμένου να στηρίζουν και να συμφωνούν με τον Σκοπό του εκάστοτε κινήματος ή έστω λόμπι συμφερόντων, οσοδήποτε ιερός κι αν είναι. Διαφορετικά, τέτοια projects καθίστανται ευάλωττα σε κατηγορίες για προπαγάνδα από το πατριαρχικό κατεστημένο, το οποίο θα προσπαθήσει να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση, καθώς έχει προφανές όφελος.

    Φυσικά, αυτό που καταγράφει το αρχικό βίντεο μπορεί να ιδωθεί ως σύμπτωμα της ίδιας μισογυνικής κουλτούρας που παράγει φαινόμενα όπως το πρόσφατο ‘Gamergate’, ή το τελευταίο σουξέ του EMINEM, στους στίχους του οποίου ο ράπερ περιγράφει πώς θα ήθελε να γρονθοκοπήσει την τραγουδίστρια LanaDel Rey. Αν τηρηθούν κάποιοι στοιχειώδεις μεθοδολογικοί κανόνες, και εάν το πολιτικό διακύβευμα είναι ξεκάθαρο, εγχειρήματα όπως τα προαναφερθέντα βίντεο μπορούν– και λόγω του ριζοσπαστικού τρόπου με τον οποίο διαδίδονται και διανέμονται, αποφεύγοντας διαφόρων ειδών λογοκρισίες– μάλλον για πρώτη φορά να παρέχουν μέγιστη ορατότητα στα γυναικεία (αλλά όχι μόνο) σώματα που υφίστανται κάθε είδους βία (η πρωταγωνίστρια του αρχικού βίντεο, μετά τη δημοσιοποίησή του, δήλωσε ότι άρχισε να δέχεται απειλές από άνδρες ότι θα την βιάσουν) , ρατσιστική, σεξιστική, ομοφοβική, αστυνομική/κρατική, ακόμη και ταξική.

    *photo credits to Ruth Orkin ‘American girl in Italy’, 1951*

    Ποια η άποψη σας ;

    ( http://www.nostimonimar.gr/νέα-γυναίκα-μόνη-παρενοχλείται-του-ν/)
     
    Last edited by a moderator: 22 Φεβρουαρίου 2015
  2. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Οτι οι αμερικανοι (usa) εχουν φυλετικα προβληματα.
     
  3. jasmin sg

    jasmin sg My Way Contributor

    Απο τις 10 ώρες το βιντεο δείχνει λιγοτερο απο 2 λεπτα και στο τελος καταληγει σε προτροπη για δωρεά στον οργανισμο για τον οποιο γυριστηκε.Επειδη λοιπον ειναι μονταρισμενο δεν μπορει να οδηγησει σε ασφαλη συμπερασματα για την φυλη ή οποιοδηποτε αλλο χαρακτηριστικο των ανδρων που παρενοχλησαν την κοπελα. Επισης, οι βολτες της εγιναν σε πιο υποβαθμισμενες περιοχες της Ν.Υ. Οι γυναικες ακομα και σημερα,πεφτουν θυματα παρενοχλησης και συχνα βιας, ειτε στον δρομο,ειτε στην δουλεια τους, ειτε σε οποιαδηποτε κοινωνικη δραστηριοτητα.Παρ ολα αυτα,δεν ειμαι σιγουρη οτι τετοια βιντεο κανουν καλο ή ενημερωνουν για το προβλημα οποια μεθοδολογια και να ακουληθησουν γιατι στο τελος η συζητηση στρεφεται ακριβως σ αυτη την μεθολογια και οχι στην ουσια του θεματος που ειναι η παρενοχληση και η βια που υφιστανται οι γυναικες καθημερινα και ποικιλοτροπως. Τι θα μπορουσε να ειναι ειναι αυτο που θα διαχωρισει το φλερτ απο την παρενοχληση, τον θαυμασμο απο την επιθετηκοτητα? Η παιδεια ισως? Δεν ειμαι τοσο σιγουρη, αφου και εξαιτετικα μορφωμενοι ανθρωποι χρησιμοποιουν συχνα επιθετικοτητα και ξεπερνουν τα ορια της παρενοχλησης. Μεγαλη συζητηση..Τι ειναι αυτο που αλλαζει τα στερεοτυπα?
     
  4. corvinus465

    corvinus465 New Member

    "Φυσικά, αυτό που καταγράφει το αρχικό βίντεο μπορεί να ιδωθεί ως σύμπτωμα της ίδιας μισογυνικής κουλτούρας που παράγει φαινόμενα όπως το πρόσφατο ‘Gamergate’"

    Το gamergate δεν έχει καμία σχέση με την ισότητα των δυο φύλων. Άρχισε ως διαμαρτυρία ενάντια στην διαφθορά των κριτικών παιχνιδιών. Μια προγραμματιστής γαμήθηκε με έναν κριτικό, για να λάβει καλή κριτική το παιχνίδι της. Παράλληλα απέκλεισε άλλες προγραμματίστριες από ένα πρόγραμμα που είχε αρχίσει για την ενθάρρυνση των γυναικών προγραμματιστών να εισέλθουν στον κλάδο, και αν δεν κάνω λάθος καταχράστηκε τα χρήματα(δεν είμαι σίγουρος για αυτό το κομμάτι). Μετά άρχισε η συμπαράσταση από διάφορες ακτιβίστριες του φεμινιστικού κινήματος (ήταν και αυτή ακτιβίστρια) του youtube, οπότε και κατέληξε σε γενική σύρραξη. Άθεοι, φιλελεύθεροι(Libertarians USA-Liberals EU) και νέρντουλες κατέκλυσαν το διαδίκτυο με βιντεάκια για το πως το φεμινιστικό κίνημα καταπατάει ασύστολα το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης(ταινίες,βιντεοπαιχνίδια,βιβλία,τηλεοπτικές εκπομπές...) και πως προσπαθεί να προωθήσει την ατζέντα της σχολής της Φρανκφούρτης κλπ.

    Το εν λόγο βιντεοπαιχνίδι βγαίνει για να δώσει μια γροθιά στο κατεστημένο του φεμινιστιμού και στον φασισμό της πολιτικής ορθότητας-σύμφωνα πάντα με τους δημιουργούς.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hatred_(video_game)

    "Αναγκαστικά ωστόσο, και ιδωμένο σε διαλεκτική σχέση με τις διάφορες παραλλαγές του σε άλλες χώρες, το βίντεο αναπαράγει αρνητικά στερεότυπα για τους μη λευκούς, ετεροσεξουαλικούς, Αμερικανούς άνδρες."
    Και τώρα έρχονται οι ποσοστώσεις...Frankfurt edition...Και λίγο ALDE.
     
  5. Koproskylo

    Koproskylo Regular Member

    ...Κορβ, εάν αυτό είναι το μέλλον των βιντεογκέημς, θα παραμείνω στο τέτρις και το πακμαν
     
  6. Καλύτερα σκατοψυχία στα video games.
    Παρά αποκεφαλισμούς αμάχων.
     
  7. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor



    Πώς μπορείτε να σταματήσετε κάποιον όταν ανοίξει το στόμα του / της ακούγοντας κάποια ''σκατοειδή'' κοπλιμέντα ;
    Είναι το ''catcalling'' σεξουαλική παρενόχληση ή ελευθερία του λόγου;
     
  8. ssmaster

    ssmaster Regular Member

    Τι παλικαρια εινα αυτα στο 0:52 ???ΛΟΛΟΛΟΛ
     
  9. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure


    αν δεν την μιλαγε κανεις ξερεις τι θαλεγε μετα? τα γνωστα...

    'δεν υπαρχουν πια ανδρες'

    'ολοι πια πουστηδες γινανε'

    και διαφορα αλλα along these lines.

    ποτε λοιπον δεν ειναι σεξουαλικη παρενοχληση? οταν η γκομενα τον γουσταρει. τοτε ειναι οκ. αν ειναι κανας πατσαβουρης τοτε ειναι παρενοχληση...  
     
  10. Eνω στην Ευρωπη δεν εχουμε; Το φυλετικο θεμα οσο και αν ειναι ταμπου υπαρχει παντου. Τα επισημα στατιστικα στοιχεια των ΗΠΑ δειχνουν οτι υπαρχει εντονος ρατσισμος και αυτος δεν προερχεται κυριως απο τους λευκους. Δες μονο ποσα "black pride" websites υπαρχουν στο ιντερνετ και ποσα αντιστοιχα υπαρχουν για λευκους... Μετα διαβασε και τι γραφουν μεσα σε αυτα τα φορουμ και θα δεις απο μονος σου ποια ειναι η "μεγαλη εικονα".
     
  11. ssmaster

    ssmaster Regular Member

    Πολυ σωστος ο #lizard_
     
  12. Μαd από την στιγμή που το "κόλλημα" δεν είναι προσβλητικό, νομίζω κάθε αρσενικό έχει το δικαίωμα του "νιαουρίσματος - κάλεσμα" με μέτρο.
    Τρέμω για την politically correct εποχή που θα αφανιστεί παντελώς (τουλάχιστον στην χώρα μου). Θα χαθεί κομμάτι από το Μεσογειακό μας "χρώμα".
    Απαπαπά. Σταματήστε γρήγορα αυτές τις μαλακισμένες Αμερικανιζέ καμπάνιες είναι τόσο μα τόσο ντεκαβλέ.