Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

BDSM : Εξερεύνηση, ανακάλυψη ταυτότητας, αυτοβελτίωση, καλύτερες σχέσεις...?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος Black swan, στις 8 Ιουνίου 2015.

  1. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    @margarita_nikolayevna
    Θυμάσαι ,νομίζω καλά, πολύ καλύτερα απο μένα τον παλιόγερο! 
    Η δικιά μου άποψη είναι οτι η μάχη ανάμεσα σε ενα Κ και σε ένα υ, δίνεται, όντως ,αλλά δίνεται πρίν συναφθεί η σχέση.
    Εχει ωστόσο αυτή μια ιδιαιτερότητα.Είναι μια μάχη που ο Κ θέλει να κερδίσει και ο υ πάει για να χάσει,αλλά την χάνει μόνο αν βεβαιωθεί ο,τι ο συγκεκριμένος Κ πληροί τα κριτήρια που ο υ έχει θέσει ώστε να αξίζει να του παραδοθεί και εκεί "υπογράφεται" και η συνθήκη της παράδοσης, άλλως, καθορίζεται το πλαίσιο.
    Μετά, μέσα στη σχέση , αν επιχειρηθεί η κατάλυση του εαυτού του υ δεν νομίζω πως θα πάνε καλά τα πράματα, θα επέλθει ρήξη (εγώ είμαι πολύ πιό ... ανυπότακτος και αντιδραστικός υποτακτικός από σένα! ) .Θα μπορούσα να δεχτώ σύμφωνα με το σκεπτικό σου την "σμίλευση" του εαυτού, σ'αυτή την περίπτωση όμως δεν δίνεις μάχη , μερικές αψιμαχίες διεξάγονται για να πάρει ο Κ μερικούς λόφους παραπάνω που δεν είναι και στρατηγικής σημασίας για το υ.

    Στους υποδέλοιπους, έχεις δίκιο οτι οι ενοχές και τα πρέπει παίζουν μεγάλο ρόλο γι αυτό και η μάχη ,αν και σκληρή συνήθως, διεξάγεται συνήθως υπόγεια, στα μουλωχτά.
    Εκει όμως , η είναι αέναη, η καταλήγει στην κατατρόπωση του ενός, με αποτελέσματα συνήθως καταστροφικά για την σχέση, γιατί η κατίσχυση, όπου λείπει η βδσμική κουλτούρα, δεν διαχειρίζεται συνήθως με τον καλύτερο τρόπο απο τον κατισχύοντα .Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
     
  2. elfcat

    elfcat . Contributor

    @peleas

    Και μένα παντελώς αδιάφορο μου είναι, όπως είναι και σε σας. Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω γιατί θέλει να λέει ότι είναι "ποδοσφαιριστής" ενώ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΡΙΣΤΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΣΚΕΤ αλλά οκ. Δικαίωμα και βίτσιο του. Ομως πρέπει να αναγνωρίσετε ότι αν το πει μπροστά μου διατηρώ το απολύτως το δικό μου δικαίωμα να γελάσω. Κι αν αυτό το πει και σε ένα φόρουμ ποδοσφαιριστών καλό είναι να αντιλαμβάνεται ότι κάνει standup comedy. Αυτό προσπαθούσα να πω.

    Δεν θα σας ακολουθήσω στον διάλογο του σχετικισμού, όχι γιατί σας σνομπάρω, αλλά γιατί ξέρω την τελική σας ατάκα-επιχείρημα που προέρχεται από άλλη ταινία: "Ολα είναι ατμός και ο άνθρωπος ύδωρ - Θρασύβουλας".

    Καταλαβαίνω τον μηχανισμό με τον οποίο οι εγκέφαλοι εξωτερικά φυσιολογικών ανθρώπων μπορούν να οδηγηθούν σε τέτοιες ατραπούς, και αναγνωρίζω ότι υπάρχει εξήγηση στην λειτουργική επιτυχία που είχε η πρόσφατη βερσιόν του απόλυτου σχετικισμού, "μαζί τα φάγαμε", που δυστυχώς δεν ήταν από ταινία. Αναγνωρίζω, αλλά δεν συντάσσομαι.

    Ομως σε αυτό θα σας απαντήσω:


    Να αντιστρέψω και γω με την σειρά μου την αντεστραμένη ερώτησή σας και να επιστρέψω και τον υπαινιγμό πρωτίστως για να δείξω πώς δυναμιτίζετε (ανεπίγνωστα, νομίζω ) τον διάλογο.

    Προς τί η αγωνία να είμαστε όλοι κατά βάθος βανίλα και όλοι κατά βάθος bdsm; Υπάρχει κάποιο διακύβευμα πέραν της μη απόλαυσης με τους λάθος ανθρώπους; Μήπως κάποιοι/ες νιώθουν ντροπή και ενοχή για τις bdsm ροπές τους, και τρέχουν στην φωλίτσα να κρυφτούν πίσω από τους βανίλα και την "νορμαλότητά" τους; Μήπως κάποιοι/ες κατα φαντασίαν BDSM επειδή κάναν και δυό σέσσιονς αφού το θεώρησαν προχώ, νιώθουν ντροπή και ενοχή για τις βανίλα ροπές τους; Ή μήπως κάποιοι/ες ψάχνουν να αυξήσουν το πλήθος των πιθανών "πελατών" γιατί στον υπάρχοντα bdsm χώρο δεν τους πολυπαίρνει; 'Η, ακόμη πιο μήπως, κάποιοι/ες είναι εγκλωβισμένοι σε μια βανίλα σχέση και ψάχνουν να πείσουν τον εαυτό τους πρώτα ότι και οι βανίλα κατά βάση bdsmers είναι, μπας και μπορέσουν να πείσουν και το ταίρι τους; Αν ναι, μάταιος κόπος.

    Δεν ξερω πού βρήκατε σε αυτα που είπα μυστικοπαθείς ελιτιστές ιερείς της αρχαίας Αιγύπτου, πιθανολογώ ισχυρά ότι είναι δικές σας ατακτοποίητες θρησκευτικού περιεχομένου προβολές. Συζητήστε τα με όσους ασχολούνται με θρησκείες. Δεν μπορώ να συνεισφέρω σε αυτό.

    @margarita_nikolayevna

    Πώς είστε σίγουρη ότι καταφέρνουμε την κοινή βάση, αφού το ποια δομικά στοιχεία ενός ορισμού αφήνει ο καθένας απέξω είναι σημαντικό;

    Για παράδειγμα τις προάλλες γράψατε εσείς περίπου το εξής (από μνήμης): "Δεν ξέρω αν κάνω D/s ή Μ/s, δεν βρίσκω ότι έχουν και μεγάλη διαφορά". Δεν σας κρύβω ότι ξαφνιάστηκα για δύο λόγους. Ο ένας δεν αφορά την παρούσα συζήτηση.Ο άλλος όμως την αφορά.

    Αυτό που είπατε ισοδυναμεί με το να πείτε "παίζω μπάσκετ, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν παίζω play maker ή power forward, δεν νομίζω ότι έχουν και μεγάλη διαφορά"

    Και προσέξτε ότι οι ορισμοί "play maker" και "power forward" ΔΕΝ είναι στους γραπτούς κανόνες του παιχνιδιού, ΟΥΤΕ είναι αποφασισμένοι από κανένα κονγκλάβιο μυστών ή άλλων ιερέων όμοιους μ αυτους που "ξιφουλκεί" ενίοτε ο @peleas, το οποίο τάχα βαυκαλίζεται ότι θα σας δώσει τη σφραγίδα του κλπ. κλπ. κλπ.

    Εχουν ωριμάσει ως κ ο ι ν ά νοήματα σε ανθρώπους που παίζουν μπάσκετ και που παρακολουθούν μπάσκετ ίσως για π ο λ λ ά χρόνια.

    Λέτε κάπου και σεις και ο @peleas για ατομική, ιδιωτική οριοθέτηση και νοηματοδότηση. Δεν σας κάνει εντύπωση πόσοι πολλοί άνθρωποι έρχονται εδώ να κοινοποιήσουν στη δημόσια σφαίρα, την ιδιωτική τους νοηματοδότηση; Τί ανάγκη έχουν;

    Οσον αφορά το BDSM.. Αυτό το φόρουμ είναι γεμάτο με νήματα από ανθρώπους του ελληνικού BDSM που έζησαν και στοχάστηκαν επι χρόνια και διαδοχικά. Έχουν γράψει εξαιρετικά νήματα για το d/s m/s το mentoring και τις διαφορές αναλύοντας τους ορισμούς για να μπορέσουμε να συνεννοούμαστε. Δεν λέω να τους αποδεχτείτε. Λέω να τους αξιοποιήσετε, ακόμη και να τους αποδομήσετε, επεκτείνετε, διορθώσετε. Αλλά πρώτα, προσπαθήστε να τους καταλάβετε, διαβάζοντάς τους. Όλοι κάποτε ανακαλύψαμε την Αμερική και μετά ανακαλύψαμε ότι ήταν εκεί πριν από εμάς και σταματήσαμε να την λέμε Δυτικές Ινδίες  
     
  3. gaby

    gaby Guest

    Μη αναγόμενα: μαστίγωμα με μαστίγιο που υπάρχει διαθέσιμο πάντα και φροντισμένο πάντα.
    Μη συγκρίσιμα: χαστούκι
     
  4. Αγαπητή @elfcat ,

    Διεπιστώθη χρήση τεχνικών αποφυγής της συζήτησης. Συγκεκριμένα:

    -Τεχνική εξαγωγής αυθαίρετου συμπεράσματος, όπως:

    -Τεχνική αυθαίρετης σύνδεσης συνομιλητού με αρνητικά φορτισμένες στη συνείδηση του κοινού απόψεις, συνδυασθείσα με τεχνική έμμεσης αναφοράς επί προσωπικού, όπως:

    Οποτε θελήσεις να επιστρέψεις στο διάλογο με επιχειρήματα, είμαι στη διάθεσή σου  
     
  5. brenda

    brenda FU very much

    Έχω στ´αλήθεια βαρεθεί συζητήσεις του τύπου "το δικό μας bdsm είναι το σωστό...οι υπόλοιποι δεν ξέρουν/ψεύδονται/βανιλίζουν/είδαν φως και μπήκαν/δεν τηρούν πρωτόκολλο/μιαίνουν τον χώρο και άλλα αστεία πράγματα...(έως φαιδρά)

    Δεν είναι θέμα ορισμού το λοιπόν, ας το δοσομετρήσει ο καθένας όπως θέλει, υπάρχουν θεωρητικολόγοι που επί του πρακτέου είναι πολύ πιο "άπειροι" από κάποιους "τύποις" vanilla, kinksters ή pervs...
    So what?
    Είναι μία η αλήθεια; Υπάρχουν "λάθος" βιώματα; Δε νομίζω...
    Ο τρόπος που καθένας και κάθε μία από μας επιλέγει να το βιώσει και η θεωρία που ενσωματώνει στις πρακτικές που ακολουθεί είναι, σε άμεση συνάρτηση με τις γνώσεις του, τον χαρακτήρα και το περιβάλλον που κινείται, τους ανθρώπους με τους οποίους συγχρωτίζεται και την εποχή που έχει επιλέξει να ζει....
    Ναι, υπάρχει και ρετρό bdsm και Classic και νεωτεριστικό και πολύ προχώ και ότι θέλετε...
    Αλλάζει κάτι αναφορικά με τους τρόπους επίτευξης του ποθητού αποτελέσματος;
    Διερωτώμαι...
    Απαντώ...
    Δε νομίζω...οι αρχές της bdsmικής επικοινωνιακής οικονομίας, όσο πετυχημένες και να είναι, χρήζουν προσωπικής προσαρμογής και συνεχούς αναδιαμόρφωσης, ανάλογα με τις συνθήκες και τους συμμετέχοντες...
    Μάλλον μαθήματα διαλόγου μας χρειάζονται και δεν εξαιρώ τον εαυτό μου από τίποτα...
    Κανενός το bdsm δεν είναι "καλύτερο" από του άλλου, σεβασμός στην διαφορετικότητα χρειάζεται μόνο...
    Γιατί ο κάθε άνθρωπος και το κάθε βίωμα (και στον χώρο) είναι ένα δώρο, μία τιμωρία ή μία εμπειρία...
    Από όλους και απο όλα έχουμε κάτι να κερδίσουμε...
    Το κριτήριο της δικής μας εμπλοκής είναι αυτό που θα κάνει την διαφορά...
     
    Last edited: 15 Ιουνίου 2015
  6. Καλή μου @brenda ,
    Επιχειρώντας να συνοψίσω : "To bdsm της μαμάς μου είναι καλύτερο από της δικής σου"

    Στο σπήλαιο του Πλάτωνα, ο πρώτος που βγήκε από τον κόσμο των σκιών στο φως, έτρεξε πίσω να αφυπνίσει τους υπόλοιπους. Η ανακάλυψή του ήταν τόσο σημαντική, που δεν άντεχε να την κρατήσει για τον εαυτό του.

    Εμείς, ως γνήσιοι άνθρωποι του σπηλαίου δεν είμαστε σίγουροι για την αλήθεια μας, ούτε για την αξία μας. Γι αυτό επιχειρούμε να πείσουμε τους άλλους γι αυτές. Το θέμα λοιπόν δε είναι το βδσμ. Ποτέ δεν ήταν. Το θέμα είναι ποιός την έχει μεγαλύτερη (την αξία και την αλήθεια). Γι αυτό οι συγκρίσεις, οι κομπασμοί και οι επιθέσεις. Είμαστε αστείοι μέσα στο περισπούδαστο ύφος μας, τη σοβαροφανή επιστημοσύνη μας, τη σιγουριά οτι οι δικές μας εμπειρίες είναι πιό έγκυρες και πιό πολύτιμες. Είναι αστείος ο τρόπος που επιζητούμε την προσοχή, προσπαθώντας να ξεχωρίσουμε από την "πλέμπα", τη μάζα των αδαών, κάνοντάς του τη χάρη να τους μεταλαμπαδεύσουμε τις ακριβές μας γνώσεις.

    Τρομάρα μας... 
     
  7. brenda

    brenda FU very much

    Όσο και ν´απολαμβάνω τον τροπο που το θέτεις, δεν ταυτίζομαι με την τοποθέτησή σου, άρα η σύνοψή σου είναι non-consenual... 
    Προς RACK την βλέπω πιο πολύ, σε σχέση με την δική μου τοποθέτηση... 
    Απολαμβάνω ωστόσο τον διάλογο μαζί σου, καθώς οι οριοθετήσεις δεν συμπεριλαμβάνουν τα αυτονόητα... 
     
  8. elfcat

    elfcat . Contributor

    Mα τί λέτε τώρα. Η απάντηση μου προς τα εσάς βρίθει επιχειρημάτων. Γιατί λέτε ότι δεν έχει επιχειρήματα. Όλα αυτά είναι σχετικά. Στο κάτω κάτω, εγώ οριοθετώ τί σημαίνει επιχείρημα και τί όχι. Η μήπως ανήκετε σε τίποτε μυστικοπαθείς ελιτιστές ιερείς της θεοκρατικής αρχαίας Αιγύπτου, και θα μας πείτε τί εστί "επιχείρημα"; Αν ναι, θυμίζω οτι οι συγκεκριμένοι βρίσκονται εδώ και πολλούς αιώνες θαμμένοι στη λήθη μαζί με τα πολύτιμα μυστικά τους...

    Ελπίζω τώρα ότι συν-εννοηθήκαμε  
     
    Last edited: 15 Ιουνίου 2015
  9. χαχαχαχαχ... δεύτερη φορά που επαναλαμβάνεις το σχόλιό μου περί αρχαίας Αιγύπτου. Αρα ήταν αρκούντως πειστικό.

    Αλοίμονο, αν πιστεύαμε τους ογκόλιθους της Ρητορικής και Διαλεκτικής που αφιέρωσαν τη ζωή τους να εξηγήσουν τι εστί επιχείρημα, ορθός λόγος, πειθώ και άλλα ηχηρά παρόμοια. Αλλά, εφ' όσον οριοθετείς εσύ τα επιχειρήματα, όρισε και το συμπέρασμα να τελειώνουμε.  
     
  10. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    @elfcat
    Έχω την αισιόδοξη (έστω υπερ-αισιόδοξη) αίσθηση ότι εεεε... ψιλοσυνεννοούμαστε εδώ μέσα  

    Αλλιώς θα τα είχαμε βροντήξει και θα λέγαμε "άη σηχτήρ" και θα φεύγαμε.


    Επίσης εγώ προσωπικά απολαμβάνω πολύ διαλόγους με ορισμένους ανθρώπους εδώ μέσα, μεταξύ των οποίων είστε κι εσείς, άρα και πάλι θεωρώ ότι κώδικα επικοινωνίας βρίσκουμε και δεν νιώθω εγώ ότι μιλώ με Κινέζο κι εσείς ότι μιλάτε με Μογγόλο (ελπίζω   ).


    Αυτό που έγραψα το θυμάστε κατά γράμμα, όχι στο περίπου   Και πάλι όμως για να λέω ότι δεν έχουν μεγάλη διαφορά (για το πώς το ζω εγώ) δεν σημαίνει ότι έχω καταλάβει σε αρκετά σημαντικό βαθμό το τι είναι και απλά πάω ένα βήμα παραπέρα και λέω ότι δεν έχουν για μένα και μεγάλη σημασία ως τίτλοι;


    Ωραίο το παράδειγμα σας με το μπάσκετ αλλά εμένα δεν μου φαίνεται πολύ ταιριαστό με το δικό μου παράδειγμα γιατί: αν παίζω play maker ή power forward αφορά άλλους 5 (νομίζω, είμαι εντελώς άσχετη από μπάσκετ...χαχαχα!) και μερικούς ακόμη στον πάγκο. Το πώς ζω εγώ την υποταγή μου αφορά εμένα και άλλον Ένα  


    Και στους υπόλοιπους εδώ μέσα, ό,τι φέρνω είναι εμπειρίες, κατά το δυνατόν όσο πιο κοντά στην περιγραφή αυτού που ζω. Δηλαδή σας λέω το τι αισθάνομαι. Το ίδιο και οι όλοι οι άλλοι εσείς σε μένα. Και αυτό δεν μπορεί να είναι ψέμμα  


    Και όλους αυτούς τους ανθρώπους που το ζουν αυτό ίσως και πριν καν γεννηθώ εγώ, τους εκτιμώ, τους σέβομαι, τους διαβάζω όσο μπορώ και όσο προλαβαίνω για αυτό ακριβώς: τη διάθεσή τους να μου πουν, να μας πουν τι αισθάνονται. Για τη διάθεση τους να μοιραστούν μαζί μου/μαζί μας τη δική τους αλήθεια.


    Και ακόμη και αν εγώ την πω Αμερική κι εσείς Δυτικές Ινδίες (ή το αντίστροφο) δεν έχει και πολλή σημασία κατ' εμέ. Εξάλλου και ως Δυτικές Ινδίες άντλησαν το όνομα τους από τις Ινδίες (δηλαδή τελικά μια ονομασία, δηλαδή κάτι εξόχως αφαιρετικό) και ως Αμερική άντλησε το όνομα της από το Βεσπούκι.

    Σημασία έχει ότι κάπου εκεί στα 6 - 7.000 μίλια μακρυά (μπορεί και παραπάνω) είναι μια ήπειρος που μας επηρεάζει και με επηρεάζει πολιτισμικά, οικονομικά, κλιματικά, γεωλογικά κ.ό.κ.  
     
  11. elfcat

    elfcat . Contributor

    @peleas

    Το χρησιμοποίησα γιατί πείθει εσάς. Για αυτό και νωρίτερα αντέστρεψα το ύφος και το ήθος της ερώτησής σας. Υπέθεσα ότι τη δική σας γλώσσα τουλάχιστον την καταλαβαίνετε. Για τη δική μου να την καταλάβετε, δεν βλέπω φως...  

    Αν τον εγκαταλείψετε τον σχετικισμό, μπορούμε να συζητήσουμε οτιδήποτε. Μέχρι τότε, το να λέω εγώ "μα ο γάιδαρος δεν πετάει" και σεις να με κατατροπώνετε λέγοντας "μα υπάρχουν γάιδαροι που έχουνε μεταφερθεί με cargo αεροπλάνα" δεν είναι ανταλλαγή επιχειρημάτων. Είναι χάσιμο χρόνου.
    .-

    Τα συμπεράσματα ορίζονται στην πλησιέστερη εκκλησία σας και -φαντάζομαι- εντός του σπιτιού σας. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις συνομολογούνται από ομάδες ανθρώπων με λόγου γνώση. Μέχρι νεωτέρας. Και προσαρμόζονται από έκαστον στις ανάγκες της ζωής του - όχι στις επιθυμίες του. Το δικό μου ιδιωτικό συμπέρασμα δεν είναι τόσο σημαντικό για να το παρουσιάσω στη δημόσια σφαίρα, ούτε έχω κάποια τέτοια ανάγκη προσωπικής έκφρασης. Οπως είδατε και την margarita_nikolayevna την παρέπεμψα σε νήματα άλλων, με ορισμούς, επιχειρήματα και συμπεράσματα. Εκεί θα βρείτε απαντήσεις και συμπεράσματα και μπορείτε να θέσετε και τα δικά σας συμπεράσματα προς παρακαταθήκη των επόμενων γενεών  
     
  12. elfcat

    elfcat . Contributor

    @margarita_nikolayevna

    Θα εκπλαγείτε αν κάνετε μια μικρή έρευνα για το πόσοι από τους παλιούς τα έχουν βροντήξει και έχουν ακριβώς πει "αει σιχτίρ". Kαι θα εκπλαγείτε, ότι το μεγαλύτερο αει σιχτίρ, το είπαν όσοι ασχολούντο επισταμένα με το βδσμ.

    E αυτό υποψιάστηκα, γι αυτό σας είπα, αφού έχετε καταλάβει σε αρκετά σημαντικό βαθμό το τί είναι και πάτε ένα βήμα παραπέρα, γιατί δεν πάτε σε εκείνα τα νήματα να τα διορθώσετε και να διαφωτήσετε και τους παλιούς και τις επόμενες γενιές; Φοβάστε μην βρυκολακιάσουν οι παλιοί;  

    Είναι το ίδιο, μόνο οι αριθμοί διαφέρουν. Το πώς ζουν οι 5 το μπάσκετ είναι το πώς ζείτε εσείς με τον άλλον, όσο είστε σε "κλειστή ομάδα". Οταν βγείτε στον έξω κόσμο, προκύπτουν τα προβλήματα.

    Αλλά πείτε μου, πώς όμως γίνεται πράγματα που μόνο αφορούν αποκελιστικά εμάς άντε και έναν ακόμη, να κοινοποιούνται στη δημόσια σφαίρα ω ς ε α ν να αφορούν όλους, είναι κάτι που δεν το έχω καταλάβει. Γιατί δεν κρατάτε την ιδιωτικότητα σας, την οποια υπερασπίζεστε, ως τέτοια; Αλλά την κοινοποιείται δημοσίως και μάλιστα για να φωνάξετε ότι είναι η ιδιωτικότητά σας και την υπερασπίζεστε χωρίς ουδείς να έχει ισχυρισθεί το αντίθετο, το αυτονόητο δικαίωμα σας δηλαδή, να ορίζετε εσείς κυρίαρχα τα νοήματα μέσα στην ιδιωτική σφαίρα σας;

    Κι επίσης, ποιός ο λόγος αυτό που κάνετε εσείς να το λέτε στους άλλους bdsm και όχι ας πούμε bs - αφού d/s kai m/s είναι ίδια; Μεταξύ σας πείτε το όπως θέλετε, στους άλλους όμως; Γιατί να μην το λέτε M(arga)R(ita)N(ikola)Y(evna) - MRNY ας πούμε;

    Μπαίνετε εσείς σε ένα σπίτι με αγνώστους και τους λέτε "πιάστε ρε παιδιά ένα τραπέζι να κάτσω γιατί είμαι πολύ κουρασμένη.." κι όταν σας πουν "μα, αυτό που καθόμαστε το λέμε καρέκλα" τους λέτε "εγώ σπίτι μου και σε καρέκλα και σε τραπέζι κάθομαι, δεν βλέπω διαφορά";

    Φυσικά και μέσα στο σπίτι σας μπορείτε με τον άλλον να συμφωνήστε ότι όταν θα λέτε καρέκλα και τραπέζει δεν θα βλέπετε διαφορά. (Φροντίστε όμως να κάνετε καλή συν-εννόηση, μην πάει και καθίσει πάνω στο πιάτο με το φαγητό σας  )

    Ειλικρινά, με έχετε μπερδέψει και αυτό που λέτε παρακάτω δεν με διαφωτίζει:

    Μήπως έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα; Εχει γίνει όλο το φόρουμ BDSM Εμπειρίες; Σε εκείνο το κομμάτι του φόρουμ προφανώς και είναι όλα βιωμένες αλήθειες, ακόμη κι όταν τα περιγραφόμενα γεγονότα είναι αμφισβητίσιμα. Γιατί ο καθένας λέει τί ένιωσε και τί αισθάνθηκε. Και δεν είδα ποτέ κανέναν, πόσο μάλλον εμένα, να διαμαρτύρεται για έλλειψη επικοινωνίας. Και τί είναι ένα φόρουμ; Ενα προσωπικό ημερολόγιο σε κοινή θέα; Πότε έγινε το φόρουμ facebook και δεν ενημερώθηκα; Δεν είναι χώρος εκθεσης ιδέων και απόψεων και συζήτησης επ΄αυτών; Πότε έγινε όλη η δημόσια σφαίρα facebook και μετατράπηκε σε χώρο καταθεσης συναισθημάτων;

    Επίσης, πλησιάζετε ιδέες μεγαλείου, με το να ισχυρίζεσθε ότι σε αυτό το φόρουμ, βρισκόμαστε όλοι για τον ίδιο λόγο που βρίσκεστε εσείς. (Για να μην σας αδικήσω, διατηρώ μια επιφύλαξη γιατί δεν γνωρίζω πόσο νέα είστε ή όχι, ώστε να υποψιαστώ ότι ακόμη είστε ρομαντική) Θα σας στεναχωρήσω αλλά δεν παει έτσι. Άλλος είναι εδώ για να βρει σεξουαλικό παρτενέρ ή παρτενέρς, άλλος είναι εδώ γιατί βαριέται να είναι εκεί έξω, άλλος είναι από περιέργεια, άλλος είναι για να μας πει τί αίσθανεται, άλλος για να σπάσει πλάκα και άλλος για να πει την άποψή του περί βδσμ και άλλος γιατί θέλει απλά να περάσει την ώρα του και αν του τύχει και κάνενα τυχερο why not. Και κανείς μα κανείς μας εδώ δεν έχει καμία "υποχρέωση αλήθειας". Αν επιθυμείτε την ομοιογένεια για να μπορείτε να ταυτίζεστε και να νιώθετε καλύτερα, είναι δικό σας θέμα αλλά δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα. O ισχυρισμός σας είναι το ψέμα (είναι δηλαδή ψευδής) και όχι το βίωμα του καθενός, ότι δηλαδή όταν λένε οι άνθωποι σε ένα φόρουμ τί αισθάνονται λένε αλήθεια για το πώς αισθάνονται. Και σίγουρα μην με συγκαταλέγετε σε αυτούς που είναι εδώ για να πούνε σε δύο τσούρμα αγνώστους το τί ζούνε στην ιδιωτική ζωή τους και τί αισθάνονται...

    Σας το λέω από την αρχή, αλλά δεν ακούγομαι και εδώ που τα λέμε δεν ελπίζω ότι θα ακουστώ: κανένα πρόβλημα να ορίζει και να ονομάζει ο κ α θ ε ίς μας όπως θέλει, π.χ. εσείς Αμερική και γω Δυτικές Ινδίες. Το πρόβλημα αρχίζει αν κανονίσουμε να βρεθούμε ε μ ε ι ς εκεί. Εσείς κατά πάσα πιθανότητα θα πάτε Ν. Υόρκη και εγώ Γκόα....