Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Οικειοθελής Κλειτοριδεκτομή

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος Lady in Corslet, στις 23 Μαρτίου 2016.

  1. Soraya

    Soraya Guest

    Καλε @CaptainAfrican μου εσεις μονο λαικ μουκαμνετε,,, βοηθείστε με το πτωχο πλιν τιμιο....
     
  2. elfcat

    elfcat . Contributor

    Μια ερώτηση προς όσους/ες φρικαραν με τον οικειοθελή ακρωτηριαςμο της κλειτοριδας και την ευθεία σύνδεςη με ψυχιατρική διαταραχή.
    Οι άνδρες που προχωρούν σε αλλαγή φύλου με ακρωτηριασμό του πέους τους, ειναι ψυχιατρικά διαταραγμένοι; Οι γυναικες που αποφασίζουν αλλαγή φύλου και προχωρούν στην αφαίρεση των γεννητικών οργάνων τους και σε μαςτεκτομη ειναι ψυχικά διαταραγμένες;

    Ρωτώ μονο και μονο για να καταλάβω τα επιχειρήματα.
     
  3. CaptainAfrican

    CaptainAfrican Light. Soul. The essence of One.

    Σοκαριστήκαμε βλέπω...Ωραία!
    Για άλλη μια φορά κάναμε ένα νήμα πεδίο διαμαχών για το ποιος την έχει μεγαλύτερη κλαπ κλαπ κλαπ
    Για άλλη μια φορά βγάλαμε τον καλύτερό μας εαυτό κλαπ κλαπ κλαπ (δις)
    Στο δια ταύτα? Διάβασα πολύ προσεκτικά 14 σελίδες σχόλια (εξαιρουμένων των λίγο πιο φιλικών και πρόσχαρων ν' αλαφρύνουμε το κλίμα) κι η αίσθηση που μου δημιουργήθηκε είναι ότι αυτές τις πρακτικές αντιμετώπισης αυτών που διαφωνούν μαζί μας αρχίζουν από το δημοτικό (επιβιώνει η άποψη αυτού που φωνάζει περισσότερο) μέχρι το "δημοκρατικό μας" πολίτευμα που καυχιόμαστε ότι καταγόμαστε από τους "αρχαίους ημών προγόνους" αλλά θα μας μούτζωναν με χέρια και με πόδια. Μυγιαστήκατε? Κρατήστε την μύγα, δεν είναι δική μου.

    Θα ήθελα να κάνω ένα ωραιότατο σεντόνι αλλά η μέρα δεν με βοήθησε σήμερα (από άποψη χρόνου) και πολλά απ' αυτά που ήθελα να γράψω έχουν ήδη ειπωθεί και σχολιαστεί κατά το δοκούν. Μας αρέσει-δεν μας αρέσει, υπάρχει ελεύθερη βούληση. Μας αρέσει-δεν μας αρέσει έχουμε δικαίωμα να ορίσουμε το σώμα μας (άσχετα αν σε πολλές κοινωνίες κάποια πράγματα θεωρούνται ταμπού-καλά, για την δικιά μας τι να πρωτοσχολιάσω...οπότε τ' αφήνω). Μας αρέσει-δεν μας αρέσει είναι μια πρακτική σε κάποιες χώρες-πολιτισμούς-ανθρώπους έστω, που συνδέεται με το BDSM. Το αν εμάς μας φρικάρει ή/και δεν μας αρέσει είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο (το 13ο που λέει και το άΖμα). Το αν θα διαβάσει κάποιος τα σχετικά γραφέντα στο παρόν νήμα και θα πάει να το κάνει άκριτα, αυτό για μένα είναι κύριας ψυχιατρικής εκτίμησης. Α, και μια που είπα αυτό: υπάρχει έστω ένας/μια εδώ μέσα που θα ορκιστεί ότι είναι φυσιολογικός/ή με ότι του/της αρέσει να κάνει πρακτικά στο BDSM, που η ψυχιατρική κοινότητα και αυτή των ψυχολόγων δεν θα τον βάλει κάτω να τον θεραπεύσει? Ή ότι είμαστε άσπιλοι κι αμόλυντοι και δεν έχουμε τα δικά μας βιώματα (φανερά ή κρυφά-ω ναι! τα κρυφά γαμούν!) που μας έχουν οδηγήσει εδώ? Καγχάζω. Για να μην πω κάτι άλλο.

    Ακόμα και το γεγονός της μετακίνησης του νήματος σε άλλη θεματική κοινότητα δεν με βρίσκει σύμφωνο. Επαναλαμβάνω: είναι μια πρακτική. Όχι εδώ, στο άγιο Ελλαδιστάν, αλλά κάπου αλλού. Προσωπικά, δεν θα μου άρεσε οπτικά και δεν θα το ζητούσα σε καμία περίπτωση γιατί είμαι γνωστός γλύφτης. Και θα συμφωνήσω με τον φίλο μου @Tenebra_Silente ότι θα την είχα απομακρύνει αν το επιδίωκε. Βέβαια, από την άλλη, θα της είχα καταστήσει σαφές ότι κάτι τέτοιο δεν θα μ' ενδιέφερε οπότε θα είχε λάβει το μήνυμα εγκαίρως. Έχω ξαναγράψει και παλιότερα ότι βρίσκω πολύ ελιτίστικη συμπεριφορά εδώ μέσα και καθωσπρεπισμό, που δεν θα έπρεπε. Α, και κάτι άλλο. Έχω 4000 αδιάβαστα ποστς τα οποία περιμένουν να διαβαστούν. Μπαίνω σε ελάχιστα νήματα κι όσα δεν μ' ενδιαφέρουν απλά τ' απορρίπτω. Κι αν ντε και καλά θέλω να εκφέρω άποψη, θα το κάνω, αλλιώς γραπτό για το γραπτό, με αφήνει παγερά αδιάφορο.

    Την αγάπη μου και προσοχή στις μύγες  
     
  4. CaptainAfrican

    CaptainAfrican Light. Soul. The essence of One.

  5. Lady in Corslet

    Lady in Corslet Mind the gap...

    Γιατρέ μια που σε πετύχαμε θα μου λύσεις την απορία αν μια γυναίκα μετά από κλειτοριδεκτομή μπορεί να έχει οργασμό?
     
  6. brenda

    brenda FU very much

    Η ταυτότητα φύλου και ο επαναπροσδιορισμός του, είναι επιβιωτική ανάγκη, το άτομο αναγκαστικά περνάει από αξιολόγηση, χρειάζεται άλλωστε την νομιμη επικύρωση της διαταραχής φύλου, μέσω της διάγνωσης, ώστε να κάνει μία νόμιμη επέμβαση, δεν χρειάζεται πια να πάει στην Καζαμπλάνκα, σε κάποιες χώρες καλύπτονται και τα έξοδα της επέμβασης απ΄όσο γνωρίζω.
    Φυσικά και δεν είναι διαταραγμένοι, απλά παγιδευμένοι σε λάθος σώμα. Η επέμβαση αποκαθιστά το ''λάθος της φύσης'' και απευθύνεται σε άτομα που δεν μπορούν να επιδιώξουν μία ευτυχισμένη ζωή με διαφορετικό τρόπο.
    Έχω φίλη τρανς γυναίκα, που έκανε την επέμβαση νόμιμα, άλλαξε την ταυτότητά της νόμιμα, κάλυψε τα έξοδα από την τσέπη της, είναι ικανοποιημένη με την επιλογή της εδώ και πολλά-πολλά χρόνια και αν γύριζε τον χρόνο πίσω, πάλι το ίδιο θα κανε, ίσως νωρίτερα.
    Κατά την γνώμη μου είναι ένα υγιές άτομο, που ζει, εργάζεται και κυνηγά την προσωπική της ευτυχία, με τις ίδιες πιθανότητες επιτυχίας, όπως και όλοι εμείς οι υπόλοιποι, που μας αρέσει το φύλο με το οποίο γεννηθήκαμε.
    Δεν το βάζω σε καμια περίπτωση στο ίδιο ζύγι με την κλειτοριδεκτομή, ειδικά για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.
     
  7. CaptainAfrican

    CaptainAfrican Light. Soul. The essence of One.

    Ειναι ο λόγος που ανεβασα λινκς κ φωτο στην αρχη του νηματος.
     
  8. elfcat

    elfcat . Contributor

    Α, μπα; Ετσι λέτε; Όποτε σας συμφέρει κάποιος ειναι ψυχικά διαταραγμένος και οταν δεν σας συμφέρει ειναι απλως παγιδευμένος σε λάθος σώμα; Και οι δυο προβαίνουν σε οικειοθελή ακρωτηριασμό τον οποιο εσείς και άλλοι το συνδέςατε ως πράξη, ευθέως με σοβαροτατη ψυχική διαταραχή. Κοιτάξτε, το να ορίζετε κατα πώς σας βολεύει καθε φορά, δεν οδηγεί την σκέψη σας πουθενά. Σε καθε περιπτωςη, δεν οδηγεί τη συζήτηση πουθενά. Ολα οςα γράψατε για την φίλη σας δεν λένε απολύτως τίποτε και το γνωρίζετε. Κάλλιστα μπορούν να ισχύουν και για μια γυναικα που αποφάσισε να ακρωτηριαστεί για αλλους λόγους. Αυτη δηλαδη δεν εργάζεται, δεν ζει, δεν κυνηγάει την προσωπική ευτυχία της; Τί ακριβως μου λέτε;

    Σύμφωνα δε με την άποψη , οτι ο καθεις βαφτίζει βδςμ, ο τι γουστάρει και ονοματίζει βδςμ πρακτικές, ο,τι του κατεβάσει η γκαύλα του, άποψη που πολλοί απο όσους ωρύονται περι του παρόντος θέματος ασπάζονται, αρκεί δυο να βαφτίςουν την οικειοθελή κλειτοριδεκτομη βδςμ πρακτική και αμέσως μετατρέπεται σε τέτοια. Αυτο το λένε μετανεωτερικοτητα και συνηθως οδηγεί σε μονοπάτια σπαρμένα από βλακείες.

    Τέλος μένω με την απορία. Για την αυτοδίαθεση δεν έχετε ακούσει;

    Ελπίζω να σας ειναι κατανοητό, οτι δεν εκθέτω την γνώμη μου επί του θέματος, αλλα το αδιέξοδο των επιχειρημάτων που στηρίζονται σε περιπτωσιολογίες και για να φαινόμαστε προχώ τόσο στα θέματα lgbt, οςο και στο παρον θεμα. Ας περιμένουμε τουλάχιστον τι θα γράψει η LIFO για την οικειοθελή κλειτοριδεκτομή.
     
    Last edited: 23 Μαρτίου 2016
  9. brenda

    brenda FU very much

    Εσείς τα ανεβάσατε, εμείς κάτσαμε και τα διαβάσαμε.
    Το υπόλοιπο ποστ δεν απευθύνεται σε σας, αλλά σχετίζεται με όλα τα προγραφέντα.

    Ότι απόσπασμα κουόταρα, ήταν από το λινκ που θυμήθηκε ότι είχε ''διαβάσει'' η νηματοθέτρια, δεν έψαξα τίποτα στο διαδίκτυο ή οπουδήποτε αλλού. Ήθελα να καταλάβω τι διάβασε και πως κατέληξε στα συμπεράσματα που κατέληξε. Κάποιοι χρησιμοποιούν την πληροφορία ως εργαλείο κατανόησης και άλλοι ως εργαλείο χειραγώγησης και προπαγάνδας.
    Ένα κορίτσι με ένα βιβλίο είναι η απάντηση στο γιατί δεν θα έπρεπε να κάνουμε αυτή την συζήτηση συναισθηματικά αποστασιοποιημένοι από τους συμβολισμούς των πράξεων:
    Έτσι, για να γίνω @Iagos στην θέση του Ιάγου για μια φορά κι ας μου την πέσουν οι φίλοι μου, οι άνθρωποι που εκτιμώ εδώ μέσα και γενικώς, ακόμη κι ο ίδιος ο Ιάγος, ας μου καταλογίσουν ότι πολιτικοκορεκτίλα γουστάρει η ψυχή τους, πιστεύοντας ότι στο συγκεκριμένο θέμα, πραγματικά αξίζει τον κόπο, στο όνομα εκατομμυρίων γυναικών, που όχι μόνο βιάζονται σωματικά, αλλά οδηγούνται να πειστούν, ότι κάτι τέτοιο είναι για το καλό τους, από πατριαρχικά εξτεμιστικές κοινωνίες που αντιμετωπίζουν την γυναίκα και την ηδονή της σαν σκουπίδι...
     
     
    Η Μαλάλα Γιουσαφζάι (Malala Yousafzai, Παστούν: ملاله یوسفزۍ, Ουρντού: ملالہ یوسف زئی) είναι νεαρή κοπέλα από το Πακιστάν που αγωνίζεται για το δικαίωμα των κοριτσιών στην εκπαίδευση στη χώρα της.
    Νόμπελ Ειρήνης 2014, για το δικαίωμα των γυναικών στην εκπαίδευση, για τα κοριτσάκια που νομίζουν ότι έχοντας πρόσβαση στην πληροφορία, μορφώνονται και επί της ουσίας, για τα δικαιώματα και την θέση της γυναίκας. Ίσως κάτι να έχουν να μάθουν και από το ανήλικο και να σταματήσουν να αναπαράγουν ανούσια και φρικτή προπαγάνδα.
    Θα μπορούσα να αναφερθώ σε πολλές γυναίκες που έχουν αφιερώσει την ζωή τους στην κατάργηση της κλειτοριδεκτομής, ως θύματα που την υπέστησαν ακούσια, ή άλλες που συνειδητοποιούν το βάθος της κακοποίησης και του άλλοθι των κοινωνιών που την επικροτούν, αλλά δεν έχει κανένα απολύτως νόημα θαρρώ, ο καθένας διαλέγει πλευρά και αναλαμβάνει και την ευθύνη της επιλογής του τελικά.
    Είναι ξεφτίλα να εξισώνουμε την εγχείρηση αλλαγής φύλου με την κλειτοριδεκτομή. Όποιος το αποτολμά, ελπίζω να τα έχει καλά με τον εαυτό του, όσο για την lifo, εσείς όλοι την διαβάζετε και την μνημονεύετε, εγώ την αποκαλώ γλάιφο, διαβάζω εντελώς επιλεκτικά κάποια πράγματα και απομονώνω την πληροφορία από την σκοπιμότητα.
    Έχω μάθει στην ζωή μου να έχω το θάρρος της γνώμης μου, ούτε κρύβομαι πίσω από τα φουστάνια κανενός και καμιάς προκειμένου να προβάλλω τις συντηρητικο-πατριαρχικο-ψευδο-κυριαρχικές μου απόψεις.
    Άντε γεια...
    Όταν παρατεθούν οι μαρτυρίες των γυναικών που οικειοθελώς το επέλεξαν και δούμε ότι είναι νορμάλ γυναίκες σαν κι εμάς, θα επανέλθω στο θέμα και θα ζητήσω συγνώμη γονυπετής, μέχρι τότε σας καληνυχτώ αυθάδικα και αμετάπειστα κι εσάς και τα βαθιά σας μεσάνυχτα για τα όρια της καύλας, του bdsm, της ψυχικής διαταραχής, της ανθρώπινης φύσης και της ελεύθερης βούλησης. 
     
  10. Iagos

    Iagos Contributor

    Αγαπητή @brenda θα σας συνιστούσα έναν μακρόσυρτο οργασμό...

    Θα σας βοηθήσει... πιστέψτε με...

    Μετά΄το πέρας του οργασμού σας και αφού βεβαιωθείτε πως η κλειτορίδα σας βρίσκεται στη θέση της ακέραιη, ερεθισμένη και ροδαλή, και αφού ησυχάσετε από τον φόβο του κλειτοριδικού ευνουχισμού που σας έχει καταβάλει, τότε αναλογιστείτε παρακαλώ το εξής:

    Η ευθανασία και εκείνος που την επιθυμεί είναι ψυχική νόσος ή η χωρίς τη συναίνεση του νηπίου βάφτιση αποτελεί πολιτισμικό στοιχείο βαρβαρότητας που αγγίζει τα όρια της νοσηρότητας.

    Αν βρείτε την άκρη σε αυτόν τον συλλογισμό τότε σας διαβεβαιώνω πως θα έχετε διανύσει μια πνευματική γέφυρα που μετά το πέρασμα της θα βρεθείτε σε ένα φωτεινό δάσος γεμάτο από βάκχους με υψωμένους φαλλούς.

    Έως τότε συνέχιστε να οργάζεστε.... βοηθάει.

    Όσον αφορά το θέμα "Οικειοθελής Κλειτοριδεκτομή" με έχει διασκεδάσει αφάνταστα.
    Αυτό μόνο έχω να πω για την οικειοθελή κλειτοριδεκτομή, πως είναι είναι ένας κατά συνείδηση ακρωτηριασμός.

    Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο.

    Τώρα γιατί θέλει μια γυναίκα να μην έχει κλειτορίδα αυτό ας μας το πει η ίδια πρώτα, και αν μας πει πως είναι συνειδητή η επιλογή της οφείλουμε να τη σεβαστούμε. Αν μας πει πως της το ζήτησε η Αγία Βαρβάρα σε όραμα τότε να φωνάξουμε έναν ψυχίατρο να την αναλάβει.....
     
    Last edited: 24 Μαρτίου 2016
  11. lexy

    lexy .ti.va.

    @elfcat
    δεν είναι και το τέλος του κόσμου κάποιος να κουβαλά μια ψυχική διαταραχή. Γιατί τέτοιος φόβος για τη φράση; Να την ονομάσουμε δυσφορία; Έστω.
    Έχετε δίκαιο, όμως. Και στις δύο περιπτώσεις περί ακρωτηριασμού πρόκειται. Είτε δηλαδή αφαιρεθεί χειρουργικά πόδι είτε πέος, η ιατρική πράξη αποκαλείται ακρωτηριασμός.
    Ενδιαφέρον, όμως, παρουσιάζει το πλαίσιο μέσα στο οποίο αποφασίζεται αυτή η ιατρική πράξη.
    Γνωρίζετε ότι στην περίπτωση που εγώ θελήσω να κάνω εγχείρηση αλλαγής φύλου θα διανύσω πολλά χιλιόμετρα μεταβατικής περιοδού, όπου και πιθανόν να ανασκευάσω - ή και όχι - ωστόσο, θα έχω τη δυνατότητα να παρατηρώ και να κάνω δικές μου τις αλλαγές που συντελούνται στο σώμα μου.
    Στην περίπτωση που θελήσω να ακρωτηριάσω το αριστερό μου άκρο, για παράδειγμα, κοιμάμαι με πόδι και ξυπνώ χωρίς αυτό, απουσία οποιουδήποτε μεταβατικού σταδίου.
    Νομίζω πως κανείς δεν δαιμονοποιεί την ελεύθερη βούληση, τουλάχιστον στις αναγνώσεις που εγώ έκανα.
     
  12. Stalker

    Stalker Not a very nice guy Contributor

    Mε αφορμή το παρόν νήμα, θα ήθελα να παραθέσω κάποιες σκέψεις μου,στα όρια του off topic(ή μήπως όχι; ), ως γενικό σχόλιο,με την ανοχή , ελπίζω, της νηματοθέτιδος και των μελών.
    Ακόμη και αν δεν συμφωνούσα, δέχομαι,για την οικονομία της συζήτησης, την άποψη που λέει πως οποιοσδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο ασχολείται στα σοβαρά με αυτό που περιγράφεται ως οικειοθελής κλειτοριδεκτομή είναι ψυχικώς διαταραγμένο άτομο,κατά το κοινώς λεγόμενο,την κοινή αντίληψη.
    Περί αντιμετώπισης των ψυχικώς διαταραγμένων ανθρώπων,ο λόγος λοιπόν...

    Με δεδομένα τα εξής:
    Πρώτον το ότι η ψυχιατρική κατέχει δεσπόζουσα θέση σε ο.τι αφορά τον κομπογιαννιτισμό ανάμεσα στις ειδικότητες της ιατρικής, έκανε κατά καιρούς το άσπρο μαύρο,διαγνώσεις για ανύπαρκτες ασθένειες και ακόμα περισσότερο επέβαλλε,συχνά με τη βία "θεραπείες" που κατέστρεψαν αμετάκλητα ανθρώπινες ζωές και όλα αυτά για λόγους όχι ανεξάρτητους από τις εκάστοτε κοινωνικές αντιλήψεις.
    Δεύτερον το ότι ως κοινωνία έχουμε επιφορτίσει τους υπηρέτες του ως άνω περιγραφομένου κλάδου της ιατρικής με την αρμοδιότητα να αποφαίνονται ποιος έχει και ποιος δεν έχει σώας τας φρένας, με ό,τι συνεπάγεται αυτή η διάγνωση για το υπό εξέταση άτομο.

    Αναρωτιέμαι:
    Εχουμε το δικαίωμα να προστατεύσουμε-"θεραπεύοντας"-τον οποιονδήποτε από τον εαυτό του(και όχι φυσικά τους άλλους από εκείνον,εκεί φυσικά δεν τίθεται ζήτημα),ακόμα κι αν δεν μας το έχει ζητήσει;
    Εχουμε το δικαίωμα να αρνηθούμε το ύψιστο αγαθό της αυτοδιάθεσης,ακόμα και σε κείνους που θεωρούμε ως μη έχοντες σώας τα φρένας;
    Εχουμε το δικαίωμα να επέμβουμε,είτε ιατρικώς είτε δικαστικώς ανάμεσα σε δύο συναινούντες ενήλικες,σε οτιδήποτε μα οτιδήποτε έκαναν,ή έχουν κατά νου να κάνουν,επειδή κρίνουμε πως δεν στέκουν καλά στα μυαλά τους;

    Η σημερινή κοινωνία,όπως και όλες πριν από αυτήν,έχει δώσει τις απαντήσεις της σε αυτά τα ερωτήματα και δέχομαι πως είχε και έχει σοβαρούς λόγους να το κάνει.
    Προσωπικά,αναλογιζόμενος τα εγκλήματα που έχουν κατά καιρούς γίνει και συνεχίζουν να γίνονται ως απόρροια αυτών των απαντήσεων,διατηρώ τις επιφυλάξεις μου και συνεχίζω να αναρωτιέμαι.