Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ο πολιτισμός, η καύλα και η διαχείριση της απόλαυσης

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος clarisse, στις 1 Απριλίου 2015.

  1. clarisse

    clarisse Regular Member

    Δεν είπα κάτι διαφορετικό. Ο δυτικός άνθρωπος είναι ασφαλώς νευρωτικός - πλην υγιής, αρκεί να ονειρεύεται. Η αναφορά μου είχε να κάνει με τους ασθενείς του Φρόιντ - οι οποίοι ήταν κούκου. 
     
  2. clarisse

    clarisse Regular Member

    Πολύ σωστά. Είναι σαφής η ενιαία γραμμή της σκέψης από τους Έλληνες ως τον Χριστιανισμό.
     
  3. gaby

    gaby Guest

    @clarisse

    κάτι κούκου μα τί κούκου - κάποιοι απ αυτούς  
     
  4. gaby

    gaby Guest

    μέχρι που τους έκοψε τα πόδια ο Κονδύλης  
     
  5. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    @gaby Σας ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα  

    Θα θέλατε να εξηγήσετε λίγο παραπάνω γιατί είναι "ασφαλώς νευρωτικός";
    Και πως το "να ονειρεύεται" τον καθιστά υγιή;
    Ευχαριστώ!

    Υ.Γ. Θα έλεγα ότι πολύ ασθενείς του Φρόυντ δεν ήταν και τόσο κούκου αφού εκδήλωναν ως νεύρωση αυτό που τους ενοχλούσε, αυτό που είχαν απωθήσει. Κούκου είναι - κατά την άποψη μου- το να έχεις απωθημένα, προβλήματα και νευρώσεις και να προσπαθείς να το παίξεις υγιής και -ακόμη χειρότερα- να προσπαθείς να πείσεις ή και να επιβάλλεις στους πάντες τη νεύρωση σου ως κανόνα, ως το σωστό...
     
  6. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    μα καλά τόσο χαιβάνια λες να μας θεωρούσε; O Ιωάννης ήταν ξεκάθαρος.
    " Εν αρχή ην ο Λόγος, και ο Λόγος ην προς τον Θεόν, και Θεός ην ο Λόγος. 2 Ούτος ην εν αρχή προς τον Θεόν. 3 πάντα δι' αυτού εγένετο, και χωρίς αυτού εγένετο ουδέ εν ό γέγονεν."

    Αλλά και ο Ηράκλειτος, το ίδιο ξεκάθαρος ηταν.
    «Kόσμον τόνδε τον αυτόν απάντων ούτε τις θεών ούτε ανθρώπων εποίησεν· αλλ΄ ήν αεί και έστι και έσται πώρ αείζωον· απτόμενον μέτρα και σβεννύμενον μέτρα»
    (Απόσπ. 30)

    Κι ο Παυλάκης, που έκαιγε την βιβλιοθήκη της Εφέσου, επίσης ήταν ξεκάθαρος...

    @clarisse , σοβαρά τώρα, πιστεύεις πως υπάρχει ενιαία γραμμή σκέψης απο τους Ελληνες στον Χριστιανισμό;
    Εχεις διαβάσει τον Επιτάφιο;
     
  7. shadowdreamer

    shadowdreamer New Member

    ναι τον εχω διαβασει και γραφει μεσα οτι οποιος ασχολειται με τον θεο αποκλειεται να κανει κανενα λαθος, γιατι πολυ απλα δεν θα χρειαστει να πραξει προκαταβολικα, ειναι ο μαθηματικος κανονας βλεπεις, οσο απεχεις επιτυγχανεις!!
     
  8. gaby

    gaby Guest

    @underherfeet

    μπορεί να είμαι και ένα ουτιδανό χαϊβάνι, ιδίως όσον αφορά την εξέλιξη του πολιτισμού σε σχέση με τη διαχείριση της κάβλας, που δέχομαι ότι μπορεί να με υπερβαίνει κατά πάρα πολύ ως προτσές.

    Ρωτώ ένα συγκεκριμένο πράγμα, όμως, τι αποκλείει ο Ιωάννης όταν βάζει μπροστά τον Λόγο;

    Μετά, καμία αντίρρηση ότι ο κος 3Π ήταν ο Προσωκρατικός εκείνος που πρώτος μίλησε για τον λόγο. Αν και δεν ήταν ιδιαίτερα σαφής.

    Μπορείς εσύ να αρνηθείς ότι ο Χριστιανισμός δυτικοποιήθηκε ως δόγμα από τον Παύλο και τους Ευαγγελιστές, ότι εγκολπώθηκε στοιχεία που θα τον έκαναν οικείο στους Έλληνες και ότι όταν έφτασε στη Ρώμη είχε ήδη αποκτήσει περιεχόμενο που θα μπορούσε να γίνει κάπως αποδεκτό στη Ρώμη;

    Ιουλιανός ο Παραβάτης του Γκορ Βιντάλ, αν έχεις διαβάσει, λέει τίποτα περί αυτών;

    ΥΓ. Τον επιτάφιο του Θουκιδίδη, λες;
     
  9. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    O Ιωάννης ταυτίζει τον Λόγο με τον Θεό. Ολα εκπορεύονται απο αυτόν.Αποκλείει επομένως την δυνατότητα της αυτοθέσμισης του ανθρώπου, της αυτονομίας του.
    Δεν είναι και λίγο αυτό, νομίζω.
    Ασφαλώς, μετά τη θέσμισή του, ο χριστιανισμός απέκτησε εξαιρετική πνευματική ευρύτητα, οικειοποιούμενος μεγάλο τμήμα της αρχαίας φιλοσοφίας και των μεθόδων της.
    Για να γίνει όμως αποδεκτός, έγινε διπρόσωπος. Και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ .Απο τη μιά μια εντελώς παράλογη ηθική ,απο την άλλη η επικύρωση και συμπόρευση με κάθε κοσμική εξουσία τον έκανε αποδεκτό, άσχετα με την πολιτική που ασκούσε αυτή η εξουσία, κατ 'ανάγκην αντίθετη με την Χριστιανική ηθική.
    Τον Βιντάλ, οχι ,δεν τον έχω διαβάσει, τον επιτάφιο ναι, του Θουκυδίδη λέω.
     
  10. gaby

    gaby Guest

    Περισσότερα για τον Γκορ Βιντάλ το βράδυ που θα μαζευτώ σπίτι  

    Όσον αφορά την δυνατότητα αυτοθέσμισης του ανθρώπου που απέκλειε ο Ιωάννης με την υπαγωγή του Λόγου στον θεό θα έλεγα ότι αν ο άνθρωπος ήθελε την αυτοθέσμισή του … δεν θα άνοιγε καν τις επιστολές του Παύλου.

    Τώρα, λες για τον εμπρησμό της βιβλιοθήκης της Εφέσου, εννοείς την βιβλιοθήκη του Κέλσου τα ερείπια της οποίας κοσμούν ένα χαρτονόμισμα των Τουρκων; Αυτή κτίστηκε και κάηκε μετά τον θάνατο του Παύλου. Τον ναό της Άρτεμης στην Έφεσο τον έκαψε ο Ηρόστρατος κάπου τρεις αιώνες μετά τον θάνατο του Παύλου και κάποια χρόνια αργότερα τον έκαψε έναν δεύτερο γύρο ο Χρυσόστομος. Εξήγησέ μου τι εννοείς σε παρακαλώ  
     
  11. @gaby & @underherfeet ,

    Αρεσκόμεθα να βρίσκουμε αποδιοπομπαίους τράγους και να τους φορτώνουμε τα δεινά της μοίρας μας. Η ιστορική εξέλιξη όμως είναι πολύπλοκη και πολυπαραγοντική. Ενας κούκος δε φέρνει τη άνοιξη και ένας Παύλος δε φέρνει το χειμώνα. Αν θέλετε να ξεκινήσετε συζήτηση περί συγκριτικής θρησκειολογίας, να είσαστε έτοιμοι να μιλήσετε περί Στωικών, Μίθρα, Κυβέλης, νεολατωνικών, καθώς και να εντάξετε ιστορικές και γεωπολιτικές παραμέτρους της ρωμαικής και πρώιμης βυζαντινής περιόδου. Ας μη λησμονούμε τον από αρχαιοτάτους χρόνους σφιχτό εναγκαλισμό θρησκείας και πολιτικής.
     
  12. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Γράφω με πολύ μεγάλη επιφύλαξη αφού δεν έχω κάποια ιδιαίτερη γνώση των ευαγγελικών και πατερικών κειμένων.
    Αλλά νομίζω ότι η δυνατότητα αυτοθέσμισης και αυτονομίας του ανθρώπου υπάρχει: του δόθηκε το δέντρο της γνώσης και ο απαγορευμένος καρπός του.
    Το ερώτημα - για μένα- είναι γιατί αυτό συνδέεται με την απώλεια του παραδείσου.