Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

BDSM: απόλαυση ή πεδίο επίλυσης συγκρούσεων?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος peleas, στις 5 Μαϊου 2015.

  1. Το σεξ γενικά είναι απόλαυση, ή θα όφειλε να είναι, σε όλες του τις εκφράσεις. Κάτι που ισχύει περισσότερο για το βδσμ, που αποτελεί μιά πιό ιδιαίτερη και ακραία σεξουαλική πρακτική.

    Είναι όμως πάντα έτσι? Παραθέτω ένα ενδιαφέρον άρθρο με σκοπό να προβληματιστούμε και να αναρωτηθούμε.

    Το σεξ είναι κίνητρο, σύγκρουση, αυτοσκοπός, ανάμνηση, αυτοαπασχόληση,
    διαστροφή, επάγγελμα, τιμωρία και απώλεια του Παραδείσου, συνεκτικός κρίκος και
    παγκόσμια γλώσσα. Η πιο βιωματική μορφή επικοινωνίας, αφού μπορεί να
    μετατρέψει το ένστικτο σε θαλπωρή, την ορμή σε οικογένεια, την αυτάρκεια σε
    μοναξιά.


    Αποτελεί σύμβολο, σημειολογία, ιεροτελεστία, απωθημένο ή ακράτητο πόθο. Με
    περίεργες και επώδυνες ιδιότητες: Όσο περισσότερο επεξηγείται, τόσο διαλύεται η
    έντασή του. Και εάν οι εραστές δεν αφεθούν να μετατραπούν σε αντικείμενα, αλλά
    εμπλέξουν την οικειότητα, την εκτίμηση, την αγάπη, τους καλούς τρόπους, την
    εκμετάλλευση, το politically correct, τόσο εξελίσσεται σε παρωδία ή τραγωδία.


    Μα πάνω από όλα είναι πηγή προβλημάτων, ειδικά από τότε που έγινε αποδεκτή η
    ψυχανάλυση. Βιολογικά ναι μεν διασφαλίζει την ποικιλία των ειδών, διαιωνίζει και
    ανακατεύει ισχυρά γονίδια, αφήνει τους ισχυρότερους να επιβιώνουν, πλην δε θέτει
    σε θανάσιμο κίνδυνο τους θιασώτες του είτε αυτοί είναι αντιλόπες στη ζούγκλα είτε
    τσακισμένες υπολήψεις μη κυρίαρχων και στερημένων αρσενικών είτε άνθρωποι, που
    μεταφέρουν τις προσκολλήσεις, τις καθηλώσεις και τις ανασφάλειες τους στην αρένα
    του έρωτα.


    Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί σε τι μέγγενη μπορεί να μετεξελιχθεί εάν η νεύρωση
    αποφασίσει να εκτονωθεί στο κρεβάτι; Εάν διαθέτετε κάποια από τα παρακάτω
    χαρακτηριστικά καθ' υπερβολή, ενδεχομένως να χρειαστεί να επαναπροσδιορίσετε τις
    θέσεις και πρακτικές σας στο σεξ.


    Αν όχι, για να επενδύσετε στην ισορροπία του εαυτού σας, αλλά τουλάχιστον για να
    διαφυλάξετε την ψυχική υγεία των συντρόφων σας ή να επανακτήσετε την
    ελκυστικότητά σας.


    Όλες οι αναφερόμενες ιδιότητες χρήζουν ειδικού ή κραυγάζουν για έναρξη της
    πορείας προς την αυτογνωσία και την αλλαγή, αλλά δεν λύνονται με το σεξ…
    Κι αν πρόσκαιρα η επήρειά τους εξασθενήσει, γρήγορα θα επανακάμψει δριμύτερη:


    - αμφιταλαντεύεσθε ανάμεσα στην ενοχή και τον ίμερο και όσο επιθυμείτε τον άλλο τόσο αναίτια, σε μια αποστροφή της στιγμής, μπορείτε να τον αρνηθείτε,

    - αποφεύγετε αυτά που επιθυμείτε, τα αρνείστε, τα εκλογικεύετε, τα διακωμωδείτε
    - εκνευρίζεστε διαρκώς και με την ελάχιστη αφορμή, αναζητάτε πρόσφορο έδαφος
    για καυγά ή γκρίνια, κερδίζετε την προσοχή με τις φωνές,


    - είστε υπερβολικά δύσθυμος ή κυκλοθυμικός/η,

    - η συναισθηματική αστάθεια ή το ακατάλληλο συναίσθημα διακατέχει την
    ψυχοσύνθεσή σας,


    - ανησυχείτε για τα πάντα, έχετε εμμονή με το τέλειο, τη λεπτομέρεια, το ανέφικτο,

    - είστε καταθλιπτικός, φιλύποπτος, προσωποποιείτε το κάθε τι, υποψιάζεστε,
    αμφιβάλλετε σε σημείο καχυποψίας και άρνησης,


    - δεν μπορείτε να χαλαρώσετε, να αφεθείτε, να μη σκέφτεστε αδιάκοπα, να μη
    μεμψιμοιρείτε,


    - είστε υπερβολικά ακατάστατος και αποδιοργανωμένος,
    είστε ψυχρή/ος


    - απογοητεύεστε βαθιά, ακόμα κι αν οι εξωπραγματικές προσδοκίες σας είναι αυτές,
    που σας διαψεύδουν, κι όχι οι συμπεριφορές του συντρόφου


    - νιώθετε ότι τίποτα δεν θέλετε αρκετά, εγκαταλείπετε εύκολα, δεν τελειώνετε αυτό
    που αρχίσατε, καταπιάνεστε με νέες ασχολίες, που επίσης θα βαρεθείτε


    - έλκεστε από την απόρριψη, μαγνητίζεστε από εκείνους που παρέχουν επίφαση
    ρώμης,


    - έχετε εξαρτητική προσωπικότητα και χαμηλή αυτοεκτίμηση,

    - έχετε την πεποίθηση πώς σκοτώνετε ό,τι αγαπάτε

    - προσβάλλεστε εύκολα, δεν κατανοείτε το χιούμορ, είστε υπερευαίσθητος/η,

    - δεν μπορείτε να διαχειριστείτε το χρόνο που περνά και το σώμα, που αλλάζει,

    - δεν αντιστέκεστε στους πειρασμούς, ενδίδετε χωρίς σκέψη, ζείτε επικίνδυνα,

    - επιδιώκετε άμεση ικανοποίηση των επιθυμιών σας και οργίζεσθε, εάν οι άλλοι δεν
    το κατανοούν ή δεν σπεύδουν να τις πραγματοποιήσουν


    - επιρρίπτετε τις ευθύνες στους άλλους

    - μεγαλοποιείτε τα αρνητικά, όσο ασήμαντα κι αν είναι και ελαχιστοποιείτε ή
    κωφεύετε στα θετικά.


    - νομίζετε ότι μαντεύετε τις σκέψεις του άλλου και οι φαντασιώσεις σας κόβουν τους
    δεσμούς με την πραγματικότητα…


    Ευστράτιος Παπάνης, Επίκουρος Καθηγητής Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου
    Αιγαίου
     
  2. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Πολύ μπροστά από την εποχή του, παρανοϊκός ή απλά ο εαυτός του, είχε σε όλα τα έργα του μία και μόνο σταθερά, τη λατρεία του κακού, του χυδαίου, του διαστροφικού, του βρώμικου, επιβεβαιώνοντας τη ρήση του :

    Χωρίς Θεό, όλα επιτρέπονται.

    Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι ( 1821-1881 , Ρώσος συγγραφέας)
     
    Last edited by a moderator: 8 Μαϊου 2015
  3. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    BDSM - Once upon a time this was all called Sadomasochism (SM, S/M or S&M) and the players were all deemed very bad, sick, perverted people. We were just people though, as horny as everyone is, with a little kink to make us special. But some of us didn't want to be called sick, bad perverts and these people invented names like Dominance and Submission (D&S, DS or D/s), Love Bondage (Love Bondage) and Bondage and Discipline (B&D) to make themselves and the pleasure police think that what they did was different from what those sad, twisted, nasty old sadomasochists did, no no! Then we all got online with our personal computers (well, a lot of us did) and began doing what people do best when they're not having sex: argue. For months arguments about labels for our kinks clogged up the computer networks.
    Finally, the term BDSM was born. This made many kinky people happy because it incorporated Bondage and Discipline (BD), Dominance and Submission (DS) and Sadomasochism (SM). We told the Love Bondage set that we loved them very much. To prove it, we tied them all up and dumped them in a deserted warehouse in East L.A. where we kept them bound in a circle whining Barry Manilow tunes from behind their gags. Did the arguments stop? Fat chance. Most of us, though, have found other things to argue about between sexual encounters.

    From Screw the Roses, Send Me the Thorns - The Romance and Sexual Sorcery of Sadomasochism

     
  4. elfcat

    elfcat . Contributor

    Αν και καταλαβαίνω τι προσπαθεί να πει ο ποιητής, εχω δυο βασικές διαφωνίες, που με εμποδίζουν να παω παραπέρα.
    1. Απο που προκυπτει, οτι αν εμπλακεί στο σεξ η οικειότητα, η αγάπη κλπ, γίνεται παρωδία η τραγωδία; Μου θυμίζει πιο πολυ το όραμα μια αιώνια αναπαρθενευσης, οπου οι εραστές ανακαλύπτουν ξανά και ξανά και ξανά και ξανά το ρίγος της πρώτης φοράς και το άλλοθι το να μην γνωρίσω ποτε τον άλλον.
    2. Μόνον οι τέλειοι επιτρέπεται να κάνουν σεξ; Διότι στον κατάλογο που παρατίθεται ολο και κάτι θα αναγνωρίσει ο κάθε θνητός στον εαυτο του...
     
  5. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ως προς τον τίτλο του νήματος σας μια διευκρίνιση παρακαλώ: το διαζευκτικό ή σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι και τα δυο, δηλαδή είναι ή το ένα ή το άλλο ή σημαίνει ότι θέλουμε να δούμε τι είναι περισσότερο από τα δυο; Ευχαριστώ και συγγνώμη που γίνομαι μίζερη ίσως και σπαστική αλλά έχει σημασία για μένα για να ξέρω για τι μιλάμε  

    Ως προς την εισαγωγική σας πρόταση: αλήθεια θεωρείτε ακραίο το BDSM; Γιατί;

    Ως προς τον κύριο Παπάνη... στενοχωριέμαι, αλήθεια... πρέπει να μην έχει βιώσει ποτέ αυτό το υπέροχο που αναφέρει ο @MasterJp ως Love Bondage! Τι υπέροχα το είπατε  
     
  6. dimfetishman

    dimfetishman Ζεις μονάχα μια φορά. Ενίοτε και καμία. Contributor

    Αν ξεκινήσουμε να το βλέπουμε ως πεδίο επίλυσης διαφορών και συγκρούσεων, τότε σίγουρα έχουμε χάσει το "δάσος" και την ουσία. Σαφώς και είναι απόλαυση, πάντα σε επίπεδο "δούναι και λαβείν", με τη σειρά, που τα αναφέρω. Πρέπει πρώτα να δώσεις, και μάλιστα με την ψυχή σου, αν όχι την ίδια την ψυχή σου, για να πάρεις μετά... πιο λίγα ή πιο πολλά δεν έχει και τόση σημασία, το ζητούμενο είναι να κερδίσουμε τον άλλον, να τον εμπνεύσουμε να μας δώσει, ενδεχομένως ό,τι έχει και δεν έχει.

    Συγκρούσεις φυσικά και θα υπάρξουν, η ζωή είναι ένα καρδιογράφημα, με τα πάνω της και τα κάτω της. Άλλο όμως να ξεκινάμε αρνητικά και μίζερα και άλλο με θετική και κυρίως ώριμη σκέψη. Με ειλικρινή διάθεση για κάτι όμορφο, που όλοι μας στο κάτω-κάτω δικαιούμαστε στον ούτως ή άλλως περίεργο και δύσκολο-απαιτητικό τούτο κόσμο. Αν ξεκινήσουμε με διάθεση να συγκρουστούμε, φοβάμαι ότι το αποτέλεσμα είναι δεδομένο και προδεδικασμένο. Αν όμως το δούμε στη λογική της απόλαυσης, τότε οι όποιες δυσκολίες προκύψουν θα είναι εντελώς διαφορετικά αντιμετωπίσιμες. Γιατί θα υπάρχει η "μαγιά" και η "καθαρή" σκέψη, για να αντιμετωπιστούν ορθολογιστικά και κατά βάση εν τη γενέσει τους.
     
    Last edited: 8 Μαϊου 2015
  7. Εξ' όσων κατάλαβα:
    1) Η οικειότητα και η αγάπη προσφέρουν βαθιά γνώση του άλλου και των αναγκών του. Επομένως δε νομίζω πως τις αποκλείει από το ερωτικό παιχνίδι. Αναφέρεται στο ενδεχόμενο η αγάπη και η οικειότητα να εμποδίσουν τους εραστές να "αφεθούν να μετατραπούν σε αντικείμενα" και αντ' αυτού να υιοθετήσουν "καλούς τρόπους" και "το politically correct".
    Κατά τη γνώμη μου η οικειότητα και η αγάπη οδηγούν στην εμπιστοσύνη, που είναι το μόνο συστατικό που απαιτείται για ένα καλό σεξ. Αυτό, και να αφήσουμε τη φαντασία μας ελεύθερη έως αχαλίνωτη  

    2) Αναφέρει το ιδανικό. Η ύπαρξη κάποιων από τα χαρακτηριστικά της λίστας στους εραστές δεν τους απαγορεύει να κάνουν σεξ, αρκεί να μη "μεταφέρουν τις προσκολλήσεις, τις καθηλώσεις και τις ανασφάλειες τους στην αρένα του έρωτα". Η ύπαρξη όλων αυτών δεν αποκλείει το σεξ, αλλά το φορτώνει με στοιχεία που μειώνουν την απόλαυσή του.
     
  8. 1) Το διαζευκτικό σημαίνει τι από τα δύο υπερισχύει, οπότε προσδιορίζει περισσότερο το σεξ. Αν ρωτάς την άποψή μου, υποστηρίζω πως το ένα δεν αποκλείει εντελώς το άλλο, αλλά λειτουργεί κόντρα σε αυτό.

    2) Δεν το θεωρώ εγώ, αλλά όσοι δεν το εξασκούν και πολλοί από όσους το υπηρετούν.

    3) Δε γνωρίζω προσωπικά το συγγραφέα και τις εμπειρίες του, αλλά από το κείμενό του συμπεραίνω μάλλον το αντίθετο, εφ' όσον πρεσβεύει πως η μετατροπή των εραστών σε αντικείμενα συμβάλλει στην απόλαυση του σεξ.
     
  9. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    @peleas

    2) Δεν το θεωρώ εγώ, αλλά όσοι δεν το εξασκούν και πολλοί από όσους το υπηρετούν.

    3) Δε γνωρίζω προσωπικά το συγγραφέα και τις εμπειρίες του, αλλά από το κείμενό του συμπεραίνω μάλλον το αντίθετο, εφ' όσον πρεσβεύει πως η μετατροπή των εραστών σε αντικείμενα συμβάλλει στην απόλαυση του σεξ.


    2. Ιndeed, το BDSM δεν είναι για ευαίσθητες ψυχές.

    3. Τι πιο όμορφο απο την αντικειμενοποιήση ενός ανθρώπου, στα πλαίσια BDSM, η υπέρτατη απόλαυση.

    Κάνω λάθος; : )
     
    Last edited by a moderator: 11 Μαϊου 2015
  10. 2) Βρίσκω την άποψη αυτή "ρομαντική". Δεν είναι θέμα ευαισθησίας, αλλά κλίσης, προτίμησης, καύλας. Ολα αυτά μπορεί να συνυπάρχουν με την ευαισθησία.

    3) Δεν κάνεις λάθος  
     
  11. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Ρομαντικό acc, say,... καλά τα λες, όλα για την καύλα γίνονται. : )
     
  12. elfcat

    elfcat . Contributor

    Και εγώ που νόμιζα ότι η οικειότητα και η αγάπη μας απαλλάσουν από τους 'καλούς τρόπους' και από το "politically correct"...
    Συμφωνώ μαζί σας,λοιπόν.  Νομιζω ότι όταν κάποιος σε ένα κείμενο θέλει να τα πει όλα, στο τέλος δεν αρθρώνει τίποτε. Αυτό νομίζω ότι έπαθε ο συγγραφέας του άρθρου