Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Χωράει το χυδαίο στο BDSM;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος margarita_nikolayevna, στις 2 Φεβρουαρίου 2016.

  1. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Και παραπέρα;  
     
  2. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Αλλιώς όχι. Και με άλλα ναι  



    Για να είμαι ειλικρινής, εκ θέσεως και εκ πεποιθήσεων, ούτε εγώ βλέπω λόγο.   Αλλά αν βλέπει εκείνος; Αν για εκείνο είναι θέμα; Αυτοεικόνας ή ό,τι άλλο;


    Για να είμαι ειλικρινής και πάλι, δεν μου έχει τύχει αυτό ποτέ, μου έχει τύχει μόνον το αντίστροφο (να κολλάω εγώ εννοώ   ) αλλά υποθέτω ότι μπορεί να υπάρχει κάτι τέτοιο. Και τότε δεν ξέρω κατά πόσον γίνεται μια υποτακτική να προβλέπει τις ανάγκες του Κυριάρχου της. Ναι πιστεύω ότι μια υποτακτική συναισθάνεται τον Κ της, τι θέλει, τι νιώθει... Αλλιώς θα ήταν ανέφικτο το "η επιθυμία Σας εντολή μου" και θεωρώ ότι υπάρχει.  

    Αλλά να διαβλέπει; Δεν ξέρω...

    Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το διαθέσιμη και δεκτική σε επιθυμίες και ανάγκες. Ίσα ίσα.  

    Χμ...

    Και αν κάποιες της καύλες δεν τις θεωρεί ωραίες; Και αν προσκρούουν σε αυτό που η ίδια θεωρεί αισθητικά αρμόζον και άξιο για τον Κ της;
     
  3. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

           
    Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω παραπάνω  
    Αν λοιπόν δεν θέλεις το κοινό για τον ιδιαίτερο Ά/άλλο της ζωής σου;
     
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Δεν διαφωνώ σε τίποτε από ολόκληρο το ποστ  
    Απλά κρατώ αυτό για να πάω παρακάτω ή παραπέρα τη συζήτηση.
    Και μέχρι να διαμορφωθεί αυτή η συναντίληψη;
     
  5. brenda

    brenda FU very much

    Υπομονή, επιμονή και διάθεση για επικοινωνία.
    Όχι με την έννοια του σπαζαρχιδισμού ή της ετσιθελικής επιβολής, αλλά με αυτήν της διερεύνησης του κοινού τόπου και των τυχόν αποκκλίσεων.
    Μόνο έτσι βλέπεις αν μπορείς να την αποκτήσεις.
    Πάντως, για μένα πρέπει όλα να είναι στο φως, όλες οι επιθυμίες, όλες οι σκέψεις να εκφράζονται, για να υπάρχει ρεαλιστική βάση διαχείρισης.
    Με μισές αλήθειες δεν γίνεται χαϊρι.
    Αν είναι να διαμορφωθεί η συναντίληψη και όχι να διαπιστωθεί απλά, -πόσο σπάνιο και πολύτιμο αυτό!-, τότε θέλει δουλίτσα, βήμα-βήμα.
     
  6. Iagos

    Iagos Contributor

    Εκπροσωπώντας μόνο τον εαυτό μου και κανέναν άλλον επιτρέψτε μου αγαπητοί σύνκαυλοι να πω πως στην δική μου την αντίληψη χυδαίο είναι όταν κάποιος ασκεί εξουσία επάνω σε άλλους ανθρώπους είτε αυτός είναι ο πατριάρχης οικογενειάρχης, είτε ο μπάτσος της γειτονιάς μου, είτε ο Διευθυντής της τράπεζα μου, είτε το Αφεντικό του σούπερ μάρκετ δίπλα μου, είτε ο δάσκαλος του σχολείου της γειτονιάς μου είτε, είτε, είτε…

    Για εμένα χυδαίο είναι να εκμεταλλεύεσαι ανθρώπους για να βγάλεις χρήματα, είτε αυτός είναι ο μπακάλης της γειτονιάς μου, είτε ο βιομήχανος αστός.

    Για εμένα χυδαίο είναι να χτυπήσεις αδύναμο, είτε αυτή είναι η γυναίκα σου και τα παιδιά σου, είτε αυτός είναι μετανάστης, είτε είναι ο συνταξιούχος που του παίρνεις τη μισή σύνταξη.

    Για εμένα χυδαίο είναι να βάζεις φόλες στα σκυλιά της γειτονιάς σου ή να εξαφανίζεις φάλαινες και φώκιες για το κέρδος.

    Για εμένα χυδαίο είναι να κάνεις ένα βουνό κρανίου τόπο όπως η ελντοράντο στη Χαλκιδική.

    Για εμένα χυδαίο είναι να αφήνεις ανθρώπους να μένουν στο δρόμο χωρίς μέριμνα, να αφήνεις ανθρώπους έξω από την πρόσβαση μιας αξιοπρεπούς ιατρικής και νοσηλευτικής περίθαλψης επειδή είναι άνεργοι.

    Για τον παπά της γειτονιάς μου χυδαίο είναι να γαμιέσαι από τον κώλο. Για τον νοικοκυραίο του επάνω ορόφου χυδαίο είναι να φωνάζω στο γαμήσι και να με ακούει.

    Για τον οικογενειάρχη των διακοπών χυδαίο είναι να κάνω μπάνιο γυμνός δίπλα στην οικογένεια του.

    Για την κνίτισα φεμινίστρια χυδαίο είναι να πω στην υποτακτική μου «τσακίσου και…..»

    Η χυδαιότητα είναι υποκειμενική και το χυδαιόμετρο ρυθμίζεται ανάλογα με το που τοποθετεί κανείς την ηθική του.

    Προσωπικά θεωρώ τα παραπάνω ως χυδαία γιατί αδυνατώ να κατανοήσω τη λογική του οικογενειάρχη, του παπά, του μπάτσου, του νοικοκυραίου, του μικροαστού ή του μεγαλοαστού. Αδυνατώ να αποδεχθώ την ηθική τους.

    Αγαπητή νηματοθέτρια άνοιξες ένα θέμα για το χυδαίο και εύγε…

     
     
  7. gaby

    gaby Guest

    Η σαδομαζοχιστική απόλαυση σε μια BDSM σχέση έχει πολλές όψεις. Καμία γνήσια απόλαυση δεν μου φαίνεται ότι έχει και την χυδαία της πλευρά, δεν το νιώθω έτσι. Το σώμα και όλες οι σωματικές επαφές δεν μου φαίνονται χυδαίες. Οι αθέλητες ανθρώπινες εκκρίσεις για μένα είναι ένδειξη της φθαρτότητας, της στιγμής που περνάει και χάνεται και γι αυτό μόνο τρυφερότητα μου προκαλούν. Έπειτα, δεν ξέρω αν κανείς μπορεί να μετέχει σε μια σχέση και συγχρόνως να ασκεί αμερόληπτη κρίση, να αναζητά την αλήθεια δηλαδή, για το αν ο ίδιος ή ο έτερος ή το όλον είχε στοιχεία χυδαιότητας. Δε νομίζω να υπάρχει κάποια αλήθεια και κάποιος κανόνας που να λέει αν κάτι είναι χυδαίο ή δεν είναι. Για των άλλων τις σχέσεις δεν μπορεί να ξέρει, οπότε πού θα πατήσει για να κρίνει;

    Χυδαίο μπορώ να πω για μένα πως είναι το κοινό. Το φθαρμένο κοινό που έχει χάσει το νόημά του πια, λόγω παραφθοράς. Αν πάει κανείς να το περάσει για μοναδικό ενώ είναι κοινό, τότε μπορεί να είναι χυδαίο όλο αυτό.

    "It is better to be a human dissatisfied than a pig satisfied; better to be Socrates dissatisfied than a fool satisfied. And if the fool or the pig are of a different opinion, it is because they only know their own side of the question."
    John Stuart Mill, Utilitarianism (1863), 2nd chapter
    Αν βγάλω έξω όλα τα σωματικά και αν τραβήξω γραμμή που να κρατάει πέρα από εμάς οτιδήποτε το κοινό και για τον λόγο αυτό πλέον φθαρμένο, δεν βλέπω τι μένει για να είναι χυδαίο στο BDSM και τείνω να λειτουργώ στη λογική του Μιλλ. Επειδή και από εδώ γύρω παρατηρώ ότι όλο ψάχνουμε αλλιώς θα ακούγονταν συνεχή χύμα βογκητά ικανοποίησης υποθέτω πως δεν είμαι η μόνη  

    Αν μπεις σε μια τέτοια διαδικασία ηθικής εποπτείας ουσιαστικά του τι κάνεις και τι δεν κάνεις, τότε εξ ορισμού δεν τίθεται θέμα χυδαίου. Νομίζω  
     
  8. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ευχαριστώ!  
    Και βεβαίως ευχαριστώ για την απάντηση  
     
  9. Soraya

    Soraya Guest

    για εμένα χυδαίο είναι το να προσβάλει κάποιος την νοημοσύνη, την ηθική, την ελευθερία και την προσωπικότητα του άλλου....
    οτιδήποτε τέτοιο δεν πιστεύω πως χωράει πουθενά...
     
  10. Stalker

    Stalker Not a very nice guy Contributor

    Ακόμα κι έτσι,θα είναι κάτι προσωρινό.


    Νομίζω πως γίνεται(και καλώς γίνεται) δυνατό,ειδικά όταν η σχέση έχει γράψει κάμποσα χιλιόμετρα στο κοντέρ.


    Δεν θεωρώ πως η καύλα έχει αισθητικό πρόσημο.Αν οποιοδήποτε απο τα μέλη της σχέσης το βάζει(με τα λόγια ή τη στάση του),τότε αυτό καταγράφεται ως (μικρο)πρόβλημα της σχέσης,πέρα από την έλλειψη ειλικρίνειας στην οποία μπορεί να οδηγήσει.
     
  11. no_Taboo

    no_Taboo Αείκαυλος

    Αν θυμάμαι ορθά, είναι η πρώτη φορά που κάνω εισαγωγή σε δημοσίευσή μου, αισθάνομαι όμως πως εδώ χρειάζεται.
    Αγαπητέ @Iagos , εάν μου ήσασταν αδιάφορος ως μέλος, δε θα έγραφα ό,τι ακολουθεί.
    Επειδή όμως σας διαβάζω με προσοχή και τις περισσότερες φορές με απόλαυση, επιτρέψατέ μου όσα ακολουθούν:

    Με ξενιζει να διαβάζω αυτό:
    από έναν άνθρωπο που έχει επιλέξει να ενδυθεί το ρόλο του Αφέντη στη ζωή του.

    Με ξενίζει, όχι επειδή διαφωνώ με όσα περιγράφετε ως χυδαία, αλλά επειδή αυτή ακριβώς η επιλογή έρχεται και αναιρείται από το αναφαίρετο -με βάση τον τρόπο που εκφράζεστε ερωτικά- δικαίωμά σας να πράξετε αυτό:
    Επειδή λοιπόν ακριβώς, όπως εσείς
    το όμοιον μπορούν να ισχυριστούν και όσοι ανωτέρω αναφέρετε για τη δική σας λογική, μήπως θα έπρεπε πρώτοι όσοι ευαγγελιζόμεθα ευρύνοια και ανοιχτούς πνευματικούς ορίζοντες να είμαστε λίγο πιο ανεκτικοί μ' αυτά που αδυνατούμε να κατανοήσουμε και προπαντός να κρίνουμε ανθρώπους και όχι ταμπέλες;

    ΥΓ Η εικόνα που παραθέτετε είναι υπέροχα βέβηλη, όχι όμως χυδαία, συνεπώς δεν είμαι βέβαιος γιατί το κάνετε στο παρόν νήμα.
     
  12. Iagos

    Iagos Contributor

    Αγαπητέ @no_Taboo ευχαριστώ για την παρέμβαση.

    Γόνιμη για την συζήτηση και κατατοπιστική για εσάς.

    Θα σας μαλώσω όμως γιατί με βάλατε μέσα στη νύχτα να σκέφτομαι και να γράφω.

    Εν πάση περιπτώση αφού αποφασίσατε να με ξενυχτήσετε θα πω δυο λόγια και θα σωπάσω για πάντα σε αυτό το νήμα.

    Δεν καταλαβαίνω γιατί σας ξένισε το γεγονός πως δεν συνδέω την Κυριαρχία με την εξουσία. Αδυνατώ να τη συνδέσω αγαπητέ διότι η Κυριαρχία όπως την κατανοώ εγώ είναι μια διαρκής πνευματική διαδικασία που σκοπό έχει την ανύψωση και των δυο ή περισσότερων μελών μιας Κ/υ σχέσης. Η εξουσία από την άλλη είναι ένα καταπιεστικό σύστημα που εξασκεί βία και πίεση αφόρητη σε ό,τι την ενοχλεί και θέλει να το υποτάξει. Η Κυριαρχία δεν έχει καμία σχέση με αυτό το καταπιεστικό σύστημα.

    Ξεκινώντας την δημοσίευση μου υπήρξα απόλυτα σαφής.

    Εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου. Ως εκ τούτου ουδέποτε θα απαγορεύσω σε κάποιον να θεωρεί χυδαίο το να φιλιούνται δυο άντρες στο δρόμο. Ουδέποτε θα απαγορεύσω σε κάποιον να φέρεται και να σκέφτεται σαν την Ελένη Λουκά ή τον Άνθιμο Θεσσαλονίκης. Το αντίθετο, το διασκεδάζω αφάνταστα.

    Όμως, όσο αντίλογος ή ακόμη και υστερία να υπάρχει γύρω μου, σε σχέση με την δική μου σκέψη δεν προτίθεμαι να μετακινηθώ από αυτήν ούτε στο ελάχιστο. Χυδαίο θα θεωρώ πάντα όποιον καταπιέζει ανθρώπους πουλώντας τους την ηθική του ως την λύτρωση τους από τα βάσανα τους και θα τους συνθλίβει την ζωή οικονομικά και ψυχολόγικα. Και ένας άνθρωπος που έχει επιλέξει αυτή την χυδαιότητα για ζωή του θα ρυπαίνει με χυδαιότητα κάθε κατώφλι που περνάει, είτε είναι vanilla είτε bdsm είτε δεν ξέρω τι είναι.

    Όταν κάποιος αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως μπάτσο και κριτή των πάντων στο σπίτι, στη δουλειά, στο δρόμο, στο λεωφορείο ή δεν ξέρω που αλλού ως χυδαίος μπάτσος θα μπουκάρει και στα σαλόνια του bdsm.

    Μπορεί να ακούγομαι απόλυτος, δογματικός ή «κολλημένος» αγαπητέ. Όμως, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτώ ούτε μια κουκίδα από την σκέψη και την ηθική του πατριάρχη και ό,τι αυτός εκφράζει.

    Όσον αφορά την φωτογραφία και την απορία σας έχω να σας πω πως πέσατε διάνα. Την έβαλα ως υπογραφή μου.

    Είμαι βέβηλος αγαπητέ και ανήθικος έχετε δίκιο. Χυδαίος δεν θα γίνω ποτέ.

     
     
    Last edited: 4 Φεβρουαρίου 2016