Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Oι επί πληρωμή εραστές (πόρνες vs ζιγκολό)

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Elune, στις 23 Φεβρουαρίου 2015.

  1. Θρυαλλίς

    Θρυαλλίς Staff Member

    Δηλαδή τι ύψος έχεις;
     
  2. halkidikiotis

    halkidikiotis reflexology, therapy massage tantra

    Κανονικό όπως πολλοί άνδρες 1,85
     
  3. Dracon

    Dracon Jack of All Trades & Master of Most...

    Αυτό το thread...

    Γιατί; Τόσο potential...  

    ...  ...
     
  4. Voyager

    Voyager Regular Member

    Ένα από τα πράγματα που με απασχολεί αρκετά τα τελευταία δύο χρόνια έχει να κάνει με αυτό το θέμα. Μιας και επαγγελματικά πλέον όλα τα άλλα μονοπάτια κλείνουν και τα χρόνια περνάνε και τη μετάβαση φύλου μου δεν βλέπω πως αλλιώς θα την κάνω, σκέφτομαι συνέχεια πως ίσως αυτή να είναι και η μόνη μου επιλογή. Δεν ξέρω πως και που μπορώ να αρχίσω και με ποιο τρόπο να είμαι ασφαλής, δυστυχώς κορμάρα δεν έχω για να είμαι σίγουρη πως θα έχω πελάτες και απ' όσο ξέρω πάει κατά διαόλου ο κλάδος.

    Πέρα απ' το προσωπικό μου πάντως, η αλήθεια είναι πως δεν καταλαβαίνω ο πελάτης τι κερδίζει με μία τέτοια σχέση. Το σεξ δίχως συναίσθημα, έστω και χύμα, καθαρά ως συναλλαγή, πόσα πολλά πράγματα μπορεί να δίνει;
     
  5. halkidikiotis

    halkidikiotis reflexology, therapy massage tantra

    Άσε τις τρέλες όλα θα πάνε καλά. Αν θες στείλε προσωπικό μήνυμα κ πες προσόντα τίτλων κ ηλικία. Και αν είσαι γνώστρια αγγλικών.
     
  6. Λύσανδρος

    Λύσανδρος Hide' n' seek... Contributor

    Γνώμη δική μου:

    Ό,τι βλέπουμε σαν φαινόμενο μιας κοινωνίας, πχ. η πορνεία σε αυτό το νήμα, συνδέεται άρρηκτα με όλα όσα χαρακτηρίζουν την κοινωνία. Αν λοιπόν κάποιος θέλει να μελετήσει αυτή τη συμπεριφορά με σκοπό να βγάλει αληθινά συμπεράσματα είναι αναγκασμένος να μελετήσει μία κοινωνία στο σύνολό της, ακόμα και πράγματα που με μια πρώτη ματιά φαντάζουν άσχετα με το θέμα που μελετά.
    Αν μελετάς την πορνεία δηλαδή και ασχολείσαι μόνο με αυτή και εντός αυτής χωρίς να εξετάζεις γενικότερες κοινωνικές συμπεριφορές και αντιλήψεις, δεν οδηγείσαι πουθενά ή οδηγείσαι σε λάθος συμπεράσματα.

    Λάθος συμπέρασμα είναι εκείνο το οποίο το πιστεύεις με θέρμη, αλλά μετά έρχεται η ίδια η ζωή και σου τραβά ένα ξεγυρισμένο χαστούκι γελώντας σου ειρωνικά στα μούτρα για το πόσο έξω έχεις πέσει στο συμπέρασμά σου και πόσο εντελώς διαφορετικά, τελικώς, είναι τα πράγματα στην αληθινή ζωή.

    Παρατήρηση:
    Δεν αναφερόμαστε στην πορνεία ως συμπεριφορική επιλογή ζωής και προσπορισμού εισοδήματος μεταξύ ισάξιων άλλων, μεμονωμένα δηλαδή περιστατικά στο περιθώριο της συνηθισμένης συμπεριφοράς που απαντάται,
    ή στην πορνεία ως κοινά αποδεκτή ή εγκατεστημένη συμπεριφορά μικρής επιλεκτικής ομάδας ατόμων λόγω παραδόσεων και εθίμων μίας κοινωνίας,
    αλλά στην πορνεία ως στατιστικώς μαζικό κοινωνικό φαινόμενο μεγάλης ομάδας ατόμων χωρίς άλλη εμφανή πρότερη ή παράλληλη σύνδεση των ατόμων αυτών μεταξύ τους.


    1) Η πορνεία ως μαζική επιλογή γυναικών/ανδρών (μικρότερο στατιστικώς) είναι γέννημα θρέμα της φτώχειας και των κοινωνικών ανισοτήτων:

    Αν πχ. μία γυναίκα ζει σε μία φαβέλα του Ρίο ή του Γιοχάνεσμπουργκ ή σε ένα τσακισμένο από τη φτώχεια και την εγκατάληψη και ερημωμένο χωριό ή προάστιο πόλης μίας χώρας της Ανατολικής Ευρώπης της δεκαετίας του '90, μέσα στη στέρηση, στην ανασφάλεια και στον αποκλεισμό από ένα καλύτερο μέλλον,
    είναι πολύ πιθανότερο να εξωθηθεί μεταξύ άλλων ΚΑΙ στην πορνεία για λόγους ανάγκης, κάτι που δεν θα το βίωνε σαν πίεση του περιβάλλοντος αν πχ. ζούσε σε ένα προάστιο μεγαλοαστών του Λος Άντζελες ή της Νέας Υόρκης ή ήταν μέλος μίας ευρείας μέσης τάξης μίας χώρας της Δυτικής Ευρώπης.

    Ακόμα χειρότερα αν μια τέτοια γυναίκα τύχει να έχει και παιδί/α οπότε τα βάρη που κουβαλάει την κάνουν πιο ευάλωτη στην πίεση.
    Εγώ δύσκολα θα ρίξω το φταίξιμο στο μεγαλύτερο ποσοστό του σε μία τέτοια γυναίκα αν επιλέξει να γίνει ζητιάνα/πόρνη/ λησταρχίνα/φόνισσα/απατεώνισσα ή οτιδήποτε στρέφεται εναντίον άλλων, όταν το περιβάλλον συνθλιπτικά είναι ολόγυρα εναντίον της και της έχει αποστερήσει τις επιλογές για ένα αξιοπρεπές ζειν με εξασφαλισμένα τα θεμελιώδη δικαιώματά της, αυτής και της οικογένειάς της.
    Αν μάλιστα μία τέτοια γυναίκα είναι μία ανάμεσα σε πάρα πολλές άλλες όμοιες, αν μιλάμε δηλαδή για κοινωνικό φαινόμενα και όχι για μεμονωμένες περιπτώσεις, τότε δεν υπάρχει κανένα φταίξιμό τους καμίας από αυτές πουθενά.
    Η λεγόμενη "συλλογική ευθύνη" είναι σε πολλές ερμηνείες του ένα ψέμα. Ένα φαιδρό επινόημα αδίστακτων μειοψηφιών που καταπιέζουν πλειοψηφίες και έχουν την παλιανθρωπιά κιόλας από πάνω να μηχανεύονται τρόπους να ενοχοποιούν τα θύματά τους.

    Γι΄ αυτό και στα φτωχότερα περιβάλλοντα συναντά κανείς τα υψηλότερα ποσοστά πορνείας και συνάμα τις φριχτότερες μορφές της, με κριτήριο την κακομεταχείριση που υφίσταται μία πόρνη.

    Άρα, η πορνεία, η άσκηση βίας, η ροπή στον φόνο και τόσα άλλα κτηνώδη είναι έμφυτα μεν (αναλογικά όσο και τα ανάποδά τους ευγενή),
    που όμως θα εκδηλωθούν μαζικά σε μεγάλη μερίδα πληθυσμού ΜΟΝΟ αν του στερήσεις άλλες επιλογές ζωής.
    Αν υπάρχουν επιλογές σε μία κοινωνία τότε ούτε 1 στους 10.000 δεν θα εμφανίσει τέτοιοες συμπεριφορές και ροπές,
    οπότε δηλαδή αν υπάρχουν επιλογές ένα τέτοιο κοινωνικό φαινόμενο συρρικνώνεται θεαματικά και εκφυλίζεται σε αμεληταία στατιστικώς μεμονωμένα περιστατικά που δεν επηρεάζουν τίποτα και (σχεδόν) κανέναν.
    Ισχύει φυσικά ομοίως και αναλόγως και το αντίθετο προς την αντίθετη κατεύθυνση.

    Συμπέρασμα πρώτο λοιπόν:
    Αν θέλεις να μείωσεις ΚΑΙ την εξ΄ ανάγκης πορνεία σαν κοινωνικό φαινόμενο, μεταξύ άλλων νοσηρών μαζικών κοινωνικών φαινομένων, και συνάμα σαν φαινόμενο εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο και καταπίεσης ανθρώπου από άνθρωπο (της γυναίκας/πόρνης από όλους τους υπολοίπους),
    αρχικά μειώνεις τη φτώχια, τον κοινωνικό αποκλεισμό και τις υπερβολικές ανισότητες εισοδήματος και ευκαιριών.
    Κοινώς, εξασφαλίζεις, έστω και με το ζόρι και τη βία και τον Νόμο και την Πυγμή τα Θεμελιώδη Δικαιώματα ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως χωρίς προϋποθέσεις από τη γέννησή τους μέχρι τον θάνατό τους.
    Με μια κουβέντα: Κατ΄ελάχιστον Δημόσιο Καθολικό Σύστημα Υγείας και Πρόνοιας και κατά μέγιστον όλη Η Χάρτα των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη του ΟΗΕ και το αντίστοιχο κείμενο της Συνθήκης της Ρώμης για την Ευρώπη.
    Δεν είναι ούτε 10 σελιδούλες αραιογραμμένες σε (.word). Βαριά-βαριά.

    Και πάλι θα συνεχίσουν να υπάρχουν τέτοια φαινόμενα, ποτέ δεν εκμηδενίζονται απολύτως και τελεσίδικα σε κοινωνίες μεγάλων πληθυσμών, αλλά αν ικανοποιηθεί η παραπάνω συνθήκη τότε θα απομειωθούν δρματικά λόγω αδιαφορίας του κόσμου προς την άσκησή τους ενεργά και θα καταλήξουν σε μεμονωμένα και στατιστικώς αμεληταία περιστατικά αφού πάντα θα υπάρχουν επιλογές για όποιον επιθυμεί άλλο τρόπο ζωής,
    και έτσι αυτές θα επιλέγει, όπως είναι και το φυσιολογικό και αναμενόμενο, το 99% των εν ζωή πολιτών.


    2) Η πορνεία ως απότοκο κοινωνικό φαινόμενο απουσίας ανθρώπινων - πνευματικών ιδανικών και αξιών (Σ.Σ.: κοινωνική αλλοτρίωση δηλαδή) ή παρουσίας απολυταρχικών και καταπιεστικών κοινωνικών κανόνων: ο ρόλος της Ανθρωπιστικής Παιδείας και της ελεύθερης και απεριόριστης πρόσβασης στη διαδραστική επικοινωνία και στην ανταλλαγή πληροφοριών.

    Αυτό εξαρτάται απόλυτα από το πώς μίας κοινωνία έχει ως δομή στο κοινωνικό ασυνείδητο την έννοια της οικογένειας, την κοινά αποδεκτή συμπεριφορά των δύο φύλων και το πόσο και τι φυσιογνωμίας σεβασμό και πόσου εύρους εξισωτισμό έχει υιοθετήσει στην έννοια "άνθρωπος" και στις ανάγκες του ανεξαρτήτως φύλου.

    Στις φτωχότερες ειδικά αραβικές κοινωνίες που είναι κοινωνίες αυστηρών αξιών και διακρίσεων των δύο φύλων (δικών τους αξιών) η πορνεία,
    όπως πχ. και η χρήση ναρκωτικών ουσιών και η εγκληματικότητα που όλα αφθονούν στις Δυτικές ή σε τριτοκοσμικές κοινωνίες χωρίς αξίες και Ανώτερους-Ισχυρούς Δεσμούς των μελών αυτής της κοινωνίας μεταξύ τους (Ιστορικούς, Θρησκευτικούς, Εθνοτικούς-Καταγωγής),
    είναι αμεληταία στατιστικώς σε σχέση με τις Δυτικές,
    παρόλη τη μεγαλύτερη φτώχεια και ανισότητα εισοδήματος, τη μηδαμινή και απολύτως παραμελημένη ή/και μη αναγνωρισμένη επισήμως εξασφάλιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων και ευκαιριών ζωής.
    Αλλά με τίμημα μία συστημική, γενικευμένη και άκαμπτη καταπίεση έκφρασης και πολιτικών και ανθρώπινων δικαιωμάτων και ελευθεριών.

    Κοινώς η ασφυκτική και τρομοκρατική σύνθλιψη είτε της "προσφοράς" είτε της "ζήτησης" είτε και των δύο όντως αποδίδει εξαιρετικά και μπορεί να εκμηδενίσει σχεδόν τέτοια φαινόμενα, αλλά το τίμημα γενικότερα είναι τέτοιο που προβληματίζει σοβαρά αν το όφελος αξίζει τον κόπο. Τι προβληματίζει δηλαδή...άστο, δεν τον αξίζει τον κόπο σε καμία περίπτωση.

    Στον αντίποδα, μία ευνομούμενη κοινωνία με εξασφαλισμένα τα Θεμελιώδη ΔΙκαιώματα καθολικά και με Ανθρωπιστική Παιδεία προσφερόμενη επίσης καθολικά (δημόσια δηλαδή), μεθοδικά, συνεχώς και συστηματικά από την κούνια,
    αλλά και προσήλωση στις Ανθρωπιστικές Αξίες εκ παραδόσεως ως Άγραφο Κοινωνικό Χαρακτήρα,
    θα παράγει μαζικά πολίτες που δεν θα έχουν κίνητρο και παραστάσεις στο φαντασιακό τους να "εκπορνευτούν",
    ή αν μεμονωμένα ή προσωρινά το πράξουν θα τύχουν αντιμετώπισης πολύ διαφορετικής, πολύ ανεκτικότερης και θα γίνονται ευκολότερα και ευρύτερα αποδεκτοί ή/και ανεκτοί, δηλαδή θα τυγχάνουν ανθρώπινης αντιμετώπισης και αρμονικής ένταξης στο κοινωνικό γίγνεσθαι από κοινωνίες που έχουν άλλον αξιακό χάρτη.
    Θα είναι δηλαδή όλοι και ο καθένας ξεχωριστά "ένας ανάμεσα σε τόσους ισότιμους" όσο η συμπεριφορά τους δεν επηρεάζει αρνητικά ή δεν καταπιέζει τις ζωές άλλων συμπολιτών τους,
    κάτι που όμως όταν συμβαίνει δεν είναι ούτως ή άλλως ίδιον της πορνείας μόνο ως εξαίρεση στην άσκηση, αλλά οποιουδήποτε επαγγέλματος ή κοινωνικής συμπεριφοράς.
    Ένας μαλάκας εφοριακός ή αστυνομικός ή γιατρός ή οτιδήποτε μπορεί να σου κάνει τη ζωή "μαύρη" ή να προκαλέσει κοινωνική αναταραχή πολύ περισσότερο από μία κοπέλα της διπλανής πόρτας που έχει επιλέξει να βιοπορίζεται παρέχοντας υπηρεσίες σεξ κοινή συναινέσει και επί πληρωμή και χωρίς να ενοχλεί κανέναν.

    Συμπέρασμα δεύτερο λοιπόν:
    Αν θέλεις να μετριάσεις ως εξαλείψεως το στατιστικό αποτύπωμα της πορνείας ως ηθελημένης επιλογής σε μία μάζα πληθυσμού και ταυτόχρονα να μετριάσεις θεαματικά το φαινόμενο της καταπιεστικής όψης της πορνείας σε εκείνες τις περιπτώσεις που ασκείται σε βάρος εκείνης/ου που επίδίδεται σε αυτή,
    η μέθοδος είναι μαζική, καθολική (δημόσια δηλαδή), υποχρεωτική Ανθρωπιστική και Κοινωνική Παιδειά από την κούνια μέχρι ΚΑΙ την ενηλικίωση.
    Αυτό παράγει σε μαζική κλίμακα πιο υπεύθυνους και ελεύθερους συνάμα πολίες που θα δομήσουν μία πιο υγιή κοινωνία, και συνάμα θα γίνουν μεθαύριο μεταξύ άλλων και πιο υπεύθυνοι γονείς και έτσι θα αναθρέψουν πιο ευτυχισμένα, ελεύθερα και κοινωνικώς υπεύθυνα και ανοιχτόμυαλα παιδιά και η διαδικασία θα ανατροφοδοτείται φυσικά, αυτομάτως και αενάως, με μικρές μόνο δευτερεύουσες μικροπαρεμβάσεις στα επιμέρους από καιρού σε καιρό.

    Συμπέρασμα τρίτο:
    Το πρώτο και το δεύτερο πάνε χέρι-χέρι. Δεν μπορείς να έχεις το ένα χωρίς το άλλο αν θέλεις να εξαλείφεις νοσηρά κοινωνικά φαινόμενα με υγιή, κατάλληλο και μόνιμο τρόπο.

    Συμπέρασμα τέταρτο:
    Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, για να μιλήσω και για το τελευταίο ερώτημα του νηματοθέτη, θα μπορούσες να βάλεις στη ζωή σου, όσο και για όσο επιλέξεις, δυνητικά τον οποιονδήποτε (σχεδόν).
    Δεν θα εξαρτάται τόσο πολύ από το τι έχει κάνει νωρίτερα αλλά από το τι άνθρωπος είναι συνολικά και αληθινά ό,τι και αν έχει κάνει/πειραματιστεί/βιώσει στο παρελθόν.
    Θα μπορείς θεσμικά αλλά και σε συμφωνία με τους άγραφους κοινωνικούς κανόνες, που είναι πάντα ισχυρότεροι των γραπτών,
    να εκφράζεσαι πιο ελεύθερα,
    θα βρίσκεις ανθρώπους να ταιριάζεις και να σε κατανοούν στο οτιδήποτε πιο ελεύθερα και θα έχεις πολύ περισσότερες επιλογές σε αυτό και σε όλα,
    και συνάμα θα απολαμβάνεις πολύ ευρύτερης κοινωνικής ανοχής/αποδοχής και έτσι θα υφίστασαι πολύ λιγότερη καταπίεση από εκείνους με τους οποίους δεν ταιριάζεις,
    όλα δηλαδή θα είναι απείρως καλύτερα.


    Οποιαδήποτε άλλη μέθοδος ή τρόπος αντιμετώπισης της πορνείας ως φαινομένου καταπίεσης και προσβολής της αξιοπρέπειας εκείνων που την ασκούν,
    όση αυστηρή ή επίμονη ή θεσμικά οργανωμένη και αν είναι,
    είναι μάταιη και καταδικασμένη εκ προοιμίου σε αποτυχία,
    αφού δεν θα αντιμετωπίζει τις γενεσιουργές αιτίες του κοινωνικού αυτού φανομένου.

    Και όλες τις πόρνες να τις βάλεις φυλακή, και όλους τους πελάτες τους να τους κόψεις το πουλί,
    αν οι κοινωνικές συνθήκες και αντιλήψεις παραμείνουν ίδιες,
    θα ξεφυτρώνουν αιωνίως και εκ του φυσικού άλλοι στη θέση τους που θα συνεχίζουν, απλά ίσως προσέχοντας περισσότερο και κρυμμένοι καλύτερα.


    Σϊγουρα ενώ ακούγεται απλό όλο το παραπάνω, ταυτόχρονα φαντάζει ουτοπικό. Αλλά όλα φαντάζουν ουτοπικά πριν γίνουν πραγματικότητα, οπότε και όλοι πια ξεχνούν ότι μέχρι χθες τα θεωρούσαν ουτοπικά και πλέον τα θεωρούν φυσιολογικά.

    Είναι θέμα μαζικής βούλησης.

    Αυτό το τελευταίο δείχνει και πόσο εφικτό, αλλά συνάμα και πόσο μακρινό είναι κάτι τέτοιο και για την πορνεία και για το οτιδήποτε, αλλά και για το πόση ευθύνη έχουμε όλοι μας, όσο φτάνουν οι δυνάμεις μας σαν άτομα, για την επίτευξή του.

    Αυτά τα (όχι και τόσο) ολίγα από μένα.

    Όποιος δεν βαρεθεί να τα διαβάσει ας τα κρατήσει κάπου στο πίσω μέρος του μυαλού του να τα σκεφτεί και να τα επεξεργαστεί με όσα γνωρίζει ή έχει ο ίδιος στο μυαλό του για το γενικότερο θέμα των κοινωνικών φαινομένων, μέσα στα οποία συμπεριλαμβάνεται και η πορνεία.
     
    Last edited: 23 Απριλίου 2016
  7. halkidikiotis

    halkidikiotis reflexology, therapy massage tantra

    Όλο συμπεράσματα είμαστε κ εγώ το ίδιο ας ρωτήσουμε καλύτερα τις πόρνες να μας πουν. Πως είναι καμία σχέση με.αυτα που γράφουμε.
     
  8. Iagos

    Iagos Contributor

    Της πουτάνας για την έρμη την πουτάνα…

    Το αρχαιότερο επάγγελμα και άλλες μπαρούφες σε συνέχειες…

    «Το 464 π.Χ., ένας άνδρας από την Κόρινθο, ο Ξενοφών, νικητής των αγώνων δρόμου και του πεντάθλου στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αφιέρωσε στην Αφροδίτη ως ένδειξη ευγνωμοσύνης εκατό νεαρές κοπέλες. Η ιστορία αυτή διασώθηκε μέσω ενός ύμνου του Πινδάρου για τις «φιλόξενες κοπέλες, υπηρέτριες της Πειθούς στην πολυτελή Κόρινθο».[24]Κατά τη ρωμαϊκή εποχή, σύμφωνα με το Στράβωνα,[25]ο ναός απασχολούσε πάνω από χίλιες κοπέλες που εκδίδονταν στο όνομα της θεάς. Ο Οράτιος γράφει: «δεν έχει ο καθένας τη δυνατότητα να πάει στην Κόρινθο»,[26]κάτι που τονίζει αφενός το πόσο ευχάριστη ήταν η διαμονή εκεί, αφετέρου το πόσο κόστιζε.»

    Πρώτα φτιάχνεις μια θεά. Στην συνέχεια φτιάχνεις έναν ναό για να τιμήσεις την θεά. Στην συνέχεια δημιουργείς μια κάστα από ιερείς και ιέρειες για να υπηρετήσουν τη θεά. Οι θεοί όμως θέλουν θυσίες για να τραφούν . Και οι ναοί θέλουν προσφορές για να συντηρηθούν. Και την στιγμή που αρχίζουν και πέφτουν οι σοφάδες και κιτρινίζουν οι τοίχοι, Ω!! του θαύματος, εμφανίζεται κάποιος Ξενοφών που κέρδισε το πένταθλο και «αφιερώνει» στην θεά εκατό νεαρές κοπέλες. Ο ναός και οι εκπρόσωποι του τον ανακηρύσσουν Μέγα Ευεργέτη, του στήνουν και μια μαρμάρινη πλάκα ή μια προτομή και τον περιφέρουν ανά τους αιώνες των αιώνων μέσω των ποιητών, ως εκείνον που από μεγαλοψυχία και ευγνωμοσύνη προσέφερε στη θεά θυσία.

    Κανείς δεν θα αναρωτηθεί αν αυτές τις εκατό κοπέλες ο "ήρωας της πόλεως" Ξενοφών, τις οδήγησε στην θεά με την συναίνεση τους ή αν τις κουβάλησε αλυσοδεμένες στην χάρη της.

    Αυτή είναι άλλωστε η μοίρα των Μεγάλων Ευεργετών. Να τους αποδέχονται ως τέτοιους οι παρούσες και οι επερχόμενες γενεές χωρίς να έχουν το δικαίωμα να τους κρίνουν. Το θέμα είναι πως το Πολυτεχνείο οικοδομήθηκε με τα ιερά λεφτά του Τοσίτσα. Τώρα αν οι εργάτες που το έχτισαν έμειναν απλήρωτοι ή αν σκοτώθηκαν ή σακατεύτηκαν καμιά εικοσαριά όσο χτιζόταν το σπουδαίο μνημείο ποιος νοιάζεται;

    Αφού λοιπόν εγκαταστήσεις εντός του ναού τα "εκατό τεμάχια" και αφού τα εκπαιδεύσεις έτσι ώστε ακούραστα να πηδιούνται, στο όνομα της θεάς πάντα, βγαίνεις με το τελάλι στις αγορές του κόσμου και διαφημίζεις την πραμάτεια σου. Και Ω!! του θαύματος, μιλιούνια πιστοί συρρέουν για να αφιερώσουν στη θεά.

    Και κάπως έτσι η πορνεία νομιμοποιείται και εντάσσεται κάτω από ένα θρησκευτικό πλαίσιο. Οι πόρνες καλούνται ιέρειες της θεάς .

    Όσο πιο πολλές οι ιέρειες τόσο γεμίζει το πουγκί.

    «Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι».

    Και κάπως έτσι οι εκατό γίνονται χίλιες και κάπως έτσι, όπως μας ενημερώνει ο Οράτιος : «δεν έχει ο καθένας τη δυνατότητα να πάει στην Κόρινθο».

    Οι θεοί όμως δεν ζουν για πάντα. Έχουν ημερομηνία λήξης.

    Και κάπως έτσι έρχεται ένας καινούριος θεός. Που δεν γουστάρει καθόλου τις ιέρειες.

    Το ιερό γίνεται ανίερο και ξεκινά της τρελής το πανηγύρι.

    Ιέρειες γδαρμένες, αποκεφαλισμένες, καμένες στην πυρά, ακρωτηριασμένες, είναι το μενού του νέου θεού.

    Η ιερή πόρνη γίνεται πουτάνα.

    Εκτός και αν την λένε Θεοδώρα, οπότε γίνεται Αυτοκράτειρα.

    Η πουτάνα λοιπόν δεν έχει πλέον την ασυλία της θεάς της.

    Ο καινούριος θεός όμως πρέπει να διαδοθεί. Και αυτό γίνεται μόνο με πόλεμο. Ο πόλεμος είναι μια καθαρά ανδρική υπόθεση. Και ο άνδρας πολεμιστής, αυτό το θηρίο, αυτός ο ήρωας, αυτός ο λεβέντης, αυτός ο δολοφόνος, αυτός ο πιστός του θεού και του Αυτοκράτορα χρειάζεται και να γαμήσει. Κατ εξαίρεση τότε ο θεός του δίνει αυτό το δικαίωμα. Και έτσι γύρω από τους στρατώνες συσσωρεύονται οι καλύτερες και οι πιο όμορφες γυναίκες των κατακτημένων εδαφών ως ερωτικές σκλάβες του βαρβάτου πολεμιστή.

    Και τα χρόνια περνούν. Και οι πόλεμοι δεν σταματούν.

    Και κάθε φορά που έχουμε μια εισβολή στην ησυχία του άλλου έχουμε και τα λάφυρα.

    Εκτάσεις, χρυσάφια, εργοστάσια, άνθρωποι. Όλα ανήκουν στον κατακτητή. Οι αδύναμοι θα εξαφανιστούν. Οι δυνατοί άνδρες θα μετατραπούν σε σκλάβους γης ή εργοστασίων. Και οι γυναίκες που έχουν νιάτα και ομορφιά θα προσφερθούν για ικανοποίηση στον κατακτητή. Και οι κατακτητές, οι ισχυροί δηλαδή, θα επενδύσουν στην γυναικεία σάρκα.

    Δεν είναι τυχαίο πως οι πολέμιοι της δομής και της οργάνωσης των πρώην σοβιετικών χωρών είναι και εκείνοι που θεώρησαν εαυτούς ως τους νικητές ενός αμείλικτου οικονομικού πόλεμου που μεθοδεύτηκε έτσι ώστε να πέσει η δομή των Σοβιετικών κοινωνίων. Δεν είναι τυχαίο πως αυτοί δημιούργησαν ένα μαφιόζικο κύκλωμα διακίνησης γυναικών σε ολόκληρη την Ευρώπη. Δεν είναι τυχαίο πως εδώ, σε αυτόν τον τόπο, οι μαφιόζοι που έβγαλαν τρελά φράγκα από την πορνεία φόρεσαν τον κοινοβουλευτικό μανδύα για να ξεπλύνουν τα φράγκα τους. Και δεν είναι τυχαίο πως πεντακόσιες χιλιάδες «άνθρωποι» τους επικροτούν.

    Γιατί; Μα γιατί γάμησαν καλά.

    Και τώρα που το πάρτι τελείωσε, και κανείς δεν γνωρίζει που βρίσκονται όλα αυτά τα κορμιά που ανέχτηκαν τον κάθε στερημένο φασιστάκο που με τα φράγκα του άφησε τα βογγητά του και τα σάλια του επάνω σε ζωντανά πτώματα, έρχεται και η ώρα που θα δουν τις κόρες τους πουτάνες στην Γερμανία.

    Κύκλος η ζωή.

    Στον αντίποδα της γυναικείας εκμετάλλευσης βρίσκεται η ανδρική πορνεία.

    Αυτή η πορνεία δεν έχει τίποτε από τα παραπάνω. Ο άνδρας που εκπορνεύεται είναι πιο ελεύθερος όσον αφορά κυρίως το δικαίωμα της επιλογής του.

    Σαφώς και υπάρχουν και γυναίκες που συνειδητά γαμιούνται έναντι αντιτίμου. Δυστυχώς ελάχιστες.

    Και μην βάζουμε το κεφάλι στην άμμο γιατί και δεν κρυβόμαστε και φαίνεται ο κώλος μας.

    Όποιος δώσει φράγκα για να πηδήξει δικαίωμα του.

    Οφείλει όμως να γνωρίζει πως η πούτσα του δεν αξίζει κάτι παραπάνω από εκατό ευρώ.

    Όπως επίσης οφείλει να γνωρίζει πως συντηρεί με τα φράγκα του ένα σύστημα μαφιόζικο.

    Μα!!! Θα πει ο Ελληναράς νοικοκύρης δεν πηγαίνω με αδήλωτες αλλά μόνο με νόμιμες.

    Εύγε!! Αφού γαμείς με την άδεια του κράτους και αφού τα φορολογικά είναι τακτοποιημένα όλα μια χαρά. Βοηθάς και εσύ στη μεγάλη εθνική προσπάθεια έτσι ώστε να εγκαθιδρυθεί ο νεοφιλελευθερισμός… Και πάλι Εύγε!!!

    Όμως εξακολουθείς να χρειάζεσαι το χρήμα για να τον χώσεις κάπου. Χωρίς το χρήμα κάτσε σπιτάκι σου και παίξτον.

    Αν δεν έχεις τα φράγκα, μουνί γιοκ…

    Αυτή είναι η εκδίκηση της πουτάνας…

    Τώρα αν θα είχα φίλη μια πουτάνα ή ένα ζίγκολο σαφώς και θα μπορούσα να είχα..

    Προσωπικά όλοι οι άνθρωποι μπορούν να είναι φίλοι μου εκτός από τους φασίστες, τους ρατσιστές, τους μισογύνηδες, τους ομοφοβικούς και τους μαφιόζους…

    Iagos

     
     
    Last edited: 23 Απριλίου 2016
  9. halkidikiotis

    halkidikiotis reflexology, therapy massage tantra

    Η ζωή η ίδια είναι πουτανα
     
  10. halkidikiotis

    halkidikiotis reflexology, therapy massage tantra

    Κ την πληρώνουμε κ.πολυ ακριβά!
     
  11. Λύσανδρος

    Λύσανδρος Hide' n' seek... Contributor

    Πάντα με εντυπωσίαζε η ευρηματικότητα που έχουν οι αρπακτικοί άνθρωποι να γαμάνε τη ζωή όλων των υπολοίπων γιατί είναι οι ίδιοι σκλάβοι των παθών και των "θέλω" τους,
    μεταμφιέζοντας και καθαγιάζοντας την κτηνωδία τους με χίλιους δύο ευφάνταστους τρόπους.

    Όχι πόρνη για να τη γαμάω όποτε μου γουστάρω εγώ και να μη δίνω λογαριασμό σε κανέναν: "Εταίρα", "Ιέρεια", κλπ. Χμμμ...καλό.
    Να δεις οι μαλάκες που αν το χάψουν κιόλας θα με πουν και ήρωα! Loooool  

    Όχι θέλω να κονομάω τσουβάλια χρήμα και όλοι να δουλεύουν σαν τους σκλάβους σε κάτεργο για να πλουτίζω εγώ και να κάαααθομαι.
    "Ελεύθερη Αγορά", "Ανταγωνισμός" και άλλα πράσινα άλογα! Καλόοοοο! Να δεις θα το χάψουν οι ηλίθιοι και έτσι θα κάνω αυτό που γουστάρω και θα μου λένε και μπράβο κιόλας από πάνω!!
    Είμαι γαμάτος αληταράς,...χο! χο! χο!  

    Πού τα σκέφτομαι ο πούστης... 

    Ο @Iagos τοποθετεί το θέμα ακριβώς εκεί που εδράζεται. Από εκεί ξεκινούν όλα τα κακά: Η αυταπάτη μέσα μας που γίνεται μετά αόρατη απάτη που καταδυναστεύει όλους.

    Δεν αφορά μόνο την πορνεία. Αφορά τα πάντα. Σε αυτό, όλα είναι ίδια και όλα έχουν αυτόν τον κοινό παρανομαστή.
     
  12. Elena_gr

    Elena_gr Regular Member

    Εγώ πάντως αν ήμουν άντρας..θα τα έτρωγα στις πουτ@νες